Ik snap dat we tegenwoordig in een 'instant'-maatschappij leven maar je moét niks. De mensen die wél iedere dag even willen kijken kunnen dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Ben benieuwd of het wat wordt
Wat moeten we met die gesoepte plaatjes? helemaal niks. Houd het stil en wacht gewoon tot die site eindelijk eens online komt
Krijgen jullie dan ook een babe sectiequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, we worden precies [Click on this add to continue] als IGN. Heel veel [Click on this add to continue] reclame en weinig [Click on this add to continue] inhoud
roy in minirokjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan ook een babe sectie?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik snap dat we tegenwoordig in een 'instant'-maatschappij leven maar je moét niks. De mensen die wél iedere dag even willen kijken kunnen dat gewoon doen.
Dit verklaard een hoopquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
roy in minirokje![]()
Niet nog een keerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
roy in minirokje![]()
quote:Lexie: Nah, het wordt meer een nieuws/reviewsite, net zoals gamer.nl, cubezone of IGN, maar dan natuurlijk beter![]()
quote:Lexie: Als je maar niet denkt dat we die bergen gratis consoles en games weg gaan geven, die worden natuurlijk verdeeld onder de crew![]()
De arrogantie druipt er vanaf.quote:Lexie: Zeker . Kun je trouwens nog even een Xbox nasturen? Nu liggen hier 3 spellen te wachten die ik niet kan reviewen
Hij is natuurlijk niet serieusquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
[..]
De arrogantie druipt er vanaf.
Yup, dat wordt het heeeeeelemaal....![]()
Nederlandse gamesite nummer? Ik tel ze niet eens meer. Aan Gamer.nl / Gamez.nl / InsideGamer.nl / Cubezone.nl / Xboxworld.nl hebben we genoeg, en zo'n houding als die van Lexie staat garant voor mislukking.![]()
Maar ik wens Roy tenminste succes, is jammer dat er van die dweeps bijzitten die nu al het aanzicht van je site verknallen...
nog nooit gehoord van sarcasme zeker...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
[..]
De arrogantie druipt er vanaf.
Yup, dat wordt het heeeeeelemaal....![]()
Nederlandse gamesite nummer? Ik tel ze niet eens meer. Aan Gamer.nl / Gamez.nl / InsideGamer.nl / Cubezone.nl / Xboxworld.nl hebben we genoeg, en zo'n houding als die van Lexie staat garant voor mislukking.![]()
Maar ik wens Roy tenminste succes, is jammer dat er van die dweeps bijzitten die nu al het aanzicht van je site verknallen...
Dat zeg jij, maar ik blijf dat gedrag afkeuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk niet serieus :')
omdat naast de arrogantie ook het sarcasme ervanaf druiptquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:23 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar ik blijf dat gedrag afkeuren.
En waarom geen knipoogsmile gebruiken.
Omdat hij er van uit ging dat er echt niemand zou zijn die DAT niet zou snappen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:23 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar ik blijf dat gedrag afkeuren.
En waarom geen knipoogsmile gebruiken.
humor doen we niet aan op games.fokquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef -Mzraki- het volgende:
of humor in het algemeen
laten we het hopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:48 schreef CloudStrife het volgende:
Misschien was mijn post ook wel sarcastische bedoeld.
Wie zal het zeggen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
laten we het hopen
note de knipoogsmilie
nah... had meer verwacht.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef gieling het volgende:
Nou.... die kleine screenshotjes vrijgeven heeft natuurlijk tótaal geen zin, daarom ben ik maar zelf aan het knutselen geslagen met de informatie die we wél kregen
zit erg veel tijd in, dus ga het niet afkraken
>> De bovenkant is nog wat te vaag dus dat heb ik even zo gelaten, maar de rest..... !
[afbeelding]
Je moet toch wat hequote:Op zondag 29 augustus 2004 00:53 schreef HomerJ het volgende:
VJ2 uitgesteld?![]()
Op de brandstapel met Gieling
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Je moet toch wat he
Ik snap het niet...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef gieling het volgende:
Nou.... die kleine screenshotjes vrijgeven heeft natuurlijk tótaal geen zin, daarom ben ik maar zelf aan het knutselen geslagen met de informatie die we wél kregen
zit erg veel tijd in, dus ga het niet afkraken
>> De bovenkant is nog wat te vaag dus dat heb ik even zo gelaten, maar de rest..... !
[afbeelding]
Fanboys enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het niet...
heb je dit zelf gemaakt? Kan je niet gewoon effe wachten?
Ja ik heb het zelf gemaakt,quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het niet...
heb je dit zelf gemaakt? Kan je niet gewoon effe wachten?
ahaquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fanboys enzo. :')
ik vind em heel mooiquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:52 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelf gemaakt,
en wth heeft dit met ff wachten te maken
Ik dacht gewoon iets grappigs te doen door alvast een deel van de layout te raden. Gewoon voor de lol. Wat zit je nou te zeuren man![]()
![]()
Ja dat is goed, maar iedereen zit te zeuren van te kleine pics dit, op verkeerde plek dat. Ik probeer voor de gein het even op te vullen met de info die we al hebben. Dat heeft niks met dat ik niet kan wachten te maken enzo...quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik vind em heel mooi
Mensen vinden het gewoon leuk om te stangen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja dat is goed, maar iedereen zit te zeuren van te kleine pics dit, op verkeerde plek dat. Ik probeer voor de gein het even op te vullen met de info die we al hebben. Dat heeft niks met dat ik niet kan wachten te maken enzo...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mensen vinden het gewoon leuk om te stangen.
moet zeggen dat ik het ook maar rare plaatjes vondquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja dat is goed, maar iedereen zit te zeuren van te kleine pics dit, op verkeerde plek dat. Ik probeer voor de gein het even op te vullen met de info die we al hebben. Dat heeft niks met dat ik niet kan wachten te maken enzo...
Leuk gedaan. Ziet eruit alsof je er flink wat tijd in hebt gestopt. Ben blij om te zien dat sommigen van jullie net zo ongeduldig zijn als wijquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Ziet eruit alsof je er flink wat tijd in hebt gestopt. Ben blij om te zien dat sommigen van jullie net zo ongeduldig zijn als wij.
Kan je vertellen dat het meer met tijd over te maken had dan met ongeduldigheid, we hebben al zo lang gewacht sinds de eerste aankondiging dat die maandjes/weken ( ? ) er nog wel bij kunnen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ben blij om te zien dat sommigen van jullie net zo ongeduldig zijn als wij.
Zo lang zal het echt niet meer duren hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat het meer met tijd over te maken had dan met ongeduldigheid, we hebben al zo lang gewacht sinds de eerste aankondiging dat die maandjes/weken ( ? ) er nog wel bij kunnen hoor
Tijd over? Kun je in dat geval ff hier komen afwassen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat het meer met tijd over te maken had dan met ongeduldigheid, we hebben al zo lang gewacht sinds de eerste aankondiging dat die maandjes/weken ( ? ) er nog wel bij kunnen hoor
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Tijd over? Kun je in dat geval ff hier komen afwassen?
Maar serieus, ik begrijp je wel hoor. Ik kan je alleen verzekeren dat we niet stil hebben gezeten. Er komt meer kijken bij het opzetten van een site dan je op het eerste gezicht zou denken.
Werken aan games.fok (serieusquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:55 schreef gieling het volgende:
wat doen jullie btw nog allemaal op ?!? ga eens slapen ofzo
Tja, als je toch wakker bent hequote:Op zondag 29 augustus 2004 02:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Werken aan games.fok (serieus) en ik ben een nachtbraker
Ik ook, maar ga over het algemeen dvdtjes kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
en ik ben een nachtbraker
Huh?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:55 schreef gieling het volgende:
wat doen jullie btw nog allemaal op ?!? ga eens slapen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |