Geen Europees paspoort.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom zou Barca Silvinho laten gaan? Ze hebben hem net aangetrokken, voldoet hij nu al niet meer ofzo.
Ik dacht dat hij die wel kon regelen. Anders vind ik het een super domme aankoop. Dat Eto'o kwam zat er toen al wel aan te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Geen Europees paspoort.
Kansloze vormen? Leg uit?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef mister_popcorn het volgende:
op de een of andere manier vind ik het beetje kansloze vormen aannemen, dat gezoek naar een linksbenige verdediger...
kijk gewoon ff lekker in de jeugd of op de nederlandse velden.
Mocht paauwe geblesseerd raken hebben we een achterhoede bestaande uit Babos saidi en een portugees of wat het ook moge worden. Dat zal de communicatie zeker weten niet te goede komen ben ik bang.
Nog beschikbaar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:30 schreef InnocentFR het volgende:
Ik verwacht niet dat het zondag vol zit hoor, zou wel heel triest zijn.
Ik kon nog kaart voor 47 euro krijgen, was me wat te veel dus word de stad.
Wel mooi dat utrecht en psv nu ook er wat tegen ondernemen, daarom moet Feyenoord
ook juist dit jaar volhouden.
Boycot betreft het instappen in de combi.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:40 schreef The_Hives het volgende:
Doe je niet mee aan die boycot?
Ik las het verkeerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Boycot betreft het instappen in de combi.
Kom op zeg, wat hebben wij aan mislukte spelers van Barnsleyquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Bruno Basto is zeker een goede verdediger, maar die heeft in Portugal en bij Bordeaux volgens mij alleen maar linksback gespeeld, dus in die zin denk ik dat Corbo (mislukt bij Barnsley, dat dan weer wel) meer kans maakt.
Zegt niet altijd wat natuurlijk, maar het geeft wel te denken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:49 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hebben wij aan mislukte spelers van Barnsley![]()
Je doet het klinken alsof ie voor het eerst in 3 jaar met de groep meetraint.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:17 schreef Chielus het volgende:
Ik lees net dat Van Haaren (ja die we 3 jaar geleden eens hebben overgenomen van Roda) eindelijk weer met de Groep aan het meetrainen is. Dus met de mogelijkheden op de Linksachterpositie zit Gullit wel goed (Mtiliga, van Haaren evt. Boschaart). Dezk dat ze eerder naar de mogelijkheden kijken van een centrale verdediger met een goed linkerbeen die ook nog eens een beetje een beetje kan passen,
Nee, niet meer beschikbaar. Ik kijk zondag wel, ik verwacht nog wel dat er kaarten zijn en dat er geen kort verblijf in arnhem is. Die kaarten waren 30 of 35 euro kostprijs geloof ik.quote:
Denk het niet, wil Brugge van hem af dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:42 schreef Heero87 het volgende:
Is Feyenoord nog steeds geïnteresseerd in Rozehnal?
Hij is niet links he?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef Heero87 het volgende:
Niet speciaal. Maar het is niet dat niet mag vertrekken. Een basisplaats heeft hij momenteel zowiezo niet, en gezien het missen van de Champions League zou een uitgaande transfer niet overbodig zijn..
Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:48 schreef Aeroxie het volgende:
Van Basten ziet Kalou graag als Nederlander
Marco van Basten en assistent Johnny van 't Schip hebben aan het adres van Salomon Kalou laten blijken zeer positief gestemd te zijn over het feit dat hij Nederlander wil worden. De aanvaller van Feyenoord doet het de laatste tijd goed in Rotterdam en Van Basten ziet veel toekomst in de (nu nog) Ivooriaan.
Kalou zou zich in de selecties van één van de jonge teams willen spelen. Van Basten lijkt hem echter al een kans te willen geven in zijn Oranje, mits het lukt hem Nederlander te maken. Een woordvoerder van de KNVB verklaarde aan Voetbalzone.nl dat men bezig is om hem de Nederlandse nationaliteit te geven.
Krijg je daar straks ook nog handel inquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
Naja.. ik wil niet stom klinken maar ik ben geen voorstander van dit soort zaken. Laat die jongen lekker voor z'n eigen land uitkomen als die daar trots voor is en laat het Nederlands elftal maar presteren met de spelers die we hebben. Hij mag van mij best Nederlander worden zodat ie later hier kan blijven wonen in een veilig land maar om hem als speler te zien van een ander landHoop dat de Fifa dan ook snel maatregelen treft (wat ze al van plan waren i.v.m. de Qatar aankopen).
Hij kan er toch ook niks aan doen dat hij in Ivoorkust is geboren. Hij had mischien wel graag Nederlander geweest.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Krijg je daar straks ook nog handel inHet spelen voor je land moet een trots zijn (als je dat bent).
Inderdaad, als je nou liever bij een ander land wil horen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:29 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Hij kan er toch ook niks aan doen dat hij in Ivoorkust is geboren. Hij had mischien wel graag Nederlander geweest.
Hij woont al jaren in Nederland en kan me wel voorstellen dat ie niet al te positief staat tegenover een heropvoedingskamp (?) na een nederlaag.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
Naja.. ik wil niet stom klinken maar ik ben geen voorstander van dit soort zaken. Laat die jongen lekker voor z'n eigen land uitkomen als die daar trots voor is en laat het Nederlands elftal maar presteren met de spelers die we hebben. Hij mag van mij best Nederlander worden zodat ie later hier kan blijven wonen in een veilig land maar om hem als speler te zien van een ander landHoop dat de Fifa dan ook snel maatregelen treft (wat ze al van plan waren i.v.m. de Qatar aankopen).
Nou reken er maar op dat je niet langer dan een uur in de stad zit wanneer je met een groepje bent. Zou niet weten waarom de politie van Arnhem dit jaar anders zal handelen dan vorig jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:37 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Nee, niet meer beschikbaar. Ik kijk zondag wel, ik verwacht nog wel dat er kaarten zijn en dat er geen kort verblijf in arnhem is. Die kaarten waren 30 of 35 euro kostprijs geloof ik.
Toen werd je nog samen met Visfriet weggestuurd uit Arnhem, nietwaar?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou reken er maar op dat je niet langer dan een uur in de stad zit wanneer je met een groepje bent. Zou niet weten waarom de politie van Arnhem dit jaar anders zal handelen dan vorig jaar.
Ah, alweer die betrouwbare bron.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:48 schreef Aeroxie het volgende:
.Een woordvoerder van de KNVB verklaarde aan Voetbalzone.nl dat men bezig is om hem de Nederlandse nationaliteit te geven.
Dit geval is toch geen uitmelkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Kalou moet lekker voor Ivoorkust uit blijven komen. Westerse landen melken de Afrikaanse landen al genoeg uit, moet je niet ook nog eens spelers gaan overnemen.
Verder is het ook onzin dat je nationaliteit veranderd kan worden. Je bent Nederlander of niet.
Klopt ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Toen werd je nog samen met Visfriet weggestuurd uit Arnhem, nietwaar?.
Je mag er dan ook een jaar niet inkomen..
Vorig jaar was er noodverordening en was het daarom helemaal rustig, dit jaar verwacht ik er wat meer. En ik hoop dat dat festival wat mensen trektquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou reken er maar op dat je niet langer dan een uur in de stad zit wanneer je met een groepje bent. Zou niet weten waarom de politie van Arnhem dit jaar anders zal handelen dan vorig jaar.
[insert-stoere-smiley]quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Klopt ja...
En of ik er welkom ben, vast niet. Vorig jaar hebben ze al een foto van me genomen, toen ik het cafe werd uitgezet. Zal me niet verbazen dat al die foto´s zondag weer bij de hand worden genomen om te bekijken of er bekenden voor hun tussenzitten.![]()
Heb er schijt aan, ga gewoon.![]()
Wat is er stoer aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:02 schreef mat_herben het volgende:
[..]
[insert-stoere-smiley]
Ik vind dat dat doorstromen van de nummers 3 in de pool van de Champions League eens afgelopen moet zijn. Ik vind dat diegene die starten in de UEFA Cup het onderling uit moeten maken. En diegene die starten in de Champions League dat die in bij dat tournooi moeten blijven en niet opeens nog een herkanzing in de UEFA Cup moeten krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:36 schreef heinekenbier het volgende:
Doordat er geen verrassingen zijn geweest in de voorronde van de Champions League (de verliezers gaan door naar de UEFA Cup) komen er geen clubs met een hoge clubranking bij voor de loting van de UEFA Cup. Dat betekent dat Lazio Roma de hoogste geplaatste club is bij de loting vrijdagmiddag. Na Parma volgt Feyenoord op een derde plaats. Daarmee is Feyenoord op basis van de ranking dus een van de favorieten voor de eindzege. Al moet daarbij gezegd worden dat bij de laatste 32 acht verliezende clubs uit de Champions League zullen doorstromen.
De top 10 bij de loting vrijdag:
Lazio Roma 83.531
Parma 66.531
Feyenoord 65.246
Newcastle United 61.510
AEK Athene 51.467
VfB Stuttgart 47.331
Club Brugge 43,529
Gl. Rangers 42,601
PAOK 41,467
Udinese 38.531
Na de eerste ronde in de UEFA Cup worden 8 poules van vijf teams gerealiseerd. Zij spelen alle vier duels waarvan twee thuis. Daaruit plaatsen de eerste drie clubs van elke poule zich. De nummers een van elke poule treffen een nummer drie, de nummers twee treffen de nummer 3 uit de Champions League. Samen maakt dat 32 teams die vervolgens de UEFA Cup via play-offs uitspelen.
Omdat als je nu akkoord gaat met de combi, afgelopen 2 jaar voor niets ben thuisgebleven en zo blij zijn hun er niet mee. Veel Feyenoorders in de stad en kan opstootje in andere vakken komen. Nu heeft het des te meer zin, omdat nu de andere 4 clubs met ook veel supporters ook aan de boycot meedoen. Die combi slaat nergens op en daar moet je je niet bij neerleggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef jantje_uit_s het volgende:
Mag ik ff vragen wat voor zin het heeft om zondag het uitvak te boycotten? Vitesse twee keer zo veel op een kaartje te laten verdienen door op de Vitesse vakken te gaan zitten? Dat lijkt me geen boycot. Ik snap niet waar we nu met zijn allen mee bezig zijn. Het enige wat Vitesse op deze manier krijgt is zijn zin, omdat het de afgelopen twee jaar ook goed is gegaan. Wat mij betreft gewoon een vol uitvak dus zondag!
Ja ik ga wel, ik vind dat het protesteren tegen de combi ook wel op andere manieren kan (zie bijvoorbeeld Twente-Ajax op www.ajaxfotoside.nl) dit seizoen. Je gaat toch naar het voetbal om met je eigen supporters in één groep je eigen club aan te moedigen? Daarnaast zou ik Vitesse niet blij willen maken door een kaartje te kopen dat twee keer zo duur is, dus waar ze twee keer zo veel op verdienen. Ook al had ik de kans daarvoor. Natuurlijk is geen stijl dat we weer verplicht worden met de bus te komen, maar dat is Vitesse, die leggen zelfs hun eigen supporters een verplichte buscombi op terwijl het niet nodig is. Het feit dat zij zich nu ook tegen het beleid van hun eigen club gaan keren geeft wel aan dat het bij Vitesse eens anders moet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:11 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Omdat als je nu akkoord gaat met de combi, afgelopen 2 jaar voor niets ben thuisgebleven en zo blij zijn hun er niet mee. Veel Feyenoorders in de stad en kan opstootje in andere vakken komen. Nu heeft het des te meer zin, omdat nu de andere 4 clubs met ook veel supporters ook aan de boycot meedoen. Die combi slaat nergens op en daar moet je je niet bij neerleggen.
Ben benieuwd hoe vol het zondag is, het zal niet uitverkocht zijn denk ik. Maar zullen best paar honderd (700 of zoiets) trieste mensen bijzitten die er niks van snappen.
jantje ga jij zondag trouwens?
En Leonardoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Pardo?
en het is trouwens voornamelijk Arnhem en de Politie dat dwars licht... (evenementen in de stad : Vit - Fey, Rijnfestijn, KoopZondag, begin bouw Musis Garage, en het is sowisow een zooi overal)quote:tís eigenlijk toch te triest voor woorden dit gezeik allemaal...
die Krikke verbied evv voor Feyenoorders naar Arnhem en sups van ajaks , P$V, Utrecht staan ineens pal achter Feyenoord.
Die drie clubs hebben de laatste jaren het nodige verziekt in Arnhem, WIJ FEYENOORDERS NIET!!!!!!!!!!!!
Iedereen die wel vind dat Feyenoorders met verplichte combi naar Arnhem moeten, graag uitleg!!!
Ik heb geen favoriet die we moeten loten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:51 schreef RedGuy het volgende:
We kunnen deze ploegen loten.
FC Dnipro Dnipropetrovsk (Oekraine), Ferencvárosi TC (Hongarije), Odd Grenland (Noorwegen), FC Terek Grozny (Rusland), FHK Liepajas Metalurgs (Letland)
En we zijn groepshoofd in groep 4.
Wordt lastig. Ik denk een derde plaats.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:51 schreef RedGuy het volgende:
FC Dnipro Dnipropetrovsk (Oekraine), Ferencvárosi TC (Hongarije), Odd Grenland (Noorwegen), FC Terek Grozny (Rusland), FHK Liepajas Metalurgs (Letland)
En zondag in de combi stappen helpt wel zeker?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:30 schreef jantje_uit_s het volgende:
Het boycotten van de afgelopen twee jaar heeft veel geholpen wil je zeggen??
Wat een kutclubs in kutlanden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:51 schreef RedGuy het volgende:
3de plaats?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wordt lastig. Ik denk een derde plaats.
Komt Ods Grenland uit Oslo, want anders wordt dat denk ik ook wel een moeilijk verhaal?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En zondag in de combi stappen helpt wel zeker?
[..]
Wat een kutclubs in kutlanden.
Dan maar hopen op Hongarije of Noorwegen, want naar die andere drie landen ga ik niet.
Heeft tot nu toe nog geen resultaat gehad, alleen beginnen wel meer clubs zich tegen Arnhem te keren en komt de discussie weer op gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:30 schreef jantje_uit_s het volgende:
Het boycotten van de afgelopen twee jaar heeft veel geholpen wil je zeggen??
Hm, Fenecvaros is wel kampioen van Hongarije maar is reis technisch misschien wel het beste voor zowel de ploeg als het legioen. Odd Grenland is de club uit Skien (ongeveer 100 km ten zuid oosten van Oslo. Zou ook wel een mooie optie zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:51 schreef RedGuy het volgende:
Kost wel 60e voor een treinretourtje die 100 km.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:47 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hm, Fenecvaros is wel kampioen van Hongarije maar is reis technisch misschien wel het beste voor zowel de ploeg als het legioen. Odd Grenland is de club uit Skien (ongeveer 100 km ten zuid oosten van Oslo. Zou ook wel een mooie optie zijn.
16 september, 30 september thuis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kost wel 60e voor een treinretourtje die 100 km.
Wanneer is de eerste speelronde ook weer, 17 september?
Hoerenlycos..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:01 schreef mister_popcorn het volgende:
staanplaats ik heb nix binnen gekregen nog, zal zo nog 's kijken en zal alvast vrienden bellen of zij
eventueel nog kaartje kunnen halen. zeg anders maar hier hoeveel je er wil, dat mailen komt nog wel dan.
Nou methodmich, goede keuze voor de linksback bij Feyenoord?quote:Feyenoord heeft de linkerverdediger Bruno Basto voor twee seizoenen gecontracteerd met de optie voor een derde jaar. De 26-jarige Portugees komt transfervrij over van de Franse topclub Girondins Bordeaux, waar hij vijf jaar basisspeler was. Basto werd gecontracteerd na een zorgvuldige medische keuring. De Portugees is zondag 12 september inzetbaar voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen FC Twente.
Basto stapte in 1997 over van Alverca (Portugese derde divisie) naar topclub Benfica. Daar veroverde hij een basisplaats, wat hem in 2000 een transfer opleverde naar Girondins Bordeaux. Daar was hij vijf jaar lang basisspeler. Dit seizoen kon Basto vooralsnog niet rekenen op een basisplaats.
‘We zijn erg blij dat we een verdediger van het kaliber Basto vast hebben gelegd’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Hij komt van een grote Franse club en is voor ons een aanwinst.’
Basto is zondag tegen Vitesse nog niet inzetbaar aangezien er nog enkele formaliteiten geregeld moeten worden. Gullit kan hem zondag 12 september tegen FC Twente opstellen. Basto is dit seizoen ook inzetbaar in het UEFA Cup toernooi.
Vanaf woensdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:32 schreef Aeroxie het volgende:
Lijkt mij wel. Hij is transfervrij dus als hij niet slaagd maak je wijnig verlies. Hoe lang is hij eigenlijk op proef geweest bij Feyenoord?
Ow dan hebben ze snel gezien dat hij kan voetballen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vanaf woensdag.
Gullit heeft vorig seizoen ook wat wedstrijden in Frankrijk bezocht, dus wie weet heeft hij hem daar zien spelen, hij had toch een basisplaats daar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:38 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ow dan hebben ze snel gezien dat hij kan voetballen...
We hebben gewoon een superverdediger erbij, die speelt gewoon een extra seizoen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kan je in 4 seizoenen 5 jaar in de basis spelen?
Dikgedrukt zijn de belangrijkste spelers.quote:1 Erik Holtan G Norway 20-04-69 Moss Kongsvinger
2 Lars Lien D Norway 11-06-81 Notodden Skarphedin
3 Anders Rambekk D Norway 17-08-76 Kristiansand Pors
4 Ronny Deila D Norway 21-09-75 Porsgrunn Urædd
5 Trond Viggo Toresen M Norway 22-08-78 Levanger Pors
6 Morten Fevang M Norway 06-05-75 Sandefjord Runar
7 Christian Flindt Bjerg M Denmark 19-02-74 Innsbruck Viking
8 Bent Inge Johnsen M Norway 28-01-72 Mosjøen Rosenborg
9 Sebastian Henriksson F Sweden 12-10-74 IFK Gothenburg
10 Olivier Occean F 23-10-81 Sth Connecticut Univ
11 Morten Knutsen M Norway 27-11-77 Arendal Rosenborg
12 Rune Almenning Jarstein G Norway 29-09-84 Porsgrunn Herkules
13 Aksel Rød F
14
15 Alexander Aas D Norway 14-09-78 Porsgrunn Skiens Grane
16 Jan Tore Amundsen M Norway 12-04-83 Kongsvinger Urædd
17 Jan Frode Nornes D Norway 08-01-73 Tønsberg Eik Tønsberg
18 Espen Ruud D Norway 26-02-84 Porsgrunn Hei
19 Martin Wiig F Norway 22-08-83 Bodø Urædd
20 Tarjei Dale M Norway 29-09-83 Skien None
21 Armin Sistek F Norway 03-01-83 Prijedor Gjerstad
22 Vegard Lie D Norway 22-02-84 Tønsberg Larvik Turn
23 Brede Bomhoff D Norway 30-07-76 Skien Tollnes
24 Morten Olsen G Norway 28-01-79 Bodø Sandefjord
25 Espen Hoff F Norway 20-11-81 Larvik Larvik Turn
Was een paar jaar geleden ook een optie voor de nationale ploeg en is zeker een prima speler. Niet de man die met Paauwe kan concurreren centraal, maar een pure linksback.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou methodmich, goede keuze voor de linksback bij Feyenoord?
Voor 10 mil mag ie zeker weg van mij. Als het feit dat ie ff wissel staat de reden is dat ie wil vertrekken vind ik dat wel een beetje zwak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:41 schreef Aeroxie het volgende:
Het feit dat Buffel er zelf met Anderlecht uit is baard me wel zorgen. Dat betekent dat hij weg wil want anders ga je niet eens in onderhandeling met een andere club. En dat allemaal na een vroege wissel en 1 wedstrijdje op de bank.....
Maarja aanvallers genoeg die hem kunnen vervangen (Kalou, Lazovic en eventueel kan Ono ook op die plek spelen). Dus als Feyenoord hem voor 10 miljoen kan verkopen kunnen ze hem het beste maar weg doen.
ssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
Klopt het dat de poule uit de zelfde 'pot' zal bestaan? Dan heb je straks kans op Feyenoord, Millwall, Schalke, Basel en Maccabi HaifaOveruren voor politie Feijenoord-Ridderster. Misschien kunnen ze wel vast beginnen met het volgende bureau te bouwen.
Waar heb je dat vandaan? Enige wat ik heb gelezen is dat Anderlecht interesse had, maar dat de vraagprijs hoger was dan de transfersom voor hun vertrekkende speler. Buffel die maakt iigdit seizoen af. Ook al zitten we relatief ruim in de aanvallers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:41 schreef Aeroxie het volgende:
Het feit dat Buffel er zelf met Anderlecht uit is baard me wel zorgen. Dat betekent dat hij weg wil want anders ga je niet eens in onderhandeling met een andere club. En dat allemaal na een vroege wissel en 1 wedstrijdje op de bank.....
Maarja aanvallers genoeg die hem kunnen vervangen (Kalou, Lazovic en eventueel kan Ono ook op die plek spelen). Dus als Feyenoord hem voor 10 miljoen kan verkopen kunnen ze hem het beste maar weg doen.
Flink wat mitsen en maren dus...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:57 schreef twi het volgende:
verdedigend is Feyenoord het zwakste (in theorie). Nu heeft Feyenoord natuurlijk niet tegen twee fantastische tegenstanders gespeeld. Vooral Willem II speelde gewoon teleurstellend. Maar feit is dat er 1 tegengoel uit een vrije trap is gevallen, en voor de rest geen enkele goal tegen is gemaakt. Met enig geluk, want die bal op de paal tegen WII had er zo in kunnen vliegen, maar toch. Ajax en PSV hebben er al resp. 3 en 4 tegen (tegen betere tegenstanders weliswaar, maargoed, dat doet er even niet toe).
Hoe behandelt ie hem dan? Hij heeft m een keer ne een helft gewisseld, waarin hij overigens geen bal goed raakte en ook nog een tikkie tegen zn scheenbeen kreeg. Vervolgens heeft Kalou het prima gedaan dus is het ook logisch dat die de volgende wedstrijd begint.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:47 schreef Spideyman het volgende:
Geen idee waar Aruna heen wil, maar reken er maar op dat Anderlecht een flinke zak met geld in de handen gedrukt krijgt. Vast en zeker genoeg om Buffel te kopen.
Gullit zit op dit moment op een roze wolk en kijkt niet vooruit. Als Buffel weg gaat mag je Gullit daar 100% op afrekenen. Ik zeg het al 2 weken, een speler die in zo'n korte tijd zo veel voor feyenoord betekent heeft behandel je niet zoals gullit dat nu doet.
Buffel wil niet weg? Waarom is hij persoonlijk al tot een akoord gekomen met Anderlechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:32 schreef RedGuy het volgende:
Buffel wil niet weg, Feyenoord heeft hem gemaakt tot wat hij nu is en hij komt vanzelf wel weer in de basis en begint zelf weer te scoren.
Eind van het seizoen mag hij naar een topclub voor 10 miljoen.
Ono is gemaakt tot middenvelder (zoals zoveel spelers bij Feyenoord)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:47 schreef twi het volgende:
Ono is een middenvelder, geen schaduwspits.
Waar heb je dat vandaan dan? Anderlecht heeft bij Feyenoord naar zijn prijs geinformeerd, maar meer ben ik hierover niet tegengekomen. Ze mogen toch ook pas met Buffel onderhandelen als Feyenoord daar toestemming voor geeft?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:36 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Buffel wil niet weg? Waarom is hij persoonlijk al tot een akoord gekomen met Anderlecht![]()
Nu ja, niet echt goed. Hij heeft het vrijwel nooit gespeeld. Zijn hele loopbaan is ie al linksback, dus ik denk ook dat ze hem daarvoor hebben gehaald.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Verder ben ik (als dit de laatste aankoop is, die van Basto dus) een beetje teleurgesteldWe zouden een concurrent voor Paauwe halen (MM zegt dat ie niet echt goed centraal kan spelen, hoeft niet altijd waar te zijn wat ie zegt maar vaak heeft ie er natuurlijk verstand/kennis van).
Eens kijken hoe dat uit pakt.
Ono is een spelmaker, een aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:38 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ono is gemaakt tot middenvelder (zoals zoveel spelers bij Feyenoord)
Dat zou ik niet erg vinden, erger me elke wedstrijd al aan die jongen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:57 schreef Luni het volgende:
Ik denk dat Song het volgende "slachtoffer" zal zijn van Gullit.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:57 schreef Luni het volgende:
Ik denk dat Song het volgende "slachtoffer" zal zijn van Gullit.
De eerste helft tegen Willem II heb je zeker gemist?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:12 schreef RedGuy het volgende:
Song speelt best goed de laatste tijd.
De hele voorbereiding speelde Buffel matig, en vorig seizoen vond ik hem ook niet altijd even goed, maar Van Marwijk liet hem gewoon staan, dat is het verschil met Gullit, de besten spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:32 schreef Heero87 het volgende:
Dat van Buffel en Anderlecht is pure onzin. De Belgische kranten meldden enkel dat Anderlecht geinformeerd heeft en meteen doorhad dat Buffel onhaalbaar was. Voetbalzone heeft dat overgenomen én heeft er aan toegevoegd dat ze zogezegd rond zouden zijn.
Wat ik niet begrijp is dat Buffel meteen uit de basis vliegt, terwijl hij diezelfde week nog man van de match was bij België én twee goals scoorde?
nu al?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Laten we het hopen.![]()
Zo maar eens de trein naar arnheim pakken.
Na de wedstrijd van Vitessequote:Op zondag 29 augustus 2004 00:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Wanneer kan die Portugees eigenlijk al meespelen?
Nouja, het was gewoon een slechte wedstrijd. De tactische wissel Ghaly - Smolarek heeft niet geholpen want Saidi heeft veel in de verdediging moeten doen, en met Ghaly erbij zou dat makkelijker zijn geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:53 schreef Aeroxie het volgende:
PSV heeft gister gelijk gespeeld dus als Ajax dat vandaag tegen Utrecht ook doet is er niks aan de hand.
Doe eens afkloppen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:07 schreef Aeroxie het volgende:
Ajax staat zelfs 1-0 achter tegen Utrecht
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:22 schreef mat_herben het volgende:
ja had gekund, vitesse had die bal op de paal ook gewoon erin kunnen rammen
1 Feyenoord 3 2 1 0 11-2 7quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:22 schreef mat_herben het volgende:
ja had gekund, vitesse had die bal op de paal ook gewoon erin kunnen rammen
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Neusjes - Utrecht 1 - 1
![]()
en wat moet ik hiermee? laar de nr. 4 dan ook zienquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef heinekenbier het volgende:
[..]
1 Feyenoord 3 2 1 0 11-2 7
2 PSV 3 2 1 0 12-5 7
3 Ajax 3 2 1 0 10-5 7
maak jij er dan ff eentje aan voor mij?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:41 schreef mister_popcorn het volgende:
zeg matje ga ff je eigen topic vervuilen joh. optyfen.
Vervelend hè, spelers die 200% geven, als ze tégen je spelenquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:41 schreef mister_popcorn het volgende:
Verder was die vreven uiteraard weer stront en stront vervelend, en die hofs mag ook z'n beide poten breken.
nee luie teringjood ik doe nix voor jou.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:47 schreef mat_herben het volgende:
[..]
maak jij er dan ff eentje aan voor mij?stakker
Dan maar voor de herkansing(en) slagenquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
De eerste echte test voor Feyenoord dus en niet geslaagd. Dat is op zich vervelend.
whehequote:Op zondag 29 augustus 2004 16:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee luie teringjood ik doe nix voor jou.
rot gewoon op naar je vitesse topicje, komt het allemaal goed.
En vreven geeft wel 200% ja, maar hij loopt ook echt te eikelen, en dat zou minder kunnen want het gaat echt nergens over. Tis alleen maar drie keer kut.
maar na zo'n teringwedstrijd als deze ben ik niet verstandig meer en dan trek ik zulke bijdehande kutkindjes echt slecht...quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:21 schreef golfer het volgende:
Je zou ook wat minder kinderachtig op elkaars posts kunnen reageren of soms gewoon even een post negeren
Of matje zou de boel niet kunnen provocerenquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:21 schreef golfer het volgende:
Je zou ook wat minder kinderachtig op elkaars posts kunnen reageren of soms gewoon even een post negeren
Of jij haalt em weg of blijft zelf wegquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:21 schreef golfer het volgende:
En nu toch weer niet. Lijkt me dat je zon bericht er pas op zet als je 100% zeker bent.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:29 schreef Erasmusch het volgende:
Las op LN dat Ton van de FSV in het uitvak zat...
Mischien na de verkoop van van de Berg en Lurling? En het mischien vertrek van Buffel, Marseille schijnt 15 miljoen over te hebben voor hem.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef Suijk het volgende:
Kompany lijkt me redelijk onhaalbaar.
We hebben Kompany niet nodig, Loovens en Saidi zijn goed genoeg. Het getuigt ook niet in veel vertrouwen in Loovens als je een puber van Anderlecht haalt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:24 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Mischien na de verkoop van van de Berg en Lurling? En het mischien vertrek van Buffel, Marseille schijnt 15 miljoen over te hebben voor hem.
Loovens word nooit zo´n topper als bijvoorbeeld Heijtinga. Die is een vaste waarde en Loovens zit eigenlijk al 4 jaar op de bank.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
We hebben Kompany niet nodig, Loovens en Saidi zijn goed genoeg. Het getuigt ook niet in veel vertrouwen in Loovens als je een puber van Anderlecht haalt.
Ehhh... lijkt me niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:24 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Mischien na de verkoop van van de Berg en Lurling?
Loovens is een hele goede verdediger, die genoeg speelminuten gaat krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:30 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Loovens word nooit zo´n topper als bijvoorbeeld Heijtinga. Die is een vaste waarde en Loovens zit eigenlijk al 4 jaar op de bank.
Heikeneuker heeft wel op de bank gezeten he bij het EKquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Loovens is een hele goede verdediger, die genoeg speelminuten gaat krijgen.
Vooralsnog heeft Loovens een UEFA Cup gewonnen, en Heitinga niet.
Flikker nou eens op met dat vergelijken met de joden steeds. Wij zijn godverdomme Feyenoord, en met niemand te vergelijken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heikeneuker heeft wel op de bank gezeten he bij het EK
Verder hebbe wij nog maar 2 goals tegenen Ajax met die superopleiding van ze (jaja.. ze hebben een eigen opgeleide centrum riepen ze nog) er 5 tegen. De Jong dies echt goed
![]()
![]()
Ik zie verdedigend liever Gyan dan De Jong.
Waarschijnlijk wel, treurig ventje. Misschien lukt het hem om de Linksbuiten van Den Bosch te intimideren, maar in de Bundesliga moesten ze toch vooral keihard lachen om deze indiaan. Heeft daar welgeteld 8 wedstrijden. Ben blij dat ze hem nooit naar Feyenoord hebben gehaald.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:58 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij probeert Stijn iets te compenseren met z'n rare gedrag
Volgens mij worden die nu mooi zelf opgeleid door de master himself: HENK FRASERquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:20 schreef RedGuy het volgende:
Ik wil een verdediger die spitsen lachend door midden schopt.
Waar dan? Ik reageer op de post van Butra dat wij onze verdedigers niet met die van Ajax hoeven te vergelijken. Heitinga is technisch beter dan onze verdedigers, maar ik heb liever verdedigers zoals Loovens en Saidi, maar die zijn helaas nog geen Fräser of de Wolf. Kan nog wel komen, dat wel.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
RedGuy, nou spreek je jezelf toch wel tegen...
Hij heeft kanzen genoeg gehad. Ik zie liever Zuiverloon voetballen, dat word een grotere als Loovens.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:17 schreef Mindlight het volgende:
Wanneer heeft Loovens dan een kans gehad zich te bewijzen? Ik vind het toch apart, want ik blijf er heilig van overtuigd dat hij de "De Wolf" in wording is.
Tsja enig cynisme zit al sinds mijn eerste post hier op fok in mijn ondertitel verwerkt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:29 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Hij heeft kanzen genoeg gehad. Ik zie liever Zuiverloon voetballen, dat word een grotere als Loovens.
Maarja jij zegt wel meer, jij zegt ook dat Gommans een goede spits is![]()
Ik ook.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:17 schreef Mindlight het volgende:
Wanneer heeft Loovens dan een kans gehad zich te bewijzen? Ik vind het toch apart, want ik blijf er heilig van overtuigd dat hij de "De Wolf" in wording is.
*kuch kuch* Kijk eens op de vorige pagina .. daar is het al gepostquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:20 schreef cultheld het volgende:
Wat vinden jullie nou van Vreven ?
Stijn Vreven liet zich tegen Feyenoord op het veld niet onbetuigd, maar ook na afloop. 'Ze deden me denken aan amateurs', trok de Belg een parallel tussen Feyenoord en SML, dat dinsdag als sparringpartner had gefungeerd.
tja vreven krijgt nog wel een koekie van eigen deeg als ze voor de zoveelste keer verliezen van Feyenoord in de kuip...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:20 schreef cultheld het volgende:
Wat vinden jullie nou van Vreven ?
Stijn Vreven liet zich tegen Feyenoord op het veld niet onbetuigd, maar ook na afloop. 'Ze deden me denken aan amateurs', trok de Belg een parallel tussen Feyenoord en SML, dat dinsdag als sparringpartner had gefungeerd.
Inderdaad, Loovens heeft inderdaad geen echte eerlijke kans gehad, wat ik wel jammer vind, want bij mij heeft de eigen jeugd voorrang, maar ik zie voorlopig geen reden om Saïdi eruit te halen want hij doet het heel behoorlijk en kan alleen nog maar beter wordenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef Erasmusch het volgende:
Loovens heeft nog steeds geen echte kans gehad, maar Saidi doet het ook gewoon perfect. Iig een stuk beter dan ik had verwacht. Die Magrao is me ook niet echt opgevallen.
14 dagen zonder voetbal, kutoranjeEngeland moet tegen Polen toch?
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Thomas buffel te horen heeft gekregen dat Feyenoord ondanks de interesse voor hem de aanvaller niet wil laten gaan. In ieder geval tot de winterstop dient de aanvaller in Rotterdam te blijven.
Dat geldt niet voor Lurling die volgens het AD definitief besloten heeft te zullen vertrekken nu hij heeft vernomen voor elke positie waarvoor hij in aanmerking komt derde keus te zijn. HIj kiest vandaag tussen Vitesse, NAC en FC Twente.
De Telegraaf meldt dat Feyenoord de transferprijs van Van den Berg van 200.000 euro verder heeft laten zakken. De kans lijkt daarom groot dat hij vandaag wordt gepresenteerd bij Vitesse als nieuwe aanwinst.
quote:Een financiele inhaalslag heeft Feyenoord teruggebracht aan de top van het nationale geldklassement. Op papier is de NV Feyenoord weer wat het in de jaren zestig en het begin van de jaren zeventig ook al was: de rijkste club van het land. Quote Finance schatte de begroting van Feyenoord vorig seizoen op 54 miljoen euro, vier miljoen meer dan de rivalen *j*x en P$V. De laatste cijfers die de Rotterdammers zelf verstrekten, betreffen de jaarrekening van 2002. De omzet bedroeg toen 60 miljoen euro. In het seizoen waarin de UEFA Cup werd gewonnen verdiende Feyenoord 6 miljoen euro aan recettes van nationale wedstrijden, nog eens 6 miljoen aan Europees voetbal, 15 miljoen aan premies Europees voetbal, 16 miljoen kwam binnen uit sponsoring, 5 miljoen uit mediacontracten, 10 miljoen uit merchandising, 1 miljoen uit internetactiviteiten en 1 miljoen uit overige inkomsten.
Jammer, Nac was toch ook nog geintereseerd?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:42 schreef Chielus het volgende:
Heerlijk, zo'n avondje en zien dat Ajax binnen 24 uur zn eigen graf heeft gegraven. Ze krijgen de laatste termijn pas over 4 jaar.
Trouwens Lurling blijft wel bij Feyenoord,
Voorlopig zijn we even van hem velost, en als hij goed speeld bij Vitesse, kunnen we volgend jaar nog wel voor hem vangen, ben in ieder geval al blij dat hij het hele jaar bij Feyenoord niet kan spelen.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:03 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Jammer, Nac was toch ook nog geintereseerd?
Aahhh...leedvermaakquote:Op woensdag 1 september 2004 11:42 schreef Chielus het volgende:
Heerlijk, zo'n avondje en zien dat Ajax binnen 24 uur zn eigen graf heeft gegraven. Ze krijgen de laatste termijn pas over 4 jaar.
Polen moet toch ook tegen Noord-Ierland/Wales?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Polen moeten inderdaad tegen Engeland.
Zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 14:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey is het waar dat Boateng in beeld is bij Feyenoord?/
Lijkt me vreemd.
L-E-Z-E-N!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:03 schreef BGN het volgende:
[..]
Polen moet toch ook tegen Noord-Ierland
leest ie verkeerd dan? Ja, dan lees ik ook verkeerd...quote:Op woensdag 1 september 2004 18:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N!!!!
Het gaat om de jongere versie. Deze Boateng is 13 (?) jaar en speelt volgens mij al in de jeugd van Feijenoord. Kwam over van Sparta. Waren die Spartanen niet zo blij mee volgens mij, whehe...
OVERGANG ANTHONY LURLING NAAR VITESSE AFGEKETSTquote:Op woensdag 1 september 2004 13:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Voorlopig zijn we even van hem velost, en als hij goed speeld bij Vitesse, kunnen we volgend jaar nog wel voor hem vangen, ben in ieder geval al blij dat hij het hele jaar bij Feyenoord niet kan spelen.
Nee hoor Engeland en dit heb ik uit t uit zeer betrouwbare bron, namelijk een Pools international.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:03 schreef BGN het volgende:
[..]
Polen moet toch ook tegen Noord-Ierland/Wales?
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee hoor Engeland en dit heb ik uit t uit zeer betrouwbare bron, namelijk een Pools international.
Van mij mag jequote:Op woensdag 1 september 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Die van 13, van Sparta is dat.
Mag ik de Feyenoord-fans feliciteren met de titel?
Dat feliciteren lijkt me nog iets te voorbarig, zo belangrijk was zlatan nou ook weer niet, 12 goals vorig seizoen oid? Vooral heerlijk dat ze geen vervanger hebben daaro.quote:02-09-2004: LURLING OP HUURBASIS NAAR NAC
[Bron: FR-Fans.nl]
Anthony Lurling speelt de rest van het seizoen voor Nac Breda. De aanvaller maakt het seizoen op huurbasis af bij de Bredanaars, die geen optie tot koop bedongen, zodat Lurling na dit seizoen wellicht terugkeert naar De Kuip.
‘Nadat de overgang naar Vitesse afketste (lees meer), heeft NAC pijlsnel gehandeld’, lichtte technisch directeur Mark Wotte de overgang toe. ‘Het is een goede oplossing. Bij NAC kan Anthony zich weer in de kijker spelen. Of het nou voor Feyenoord is of voor een andere club.’
ja en die mooie misser van 'm tegen brugge, whehehe.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Doei Tony
Zlatan was wel degelijk belangrijk voor Ajax, Erasmusch
Veel assists en hij zette vaak een aanval op.
Ik denk Zlatan zelf ook. Na een paar elleboogjes hebben die spijkerharde Italiaanse verdediggers ook de pest in hem.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja en die mooie misser van 'm tegen brugge, whehehe.
die kerel moest even veel duels vanaf de kant volgen vanwege dat losse elleboogje van 'm als dat hij scoorde. Nee Juve zal wel balen over 'n jaartje ofzo.
