Ik zit op mijn werkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
heee da's mooi rewimo!
heb je je msn niet aan vandaag?
Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:03 schreef melonovy het volgende:
Wat een schattige poesjes, is Wilyan lief voor de poesjes? Chiara deed nogal vaak aai poesje, aai poesje rotte kat bij de poes van mijn zus...
Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:17 schreef jolene het volgende:
Jonnetje, ze zijn zo lief...
Hoe oud zijn ze nu...
windy, is vandaag drie maanden maar al zo gegroeid
Sorry ik voel me niet geroepen om in je vriendschap te neuzen, het is iets tussen jou en je vriendin. Ik vind het niet echt makkelijk om te gaan oordelen over briefwisselingen. Soms is het gewoon een gevoel dat het niet lekker meer gaat in een relatie of vriendschap, het is dan niet eens onder woorden te brengen. Je groeit uit elkaar. Misschien kun je haar over een paar weken nog eens om duidelijkheid vragen, omdat je het jezelf zo aantrekt. Het hoeft namelijk echt niet aan jou te liggen, al zij niet duidelijk is over wat haar dwars zit, ligt het eerder aan haar hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef Xanthe het volgende:
Jaloers omdat ik een vriend heb misschien en zij niet....
Maar als je wilt wil ik je alle mails wel sturen zodat je als "vreemde" er een feedback op kunt geven.
Mijn vriend is natuurlijk toch partijdig en als ik iets fout doe krijg ik daar graag feed back op zodat ik die fout in de toekomst niet weer maak.....
ah, cute!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:20 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...![]()
Als ze beginnen te mieuwen loopt hij ook steeds Poe....sssssj j j j j j j j j j... Poe....sssssj j j j j j j j j .......
Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:22 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:05 schreef Funnie het volgende:
[..]
Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragen
Ik zou dus eergisteren een poesje krijgen. Ik de hele dag gewacht. Ging het ineens niet door...![]()
mijn broer zit in een kliniek waar hij medicijnen test die nog ontwikkeld moeten worden en die nou dus op mensen moeten worden getestquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:17 schreef rena het volgende:
Waar zit Sylvana's broer dan? En waarom? *snap even niet waar dit over gaat*
wat dacht je van 100 euro per DAG en hij zit daar dus 20 dagenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:07 schreef moussy het volgende:
Nou ben ik niet van plan om zulke dingen te doen hoor, maar wat krijgt ie er nou voor om in zo'n strafkamp te zitten?
Mwoah, ik vind het wel interessant..maar ik heb dan ook geen kidsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:59 schreef moussy het volgende:
Voor 2000 euro ga ik echt de rattekutteteringziekte niet opzoekenNee hoor, ik geniet liever gezond van mn kinderen.
dan kom je idd waarschijnlijk niet door de keuring heen, want die is echt heel zwaar en uitgebreidquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef moussy het volgende:
Das idd wel handig.
Nou ja, ik mankeer al zo veel dat ik toch niet in aanmerking kom
De mensen die ik ken die het doen, doen het uitsluitend om financiële, niet om idealistische redenenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ja misschien ben ik wel te idealistisch ingesteld. ik heb zoiets van: als er niemand op zich laat testen komt dat medicijn er misschien wel te laat.
Zo denk ik er ook over. Maar tijdens mijn leven heb ik geen zin om risico's te lopen met dit soort onderzoeken, hoe klein die misschien ook zijn. Ik heb er wel begrip voor als anderen het wel doenquote:ik ben ook bloeddonor en na mijn dood mogen ze me ook geheel uit elkaar peuteren als ze wat bruikbaars vinden....
Nou, normaal gesproken piept mijn auto als ik mijn sleutels in het contact laat zitten, of als het licht nog aan is, en ik mijn deur open doe. En dat werkt momenteel niet, waardoor ik mijn sleutels dus vergatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm je hebt je sleutel in je contact laten zitten.
maar wat heeft dat nou met een piep te maken?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:56 schreef Sylvana het volgende:
het gaat goed met Nederland
Ik had het Anky ook zo gegund, ze heeft dit jaar al zo'n pech gehad met haar been gebroken, haar vader overleden enz, dus het was zo mooi om te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:51 schreef Troel het volgende:
Ik krijg altijdneigingen als er iemand een medaille heeft. Gewoon omdat ze er zo voor gewerkt hebben en het ze lukt.
Dressuur is wel lastig te begrijpen ja, al die termen (appuyement, piroet enz) maar ik ben er dol opquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan dan ook niet met droge ogen blijven zitten hoor!!
Ik snap trouwens niks van paardensport..ben ik nu raar??
Fluffie
Ik snap wel met het springen dat die balken moeten blijven liggenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan dan ook niet met droge ogen blijven zitten hoor!!
Ik snap trouwens niks van paardensport..ben ik nu raar??
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
fluffie ?is dat een paard?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snap wel met het springen dat die balken moeten blijven liggen
Als die paarden het niet leuk zouden vinden zouden ze het echt niet doen hoorquote:En die dressuur... ik vind het mooi om te zien, maar aan de andere kant ook zó vreselijk onnatuurlijk. Ik vind het wel heel knap hoe ze dat die beesten kunnen leren, dat wel.
Dat hoop ik maar voor zequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:06 schreef rena het volgende:
Als die paarden het niet leuk zouden vinden zouden ze het echt niet doen hoor![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:07 schreef lady-wrb het volgende:
o sorry hoor phluphy.
t ging over paarden dus ik dacht dat fluffy een paard was
hou het maar op pre-seniele-dementie
Ja klopt, ook knap werk! Ik vin het echt goed hoor dat wij als zo'n klein land zo goed kunnen presteren op zo'n evenement!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:10 schreef daniman het volgende:
cool he? Ik hoorde dat beide hockeyteams van Nederland (dames en heren) in de finale zijn gekomen!!!
Hoi Spuit 11quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:10 schreef daniman het volgende:
cool he? Ik hoorde dat beide hockeyteams van Nederland (dames en heren) in de finale zijn gekomen!!!
ja hallo dat mag ik toch zeggen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoi Spuit 11![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoi Spuit 11![]()
Moet je dat topic wel checken natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef daniman het volgende:
[..]
ja hallo dat mag ik toch zeggen?ik kom pas net weer op fok! Trouwens, ik heb je triviavraag trouwens waarschijnlijk goed beantwoord
ja ik zag het ook net op tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik was al helemaal bang dat ze PSV- Rode Ster niet uit zouden zenden vanwege de OS en idd, op NED2 geen voetbal, ga ik ff zappen, is het op ned3, pfiew, nou ben ik weer blij![]()
Bron: Tubantiaquote:Isra’s ticket voor enkeltje Tripoli kostte veertig euro
Door Bert Janssen en Lucien Baard
Het rechercheteam dat de moord op Marisse van der Burg en de ontvoering van Isra onderzoekt, is bedolven onder tips. Om die in te dammen, onthult de politie dat vader Hasèn A. en Isra vanaf Brussel naar Tripoli vlogen.
Veertig euro, voor een enkeltje Tripoli. Dat telde de van moord en ontvoering verdachte Hasèn A. waarschijnlijk neer voor een vliegticket voor zijn dochtertje Isra. Zij is dan nog twee jaar. Sinds gisteren is Isra drie en wordt ze ‘duurder’: 65 euro voor een enkele reis.
Vader A., Isra en een mogelijke medeplichtige uit Den Haag (30) reisden met vlucht 8U921 van Afriqiyah Airways, een Libische staatsluchtvaartmaatschappij, van vliegveld Zaventem (bij Brussel) op Tripoli. De vlucht vertrekt om 14.10 uur, bijna twee uur voor de kapster in Goor vermoord werd gevonden. Aankomst: 17.30 uur.
Zelf betaalde Hasèn 300 euro voor zijn ticket, zo’n duizend euro minder dan wat de KLM vanaf Schiphol vraagt.
Voor de Haagse vrouw, die met een vals paspoort reisde, kocht A. waarschijnlijk vooraf ook een enkeltje. Zij kan niet met Afriqiyah Airways zijn teruggekeerd. Volgens de recherche was zij de volgende dag (10 augustus) in ons land terug. Die maatschappij vliegt niet op maandag en dinsdag terug naar België. Zij moet, mogelijk weer met een enkeltje, met een andere maatschappij zijn teruggekeerd. Zij en een 28-jarige Libiër uit Rotterdam zitten vast, als verdachte medeplichtigen.
quote:‘Interesse ambassade bepaalt lot van Isra’
ENSCHEDE - Of de uit Goor ontvoerde Isra via de diplomatieke weg kan worden teruggehaald, hangt vooral af van de ‘persoonlijke betrokkenheid’ van Nederlands ambassadepersoneel. Dat zegt D66-voorman B. Dittrich.
Volgens hem is er via de stille diplomatie wel degelijk kans dat Isra terugkomt. ‘Het is geregeld voorgekomen dat de diplomatie succesvol was. In die zaken bleek vooral bepalend hoe zeer het ambassadepersoneel zich inspande en betrokkenheid voelde.’ Dittrich heeft vertrouwen in de inzet van het Ministerie van Buitenlandse zaken en de ambassade in Tripoli. In maart riep hij minister Donner (Justitie) ter verantwoording na een ontvoering van een kind naar Egypte. De indruk was dat Den Haag weinig vaart achter de zaak zet. ‘Zodra ik onderbouwde signalen krijg dat niet hard wordt gewerkt aan Isra’s terugkeer, stel ik de minister zeker weer vragen.’
Nee dat zeker niet, maar ze hebben valse paspoorten gebruikt..en voor de rest weet ik daar ook niet zoveel van. Volgens mij is het ook nog zo dat die kleintjes alleen bijgeschreven moeten worden zonder foto enz??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe hij Isra door de douane heeft gekregen. Ik neem toch aan dat ze niet op zijn paspoort staat![]()
Nee, Christan staat met foto in mijn pas. Alleen is het wel een foto van toen hij 1 jaar was...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, maar ze hebben valse paspoorten gebruikt..en voor de rest weet ik daar ook niet zoveel van. Volgens mij is het ook nog zo dat die kleintjes alleen bijgeschreven moeten worden zonder foto enz??
dat is toch nog niet zo heel lang?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Christan staat met foto in mijn pas. Alleen is het wel een foto van toen hij 1 jaar was...
Wat lief, dankjewel!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef Reese het volgende:
Weet je Clauwhee, (ik kruip even uit de lurk), ik vind het echt verschrikkelijk tragisch wat er gebeurd is met het nichtje van je vriend en haar dochtertje.
Als het werkelijk op diplomatie aankomt, dan denk ik dat Libie wel heel graag zal meewerken om haar beste beentje voor te zetten. Dit land is op het moment erg bezig om zich van haar goede kant te laten zien. Ik hoop dat jullie er nog steeds in geloven en dat Isra heeeeel snel terug komt, op welke manier dan ook.
![]()
amenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
t is echt een vreselijk verhaal clauwhee. ik hoop toch zo dat ze het meisje weer veilig in nederland terugkrijgen (en dat ze die vent aan zijn ballen ondersteboven aan een boomtak hangen)
Ik heb in 2002 een nieuwe pas gekocht, toen moest er een foto in.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch nog niet zo heel lang?
luca staat gewoon zonder foto in de mijne namelijk
Ja ik weet het ook niet, maar het schijnt dat zij zonder pasfoto in het paspoort kon ofzo. Zo hebben ze het toen bij de eerste keer (hij heeft al eens eerder geprobeerd haar te ontvoerenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch nog niet zo heel lang?
luca staat gewoon zonder foto in de mijne namelijk
Spijker op zn kop...ze was doodsbang...was constant op de vlucht..en verdorie ze was juist weer echt gelukkig...ik kan er nog steeds zo boos om worden. Ook Isra kreeg dat mee hoor dat ze constant op de vlucht waren, al is ze nog zo klein, je kan dat merken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:52 schreef Lois het volgende:
ow Clauwheewat zal je vriend z'n
nicht sindsdien in angst hebben geleefd
wat zal ze bang zijn geweest voor de dag die laatst zo onvoorstelbaar onverwacht is gekomen.......
Dat heb ik gemist. Is dat over hetzelfde als wat je mij net vertelde over msn, Jonnetje??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef Zabb het volgende:
Ohja, en op Editie NL vanavond was er ook iets over op tv. Dat ging over 'gestolen kinderen' volgens mij.
Hij gaat lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef clauwheee het volgende:
En zo, dat is al 2-0 voor PSV
Ja inderdaad. Heb er wel een goed gevoel over nogquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij gaat lekkerAlleen oppassen dat ze geen doelpunt tegen krijgen.
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:16 schreef Lois het volgende:
Wij hebben vandaag nieuwe winterjasjes gekocht voor de meisjes en ik had dat geeneens gezien in de winkel. Pas toen we thuis gingen passen zag ik het. Oke, het is best grappig maar een beetje onzinnig vind ik het wel. Ik heb maar tegen Eva gezegd dat het voor haar portemonnee is "monneee" als we naar Albert Hein "ammenein -met een lange ei- " gaan.
Geen idee, ik heb het niet gezien.. Malika Kaddour haar boek heet wel "Gestolen dochters"...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Is dat over hetzelfde als wat je mij net vertelde over msn, Jonnetje??
En zo, dat is al 2-0 voor PSV
Die vin ik ook erg leukquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:41 schreef Jessicaa het volgende:
He leuk Lois dat je hem ook gekocht heb! Ik vind die broek van Eva met dat bporduursel erg leuk.... waar heb je die vandaan!
Ow hak nie gezienquote:Ja ik had t al in t aanbiedingentopic gezet clauwhee gek he bij de etos.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
in turkije hielden ze een modeshow met lederen winterjassen
bij 37 graden
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:43 schreef coolbabe het volgende:
Jessie wat goed 9 ons er af!
Lois wat een lieve kleertjesstiekem zou ik ook wel een meisje willen, alleen al voor de kleertjes
Ok, foto`s van het hondje die ik beloofd had. Tis een kruising sjaak russel, kooikerhond, en nog wat vullesbakkenbloedjes.
[afbeelding]
Oma met Tom en puppie op schoot
[afbeelding]
Puppie
[afbeelding]
Tom, wat zie je er ineens raar uit??
Hij is ingeënt en ontwormd en heel liefquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:06 schreef moussy het volgende:
Hij zei aaaahhhhhhhhhh
Dat kan ook niet hèquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:12 schreef Sylvana het volgende:
ga ik ff naar de wc toe, is het al weer 5-0![]()
gaat echt lekker
Nee, nog niet ik zal morgen ook wel even foto's maken. Doe ik ook meteen z'n schoenen even.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
leuk is dat, een motorjack. heb je er ook een foto van???
ik heb voor luca een motorjack meegebracht uit turkije.
ik zal dr morgen eens een foto van maken. hij is zooooooo stoer met dat jack aan!
Ik heb ze er nog niet allemaal opstaan hoor! Ik schat dat ik er nog tussen de 20 er 30 moet. Ik geef de URL dan straks wel, dan kun je ze allemaal tegelijk bekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Jessicaa het volgende:
Waar staan ze daniman? Dan kijk ik ff
Als het 1-1 staat en er nog 10 mniuten te spelen zijn dan ga ik idd niet, maar bij een 4-0 voorsprong dan durf ik het wel aanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ook niet hèPlassen onder een wedstrijd, tssss.
Jessicaa, had jij de namen van je katten wel eens op FOK gepost? Ik had er namelijk een trivia vraag van gemaakt, maar sommigen zeiden dat deze niet op Fok te vinden was! (waarna ik maar een andere trivia vraag heb verzonnen)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Jessicaa het volgende:
Waar staan ze daniman? Dan kijk ik ff
Het is een keer gepost... Het is al wel een hele tijd geleden!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef daniman het volgende:
[..]
Jessicaa, had jij de namen van je katten wel eens op FOK gepost? Ik had er namelijk een trivia vraag van gemaakt, maar sommigen zeiden dat deze niet op Fok te vinden was! (waarna ik maar een andere trivia vraag heb verzonnen)
ja dat dacht ik precies hetzelfde. Maar ik dacht laat ik het voor de zekerheid even aan Jessicaa zelf vragenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is een keer gepost... Het is al wel een hele tijd geleden!
ik hing over de rand van het foto en nam een foto met het water als achtergrond, maar het water weerspiegelde de lucht (er was niemand in het zwembad). Daardoor dat leuke effectquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:46 schreef Jessicaa het volgende:
Die foto dat je achterover hangt die is cool!
joggen doe ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:52 schreef Jessicaa het volgende:
En nou wel gaan joggen he Troel
Lekker he van die huisbroeken. Zo heb ik een paar lekkere 'pyamabroeken' die ik savonds als ik zin heb om te hangen lekker aantrek.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:06 schreef rena het volgende:
Als die paarden het niet leuk zouden vinden zouden ze het echt niet doen hoor![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja over foto's gesproken!!!!!!!!! Beefcake!!!!! Ik wacht nog steeds op jouw nieuwe-coupe foto...je hebt het beloofd
Rustig maarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:15 schreef lady-wrb het volgende:
smoesjes
Let niet op mijn stoney maloney hoofd, ik heb de foto net gemaakt en het is nog vroegquote:
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:45 schreef lady-wrb het volgende:
huh? heb je een kaal achterhoofd?
Dat dacht miss_d zelf ook... maar ze is ook nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht dat miss_d de onderkant van mijn gezicht bedoelde
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:49 schreef Jonnetje het volgende:
* beefcake mompelt iets van een spiegel tegen Beefcake...... Nogmaals:*
heeee is dat zo? goh dat verklaart een hoop! daar heb ik ook last van!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:07 schreef Jonnetje het volgende:Jah, ook goeiemorruguh...
Hmmmmmm, koffie. Zal ik 't doen, zal ik 't niet doen...
Voordeel is dat ik wél meteen wakker ben, maar het nadeel is dat het bij mij op de vroege ochtend behoorlijk laxerend werkt.... Hmmmmmmm.....
Ik wou dat ik koffie lustte, laxerende werking heb ik altijd erg nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:07 schreef Jonnetje het volgende:Jah, ook goeiemorruguh...
Hmmmmmm, koffie. Zal ik 't doen, zal ik 't niet doen...
Voordeel is dat ik wél meteen wakker ben, maar het nadeel is dat het bij mij op de vroege ochtend behoorlijk laxerend werkt.... Hmmmmmmm.....
Luchtbel!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:17 schreef moussy het volgende:
Er is nog een fokker waarvan ik weet dat ze dat doet op de vroege morgen
Nee hoor, niet tijdelijk, graag voor onbepaalde tijd. Als we nu weer gaan verhuizen willen we er graag een aantal jaren blijven wonenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:18 schreef Ladybos het volgende:
Clauwhee, begrijp ik het goed dat je op zoek bent naar tijdelijke woonruimte regio groningen ? Misschien heb ik iets voor je.. Wat zoek je en voor welke periode ?
PS. Heeeeeel veel sterkte met alle gebeurtenissen rondom Isra, ik heb het allemaal een beetje gevolgd en het moet verschrikkelijk zijn om zoiets van dichtbij mee te maken
leuk rena iemand die veel op kyllian leek ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:00 schreef rena het volgende:
Verschrikkelijk schattige kindjes gezienHet lijkt me echt leuk om daar te werken, alleen geen beebjes gezien, die lagen allemaal te slapen
En ik zag een jongetje dat heel erg op Kyllian leek, ik dacht even huh
![]()
en hij was heel lief aan het zwaaien
![]()
Tnx, met mijn moeder is gelukkig niks ernstigs aan de hand, alleen een flinke kneuzing. Been is helemaal blauwquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor je moeder rewimo!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja toch wel: mijn piep doet het weer
quote:En mijn autoradio is overleden
Mijn piep doet het weerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef Jessicaa het volgende:
Je wat doet t weer?
En tis wel raak de laatste tijd met je ouders he Rewimo
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef Jessicaa het volgende:
Je wat doet t weer?
Nee, hou jij je mond maarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]![]()
ik zeg niks
![]()
Mijn piep, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Jessicaa het volgende:
Nou vertel!!!!
Wat doet het weer wat t neit deed?
Wat heb ik gemist?
Aagje is
Oh ik riep ook gewoon iemand waarvan ik weet dat ze het ook doetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze mij![]()
Hoi Clauwheee, dan kan ik je helaas niet helpen, iets tijdelijks had wel gelukt (we hebben een zomerhuisje)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, niet tijdelijk, graag voor onbepaalde tijd. Als we nu weer gaan verhuizen willen we er graag een aantal jaren blijven wonenWe zijn nog lang niet flauw van de stad
Maar we zoeken dus een appartementje ofzo met 1 of 2 slaapkamers in de stad Groningen.
En dankjewel
nee hij heeft geen tweelingbroer ofzo, en die diploma's heeft hij gewoon gehaald bij hetzelfde zwembad als waar hij nu dus weer zit, echt vaagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:22 schreef Syrena het volgende:
O dat is ook erg zeg Sylvana! Heeft ie misschien een tweelingbroer ofzo?
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:37 schreef Zabb het volgende:
Trouwens, waar staan ook alweer al die aparte smileys? Ik ben er al eerder geweest maar kan het niet meer vinden!
nee wordt tijd dat die gemaakt wordtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:45 schreef Zabb het volgende:
Oohh Spindizzy! Wat leuk, en spannend ook!!
Hey, er is nog geen honden-uitlaat-smiley ofwel?![]()
ja, dat hoop ik ook, ik kan alleen niet kijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef daniman het volgende:
ik ga vanavond zeker wel hockeyen volgen tijdens het fokken doorDat Nederland zowel vandaag als morgen Goud halen moge!!
jup, dus ben van half 8 tot half 10 wegquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:05 schreef daniman het volgende:
waarom niet?
oh je gaat bodypumpen?
En Christan ligt erinquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:25 schreef daniman het volgende:
de hockeywedstrijd gaat beginnen
Misschien is dat wat voor Syrena? Die wil toch ook graag een klein hondje?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:36 schreef beefcake het volgende:
Wil je trouwens nog een hondje?Mijn zus heeft binnenkort een nieuwe baan en nu moet haar Jack Russel weg
Je mag hem gratis hebben
Hij loopt ook een blokkie om voor jou hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zou er toch een blokkie voor om lopen Spindizzy, maar gefeli hoor![]()
![]()
Oooooh wat leuk! Ik vind die wand met spekjes leuk zeg (peutercollectie)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik lekker te surfen, kom ik dit tegen : www.wonderwand.nl
Hoe komt het dat jij nog steeds kunt spongebobbenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:20 schreef easy-going het volgende:
2-1 zal ik maar even blijven spongebobben dan
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij nog steeds kunt spongebobben
Het is inderdaad errug duur. Ik had er even voor het gemak 'overheen' gelezenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
heb je de prijzen gezien?![]()
dan is het gelijk heel wat minder leuk
Wij hadden een blank houten ladekast ja, ik zal ff zoeken of ik hem kan vinden op de site.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:23 schreef Jessicaa het volgende:
Lois vraagje.
Jullie hadden toch voor Iris of Eva zo'n grote ladenkast/commode bij ikea gekocht en die geverfd? Was dat een blank houten ladekast? Ik zoek zoiets, maar ik kan alleen een antiek gebeitse vinden die er op lijkt. Of hadden jullie die en die gewoon geverfd?
Ik had die nieuwe haarverf die je zo vaak op de reklame voorbij ziet komen het had bruin met blonde highlights moeten worden maar het is roodachtig met blondquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Lievv Spindizzy!!!!!!
Jammer hè van de hockeydames...
Ships babyfeet, wat had het moeten worden en hoe is het nu???
Nou het werken ging weer voor geen meter. Ik ben er met mn hoofd niet bij, alles is me teveel en alles doet zeer. En ik hoefde vandaag maar drie uurtjes..Morgen ben ik gelukkig vrij..
Loreal Expertise????quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ik had die nieuwe haarverf die je zo vaak op de reklame voorbij ziet komen het had bruin met blonde highlights moeten worden maar het is roodachtig met blond
niet echt lelijk hoor gelukkig vind ik zelf en vriendje vind het ook wel grappig
gelukkig dat je morgen vrij bent clauwhee kan je lekker even je eigen dingetjes doen![]()
Hé das goed nieuws Sylvana!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:12 schreef Sylvana het volgende:
Mijn oom mag morgen uit het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
En hij dacht dat hij eerst nog een tijdje naar een verzorgingstehuis moest, maar hij mag gewoon naar zijn eigen huis toe![]()
![]()
![]()
En volgende week krijgt hij de uitslag of hij bestraald moet worden of niet
Owww wat leuk Xanthe!! Spannend inderdaad!!! Ik ben blij voor julliequote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef Xanthe het volgende:
Het begint hier super spannend te worden.
We gaan het huisje kopen
We weten al wat voor hypotheek we willen en van wie , gaan morgen een nieuwe ID-kaart aanvragen (want die is van ons beiden verlopen).
Alleen is de eigenaresse niet te bereiken.... Zul je zien dat die nu net met vakantie is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |