Die 76 euro is nog te overzien dan, maar jezelf is erger!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:32 schreef The_Hives het volgende:
tering 76 euro en ik kwijt
Was de brave borst nog nergens tegen gekomen, dus ik laat me maar verrassen. Ook wel eens leuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
54 euro voor 3 CL wedstrijden. Mooie prijs.
En wat vind jij van Rosales MM?
op die dagen zijn ze me sowieso kwijtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 76 euro is nog te overzien dan, maar jezelf is erger!
klinkt geloofwaardigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:35 schreef mbn het volgende:
De NOS heeft lekker geknipt en geplakt.
Van der Vaart schrijft in de Telegraaf dat de beelden waarop hij sip zat te kijken na het doelpunt van Ibrahimovic uit een ander deel van de wedstrijd kwamen en dat hij gewoon heet geklapt bij het doelpunt.
Dat is dikke vette bullshit, de beelden kwamen live van C+, VdV zet zichzelf wel gigantsch te kijk met deze opmerkingen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:35 schreef mbn het volgende:
De NOS heeft lekker geknipt en geplakt.
Van der Vaart schrijft in de Telegraaf dat de beelden waarop hij sip zat te kijken na het doelpunt van Ibrahimovic uit een ander deel van de wedstrijd kwamen en dat hij gewoon heet geklapt bij het doelpunt.
Hij zet er niet expliciet de NOS bij. Dat nam ik aan, omdat ik het daar had gezien. Wie doet eigenlijk de wedstrijdregistratie bij wedstrijden? Als het al in de live-registatie van Canal Plus zit kan ik me er weinig bij voorstellen dat het er bewust tussen is geplakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:41 schreef DaMayan het volgende:
Lekker stoken van de NOS dus? Tja op een of andere manier geloof ik het wel.
Het is een samenzweringquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:44 schreef keeper het volgende:
Sterker nog, in de Arena kwam de chagerijnige kop van VDV meteen op het videoscherm, na die goal van Zlatan.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:11 schreef aldostuta het volgende:
Sonck is net iets beter dan Kone hoor
Dat ligt een beetje aan Koemanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
Sonck gaat ons nog wel wat doelpuntjes bezorgen
Ja ik hoorde Marseille en Man Utd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag Kone gezien bij Studio Sport en dat zag er goed uit hoor, hij heeft ook een super doelpunt gemaakt. Helaas was Koeman niet de enigste want er zijn meer mensen die belang bij Kone hebben.
Hoe keek hij eigenlijk bij die andere doelpunten? Ook zo zuur?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:54 schreef twi het volgende:
Mijn beelden zijn direct van Canal+ gecapped, van 't doelpunt. Dus dat is inderdaad flink gelogen van Rafael.
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |