abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21531023
Ik ga in trivia kijken...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21531056
Oké komt ie.....
[poezie-spam!]

[/poezie-spam!]
W ~ H ~ T
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:39:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21531062
Luchtbel, ik heb op Saskia d'r flessen een mooie sticker, die mooi blijft en niet uitloopt.

't plakstukje van zo'n geel post-it ding, dar de naam opgeschreven, uitgeknipt en vervolgens goed plakband eroverheen geplakt. Plakband lijkt redelijk waterbestendig (als er geen plooien inzitten) Gaat hier al 3 maanden goed Let er wel op dat 't gele stickertje kleiner is dan het stukje plakband
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21531131
Lieffffff
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 12:44:22 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21531166
Lieve poesies

Xanthe, wat rot joh, ook al is ze jouw vriendschap kennelijk niet waard, je hebt er toch verdriet van...

Stiekem een bankje volkletsen als ik aan het lunchen ben hè
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:54:19 #6
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_21531348
wat liefffff
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 12:57:28 #7
13151 crew  Rewimo
pi_21531422
Mijn schoenen zijn klaar!

Heb net eens gebeld, omdat ze morgen klaar zouden zijn, maar ik had nog niets gehoord. Blijkt dat ze gisteren een briefje hebben gestuurd, dat ik een afspraak kon maken. Ja, dat ligt thuis in de bus natuurlijk. Nu heb ik een afspraak voor vrijdag om 10 uur. Kan ik ze zaterdag mooi aan naar de meet, en dan maar duimen dat ik er echt de hele dag lekker op kan lopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 13:01:33 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21531525
heee da's mooi rewimo!

heb je je msn niet aan vandaag?
pi_21531575
Wat een schattige poesjes, is Wilyan lief voor de poesjes? Chiara deed nogal vaak aai poesje, aai poesje rotte kat bij de poes van mijn zus...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21531801
Ik heb mijn vriend alle mails laten lezen en die kan alleen de conclusie trekken dat ze zelf in de knoop zit ergens mee en dat nu op mij afreageerd.

Tuurlijk ben ik er verdrietig van , heb altijd voor haar klaar gestaan , ben mee gegaan toen ze solicitatie had naar het midden van het land terwijl ik de dag ervoor een HSG had gehad.
Naar haar diploma uitreiking omdat haar ouders in het buitenland wonen en er niet bij konden zijn
En dan nog talloze andere dingentjes.
Dan heb je een afspraak dat ze op de verjaardag komen van je vriend en dan sms-en ze dat om 4 uur zaterdag middag af met de mededeling dat ze later die week nog wel langs zullen komen.
Leuke verjaardag voor mijn vriend want er waren mer mensen verhinderd en uiteindelijk had ie 2 mensen op bezoek.
En vervolgens hoor je niets meer.
Op dat moment was ik behoorlijk pissig en heb ik de boel maar laten rusten.

Maar ik hoorde helemaal niets meer.
Dus een mail gestuurd dat ik andere verwachtingen had van een vriendschap en mijn mening op alles gegeven en haar mening gevraagd en wat zij verwacht van een vriendschap.

Daar kreeg ik nog een redelijk normaal mailtje als antwoord op terug waarin ze aan gaf dat ze vond dat ze niet de enige was die schuld had.
Prima mag ze vinden , maar dan wil ik ook graag weten wat ik in haar ogen fout gedaan heb omdat ik me van geen kwaad bewust ben.

Waarop een mailtje volgt waarin ze zegt dat ik haar allemaal verwijten maak en dat ze geen zin meer heeft in onze vriendschap ed.

Ik kan de verwijten niet vinden , heb de mail 20x terug gelezen.

Tja dat komt dan wel even rauw op je dak vallen en raakt me behoorlijk.
Ik heb nog wel een mail terug gezonden maar verwacht van haar totaal geen feedback/reaktie meer.

En juist in deze periode heb ik zo'n behoefte aan vriendinnetjes om de dingen mee te delen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 13:13:35 #11
13151 crew  Rewimo
pi_21531820
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
heee da's mooi rewimo!

heb je je msn niet aan vandaag?
Ik zit op mijn werk Wacht eens, goede kans om die web-msn eens te testen Even proberen.
pi_21531873
Jeetje jammer hoor, Xanthe, zou ze jaloers op je kunnen zijn?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21531922
Jonnetje, ze zijn zo lief...
Hoe oud zijn ze nu...

windy, is vandaag drie maanden maar al zo gegroeid
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 13:19:36 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21531979
wat is er toch met mijn scherm aan de hand? ik zie nu megagrote poezenfoto's (net niet trouwens )
pi_21532006
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:03 schreef melonovy het volgende:
Wat een schattige poesjes, is Wilyan lief voor de poesjes? Chiara deed nogal vaak aai poesje, aai poesje rotte kat bij de poes van mijn zus...
Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...
Als ze beginnen te mieuwen loopt hij ook steeds Poe....sssssj j j j j j j j j j... Poe....sssssj j j j j j j j j .......
W ~ H ~ T
pi_21532042
Jaloers omdat ik een vriend heb misschien en zij niet....
Maar als je wilt wil ik je alle mails wel sturen zodat je als "vreemde" er een feedback op kunt geven.
Mijn vriend is natuurlijk toch partijdig en als ik iets fout doe krijg ik daar graag feed back op zodat ik die fout in de toekomst niet weer maak.....
pi_21532060
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:17 schreef jolene het volgende:
Jonnetje, ze zijn zo lief...
Hoe oud zijn ze nu...

windy, is vandaag drie maanden maar al zo gegroeid
Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..
W ~ H ~ T
pi_21532568
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef Xanthe het volgende:
Jaloers omdat ik een vriend heb misschien en zij niet....
Maar als je wilt wil ik je alle mails wel sturen zodat je als "vreemde" er een feedback op kunt geven.
Mijn vriend is natuurlijk toch partijdig en als ik iets fout doe krijg ik daar graag feed back op zodat ik die fout in de toekomst niet weer maak.....
Sorry ik voel me niet geroepen om in je vriendschap te neuzen, het is iets tussen jou en je vriendin. Ik vind het niet echt makkelijk om te gaan oordelen over briefwisselingen. Soms is het gewoon een gevoel dat het niet lekker meer gaat in een relatie of vriendschap, het is dan niet eens onder woorden te brengen. Je groeit uit elkaar. Misschien kun je haar over een paar weken nog eens om duidelijkheid vragen, omdat je het jezelf zo aantrekt. Het hoeft namelijk echt niet aan jou te liggen, al zij niet duidelijk is over wat haar dwars zit, ligt het eerder aan haar hoor!

Toen wij Chiara kregen merkte we het ook wel hoor, dat vriendschappen gingen veranderen. Ik had in mijn zwangerschap al niet meer zo veel zin in de feestjes en avondjes bij elkaar zitten, maar leit Remco wel gaan hoor, en nu ik huismoeder ben en allemaal werkende vrienden mis je raakvlakken met elkaar. Ze gaan nog uit, drinken, blowen, slapen uit, enz. Hebben een heel ander leven dan dat ik heb. Je groeit een beetje uit elkaar, hebt andere interesses. Het wil niet zeggen dat we elkaar niet meer zien, of spreken, maar het is anders dan voorheen.
Andere vriendinnen vinden het juist heerlijk om als leek te kletsen over kinderen en zwangerschap en dankzij de zwangerschap heb ik er ook weer nieuwe vrienden bij!
En met een andere oud vriendin begin ik juist weer een leuke band te krijgen nu zij ook een kindje verwacht, en dus met mij weer een hoop ervaringen wil delen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21532584
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:20 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Ja, (tot nu toe) is ie heel lief voor de poesjes. Hij durft ze bijna niet aan te raken en wil ze eigenlijk alleen maar kusjes geven...
Als ze beginnen te mieuwen loopt hij ook steeds Poe....sssssj j j j j j j j j j... Poe....sssssj j j j j j j j j .......
ah, cute!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21532836
Zo, nu eerst even douchen. Ik kom vandaag een beetje traag op gang
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:42:37 #21
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21534013
oh wat lief schattige en enig jonnetje echt droppies
pi_21534174
Grrrrrrrrrr.........

Ik heb hier een stel hongerlappen rondlopen....

Had net een vers brood bij de baker gehaald, Wilyan een broodje gegeven en het brood op het aanrecht gelegd.. Ik hoor dat iemand me "roept" via msn en ga snel even kijken. Ik tik in dat ik later even terug reageer want we moeten eerst maar even eten.
Dan komt Wilyan de kamer ingelopen...... Twee plakjes brood in zijn knuistjes, heerlijk aan het kauwen!
Kom ik in de keuken hebben beide heren (Wilyan en Lycos, onze Labrador) lekker een half brood zitten verorberen ...

Nah ja, ik hoop dat het ze gesmaakt heeft...
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 14:54:49 #23
13151 crew  Rewimo
pi_21534265
Wilyan had vast honger, en de hond natuurlijk ook
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:03:37 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_21534441
Nu maar weer opnieuw naar de bakker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21534481
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:22 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Ze zijn op 7 augustus geboren.. Dus ze zijn nu bijna 3 weken oud..
Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragen

Ik zou dus eergisteren een poesje krijgen. Ik de hele dag gewacht. Ging het ineens niet door...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:07:16 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_21534524
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:05 schreef Funnie het volgende:

[..]

Jonnetje, heb je nog 1 poesje over? Een vrouwtje dus. Ik was dus diegene die ze erg graag wilde zien. Maar durfde niet zo goed te vragen

Ik zou dus eergisteren een poesje krijgen. Ik de hele dag gewacht. Ging het ineens niet door...
Funnie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21534602
Xanthe, wat verdrietig dat die vriendin zo raar doet en het contact wil verbrken, zonder dat ze kan zeggen wat jij volegns haar verkerd doet

Wat een schattige poesjes Jonnetje

Wilyan Geeft je mama je niet genoeg te eten dat je het zelf maar moet pakken

Ik ga strax naar de kapper toe, me haar begint echt lang te worden Meestal ga ik gezellig samen met een vriendin, maar zij vind het nog niet nodig om naar de kapper te gaan, dus nou moet ik alleen
pi_21534706
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Funnie
Hoi Troel
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 15:46:04 #29
43556 miss_dynastie
pi_21535398
He Funnie, mail je vanavond even

Wilyan, heb je lekker gegeten ??
pi_21535789
Is goed miss_d
pi_21536542
Zo, ik ben weer terug van de kapper Hij was heel lief vandaag was in een matsbui, hoefde maar 15 euro te betalen ipv 20

Met me broer gaat alles goed

Er heerst een streng regime, echt alles gebeurt op de minuut af, alles wordt afgewogen enzo, maar verder gaat het prima Hij mag in de recreatieruimte alleen niet tafeltennissen, want dan kun je blauwe plekken krijgen en dat is ook 1 van de bijwerkingen, maar hij mag wel gewoon computeren enzo

Vorige week is hij onder begeleiding naar de bioscoop geweest, en nou heeft hij maandag nog een zware prikdag, dinsdag een rustdag en dan komt hij woensdag eindelijk weer naar huis

En hij heeft tot nu toe nog geen last van bijwerkingen gehad
pi_21536807
Vandaag introductie gehad op mijn nieuwe school, het was best wel leuk. Aardige mensen wel, denk ik En morgen gaan we kijken op een kinderdagverblijf lijkt me erg leuk! En daarna ben ik mee gaan winkelen met een vriendin en nu zijn mijn voeten kapot (had niet echt goede schoenen aan) en heb ik verschrikkelijk hoofdpijn EN ik ben ongesteld geworden en had het niet gemerkt, dus nu is mijn witte broek rood
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 17:07:09 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_21537019
Nou ben ik niet van plan om zulke dingen te doen hoor, maar wat krijgt ie er nou voor om in zo'n strafkamp te zitten?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 17:16:13 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21537167
o ik zou het zo doen hoor, ik vind zoiets wel grappig.
alleen hoef ik er bij het thuisfront niet mee aan te komen....

hier staat een liter bramenroomijs in de ijsmachine te draaien
pi_21537200
Waar zit Sylvana's broer dan? En waarom? *snap even niet waar dit over gaat *
And you know I might
pi_21537274
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:17 schreef rena het volgende:
Waar zit Sylvana's broer dan? En waarom? *snap even niet waar dit over gaat *
mijn broer zit in een kliniek waar hij medicijnen test die nog ontwikkeld moeten worden en die nou dus op mensen moeten worden getest
pi_21537293
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:07 schreef moussy het volgende:
Nou ben ik niet van plan om zulke dingen te doen hoor, maar wat krijgt ie er nou voor om in zo'n strafkamp te zitten?
wat dacht je van 100 euro per DAG en hij zit daar dus 20 dagen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:29:24 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_21537476
GOUD!!! Goedzo Anky!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 17:37:01 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21537647
wow voor dat geld mogen ze wel een hele maand op me testen
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 17:37:22 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21537652
maar helaas krijg ik dat er bij vriendje niet door
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:44:42 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_21537812
lady-wrb: triviatopic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 17:59:00 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_21538123
Voor 2000 euro ga ik echt de rattekutteteringziekte niet opzoeken Nee hoor, ik geniet liever gezond van mn kinderen.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:07:33 #43
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21538313
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:59 schreef moussy het volgende:
Voor 2000 euro ga ik echt de rattekutteteringziekte niet opzoeken Nee hoor, ik geniet liever gezond van mn kinderen.
Mwoah, ik vind het wel interessant..maar ik heb dan ook geen kids

Vriend van me zijn vader is huisarts, hij vraagt gewoon eerst zn pa of de dingen die hij gaat testen echt schadelijk kunnen zijn..das wel makkelijk.

Die kittens
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:11:11 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_21538380
Das idd wel handig.

Nou ja, ik mankeer al zo veel dat ik toch niet in aanmerking kom
pi_21538410
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef moussy het volgende:
Das idd wel handig.

Nou ja, ik mankeer al zo veel dat ik toch niet in aanmerking kom
dan kom je idd waarschijnlijk niet door de keuring heen, want die is echt heel zwaar en uitgebreid
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:13:05 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21538420
mmmm ja misschien ben ik wel te idealistisch ingesteld. ik heb zoiets van: als er niemand op zich laat testen komt dat medicijn er misschien wel te laat.

ik ben ook bloeddonor en na mijn dood mogen ze me ook geheel uit elkaar peuteren als ze wat bruikbaars vinden....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 18:22:48 #47
13151 crew  Rewimo
pi_21538632
Ha die Anky, klasse zeg. Wij kwamen net thuis toen de huldiging was, ik zag Anky huilen, en toen drong het ineens tot me door dat het Wilhelmus gespeeld werd!

Hopelijk doet de autoradio het morgen weer als ze ook mijn piep gaan repareren (zitten vermoedelijk op hetzelfde draadje of dezelfde zekering).
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:27:52 #48
43556 miss_dynastie
pi_21538742
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ja misschien ben ik wel te idealistisch ingesteld. ik heb zoiets van: als er niemand op zich laat testen komt dat medicijn er misschien wel te laat.
De mensen die ik ken die het doen, doen het uitsluitend om financiële, niet om idealistische redenen
quote:
ik ben ook bloeddonor en na mijn dood mogen ze me ook geheel uit elkaar peuteren als ze wat bruikbaars vinden....
Zo denk ik er ook over. Maar tijdens mijn leven heb ik geen zin om risico's te lopen met dit soort onderzoeken, hoe klein die misschien ook zijn. Ik heb er wel begrip voor als anderen het wel doen
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:31:07 #49
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 18:32:22 #50
13151 crew  Rewimo
pi_21538838
O, dat verhaal heb je natuurlijk gemist

Ziehier: Speeltuinbankje # 103

Mijn piep doet het dus niet, kwam ik 's middags achter.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:37:37 #51
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 18:39:01 #52
13151 crew  Rewimo
pi_21538996
Morgen naar de garage, dan kijken ze wat er aan de hand is.
pi_21539127
Hé Luchtbel piept er zomaar tussenuit! Ik hoop dat je het leuk hebt meis (hadden we nog niet gedaan vandaag )

Xanthe das niet leuk....dikke ook voor jou

Nou ik heb echt een megadipdag zeg..heb alleen maar zin in janken (gaat een beetje moeilijk als je moet werken) en ben chagi en moe en heb hoofdpijn en en en..naja algehele malaise dus. Daarnaast zijn al mijn lieve collega's op vakantie en voelde ik me vandaag niet helemaal begrepen.. (er werd niet eens gevraagd hoe het met me ging terwijl ik er toch echt niet vrolijk uit zie enzo..ik zit echt niet om aandacht verlegen maar..ach zal wel door mijn slechte dag komen...) Naja ik ga lekker hier op het bankje zitten en kom er niet meer weg vanavond. *Huisbroek pakt*

En heb vriendje net naar de cafetaria gestuurd...ik wil patat!!!!! Hoezo emo-eten...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:45:09 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21539153
mmmm je hebt je sleutel in je contact laten zitten.
maar wat heeft dat nou met een piep te maken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 18:46:44 #55
13151 crew  Rewimo
pi_21539194
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm je hebt je sleutel in je contact laten zitten.
maar wat heeft dat nou met een piep te maken?
Nou, normaal gesproken piept mijn auto als ik mijn sleutels in het contact laat zitten, of als het licht nog aan is, en ik mijn deur open doe. En dat werkt momenteel niet, waardoor ik mijn sleutels dus vergat
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 18:52:40 #56
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 18:55:20 #57
13151 crew  Rewimo
pi_21539439
Goed hè Alleen ga je er dus op vertrouwen, en als het dan niet werkt gaat het mis

Jeeeej, de hockeymannen zijn ook naar de finale
pi_21539483
het gaat goed met Nederland
pi_21539637
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:56 schreef Sylvana het volgende:
het gaat goed met Nederland
pi_21540356
Anky Toen ik haar zag huilen zat ik ook bijna te huilen
And you know I might
pi_21540439
Heb het nog niet gezien, straks maar ff zo'n overzicht kijken!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:45:29 #62
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21540595
Clauwheee-tje Hopelijk heeft de patat je goed gedaan en heb je morgen een betere dag

Spindizzy Heel veel plezier morgen met het ophalen van Casper
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:51:24 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_21540656
Ik krijg altijd neigingen als er iemand een medaille heeft. Gewoon omdat ze er zo voor gewerkt hebben en het ze lukt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21540698
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 19:51 schreef Troel het volgende:
Ik krijg altijd neigingen als er iemand een medaille heeft. Gewoon omdat ze er zo voor gewerkt hebben en het ze lukt.
Ik had het Anky ook zo gegund, ze heeft dit jaar al zo'n pech gehad met haar been gebroken, haar vader overleden enz, dus het was zo mooi om te zien bij het jeugdjournaal, heb de kur gemist ( ) dus ik hoop dat hij vanavond nog een keer komt.
And you know I might
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 19:54:13 #65
13151 crew  Rewimo
pi_21540702
Ik kan me ook altijd moeilijk goed houden als ik ze zie huilen Mooi is dat
pi_21540867
Ik kan dan ook niet met droge ogen blijven zitten hoor!!
Ik snap trouwens niks van paardensport..ben ik nu raar??

Fluffie
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 20:03:56 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21540927
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef clauwheee het volgende:

Fluffie
Dressuur is wel lastig te begrijpen ja, al die termen (appuyement, piroet enz) maar ik ben er dol op Ik vind het zo ontzettend mooi om te zien. Ik heb Anky een paar jaar geleden in het echt gezien met Bonfire en ik zat bijna te janken zo mooi was het. Ik huil heel snel om mooie dingen
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 20:04:42 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21540945
ik vind het zo debiel om een paard opzij te zien huppelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:04:59 #70
13151 crew  Rewimo
pi_21540951
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik snap wel met het springen dat die balken moeten blijven liggen

En die dressuur... ik vind het mooi om te zien, maar aan de andere kant ook zó vreselijk onnatuurlijk. Ik vind het wel heel knap hoe ze dat die beesten kunnen leren, dat wel.
pi_21540953
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
fluffie ? is dat een paard?

Fluffie = Phlupy
And you know I might
pi_21540985
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik snap wel met het springen dat die balken moeten blijven liggen
Meen je dat ?
quote:
En die dressuur... ik vind het mooi om te zien, maar aan de andere kant ook zó vreselijk onnatuurlijk. Ik vind het wel heel knap hoe ze dat die beesten kunnen leren, dat wel.
Als die paarden het niet leuk zouden vinden zouden ze het echt niet doen hoor
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 20:07:19 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21540998
o sorry hoor phluphy.

t ging over paarden dus ik dacht dat fluffy een paard was

hou het maar op pre-seniele-dementie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:09:03 #74
13151 crew  Rewimo
pi_21541044
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:06 schreef rena het volgende:

Dat hoop ik maar voor ze
  woensdag 25 augustus 2004 @ 20:10:09 #75
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21541066
cool he? Ik hoorde dat beide hockeyteams van Nederland (dames en heren) in de finale zijn gekomen!!!
patat ftw :)
pi_21541067
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:07 schreef lady-wrb het volgende:
o sorry hoor phluphy.

t ging over paarden dus ik dacht dat fluffy een paard was

hou het maar op pre-seniele-dementie
Sorry..mijn koosnaampje voor lieve Phluphy en makkelijker
pi_21541090
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:10 schreef daniman het volgende:
cool he? Ik hoorde dat beide hockeyteams van Nederland (dames en heren) in de finale zijn gekomen!!!
Ja klopt, ook knap werk! Ik vin het echt goed hoor dat wij als zo'n klein land zo goed kunnen presteren op zo'n evenement!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:11:13 #78
13151 crew  Rewimo
pi_21541094
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:10 schreef daniman het volgende:
Hoi Spuit 11

woensdag 25 augustus 2004 @ 20:13:07 #79
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21541141
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi Spuit 11

ja hallo dat mag ik toch zeggen? ik kom pas net weer op fok! Trouwens, ik heb je triviavraag trouwens waarschijnlijk goed beantwoord
pi_21541153
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi Spuit 11

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:13:49 #81
13151 crew  Rewimo
pi_21541168
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef daniman het volgende:

[..]

ja hallo dat mag ik toch zeggen? ik kom pas net weer op fok! Trouwens, ik heb je triviavraag trouwens waarschijnlijk goed beantwoord
Moet je dat topic wel checken natuurlijk
  woensdag 25 augustus 2004 @ 20:15:17 #82
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21541202
done... er is een nieuwe vraag verzonnen...

[ Bericht 1% gewijzigd door daniman op 25-08-2004 20:21:19 (status update) ]
pi_21541333
Ik was al helemaal bang dat ze PSV- Rode Ster niet uit zouden zenden vanwege de OS en idd, op NED2 geen voetbal, ga ik ff zappen, is het op ned3, pfiew, nou ben ik weer blij
pi_21541414
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik was al helemaal bang dat ze PSV- Rode Ster niet uit zouden zenden vanwege de OS en idd, op NED2 geen voetbal, ga ik ff zappen, is het op ned3, pfiew, nou ben ik weer blij
ja ik zag het ook net op tijd
pi_21541509
quote:
Isra’s ticket voor enkeltje Tripoli kostte veertig euro
Door Bert Janssen en Lucien Baard

Het rechercheteam dat de moord op Marisse van der Burg en de ontvoering van Isra onderzoekt, is bedolven onder tips. Om die in te dammen, onthult de politie dat vader Hasèn A. en Isra vanaf Brussel naar Tripoli vlogen.

Veertig euro, voor een enkeltje Tripoli. Dat telde de van moord en ontvoering verdachte Hasèn A. waarschijnlijk neer voor een vliegticket voor zijn dochtertje Isra. Zij is dan nog twee jaar. Sinds gisteren is Isra drie en wordt ze ‘duurder’: 65 euro voor een enkele reis.

Vader A., Isra en een mogelijke medeplichtige uit Den Haag (30) reisden met vlucht 8U921 van Afriqiyah Airways, een Libische staatsluchtvaartmaatschappij, van vliegveld Zaventem (bij Brussel) op Tripoli. De vlucht vertrekt om 14.10 uur, bijna twee uur voor de kapster in Goor vermoord werd gevonden. Aankomst: 17.30 uur.

Zelf betaalde Hasèn 300 euro voor zijn ticket, zo’n duizend euro minder dan wat de KLM vanaf Schiphol vraagt.

Voor de Haagse vrouw, die met een vals paspoort reisde, kocht A. waarschijnlijk vooraf ook een enkeltje. Zij kan niet met Afriqiyah Airways zijn teruggekeerd. Volgens de recherche was zij de volgende dag (10 augustus) in ons land terug. Die maatschappij vliegt niet op maandag en dinsdag terug naar België. Zij moet, mogelijk weer met een enkeltje, met een andere maatschappij zijn teruggekeerd. Zij en een 28-jarige Libiër uit Rotterdam zitten vast, als verdachte medeplichtigen.
Bron: Tubantia

pi_21541543
En ook:
quote:
‘Interesse ambassade bepaalt lot van Isra’
ENSCHEDE - Of de uit Goor ontvoerde Isra via de diplomatieke weg kan worden teruggehaald, hangt vooral af van de ‘persoonlijke betrokkenheid’ van Nederlands ambassadepersoneel. Dat zegt D66-voorman B. Dittrich.

Volgens hem is er via de stille diplomatie wel degelijk kans dat Isra terugkomt. ‘Het is geregeld voorgekomen dat de diplomatie succesvol was. In die zaken bleek vooral bepalend hoe zeer het ambassadepersoneel zich inspande en betrokkenheid voelde.’ Dittrich heeft vertrouwen in de inzet van het Ministerie van Buitenlandse zaken en de ambassade in Tripoli. In maart riep hij minister Donner (Justitie) ter verantwoording na een ontvoering van een kind naar Egypte. De indruk was dat Den Haag weinig vaart achter de zaak zet. ‘Zodra ik onderbouwde signalen krijg dat niet hard wordt gewerkt aan Isra’s terugkeer, stel ik de minister zeker weer vragen.’
pi_21541633
:'(

ik hoop maar dat ze zich willen inspannen voor Isra, en dat ze maar snel weer terug mag komen

Sterkte Clauwhee
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:35:51 #88
13151 crew  Rewimo
pi_21541706
Ik snap eigenlijk niet hoe hij Isra door de douane heeft gekregen. Ik neem toch aan dat ze niet op zijn paspoort staat
pi_21541718
Ik moest net toch wel ff weer aan jouw verhaal denken Sylvana, van wat je toen in de Telegraaf had gelezen over die trein...
pi_21541768
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe hij Isra door de douane heeft gekregen. Ik neem toch aan dat ze niet op zijn paspoort staat
Nee dat zeker niet, maar ze hebben valse paspoorten gebruikt..en voor de rest weet ik daar ook niet zoveel van. Volgens mij is het ook nog zo dat die kleintjes alleen bijgeschreven moeten worden zonder foto enz??
pi_21541777
Weet je Clauwhee, (ik kruip even uit de lurk), ik vind het echt verschrikkelijk tragisch wat er gebeurd is met het nichtje van je vriend en haar dochtertje.

Als het werkelijk op diplomatie aankomt, dan denk ik dat Libie wel heel graag zal meewerken om haar beste beentje voor te zetten. Dit land is op het moment erg bezig om zich van haar goede kant te laten zien. Ik hoop dat jullie er nog steeds in geloven en dat Isra heeeeel snel terug komt, op welke manier dan ook.

Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 25 augustus 2004 @ 20:38:59 #92
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21541793
hoe dan ook... ik hoop dat Isra snel weer naar nederland kan komen, gek bij die libische gek vandaan, en dat ze hier door haar familie goed zal worden opgevangen (maar dat zal vast wel goed komen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:39:32 #93
13151 crew  Rewimo
pi_21541814
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet, maar ze hebben valse paspoorten gebruikt..en voor de rest weet ik daar ook niet zoveel van. Volgens mij is het ook nog zo dat die kleintjes alleen bijgeschreven moeten worden zonder foto enz??
Nee, Christan staat met foto in mijn pas. Alleen is het wel een foto van toen hij 1 jaar was...
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 20:43:54 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21541947
t is echt een vreselijk verhaal clauwhee. ik hoop toch zo dat ze het meisje weer veilig in nederland terugkrijgen (en dat ze die vent aan zijn ballen ondersteboven aan een boomtak hangen)
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 20:44:30 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21541966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, Christan staat met foto in mijn pas. Alleen is het wel een foto van toen hij 1 jaar was...
dat is toch nog niet zo heel lang?
luca staat gewoon zonder foto in de mijne namelijk
pi_21541996
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef Reese het volgende:
Weet je Clauwhee, (ik kruip even uit de lurk), ik vind het echt verschrikkelijk tragisch wat er gebeurd is met het nichtje van je vriend en haar dochtertje.

Als het werkelijk op diplomatie aankomt, dan denk ik dat Libie wel heel graag zal meewerken om haar beste beentje voor te zetten. Dit land is op het moment erg bezig om zich van haar goede kant te laten zien. Ik hoop dat jullie er nog steeds in geloven en dat Isra heeeeel snel terug komt, op welke manier dan ook.

Wat lief, dankjewel! Ik hoop het ook...
pi_21542011
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
t is echt een vreselijk verhaal clauwhee. ik hoop toch zo dat ze het meisje weer veilig in nederland terugkrijgen (en dat ze die vent aan zijn ballen ondersteboven aan een boomtak hangen)
amen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 20:46:41 #98
13151 crew  Rewimo
pi_21542029
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Ik heb in 2002 een nieuwe pas gekocht, toen moest er een foto in.
pi_21542032
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet, maar het schijnt dat zij zonder pasfoto in het paspoort kon ofzo. Zo hebben ze het toen bij de eerste keer (hij heeft al eens eerder geprobeerd haar te ontvoeren ) ook gedaan.
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 20:52:54 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21542196
ow Clauwhee wat zal je nicht sindsdien in angst hebben geleefd wat zal ze bang zijn geweest voor de dag die laatst zo onvoorstelbaar onverwacht is gekomen.......
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21542340
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:52 schreef Lois het volgende:
ow Clauwhee wat zal je vriend z'n nicht sindsdien in angst hebben geleefd wat zal ze bang zijn geweest voor de dag die laatst zo onvoorstelbaar onverwacht is gekomen.......
Spijker op zn kop...ze was doodsbang...was constant op de vlucht..en verdorie ze was juist weer echt gelukkig...ik kan er nog steeds zo boos om worden. Ook Isra kreeg dat mee hoor dat ze constant op de vlucht waren, al is ze nog zo klein, je kan dat merken.
pi_21542388
Ja Clauwheee, ik las dat stuk vanmorgen ook in de Tubantie idd!
pi_21542467
Ohja, en op Editie NL vanavond was er ook iets over op tv. Dat ging over 'gestolen kinderen' volgens mij.
pi_21542722
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef Zabb het volgende:
Ohja, en op Editie NL vanavond was er ook iets over op tv. Dat ging over 'gestolen kinderen' volgens mij.
Dat heb ik gemist. Is dat over hetzelfde als wat je mij net vertelde over msn, Jonnetje??

En zo, dat is al 2-0 voor PSV
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 21:10:25 #105
13151 crew  Rewimo
pi_21542751
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef clauwheee het volgende:
Hij gaat lekker Alleen oppassen dat ze geen doelpunt tegen krijgen.
pi_21542774
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij gaat lekker Alleen oppassen dat ze geen doelpunt tegen krijgen.
Ja inderdaad. Heb er wel een goed gevoel over nog
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:13:23 #107
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21542850
zo, ik ben lekker mijn foto's van Roemenie naar mijn online fotoalbum aan het uploaden
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 21:13:24 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21542851
Wat moet een kind van 3 met een binnenzakje voor een telefoon in haar nieuwe winterjas
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:14:18 #109
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21542875
LOL naar jou bellen natuurlijk met haar speelgoedmobieltje
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 21:14:41 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21542886
luca heeft ook al een broek met een gsm-vakje

misschien zijn speelgoed-gsmmetje dr maar in doen?
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 21:16:45 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21542939
Wij hebben vandaag nieuwe winterjasjes gekocht voor de meisjes en ik had dat geeneens gezien in de winkel. Pas toen we thuis gingen passen zag ik het. Oke, het is best grappig maar een beetje onzinnig vind ik het wel. Ik heb maar tegen Eva gezegd dat het voor haar portemonnee is "monneee" als we naar Albert Hein "ammenein -met een lange ei- " gaan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21543055
Haha ja das wel lichtelijk onzinnig inderdaad Lois!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 21:21:35 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21543057
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:16 schreef Lois het volgende:
Wij hebben vandaag nieuwe winterjasjes gekocht voor de meisjes en ik had dat geeneens gezien in de winkel. Pas toen we thuis gingen passen zag ik het. Oke, het is best grappig maar een beetje onzinnig vind ik het wel. Ik heb maar tegen Eva gezegd dat het voor haar portemonnee is "monneee" als we naar Albert Hein "ammenein -met een lange ei- " gaan.
dat kan natuurlijk ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 21:22:44 #114
13151 crew  Rewimo
pi_21543083
Nou ja, zeg. Het moet niet gekker worden
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 21:24:24 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21543175
Ja over foto's gesproken!!!!!!!!! Beefcake!!!!! Ik wacht nog steeds op jouw nieuwe-coupe foto...je hebt het beloofd
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 21:27:18 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21543187
Ja ik zal ff foto's maken, moment. Opa en oma zaten ook al te springen om foto's dus dat komt goed uit.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:32:40 #118
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21543284
Clauwhee

Vanmorgen met Bo dus op pad geweest voor een boekje van nijntje voor haar zusje. En gevonden natuurlijk, maar................ Ze hadden allemaal gewone blaadjes en die scheurt, bijt kwijlt ze er gegarandeerd uit en dat vond ik dan ook weer lullig voor Bo. Ik zocht iets van karton ofzo...niet gevonden. Uiteindelijk een soort minibadboekje van nijntje gevonden (van plastic dus). Bo vond het helemaal mooi. Heeft trots nu het boekje in de trapkast 'verstopt 'O+

O en ik ben weer 9 ons lichter
pi_21543301
het gaat idd lekker met PSV

En zo'n afscheid van spelers vink altijd errug ontroerend
pi_21543395
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist. Is dat over hetzelfde als wat je mij net vertelde over msn, Jonnetje??

Geen idee, ik heb het niet gezien.. Malika Kaddour haar boek heet wel "Gestolen dochters"...
W ~ H ~ T
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 21:37:40 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21543410
Jessie wat ontzettend goed
Ik vind het zo lief van Bo dat ze zelf een cadeautje wil kopen *smelt*

Oke de foto's (gelukkig had Jeroen vanmiddag al foto's gemaakt, daar had oma al om gevraagd)

De buit van Iris:

Met het broekje van Janneke erbij, die vond ik zo schattig!

Eva's jas met telfoonzakje (en nog wat kleertjes)
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21543417
Hé wat goed Jessie! Ja die houten boekjes zijn ook altijd erg leuk, we hebben laatst een aantal van die sesamstraat boekjes voor Tess gekocht. (Hadden wij in de winkel te koop en ik krijg toch korting ) Trouwens wij hebben nu Cakewalk kleertjes bij de Etos te koop, en dat loopt toch goed!!

En wat goed, weer negen ons!

Ja gaat wel ok hè Sylvana? Vond het afscheid van net ook mooi
pi_21543447
Oowwww wat mooi Lois!!!! Ge-wel-dig!!!! *Clauwheee zich nu al verheugt op fotootjes van die kleertjes met die prachtige meiden erin *
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 21:39:48 #124
13151 crew  Rewimo
pi_21543455
Jessie, knap van je! En wat lief van Bo Ben wel benieuwd of ze haar geheim kan bewaren

Lois, wat een leuke kleertjes allemaal!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:41:28 #125
336 Jessicaa
pi_21543505
He leuk Lois dat je hem ook gekocht heb! Ik vind die broek van Eva met dat bporduursel erg leuk.... waar heb je die vandaan!

Ja ik had t al in t aanbiedingentopic gezet clauwhee gek he bij de etos.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:43:57 #126
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21543576
Jessie wat goed 9 ons er af!
Lois wat een lieve kleertjes stiekem zou ik ook wel een meisje willen, alleen al voor de kleertjes

Ok, foto`s van het hondje die ik beloofd had. Tis een kruising sjaak russel, kooikerhond, en nog wat vullesbakkenbloedjes.

Oma met Tom en puppie op schoot

Puppie

Tom, wat zie je er ineens raar uit??
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21543599
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:41 schreef Jessicaa het volgende:
He leuk Lois dat je hem ook gekocht heb! Ik vind die broek van Eva met dat bporduursel erg leuk.... waar heb je die vandaan!
Die vin ik ook erg leuk *Ook twee nichtjes heeft *
quote:
Ja ik had t al in t aanbiedingentopic gezet clauwhee gek he bij de etos.
Ow hak nie gezien Ja gek he, maar wel leuk!
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 21:45:29 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21543626
Die broek komt bij de V&D vandaan, daar hadden ze nog veel meer van dit soort broeken. Jeroen viel ogenblikkelijk voor het bloesje en daar hebben we de broek bijgezocht, Jeroen kon geen afstand meer doen van het bloesje
Voor de rest hebben we voor Iris heerlijk geprofiteerd van de 10% kortingskaart van H&M die ik deze maand bij het tijdschrift Kinderen kreeg.
Ik vond het onvoorstelbaar dat alle winterjasjes nu al in de winkel liggen en sommige maten nu al uitverkocht zijn. Echt belachelijk, wat hebben we nou voor zomer gehad zo?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:47:34 #129
336 Jessicaa
pi_21543691
Ja gek is dat he. Het voelt ook zo raar om al winterkleren te kopen. Maar je bent heel erg leuk geslaagd!!!
pi_21543698
wat een geweldig leuke kleertjes Lois

het is al 4-0
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 21:47:46 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21543699
die rode jas van iris vind ik zoooooo mooi
(de rest ook hoor, maar die jas wou ik even apart noemen !)
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 21:48:52 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21543733
in turkije hielden ze een modeshow met lederen winterjassen

bij 37 graden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 21:50:02 #133
13151 crew  Rewimo
pi_21543774
Ja, ik vind dat rode jasje echt ontzettend leuk!

4-0, hij gaat lekker
pi_21543834
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
in turkije hielden ze een modeshow met lederen winterjassen

bij 37 graden
Ik moet er niet aan denken zeg
pi_21543953
Oja... Ik heb een tijdje terug ook al een winterjas voor Wilyan gekocht..

We gingen eigenlijk op zoek naar een korte broek voor hem, en kwamen dus terug met o.a. een winterjas..
Het is een heel stoer motorjack. We zagen de jas hangen en dachten meteen "Dat is 'm!" Dus meteen maar meegenomen.. Mijn vader heeft namelijk pas geleden een zelfde soort jack gekocht voor op de moter..

En afgelopen week maar weer nieuwe schoenen voor Wilyan gekocht. Bij de oude schoenen zat hij alweer met zijn teen tegen de voorkant van de neus! Wat gaat dat snel...
Ze hadden bij een winkeltje in Stiens uitverkoop. En daar hebben we een paar leuke Primi Vezzi schoenen voor 'm kunnen scoren.. Voor de helft van de prijs!
Hij heeft nu i.p.v. één maat-, anderhalve maat ruimte. En hij loopt graag op de schoentjes.
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 22:02:21 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21544071
leuk is dat, een motorjack. heb je er ook een foto van???

ik heb voor luca een motorjack meegebracht uit turkije.
ik zal dr morgen eens een foto van maken. hij is zooooooo stoer met dat jack aan!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 22:05:01 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_21544142
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:43 schreef coolbabe het volgende:
Jessie wat goed 9 ons er af!
Lois wat een lieve kleertjes stiekem zou ik ook wel een meisje willen, alleen al voor de kleertjes

Ok, foto`s van het hondje die ik beloofd had. Tis een kruising sjaak russel, kooikerhond, en nog wat vullesbakkenbloedjes.

[afbeelding]
Oma met Tom en puppie op schoot

[afbeelding]
Puppie

[afbeelding]
Tom, wat zie je er ineens raar uit??

nu moet ik ze aan Peet laten zien
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:06:52 #138
336 Jessicaa
pi_21544185
Ik vind honden niet leuk. Maar Tom wel met dat ding voor zijn koppie
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 22:06:56 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_21544187
Hij zei aaaahhhhhhhhhh
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 22:07:48 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21544210
ik vind honden best leuk bij een ander
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:11:06 #141
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21544303
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:06 schreef moussy het volgende:
Hij zei aaaahhhhhhhhhh
Hij is ingeënt en ontwormd en heel lief
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21544350
ga ik ff naar de wc toe, is het al weer 5-0 gaat echt lekker
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:14:33 #143
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21544400
zo, de meeste foto's die ik online wil hebben staan er. Al met al heb ik nog meer dan de helft er niet op staan. iig staan de mooiste en leukste er dan wel op
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 22:15:19 #144
13151 crew  Rewimo
pi_21544426
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:12 schreef Sylvana het volgende:
ga ik ff naar de wc toe, is het al weer 5-0 gaat echt lekker
Dat kan ook niet hè Plassen onder een wedstrijd, tssss.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:15:56 #145
336 Jessicaa
pi_21544442
Waar staan ze daniman? Dan kijk ik ff
pi_21544497
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
leuk is dat, een motorjack. heb je er ook een foto van???

ik heb voor luca een motorjack meegebracht uit turkije.
ik zal dr morgen eens een foto van maken. hij is zooooooo stoer met dat jack aan!
Nee, nog niet ik zal morgen ook wel even foto's maken. Doe ik ook meteen z'n schoenen even.
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 22:18:44 #147
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 22:19:59 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21544574
en nu gaat deze dame

tot morgen allemaal!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:20:42 #149
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21544598
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb ze er nog niet allemaal opstaan hoor! Ik schat dat ik er nog tussen de 20 er 30 moet. Ik geef de URL dan straks wel, dan kun je ze allemaal tegelijk bekijken
pi_21544613
Slaap lekker lady-wrb
pi_21544642
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat kan ook niet hè Plassen onder een wedstrijd, tssss.
Als het 1-1 staat en er nog 10 mniuten te spelen zijn dan ga ik idd niet, maar bij een 4-0 voorsprong dan durf ik het wel aan

Tis nu afgelopen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:22:00 #152
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21544644
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Jessicaa het volgende:
Jessicaa, had jij de namen van je katten wel eens op FOK gepost? Ik had er namelijk een trivia vraag van gemaakt, maar sommigen zeiden dat deze niet op Fok te vinden was! (waarna ik maar een andere trivia vraag heb verzonnen)
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:24:13 #153
336 Jessicaa
pi_21544709
O dat weet ik niet uit mijn hoofd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 22:27:40 #154
13151 crew  Rewimo
pi_21544773
Ik ga slapen, truste allemaal!
pi_21544806
Truste rewimo
  Jubileum moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 22:29:07 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21544808
ik loop achter Rewimo aan
maar kruip wel in mijn eigen waterbedje
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21544826
Trusten mensjes die op bed gaan
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:30:33 #158
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21544846
ik ben nu 10 foto's aan het omhoog gooien, dan nog 5 en dan ben ik klaar. Dus nog heeeeel eventjes geduld aub
pi_21544847
Truste Rewimo!

Jessie ik ben torts op je, wat goed van je dat je alweer bijna een kilo hebt verloren! Ga zo door! Zoals je ebgrijpt ben ik inmiddels gestopt met afvallen, maar let nog wel op wat ik nuttig, ik ben niet van plan om weer aan iedere vreetbui toe te geven.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:31:17 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21544871
trusten Rewimo en Lois!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:31:42 #161
336 Jessicaa
pi_21544877
Ja goed hoor Mel!!!!!! Dat gaat jou best lukken om t een beetje binnen de perken te houden
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:32:20 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_21544900
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef daniman het volgende:

[..]

Jessicaa, had jij de namen van je katten wel eens op FOK gepost? Ik had er namelijk een trivia vraag van gemaakt, maar sommigen zeiden dat deze niet op Fok te vinden was! (waarna ik maar een andere trivia vraag heb verzonnen)
Het is een keer gepost... Het is al wel een hele tijd geleden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:34:50 #163
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21544966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is een keer gepost... Het is al wel een hele tijd geleden!
ja dat dacht ik precies hetzelfde. Maar ik dacht laat ik het voor de zekerheid even aan Jessicaa zelf vragen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:35:29 #164
336 Jessicaa
pi_21544986
En ik wist t niet meer Grappig dat jij t nog wist troel!!!!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:36:44 #165
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21545022
ze staan online!

Voor wie kijken wil: de foto's van daniman in Roemenie
pi_21545094
Moet morgen al hartstikke vroeg op, ik moet om kwart voor 9 op school zijn en dan gaan we naar het kinderdagverblijf, ben wel benieuwd, gelukkig is het nu alleen nog maar kijken (HOOP IK ) naar die schattige kindjes Ik duik nu dus ook mijn nest in. Weltrusten
And you know I might
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:40:57 #167
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21545120
trusten Rena en succes/veel plezier morgen
pi_21545164
Leuke foto's daniman!
And you know I might
pi_21545190
trusten rena! De kur net nog gezien???
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:44:27 #170
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21545228
dank je Rena
pi_21545269
Gemist Ik was een film aan het kijken Pech gehad
And you know I might
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:46:52 #172
336 Jessicaa
pi_21545311
Die foto dat je achterover hangt die is cool!
pi_21545323
Ik zag er zelfs iets in..das dus een teken dat Anky en dat mooie paard die gouden medaille verdiend hebben
pi_21545344
Slaap lekker iedereen die gaat slapen en veel plezier morgen rena Ik heb een week in een kinderdagverblijf stage gelopen, was echt leuk
pi_21545374
Wat een leuke kleren Lois! Die broek met dat borduursel is erg leuk inderdaad! (Maar vast niet in maat 62 verkrijgbaar..)
pi_21545552
Alvast weltrusten...

Ik ga zo ook naar bed. Ik moet er morgen vroeg uit, ik moet husbie naar zijn werk brengen want ik heb de auto nodig. Wilyan gaat namelijk voor het eerst weer ouder-, kind-zwemmen sind we hier wonen.
Dus weer een nieuwe groep, nieuwe mamma's/pappa's, nieuwe juf.... Maar bij toeval komen we bij een collega van Michiel in het groepje! Maar het zwembad hebben we al een aantal keer op zondag ochtend verkend..
Dus ik ga nu eerst even tassen klaarmaken..
W ~ H ~ T
pi_21545608
Oe leuk Jonnetje!!! Veel plezier
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:58:22 #178
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21545638
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:46 schreef Jessicaa het volgende:
Die foto dat je achterover hangt die is cool!
ik hing over de rand van het foto en nam een foto met het water als achtergrond, maar het water weerspiegelde de lucht (er was niemand in het zwembad). Daardoor dat leuke effect
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:01:39 #179
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21545744
en nu ga ik ook maar eens naar dromenland welterusten allen
pi_21546108
wat leuk jonnetje, veel plezier

Slaap lekker daniman
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:36:51 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_21546665
Ik heb een fijne nieuwe joggingbroek gekocht bij de aldi!!!

Grootste maat, toch nog een beetje strak. Maar bij een joggingbroek maggie best strak zitten... Het is toch alleen voor thuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:52:43 #182
336 Jessicaa
pi_21547048
En nou wel gaan joggen he Troel
Lekker he van die huisbroeken. Zo heb ik een paar lekkere 'pyamabroeken' die ik savonds als ik zin heb om te hangen lekker aantrek.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:55:07 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_21547103
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:52 schreef Jessicaa het volgende:
En nou wel gaan joggen he Troel
Lekker he van die huisbroeken. Zo heb ik een paar lekkere 'pyamabroeken' die ik savonds als ik zin heb om te hangen lekker aantrek.
joggen doe ik niet

Kan ik niet met mijn nek...

Maar we proberen het op een andere manier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21547532
Clauwhee, begrijp ik het goed dat je op zoek bent naar tijdelijke woonruimte regio groningen ? Misschien heb ik iets voor je.. Wat zoek je en voor welke periode ?

PS. Heeeeeel veel sterkte met alle gebeurtenissen rondom Isra, ik heb het allemaal een beetje gevolgd en het moet verschrikkelijk zijn om zoiets van dichtbij mee te maken
pi_21547652
ik ga zo slapen, trusten allemaal

en als ik morgen wakker word is Apie er misschien
pi_21550314
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:06 schreef rena het volgende:

Zo een heb ik er dus. Als ie geen zin meer heeft om te springen, gaat ie gewoon keihard rondjes rennen en krijg je hem met geen mogelijkheid meer over een hindernis
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 08:11:46 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21550390

luca heeft met de wekker zitten spelen en nu ben ik dus al heeeel lang wakker
(hij ging om half 7 ipv half 8 en ik had niks in de gaten.
ik haal mijn kind een uur te vroeg uit bed
we ontbijten een uur te vroeg
we staan een uur te vroeg bij school

ik ben verdorie meteen helemaal ontregeld.

nu snel nog maar een keer naar school
pi_21550398
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja over foto's gesproken!!!!!!!!! Beefcake!!!!! Ik wacht nog steeds op jouw nieuwe-coupe foto...je hebt het beloofd
Sorry! Ik moest een leuke film kijken
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 08:15:01 #189
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21550465
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:15 schreef lady-wrb het volgende:
smoesjes
Rustig maar
pi_21550470
Coolbabe wat een moppie is die pup

Lois dat zijn leuke kleren!!
pi_21550477
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:30 schreef beefcake het volgende:

[..]

Rustig maar
[afbeelding]
Let niet op mijn stoney maloney hoofd, ik heb de foto net gemaakt en het is nog vroeg
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 08:35:29 #193
43556 miss_dynastie
pi_21550503
Wow beef, ik kan het niet zo goed zien want de andere helft van je hoofd staat er niet op, maar wat ik zie, is wel leuk (snappen we em nog)

Luca, wat heb je je moeder nou weer aangedaan
pi_21550574
Ja maar miss_d het haar houdt ook op, dus ik vond het niet nodig om de onderkant van mijn gezicht er ook op te zetten
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 08:45:41 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21550593
Goedemorgen...
W ~ H ~ T
pi_21550603
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:45 schreef lady-wrb het volgende:
huh? heb je een kaal achterhoofd?
Ja
Ik dacht dat miss_d de onderkant van mijn gezicht bedoelde

-edit: ik weet niet of ik een foto kan maken van mijn achterhoofd...-
pi_21550618
* Jonnetje mompelt iets van een spiegel tegen Beefcake...... Nogmaals: *
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 08:50:31 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21550625
van t zelfde jonnetje!
(maar ik ga zo aan de koffie dus dan wordt ik vanzelf wel goed wakker)
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 08:59:06 #200
43556 miss_dynastie
pi_21550693
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:47 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ja
Ik dacht dat miss_d de onderkant van mijn gezicht bedoelde
Dat dacht miss_d zelf ook... maar ze is ook nog niet helemaal wakker
pi_21550696
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:49 schreef Jonnetje het volgende:
* beefcake mompelt iets van een spiegel tegen Beefcake...... Nogmaals: *
Irritante bijdehandte opmerkingen op de vroege ochtend
pi_21550767
Jah, ook goeiemorruguh...
Hmmmmmm, koffie. Zal ik 't doen, zal ik 't niet doen...
Voordeel is dat ik wél meteen wakker ben, maar het nadeel is dat het bij mij op de vroege ochtend behoorlijk laxerend werkt.... Hmmmmmmm.....
W ~ H ~ T
pi_21550777
Goeiesmorgens dames (en heer!)

Ik zag een leuke puppy langskomen !! Lief !!

En een lekker kort koppie van Beefcake
Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het zoenen enzo was met de ICT-jongen van hiernaast en ik vond het nog leuk ook nog

Nou ja jongen, hij is 38 , maar ziet er wel nog uit als een jongen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 09:09:40 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21550782
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:07 schreef Jonnetje het volgende:
Voordeel is dat ik wél meteen wakker ben, maar het nadeel is dat het bij mij op de vroege ochtend behoorlijk laxerend werkt.... Hmmmmmmm.....
heeee is dat zo? goh dat verklaart een hoop! daar heb ik ook last van!
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 09:12:00 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_21550807
Ik begin altijd met een groot glas cola, met heel veel bubbels,d ie oren en neus uit moeten komen

Ik heb eindelijk mn uitnodingen van mn verjaardag verstuurd Via de mail maar, ik was vergeten te knippen en plakken
pi_21550827
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:07 schreef Jonnetje het volgende:
Ik wou dat ik koffie lustte, laxerende werking heb ik altijd erg nodig.
Nu behelp ik me maar met een kiwi en een glas lauw water ( ) of pruimensap van de Lidl, hmmm.
Maar dat hebben ze niet altijd.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21550840
Waarom zijn computers zo vreselijk duur ?!
Voor de prijs van zo'n ding kan ik makkelijk m'n (nog niet bestaande) woonkamer inrichten !

Maar ik wil (moet) dus wel een nieuwe. Zucht. En een snelle dan ook
pi_21550841
Oh bah! Cola op de vroege ochtend!

Clauwheee, er stond vanochten weer een stukje in de Tubantie over Isra. Over hoeveel het kostte om haar terug te kunnen ontvoeren en volgens mij een stukje over hoe ze dat aanpakken!
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 09:17:14 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_21550854
Er is nog een fokker waarvan ik weet dat ze dat doet op de vroege morgen
pi_21550898
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:17 schreef moussy het volgende:
Er is nog een fokker waarvan ik weet dat ze dat doet op de vroege morgen
Luchtbel!!
pi_21550914
Zow, ik heb er even een bakkie Senseo bij gepakt..
W ~ H ~ T
pi_21550973
Nee, doe mij maar een kop thee 's morgens, dat is het enige wat ik op dat moment door mijn keel krijg. Melk of koffie lukt heel soms!
pi_21550997
Als ik 's ochtends thee drink ga ik heel erg zweten.. Heel vreemd..
W ~ H ~ T
  donderdag 26 augustus 2004 @ 10:36:54 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_21551870
Leuke coupe beef!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 10:39:16 #215
13151 crew  Rewimo
pi_21551912
Luca Jullie waren in elk geval op tijd vanmorgen, lady-wrb

Beef, ik kan het niet echt goed zien hoor, die coupe. Daarvoor heb ik toch echt een foto van je hele hoofd nodig

Krijg daarstraks een belletje van mijn moeder. Ik zou Christan bij haar brengen omdat ik naar de garage moet. Nu was ze gisteren gevallen en haar been was dik Ze had er ijs op gedaan en hoog mee gezeten en zo, maar vannacht kon ze niet slapen van de pijn. Nu is ze naar het ziekenhuis om een foto te laten maken. En ik zit te wachten tot ik wat van haar hoor.

En mijn vriendin is met haar dochtertje op controle voor haar gebroken armpje. Naar weer een ander ziekenhuis trouwens. En daar hoop ik ook snel iets van te horen.
pi_21553148
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 00:18 schreef Ladybos het volgende:
Clauwhee, begrijp ik het goed dat je op zoek bent naar tijdelijke woonruimte regio groningen ? Misschien heb ik iets voor je.. Wat zoek je en voor welke periode ?

PS. Heeeeeel veel sterkte met alle gebeurtenissen rondom Isra, ik heb het allemaal een beetje gevolgd en het moet verschrikkelijk zijn om zoiets van dichtbij mee te maken
Nee hoor, niet tijdelijk, graag voor onbepaalde tijd. Als we nu weer gaan verhuizen willen we er graag een aantal jaren blijven wonen We zijn nog lang niet flauw van de stad Maar we zoeken dus een appartementje ofzo met 1 of 2 slaapkamers in de stad Groningen.

En dankjewel
pi_21553176
Leuke coupe Beef

Zabb ik ga ff kijken!

Rewimo sterkte met wachten

[ Bericht 31% gewijzigd door clauwheee op 26-08-2004 11:50:41 ]
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 11:46:41 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21554841
Verschrikkelijk schattige kindjes gezien Het lijkt me echt leuk om daar te werken, alleen geen beebjes gezien, die lagen allemaal te slapen En ik zag een jongetje dat heel erg op Kyllian leek, ik dacht even huh en hij was heel lief aan het zwaaien
And you know I might
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:09:07 #220
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21555011
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:21 schreef beefcake het volgende:

[..]

Luchtbel!!
Volgens mij bedoelde ze mij
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:36:32 #221
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21555629
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:00 schreef rena het volgende:
Verschrikkelijk schattige kindjes gezien Het lijkt me echt leuk om daar te werken, alleen geen beebjes gezien, die lagen allemaal te slapen En ik zag een jongetje dat heel erg op Kyllian leek, ik dacht even huh en hij was heel lief aan het zwaaien
leuk rena iemand die veel op kyllian leek ?
dan word ik altijd nieuwschierig
wel lief dat zwaaien dat doet kyllian ook tegen iedereen soms tot verveelens toe
maar ja vandaag ook weer dus
pi_21556264
Hij zit niet toevallig op een kdv in Nieuwegein ? Het was net zo'n scheetje als Kyllian en hij was heel nieuwsgierig Het is natuurlijk ook wel indrukwekkend voor die kindjes, al die grote mensen (we waren met 10) maar ook wel zielig want een paar waren helemaal bang
And you know I might
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 15:18:17 #223
13151 crew  Rewimo
pi_21557735
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor je moeder rewimo!
Tnx, met mijn moeder is gelukkig niks ernstigs aan de hand, alleen een flinke kneuzing. Been is helemaal blauw

Verder nog geen nieuws.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 15:24:51 #224
13151 crew  Rewimo
pi_21557885
Oja toch wel: mijn piep doet het weer

En mijn autoradio is overleden
pi_21557940
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja toch wel: mijn piep doet het weer
quote:
En mijn autoradio is overleden
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:28:27 #226
336 Jessicaa
pi_21557967
Je wat doet t weer?

En tis wel raak de laatste tijd met je ouders he Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 15:30:18 #227
13151 crew  Rewimo
pi_21558003
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef Jessicaa het volgende:
Je wat doet t weer?

En tis wel raak de laatste tijd met je ouders he Rewimo
Mijn piep doet het weer

Tja, als mijn moeder ook over drempels gaat lopen struikelen...
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 15:30:59 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21558014
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef Jessicaa het volgende:
Je wat doet t weer?
ik zeg niks
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 15:31:49 #229
13151 crew  Rewimo
pi_21558041
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zeg niks
Nee, hou jij je mond maar
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:32:39 #230
336 Jessicaa
pi_21558065
Nou vertel!!!!
Wat doet het weer wat t neit deed?
Wat heb ik gemist?
Aagje is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 15:33:12 #231
13151 crew  Rewimo
pi_21558083
Ik ga zo weer even gezellig naar de peut, en dan even naar de apotheek voor mijn vitamine-B-complex-raketten en meteen even naar de DA. Die gaat eruit en schijnt alles met korting de deur uit te doen, altijd prettig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 15:33:48 #232
13151 crew  Rewimo
pi_21558098
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Jessicaa het volgende:
Nou vertel!!!!
Wat doet het weer wat t neit deed?
Wat heb ik gemist?
Aagje is
Mijn piep, dat zeg ik toch Mijn piep was stuk, er zat een stekkertje los.
pi_21558735
Luca

me stiefvader heeft zoiets ook wel eens gedaan, had hij op een zondagochtend met een casetterecorder het geluid van de kerkklokken opgenomen en dan een week later om 6 uur! 's ochtends dat bandje afgespeeld, dus me opa en oma aankleden, ontbijten enzo, en toen dachten ze: huh, het is nog wel erg donker En toen kwamen ze er dus achter dat het pas iets over zessen was
pi_21560123
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:09 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde ze mij
Oh ik riep ook gewoon iemand waarvan ik weet dat ze het ook doet Maar dat jullie dat lekker vinden zeg
pi_21560128
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:43 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nee hoor, niet tijdelijk, graag voor onbepaalde tijd. Als we nu weer gaan verhuizen willen we er graag een aantal jaren blijven wonen We zijn nog lang niet flauw van de stad Maar we zoeken dus een appartementje ofzo met 1 of 2 slaapkamers in de stad Groningen.

En dankjewel
Hoi Clauwheee, dan kan ik je helaas niet helpen, iets tijdelijks had wel gelukt (we hebben een zomerhuisje)
pi_21561245
Geeft niks hoor, we zoeken gewoon verder Bedankt voor het meedenken!

Euhmm..nou tot straks...ik moet nu werken
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 17:43:03 #237
13151 crew  Rewimo
pi_21561246
Nieuws van mijn vriendin: alles zag er goed uit en Joyce heeft nu alleen nog 2 weken onderarmgips
pi_21561380
Wat fijn Rewimo!
And you know I might
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 17:57:35 #239
13151 crew  Rewimo
pi_21561558
Vergeten jullie het hockeyen niet om half 8?

*noteert: Christan op tijd in bed stoppen*
pi_21561799
Ja, hockey kijken tussen het meepuffen door
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21562020
wat fijn Rewimo dat alles er goed uit zag bij Joyce

Julian moest vandaag weer naar zwemles en nou was er in de groep een nieuw jongetje, hij had zijn A en B diploma al, maar op vakantie was hij een paar keer bijna verdronken en nou zit hij dus weer bij de A-groep omdat hij dus amper zwemmen kan Echt niemand snapt hoe hij in hemelsnaam ooit zijn diploma's heeft kunnen halen

Dus nou wordt hij weer bijgespijkerd in de hoop dat hij het nu wel goed leert
pi_21562058
O dat is ook erg zeg Sylvana! Heeft ie misschien een tweelingbroer ofzo?

Morgen moet Rens springen !! (Rens Blom, polsstokhoogspringer, zoon van een collega van me. En een lekker ding zag ik op de website!! Hmmmm)
pi_21562086
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:22 schreef Syrena het volgende:
O dat is ook erg zeg Sylvana! Heeft ie misschien een tweelingbroer ofzo?
nee hij heeft geen tweelingbroer ofzo, en die diploma's heeft hij gewoon gehaald bij hetzelfde zwembad als waar hij nu dus weer zit, echt vaag

vanavond weer body-pumpen, dus weer lekker het hele weekend spierpijn
pi_21562324
Hey Goedenavond allemaal! Ik moet nog ff wachten met eten totdat mijn vriend terug van zijn werk is. Hij staat nog in de file volgens mij.

Trouwens, waar staan ook alweer al die aparte smileys? Ik ben er al eerder geweest maar kan het niet meer vinden!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 18:38:28 #245
13151 crew  Rewimo
pi_21562343
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:37 schreef Zabb het volgende:
Trouwens, waar staan ook alweer al die aparte smileys? Ik ben er al eerder geweest maar kan het niet meer vinden!
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
pi_21562362
Hey bedankt Rewimo!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:40:56 #247
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21562389
Hij is er

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21562426
jeej, eindelijk Spindizzy
pi_21562486
Oohh Spindizzy! Wat leuk, en spannend ook!!

Hey, er is nog geen honden-uitlaat-smiley ofwel?
pi_21562497
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:45 schreef Zabb het volgende:
Oohh Spindizzy! Wat leuk, en spannend ook!!

Hey, er is nog geen honden-uitlaat-smiley ofwel?
nee wordt tijd dat die gemaakt wordt
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:55:11 #251
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21562662
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:40 schreef Spindizzy het volgende:
Hij is er

[afbeelding]
LIEF
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:56:24 #252
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21562689
ik ga vanavond zeker wel hockeyen volgen tijdens het fokken door Dat Nederland zowel vandaag als morgen Goud halen moge!!
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 19:00:38 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21562774
gefeliciteerd casper met je nieuwe baasjes!
pi_21562834
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef daniman het volgende:
ik ga vanavond zeker wel hockeyen volgen tijdens het fokken door Dat Nederland zowel vandaag als morgen Goud halen moge!!
ja, dat hoop ik ook, ik kan alleen niet kijken
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:05:26 #255
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21562870
waarom niet?

oh je gaat bodypumpen?
pi_21562890
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:05 schreef daniman het volgende:
waarom niet?

oh je gaat bodypumpen?
jup, dus ben van half 8 tot half 10 weg
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:15:48 #257
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21563088
we vertellen je wel hoe en wat als je terug bent

wou ik heb even een riet voor mijn klarinet uitgeprobeerd, die klinkt fantastisch!!!
Vandoren rules
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:25:36 #258
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21563320
de hockeywedstrijd gaat beginnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 19:27:39 #259
13151 crew  Rewimo
pi_21563359
Wat een droppie, Spindizzy! Is ie al een beetje gewend? En jullie ook? Wat vinden Harrie en Sjonnie ervan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 19:28:06 #260
13151 crew  Rewimo
pi_21563370
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:25 schreef daniman het volgende:
de hockeywedstrijd gaat beginnen
En Christan ligt erin
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:30:24 #261
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21563424
wacht maar... straks komt ie er misschien nog uit met de mededeling "mama ik kan nie slaapuh"
pi_21563428
Ik ga ff spierpijn kweken, ik hoor als ik terug ben wel hoe het met de hockeyers gegaan is
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:34:28 #263
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21563513
saxofoonrieten klinken ook goed al blies ik met eentje wel valse lucht, maar ja... iig ben ik er blij mee!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:35:52 #264
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21563540
ok... duitsland heft nu dus zijn eerste doelpunt
pi_21563559
Spindizzy het is echt een moppie Gefeliciteerd met de aanwinst!

Wil je trouwens nog een hondje? Mijn zus heeft binnenkort een nieuwe baan en nu moet haar Jack Russel weg Je mag hem gratis hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 19:41:14 #266
13151 crew  Rewimo
pi_21563652
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:36 schreef beefcake het volgende:
Wil je trouwens nog een hondje? Mijn zus heeft binnenkort een nieuwe baan en nu moet haar Jack Russel weg Je mag hem gratis hebben
Misschien is dat wat voor Syrena? Die wil toch ook graag een klein hondje?
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:44:17 #267
336 Jessicaa
pi_21563721
Ik zou er toch een blokkie voor om lopen Spindizzy, maar gefeli hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 19:50:21 #268
13151 crew  Rewimo
pi_21563837
0-2
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:52:19 #269
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21563876
idd... ze hadden een heel mooi moment dat ze steeds in de aanval zaten... maar onder druk faalt geloof ik elk nederlands sportteam.

Nou ja faalt... er is nog een halve eerste helft en een hele tweede helft Hopelijk maken ze er nog wat van, die dames!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 19:53:26 #270
13151 crew  Rewimo
pi_21563893
Het komt nu op mentaliteit aan ja.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:05:33 #271
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21564100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zou er toch een blokkie voor om lopen Spindizzy, maar gefeli hoor
Hij loopt ook een blokkie om voor jou hoor Tis een schijterd, als hij het niet kent is het doodeng

In dit topic: Casper - Onze nieuwe huisgenoot staat trouwens een uitgebreid verslag van vanmiddag
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 20:06:17 #272
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:19:23 #273
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21564372
eindelijk een punt voor Nederland! Ga zo door hockey meiden
pi_21564393
2-1 zal ik maar even blijven spongebobben dan
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:20:40 #275
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21564409
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik lekker te surfen, kom ik dit tegen : www.wonderwand.nl
Oooooh wat leuk! Ik vind die wand met spekjes leuk zeg (peutercollectie)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 20:20:54 #276
13151 crew  Rewimo
pi_21564414
Wat grappig, lady-wrb!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 20:22:25 #277
13151 crew  Rewimo
pi_21564446
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:20 schreef easy-going het volgende:
2-1 zal ik maar even blijven spongebobben dan
Hoe komt het dat jij nog steeds kunt spongebobben
  † In Memoriam † donderdag 26 augustus 2004 @ 20:23:03 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21564462
heb je de prijzen gezien?

dan is het gelijk heel wat minder leuk
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:23:09 #279
336 Jessicaa
pi_21564465
Lois vraagje.
Jullie hadden toch voor Iris of Eva zo'n grote ladenkast/commode bij ikea gekocht en die geverfd? Was dat een blank houten ladekast? Ik zoek zoiets, maar ik kan alleen een antiek gebeitse vinden die er op lijkt. Of hadden jullie die en die gewoon geverfd?
pi_21564497
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe komt het dat jij nog steeds kunt spongebobben

onee, ik ben aan het spongebobben

* easy-going is bijgelovig
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:28:44 #281
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21564581
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
heb je de prijzen gezien?

dan is het gelijk heel wat minder leuk
Het is inderdaad errug duur. Ik had er even voor het gemak 'overheen' gelezen Die witte rozenwand zal denk ik ook heel mooi lijken. Oh jee ik word helemaal lekker gemaakt hier, want over een paar maanden verhuizen we. Maar gelukkig is al besloten en besproken dat de muren sierpleister of spackwerk worden. Dus het kan gewoon niet. Maar dromen blijft leuk
pi_21564717
Gaaf die behangetjes !!

Ik wil in mijn (nog steeds onbestaande) slaapkamer (als ik op mezelf woon dus), 1 wand met een sixties/seventies patroon. In de kleuren rood & roze (en misschien oranje en beige).

Mijn zus meteen: O, ik weet wel DRIE zaken in Utrecht die zo'n behang verkopen!!
Mijn moeder:
  Jubileum moderator donderdag 26 augustus 2004 @ 20:47:04 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21565009
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 20:23 schreef Jessicaa het volgende:
Lois vraagje.
Jullie hadden toch voor Iris of Eva zo'n grote ladenkast/commode bij ikea gekocht en die geverfd? Was dat een blank houten ladekast? Ik zoek zoiets, maar ik kan alleen een antiek gebeitse vinden die er op lijkt. Of hadden jullie die en die gewoon geverfd?
Wij hadden een blank houten ladekast ja, ik zal ff zoeken of ik hem kan vinden op de site.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 26 augustus 2004 @ 20:53:07 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21565144
Ik zie hem er niet meer bij staan Jessie en het was Jeroen dinsdag ook al opgevallen dat ie er niet meer stond, in "onze" Ikea.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:53:53 #285
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21565161
tis voorbij! Duitsland heeft terecht gewonnen! Nou ja we hebben tenminste nog zilver...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 augustus 2004 @ 20:57:44 #286
13151 crew  Rewimo
pi_21565259
Jammer hè. Nu maar hopen op de heren morgen
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:58:17 #287
336 Jessicaa
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:58:34 #288
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21565288
idd Rewimo!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:06:33 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_21565480
Jessie, misschien is de Ivar serie wat voor je? DIe kan je dus ook zelf beitsen enzo en die kan je helemaal zelf opbouwen. Hoog, laag, tot aan het plafond, met of zonder computerhoek, wat je maar wilt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:23:06 #290
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21565868
Jessicaa heb je geen MSN? Das nog makkelijker communiceren

-edit- de mijne is dvd@versteegt.com kun je me toevoegen als je wil
pi_21566009
Ik heb het weer overleefd

Het voordeel aan bodypump is dat het een aantal weken hetzelfde blijft, dus zo leer je al heel snel allemaal oefeningen herkennen Ben benieuwd of ik net zo veel spierpijn heb als vorige week, ik hoop het niet natuurlijk

Jammer dat ze geen goud hebebn, maar zilver is ook mooi
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:47:37 #292
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21566373
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot spindizzy
hij ziet er lief uit.
Nou ik heb mijn haar geverft en het ziet er heel anders uit dan het had moeten worden maar ja..
pi_21566562
Lievv Spindizzy!!!!!!

Jammer hè van de hockeydames...

Ships babyfeet, wat had het moeten worden en hoe is het nu???

Nou het werken ging weer voor geen meter. Ik ben er met mn hoofd niet bij, alles is me teveel en alles doet zeer. En ik hoefde vandaag maar drie uurtjes.. Morgen ben ik gelukkig vrij..
  donderdag 26 augustus 2004 @ 22:00:18 #294
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21566632
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Lievv Spindizzy!!!!!!

Jammer hè van de hockeydames...

Ships babyfeet, wat had het moeten worden en hoe is het nu???

Nou het werken ging weer voor geen meter. Ik ben er met mn hoofd niet bij, alles is me teveel en alles doet zeer. En ik hoefde vandaag maar drie uurtjes.. Morgen ben ik gelukkig vrij..
Ik had die nieuwe haarverf die je zo vaak op de reklame voorbij ziet komen het had bruin met blonde highlights moeten worden maar het is roodachtig met blond
niet echt lelijk hoor gelukkig vind ik zelf en vriendje vind het ook wel grappig

gelukkig dat je morgen vrij bent clauwhee kan je lekker even je eigen dingetjes doen
pi_21566849
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef babyfeet het volgende:

[..]

Ik had die nieuwe haarverf die je zo vaak op de reklame voorbij ziet komen het had bruin met blonde highlights moeten worden maar het is roodachtig met blond
niet echt lelijk hoor gelukkig vind ik zelf en vriendje vind het ook wel grappig

gelukkig dat je morgen vrij bent clauwhee kan je lekker even je eigen dingetjes doen
Loreal Expertise????

Jah..weet je ik hoor mezelf ook klagen, terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Maar als ik het er niet uitgooi dak me zo #!@$!!! voel krop ik alles zo op...en kan ik vervolgens alleen maar huilen en chagi zijn. Ook niet leuk
pi_21566850
Mijn oom mag morgen uit het ziekenhuis

En hij dacht dat hij eerst nog een tijdje naar een verzorgingstehuis moest, maar hij mag gewoon naar zijn eigen huis toe

En volgende week krijgt hij de uitslag of hij bestraald moet worden of niet
pi_21566898
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:12 schreef Sylvana het volgende:
Mijn oom mag morgen uit het ziekenhuis

En hij dacht dat hij eerst nog een tijdje naar een verzorgingstehuis moest, maar hij mag gewoon naar zijn eigen huis toe

En volgende week krijgt hij de uitslag of hij bestraald moet worden of niet
Hé das goed nieuws Sylvana!!!
pi_21567588
Het begint hier super spannend te worden.
We gaan het huisje kopen
We weten al wat voor hypotheek we willen en van wie , gaan morgen een nieuwe ID-kaart aanvragen (want die is van ons beiden verlopen).
Alleen is de eigenaresse niet te bereiken.... Zul je zien dat die nu net met vakantie is....
pi_21567750
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:46 schreef Xanthe het volgende:
Het begint hier super spannend te worden.
We gaan het huisje kopen
We weten al wat voor hypotheek we willen en van wie , gaan morgen een nieuwe ID-kaart aanvragen (want die is van ons beiden verlopen).
Alleen is de eigenaresse niet te bereiken.... Zul je zien dat die nu net met vakantie is....
Owww wat leuk Xanthe!! Spannend inderdaad!!! Ik ben blij voor jullie
pi_21567949
Wat fijn Spindizzy
Zit er Duitse Herder bloed in?

Ach, maakt ook niet uit, 't is een lieverd!
pi_21567979
Wat leuk Xanthe En wat spannend zeg, wel balen dat de eigenaresse niet te bereiken is, maar het komt wel goed allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')