ik zit eraaan te denken ook op hem te stemmen.quote:Op zondag 5 september 2004 17:18 schreef Nyluzzz het volgende:
harrie1, voor het fokstokspel![]()
zolang het maar niet Pummelmans wordt!
ik ook.quote:Op zondag 5 september 2004 17:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind Conflict kei tof!
wow, ik ben genomineerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:
okay de genomineerden zijn :Croupouque voor Het NOS journaal, met Ali B. flyingfox voor De fluisterkroeg. MickeyMo voor Bedenk topics waar een slotje op komt VelvetAcidChrist voor Rokers zijn leuker dan niet-rokers & Doe hier een mietjes/nerd-cowboy na harrie1 voor [FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland
sterker nog je hebt al 2 stemmen ... je staat boven flyingfoxquote:Op zondag 5 september 2004 17:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wow, ik ben genomineerd![]()
die is nu met zijn nsb-topic echt helemaal uitgerangeerdquote:Op zondag 5 september 2004 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sterker nog je hebt al 2 stemmen ... je staat boven flyingfox
dat laatste is waarquote:Op zondag 5 september 2004 17:45 schreef Conflict het volgende:
ik stem op MM
Dat is mijn fovo user.
En hij heeft een dikke piemel\!
ga erges anders baggeren hoerquote:Op zondag 5 september 2004 17:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat laatste is waar
Talk to the duck, cause the duck don't give a fuckquote:Op zondag 5 september 2004 17:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
ga erges anders baggeren hoer
hoe verrassendquote:Op zondag 5 september 2004 17:54 schreef Meki het volgende:
Ik stem op Meki
leuk he, zo'n resolutie van 2048x1536...quote:Op zondag 5 september 2004 17:47 schreef MikeyMo het volgende:
Hij is zo dik:
[---------------------------------------------------]
maar dit is voor en door users ... dat andere is een mod gebeurenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus dit word elke maand kiezen tussen VAC en Croupouque?
daar hebben we t TTT toch al voor?
je heb hem tegen de muur gezetquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
de eerste winnaar is zorgvuldig tegen de muur gezet De Fok! wall of fame !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |