Dan is ie hopelijk morgen beter!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 05:28 schreef PLAE@ het volgende:
Deze preview is wel erg mager![]()
Hoop ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 05:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan is ie hopelijk morgen beter!
Hmm bugje zo te zienquote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:16 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, je plaatje is wazig
dat jij dat nog erin kan zien ...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:59 schreef _Alone het volgende:
he een gamecube logo... maar das ook alles wat ik eruit kan helen -_-.. En nog veel succes bij de opening.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:59 schreef _Alone het volgende:
he een gamecube logo
Simpel.... als je dat logo dagelijk weet ik hoevaak zietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
dat jij dat nog erin kan zien ...
It's done when it's done.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:06 schreef twi het volgende:
Elke dag twee stukjes, in 2009 is de puzzel compleet
Dit is nog niets, wacht maar op de dag zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:09 schreef Vision het volgende:
spam!
Ze hadden het idd wel wat scherper kunnen maken, jezus, dus ze hebben toch alleen mar op die luie reet gezetenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:20 schreef SailingAce het volgende:
Ik vind de layout niet mooi.. kan toch niets lezen zo.
Ik weet alleen dat ik er niet meer aan mee mag doenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:20 schreef mordradead het volgende:
hoe het zit het met de prijsvragendie kwamen ook niet zoveel meer hier in gam.... eerst wel, dat waren nog eens vette tijden man
Zou je dat wel tof vinden? Prijsvragen? Ja he?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:20 schreef mordradead het volgende:
hoe het zit het met de prijsvragendie kwamen ook niet zoveel meer hier in gam.... eerst wel, dat waren nog eens vette tijden man
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou je dat wel tof vinden? Prijsvragen? Ja he?
prijsvragenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:20 schreef mordradead het volgende:
Prijsvragen zijn niet tof. Behalve als ik win.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou je dat wel tof vinden? Prijsvragen? Ja he?
meldt!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:51 schreef MrSubtle het volgende:
Prijsvragen: ik kreeg vroeger wel eens wat spulletjes toegestuurd en die gaf ik dan weg via kleine prijsvraagjes hier op GAM. De laatste maanden heb ik daar echter geen tijd voor gehad door de drukte rond games.fok. Dezelfde soort prijsvraagjes kunnen op zich wel gewoon terugkomen op games.fok straks, maar het is even uitproberen of daar interesse voor is
meldt!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:51 schreef MrSubtle het volgende:
Prijsvragen: ik kreeg vroeger wel eens wat spulletjes toegestuurd en die gaf ik dan weg via kleine prijsvraagjes hier op GAM. De laatste maanden heb ik daar echter geen tijd voor gehad door de drukte rond games.fok. Dezelfde soort prijsvraagjes kunnen op zich wel gewoon terugkomen op games.fok straks, maar het is even uitproberen of daar interesse voor is
rest assuredquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ninty fanboy site
Dit is nog niets. Die van morgen is veel ergerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:44 schreef Young_David het volgende:
anti climax plaatje
hee olson twinsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:59 schreef _Alone het volgende:
he een gamecube logo... maar das ook alles wat ik eruit kan helen -_-.. En nog veel succes bij de opening.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hee olson twins
Het aftellen is begonnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:50 schreef Georges het volgende:
Ben benieuwd. Hoe lang nog ongeveer?
Is mijn lobby voor een Tingleachtergrond succesvol geweest? Blijf kijken voor de ontknopingquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:38 schreef speknek het volgende:
Alleen dat plaatje aan de zijkant... Is dat Tingle? Komt me zo bekend voor..
Bij mij ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:12 schreef Roi het volgende:
GAmes.fok staat al in mijn toolbar!
Oh jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:46 schreef jeremiah het volgende:
Ik snap helemaal niet waar dit topic over gaat ????
Nah, het wordt meer een nieuws/reviewsite, net zoals gamer.nl, cubezone of IGN, maar dan natuurlijk beterquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:03 schreef Aurelium het volgende:
Wat voor games komen er dan? Jippii.nl achtige games?
Als je maar niet denkt dat we die bergen gratis consoles en games weg gaan geven, die worden natuurlijk verdeeld onder de crewquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:09 schreef BobRooney het volgende:
en met prijsvragen![]()
Had jij die berg met gratis games al binnen trouwens? Wel allemaal goede punten geven he, want dan krijgen we tshirts!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat we die bergen gratis consoles en games weg gaan geven, die worden natuurlijk verdeeld onder de crew
Zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had jij die berg met gratis games al binnen trouwens? Wel allemaal goede punten geven he, want dan krijgen we tshirts!
nog eenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zeker. Kun je trouwens nog even een Xbox nasturen? Nu liggen hier 3 spellen te wachten die ik niet kan reviewen
.
voor elk spel 1 hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
nog een
*Verwijdert games.fok.nl uit toolbar ... zet ign.com, gamespot, cubezone, nintendojo er weer in*quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:21 schreef Lexie het volgende:
Als je maar niet denkt dat we die bergen gratis consoles en games weg gaan geven, die worden natuurlijk verdeeld onder de crew
mag.......niet.....laten merken........jaloers.....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
nog een
als er maar veel game nieuws, revieuws, previeuws komen...ben ik tevredenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wow dan was jij die ene persoon die het idee had voor een internet site over games!? Damnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef Khadgar het volgende:
Volgens mij krijg ik nog steeds royalties voor het idee achter games.fok.nl, ik heb het namelijk jaren geleden voorgesteld. Authentieke mail met de toenmalige FP hoofdredactie, alles is er nog.
Stuur d'r dan eens eentje in?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
ik wil reviews van ngage games
een site???? over games?????? echt waar?????quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wow dan was jij die ene persoon die het idee had voor een internet site over games!? Damn
volgensmij ben je de enige die dat onding heeftquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
ik wil reviews van ngage games
Volgensmij zijn daar gewoon geen reacties op gekomen (om die games te maken) dus ik neem aan dat het project ff van de baan is!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:47 schreef Aurelium het volgende:
Maar.... er kwam toch ook nog een site met spelletjes enzo? Dat je tegen danny kon gaan biljarten bijvoorbeeld? Of bomberman met yonne?![]()
FOK! zoekt spelletjesmakersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Volgensmij zijn daar gewoon geen reacties op gekomen (om die games te maken) dus ik neem aan dat het project ff van de baan is!
jercovski heeft er ook 1quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:22 schreef gieling het volgende:
[..]
volgensmij ben je de enige die dat geweldige apparaat heeft
*buigd voor mordradead*
nee, dan... de kans bestaat dat ik review moet schrijven en dan mag ik niet meer meedoen aan wedstrijdnequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stuur d'r dan eens eentje in?
games@fok.nl
Primaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
ik schrijf binnenkort wel eentje
Niet teveel en niet te weinigquote:hoeveel woorden?
Is het multiplayer?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt is allemaal zo mooi
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Is het multiplayer?![]()
Damn, word ik zomaar geowned door Royquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling jaIk wil er niet in mijn 1tje zitten strax
Das wel heel ergquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:17 schreef Lexie het volgende:
[..]
Damn, word ik zomaar geowned door Roy
Ja, eigenlijk had Mister_T toch gelijk en zijn we allemaal Roy's bitchquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:17 schreef Lexie het volgende:
[..]
Damn, word ik zomaar geowned door Roy
Ja ik zie het al. Lay-out is kut. Terug naar de tekentafel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 05:36 schreef MrSubtle het volgende:
Het is weer belachelijk vroeg, dus tijd voor een nieuwe update... Veel plezier en tot morgen
[afbeelding]
Ja dat is inderdaad zo. games.fok.nl gaat namelijk op een andere server draaien en dus zullen er vast een aantal mensen zijn die op een gegeven moment op games.fok.nl zitten terwijl ze anders misschien op FP of forum zatenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:09 schreef Stranger het volgende:
Wow, dát is echt nodig, games.fok.nl. Worden het forum en de FP vast veel sneller van.
Als dat met deze snelheid zo door gaat, kom ik rond kerst nog wel eens kijjken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 05:36 schreef MrSubtle het volgende:
Het is weer belachelijk vroeg, dus tijd voor een nieuwe update... Veel plezier en tot morgen
[afbeelding]
Dan heb je al menig prijsvraagje gemistquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als dat met deze snelheid zo door gaat, kom ik rond kerst nog wel eens kijjken.
Je bent laat Stranger. Ik had de eerste zeikerds over de onnodigheid al verwacht met de eerste aankondigingquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:09 schreef Stranger het volgende:
Wow, dát is echt nodig, games.fok.nl. Worden het forum en de FP vast veel sneller van.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent laat Stranger. Ik had de eerste zeikerds over de onnodigheid al verwacht met de eerste aankondiging
0.75 tot 1.5 a4tje in word, default fontquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
ik schrijf binnenkort wel eentje, hoeveel woorden?
wordquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
0.75 tot 1.5 a4tje in word, default font
Kladblokquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:12 schreef mordradead het volgende:
word![]()
m$ office
openoffice
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:17 schreef SailingAce het volgende:
Als dat met deze snelheid zo door gaat, kom ik rond kerst nog wel eens kijjken.
komop, laat dat logo nou eens zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 05:36 schreef MrSubtle het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een pen voor mijn palm, geldt dat ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, Vulpen ja. Die schrijven eerst het op. En daarna scannen ze het in. En dan hopen dat de computer de blokletters begrijpt en als het goed is staat het dan goed verwerkt in Word.
looking goodquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:58 schreef MrSubtle het volgende:
Okay zoals beloofd een *iets* groter updateje. Nee, het blijft een teaser dus je ziet nog steeds niet de hele site. Morgen meer!
[afbeelding]
Ik vind Photoshop leuker. Als ik niet die drie posts in dit topic had geplaatst was de site al weken geleden af geweest, want ik maak alles in m'n eentje ook natuurlijk. Maar ja ik wil ook wat doen wat ik zelf leuk vind hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:03 schreef Gamedemon het volgende:
waarom niet gewoon stoppen met photoshop en gewoon verder werken aan de site zodat ie sneller klaar is?
snap ook niet echt waarom mensen zich druk om maken...steeds een paar centimeter eraf...ik kijk niet meer hier ik wacht wel tot de site af isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind Photoshop leuker. Als ik niet die drie posts in dit topic had geplaatst was de site al weken geleden af geweest, want ik maak alles in m'n eentje ook natuurlijk. Maar ja ik wil ook wat doen wat ik zelf leuk vind he
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
snap ook niet echt waarom mensen zich druk om maken...steeds een paar centimeter eraf...ik kijk niet meer hier ik wacht wel tot de site af is
boeiend...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:39 schreef serano het volgende:
boeiend....
not
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:46 schreef Danny het volgende:
[..]
boeiend...
not
Ow ja! Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:35 schreef Young_David het volgende:
Eigenlijk is hoe de site eruit ziet nog wel het minst boeiend ...
Maar het is een gamesite ... dus dan moet je verwachtingen scheppen dmv screenshots ... een releasedatum vrijgeven en dan uitstellen, uitstellen, uitstellen.
Helaas, we hebben de deadline niet gehaald. De deadline is nu vastgesteld op gisterenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:52 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, de release datum is officieel vastgesteld mensen. We gaan 25 augustus online!
Kijk, jij snapt het! Interesse in schrijven voor de beste game-site van de Benelux?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:35 schreef Young_David het volgende:
Maar het is een gamesite ... dus dan moet je verwachtingen scheppen dmv screenshots ... een releasedatum vrijgeven en dan uitstellen, uitstellen, uitstellen.
je hebt nog tijd zat tot 25 augustus hoor, bijna nog een heel jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helaas, we hebben de deadline niet gehaald. De deadline is nu vastgesteld op gisteren
Wist je al dat de site automatisch gaat vormen naar jouw surfgedrag? Als je alleen maar op Nintendonieuws klikt, dan wordt de site steeds kleurrijker en maroiachtiger. Kijk hje alleen Xboxreviews, dan wordt de site steeds grauwer en engerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:43 schreef gieling het volgende:
Lang leven de peter monelux P.R. mannier![]()
Maar let op de pc kan ook tegen je in keren. Door je bijv naar tweakers.net te sturen of een eng virus naar je pc toe te slepen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:47 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wist je al dat de site automatisch gaat vormen naar jouw surfgedrag? Als je alleen maar op Nintendonieuws klikt, dan wordt de site steeds kleurrijker en maroiachtiger. Kijk hje alleen Xboxreviews, dan wordt de site steeds grauwer en enger.
Je kunt de site zelfs belonen en straffen, zodat hij weet wat jij zelf wilt, en je hebt totale vrijheid in wat je gaat doen, er is geen vastgesteld surfpad.
Uiteraard kan het zijn dat enige van deze features geschrapt worden, maar je moet altijd enthousiast beginnen he.![]()
Krijg ik dan ook games thuisgestuurd om te beoordelen of moet ik alleen maar schrijven dat World of Warcraft voorlopig uitgesteld wordt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:58 schreef TripleM het volgende:
Kijk, jij snapt het! Interesse in schrijven voor de beste game-site van de Benelux?
nee er zullen alleen maar rayman spelletjes worden besprokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
Maar moet ik straks games.fok.nl vergelijken met bijvoorbeeld IGN, dus een multigamesite? En komt er bijvoorbeeld ook nieuws op net als gameqube.nl enzow?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
nee er zullen alleen maar rayman spelletjes worden besproken
Engerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:40 schreef Tain het volgende:
nee er zullen alleen maar rayman spelletjes worden besproken
Ja, we worden precies [Click on this add to continue] als IGN. Heel veel [Click on this add to continue] reclame en weinig [Click on this add to continue] inhoudquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
Maar moet ik straks games.fok.nl vergelijken met bijvoorbeeld IGN, dus een multigamesite? En komt er bijvoorbeeld ook nieuws op net als gameqube.nl enzow?
Ik snap dat we tegenwoordig in een 'instant'-maatschappij leven maar je moét niks. De mensen die wél iedere dag even willen kijken kunnen dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:32 schreef Xrenity het volgende:
Ben benieuwd of het wat wordt
Wat moeten we met die gesoepte plaatjes? helemaal niks. Houd het stil en wacht gewoon tot die site eindelijk eens online komt
Krijgen jullie dan ook een babe sectiequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, we worden precies [Click on this add to continue] als IGN. Heel veel [Click on this add to continue] reclame en weinig [Click on this add to continue] inhoud
roy in minirokjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan ook een babe sectie?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik snap dat we tegenwoordig in een 'instant'-maatschappij leven maar je moét niks. De mensen die wél iedere dag even willen kijken kunnen dat gewoon doen.
Dit verklaard een hoopquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
roy in minirokje![]()
Niet nog een keerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
roy in minirokje![]()
quote:Lexie: Nah, het wordt meer een nieuws/reviewsite, net zoals gamer.nl, cubezone of IGN, maar dan natuurlijk beter![]()
quote:Lexie: Als je maar niet denkt dat we die bergen gratis consoles en games weg gaan geven, die worden natuurlijk verdeeld onder de crew![]()
De arrogantie druipt er vanaf.quote:Lexie: Zeker . Kun je trouwens nog even een Xbox nasturen? Nu liggen hier 3 spellen te wachten die ik niet kan reviewen
Hij is natuurlijk niet serieusquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
[..]
De arrogantie druipt er vanaf.
Yup, dat wordt het heeeeeelemaal....![]()
Nederlandse gamesite nummer? Ik tel ze niet eens meer. Aan Gamer.nl / Gamez.nl / InsideGamer.nl / Cubezone.nl / Xboxworld.nl hebben we genoeg, en zo'n houding als die van Lexie staat garant voor mislukking.![]()
Maar ik wens Roy tenminste succes, is jammer dat er van die dweeps bijzitten die nu al het aanzicht van je site verknallen...
nog nooit gehoord van sarcasme zeker...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
[..]
De arrogantie druipt er vanaf.
Yup, dat wordt het heeeeeelemaal....![]()
Nederlandse gamesite nummer? Ik tel ze niet eens meer. Aan Gamer.nl / Gamez.nl / InsideGamer.nl / Cubezone.nl / Xboxworld.nl hebben we genoeg, en zo'n houding als die van Lexie staat garant voor mislukking.![]()
Maar ik wens Roy tenminste succes, is jammer dat er van die dweeps bijzitten die nu al het aanzicht van je site verknallen...
Dat zeg jij, maar ik blijf dat gedrag afkeuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk niet serieus :')
omdat naast de arrogantie ook het sarcasme ervanaf druiptquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:23 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar ik blijf dat gedrag afkeuren.
En waarom geen knipoogsmile gebruiken.
Omdat hij er van uit ging dat er echt niemand zou zijn die DAT niet zou snappen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:23 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar ik blijf dat gedrag afkeuren.
En waarom geen knipoogsmile gebruiken.
humor doen we niet aan op games.fokquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef -Mzraki- het volgende:
of humor in het algemeen
laten we het hopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:48 schreef CloudStrife het volgende:
Misschien was mijn post ook wel sarcastische bedoeld.
Wie zal het zeggen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
laten we het hopen
note de knipoogsmilie
nah... had meer verwacht.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef gieling het volgende:
Nou.... die kleine screenshotjes vrijgeven heeft natuurlijk tótaal geen zin, daarom ben ik maar zelf aan het knutselen geslagen met de informatie die we wél kregen
zit erg veel tijd in, dus ga het niet afkraken
>> De bovenkant is nog wat te vaag dus dat heb ik even zo gelaten, maar de rest..... !
[afbeelding]
Je moet toch wat hequote:Op zondag 29 augustus 2004 00:53 schreef HomerJ het volgende:
VJ2 uitgesteld?![]()
Op de brandstapel met Gieling
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Je moet toch wat he
Ik snap het niet...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef gieling het volgende:
Nou.... die kleine screenshotjes vrijgeven heeft natuurlijk tótaal geen zin, daarom ben ik maar zelf aan het knutselen geslagen met de informatie die we wél kregen
zit erg veel tijd in, dus ga het niet afkraken
>> De bovenkant is nog wat te vaag dus dat heb ik even zo gelaten, maar de rest..... !
[afbeelding]
Fanboys enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het niet...
heb je dit zelf gemaakt? Kan je niet gewoon effe wachten?
Ja ik heb het zelf gemaakt,quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het niet...
heb je dit zelf gemaakt? Kan je niet gewoon effe wachten?
ahaquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fanboys enzo. :')
ik vind em heel mooiquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:52 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelf gemaakt,
en wth heeft dit met ff wachten te maken
Ik dacht gewoon iets grappigs te doen door alvast een deel van de layout te raden. Gewoon voor de lol. Wat zit je nou te zeuren man![]()
![]()
Ja dat is goed, maar iedereen zit te zeuren van te kleine pics dit, op verkeerde plek dat. Ik probeer voor de gein het even op te vullen met de info die we al hebben. Dat heeft niks met dat ik niet kan wachten te maken enzo...quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik vind em heel mooi
Mensen vinden het gewoon leuk om te stangen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja dat is goed, maar iedereen zit te zeuren van te kleine pics dit, op verkeerde plek dat. Ik probeer voor de gein het even op te vullen met de info die we al hebben. Dat heeft niks met dat ik niet kan wachten te maken enzo...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mensen vinden het gewoon leuk om te stangen.
moet zeggen dat ik het ook maar rare plaatjes vondquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja dat is goed, maar iedereen zit te zeuren van te kleine pics dit, op verkeerde plek dat. Ik probeer voor de gein het even op te vullen met de info die we al hebben. Dat heeft niks met dat ik niet kan wachten te maken enzo...
Leuk gedaan. Ziet eruit alsof je er flink wat tijd in hebt gestopt. Ben blij om te zien dat sommigen van jullie net zo ongeduldig zijn als wijquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Ziet eruit alsof je er flink wat tijd in hebt gestopt. Ben blij om te zien dat sommigen van jullie net zo ongeduldig zijn als wij.
Kan je vertellen dat het meer met tijd over te maken had dan met ongeduldigheid, we hebben al zo lang gewacht sinds de eerste aankondiging dat die maandjes/weken ( ? ) er nog wel bij kunnen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ben blij om te zien dat sommigen van jullie net zo ongeduldig zijn als wij.
Zo lang zal het echt niet meer duren hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat het meer met tijd over te maken had dan met ongeduldigheid, we hebben al zo lang gewacht sinds de eerste aankondiging dat die maandjes/weken ( ? ) er nog wel bij kunnen hoor
Tijd over? Kun je in dat geval ff hier komen afwassen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat het meer met tijd over te maken had dan met ongeduldigheid, we hebben al zo lang gewacht sinds de eerste aankondiging dat die maandjes/weken ( ? ) er nog wel bij kunnen hoor
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Tijd over? Kun je in dat geval ff hier komen afwassen?
Maar serieus, ik begrijp je wel hoor. Ik kan je alleen verzekeren dat we niet stil hebben gezeten. Er komt meer kijken bij het opzetten van een site dan je op het eerste gezicht zou denken.
Werken aan games.fok (serieusquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:55 schreef gieling het volgende:
wat doen jullie btw nog allemaal op ?!? ga eens slapen ofzo
Tja, als je toch wakker bent hequote:Op zondag 29 augustus 2004 02:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Werken aan games.fok (serieus) en ik ben een nachtbraker
Ik ook, maar ga over het algemeen dvdtjes kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
en ik ben een nachtbraker
Huh?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:55 schreef gieling het volgende:
wat doen jullie btw nog allemaal op ?!? ga eens slapen ofzo
Dat duurt mij ook weer te lang.quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hoppa, 03:00 uur is een mooie tijd. Als jullie nog 2,5 uur wakker blijven dan zijn jullie net op tijd voor de nieuwe screen van Subtle. Slaap ze.
hoeveel moet er nu nog gedaan worden eigenlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, hier gaan we dan! Weer een stukje uit de puzzle... wordt al wat duidelijker volgens mij?
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, hier gaan we dan! Weer een stukje uit de puzzle... wordt al wat duidelijker volgens mij?
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Op wie wachten we?
Misschien zou ik dat ook zeggen daarna als ik het na las en ontdekte hoe stom het over kwam.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:48 schreef CloudStrife het volgende:
Misschien was mijn post ook wel sarcastische bedoeld.
Wie zal het zeggen?
Zeg, waar blijft camera.fok.nl eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:22 schreef capibar het volgende:
zooo... wanneer komt die site nou eindelijk es![]()
die wil ik best maken hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zeg, waar blijft camera.fok.nl eigenlijk
Hmm, ik geloof dat eerst therapie.fok.nl nog opgezet moest worden. Even wachten nog dusquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:31 schreef capibar het volgende:
[..]
die wil ik best maken hoor![]()
die R&P'ers weer hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat eerst therapie.fok.nl nog opgezet moest worden. Even wachten nog dus.
Vanzelfsprekend, hoe langer je wacht met therapie.fok.nl, hoe minder potentiele bezoekers er over blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:35 schreef capibar het volgende:
[..]
die R&P'ers weer hoor![]()
Cquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:24 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij kan ik de eerste poll al raden...
Mag Lexie blijven na zijn wangedrag in het afteltopic?
A. Ja, weg met die loser!
B. Nee, van Lexie blijf je af
C. Tief op met je kutpoll.
D. Wie?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:24 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij kan ik de eerste poll al raden...
Mag Lexie blijven na zijn wangedrag in het afteltopic?
A. Ja, weg met die loser!
B. Nee, van Lexie blijf je af
C. Tief op met je kutpoll.
Who the fuck is Lexie?!?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
D. Wie?
Ik kan je ook wel effe de hele versie sturen hoor? Bespaart een hoop moeitequote:Op zondag 29 augustus 2004 13:00 schreef gieling het volgende:
Als ik vanmiddag weer wat tijd heb zal ik m'n pic ff updaten
Als dat eens ff zou kunnenquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel effe de hele versie sturen hoor? Bespaart een hoop moeite
preview neem ik aan? Of ken je het verschil niet?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:58 schreef Lexie het volgende:
Ik ga maar eens een vernietigende Fablereview schrijven, denk dat mijn bekendheid dan wel stijgt.
En dan klagen dat hij het niet doet op je gamecubequote:Op zondag 29 augustus 2004 12:58 schreef Lexie het volgende:
Ik ga maar eens een vernietigende Fablereview schrijven, denk dat mijn bekendheid dan wel stijgt.
Binnenkortquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer is de live date?
+heel!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:01 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Binnenkort
En ze waren nu zonder je begonnen met Counterstriken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:20 schreef MrSubtle het volgende:
Vandaag iets later. Was vanochtend te laat voor m'n werk dus zodra ik thuis ben vanmiddag volgt een update
Nee we beginnen over 30 minuutjesquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ze waren nu zonder je begonnen met Counterstriken?
Dan zijn jullie toe aan een nieuwe lay-out.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic nog wel vol komt voordat games.fok er is
met andere woorden....quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
oeh, je wilt dat ik op [post] mode ga staan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
en in dit tempo zal games.fok.nl zeker voor het vol zijn van dit topic in de lucht zijn...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:18 schreef pkwarts het volgende:
we're still waiting.....
Don't count on itquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
En is het af?![]()
Jij ook online?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Don't count on it
Ja, dat zie je toch Rund...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij ook online?
Doe es lief!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch Rund...
Lief zijn is voor verwijfde gamers...ben jij verwijfd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doe es lief!![]()
hehequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat zeiden ze van Duke Nukem Forever ook...
No ma'am!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lief zijn is voor verwijfde gamers...ben jij verwijfd?
Nou las ik laatst iets over Duke Nukem. Weet alleen niet meer waar..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hehe
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nou las ik laatst iets over Duke Nukem. Weet alleen niet meer waar..
je gaat door voor de wasmachinequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef Young_David het volgende:
Ik weet het ... mag ik het zeggen?
Het is ... het is ... games.fok.nl!!!!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
poll: (25 stemmen)
Ik vraag me toch af of dat wel zo gebruiksvriendelijk is al die rare vlakken. Wordt nog lastig om alle content over die 2 bij 2 cm vakken te verspreiden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 06:23 schreef MrSubtle het volgende:
Gisteren helaas geen tijd gehad voor een updateje, sorry mensen
Gelukkig maakt de update van vandaag veel goed
[afbeelding]
9... 8... 7...
misschien is het een goed idee om morgen wat minder te blurren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 06:23 schreef MrSubtle het volgende:
[afbeelding]
9... 8... 7...
daarom en het uiterlijk is toch al af, dus vraag me af waar nu het eigenlijke wachten op isquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:47 schreef peristilius het volgende:
Aan een screenshot van een gewone pagina heb je al weinig, kan je nagaan
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
misschien is het een goed idee om morgen wat minder te blurren?
in een auto zonder stoelen kan je toch ook niet lekker rijdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
daarom en het uiterlijk is toch al af, dus vraag me af waar nu het eigenlijke wachten op is
je bent tenminste wel de eerste die antwoord geeft op wat er nog gedaan moet worden, tis al een paar keer gevraagd en wordt gewoon genegeerd. Maar gaan jullie voor de simpele autostoelen of voor de luxe lederen stoelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:55 schreef kepler het volgende:
[..]
in een auto zonder stoelen kan je toch ook niet lekker rijden
O.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 06:23 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:17 schreef MrSubtle het volgende:
Goed, morgen een ongeblurde versie doen dan?
zal me eigenlijk niks verbazenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:31 schreef pkwarts het volgende:
let op, gaat ie het pixelaten
moeten jullie opschietenquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
tja, ieder zijn eigen smaakquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:58 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent tenminste wel de eerste die antwoord geeft op wat er nog gedaan moet worden, tis al een paar keer gevraagd en wordt gewoon genegeerd. Maar gaan jullie voor de simpele autostoelen of voor de luxe lederen stoelen
Niet genegeerd (door mij iig) maar eik gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:58 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent tenminste wel de eerste die antwoord geeft op wat er nog gedaan moet worden, tis al een paar keer gevraagd en wordt gewoon genegeerd. Maar gaan jullie voor de simpele autostoelen of voor de luxe lederen stoelen
Moet je straks maar eens pixel 13,37 naar positie 666,666 verslepenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:03 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn nu zeker Easter-eggs aan het verzinnen voor de site...
Weet je waar ik me nu over verbaas?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 06:23 schreef MrSubtle het volgende:
[afbeelding]
9... 8... 7...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:41 schreef pkwarts het volgende:
morgen is het zover
Oe spannend, maar kijk nog eens goed naar screen die voor het laatst is uitgegeven, daar kun je heel wat "details" uithalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:57 schreef Young_David het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Copyright .... iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |