hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!! ga je dan es mee scooteruh!?
Momenteel niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:22 schreef Sunjammer het volgende:
Al wat nueckbaers gelocaliseerd?
*waar*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:22 schreef Sunjammer het volgende:
Al wat nueckbaers gelocaliseerd?
Niet he? Ik denk 'ik vraag het even'....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Momenteel niet.
*?*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
*waar*
Hier alvast niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*?*
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
Neukbaar is de nieuwe braziliaan bij PSV: Alex Rodrigo Dias da Costa
[afbeelding]
tuurlijk welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:25 schreef Jerruh het volgende:
pas op bart, nie te hyper worden eej hahaha
Interracial hardcore.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Mefinks he wouldn't let ya.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Mai biensure.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
Franse Les:
Mayonaise, Trottoir, Dressoir, Niet waar
hij's inderdaad een beetje breed enzoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mefinks he wouldn't let ya..
Hoi! beaver.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:02 schreef beaverhausen het volgende:.
Hoi! ajuu.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:18 schreef ajuu het volgende:
hoi!
Hoi!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:18 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! beaver.
*ik verlof genomen*
Jij gaat back to school?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:21 schreef ajuu het volgende:
toch lastig betalen via paypal als je geen creditcard hebt. dan moet het via email. maar dan moet ik dus eerst email van de verkoper hebben. tututututuut.
[afbeelding]
ja, heel mooi hoor.
nee, maar elke keer als ikde ebay pagina open krijg ik die schooljongen die mij heel DOORDRINGEND aankijkt: koop mij, neem mij, betaal mij jajaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij gaat back to school?
hoi mannetje!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:27 schreef wizarddragon het volgende:
Yup.. een middaggroetje![]()
Hoi Ajuuquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi mannetje!![]()
Hola wizzard.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:27 schreef wizarddragon het volgende:
Yup.. een middaggroetje![]()
ja, ik heb het geld al overgemaakt naar mijn paylpal account, maaaaar...nou moet dat geld nog naar die man in engeland. de betaal-button in mijn ebay-account geeft alleen de optie betalen via paypal+creditcard. hmmm.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Ajuu
Maar hoezo moet je het dan via email?
Je kan toch ook met je gewone giro/bankrekening geld naar je paypal account sturen? Je hoeft daar echt niet een creditcard voor te hebben. Alleen het duurt wel een aantal dagen.
Hij is idd aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, maar elke keer als ikde ebay pagina open krijg ik die schooljongen die mij heel DOORDRINGEND aankijkt: koop mij, neem mij, betaal mij jaja
![]()
Ergens heeft ie wel wat weg van Cybart.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:21 schreef ajuu het volgende:
toch lastig betalen via paypal als je geen creditcard hebt. dan moet het via email. maar dan moet ik dus eerst email van de verkoper hebben. tututututuut.
[afbeelding]
ja, heel mooi hoor.
Dat klote weer mag van mij naar hier komen verdoome.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:59 schreef Andyvie het volgende:
Hmmz, ben ik weer eens vrij, is het van dit klote weer....Stom!
je was toch verliefd?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:59 schreef Andyvie het volgende:
Hmmz, ben ik weer eens vrij, is het van dit klote weer....Stom!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je was toch verliefd?
Ja vertel eens Andyvie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je was toch verliefd?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja vertel eens Andyvie..
om mij heen zijn allemaal mensen verliefdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef Andyvie het volgende:
Ja dus? Dan kan het nog wel klote weer zijn?
En nou ja, verliefd.....ik heb een oogje op iemand en dat is wederzijds...verder is er nog niks. We moeten eerst maar eens kijken hoe dat allemaal loopt
Adyvie veliefd zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef Andyvie het volgende:
Ja dus? Dan kan het nog wel klote weer zijn?
En nou ja, verliefd.....ik heb een oogje op iemand en dat is wederzijds...verder is er nog niks. We moeten eerst maar eens kijken hoe dat allemaal loopt
Doeiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef ajuu het volgende:
hier schijnt de zon trouwens
ik ga naar buiten
doedoeiii
favourite user ever: beaverhausenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja vertel eens Andyvie..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
favourite user ever: beaverhausen![]()
Ik zie, ik zie, wat jij ziet!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
!
!
*paddy terugzijn*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie, wat jij ziet!![]()
![]()
Ik verdomme ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:33 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. leuk. Regen. En onweer. Dat hebben we nog niet gehad..
Ja. Ook hoi.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie, wat jij ziet!![]()
![]()
paddy lieve vriendin zijn ze komt net uit het hospitaal ze heeft nog een beetje pijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Ook hoi.
Ah. oui. Arme Paddy.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:02 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
paddy lieve vriendin zijn ze komt net uit het hospitaal ze heeft nog een beetje pijn.![]()
Ja. ook hallo. dus. Ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef Timmah het volgende:
Hallo..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:02 schreef andromeda1968 het volgende:
paddy lieve vriendin zijn ze komt net uit het hospitaal ze heeft nog een beetje pijn.![]()
Hoi! Timmahquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef Timmah het volgende:
Hallo..
*hoop vriendin vlug genezen zijn*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah. oui. Arme Paddy..
*dat niet paddy zijn*quote:
Staat je leuk vlechtjes. Moet je vaker doen.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat je leuk vlechtjes. Moet je vaker doen..
Oooooh ontroerend. :')quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:16 schreef Timmah het volgende:
I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.
Seasons came and changed the time
When I grew up, I called him mine
He would always laugh and say
"Remember when we used to play?"
Bang bang, I shot you down
Bang bang, you hit the ground
Bang bang, I used to shoot you down.
Music played, and people sang
Just for me, the church bells rang.
Now he's gone, I don't know why
And till this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie.
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, my baby shot me down....
Dat komt niet uit Moulin Rouge.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:16 schreef Timmah het volgende:
Bang bang
Ja. En. Dus. ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat komt niet uit Moulin Rouge.
Ook niet uit La Cage aux Folles.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat komt niet uit Moulin Rouge.
Veel plezier.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:25 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik eten maken vriendjes thuis zijn.![]()
Tot straks.![]()
Ehm.. Ehm..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:25 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik eten maken vriendjes thuis zijn.![]()
Tot straks.![]()
Wie?! Wat?! Waar?!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Did someone say nuecken?![]()
In de titel!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie?! Wat?! Waar?!.
.
Nee sorry.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Did someone say nuecken?![]()
Noooooooooooo!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de titel!
*wijs*
Daar!MY GOD!!!!!!!!!!!!
Ow daar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de titel!
*wijs*
Daar!MY GOD!!!!!!!!!!!!
Eey hallo, dit is de eerste keer dat ik dit topic zie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow daar..
Ik werd al helemaal enthousiast enzo..
IJsklont/Stuart-dinges was op 't eind van 't vorige deel op zoek naar zoiets namelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Eey hallo, dit is de eerste keer dat ik dit topic zie.
Laat mij ff geshokkeerd zijn ja!
Hmm vaag, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Staat het geld al op je paypal account? of is het onderweg?. Eigenlijk zou er dan geen problemen moeten zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, ik heb het geld al overgemaakt naar mijn paylpal account, maaaaar...nou moet dat geld nog naar die man in engeland. de betaal-button in mijn ebay-account geeft alleen de optie betalen via paypal+creditcard. hmmm.
Mooi andromeda1968!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:31 schreef andromeda1968 het volgende:
lover of a thousand nights
tho far away with others near
your countenance is with me still
won't let me fall asleep.
i lay awake imagining
the thousand nights we've had
and breathe your scent
that lingers on the pillow
'neath my head.
we've spoken our desire
that the other stay forever.
ah, we can be together
for a thousand thousand nights.
i sigh and fall asleep
dream, with passion, for your love.
in the morning, you are there
not a dream,
not a dream,
my love, with you, i share.
![]()
Nee! gelukkig niet! Dank je lieverdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
*dat niet paddy zijn*
hoiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm vaag, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Staat het geld al op je paypal account? of is het onderweg?. Eigenlijk zou er dan geen problemen moeten zijn.
beetje een late reactie, ik kreeg opeens visite.
Goedenavond iedereen.
Ik vind het eerder een Tom_tom- meets Mvdlubbe.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel wat weg van Cybart.
ja MvdL heeft ook dat soort foto's dat ie zo indringend in de camera kijkt, ook met zo'n overhemd dacht ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een Tom_tom- meets Mvdlubbe.
Owja. Hij wilt een confirmed address. Via een gewone giro/bankrekening blijf je een unconfirmed address hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi
ja, ik ben er achter denk ik.
het geld staat op het pp- account, maar om het naar de verkoper te sturen moet je er een creditcard of bankpas aanplakken, pp heeft blijkbaar een confirmation nodig waar het geld vandaan komt of zo? probleem is nu dat mijn bankpasje niet geaccepteerd word, geen visa of mastecard logo want postbank.
hoe betaal jij je aankopen?
Yup zoiets d8 ik ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja MvdL heeft ook dat soort foto's dat ie zo indringend in de camera kijkt, ook met zo'n overhemd dacht ik![]()
ja daar baal ik nu dus van. ik kan nog vragen of hij een gewone invoice stuurt, ik ga geen geld per post opsturen, no way. shit, ik wil dat boek wel graag hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja. Hij wilt een confirmed address. Via een gewone giro/bankrekening blijf je een unconfirmed address hebben.
uh ja.. tegenwoordig gewoon met m'n postbank-mastercard via paypal.
Maar ik had vroeger ook gewoon aankopen via ebay gedaan met paypal zonder creditcard.
Da's lullig ja. Tegenwoordig willen ze een confirmed address hebben. Natuurlijk ook wel logisch van hun kant gezien dan. Maar kon je het boek dan niet ergens anders krijgen ofzo? Of was het een speciale oplage-versie?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja daar baal ik nu dus van. ik kan nog vragen of hij een gewone invoice stuurt, ik ga geen geld per post opsturen, no way. shit, ik wil dat boek wel graag hebben.
hoe gaat het met jou?![]()
eh...dat boek is niet meer in de handel en het is een druk uit 1962 (voor 6 pond) van ronald firbank, engelse campy schrijver uit jaren10/20 vorige eeuw. een soort oscar wilde met de slappe lach en beter, maar dat is mijn persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's lullig ja. Tegenwoordig willen ze een confirmed address hebben. Natuurlijk ook wel logisch van hun kant gezien dan. Maar kon je het boek dan niet ergens anders krijgen ofzo? Of was het een speciale oplage-versie?
Met mij gaat het wel goed. Volgende week eerste colleges (eigenlijk altijd op een maandag en dinsdag (culturele?)films kijken als hoorcolleges ) en ik heb er nu al zin in. Morgen ga ik ff A'dam verkennen, want ik ken de UvA nog niet zo goed (eigenlijk een goed excuus om te shoppen)
Hoe gaat het met u?
Bedankt!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Mooi andromeda1968!!
En eet ze! Ik hoop dat jij binnenkort ook van een regenbui kunt gaan genieten(niet teveel natuurlijk)
Groetjes thuis!![]()
3-1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
2-1.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:36 schreef andromeda1968 het volgende:
*het was lekkeeeeer*![]()
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:37 schreef WAik het volgende:
[..]
3-1![]()
Reckers
![]()
Did i mis something unique!?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
2-1.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
Ah okay. Ik heb nog nooit boeken via ebay gekocht. Ben ook niet echt een lezer, er moet maar eens verandering in komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...dat boek is niet meer in de handel en het is een druk uit 1962 (voor 6 pond) van ronald firbank, engelse campy schrijver uit jaren10/20 vorige eeuw. een soort oscar wilde met de slappe lach en beter, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
De strips zijn een beetje aan de sombere kant. Maar ze zien er wel stijlvol uit. Wel cool dat je in een verzamelbundel komt.quote:ja, met mij gaat hetook goed, beetje aan het tekenen. volgende maand komen er een paar tekeningetjes van mij in een verzamelbundel van amerikaanse underground-tekenaars
www.sleepovercomics.com![]()
OS hockey Nederland - Duitsland.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Did i mis something unique!?![]()
door te gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef G_E het volgende:
Hoe kom ik er nou achter of vrijdag a.s. het zwembad veilig is, dus zonder gillende pubers..
6-9quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:41 schreef beaverhausen het volgende:
3-2.
Oh dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OS hockey Nederland - Duitsland.
door te bellen naar het zwembad en vragen wat voor mensen er vrijdag zwemmen meestalquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef G_E het volgende:
Hoe kom ik er nou achter of vrijdag a.s. het zwembad veilig is, dus zonder gillende pubers..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
6-9![]()
![]()
![]()
![]()
[ajuu in mdLmodus] voor wizquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup zoiets d8 ik ook.
Ze geven een vaag en incoherent antwoord. De hoeren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
door te bellen naar het zwembad en vragen wat voor mensen er vrijdag zwemmen meestal
tis toch ook gewoon een bordeel zo'n zwembadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Ze geven een vaag en incoherent antwoord. De hoeren..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
[ajuu in mdLmodus] voor wiz
[afbeelding]
no more school!
buy me, take me, call me!!!
![]()
mijn tekeningetjes zijn de vrolijke nootquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
De strips zijn een beetje aan de sombere kant. Maar ze zien er wel stijlvol uit. Wel cool dat je in een verzamelbundel komt.
Een en al onzedelijke verloedering. Als Balkje de kans kreeg, dan zou hij ze allemaal laten sluiten, denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
tis toch ook gewoon een bordeel zo'n zwembad![]()
Is dat Anky of Salinero?quote:
durf ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..].. sprekend, alleen Mvdlubbe loenst meer
Ah gelukkig maar. Ik d8 al "Is die ajuu een somber persoon ofzo?"quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn tekeningetjes zijn de vrolijke noot
open deur: waarom laten ze 't paard de medaille in ontvagst nemen en niet gewoon de ruiter?quote:
mijn tekneingetjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Ik d8 al "Is die ajuu een somber persoon ofzo?"
Erg leuk. Verhouding zwartwit met hier en daar kleur vind ik wel cool. Is het een beetje autobiografisch? Ik zie opeens typische sokkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn tekneingetjes
http://home.wanadoo.nl/mietje
de website is full-screen![]()
Het paard wil ook wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
open deur: waarom laten ze 't paard de medaille in ontvagst nemen en niet gewoon de ruiter?
Kreeg ankie dan de wortel en het suikerklontje?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:19 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Het paard wil ook wat.![]()
*Hoogstwaarschijnlijk*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg ankie dan de wortel en het suikerklontje?
quote:PIZZA = KLAAR!
Verschrikkelijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:24 schreef G_E het volgende:
Tsjeee! Over een week woon ik hier 1 jaar! [afbeelding]
Of je neemt Messenger Plus.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:31 schreef G_E het volgende:
Ha! Met http://www.mercury.to/ kan ik straks heel sneaky allemaal dingen zien..
jij moet sparen voor een huis met prive-zwembad. en dan kom ik elke week zwemmen met al mijn ghetto-vriendjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Een en al onzedelijke verloedering. Als Balkje de kans kreeg, dan zou hij ze allemaal laten sluiten, denk ik..
Dit kan veel meer zie ik al...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of je neemt Messenger Plus..
oooo...nou dank je, dan ga ik wel weer in dat vieze ghettobad zwemmen tussen al die homofobische pubers, ja fijn! vooral zo doorgaan!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:42 schreef G_E het volgende:
Zo'n zwembad vraagt heel veel onderhoud. En een reden om geen zwembad te willen, is dat iedereen dan opeens graag wil komen zwemmen..
Het klinkt allemaal ingewikkeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit kan veel meer zie ik al...
*download*
Alleen geen webcam functie..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal ingewikkeld..
Kheb ook zin.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb zin
ga ff op msn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
..Ja wat denk je..![]()
![]()
Oooooh!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
..Ja wat denk je..![]()
![]()
Ti's veel te druk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
ga ff op msn.![]()
ajuu msn name: digibeet
Smakelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:58 schreef ajuu het volgende:
ik ga nu eten
eindelijk
uhquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:58 schreef ajuu het volgende:
ik ga nu eten
eindelijk
Wat moet je nou met een webcam functie?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen geen webcam functie..
*niet installeer*
ja ik eet bij de computer!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhGaat ie eten
![]()
Nou jah.. eet smakelijk dan![]()
Webcammen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een webcam functie?.
*kuch*G_E-TV*kuch*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een webcam functie?.
Yup msn staat nu aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik eet bij de computer!
don't worry en nu msn aan!
ik wil geen seconde missen
Iehl.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef andromeda1968 het volgende:
*Onderbroek zijn*![]()
[afbeelding]
http://www.bodyaware.com/(...)ind=38224.4647480903
Ti's net een panty.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iehl..
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:26 schreef WAik het volgende:
WTF!!!!
*Ik stil zijn*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:26 schreef beaverhausen het volgende:
OMFG! *ril*
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Poederdoosje variant is leuker.
Suprnova doet het gewoon hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Crappola... SuprNova doet het niet... en nu kan ik geen BigBrother 5 Downloaden...
jij haat ook alles wat niets met homo's te maken heeft he?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:18 schreef G_E het volgende:
*mercury de-installeer*
Hij laat een sexy mevrouw zien bij het opstarten..
De search niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Suprnova doet het gewoon hoor..
Ook pas weer sinds een paar minuten of zoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Suprnova doet het gewoon hoor..
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik leef nog!
Nee, maar die heb je ook niet perse nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De search niet.
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:39 schreef WAik het volgende:
[..]
jij haat ook alles wat niets met homo's te maken heeft he?vrouwen, kinderen, zwembaden (sporten?)
![]()
![]()
je kraakt dat vaak afquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Nee hoor..
Waarom denk je dat?
Hoe kan ik dan iets zoeken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
Nee, maar die heb je ook niet perse nodig..
Jullie denken toch niet dat ik echt de hele tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Volgens mij is het beeld wat men hier van G_E heeft heel erg verschilend van de werkelijkheid.
Hoi!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:04 schreef Weemz het volgende:
Hallow
Je kan ook onder Movies TVshows Music etc zoeken. Het is niet zo makkelijk als de search maar het is te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan iets zoeken?.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
Als jullie dan toch een beeld van me vormen, doe dan niet zoiets:
[afbeelding]
maar eerder deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding].
Doe maar de laatste twee meneren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
maar eerder deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding].
Goede bestelling van je.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe maar de laatste twee meneren.
Way too much beef.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
maar eerder deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding].
No beef no food.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Way too much beef..
*inpakken of hier opeten?"quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:29 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Goede bestelling van je.
Ik neem ze zo wel mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*inpakken of hier opeten?"![]()
Aan jou de keuze "klant is koning".quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*inpakken of hier opeten?"![]()
HÉ eerlijk verdelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neem ze zo wel mee.![]()
Dat hangt er vanaf wat je waar gaat doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik zaterdag nog bepaalde mensen gaan ontlopen?
Hoi!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef Timmah het volgende:
Hoi.
De Uitmarkt bezoeken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je waar gaat doen..
Zeg maar Andro-jongeheer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:42 schreef Timmah het volgende:
Andro-meneer is hier ook niet meer weg te slaan he?.
Ik ben van plan vrijdag of zondag heen te gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De Uitmarkt bezoeken?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Zeg maar Andro-jongeheer.![]()
Ik neem geen hele trein in beslag hoor..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:50 schreef Andyvie het volgende:
O, dus het is druk in de trein vrijdag en zondagavond?
*alvast rekening mee kan houden*
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik neem geen hele trein in beslag hoor...
Iig niet de trein waar die bladgroente ook in zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik neem geen hele trein in beslag hoor...
What else is new?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:54 schreef WAik het volgende:
*frustaties over windows heeft
Caz! Tijd geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:54 schreef Cazman het volgende:
Ook goeieavond.
Wat zeg je?.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:50 schreef WAik het volgende:
[..]
Hellowquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:54 schreef Cazman het volgende:
Ook goeieavond.
Vakantie is weer voorbijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Caz! Tijd geleden.
Heb je er een aantal begraven?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vakantie is weer voorbij. Had ik misschien moeten melden effe
. Ik had genoeg van de Spanjaarden en nog erger de Italianen
Goeieavond.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:54 schreef Cazman het volgende:
Ook goeieavond.
Je bent in 2 landen geweest?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
ps. Ben je trouwens een kloon aangezien ik je niet ken en ook vrij logisch is omdat ik op 11 augustus vertrok en jij op 18 augustus bent geregistreerd?
Ik kruisig liever!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je er een aantal begraven?
Ierland?? hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Je bent in 2 landen geweest?
*schrik*.... niet ierland?
omdat je daar gek van was ???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ierland?? hoe kom je daar nou bij? Alleen Spanje. Alleen op de camping hadden we wat italianen naast ons staanb. Die kunnen een herrie maken. ziekelijk hard!!
Stuart.Alan.Jones is geweldig.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Cazman het volgende:
ps. Ben je trouwens een kloon aangezien ik je niet ken en ook vrij logisch is omdat ik op 11 augustus vertrok en jij op 18 augustus bent geregistreerd?
Dat is Schotlandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
omdat je daar gek van was ???
en die herrie was natuurlijk midden in de nacht
Hoe komt?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
*schrikt wakker*
dat ie opeens geen schijven meer herkent terwijl de bios dat wel kan. sucking zooi... je blijft klooienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
What else is new?
jups, ik vond het hoog tijd voor een nieuwe nickname.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
*sust weer in slaap*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
*schrikt wakker*
Ah tochquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
jups, ik vond het hoog tijd voor een nieuwe nickname.
ysquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah tochen wie was je dan eerst?
ja, ik zat in de buurtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat is Schotland. Dat land komt waarschijnlijk volgend jaar weer.
Herrie was inderdaad snachts. Joost werd helemaal gek. Ik sliep er erg vaak doorheen. Niet altijd helaas
Tegen pupje aan in slaap gevallen tijdens de filmquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:05 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoe komt?![]()
Ooooh liefquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen pupje aan in slaap gevallen tijdens de film
Santéquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:10 schreef WAik het volgende:
ik ga zuipen ik ben weg!
*Negatief reisadvies voor Eindhoven en Made geeft*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:15 schreef Jerruh het volgende:
morgen is de scooter in mijn handen muwhahahaaaa
om mezelf te herinneren aan "geweldige" gezinsmissen hier in het dorpquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En mijn dank gaat uit naar CB, aangezien door zijn MSN nickname al de hele avond de zinnen: "Ik wil je", "blijf bij me" enz door mijn hoofd spoken.
LOL, Bart op oorlogspadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik zat in de buurt
ach ja, als ze toch herrie aan het maken waren, konden jullie dat ook
maar goed, mij moeten ze ook laten slapen als ik slaap.
anders krijg ik ook wel zin in een paar schelpartijen
(vraag maar aan een maat van me die me wakker maakte dat er geen eitjes meer waren, om half 5 snachts)
AH KIJK!!!. yoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ys
Kunt u dat vertalen naar bovenderivieren?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
om mezelf te herinneren aan "geweldige" gezinsmissen hier in het dorp
die altijd muziekaal begeleid werden door klassen van de basisschool
die door de juf werden afgebeuld om maar enigzins fatsoenlijk te zingen
wil ik graag reageren met:
"U zijt wellekome"
Ik zal de koevanger op mijn auto monteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:15 schreef Jerruh het volgende:
morgen is de scooter in mijn handen muwhahahaaaa
Voor de hond nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Zou dat nou prettig liggen?.
Jij hebt ze tenminste.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Timmah het volgende:
Vrienden... * zucht *.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Het Lieve Labradorbeestje vindt het niet zo denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Dit specifieke geval niet heel lang meer denk ik zo.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt ze tenminste.
Dan wordt het tijd voor een verversing. Doe ik zovaak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dit specifieke geval niet heel lang meer denk ik zo..
uhuh!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*Negatief reisadvies voor Eindhoven en Made geeft*
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja hoor
nouja, ze zouden die nacht in ons appartement eitjes komen eten...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
LOL, Bart op oorlogspad. Je wakker maken om eieren is vrij........bizar
rare was dat die Italianen de eerste avond schreeuwden als een gek en Joost riep HEEEEEEEEEEL zachtjes me naam en daar werd ik van wakker. Gelukkig hielp de buurman ons een beetje. Die was vrij breed. Daar zou ik niet mee willen knokken
euhm, was dat niet iets zoalsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kunt u dat vertalen naar bovenderivieren?
Alvast hartelijk dank,
S.A.J.
Meestal lig ik tegen pupje aan, dus de vorige klopte beterquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien verschilt het ook per pupje.
het moet ook weer meteen kapot hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!
scootmageddon!!!
Och ik loop Eindhoven toch niet meer plat, dus je kunt je gang gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!
scootmageddon!!!
Ah de befaamde Cb wordt wakker gemaakt situatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, ze zouden die nacht in ons appartement eitjes komen eten...
terwijl ik net die middag alles had opgeruimd
maar goed, op een gegeven moment kwam hij dus binnen en had de rest blijkbaar alle eitjes al opgegeten...
dus hij komt mijn kamer binnen gooit het licht aan en gaat dan heel enthousiast tig keer me naam roepen, en zeggen dat er geen eitjes meer zijn, en dat ie ze nu wil hebben....
en toen heb ik een stuk of 3 mensen de huid volgescholden....
ja, toen mijn kamergenoot besloot te gaan slapenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah de befaamde Cb wordt wakker gemaakt situatie.
nee, dood aan de duivelse buurvrouw!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
het moet ook weer meteen kapot he
Jij miste gewoon warm gezelschap naast je.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, toen mijn kamergenoot besloot te gaan slapen
en hij de vraag stelde of de deur open of dicht moest kreeg ie zelfs een niet al te vrolijk antwoord van me....
ach ja, de ochtend erna was alles weer koek en ei (wat een seth gaaikema woordspeling weer trouwens)
en daarna vrolijk de bloedspetters afwassenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, dood aan de duivelse buurvrouw!!!!
dan had ik waarschijnlijk inderdaad niet zo gereageerdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij miste gewoon warm gezelschap naast je.
like whom?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
I've found the perfect threesome.
samen eitjes eten...LOL. Jullie hebben vast goeie vakantiesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, ze zouden die nacht in ons appartement eitjes komen eten...
terwijl ik net die middag alles had opgeruimd
maar goed, op een gegeven moment kwam hij dus binnen en had de rest blijkbaar alle eitjes al opgegeten...
dus hij komt mijn kamer binnen gooit het licht aan en gaat dan heel enthousiast tig keer me naam roepen, en zeggen dat er geen eitjes meer zijn, en dat ie ze nu wil hebben....
en toen heb ik een stuk of 3 mensen de huid volgescholden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |