In de Arena wel hoor. Dat er bij Juventus - Ajax nog een 5000 Italianen zullen zitten is een andere zaak Om over Juve - Maccabi Tel Aviv nog maar te zwijgen. Was het niet een paar jaar terug, 1e ronde CL, Juventus tegen een kleine tegenstander, dat er 700 man op de tribunes zat ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:53 schreef The_Hives het volgende:
eerste ronde niet
is nog niet bekendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:58 schreef JaWi het volgende:
Wanneer gaan de passe par toeters in de verkoop?
waarom zie ik dan vele lege plekken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:05 schreef keeper het volgende:
[..]
In de Arena wel hoor.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:41 schreef zjroentje het volgende:
Wij zijn Ajax, dus wij zijn de beste. Makkie dus.
is wel bekend...14 september dacht ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Eerste wedstrijd is thuis tegen Juventus, maar datum niet bekend
Jep.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:16 schreef twi het volgende:
Voor de echte joden? 4e vermoed ik.
Maar wij worden 1e
14e ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:22 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is wel bekend...14 september dacht ik
Waarschijnlijk gewoon in Tel Aviv, Ramat Gan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef gras het volgende:
Muncih en Torino zijn nou niet echt de steden waar ik op had gehoopt. De ploegen spreken ook nog niet aan.
En waar gaat Tel-Aviv ergens spelen?
Hopenlijk hebben ze bij de Isreali-airlines wel goede brandstof. Per auto lijkt me dat niet te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:25 schreef echt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon in Tel Aviv, Ramat Gan.
Verkoop van Zlatan moet sowieso een no-no zijjn natuurlijk. Welke club en wel bedrag dan ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:29 schreef twi het volgende:
Ibrahimovic verkopen aan Juve is nu een no-no natuurlijk
Israelische vliegtuigen vliegen op verarmd uranium, dat weet toch iedereen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:26 schreef gras het volgende:
Hopenlijk hebben ze bij de Isreali-airlines wel goede brandstof. Per auto lijkt me dat niet te doen.
Ben ik 't niet mee eens, maar er moet aan voorwaarden voldaan zijn als 'ie verkocht zou gaan worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:31 schreef gras het volgende:
[..]
Verkoop van Zlatan moet sowieso een no-no zijjn natuurlijk. Welke club en wel bedrag dan ook!
Enkel met een clausule-matig vertrekt kan ik vrede hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik 't niet mee eens, maar er moet aan voorwaarden voldaan zijn als 'ie verkocht zou gaan worden.
Vandaar dat de vliegtickets zo goedkoop zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:35 schreef keeper het volgende:
[..]
Israelische vliegtuigen vliegen op verarmd uranium, dat weet toch iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |