abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21563731

2 fokkers hebben inmiddels afgehaakt twztld en rogue! en hier zijn de die-hard fokkers die hun haar nog steeds niet zat zijn

DarcMarc.Madguy,205lacoste,TimoBasso,Roeli80,Myster-E,djMaurits,Speth,
Super-Muffin,beestje,lucske,rOOd,lSamson,Credence, Pretzel

vorige deel [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 13

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 01-09-2004 15:08:52 ]
pi_21563951
vet daar hoor ik ook bij !
ff fotootje fixen
pi_21563989
ow foto komt nog wel een keer
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:21:52 #4
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_21564435
hey dat ik dit topic gemist heb, ik had altijd stekels of iets en wil mijn nu haar nu tot aan mijn schouders gaan laten groeien ongeveer.
Voor het eerst in mijn leven komt mijn haar in mijn oog, kan best vervelend zijn maar dat boeit niet
Het komt nu zelfs iets verder dan mijn ogen en ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Foto plaats ik binnenkort wel
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_21564709
Voor niks een prachtige OP in elkaar gedraaid... .

Verkapte tvp
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_21564797
Onverkapte tvp
pi_21565735
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor niks een prachtige OP in elkaar gedraaid... .

Verkapte tvp
Sneller reageren, heet zoiets!

Waar is mijn foto? Alhoewel ik boos kijk op die foto's wil ik wel mijn haar laten groeien!
pi_21565795
11 namen 8 foto's?
pi_21565853
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef Ontopic het volgende:
11 namen 8 foto's?
Ik tel voor vier... .
pi_21565873
Zo dik zie je d'r op de foto niet uit
pi_21566999
Trouwens, het ergste van alles, je zit bij de kapper, en de eerste haren vallen dr af, ik dacht echt KAPPE NOU , maar ben er wel blij mee dat ik gedaan heb. Dit past veel beter bij me
pi_21567372
Het staat je inderdaad best goed, hoewel dat lange ook leuk was. Het is een beetje zonde van de moeite wellicht...
pi_21568038
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef Ontopic het volgende:
11 namen 8 foto's?
Samson heeft hier nog steeds geen pics gepost vandaar
madguy z,n haar klopt niet meer vanwege z,n vorige foto waar je alleen z,n achterkant van z,n haar ziet en daar is het veel langer
en bij roeli80 krijg ik een foutmelding van de foto hetzelfde geld voor timobasso
myster- e heeft z,n haar eigenlijk al lang
pi_21568267
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Samson heeft hier nog steeds geen pics gepost vandaar
madguy z,n haar klopt niet meer vanwege z,n vorige foto waar je alleen z,n achterkant van z,n haar ziet en daar is het veel langer
en bij roeli80 krijg ik een foutmelding van de foto hetzelfde geld voor timobasso
ik ben nog niet ver genoeg voor een goeie pic, geduld.... ik ben nu 2 weken met vakantie, hoop dat het in Italie supersnel gaat groeien! Jammer dat Rogue het af heeft laten knippen trouwens, het leuke van langer haar vind ik dat t eens wat anders is dan waar (nu iig nog) de meesten mee rondlopen, en wat ik al meer zeg, kort kan altijd nog...

[ Bericht 12% gewijzigd door Samson op 26-08-2004 23:20:44 ]
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_21572765
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:15 schreef Samson het volgende:

[..]

ik ben nog niet ver genoeg voor een goeie pic, geduld.... ik ben nu 2 weken met vakantie, hoop dat het in Italie supersnel gaat groeien! het leuke van langer haar vind ik dat t eens wat anders is dan waar (nu iig nog) de meesten mee rondlopen, en wat ik al meer zeg, kort kan altijd nog...
Prettige vakantie Samson daar ben ik het ook mee eens
pi_21572990
Het korte staat uiteindelijk misschien wel beter bij Rogue, eerlijk is eerlijk. Je hebt wel gelijk een iets jonger hoofd daardoor, het staat dan ook net wat vlotter Maar goed, wie weet wat het had kunnen worden
pi_21574667
Hoi ik ben er ook weer... ik denk dat ik ook maar een een foto moet gaan maken

over 2 maanden ofzo....
pi_21574796
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 08:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het korte staat uiteindelijk misschien wel beter bij Rogue, eerlijk is eerlijk. Je hebt wel gelijk een iets jonger hoofd daardoor, het staat dan ook net wat vlotter Maar goed, wie weet wat het had kunnen worden
Ja, daar zit ik ook nog steeds over na te denken, what if

Dat jongere hoofd ben ik iets minder blij mee

Hey mannen succes nog, kom wel weer een keertje langs
pi_21575883
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 11:13 schreef -roGue- het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik ook nog steeds over na te denken, what if

Dat jongere hoofd ben ik iets minder blij mee

Hey mannen succes nog, kom wel weer een keertje langs
Toch vind ik het wel meevallen met je haar zo kort is het eigenlijk niet
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 12:42:52 #20
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21576444
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Alle kutperiodes qua haarlengtes heb ik idd al achter de rug.
Het moet nu alleen nog wat op één lengte groeien.

Ik mag me sinds deel 1 van dit topic graag tussen mijn langharige soortgenoten bevinden.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 12:44:10 #21
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21576473
Nieuwe foto komt binnenkort trouwens.
pi_21579394
topic terug vind post..
pi_21594614
Hee DJ-M, Rogier heeft het Zuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_21597525
tvp
You never run out of things that can go wrong.....
pi_21599460

dit ben ik nu ongeveer, het is wel nog een beetje nat
en gister merkte ik ineens savonds dat me haren een hele krul kregen..het begon ineens opzij te steken ineens :S
deze week ff punte laten bijknippen...waren geslepen volgens mijn zus...
en drna er weer tegenaan
pi_21627651
Wooohoow, een nieuw topic alweer

Ik ben nog niet naar de dokter geweest met die haaruitval (waarvan 9 op de 10 mensen van zeggen dat ze er niets van zien overigens...) omdat dat niet praktisch was om dat thuis te doen, ik zit nu in Groningen, maar heb eerst introductieweek van m'n nieuwe opleiding in de Ardennen, dus 't moet daarna maar...

Voor ik 't weet is 't weer zover teruggegroeid dat die dokter straks helemaal niets meer ziet
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:14:13 #27
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21650026
Hop, ff naar me active posts
pi_21654177
Misschien is dit niet helemaal "(half)lang" maar ik wil toch een vraagje stellen.

Ik wil mn haar iets in deze geest laten groeien

Maar aangezien ik de laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest niet meer kan heugen, te lang geleden, wil ik een aantal dingen vragen.

Ik ben nu dus op weg naar dat kapsel en het ziet er dus, zoals het er nu uit ziet, niet echt uit.
Wat kan ik doen om het onderweg het er nog een beetje uit te laten zien?
Wat laat ik knippen? (nek in ieder geval bijknippen en bakkebaarden).

Iemand tips en suggesties?,
het ziet er nu helemaal niet uit, geen model geknipt niks .. gewoon wild laten groeien hehe

Alvast bedankt!
pi_21654248
Je kan het beter even wat te lang laten groeien, ookal staat dat een tijdje belachelijk. Daarna knipt de kapper het zo in het juiste model.
pi_21661726
Inderdaad, en neem een foto mee naar de kapper, ook al is het nog niet op gewenste lengte, kan de kapper er rekening mee houden!
pi_21684326
Ik sta er weer niet bij!!! heren svp!!!

Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_21684434
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:54 schreef Pretzel het volgende:
Ik sta er weer niet bij!!! heren svp!!!

[afbeelding]

[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/39264_fransmns.JPG/img]

Je bent ook wel erg lang niet geweest pretzel-boy

[ Bericht 0% gewijzigd door 205_Lacoste op 01-09-2004 19:00:31 ]
pi_21684667
Pretzel staat nu ook in de OP.
pi_21684704
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:09 schreef schatje het volgende:
Pretzel staat nu ook in de OP.
How dare you to interfere!!! Hele layout naar de knoppen.

pi_21684870
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:10 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ik ben oppermachtig.

.
pi_21687749
Ik ben er trouwens achtergekomen, dat lang haar het best goed doet bij de vrouwen!

M'n haar is nu ongeveer 2 cd onder m'n mond, maar ik ga nog rustig verder!
pi_21689252
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:58 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je bent ook wel erg lang niet geweest ook pretzel-boy
true true.... ik zal er op letten
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_21690896
vraagje he, ik wil dus m'n haar lang laten groeien, en ben geloof ik ook al aardig op weg (zo'n 3/4 maanden ) Maar nu vroeg ik mij zo af, moet je in de tussentijd ook naar de kapper, om het alvast 'in model' te laten knippen? Of de dooie eindjes eraf enzo?
pi_21692252

In de auto, ik was toen bijna Duitsland uit (Nederland in) en we reden van uit Denemarken.

Het zat dus niet helemaal op z'n best, maar jullie zien de achterkant een beetje
pi_21692638
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:51 schreef vinge het volgende:
vraagje he, ik wil dus m'n haar lang laten groeien, en ben geloof ik ook al aardig op weg (zo'n 3/4 maanden ) Maar nu vroeg ik mij zo af, moet je in de tussentijd ook naar de kapper, om het alvast 'in model' te laten knippen? Of de dooie eindjes eraf enzo?
ja zo nu en dan wel, anders ziet het er niet uit, maar wel duidelijk zeggen dat je geen korte coupe wil, want ze halen er zo teveel af!!

succes
pi_21693009
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:10 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Inderdaad waarom ben ik toch altijd de lul wat betreft opening,s post
pi_21693214
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]

In de auto, ik was toen bijna Duitsland uit (Nederland in) en we reden van uit Denemarken.

Het zat dus niet helemaal op z'n best, maar jullie zien de achterkant een beetje
Muffin hier lijkt het weer een stuk korter
@ schatje als je toch Pretzel in de opening,s post plaats die hier 2 keer gereageerd hebt
waarom dan ook niet paultje! de layout is toch al verknald
pi_21693241
het lijkt wat korter omdat het achter mn oren zit denk ik?
pi_21693303
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:27 schreef super-muffin het volgende:
het lijkt wat korter omdat het achter mn oren zit denk ik?
Oke! mijn haar is deze week helemaal niks het is net een pluizenbol maar het komt ook dat m,n broer me kam hebt gejat
pi_21693395
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Oke! mijn haar is deze week helemaal niks het is net een pluizenbol maar het komt ook dat m,n broer me kam hebt gejat
Dat hebt natuurlijk geen stijl...
pi_21695336
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:33 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Dat hebt natuurlijk geen stijl...
Hee DJ-M ik heb je net per ongeluk uit mijn MSN gewist.. praat is tegen me
pi_21701995
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

@ schatje als je toch Pretzel in de opening,s post plaats die hier 2 keer gereageerd hebt
yeah....I want too....
pi_21708474
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

wat eem wrang allemaal!!! Did I do that :S
  zaterdag 4 september 2004 @ 02:43:33 #49
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21741137
Hier ook even een leuke foto van mijn net gewassen haar. Stijl ziet het er een stuk langer uit.

(ja, de avond ervoor was idd behoorlijk zwaar )
pi_21742095
Na het motorrijden zit m'n haar altijd onwijs goed. Door de warmte onder de helm i.c.m. een helmmuts (omdat ik een helm leen van de motorrijschool gedurende m'n lessen) wordt m'n haar als het ware stijl gemaakt.

Ik voel er echter weinig voor om elke ochtend met zo'n helm op m'n kop te zitten
  zaterdag 4 september 2004 @ 11:54:47 #51
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21744135
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 08:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Na het motorrijden zit m'n haar altijd onwijs goed. Door de warmte onder de helm i.c.m. een helmmuts (omdat ik een helm leen van de motorrijschool gedurende m'n lessen) wordt m'n haar als het ware stijl gemaakt.

Ik voel er echter weinig voor om elke ochtend met zo'n helm op m'n kop te zitten
Ik had eerst altijd de taktiek om mn haar nat te maken, handdoek droog te drogen en dan een leuk hoedje op te zetten. Daar banjerde ik dan een half uur mee door het huis (precies genoeg tijd om me bammetjes te smeren enz.) en dan zat me haar ook altijd stijl. Maar daar ben ik mee uitgescheëen.
pi_21744186
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef r00d het volgende:

[..]

Ik had eerst altijd de taktiek om mn haar nat te maken, handdoek droog te drogen en dan een leuk hoedje op te zetten. Daar banjerde ik dan een half uur mee door het huis (precies genoeg tijd om me bammetjes te smeren enz.) en dan zat me haar ook altijd stijl. Maar daar ben ik mee uitgescheëen.
waarom ben je ermee op gehouden dan?
pi_21752790
Doe jij dat ook dan Pretzel?
pi_21754076
Naar de kapper geweest... De droge punten zijn eruit geknipt, en dat was een flink stuk helaas. Ik zal geduld moeten hebben tot het weer wat voorstelt. Vaarwel corporale mat

pi_21754982
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 21:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Naar de kapper geweest... De droge punten zijn eruit geknipt, en dat was een flink stuk helaas. Ik zal geduld moeten hebben tot het weer wat voorstelt. Vaarwel corporale mat

[afbeelding]
Lacoste je haar is bruin! het was toch eerst blond je kijkt wel erg vrolijk op die foto dus zo erg vind je het niet denk ik
maar het ziet er nog steeds goed uit! nu kan ik jou tenminste weer voorbij streven wat haar betreft
pi_21755106
Net de vakantiefoto's gezien, ik sta er, op een aantal foto's na, berelelijk op. Ook kan je die haaruitval aan 1 kant goed zien... Ik zal de betere binnenkort wel even posten. Aangezien ik nog steeds geen kans heb gehad om naar de dokter te gaan daarmee ivm ardennenkamp voor m'n opleiding, ga ik dat maandag als de tering doen. Ook maar meteen informeren naar een dermatoloog/plastisch chirurg om m'n kop wat op te lappen, anders heb ik nog niet zoveel aan cool haar..
pi_21755202
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:22 schreef Speth het volgende:
Net de vakantiefoto's gezien, ik sta er, op een aantal foto's na, berelelijk op. Ook kan je die haaruitval aan 1 kant goed zien... Ik zal de betere binnenkort wel even posten. Aangezien ik nog steeds geen kans heb gehad om naar de dokter te gaan daarmee ivm ardennenkamp voor m'n opleiding, ga ik dat maandag als de tering doen. Ook maar meteen informeren naar een dermatoloog/plastisch chirurg om m'n kop wat op te lappen, anders heb ik nog niet zoveel aan cool haar..
Dat is kut voor je speth mijn broertje moet van de week z,n hoofd kaal laten scheren
er zitten 6 korsten op z,n hoofd met allemaal stukjes haar vanwege de eczeem komt dat los te zitten dus word die een skinhead
pi_21755319
Nou, gezien ik een geruime tijd deze topicreeks niet meer gezien hebm is het bij de meesten toch wel erg goed opgeschoten! Ben zelf ook nog steeds bezig, had eerst haar tot onder de schouders, maar kreeg toen het achterlijke idee om dreads te laten zetten Tja, dan kun je vaarwel zeggen tegen de goudblonde lokken waaraan wil voelen of het wel 'echt' is.
Maar he, het schiet al weer op... de mat wordt alweer royaal...
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_21755529
ah ik ben paultje-
kheb ff een accountmetamorfose ondergaan
Azwethinkweiz
pi_21757578
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:26 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Dat is kut voor je speth mijn broertje moet van de week z,n hoofd kaal laten scheren
er zitten 6 korsten op z,n hoofd met allemaal stukjes haar vanwege de eczeem komt dat los te zitten dus word die een skinhead
*huivert*

Zover zal het bij mij wel niet komen... mijn hoofdhuid is op geen enkele zichtbare manier aangetast, maar een micro organisme is best mogelijk... Voorlopig houd ik het nog even op de teveel-slapen-op-een-zijde-theorie, aangezien het precies bij m'n scheiding ophoudt met verneukt zijn. Ik voel nu bij de plekken waar ik eerst een heleboel losse haren uit m'n hoofd had getrokken wel weer kleine haartjes erdoor komen (en hier en daar wat tijdelijke jeuk, waar nieuw haar door de huid lijkt te komen), maar kut is het wel...
pi_21757898
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:16 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Lacoste je haar is bruin! het was toch eerst blond je kijkt wel erg vrolijk op die foto dus zo erg vind je het niet denk ik
maar het ziet er nog steeds goed uit! nu kan ik jou tenminste weer voorbij streven wat haar betreft
Ik heb geen kleurtje laten zetten ofzo hoor, het is gewoon nog een beetje nat. Het is wel echt mega kort hoor, zo vrolijk als ik kijk ben ik niet eerlijk gezegd. Was toch weer een aantal maanden 'sparen'
pi_21763316
Maar er is altijd hoop!

Ja hallo, Lacoste... Wie mooi haar wilt hebben moet af en toe lijden hoor, en het ziet er altijd voor het oog nog redelijk lang uit. Ik vind het wel iets frissigs hebben eigenlijk. Dode punten heb je ook niets aan.
pi_21771369
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:38 schreef MadGuy het volgende:
Dode punten heb je ook niets aan.
Dat is zeker waar. Ik heb de vorige keer dat ik ze liet groeien het risico genomen ze tussentijds niet te laten knippen, maar dat doe ik nu ook niet meer. Als ze eenmaal splitten, dan is dat zooo zonde...
  zondag 5 september 2004 @ 22:04:01 #64
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21773893
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:57 schreef Pretzel het volgende:

[..]

waarom ben je ermee op gehouden dan?
Ik ga nu voor volume en niet meer voor stijl. Hoewel het dan wel gelijk een stuk minder lang lijkt. Lekker laten groeien dus nog steeds
pi_21786501
Ik ga mijn haar-leven beteren heb ik besloten Géén haarlak meer in, iets wat ik bij tijd en wijlen nog gebruikte om m'n haar stevig te fixeren en geen gels met (veel) alcohol of andere agressieve rommel.
Bij de etos (waar ze ook topmerken zoals John Frieda verkochten tot mijn verbazing) heb ik een flacon Gliss Kur Hair repair, Deep Repair gekocht. Een leave in conditioner met 'active repair complex'.. jaja De komende tijd zal ik het in ieder geval gebruiken om te kijken of er verbetering optreedt. Hopelijk hoef ik de komende 4 maanden dan weer niet naar de kapper, want ik heb een hoop verloren tijd in te halen.
pi_21786852
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ga mijn haar-leven beteren heb ik besloten Géén haarlak meer in, iets wat ik bij tijd en wijlen nog gebruikte om m'n haar stevig te fixeren en geen gels met (veel) alcohol of andere agressieve rommel.
Bij de etos (waar ze ook topmerken zoals John Frieda verkochten tot mijn verbazing) heb ik een flacon Gliss Kur Hair repair, Deep Repair gekocht. Een leave in conditioner met 'active repair complex'.. jaja De komende tijd zal ik het in ieder geval gebruiken om te kijken of er verbetering optreedt. Hopelijk hoef ik de komende 4 maanden dan weer niet naar de kapper, want ik heb een hoop verloren tijd in te halen.
AMEN! Beste voornemen dat ik tot nu toe gehoord heb, je moet er immers wel wat voor over hebben, het komt niet vanzelf..
  maandag 6 september 2004 @ 16:16:56 #67
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21786944
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:53 schreef 205_Lacoste het volgende:

Bij de etos ( heb ik een flacon Gliss Kur Hair repair, Deep Repair gekocht. Een leave in conditioner met 'active repair complex'..
Heej, ik wil weten of dat spul werkt, lijkt mij opzich ook wel wat alleen ben ik nog wat sceptisch.

Goed besluit overigens om van de lak en gel af te blijven.
pi_21787196
Voor goede middeltjes kan je toch echt best even naar kapper en vragen wat voor middeltjes het best bij jouw haar passen.
Is wat duurder dan bij de etos, maar dan krijg je ook wel goed advies e.d.
pi_21787239
Fucked... het mijne is er ook weer af Het was door die tijdelijke uitval (nu valt er gelukkig echt niets meer uit) niet meer symmetrisch, dus heb het bij laten knippen, gevolg is dat de bovenlaag aan weerszijden nog maar net over m'n oren zit

Dat wordt weer een half jaar wachten voor het echt cool zit..
pi_21787610
Ik denk dat ik ook even ga stoppen met palmers er in smeren. Er vallen wel opvallend veel haren uit/ Mn haar kan ook best goed zitten zonder.
pi_21787794

En zo lang was het voor het gelazer begon

[ Bericht 13% gewijzigd door Speth op 06-09-2004 19:05:51 ]
pi_21787872
quote:
Op maandag 6 september 2004 18:50 schreef super-muffin het volgende:
Ik denk dat ik ook even ga stoppen met palmers er in smeren. Er vallen wel opvallend veel haren uit/ Mn haar kan ook best goed zitten zonder.
Ik weet niet in hoeverre Palmers lijkt op de producten van fructis, want daar valt je haar echt van uit (shampoos iig, gel weet ik niet).

En wat betreft de werking van Gliss Kur, het pakt niet de oorzaak van het droge haar aan, het bestrijdt slechts de symptomen. Het is prima spul, je haar voelt lekker soepel aan en is makkelijk doorkambaar. Tevens pluist het ook niet.
m.a.w. Ik denk dat je wel kan voorkomen dat je haar gaat splijten als je het maar blijft gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door 205_Lacoste op 06-09-2004 19:43:28 ]
pi_21788881
Hm ja, maar voorkomen is beter dan genezen, zei mijn mammie altijd...
pi_21789075
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:51 schreef MadGuy het volgende:
Hm ja, maar voorkomen is beter dan genezen, zei mijn mammie altijd...
Helemaal eens. De enige genezing tegen gespleten punten is de schaar. Met sommige producten kan je gespleten punten aan elkaar plakken zodat het niet verder 'doorscheurt' maar het haar wordt pas weer gezond als de schaar erin is geweest volgens mij.

So beware
pi_21789407
Thanks Oprah!

Misschien probeer ik wel eens zo'n goedje, gezien mijn afgebroken haar-verhaal. Of een soort cremespoeling of haarmasker. Alles om mijn haar wat soepeler te maken...
  maandag 6 september 2004 @ 22:07:54 #76
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21792155
Ik gebruik nu Andrelon Glans shampoo en cremespoeling. Werkt mijn insziens ook best. Maar ik ga nooit naar de kapper. Dus ik heb geen idee hoe mijn haar eraan toe is....
pi_21793122
Geef er eens een kort rukje aan zou ik zeggen. Als je dan een plukje in je handen hebt, is het volgens mij niet goed...
pi_21795971
quote:
heb ik een flacon Gliss Kur Hair repair, Deep Repair gekocht. Een leave in conditioner met 'active repair complex'.. jaja
Ik ook Updates volgen..
pi_21803746
Ik ben benieuwd naar dat spulletje hoor...
pi_21810843
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:33 schreef Speth het volgende:
Fucked... het mijne is er ook weer af Het was door die tijdelijke uitval (nu valt er gelukkig echt niets meer uit) niet meer symmetrisch, dus heb het bij laten knippen, gevolg is dat de bovenlaag aan weerszijden nog maar net over m'n oren zit

Dat wordt weer een half jaar wachten voor het echt cool zit..
ik had vanochtend me haar gewassen en toen ik m,n haar aan het drogen was met een hand doek
zater er allemaal schilfers in anders heb ik daar nooit last van! en zo begon het ook met me broertje en daarna kreeg die last van eczeem maar die eikel gebruikte ook me kam nu niet meer
want hij is zo kaal als een biljartbal dus ik hoop dat het daar van komt
anders ben ik afgeschreven als het besmettelijk is
pi_21810989
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:21 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

ik had vanochtend me haar gewassen en toen ik m,n haar aan het drogen was met een hand doek
zater er allemaal schilfers in anders heb ik daar nooit last van! en zo begon het ook met me broertje en daarna kreeg die last van eczeem maar die eikel gebruikte ook me kam nu niet meer
want hij is zo kaal als een biljartbal dus ik hoop dat het daar van komt
anders ben ik afgeschreven als het besmettelijk is
Ai... zal jij de derde op rij worden die z'n haar moet laten kortwieken? Misschien is het gewoon een beetje roos, vervelend maar neits om je druk over te maken lijkt me. Wie weet is het wel je gel die licht schilfert...

Houd ons allen op de hoogte!

De Gliss Kur bevalt me tot nu toe (al 2 dagen ) erg goed. M'n haar is goed doorkambaar en het voelt en ziet er ook niet droog uit ook al gebruik ik geen gel. Over 4 maanden hoor ik wel van de kapper of m'n haar daadwerkelijk gezonder is.
pi_21811502
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ai... zal jij de derde op rij worden die z'n haar moet laten kortwieken? Misschien is het gewoon een beetje roos, vervelend maar neits om je druk over te maken lijkt me. Wie weet is het wel je gel die licht schilfert...

Houd ons allen op de hoogte!

De Gliss Kur bevalt me tot nu toe (al 2 dagen ) erg goed. M'n haar is goed doorkambaar en het voelt en ziet er ook niet droog uit ook al gebruik ik geen gel. Over 4 maanden hoor ik wel van de kapper of m'n haar daadwerkelijk gezonder is.
ik stop nu ook met de gel misschien dat dat helpt
pi_21811607
Gel of lak is vervelender naarmate je langer haar hebt. Je haar is al kwetsbaar dan. ik denk dat daardoor wat haren bij mij zijn afgebroken, door het gebruik van gel en dan toch door je haren willen woelen met je hand hè...
pi_21816137
quote:
Hmz... mijn haar wordt er wel erg glad van, het ziet er wel goed uit though... Afgezien van het feit dat 't nu veel te kort is
pi_21821493
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 23:57 schreef Speth het volgende:

[..]

Hmz... mijn haar wordt er wel erg glad van, het ziet er wel goed uit though... Afgezien van het feit dat 't nu veel te kort is
maar het is niet kort met stekeltjes ?
pi_21822449
Oh god nee, gelukkig niet De meeste mensen zullen 't nog steeds vrij lang vinden. de bovenste laag komt net iets over m'n oren.

Vrijwel exact hetzelfde zoals Pretzel het hier heeft, met het verschil dat het hem goed staat, en mij niet.
pi_21825237
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef HotFudge het volgende:
Doe jij dat ook dan Pretzel?
nee eigenlijk niet!!! ik droog mijn haar een beetje, doe er dan een gel in, die ik er in de loop van de ochtend uitwrijf!
pi_21825262
quote:
Op woensdag 8 september 2004 16:21 schreef Speth het volgende:
Oh god nee, gelukkig niet De meeste mensen zullen 't nog steeds vrij lang vinden. de bovenste laag komt net iets over m'n oren.

[afbeelding]
Vrijwel exact hetzelfde zoals Pretzel het hier heeft, met het verschil dat het hem goed staat, en mij niet.
Oke ! misschien 3 maanden wachten en dan is jouw haar ook weer lang
pi_21825331
quote:
Op woensdag 8 september 2004 16:21 schreef Speth het volgende:

[afbeelding]
ja ik heb het net een beetje gelezen van jou, dat is wel echt irritant!!! hoop dat het snel weer lang is, thanks for the compliment though!!!
pi_21825366
mijn voorlaatste keer dat ik naar de kapper was geweest, had die vrouw het uit lopen dunnen!!! echt zo irritant gewoon, volgens mij begin ik nu mijn dos weer terug te krijgen in de breedte !!!
  woensdag 8 september 2004 @ 20:59:27 #91
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21825383
Bij Tsjechie lopen er ook aardig wat spelers met lang haar rond.
Net zoals ik het heb met een touwtje tijdens het voetballen.
pi_21825469
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:59 schreef Myster_E het volgende:
Bij Tsjechie lopen er ook aardig wat spelers met lang haar rond.
Net zoals ik het heb met een touwtje tijdens het voetballen.
ik zocht laatste een goede diadeem, maar niet echt kunnen vinden!! helaas, weten jullie waar ze nog dunne met kleine haakjes hebben, die naar buiten steken en niet als een haarband naar onderen??
pi_21825496
in het zwart natuurlijk!!! en niet in een afzichtelijke kleur!!
pi_21825585
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:03 schreef Pretzel het volgende:
in het zwart natuurlijk!!! en niet in een afzichtelijke kleur!!
hoe lang is je haar nu dan pretzel ?
pi_21825653
The hair is still soft here!
pi_21825901
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn haar gaat ook weer de goede kant op maar er zit teveel slag in! dus ik ben benieuwd als het
over m,n schouders valt hoe het dan er uit ziet
  woensdag 8 september 2004 @ 21:27:03 #97
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21826078
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:02 schreef Pretzel het volgende:

[..]

ik zocht laatste een goede diadeem, maar niet echt kunnen vinden!! helaas, weten jullie waar ze nog dunne met kleine haakjes hebben, die naar buiten steken en niet als een haarband naar onderen??
Heb je ook bij de DA, Trekpleister of Schlecker gekeken, daar willen ze dat nog wel eens hebben.
pi_21826396
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:27 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Heb je ook bij de DA, Trekpleister of Schlecker gekeken, daar willen ze dat nog wel eens hebben.
nee nog niet. bedankt voro de tip!!!!
pi_21826404
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:06 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

hoe lang is je haar nu dan pretzel ?
niet heel veel langer dan eerst!!! maar diadeem kan ik wel hebben, en vind het leuk staan (soms )
pi_21828285
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
The hair is still to short here
en nu probeer ik ook weer een sik te laten groeien
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_21828778

Staat je goed
pi_21829223
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]

Staat je goed

maar ik dacht meer aan iets meer in de richting van trent reznor in de tijd van a perfect drug
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_21832941
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

[afbeelding]
maar ik dacht meer aan iets meer in de richting van trent reznor in de tijd van a perfect drug
[afbeelding][afbeelding]
Open er een topic over zou ik zeggen, [Centraal] Ik wil mijn sik lang laten groeien
pi_21833234
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:54 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

The hair is still to short here
en nu probeer ik ook weer een sik te laten groeien
Hoelang wil jij het dan hebben?
pi_21833240
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:52 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Open er een topic over zou ik zeggen, [Centraal] Ik wil mijn sik lang laten groeien
Dat wat hij wil hebben is toch niet echt lang?

gewoon een sik is dat.
pi_21833261
quote:
Op donderdag 9 september 2004 09:28 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Dat wat hij wil hebben is toch niet echt lang?

gewoon een sik is dat.
Die foto waar die kale opstaat die heeft wel een erg lange sik vind ik! dat noem ik niet kort
Oh ik zie aan die smiley dat het een grap is! ja je hebt gelijk
pi_21833491
quote:
Op donderdag 9 september 2004 09:27 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hoelang wil jij het dan hebben?
mijn haar komt nu ongeveer even laag als die gevlechte sik ik wil er nog ongeveer de helft bij hebben
nog een jaartje laten groeien maar
pi_21837441
En zo zit het een kleine week na het kappersbezoek. 's Ochtends een paar uur na het douchen.

Eigenlijk had ik daar nog niet zoveel aan m'n haar gedaan
pi_21839877
gaat het bij jou dan ook alle kanten op staan aan de achterkant???
pi_21852592
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:22 schreef Pretzel het volgende:
gaat het bij jou dan ook alle kanten op staan aan de achterkant???
Het ligt er een beetje aan. Als ik op de fiets heb gezeten over het algemeen wel iets ja, maar het is ook afhankelijk van de lengte. Sowieso heb ik behoorlijke slag in m'n haar zitten dus echt plat zal het niet vallen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 08:37:24 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21853783
Ik ben ze ook langer aan het laten groeien, 10 jaar lang zowat cm/mm kapsel gehad.

Ik gebruik dus Andrelon Aqua Gelwax met zeemineralen, dat is gel die is goed en plakt totaal niet, er zit een pomp op dat je goed kunt doseren. Ik ga ze niet lang laten groeien, maar gewoon anders dan mm/cm. Dat mm kapsel hangt me de kont uit.

Ik ga me ook niet druk maken hoe het perfect eruit moet zien nu, ik doe gewoon gel erin en laat het zo. Ik zie er wel frisser uit hoor ik al, dat korte daar zag ik er zieker uit.

Andrelon aqua gelwax dus, een doorzichtige pomp fles en kost ongeveer 3 euro bij kruidvat. Goed spel is het. Of het het het beste is met 3 hetten weet ik niet. Ik heb niet zoveel verstand van shampoo en gel. Komt ook nog wel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21854091
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 02:21 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan. Als ik op de fiets heb gezeten over het algemeen wel iets ja, maar het is ook afhankelijk van de lengte. Sowieso heb ik behoorlijke slag in m'n haar zitten dus echt plat zal het niet vallen.
vaak als ik een overhemd aanheb, wil het nog wel eens alle kanten op gaan! dat is niet zo prettig, omdat je dat met water niet echt goed kan wegwerken, als het droog is!!!
pi_21854172
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:18 schreef Pretzel het volgende:

[..]

vaak als ik een overhemd aanheb, wil het nog wel eens alle kanten op gaan! dat is niet zo prettig, omdat je dat met water niet echt goed kan wegwerken, als het droog is!!!
Ik heb precies hetzelfde maar pretzel heb jij dik of dun haar
pi_21854189
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:23 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde maar pretzel heb jij dik of dun haar
volgens mij zit het er tussenin, het is niet zo dat het zo stug is dat ik er niets me kan doen!!! sommige vrienden van mij die hbben zulk dik haar, dat er nauwelijks kam doorheengaat namelijk!! dat is bij niet het geval!!! ik denk niet echt dik of dun!! beetje in het midden!
pi_21854238
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:25 schreef Pretzel het volgende:

[..]

volgens mij zit het er tussenin, het is niet zo dat het zo stug is dat ik er niets me kan doen!!! sommige vrienden van mij die hbben zulk dik haar, dat er nauwelijks kam doorheengaat namelijk!!
Wow! ik ben blij dat ik nog een kam kan gebruiken voor me haar nou ja meestal borstel
en rOOd hou die opmerking voor je
pi_21854272
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:30 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Wow! ik ben blij dat ik nog een kam kan gebruiken voor me haar nou ja meestal borstel
en rOOd hou die opmerking voor je
wat voor opmerking?
pi_21854290
Als ik een overhemd aanheb dan blijft (bleef omdat het nu achter 4cm korter is) het inderdaad weleens op m'n kraag hangen maar op zich niet storend. Het krult vooral een beetje omhoog achter, that's all.
Als het droog is en het staat eens alle kanten op (pluizig) dan kan ik er helemaal niets meer aan veranderen helaas. Met die leave in conditioner die ik nu gebruik blijft het echt de hele dag 'vochtig' al is dat niet het woord wat ik zoek. Het haar wordt niet zo droog dat het kan gaan pluizen, waar ik nogal last van had als er geen gel in m'n haar ging. Zoals gezegd gebeurde dit vooral bij de achterkant.
pi_21854298
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:32 schreef Pretzel het volgende:

[..]

wat voor opmerking?
en haren borstelen is voor vrouwen
pi_21854320
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als ik een overhemd aanheb dan blijft (bleef :'( omdat het nu achter 4cm korter is) het inderdaad weleens op m'n kraag hangen maar op zich niet storend. Het krult vooral een beetje omhoog achter, that's all.
Als het droog is en het staat eens alle kanten op (pluizig) dan kan ik er helemaal niets meer aan veranderen helaas. Met die leave in conditioner die ik nu gebruik blijft het echt de hele dag 'vochtig' al is dat niet het woord wat ik zoek. Het haar wordt niet zo droog dat het kan gaan pluizen, waar ik nogal last van had als er geen gel in m'n haar ging. Zoals gezegd gebeurde dit vooral bij de achterkant.
Lacoste je zou het niet zeggen dat jij dun haar hebt!ik heb nog geen 1 foto gezien waar je haar kut zat
pi_21854429
Ik ben goed in het verhullen van dingen

Of ik moet me héél ernstig vergissen maar bij mijn weten is mijn haar behoorlijk dun. Daarentegen heb ik wel véél haar op m'n hoofd waardoor het geen sluik bosje is. M'n vader had mooie dikke zwarte haardos, helaas was dat niet voor mij weggelegd (wordt langzamerhand goed grijs ).
pi_21854520
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben goed in het verhullen van dingen

Of ik moet me héél ernstig vergissen maar bij mijn weten is mijn haar behoorlijk dun. Daarentegen heb ik wel véél haar op m'n hoofd waardoor het geen sluik bosje is. M'n vader had mooie dikke zwarte haardos, helaas was dat niet voor mij weggelegd (wordt langzamerhand goed grijs ).
Ja maar meestal hebben mensen met dun haar geen slag in hun haar die hebben meestal style haar maar misschien zit jij ook wel tussen het midden in net zoals Pretzel
pi_21854668
moguh mensen

en ik sta gewoon met pic in de fipo
en ben inderdaad nog steeds niet naar de kapper geweest

chappo voor iedereen die z'n haar log steeds lang heeft
pi_21856182
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef Roellie80 het volgende:

en ben inderdaad nog steeds niet naar de kapper geweest
Houden zo !
pi_21857551
en weer geverfd
pi_21857586
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:44 schreef -Beestje- het volgende:
en weer geverfd
[afbeelding]
Beter dan dat blonde
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:46:26 #126
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21857610
quote:
en weer geverfd
[afbeelding]
Staat erg mooi bij elkaar.
pi_21861199
quote:
en weer geverfd
[afbeelding]
Ziet er niet uit!
pi_21862065
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 15:27 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Ziet er niet uit!
dank je
de kleur
de lengte
het gezichts haar
pi_21864011
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:06 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

dank je
de kleur
de lengte
het gezichts haar
Jep.. .
pi_21864135
quote:
en weer geverfd
[afbeelding]
cool!

en je wilt het nog langer?
pi_21864422
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:49 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ja maar meestal hebben mensen met dun haar geen slag in hun haar die hebben meestal style haar maar misschien zit jij ook wel tussen het midden in net zoals Pretzel
jep zou goed kunnen, mijn moeder vindt het wel dik haar, maar ik niet echt onwijs!!!
pi_21864627
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:51 schreef super-muffin het volgende:

[..]

cool!

en je wilt het nog langer?
dank U
en jup nog ongeveer de helft erbij
en dan kijk ik wel weer verder hoe of wat ik er mee doe
pi_21866010
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:22 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

dank U
en jup nog ongeveer de helft erbij
en dan kijk ik wel weer verder hoe of wat ik er mee doe
grappig je ziet hier wel een soort 2slag!!! aan de ene kant, de student achtige (hockeyers) en aan de andere kant de alternatieve mensen!!
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:15:44 #134
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21868313
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:36 schreef Pretzel het volgende:

[..]

grappig je ziet hier wel een soort 2slag!!! aan de ene kant, de student achtige (hockeyers) en aan de andere kant de alternatieve mensen!!
Alternatief heb ik niks mee, ik wil lang haar omdat ik dat mooi vind.
Maar er is idd een scheiding ja.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:24:59 #135
102151 Lompie
Of niet dan?!
pi_21868492
Wat vind men hier van mannen met ECHT lang haar bij mannen ?! Wat ik hier zie, is wat mij betreft kort.
Ik doel dus meer op het 'hard-rock' lang!

En laten we nu niet beginnen over de 'vieze rockers' want geloof me, er lopen echte verzorgde beautys rond!
pi_21868575
Zo te zien is 't percentage studenten/hockyers (WTF overigens, meer dan een stereotypering is 't eigenlijk niet) hier het hoogst .
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:30:07 #137
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21868594
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef Lompie het volgende:
Wat vind men hier van mannen met ECHT lang haar bij mannen ?! Wat ik hier zie, is wat mij betreft kort.
Ik wil het nogsteeds zoals Anthony Kiedis het vroeger had. Hij had echt mooi lang glanzend haar.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:32:09 #138
102151 Lompie
Of niet dan?!
pi_21868645
Hailsz!
pi_21869559
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef Lompie het volgende:

En laten we nu niet beginnen over de 'vieze rockers' want geloof me, er lopen echte verzorgde beautys rond!
Ik ben ook nog steeds bezig om het ECHT lang te laten groeien
pi_21874053
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:28 schreef Lucske het volgende:
Zo te zien is 't percentage studenten/hockyers (WTF overigens, meer dan een stereotypering is 't eigenlijk niet) hier het hoogst .
gelukkig dan maar van die stereotypering!!!!
pi_21874534
* Speth heeft met die hele hockey club geen bal te maken trouwens... Ik ben gewoon student

Dat weerhoudt mij er echter niet van om anti-alternatief te zijn... Ik vind het er ook niet uitzien
pi_21876082
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef Credence het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds bezig om het ECHT lang te laten groeien
precies....pas begonne..dus duurt nog wel ff voor t de goede lengte heeft
Azwethinkweiz
pi_21876146
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:30 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Ik wil het nogsteeds zoals Anthony Kiedis het vroeger had. Hij had echt mooi lang glanzend haar.

zo lang als dit, of nog langer?

Ik vind het wel mooi die lengte.
pi_21876326
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:30 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Dat is toch de lead zanger van de red hot chilli peppers
  zaterdag 11 september 2004 @ 10:13:28 #145
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21876488
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 09:53 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Dat is toch de lead zanger van de red hot chili peppers
Idd, ja.
  zaterdag 11 september 2004 @ 10:14:28 #146
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21876500
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 09:26 schreef super-muffin het volgende:

[..]

[afbeelding]

zo lang als dit, of nog langer?

Ik vind het wel mooi die lengte.
Iets korter, waar hij zijn oksels heeft ongeveer.
pi_21876706
Niemand die voor een mat gaat?

zaterdag 11 september 2004 @ 11:56:42 #148
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21877753
WOW, een nieuwe messias opgestaan!!! Laat allemaal een mat groeien om onze sympathie met hem te tonen. En niet te vergeten die sympathieke grasspriet in de mond te nemen.
pi_21882471
Bah.

Idee voor topictitel voor het volgende deel:
"[Centraal] Het grote "mooi (half)lang haar"-topic deel n".
pi_21882864
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 10:36 schreef Mr.Dre het volgende:
Niemand die voor een mat gaat?

[afbeelding]

Zo, dat is een hippe baas
pi_21883505
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:58 schreef Speth het volgende:

[..]

Zo, dat is een hippe baas
net wat ik dacht!!!
pi_21887858

Cool. Helaas gaat dit me niet lukken, alleen al omdat m'n haar de verkeerde kleur heeft :/
pi_21888026
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 21:05 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Cool. Helaas gaat dit me niet lukken, alleen al omdat m'n haar de verkeerde kleur heeft :/
Hey, dat is best een aardig kapsel.. . En makkelijk te realiseren voor mij... moet ik het alleen wat meer op één lengte laten groeien....
pi_21888604
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 21:05 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Heel mooi kapsel.
Alleen heeft ie nu 5 polo's aan?
pi_21888630
4 volgens mij, 1 navy, 1 lichtgrijs/blauw, 1 bordeaux en 1 groen... Ach, als 't maar goed staat
pi_21888979
Komt van Scapa site o.i.d.?
Lijkt me trouwens wel warm
pi_21889531
hehe, ik ben er weer na een paar weken Italie, een stukkie bruiner en een stukkie langer haar, ik geloof dat het warme weer best positief voor je haar is
pi_21890027
Meisje wil langskomen vrijdag... Hopen dat ik dan niet net een bad hair day heb... En hopelijk is het dan ook weer ietsje langer dan nu..
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:00:38 #159
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21890181
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 22:53 schreef Speth het volgende:
En hopelijk is het dan ook weer ietsje langer dan nu..
Ben je bang dat je haar krimpt dan?
pi_21890230
Nee, maar wel dat 't dan nog steeds zo lullig zit als nu.... Sinds ik bij de kapper ben geweest is 't in de afgelopen week aardig verbeterd (mijn haar groeit nl. vrij snel), ik hoop dus dat 't dan nog weer iets beter zit
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:06:11 #161
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21890268
Mooi kapsel trouwens op dat plaatje, heb het ongeveer hetzelfde, alleen wat langer in mijn nek.
pi_21897473
Meer:

pi_21898602
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 22:33 schreef Samson het volgende:
hehe, ik ben er weer na een paar weken Italie, een stukkie bruiner en een stukkie langer haar, ik geloof dat het warme weer best positief voor je haar is
klopt. Je haar groeit sneller als het warm is.
  zondag 12 september 2004 @ 13:07:15 #164
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_21899743
Ik wilde het kort laten knippen.. maar uiteindelijk toch maar niet gedaan

Ik had het zo:

(foto's voor project van school, heb helaas geen andere recente van voor de knipbeurt)

En nu heb ik het wat in laten snijden, en de pony geknipt enzo, en nu heb ik het zo:

Vind het zelf wel aardig staan, vrouwlijke populatie schijnt het erg leuk te vinden, maar damn wat is dat haar voor je ogen godsgruwlijk irritant zeg, dat word nog ff wennen
There is consciousness in all things.
pi_21902122
Cool, die voorbeelden!

Ik krijg echt weer inspiratie het te laten groeien! Wat gebruik jij nu, qua spul om je hara in model te houden, DiSiLLUSiON?
  zondag 12 september 2004 @ 14:46:16 #166
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_21902206
Nou, ik ben nog een beetje aan het uitproberen welke spullen ik het beste kangebruiken, ben ook nog een beetje aan het experimenteren met dit kapsel. In ieder geval mousse om het een bepaald model aan te meten zonder dat het nat word. Gel heb ik geprobeerd maar daar word het heel vettig van, echt een no go bij lang haar, ook voor de nek-effecten zegmaar... k heb ook een potje 'mellow go' ofzo, soort wax maar dan anders waar mee ik de zijkanten wél heel mooi mee kan kneden. En uiteindelijk als het een beetje zit gelspray eroverheen om te zorgen dat het ook zo blijft zítten de rest van de dag.

Bij m'n vorige kapsel was het simpeler, een handje vol mousse was voldoende
pi_21903407
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:07 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

Ik had het zo:
[afbeelding]
(foto's voor project van school, heb helaas geen andere recente van voor de knipbeurt)

En nu heb ik het wat in laten snijden, en de pony geknipt enzo, en nu heb ik het zo:
[afbeelding]
[afbeelding]

Vind het zelf wel aardig staan, vrouwlijke populatie schijnt het erg leuk te vinden, maar damn wat is dat haar voor je ogen godsgruwlijk irritant zeg, dat word nog ff wennen
ziet er wel modern uit, zelf hou ik het maar bij het conventionele hockey kapsel!!!
pi_21904494
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:42 schreef MadGuy het volgende:
Cool, die voorbeelden!

Ik krijg echt weer inspiratie het te laten groeien!
Je hebt het dus weer kort laten knippen
pi_21912617
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:44 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Je hebt het dus weer kort laten knippen
Nee ik denk dat het boze mannetje z'n haar even geveraagd had te stoppen met groeien

In werkelijkheid denk ik dat hij het laten groeien even niet meer zag zitten maar na deze inspirerende foto's weer met goede moed verder gaat

Na het zien van de Scapa foto's (WOW) ben ik nog meer aan het balen dat ik m'n haar heb laten knippen.
pi_21914040

Ze zouden het meiden moeten verbieden hun haar kort te knippen en rood te verven, afgrijselijk...
  zondag 12 september 2004 @ 23:24:31 #171
102151 Lompie
Of niet dan?!
pi_21914210
Hockey-types: *ril*
pi_21914342
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:18 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Ze zouden het meiden moeten verbieden hun haar kort te knippen en rood te verven, afgrijselijk...
alsof de rest op de foto er zo geweldig uitziet
pi_21914894
quote:
[afbeelding]

idd, een echt spook die Kim Lian, 3x niks is het (ook qua muziek en adhd gehalte )
pi_21917588
quote:
[afbeelding]

Kim Lian maar dit is nog erger
pi_21917641
Moeten jullie mijn dag nou zo verpesten met die laatste twee foto's!! Blugh, gelukkig maken die scapa foto's me wel een beetje blij, wat een inspiratiebronnen! Bravo voor Speth en Lucske!
  maandag 13 september 2004 @ 11:24:53 #176
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_21919712
quote:

Ik had het zo:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Zo wil ik mijn haren ook als het over een tijdje de goede lengte heeft, maar volgens mij krijg ik dat nooit zo in model en dat voor je ogen lijkt me ook heel erg irritant ja .
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_21919867
hehe ik ben ook alweer tijdje bezig met laten groeien, kwist niet dat er topic over liep. t plan is netzoiets als dissillusion te laten kappen. (ziet er vet uit btw)

ik heb nu echt een lengte dat ik er helemaal gestoord van wordt, bakkebaarden en zijkanten zijn te lang in vergelijking met het haar op mn hoofd, ziet er beetje mal uit, misschien maar even bij laten knippen binnenkort.

Wat is nou het spul om een kutkapsel nog een beetje goed te laten zitten? ik gebruik zelf fructis style polishing wax, vrienden van me gebruiken brylcream ( ), vieze vette troep. Ik merk van de wax dat het aan het eind van de dag het allemaal een beetje uitzakt, heeft iemand een beter spullie ervoor?
pi_21921229
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:34 schreef kiw het volgende:
hehe ik ben ook alweer tijdje bezig met laten groeien, kwist niet dat er topic over liep. t plan is netzoiets als dissillusion te laten kappen. (ziet er vet uit btw)

ik heb nu echt een lengte dat ik er helemaal gestoord van wordt, bakkebaarden en zijkanten zijn te lang in vergelijking met het haar op mn hoofd, ziet er beetje mal uit, misschien maar even bij laten knippen binnenkort.

Wat is nou het spul om een kutkapsel nog een beetje goed te laten zitten? ik gebruik zelf fructis style polishing wax, vrienden van me gebruiken brylcream ( ), vieze vette troep. Ik merk van de wax dat het aan het eind van de dag het allemaal een beetje uitzakt, heeft iemand een beter spullie ervoor?
Er zijn al megaveel tips gegeven in de afgelopen topics, dus ik zou gewoon even terugkijken in de oudere topics van het haar laten groeien verhaal
  maandag 13 september 2004 @ 14:38:49 #179
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21923130
Grappig trouwens dat de topicopener van het eerste lange haar topic nooit meer terug is gekomen na zijn ene post.
pi_21924414
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:38 schreef Myster_E het volgende:
Grappig trouwens dat de topicopener van het eerste lange haar topic nooit meer terug is gekomen na zijn ene post.
idd, het was me niet eens opgevallen, maar je hebt gelijk. Ik moet zeggen dat nu ik een tijdje bezig ben het me wel tegenvalt hoe lang het duurt. Vantevoren weet je dat natuurlijk best, maar toch... Denk dat daarom veel mensen ook altijd afhaken. Heb ondertussen ook wel geleerd dat je kappersbezoek echt tot een minimum moet beperken, anders wordt er toch echt steeds dermate veel afgeknipt (hoe hard je ook zegt dat je dat niet wil) dat het niet bepaald opschiet om t te laten groeien. Dus voorlopig maar lekker doorbijten om toch ns een keer wat extra winst te halen
pi_21926607
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:24 schreef Lompie het volgende:
Hockey-types: *ril*
ja wat....?
pi_21926892
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:01 schreef Pretzel het volgende:

[..]

ja wat....?
Geen moeite doen, gewoon naar z'n nickname kijken en de vuilnisbak alvast open zetten .
  maandag 13 september 2004 @ 17:48:32 #183
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21927595
quote:

Ik had het zo:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Dude, te goed je nieuwe stijl! Maar jij hebt zeker aardig stijl haar? Ik zal het wel nooit zo kunnen krijgen met die slag van mij
  maandag 13 september 2004 @ 17:53:27 #184
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21927686
@ Disillusion

en wat gebruik jij nu om je haar te doen? nog wondermiddeltjes?
pi_21929403
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:13 schreef Lucske het volgende:

[..]

Geen moeite doen, gewoon naar z'n nickname kijken en de vuilnisbak alvast open zetten .
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:08:07 #186
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_21937270
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:48 schreef r00d het volgende:

[..]

Dude, te goed je nieuwe stijl! Maar jij hebt zeker aardig stijl haar? Ik zal het wel nooit zo kunnen krijgen met die slag van mij
Ik heb idd stijl haar, maar ik wil eigenlijk juist een slag erin

Ruilen ?:7

Wat ik erin smeer heb ik al geantwoord een paar posts hierboven btw
pi_21945387
Ik wil ook slag erin. Stijl haar is kut.
pi_21946041
Het gras is altijd groener.....

Het gaat hier weer redelijk goed, het groeit nog steeds te langzaam, maar ik blijf volhouden.
pi_21947170
Bij mij was de verhouding matje - haar boven op beetje te groot geworden, dus ben ff naar de kapper gegaan...
pi_21953302

Dít is nou een mooie lengte.

pi_21962221
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:52 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]

Dít is nou een mooie lengte.

[afbeelding]
Volgens mij mag je dan al stoppen met het laten groeien van je haar

Het lijkt trouwens op die onderste foto wat langer dan op de bovenste maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn. Zoals je het eerder had vond ik cooler, maar deze lengte is duidelijk beter dan een bos haar dat nog veel langer is.
pi_21977607
Laatste knipbeurt: 23 januari 2003

maart 2004:

nu (achterkant):

nu (voorkant, los):

De planning is nog eens 10-15 centimeter, zodat ik een veter door/om de staart kan binden zodat het meer iets weg heeft van een vlecht, een beetje vroeg-middeleeuws. Of gewoon los natuurlijk
Slapen doe ik tegenwoordig met staart in, dan zitten er veel minder knopen in m'n haar als ik 's ochtends wakker word
If you can't beat them: beat harder next time.
  woensdag 15 september 2004 @ 21:28:26 #193
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21979401
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Slapen doe ik tegenwoordig met staart in, dan zitten er veel minder knopen in m'n haar als ik 's ochtends wakker word
Dat is slecht voor je haar. Dan krijgt het samen met je hoofdhuid minder zuurstof. En doordat er constant spanning op je haar staat breekt het een stuk sneller.
pi_21979563
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:28 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Dat is slecht voor je haar. Dan krijgt het samen met je hoofdhuid minder zuurstof. En doordat er constant spanning op je haar staat breekt het een stuk sneller.
Volgens mij zul je daar weinig van merken. Misschien als je het echt maanden achter elkaar doet.

Ik snap trouwens ook niet dat men hier om de paar maanden naar de kapper gaat om de gespleten punten bij te knippen. Als je er nou heengaat om er een model in te houden, okee... maar gespleten punten? Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweest en ik heb nauwelijks gespleten punten...
Of ligt dat aan mijn überhaar?
  woensdag 15 september 2004 @ 21:40:20 #195
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21979745
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Credence het volgende:

[..]

Volgens mij zul je daar weinig van merken. Misschien als je het echt maanden achter elkaar doet.
Ik zeg ook niet dat het direct schadelijk is, maar wel dat je het beter los kan dragen.
quote:
Ik snap trouwens ook niet dat men hier om de paar maanden naar de kapper gaat om de gespleten punten bij te knippen. Als je er nou heengaat om er een model in te houden, okee... maar gespleten punten? Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweest en ik heb nauwelijks gespleten punten...
Of ligt dat aan mijn überhaar?
De meesten hier doen het idd om een normaal model te houden. Zelf ben ik in 2 jaar tijd ook 2 keer naar de kapper geweest om nog enig model te behouden.
pi_21980327
Waarom zijn er bijna alleen maar hippies en alto's die lang haar nemen
pi_21980592
Ik ben geen hippie of alto!
pi_21980626
ik ook niet
pi_21980747
Ik al helemaal niet..
pi_21980772
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef Markster het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen maar hippies en alto's die lang haar nemen
t zijn juist vooral metalgasten of kakkers
Azwethinkweiz
pi_21980786
quote:
Op woensdag 15 september 2004 07:30 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Volgens mij mag je dan al stoppen met het laten groeien van je haar

Het lijkt trouwens op die onderste foto wat langer dan op de bovenste maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn. Zoals je het eerder had vond ik cooler, maar deze lengte is duidelijk beter dan een bos haar dat nog veel langer is.
Op de laatste foto is het inderdaad gezichtsbedrog.

Welke lengte vond jij 'cooler' dan?
pi_21980823
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:09 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Ik ben geen metalgast en ook geen kakker

naja, das ook niet van belang eerlijkgezegt
  woensdag 15 september 2004 @ 22:11:07 #203
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21980842
Geen hippie, alto, metal, kakker of hockey.
pi_21980910
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:11 schreef Myster_E het volgende:
Geen hippie, alto, metal, kakker of hockey.
waar plaats je jezelf dan
Azwethinkweiz
  woensdag 15 september 2004 @ 22:15:18 #205
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21980970
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:13 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

waar plaats je jezelf dan
In het mannen-met-lang-haar-hokje.
pi_21980997
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Myster_E het volgende:

[..]

mooit gekleurd hokje
Azwethinkweiz
pi_21981013
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Touché, kakker!
  woensdag 15 september 2004 @ 22:20:15 #208
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21981138

Dat hokje. Zeg naar welke het is, veel zal het niet uitmaken.
pi_21981282
quote:

[..]

Nou, dan toch echt liever in het eerste dan in het tweede hokje
pi_21983165
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:09 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Op de laatste foto is het inderdaad gezichtsbedrog.

Welke lengte vond jij 'cooler' dan?
Zoals ik al gezegd had toen je het op de bewuste lengte had Dat was toen je die foto met mega koptelefoon plaatste. Wat ik daar vooral beter aan vond was dat het niet op één lengte zat maar juist voor iets korter (maar nog steeds erg lang) dan achter. Maar beter iets teveel dan te weinig want wegknippen is zo gebeurd
  donderdag 16 september 2004 @ 01:50:46 #211
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21985953
quote:

[..]

ook dat ben ik niet

lekker kort door de bocht allemaal.

Het enige wat je bent is jezelf. Hokjes worden bedacht door anderen, en daar laat ik me mooi niet inplaatsen!
pi_21994938
quote:
Op donderdag 16 september 2004 01:50 schreef r00d het volgende:

[..]

ook dat ben ik niet

lekker kort door de bocht allemaal.

Het enige wat je bent is jezelf. Hokjes worden bedacht door anderen, en daar laat ik me mooi niet inplaatsen!
je bent niets, maar wel lang hoor aha, je onderscheiden van de grijze massa
pi_21995089
Van het grauw... Zoals Markies de Cantecler placht te zeggen
pi_21995936
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:35 schreef Pretzel het volgende:

[..]

je bent niets, maar wel lang hoor aha, je onderscheiden van de grijze massa
Jij haalt de uitdrukking grijze massa en je onderscheiden van de massa door elkaar
pi_21998514
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Jij haalt de uitdrukking grijze massa en je onderscheiden van de massa door elkaar
En daarmee doelt Lacoste dan weer op een contaminatie... .
pi_22001311
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:51 schreef DJ-Maurits het volgende:
En daarmee doelt Lacoste dan weer op een contaminatie... .
Het was toch wat als ik "door de war" had gezegd... Hilarisch

Net even bij de Bijenkorf geweest om naar een winterjas te kijken. Daar trof ik een hele mooie 3/4 wollen jas van Tommy aan met mooie snit. Een klein nadeel is dat de jas ¤299,= kost, maar ik heb het idee om hem te kopen niet definitief losgelaten nog. Hij stond erg goed bij halflang haar, en een paar centimeters extra zouden het effect alleen maar versterken.

om het enigszins OT te houden
pi_22001619
Ik vind jassen met hoge, dikke kragen altijd mooi staan bij lang haar, ik heb zelf een donkerblauwe Manray jas die erg cool staat.
pi_22002208
Ik heb een lange ribjas, donkerbruin. Staat zeer goed bij lang jaar.
pi_22002888
Ik heb nog geen winter jas voor dit jaar

Vanmiddag bij het surfen zat m'n haar wel een beetje in de weg af en toe. Dus volgende week maar een staartje
pi_22004908
post eens wat foto's van die jasse, ik moet eigelijk ook nog een nieuwe
Azwethinkweiz
pi_22018072
IK heb alleen nog maar een oude foto, maar ik denk dat deze er ook wel in kan. Ik ga wel weer een keer een nieuwe maken, maar ik ben het kabeltje kwijt tussen mijn fototoestel en de computer

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_22018109
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:54 schreef ssebass het volgende:
IK heb alleen nog maar een oude foto, maar ik denk dat deze er ook wel in kan. Ik ga wel weer een keer een nieuwe maken, maar ik ben het kabeltje kwijt tussen mijn fototoestel en de computer

[afbeelding]
Bovenste foto in je fotoboek is wel cool man!... je directe posting van 't plaatje werkt alleen niet
pi_22018170
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:56 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Bovenste foto in je fotoboek is wel cool man!... je directe posting van 't plaatje werkt alleen niet
Ja ik merkte het ik heb het al aangepast bedankt.
pi_22018262
Cool haar
pi_22018639
't is erg slecht te zien op de foto vind ik
pi_22018721
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:18 schreef super-muffin het volgende:
't is erg slecht te zien op de foto vind ik
Er staan meer foto's in het fotoboek, die zijn wel duidelijker.
pi_22019560
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:56 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het was toch wat als ik "door de war" had gezegd... Hilarisch

Net even bij de Bijenkorf geweest om naar een winterjas te kijken. Daar trof ik een hele mooie 3/4 wollen jas van Tommy aan met mooie snit. Een klein nadeel is dat de jas ¤299,= kost, maar ik heb het idee om hem te kopen niet definitief losgelaten nog. Hij stond erg goed bij halflang haar, en een paar centimeters extra zouden het effect alleen maar versterken.

om het enigszins OT te houden
Als je niet meer gaat groeien kan je hem je 'hele' leven blijven dragen.
En dus haal je geld er makkelijk uit.

Die smoes gebruik ik altijd als ik dure kleding wil kopen
pi_22020196
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:22 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Er staan meer foto's in het fotoboek, die zijn wel duidelijker.
ja maar de andere foto's zijn nog ouder daar had ik juist mijn haar wat korter. Ik zal zodra het weer kan een nieuwe foto erop zetten.
pi_22020674
alle sebastiaans, rodericken, jan-joosten zijn aanwezig hier zo te zien
pi_22020734
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:47 schreef ASroma het volgende:
Gewoon Thijs hier hoor, gelukkig nog wel 2 andere voornamen om die oerhollandse naam te compenseren :p
pi_22020739
Oke nog een paar nieuwe dan waar het misschien iets duidelijker is:

Beetje brakke foto's maar ja het gaat om het idee
pi_22020767
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:54 schreef ssebass het volgende:

[afbeelding]
Hee, ik ken jou!
pi_22020813
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:52 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Hee, ik ken jou!
Oh shit dat kan niet veel goeds betekenen
pi_22021149
ik herinner je alleen nog met kort haar...
pi_22021787
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef HotFudge het volgende:
ik herinner je alleen nog met kort haar...
Huh dan weet ik niet wie je bent. Ik ken drie mensen die L&R doen, maar ik en kort haar is best zeldzaam.
pi_22022696
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:50 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gewoon Thijs hier hoor, gelukkig nog wel 2 andere voornamen om die oerhollandse naam te compenseren :p
Mark hier, nu niet meer zeuren AssRoma...
pi_22025628
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:47 schreef ASroma het volgende:
Hier gewoon Michiel... .

Hey Sebas! . Ook hier?
pi_22025842
Hoe krijg je 't toch voor elkaar dat je haar gewoon netjes achter je oren / naar achteren blijft zitten...?
pi_22026024
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 21:24 schreef Lucske het volgende:
Hoe krijg je 't toch voor elkaar dat je haar gewoon netjes achter je oren / naar achteren blijft zitten...?
Daar moet het vooral lang voor zijn, naders lukt dat niet. Jij hebt wel het soort haar dat stijl genoeg is wat achter je oren blijft zitten denk ik mits er aan voorgaande eis voldaan is
pi_22031126
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 21:14 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Hier gewoon Michiel... .

Hey Sebas! . Ook hier?
Haha ja hoor, ik ben ook weer van de partij
Ik zag je volgens mij nog op Utrecht centraal, had je toevallig bretels aan? Ik was een beetje heen en weer aan het rennen voor een of andere trein die toch niet ging
  zaterdag 18 september 2004 @ 01:57:32 #241
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_22031432
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 21:24 schreef Lucske het volgende:
Je kunt het ook laten insnijden bij de kapper (heb ik gedaan). Eerst wilde het gewoon eigenlijk totaal niet meer, moesti k het steeds achter m'n oren doen enzo.. Nu krult het 'mee' automatisch, dus hoef ik er opzich niet eens meer iets in de doen (qua mousse enzo) en het zit practisch al gewoon in een scheiding naar de zijkanten en dan in een bolling naar achter m'n oren enzo.

Dat laten insnijden is wel heeel eng hoor (ze snijden echt van die lange plukken van je haar af, je schrikt je rot!) maar het zit echt veel beter daarna, dat komt omdat er nog wel genoeg lange haren zijn maar niet meer zo zwaar is allemaal dat het slap naar beneden gaat hangen.
pi_22033677
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Daar moet het vooral lang voor zijn, naders lukt dat niet. Jij hebt wel het soort haar dat stijl genoeg is wat achter je oren blijft zitten denk ik mits er aan voorgaande eis voldaan is
Duurt nog wel ff, alhoewel 't een beetje op begint te schieten..
pi_22034580
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 01:36 schreef ssebass het volgende:

[..]

Haha ja hoor, ik ben ook weer van de partij
Ik zag je volgens mij nog op Utrecht centraal, had je toevallig bretels aan? Ik was een beetje heen en weer aan het rennen voor een of andere trein die toch niet ging
Ja.. dat kan kloppen.. . En ik zat te kutten met diezelfde trein.. .
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:25:08 #244
87381 r00d
Welke Letter?
pi_22035537
Zeg, proberen jullie ook nog wel eens iets raars te doen met je haar?

In die reclames van al die extremegelsoorten zie je namelijk altijd gasten die hun haar op de meest bizarre manieren recht omhoog krijgen. Iemand dit ooit gelukt? Zo ja, met welk middel?

pi_22036068
Met cement, maar ik denk dat er buiten jou hier weinig anderen zijn die van die vage kuren uithalen....

8)
pi_22037041
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:25 schreef r00d het volgende:
Zeg, proberen jullie ook nog wel eens iets raars te doen met je haar?

In die reclames van al die extremegelsoorten zie je namelijk altijd gasten die hun haar op de meest bizarre manieren recht omhoog krijgen. Iemand dit ooit gelukt? Zo ja, met welk middel?

[afbeelding]
ik denk dat je daar ten eerste al stijl haar voor moet hebben, bij mij lukt zoiets geheid nooit, er zit veel te veel slag in mn haar om zoiets voor elkaar te krijgen. Ik heb dan ook niet eens echt stekels al zou ik het haar heel kort hebben, en al zou het je lukken (met misschien wat stijler haar dus) dan duurt zo'n styling volgens mij echt een eeuwigheid, als je pluk voor pluk bv in model moet gaan brengen, ik zou dr t geduld niet voor hebben iig
pi_22044121
Dat krijg je nooit voor elkaar. Wonderhaar bestaat gewoon niet, al lijkt het wel zo bij modelleb en dergelijke. Het leuke is dat men onorthodoxe middeltjes gebruikt om die effecten voor elkaar te krijgen
pi_22044269
Nog een aanvullend vraagje die ontpluis spul hebben gebruikt, werkt het nog steeds naar tevredenheid. Ik dacht zelf aan Frizz Ease van John Frieda, of is dat niets?
pi_22044413
'k Heb gisteren een vriend van me bewerkt met de tondeuse.
Hij begon met ca. 15 cm, heeft nu nog enkele mm's over, en is er heel blij mee. .

.
pi_22045209
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb gisteren een vriend van me bewerkt met de tondeuse.
Hij begon met ca. 15 cm, heeft nu nog enkele mm's over, en is er heel blij mee. .

.
Waar heb je m bewerkt met de tondeuse? hangt er wel vanaf, op bepaalde plaatsen zou ik niet echt blij zijn met enkele mm's over
  zaterdag 18 september 2004 @ 23:09:56 #251
102151 Lompie
Of niet dan?!
pi_22047632
Pfff, hockey-types met verantwoord, gestyled 'lang' haar! Het zou verboden moeten worden.
Ik snap nog steeds niet waar de term 'lang' haar vandaan komt bij de Jan-Joosten en Rodericken onder ons....! Maar het zal aan mij liggen.
pi_22048615
Kijk eens naar de topictitel. U bent zeker niet bekend met de term "half" en met het gebruik van haken?
pi_22048656
LOL @ Lucske. Als aanvulling, kijk ook naar de naam van de poster!
pi_22048827
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:09 schreef Lompie het volgende:
Pfff, hockey-types met verantwoord, gestyled 'lang' haar! Het zou verboden moeten worden.
Ik snap nog steeds niet waar de term 'lang' haar vandaan komt bij de Jan-Joosten en Rodericken onder ons....! Maar het zal aan mij liggen.
Ga jij eens even een eind verderop milieubewust doen
  zondag 19 september 2004 @ 01:36:37 #255
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_22050537
Vandaag heb ik het zo:

.. maar ik heb er vanochtend dus ook niks aan gedaan dan ff wat mousse in m'n haar..
pi_22055424
Even een stomme vraag aan DiSiLLUSiON... Hoe krijg je je haar in zo'n geweldige conditie? Die lengte en snit vind ik écht cool!
pi_22055557
Omdat je foto's nooit teveel kan gebruiken en de boodschap eigenlijk altijd wel passend is, hier nogmaals:

pi_22056412
* Speth sluit zich bij Maurits aan
pi_22057591
Is dat niet meer iets voor een "ik wil tieten laten groeien-topic"?

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen...
pi_22058829
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:59 schreef Lucske het volgende:
Kijk eens naar de topictitel. U bent zeker niet bekend met de term "half" en met het gebruik van haken?
Veel haar wat ik hier zie is langer. Noglang niet halflang
pi_22063115
quote:
Op zondag 19 september 2004 15:22 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Veel haar wat ik hier zie is langer. Noglang niet halflang
Grappig ook dat het een 'ik wil mijn haar (half)lang laten groeien' topic is...
pi_22063620
quote:
Op zondag 19 september 2004 18:49 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Grappig ook dat het een 'ik wil mijn haar (half)lang laten groeien' topic is...
SM bedoelt "noch" ipv "nog"... veel haar is al langer dan halflang volgens hem, al betwijfel ik dat. Ik zit zelf in de categorie matig lang tot half lang
pi_22063749
Volgens mij bedoelt hij dat juist niet, Lacoste. Hij zegt dat veel haar wat hij hier ziet, onder de noemer "langer haar" valt en niet aan te duiden is als "lang haar", noch als "halflang haar".
pi_22063810
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Lucske het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat juist niet, Lacoste. Hij zegt dat veel haar wat hij hier ziet, onder de noemer "langer haar" valt en niet aan te duiden is als "lang haar", noch als "halflang haar".
Aha, nog een manier om het op te vatten, en ik denk dat je de juiste opvatting hebt inderdaad. Ik las het als "veel haar is hier langer", waarbij ik dacht aan langer dan halflang aangezien het over halflang haar ging. Maar hij bedoelt dus "langer"

Sorry boos mannetje, hopelijk ben je niet bozer dan anders op me
  zondag 19 september 2004 @ 19:20:11 #265
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22063858
Te gay gewoon die mannen met lang haar!
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_22063884
Hé, weer zo'n typische Fok-post!
pi_22063955
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:20 schreef sanniejj het volgende:
Te gay, zegt iemand met een bodybuild avatar :')

en omfg... informatica student

zoiets zou ik zeggen als ik van hetzelfde kaliber zou zijn
pi_22064039
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
zoiets zou ik zeggen als ik ook van hetzelfde kaliber zou zijn
  zondag 19 september 2004 @ 19:31:07 #269
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22064100
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:24 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Te gay, zegt iemand met een bodybuild avatar

en omfg... informatica student

zoiets zou ik zeggen als ik van hetzelfde kaliber zou zijn
ehh.. als je zou weten wat bodybuilding inhoud weet je wel dat er daar vrijwel geen gays rondlopen..

Tuurlijk zie ik veel mensen die jaloers zijn en boos naar me kijken als ik weer met me schatje op het strand rondloop.. maarja wat wil je met jou kippenlichaam en lang haar

En geloof me je kan veel geld verdienen in de ict

Wat ben jij eigenlijk met die dooie marmot op je hoofd? 24/7 wietrokende kraker?
  zondag 19 september 2004 @ 19:32:09 #270
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22064124
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef Lucske het volgende:
Hé, weer zo'n typische Fok-post!
Daarom ben ik ook hier
pi_22064264
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:20 schreef sanniejj het volgende:
ehh.. als je zou weten wat lang haar groeien inhoudt weet je wel dat er daar vrijwel geen gays rondlopen.. iig niet meer dan je op wat voor andere plek dan ook zou aantreffen.

Inkoppertje...
pi_22064274
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:31 schreef sanniejj het volgende:

Wat ben jij eigenlijk met die dooie marmot op je hoofd? 24/7 wietrokende kraker?
snif... je hebt me door Je schatje vindt het zeker niet erg dat je niet zo goed bent met de Nederlandse taal denk ik hé?

OT verder:

M'n haar begint langzaam weer een beetje goed te vallen sinds de laatste knipbeurt al zal ik nog wel flink wat geduld moeten hebben voordat ik terug ben op m'n oude lengte. De Gliss Kur bevalt nog steeds goed en heb nog steeds geen gel gebruikt aangezien dat ook niet nodig is.

Voor de liefhebber, ik zag in een foldertje van de Etos dat producten van John Frieda en andere topkappers in de aanbieding zijn: het 2e product van hetzelfde merk voor de halve prijs. m.a.w. Maximaal 25% korting
  zondag 19 september 2004 @ 19:45:03 #273
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22064441
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

snif... je hebt me door Je schatje vindt het zeker niet erg dat je niet zo goed bent met de Nederlandse taal denk ik hé?
Waar heb je deze mening vandaan? En sinds wanneer schrijven we nederlandse taal met een hoofdletter?

*mompelt iets over een pot en een ketel
pi_22064527
Ja, ho maar weer. Straks wordt ik nog boos en dat moet je dus echt niet hebben .
pi_22064583
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:45 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Waar heb je deze mening vandaan? En sinds wanneer schrijven we nederlandse taal met een hoofdletter?

Sinds het in het Groene Boekje voorgeschreven staat...

En nee, zo boos ben ik ook weer niet, Lacoste. Wijsheid komt met de jaren...

Ook maar weer OT:

Gliss Kur gebruikte je dus. Ik was te lui om terug te checken. Ik denk toch dat ik het ook maar eens ga proberen. Hoe heette het nu precies, en hoe duur was het ook alweer (Doe dat laatste maar in kleine letters, dan valt dat weer mee)?
pi_22064596
quote:
Waar heb je deze mening vandaan?
quote:
jou kippenlichaam; me schatje
Ik zou er toch een w achter zetten als het een bezittelijk voornaamwoord moet zijn... en 'me schatje'? :')
quote:
En sinds wanneer schrijven we nederlandse taal met een hoofdletter?
Ja, wie wil deze even inkoppen?
  zondag 19 september 2004 @ 19:53:39 #277
87381 r00d
Welke Letter?
pi_22064617
quote:

[..]

Kunnen we jou niet bannen ofzo? Denk je dat we hier op jouw onnozele meningen zitten te wachten. Blijf jij lekker in je sportschool en laat ons lekker ons haar laten groeien.

Toedeledokie!
  zondag 19 september 2004 @ 19:59:34 #278
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22064745
[quote]Op zondag 19 september 2004 19:52 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

[..]

Ik zou er toch een w achter zetten als het een bezittelijk voornaamwoord moet zijn... en 'me schatje'?
[..]

Jij leest je posts altijd na om de spelVauten eruit te filteren?

Die W is trouwens iets waar veel taaldeskundigen het niet over eens zijn. Maarja als je dat zo wilt schrijven, fine with me haarbal
  zondag 19 september 2004 @ 20:20:56 #279
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_22065238
quote:
Op zondag 19 september 2004 12:59 schreef MadGuy het volgende:
Even een stomme vraag aan DiSiLLUSiON... Hoe krijg je je haar in zo'n geweldige conditie? Die lengte en snit vind ik écht cool!
Ehh nouja gewoon redelijk vaak wassen.. en geen overdaad aan vieze troep (wax / gel oid) in je haar stoppen.
  zondag 19 september 2004 @ 20:22:47 #280
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_22065290
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Voor de liefhebber, ik zag in een foldertje van de Etos dat producten van John Frieda en andere topkappers in de aanbieding zijn: het 2e product van hetzelfde merk voor de halve prijs. m.a.w. Maximaal 25% korting
Klopt, etos heeft de 'gewonere' producten ook in de aanbieding.. bijv 2 bussen wella new wave mousse voor de prijs van 1 (5 euro).. dat scheelt behoorlijk
pi_22065314
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef sanniejj het volgende:
[quote]Op zondag 19 september 2004 19:52 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

[..]

Ik zou er toch een w achter zetten als het een bezittelijk voornaamwoord moet zijn... en 'me schatje'?
[..]

Jij leest je posts altijd na om de spelVauten eruit te filteren?

Die W is trouwens iets waar veel taaldeskundigen het niet over eens zijn. Maarja als je dat zo wilt schrijven, fine with me haarbal
Los van deze discussie over goed Nederlands, misschien leuk om daarbij eens een cursusje sociale vaardigheden te volgen. Helemaal toppie hoor dat je veel in de sportschool zit, je ziet er vast fantastisch uit, ik heb t zelf ook jaaaren gedaan. Dat vind jij dus mooi, een ander vind langer haar dus mooi, en surprise surprise, er zitten ook wel mannen met langer haar in de sportschool hoor, dus misschien iets minder hokjes denken en iets minder beledigend zijn (kippelichaam en zo....) en ik sluit me aan bij Rood: toedeledokie!
pi_22065468
argh mijn haar groeit niet meer....
Azwethinkweiz
pi_22065469
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:23 schreef Samson het volgende:
...dus misschien iets minder hokjes denken en iets minder beledigend zijn (kippelichaam en zo....) ...
Bedankt voor je post, maar kennelijk heeft onze krachtsporter nog nooit van een afgetraind duursportlichaam gehoord Ik ben geen spierbundel inderdaad maar da's ook niet de bedoeling.

Goede tip van Disillusion over de 'gewone' producten van de Etos, ik ga daar deze week nog wel even langs om wat in te slaan!
pi_22065621
quote:
Whahaha, Lacoste een kraker
quote:
Die W is trouwens iets waar veel taaldeskundigen het niet over eens zijn.
Ik denk dat het merendeel het er aardig over eens is dat het "jouw schoen" en niet "jou schoen" is, baas...
pi_22065688
Zielig dat er van die personen zijn die dit topic om zeep willen helpen! zeker door een 18 jarige kneus met zijn body builder lichaam
pi_22065725
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:30 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Bedankt voor je post, maar kennelijk heeft onze krachtsporter nog nooit van een afgetraind duursportlichaam gehoord Ik ben geen spierbundel inderdaad maar da's ook niet de bedoeling.

Goede tip van Disillusion over de 'gewone' producten van de Etos, ik ga daar deze week nog wel even langs om wat in te slaan!
Daar ben ik ook bang voor, nu ik al een tijd weer aan het atletieken ben (middellang) heb ik onderhand ook een meer afgetraind duursportlijf, ik ben er blijer mee dan in de fitnesstijd, nu heb ik iig ook een goede duurconditie, dat is me in de sportschool nooit gelukt, en proberen een wedstrijd te winnen geeft me toch echt meer een kick dan enkel aan de gewichten te hangen. Maar ontopic maar weer: allemaal dus als een speer naar de Etos
pi_22070581
7 reacties weg...
Sanniejj, nou opsodemieteren met je geouwehoer.
Je bent de boel aan het verzieken.
( niet alle reacties van Sanniejj verwijderd, anders is er geen touw meer aan vast te knopen, voor anderen.)

De rest , svp niet meer op hem/haar reageren.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22073388
Shit nu duurt het nog langer voordat we bij deel 15 zijn
pi_22075502
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:51 schreef MadGuy het volgende:

[..]

En nee, zo boos ben ik ook weer niet, Lacoste. Wijsheid komt met de haren...
  maandag 20 september 2004 @ 09:12:16 #290
87381 r00d
Welke Letter?
pi_22075503
Dan nog maar een berichtje op de vroege morgen.

Ik heb dit weekend wel even een nadeel ondervonden van lang haar. Ik was namelijk aan het stampen op Q-base en dan maakt het niet uit wat je met je haar hebt gedaan, maar als je net een plensbui op je kop hebt gehad komt het bij mij iig altijd in me gezicht terecht beetje zo'n gezellige gothic-achtige look . Hmm, eigenlijk zocht ik hier een mooie headbang emoticon, maar die kan ik niet vinden

Maar ja, de lotgevallen van iemand die zijn haar laat groeien dus
pi_22075516
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Lucske het volgende:
ja, zo bedoelde ik het eigenlijk
pi_22075550
quote:
Op maandag 20 september 2004 09:12 schreef r00d het volgende:

Ik heb dit weekend wel even een nadeel ondervonden van lang haar. Ik was namelijk aan het stampen op Q-base en dan maakt het niet uit wat je met je haar hebt gedaan, maar als je net een plensbui op je kop hebt gehad komt het bij mij iig altijd in me gezicht terecht beetje zo'n gezellige gothic-achtige look . Hmm, eigenlijk zocht ik hier een mooie headbang emoticon, maar die kan ik niet vinden

Ik hou het gewoon achter m'n oren. Allen stamp ik nooit op Q-base.
Alleen met surfen had ik een beetje last van lang laar.
  maandag 20 september 2004 @ 09:23:32 #293
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22075601
Harigheid is erg oke.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 20 september 2004 @ 14:40:12 #294
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_22081449
quote:
Op maandag 20 september 2004 09:12 schreef r00d het volgende:

Je kunt ook een pot gel op je kop smeren, en het strak naar achteren kammen, dan heb je ook nergens last van.. gabber look
  maandag 20 september 2004 @ 16:09:13 #295
87381 r00d
Welke Letter?
pi_22083626
Haha, die gabberlook heb ik al jaren achter me gelaten.

Tijdje geleden wel flink strak gestaan bij een stuk waar ik in speelde, maar iedereen vond het maar eng staan...

dus....
pi_22089589
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:09 schreef r00d het volgende:

Tijdje geleden wel flink strak gestaan bij een stuk waar ik in speelde, maar iedereen vond het maar eng staan...

[afbeelding]

dus....

Die kerel rechtsonder lijkt trouwens op die kerel uit ONM
pi_22089804
quote:

[afbeelding]

dus....
Pittig make-upje
pi_22090158
quote:

[afbeelding]

dus....
rOOd je lijkt wel een crimineel
pi_22090632
quote:
Op maandag 20 september 2004 20:35 schreef DarcMarc het volgende:
rOOd je lijkt wel een crimineel
Dan wel een crimineel die met z'n handtasje slaat
pi_22093981
quote:
Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dan wel een crimineel die met z'n handtasje slaat
Ik zie geen handtas
pi_22094241
quote:

[afbeelding]

dus....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')