Bullshit, hij had de helft van het aantal goals en assists van Kuyt, dus waarschijnlijk iets van 6. Voor iemand met zon techniek is dat veel te weinig. Maar ik zie Saidi graag op sonck of anastqwerty.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Zlatan was wel degelijk belangrijk voor Ajax, Erasmusch
Veel assists en hij zette vaak een aanval op.
Ik dacht even dat het die kerel van Rode Ster was, maar dat is dus niet zo?quote:Nu de Portugees Basta is aangetrokken en Lurling en Van den Berg zijn vertrokken, is de selectie compleet, en optimaal versterkt? (door: Zeljko Petro)
Zlatan heeft veel minder duals gespeeld dan Kuijt en heeft zeker meer dan zes assists afgeleverd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bullshit, hij had de helft van het aantal goals en assists van Kuyt, dus waarschijnlijk iets van 6. Voor iemand met zon techniek is dat veel te weinig.
Dus dan missen ze daar ook weinig aan in vgl met vorig seizoen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zlatan heeft veel minder duals gespeeld dan Kuijt
ff opgezocht 7, tegen Kuyt 12quote:en heeft zeker meer dan zes assists afgeleverd.
We weten niet hoe Kalou zich verder gaat ontwikkelen en hetzelfde geld voor Buffel en Lazovic die tot nu toe niet veel scoort. Als deze jongen er met de winterstop 15 in heeft geschoten kan ie misschien goed met Kuijt in de spits spelen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus dan missen ze daar ook weinig aan in vgl met vorig seizoen.
[..]
ff opgezocht 7, tegen Kuyt 12
Maar daar gaat dit topic niet over, belangrijkste is dat het allemaal stinkneuzen zijn er bij ons eindelijk weer eens een aardig team staat. El Hamdaoui kunnen we niet gebruiken in mijn opzicht.
Shcreiven bleivt een vac appart....quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef Erasmusch het volgende:
Zo niet dan toch is het altjit berte dan sonck
Odd Grenland is een stugge ploeg. Denk niet dat ze met zoveel gaan winnen (Hoop het natuurlijk welquote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef Chielus het volgende:
[..]
Even een vraag naar aanleiding van de UEFA cup. Er van uit gaand dat Odd Grenland toch geen bottleneck problemen mag gaan opleveren voor Feyenoord (ik zeg 1-4 uit en 6-0 thuis), gaat daarna een groepsfase in werking. Spelen we daarin 4 of 8 wedstrijden. En zijn de tegenstander daarin dezelfde als in de "pre" lotingspoule van de komende ronde?
Poule van 5 ploegen, waarin je 2 thuis- en uitwedstrijden speelt. De ploegen waartegen je thuis (en uit) speelt worden door loting bepaald. En de tegenstanders zijn uiteraard de ploegen die de eerste ronde overleven. De CL-ploegen komen er na de poulefase bij.quote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef Chielus het volgende:
Spelen we daarin 4 of 8 wedstrijden. En zijn de tegenstander daarin dezelfde als in de "pre" lotingspoule van de komende ronde?
VIJF VRAGEN AAN… LEONARDOquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:33 schreef Erasmusch het volgende:
Krijgt iemand hier die Feyenoord-nieuwsbrief? Moet wat instaan over de revalidatie van Leonardo.
Idd dus. Het zou wel een hilarisch verhaal zijn, maar of we daar zo blij mee zouden moeten zijn. Maar dat zou ook betekenen geen Song meer, hmm...quote:'Trabelsi aangeboden aan Feyenoord'
6/9/2004 22:02
Feyenoord was in beeld als oplossing voor Hatem Trabelsi. Namens de Tunesiër stak zijn zaakwaarnemer Franklin Sedoc zijn licht op in Rotterdam nadat de transfer naar Arsenal was afgeketst.
Naar verluidt had Feyenoord-trainer Ruud Gullit wel oren naar Trabelsi, die vanwege transferperikelen bij Ajax in een ongemakkelijke situatie terecht is gekomen. De Amsterdamse club is echter niet van zins om mee te werken aan deze opmerkelijke stap, omdat het de concurrentie niet wil versterken.
Hoewel Trabelsi woensdag een gesprek heeft met Ajax – en weer welkom is in Amsterdam - blijft hij op zoek naar een nieuwe club. De enige manier om op korte termijn te vertrekken uit de Arena is een binnenlandse transfer, aangezien de internationale transfermarkt op 31 augustus is gesloten. Een internationale transfer is weer mogelijk in de winterstop.
Trabelsi leek op weg naar Arsenal dat al een akkoord had met Ajax over een afkoopsom. De overgang liep uiteindelijk stuk, omdat de noodzakelijke werkvergunning niet kon worden verleend. Trabelsi heeft te weinig interlands gespeeld voor Tunesië om te voldoen aan de eisen van de Engelse autoriteiten.
Trabelsi is net iets beter dan Songquote:Op maandag 6 september 2004 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het zou wel een hilarisch verhaal zijn, maar of we daar zo blij mee zouden moeten zijn. Maar dat zou ook betekenen geen Song meer, hmm...
Iets???quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Trabelsi is net iets beter dan Song
Waar heb je dat dan vandaan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:50 schreef RedGuy het volgende:
Trabelsi heeft Saidi gezegd voor Feyenoord te kiezen, omdat het zo mooie club is. Dan ben je al geen echte Ajacied, en hij probeerde Ajax te schaden met die rechtzaak.
Dat heb ik ook ergens gelezen. Lijkt me nogal logisch dat je je ploeggenoot bij de nationale selectie op zn minst om wat info vraagt als hij als in die competitie speelt. Zelfde verhaal met mido-Ghalyquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar heb je dat dan vandaan?
En Cruijff was wel welkom.............quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:15 schreef Luni het volgende:
Nee, nee, nee, nee geen Trabelsi, tis en blijft een jood, die hoeven we niet al zou het wel een stunt zijn.
Dat was 20 jaar geleden, toen was ik nog niet zo'n fanatiek supporter.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En Cruijff was wel welkom.............![]()
Het kan niet lang genoeg geleden zijn, Intresseert me geen een fuck het nedelands elftalquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:04 schreef DivineJester het volgende:
Zoals het er naar uitziet twee Feyenoorders in de basis bij Oranje voor een echt duel, waar het nog ergens om gaat ook. Dat is volgens mij best lang geleden
Lijkt me voor de ontwikkeling van de spelers wel goed, een wedstrijd met veel publieke druk om te presteren, een goede internationale tegenstander met spelers van veel grote clubs, daar kunnen ze alleen maar van leren.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Het kan niet lang genoeg geleden zijn, Intresseert me geen een fuck het nedelands elftal
Daar heb je gelijk in, en ik kan het als speler wel begrijpen dat je als prof graag voor voor oranje uitkomt, maar mij intresseerd het geen fuck.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lijkt me voor de ontwikkeling van de spelers wel goed, een wedstrijd met veel publieke druk om te presteren, een goede internationale tegenstander met spelers van veel grote clubs, daar kunnen ze alleen maar van leren.
Da's je goed recht natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en ik kan het als speler wel begrijpen dat je als prof graag voor voor oranje uitkomt, maar mij intresseerd het geen fuck.
alsof je het daar toen niet mee eens zou zijn geweestquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden, toen was ik nog niet zo'n fanatiek supporter.
Honderden (?) supporters die hun seizoenskaart toen hebben ingeleverd...quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
alsof je het daar toen niet mee eens zou zijn geweest
Joh...leukquote:07-09-2004: Marco Borsato in spelerstunnel van de Kuip
Marco Borsato is na zijn nieuwe records in de Kuip (6 concerten in no-time uitverkocht) vereeuwigd in de spelers tunnel van de Kuip. Iedere Feyenoord supporter kent de spelers tunnel van de Kuip wel, het zijn mooie schilderingen van artiesten die er ooit opgetreden hebben. Ook staan alle finales die in de Kuip gespeeld zijn, met natuurlijk ook de Uefa Cup Finale op 8 mei 2002. Merlin Wizart, die verantwoordelijk is voor die, schilderingen heeft nu dus ook Marco Borsato beschilderd. Feyenoord en het Legioen kunnen trots zijn op z'n spelerstunnel in HET stadion, met zo veel geschiedenis.
Marco Borsato zelf is heel er erg trots op dat hij in de spelerstunnel staat van De Kuip. 'De schildering is, zoals gebruikelijk van Merlin, weer buitengewoon mooi geworden en ik kan jullie vertellen megatrots te zijn op dit prachtige kunstwerk!'.
Half oktober komt de dvd Live in de Kuip 2004 uit.
Geeft alleen maar aan dat die emotionele reacties geen enkele grond hebben. Ze stonden net zo hard op de Coolsingel te juichen dat jaar hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Honderden (?) supporters die hun seizoenskaart toen hebben ingeleverd...
[..]
NEE!quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:19 schreef RedGuy het volgende:
Is Marco wel voor Feyenoord?
Je hebt ze allemaal persoonlijk gesproken?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat die emotionele reacties geen enkele grond hebben. Ze stonden net zo hard op de Coolsingel te juichen dat jaar hoor.
Lijkt me geen onredelijke aaname, het zijn per slot van rekening toch echte supporters?quote:Op woensdag 8 september 2004 10:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal persoonlijk gesproken?
Ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, Gullit en Petro gebroederlijk op de tribune.
Kanker KNJB.quote:EIS AANKLAGER NU VIJF DUELS SCHORSING GHALY
In Zeist had donderdagavond de mondelinge behandeling van de strafzaak tegen Hossam Ghaly plaats. Ghaly kreeg de kans zich te verdedigen tegen de beschuldiging dat hij tijdens Willem II-Feyenoord tegenstander Danny Matthijssen een bewuste elleboogstoot zou hebben gegeven. De Egyptenaar benadrukte ten overstaan van de tuchtcommissie dat er van opzet absoluut geen sprake was geweest. De aanklager van de KNVB besloot zijn aanvankelijke eis van vier duels onvoorwaardelijke schorsing evenwel te verzwaren naar vier duel onvoorwaardelijk plus één duel voorwaardelijk. De uitspraak van de tuchtcommissie volgt vrijdagochtend.
Jawel, maar het is pas zijn 1e keer dat hij dit doet, dacht dat ze daar ook naar keken, maar dat is blijkbaar niet zo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:01 schreef Sloggi het volgende:
Vijf duels zou volkomen terecht zijn.
Een elleboog blijft een elleboog, Feyenoorder of niet.
Moeten ze tussendoor niet nog tegen Den Bosch?quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:14 schreef Luni het volgende:
Feyenoord drie duels zonder Hossam Ghali
10/9/2004 10:39
Hossam Ghali moet drie wedstrijden van Feyenoord vanaf de tribune volgen. De Egyptische middenvelder moet boeten voor zijn aanvankelijk onbestrafte elleboogstoot.
De tuchtcommissie van de KNVB schorste Ghaly voor diens elleboogstoot in het duel met Willem II. De Egyptenaar had Danny Mathijssen met een elleboogstoot geraakt, zo achtte de tuchtcommissie bewezen.
Ghali leek te ontsnappen aan een straf. Scheidsrechter Dick van Egmond had het incident onbestraft gelaten. De aanklager zag in de tv-beelden aanleiding een onderzoek te starten. Ghali verwierp een schikkingsvoorstel van vier duels onvoorwaardelijk, dat uit het onderzoek voortvloeide.
Tijdens de mondelinge behandeling verhoogde de aanklager zijn eis tot vijf duels waarvan één voorwaardelijk. De uitspraak viel uiteindelijk uit in het voordeel van Ghali: vier duels, waarvan één voorwaardelijk.
Ghali kan beroep aantekenen tegen de schorsing, maar volgens Feyenoord zal de Egyptenaar daar geen gebruik van maken. Daarmee is zeker dat hij de wedstrijden tegen FC Twente, FC Utrecht en RBC Roosendaal moet missen.
Daarna.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Moeten ze tussendoor niet nog tegen Den Bosch?
Lijkt me een goeie ontwikkeling. Zal iig niet in de jeugd van de neusjes hebben rondgelopenquote:08-09-2004: Belgische arbiter fluit Feyenoord - FC Utrecht
De wedstrijd Feyenoord - FC Utrecht op 19 September a.s zal onder leiding staan van een Belgische arbiter, Paul Allaerts.
Dit in het kader van de uitwisseling van arbiters tussen Nederland en Belgie.
En Bodde heeft wat met Ajax te maken, precies?quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Daarna.
Juist wel KNJB, omdat de elleboog van Bodde bijvoorbeeld niet gezien is terwijl Studio Voetbal het duidelijk liet zien..
Feijenoorders, joden, vrienden van joden..quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Bodde heeft wat met Ajax te maken, precies?
Gehuil...
Ik zit morgen niet in de Kuip maar ik zal er zondag op letten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:24 schreef Moody het volgende:
Met hoeveel zijn jullie van plan van ons te winnen morgen?
En een verzoekje aan iedereen die in de Kuip zit morgen: Let ff op die nieuwe centrale verdediger van Twente (Majstorovic) en vertel daarna ff hoe goed hij eigenlijk is. (Ik zal 'm helaas niet vaak in actie zien - omdat ik _nogsteeds_ op de wachtlijst sta)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |