volgens mij gingen ze naar buiten op jacht, of ergens anders in het stadion. Ze gingen niet naar het uitvak zover ik begrepen heb.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:05 schreef superjoden het volgende:
[..]
volgens mij wilde ze naar het uitvak maar hoorde dat er ME scheen te staan om ze op te vangen.ik weet niet of het tot een confrontatie is gekomen of iets dergelijks.
zo goed kunnen.... ik heb alleen vernomen dat er buiten ME stond bij het uitvak....quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij gingen ze naar buiten op jacht, of ergens anders in het stadion. Ze gingen niet naar het uitvak zover ik begrepen heb.
Maar misschien heb ik het mis
welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:31 schreef devv05 het volgende:
Damn echt goed gespeelt en dan gewoon op zo'n manier 2 punten verliezen.. Met dank aan Luinge...
dat is niet zo gek, als er eerst een paar honderd man van zuid naar buiten is geweestquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
zo goed kunnen.... ik heb alleen vernomen dat er buiten ME stond bij het uitvak....
Nee ik sta op 414/415....... adam vlag was boven de ingang...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sta je in 410?
Aha, was dat waarom die stampede er was. Zag er erg opmerkelijk uit vanaf de andere kant (414).quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:18 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Nee ik sta op 414/415....... adam vlag was boven de ingang...
Maar goed... Ik weet ondertussen weet ik wel wat er op zuid was.... Men dacht dat er supp. van utreg los waren gekomen. en er ging een gerucht dat het home gesloopd werd!
Zie foto's op http://www.jouwpagina.nl/~afamersf/?show=fotoverslag&id=6
Anders ik wel...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:18 schreef The_Hives het volgende:
Wat heb ik me aan het elftal lopen ergeren.
Mee eens. Ik zag de bui van het verlies alweer hangen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:49 schreef Againzender het volgende:
We mogen nog blij zijn dat we een punt hebben.
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=389158&c=41quote:Twee weken voor Ajax de Europese campagne begint tegen het Italiaanse Juventus maakt Koeman zich derhalve zorgen. Na het duel met FC Utrecht gaf hij alvast aan dat hij in internationale wedstrijden zijn elftal gaat aanpassen. Het aanvallende 4-3-3 zal in de Nederlandse competitie heilig blijven, maar tegen meer gelouterde elftallen gaat Koeman zijn elftal omgooien. Meer defensieve zekerheid, om zijn jonge team te behoeden voor defensief gestuntel, zoals tegen Utrecht.
Hij heeft eindelijk het licht gezien?quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:13 schreef Leshy het volgende:
Goed nieuws bij slecht nieuws:
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=389158&c=41
Erg lang, er kan daar niemand anders spelen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:18 schreef pascalheister het volgende:
hoelang zal het duren voor hij esqude niet meer opsteld
Het Nigel de Jong experiment is mislukt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:51 schreef twi het volgende:
[..]
Erg lang, er kan daar niemand anders spelen.
Die K*****rhonden verzinnen tegenwoordig ook alles om maar over te zeiken!!!!!!!quote:Ook voormalig arbiter Mario van der Ende wil zijn steentje bijdragen aan de vertrutting van het voetbal. Van der Ende vindt het juichen van Steven Pienaar na zijn goal tegen FC Utrecht de moeite waard om te laten onderzoeken door de regelexperts. De begeleider van scheidsrechters ziet er een vorm van tijdwinst in en is beducht dat er nieuwe vormen van juichen gaan ontstaan nu het uittrekken van het shirt met geel bestraft wordt.
"Neemt het zoeken naar alternatieven extreme vormen aan, en wordt bijvoorbeeld het publiek opgehitst, dan zal de arbitrage daar op reageren", gelooft de ex-toparbiter die lid is van de scheidsrechterscommissie van de FIFA. "In het geval van Pienaar zou je al kunnen zeggen dat het riekt naar onbehoorlijk gedrag.", aldus Van der Ende in het Algemeen Dagblad.
hmmm, heb wat korte videootjes van hem gezien. die zeggen niet veel behalve dat hij erg goed vrijetrappen kan nemen. hopelijk geeft hij ook goeie voorzettenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:23 schreef S-Two het volgende:
Het is nou dus officieel, Rosales komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |