abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:24:34 #101
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24386873
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Echt niet!
Qua persoon hoop ik absoluut niet dat Mark van Bommel naar de Spurs vertrekt, het is zo'n kwal en zou daarom beter aarden in Duitsland. Maar qua voetbalkwaliteiten zou hij misschien wel wat toevoegen...

Zonde dat Frank Arnesen afgelopen zomer de komst van Kevin "Geef mij een bal om tien keer een boom te passeren, dan loop ik er acht keer tegenaan." Hofland niet heeft doorgezet...

Christian Wilhelmson (RSC Anderlecht) lijkt steeds dichterbij een overgang naar White Hart Lane te staan, ben benieuwd!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24386882
Jamie Redknapp gaat waarschijnlijk zijn vader helpen proberen Southampton in de PL te houden

Calum Davenport is daar ook al heen, op huurbasis, om ervaring in de PL op te doen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:46:41 #103
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24387093
Nadat vorige week het gerucht kwam dat Barça geïnteresseerd zou zijn in Frédéric Kanouté, wordt nu Jermain Defoe genoemd als nieuwe spits in Nou Camp:
quote:
Barcelona monitoring Defoe's Tottenham contract talks
tribalfootball.com - January 3, 2005

Barcelona have been linked with Tottenham striker Jermain Defoe.

A January move has been ruled out by Barcelona president Joan Laporta, with the club's budget not stretching far enough to compete for the England ace.

But Defoe is sure to attract a firm bid at the end of the season from Barca, particularly if his contract talks continue to drag on.

Speculation over the future of Defoe has been raised during the past 24 hours after it emerged he intends to ditch his current agents in the middle of negotiations over an improved deal.
http://www.tribalfootball.com/january/englhnews1030105.html

Martin Jol gaf eerder al aan in de winterstop een vierde spits te willen aantrekken, aangezien volgens hem álle topclubs de beschikking hebben over vier topspitsen. De jonge Dean Ashton wordt nu genoemd:
quote:
Tottenham favourites to land Crewe striker Ashton
tribalfootball.com - January 4, 2005

The Daily Mail says Spurs and Norwich are the two Premiership clubs to show most interest in the England U21 ace, but Canaries boss Nigel Worthington has been scared off by Crewe's £2.5 million asking price.

Spurs technical chief Frank Arnesen has made personal checks on Ashton at Gresty Road and knows coach Martin Jol wants a fourth striker "who is happy to sit on the bench".
http://www.tribalfootball.com/january/englsnews4040105.html

Ook zou THFC geïnteresseerd zijn in de Fransoos Steed Malbranque:
quote:
Tottenham in for Fulham playmaker Malbranque
tribalfootball.com - January 2, 2005

Tottenham are chasing Fulham midfielder Steed Malbranque.

The Frenchman has been tracked by Spurs football chief Frank Arnesen since the summer and is expected to attract a serious bid this month, says the News of the World.

Fulham boss Chris Coleman is adamant none of his players will be sold in January, though is believed to be unhappy with Malbranque's form this season.
http://www.tribalfootball.com/january/englsnews8020105.html
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24387157
Vanavond moesten ze weer spelen tegen een aardig goede tegenstander toch? Komt op Canal Plus, mocht ik niks te doen hebben kijk ik wel even. Spurs trekt me steeds meer.
Successupporter
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:51:12 #105
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24391118
Een transfer van Christian Wilhelmsson lijkt vooralsnog van de baan:
quote:
"15 MILJOEN, DAT MOET EEN GRAP ZIJN"

Maandag vertrok Anderlecht op stage naar Marbella. Mét Christian Wilhelmsson. Zijn de plooien gladgestreken? "Ik ben niet meer kwaad op Anderlecht", zegt de Zweed in HNB en HLN.

"Tottenham is en blijft geïnteresseerd. Maar wat kan ik doen? De club beslist, en blijkbaar is een overgang in de winterstop niet evident. De club vraagt wel te veel geld voor mij. 15 miljoen euro, dat moet toch een grap zijn?"

"Ik had geen opslag mogen vragen. Dat getuigt van weinig respect voor mijn medespelers. Ach, als ik zo blijf spelen, dan komt er nog wel een transfer."
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24391724
15 miljoen euro

Anderlecht vraagt wel erg veel geld
Voor die Aruna die weg wil ook al 6 miljoen ( terwijl hij dat zeker niet eens waard is )
pi_24391817
een mooie club the Spurs
pi_24391952
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:24 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Qua persoon hoop ik absoluut niet dat Mark van Bommel naar de Spurs vertrekt, het is zo'n kwal en zou daarom beter aarden in Duitsland. Maar qua voetbalkwaliteiten zou hij misschien wel wat toevoegen...
Van Bommel zou echt nuttig zijn voor de Spurs
pi_24400426
Man U - Spurs 0-0 eindstand. We werden gewoon genaaid door de scheids carol maakte een fout en de bal lag 1.5 meter over de lijn en de scheids ziet het gewoon niet! Man u voor de miljoenste keer door de scheids geholpen !!!!!
pi_24405777
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
Man U - Spurs 0-0 eindstand. We werden gewoon genaaid door de scheids carol maakte een fout en de bal lag 1.5 meter over de lijn en de scheids ziet het gewoon niet! Man u voor de miljoenste keer door de scheids geholpen !!!!!
Ja dit was zo duidelijk, dat kun je idd geen fout meer noemen. Hoeveel zou ManU per jaar aan de scheidsrechters betalen?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24405792
Het is waarschijnlijk zoals Schmeichel bij Match of the Day noemde waarschijnlijk gewoon niet zichtbaar geweest voor de grensrechter. Maar dit is wel één van de duidelijkste doelpunten ooit die niet is gegeven. Zonde
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 5 januari 2005 @ 08:36:51 #112
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24406046
Het blijft belachelijk dat de grensrechter zo'n bal NIET over de lijn ziet gaan:



Filmpje:

http://www.chaser2k4.footballclips.net/CarrollBlunder.wmv

P.S. Op de officiele site van THFC (http://www.spurs.co.uk) is er een "aanbieding" twee wedstrijdshirts halen, één betalen. Is er niet iemand die ook graag een thuis- of uitshirt wil bestellen??? Mijn Spurs-shirt (sponsor Holsten, merk Adidas en achterop de naam Rebrov...) is een beetje verouderd.

[ Bericht 37% gewijzigd door P0RN0STAR op 05-01-2005 10:02:08 (Toevoeging...) ]
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24406443
Jeetje, als ze dit al niet zien, wat dan wel?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24407137
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 08:36 schreef P0RN0STAR het volgende:
Het blijft belachelijk dat de grensrechter zo'n bal NIET over de lijn ziet gaan:

[afbeelding]

Filmpje:

http://www.chaser2k4.footballclips.net/CarrollBlunder.wmv

P.S. Op de officiele site van THFC (http://www.spurs.co.uk) is er een "aanbieding" twee wedstrijdshirts halen, één betalen. Is er niet iemand die ook graag een thuis- of uitshirt wil bestellen??? Mijn Spurs-shirt (sponsor Holsten, merk Adidas en achterop de naam Rebrov...) is een beetje verouderd.
Ik ben ook wel aan een nieuw Thuis shirt toe... mail me maar dan kunnen we de kosten delen .

mousman79[At]hotmail.com
pi_24407152
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje, als ze dit al niet zien, wat dan wel?
Dat vraag ik me dus ook af... we hadden nu 6de moeten staan!
pi_24409172
heb ook nog dat oude Holsten shirt ( gele uittenue). Kun je btw ook de uit en thuis versie dan bestellen of moet je perse 2 dezelfde shirts bestellen? alleen jammer dat je dus dan 2 maal de prijs ziet staan

[ Bericht 32% gewijzigd door superjoden op 05-01-2005 12:55:28 ]
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24410848
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:26 schreef superjoden het volgende:
heb ook nog dat oude Holsten shirt ( gele uittenue). Kun je btw ook de uit en thuis versie dan bestellen of moet je perse 2 dezelfde shirts bestellen? alleen jammer dat je dus dan 2 maal de prijs ziet staan
Onder de artikelen staat 'ANY 2 ITEMS', dus ik zou zeggen dat je zelf mag kiezen uit de actie-artikelen. Maar ik ben niet verdergegaan met bestellen omdat ik niet geregistreerd ben.

Ik heb misschien ook wel interesse als je dan 2 shirts koopt, dan heb je toch een 'kaal' shirt (zonder naam en badge) voor minder dan 30 euro exclusief verzendkosten? Ik heb alleen geen idee welke maat ik van Kappa heb.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24411056
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:26 schreef superjoden het volgende:
heb ook nog dat oude Holsten shirt ( gele uittenue). Kun je btw ook de uit en thuis versie dan bestellen of moet je perse 2 dezelfde shirts bestellen? alleen jammer dat je dus dan 2 maal de prijs ziet staan
nee je kan gewoon bestellen wat je wilt Als het maar in de Buy one Get One free sectie staat: http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=170&deptid=169

En dit staat op de hoofdpagina: Cheapest item free - An operator will adjust the price at time of sale
pi_24411349
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:16 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

nee je kan gewoon bestellen wat je wilt Als het maar in de Buy one Get One free sectie staat: http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=170&deptid=169

En dit staat op de hoofdpagina: Cheapest item free - An operator will adjust the price at time of sale
het rare is dat je gewoon dit dan krijgt (heb het uit en thuisshirt dan aangegeven)

Your Bill

Sub-total £79.98

Shipping £12.99

TOTAL £92.97 (Inclusive of VAT)
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24411493
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef Ludacriss het volgende:
Man U - Spurs 0-0 eindstand. We werden gewoon genaaid door de scheids carol maakte een fout en de bal lag 1.5 meter over de lijn en de scheids ziet het gewoon niet! Man u voor de miljoenste keer door de scheids geholpen !!!!!
GVD 3 punten onthouden

Ik vind het echt schandalig !
pi_24411548
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

GVD 3 punten onthouden

Ik vind het echt schandalig !
2 punten hé....

Je zult op het eind van de competitie net te kort komen voor Europees voetbal. Brrrr....
pi_24411739
Ja 2 punten ..

Je krijgt 1 punt terwijl je er 3 verdient !!
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:25:49 #123
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24412320
15 januari 2004 staat de eerstvolgende competitiewedstrijd voor THFC op het programma, stadsgenoot Chelsea is de tegenstander en het belooft een interessante derby te worden, tussen de twee beste teams uit London van dit moment...

Zullen het de Spurs zijn die Chelski terug op aarde zet??? Of zal het juist het team zijn van Arjen Robben, die deze uitstekende serie van Martin Jol’s mannen zal laten eindigen???

Verder ben ik ook benieuwd of THFC zich deze transferperiode nog zal roeren op de transfermarkt, een extra spits zou niet verkeerd zijn, want gisteren kon men er slechts één opstellen. Maar wie zal dit zijn??? Yakubu Aiyegbeni (Portsmouth) en Dean Ashton (Norwich City) zijn de namen die in de pers genoemd worden...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24412436
quote:
[b]Op woensdag 5 januari 2005 15:25 schreef P0RN0STAR het volgende:

tussen de twee beste teams uit London van dit moment...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:37:08 #125
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24412509
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:25 schreef P0RN0STAR het volgende:
, tussen de twee beste teams uit London van dit moment...

1 Chelsea 22 35 55
2 Arsenal 22 28 48
3 Man Utd 22 20 44
4 Everton 22 4 43
5 Liverpool 22 14 37
6 Middlesbrough 22 6 35
7 Tottenham 22 8 33
8 Charlton 22 -8 31
9 Man City 22 4 28
10 Aston Villa 22 -3 28
11 Bolton 22 -2 27
12 Portsmouth 22 -4 27
13 Birmingham 22 0 26
14 Newcastle 22 -6 26
15 Blackburn 22 -13 22
16 Fulham 21 -11 21
17 Crystal Palace 22 -11 18
18 Norwich 22 -20 16
19 Southampton 21 -15 14
20 West Brom 22 -26 13




NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')