quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
Ik nomineer Chirma
P-etr-a
depresident
& natuurlijk cerror
Omdat dit allen zeer leuke users zijn.
Precies.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Quote van leuke reactie?
Link naar leuk topic?
Moet toch echt, al vind ik jou ook een leuke user.
Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik nomineer Tokay vanwege Achterlopen op het nieuws . In dat topic (en daarbuiten) valt meer en meer op dat het een intelligente dame is met veel kennis..
zie editquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Quote van leuke reactie?
Link naar leuk topic?
Moet toch echt, al vind ik jou ook een leuke user.
Moet ik nu zelf dat topic doorlezen op zoek naar een leuke reactie? Link dan even naar [betreffende] post.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:10 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
zie edit
sorry I don't get itquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
Ik nomineer Chirma * Chirma *
P-etr-a * Chirma *
depresident * Chirma *
& natuurlijk cerror Superrrr krachten!
Omdat dit allen zeer leuke users zijn.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Dus Just me voor haar tomeloze inzet aan de tap op de 5 jaar meet mag niet?
Ja! Dat is beter. Al is een toffe user natuurlijk meer dan een plaatje.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef RawDistance het volgende:
JaWi omdat alles op het laatste moment toch nog goed kwam toen ik een nieuw plaatje nam!
Jij ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja! Dat is beter. Al is een toffe user natuurlijk meer dan een plaatje.
Je hebt een lange weg te gaan, succes.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
ja bier tappen op een meet heeft opzich weinig met het forum van doen ... sorryquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
ik zag geen links Jawi !quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef JaWi het volgende:
Ik ben al 2 keer genomineerd Bosbeetle!![]()
ja !quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik weet dat ik de afgelopen 2 á 3 weken nauwelijks gepost heb, maar als ik het goed begrijp is één topic genoeg om een grote kans te maken op deze felbegeerde titel?
Wees subliem.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik weet dat ik de afgelopen 2 á 3 weken nauwelijks gepost heb, maar als ik het goed begrijp is één topic genoeg om een grote kans te maken op deze felbegeerde titel?
Al die media-aandacht zou ook niets voor me zijn!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zag geen links Jawi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |