quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:43 schreef Jurmzzz het volgende:
volgens mij valt pot 4 nog wel te doen maar pot 1 en 2 pffff lekker heur
quote:Alle acht groepen krijgen een deelnemer uit elke pot. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet tegen elkaar uitkomen
Volgens mij snap jij het principe niet helemaal........uit iedere pot wordt telkens 1 team geloot om tot 8 poules van 4 teams te komen. De teams uit pot 1 kunnen elkaar dus niet loten in de 1e ronde.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:43 schreef Jurmzzz het volgende:
25. Rosenborg BK (Nor)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:43 schreef Jurmzzz het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:14 schreef lammegiraf het volgende:
in ieder geval niet Ajax en PSV in een Poule...
Zou als ik ajax was liever Kiev loten dan Werder Bremen Shakhtar Donetsk of Fenerbahçequote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:43 schreef Chadi het volgende:
uit pot 4 id e enige die ik niet bij Ajax wil hebben Kiev
Ja..en Zlatan Ibrahimovic speelt dan voor Roma en schakelt Ajax uit in de laatste poulewedstrijd met zijn treffer...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:29 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar een poule met:
1. Manchester United
2. AS Roma
3. ajax
4. Olympiakos
Met deze loting mogen beide in de handjes klappen denk ik
Ik moet aan de reiskosten denken natuurlijk,het is al een dure tijd voor mequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Zul je zien dat voor Arsenal Panathianaikos, Sparta Praag en alles behalve Bremen van poule vier uit de bus komen.
Overigens zou ik kwa stadion/sfeer liever PSG dan Anderlecht hebben DG.
Maar dat is zo simpel,moet wel spannend blijven en ik kan mijn familie niet weer een trauma bezorgenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Dan is Eindhoven dichterbij dan Brussel
In Belgie hebben ze tegenwoordig Sporza en dat is in Nederland niet te ontvangenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Gelukkig voor iedereen die afhankelijk is van de publieke omroepen ligt Brugge eruit, dan zal de Belg op de avond dat Anderlecht niet speelt, wel voor het top duel gaan.
Sporza bestaat na de OS niet meer dacht ik,was allleen voor deze sportzomerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze tegenwoordig Sporza en dat is in Nederland niet te ontvangen
Anayway, PSV beetje pech dat de coeefficient net niet genoeg was voor pot 2.
Nog 1 week en danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sporza bestaat na de OS niet meer dacht ik,was allleen voor deze sportzomer
Ow oke, dat zou wel rielex zijn dan!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, na de OS weer "gewoon" Canvas/Ketnet...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Spijtig om te zien ja, dat PSV onze hoop in Europa is...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:28 schreef Frenkie het volgende:
De coefficient van Ajax is trouwens bedroevend laag.
PSV is duidelijk de "Europese grootmacht" van Nederland
Hij zal een staande ovatie krijgen als ie Fenerbahce met 2 magistrale vrije trappen langs ajax heeft geloodstquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Klopt, na de OS weer "gewoon" Canvas/Ketnet...
Hoop op Fenerbahçe bij AJAX in de groep, ben nl. benieuwd naar de ontvangst van Pi-Air in de ArenA!
Dus geen 'exotische' Israelische uitstapjes voor jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is zo simpel,moet wel spannend blijven en ik kan mijn familie niet weer een trauma bezorgen
Moet overigens wel "Europees" voor me blijven natuurlijk
Dat staat er niet...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Spijtig om te zien ja, dat PSV onze hoop in Europa is...
*foute spam verwijderd*quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef The_Hives het volgende:
op UEFA.com is de loting live te volgen
Beste zou ik niet zeggen, wel meest constant presterendequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat staat er niet...
Er staat dat PSV de afgelopen jaren de beste Nederlandse club was in Europa.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
*foute spam verwijderd*
minst slechte danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beste zou ik niet zeggen, wel meest constant presterende
Die spelen op neutraal terrein waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus geen 'exotische' Israelische uitstapjes voor jou?
Ik weet niet wat de coefficient van Feyenoord is. Volgens mij is die van FC Utrecht niet zo veel lager dan die van Ajaxquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat wil ik dan wel beschouwen als minst slechtste, buitenom het kwartfinale jaar van Ajax en het winnen van de EC III van Feyenoord is psv de meest stabiele, ook al hield het altijd op bij de eerste ronde...
Ik denk dat PSV in dat kwartfinale jaar meer Europese punten haalde dan de 15 die Ajax er haaldequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat wil ik dan wel beschouwen als minst slechtste, buitenom het kwartfinale jaar van Ajax en het winnen van de EC III van Feyenoord is psv de meest stabiele, ook al hield het altijd op bij de eerste ronde...
http://www.iffhs.de/main/(...)te/?sprache=englischquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de coefficient van Feyenoord is. Volgens mij is die van FC Utrecht niet zo veel lager dan die van Ajax
23 AFC Ajax (HOL) 48.247quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de coefficient van Feyenoord is. Volgens mij is die van FC Utrecht niet zo veel lager dan die van Ajax
da's toch het Kasteel van Sparta?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die spelen op neutraal terrein waarschijnlijk
Heb vannacht nog de wedstrijd op DVD zitten te bekijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
- Inter bij Arsenal zou leuk zijn ivm de enorme 1-5 die Inter thuis om de oren kreeg.
Ja is goedquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
DIGGER,Kan jij mij de loting van Arsenal SMSen?
Ben zelf aan het werk en mijn halve familie incl ouders zijn op vakantie
Alvast bedankt
Doe ikzelf vannacht welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja is goed
Moet ik ook vast je vluchten reserveren bij Ryan Air, Basic Air en Easy Jet?
Normaal wel, maar er zijn ondertussen plannen om er een permanente zender van te maken.quote:Sporza bestaat na de OS niet meer dacht ik,was allleen voor deze sportzomer
Pee Est Vee Eindhoven....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Zouden we weer PSVau krijgen?
Zoals ? Ik vind er eigenlijk bitter weinig zwakke teams inzitten dit jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Er doen echt clubs mee waarvan je denkt...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Er doen echt clubs mee waarvan je denkt...
Er zijn ook mensen die helaas moeten werken en daar geen TV bij hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Frutsel, of je kijkt op ned. 2...
waarom zit de kampioen van nederland in pot 3 en de nummer 4 van spanje in pot ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom zit de finalist van vorig jaar in pot 3? Heeft dat met de kwalificatieronde te maken?
Op www.ajax.nl is het ook live te volgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:07 schreef Frutsel het volgende:
Hopelijk hapert de LIVE DRAW op de UEFA site niet te lang..![]()
niet dat je 1 team ziet en ineens staan er een minuut later 12...![]()
ze moeten toch de zendtijd vullen hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu gaan ze de loting uitleggen als was het moderne wiskunde ,
terwijl dat 't zo simpel is, in elke pot zitten enkele balletjes die warm , en enkele balletjes die uit de diepvries komen , de "onschuldige hand" zal die balletjes vervolgens samen trekken , en zo krijg je de groepen ...
je hoeft alleen maar te kijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:10 schreef RayMania het volgende:
En ik haat dat vertaalgedoe van die commentator, zo hinderlijk.
Hoera!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:13 schreef rubbereend het volgende:
hehe we gaan beginnen
Huh? Vertel meer...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar is eigenlijk de tijd dat toenmalig Anderlecht coach Raymond Goethals 1 dag voor de loting deze al in de pers bekend maakte ...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar is eigenlijk de tijd dat toenmalig Anderlecht coach Raymond Goethals 1 dag voor de loting deze al in de pers bekend maakte ...
Liever de Europa Cup I zoals jij schetste, maar dan één groepsfase en daarna knock-outsysteem...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:13 schreef Frutsel het volgende:
We kunnen beter terug gaan naar Het oude systeem
1 EUROPACUP 1 met 32 landskampioenen (overige zwakke landen uit Europa spelen een voorronde) en dan in 8 poules van 4, daarna 4 poules van 4
1 EUROPACUP 2 met 32 bekerwinnaars (zwakkere landen spelen een voorronde)
en dan in 8 poules van 4, daarna 4 poules van 4
1 UEFACUP met 128 teams gebaseerd op een coefficientie lijst...
waarom moeten de zwakke landen voorronde's spelen???quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:13 schreef Frutsel het volgende:
We kunnen beter terug gaan naar Het oude systeem
1 EUROPACUP 1 met 32 landskampioenen (overige zwakke landen uit Europa spelen een voorronde) en dan in 8 poules van 4, daarna 4 poules van 4
verschilt per persoonquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:18 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij loopt die UEFA site alweer vast.
ja hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:20 schreef AirRaid het volgende:
kan iemand er nog een touw aan vastknopen
Klein foutje, het ging niet om de CL maar om de Wereldbeker, bedenk ik mij net , hij was toen trainer van de Rode Duivels, en voorspelde 1 dag voor de dag van de loting in de krant (die de ochtend van de trekking verscheen) wie hij dacht dat er wie zou loten op de wereldbeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Huh? Vertel meer...
of Hquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:22 schreef RayMania het volgende:
Ajax moet in 1 !!!
Dat is toch geen lotingquote:Chelsea kan alleen maar naar groep H...dit heeft te maken met .......
Hmm, ik hoopte dat Ajax eindelijks eens tegen Barça zou mogen in de CL, maar daar zie ik nu even van afquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Milan in poule F bij Barça
hehehe Bayern moet zeker kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:26 schreef tong80 het volgende:
Nou laat maar komen.
Bayern Juve. Makkie.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:28 schreef okee6 het volgende:
Gunstige loting PSV, kom maar op tweede ronde
Dat valt ook wel weer mee..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:28 schreef twi het volgende:
Lucky fucking PSV. Als jullie het nu niet redden zijn jullie echt een stelletje domme kneuzen.
Twee gevallen grootheden, ach ja mooi affiche dat welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:27 schreef Againzender het volgende:
Juve en Bayern
Nou, dat wordt even een passe-partout halen binennkort.
werd het zowiezo alquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:27 schreef Againzender het volgende:
Juve en Bayern
Nou, dat wordt even een passe-partout halen binennkort.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:27 schreef BobRooney het volgende:
PSV ligt er altijd uit in de eerste ronde....dus het maakt niet uit
Denk je dat die teams blij zijn met Ajax ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:28 schreef roxor het volgende:
Klote man. Bayern en Juve.
O jee, wordt weer stervensduur natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:29 schreef keeper het volgende:
De penningmeester van Ajax zal wel content zijn. Munchen en Juve zijn wel garanties voor een uitverkocht huis.
Bremen kan er nog in komenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:27 schreef pascalheister het volgende:
E mooie poule
Als die joduuuh zingen is dat een aanmoedeging voor ajaxquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef mat_herben het volgende:
doe macabi maar bij ajax
Dat is CL zowieso wel denkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:29 schreef keeper het volgende:
De penningmeester van Ajax zal wel content zijn. Munchen en Juve zijn wel garanties voor een uitverkocht huis.
Ze hadden toch nog slechter kunnen loten uit die pot 3 , vind ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk je dat die teams blij zijn met Ajax ?
Of Shaktarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef mat_herben het volgende:
doe macabi maar bij ajax
Vorig jaar na rekenwerk met de eindstand tussen halve finalisten uitgeschakeld, hoezo optimistisch zijn dan. Monaco en Depor kwamen verder dan Arsenal ooit kwam. Ongeacht de eerdere deceptie van PSV tegen de Gunners in Eindhoven. Grieken liggen PSV doorgaans.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:29 schreef Againzender het volgende:
[..]Optimist
Wat wil je dan loten? Arsenal lacht in z'n vuistje hoor, met twee middelmatige teampjes als PSV en Panathinaikos in de poule. Of had je liever een poule met Barcelona en Milan, of nog erger, Inter en Valencia? Poule E ziet er samen met H voorlopig als de kneuzenpoule uit hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee..
Hoezo jammer. Dit klusje kan AJAX wel klaren hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Jammer voor Ajax, beide nederlandse teams moeten gewoon door!
de minste van de 4 dusquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bremen kan er nog in komen
Shaktar is het "Chelsea" van Oekraine , daar zit een geflipte miljardair met veel geld en veel goeie spelersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Of Shaktar![]()
Finidiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:31 schreef jobosrulez het volgende:
Juve en Bayeren moeten ook tegen elkaar dat moet wel te doen zijn... Laat Bayern met Makaay maar op plaats 3 spelen... Moeten even denken aan 95 Ajax- Bayern 5 - 2
Daar heb je inderdaad een punt, Arsenal speelt weinig klaar in de CL. Grote naam, maar matige prestaties.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vorig jaar na rekenwerk met de eindstand tussen halve finalisten uitgeschakeld, hoezo optimistisch zijn dan. Monaco en Depor kwamen verder dan Arsenal ooit kwam. Ongeacht de eerdere deceptie van PSV tegen de Gunners in Eindhoven. Grieken liggen PSV doorgaans.
True, maar je weet nooit hoe alles loopt, beetje rare uitspraak zo van tevoren dus..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat wil je dan loten? Arsenal lacht in z'n vuistje hoor, met twee middelmatige teampjes als PSV en Panathinaikos in de poule. Of had je liever een poule met Barcelona en Milan, of nog erger, Inter en Valencia? Poule E ziet er samen met H voorlopig als de kneuzenpoule uit hoor.
WHEHEquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:34 schreef mat_herben het volgende:
JA, AJAX!
Hear hear.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fucking luck weer
Zegt hij, met Arsenal, Rosenborg en Panathinaikosquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maccabi bij ajax
fucking luck weer
hadden ze een paar jaar terug niet in de uefa cup tegen tel avivquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maccabi bij ajax
fucking luck weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |