Waarom, teveel mensen die er een andere mening op na houden?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:22 schreef milagro het volgende:
mag er een slotje op dit topic?
Nee dat mag niet. Is het jouw topic? Waar haal jij het recht vandaan om een slotje te vragen op een topic dat niet eens van jou isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:22 schreef milagro het volgende:
mag er een slotje op dit topic?
nee, ik word er zo Godvergeten geil van!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:24 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Waarom, teveel mensen die er een andere mening op na houden?
Dat lijkt me wel, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:22 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Is het niet zo dat de mensen die er bezwaar tegen hebben dat hun partner mastrubeert; dat zij twijfelen aan hunzelf.
Een stuk rubber kan gewoon geen concurentie zijn, het is een extra, een extra die aan de kant gelegt wordt zodra het echt werk in beeld komt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik word er zo Godvergeten geil van!
Ik ga eens douchen![]()
pas op voor de douchekopquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik word er zo Godvergeten geil van!
Ik ga eens douchen![]()
Oeh, ook nog een concept die jou misschien vreemd is in een gezonde relatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zou haar maar goed in de gaten houden Jan Versteeg...
Jongeman.. jij verkeert in hele verkeerde kringen, ik denk dat satan bezit over je heeft genomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:24 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
haha, het heeft niets te maken met kringen waarin in zou verkeren.
Wat dat betreft ben ik zelfs nog terughoudend te noemen.
Zoek het eens op met Google, zelfs op de site van de kindertelefoon staat het op die manier uitgelegd![]()
Het is 2004, niet 1863.
Mee eensquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:22 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Een stuk rubber kan gewoon geen concurentie zijn, het is een extra, een extra die aan de kant gelegd wordt zodra het echte werk in beeld komt.
geestelijk gaat ze dan dus vreemd... en daarmee is de basis al gelegd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Oeh, ook nog een concept die jou misschien vreemd is in een gezonde relatie.
'Vertrouwen', ik vertrouw mijn vriendin. En wie zegt dat ze vreemdgaat als ze tijdens het mastruberen soms aan iemand anders denkt..
een verderfelijke film moet ik zeggenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mee eens
Ik kan de film Chasing Amy aanraden voor die mensen die denken dat dat niet zo is.
Dat jij zo zwakgeestig bent, wil nog niet zeggen dat jij het bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geestelijk gaat ze dan dus vreemd... en daarmee is de basis al gelegd.
Er blijft nog altijd een wereld van verschil tussen denken en doen. Ik vertrouw mijn meisje, iets wat heel erg waardevol is en waar jij blijkbaar nog nooit van heb genoten. En trouwens, haar buurjongens zijn helemaal niet lekker.quote:als ze eenmaal maar vaak genoeg als masturberend denkt aan die lekkere buurjongen des te lager de drempel is tot daadwerkelijk seksueel contact met de lekkere buurjongen.
Als je het een beetje hygienisch houdt, is er niks aan de hand.quote:om nog maar over de SOA's te zwijgen die je van het masturberen krijgt....
Ik denk wel dat dat schijnbaar betekent dat je je vriendin voornamelijk ziet als een laag lustobject, dit kan er op wijzen dat je slechts lichamelijke aantrekkingskracht tot haar voelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:50 schreef MikeyMo het volgende:
ter aanvulling: ik droomde volgens mij over mijn vriendin
Leg eens uit waarom het een verderfelijke film is ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
een verderfelijke film moet ik zeggen
Zo , klaar met "douchen"quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef GenesiZ het volgende:
Milagro & MikeyMo, uit welk jaar komen jullie. Iets tevaak naar blast from the past gekeken ofzo. Het is gewoon 2004 hoor, zoals TD1985 al zegt. Get a life. Er is niets mis met bij rucken of vingeren. Het is gewoon gezond en als je het doet is het helemaal niet erg voor je relatie. Kijk dat jullie je vriend/vriendin gelijk dumpt als hij alleen maar aan zijn ballen/doos krabbelt als ze jeuk hebben, dat moeten jullie weten, maar ga nou geen mensen zomaar als hoer uitmaken of af zitten blaffen, dat ze wel gewoon hunzelf een handje helpen.
Ik mastrubeer mezelf ook een aantal x per week. Gemiddeld 4-5x naargelang hoeveel zin ik heb. Ik heb al 5 jaar een vriendin en die heeft er ook geen probleem mee. Als zij er is en we hebben zin dan hebben we heerlijke sex, is ze er niet en ik heb zin dan help ik mezelf. I don't see the fucking problem.
goed zo, het begin is er!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:35 schreef Finchy het volgende:
ik trek het niet meer
Wat is er vies en verkeerd aan zeg... dat vind jij, misschien ben je heel erg gelovig dan kan ik het me voorstellen dat je het vies en verkeerd vindt. Als jij met je vriendin in bed ligt te sexen dan is dat toch nog ranziger en vierzer en verkeerder. Of is dat dan ineens iets heel mooi's en hemels?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:39 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
omdat het iets 'vies en verkeerds' is.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef GenesiZ het volgende:
Milagro & MikeyMo, uit welk jaar komen jullie. Iets tevaak naar blast from the past gekeken ofzo. Het is gewoon 2004 hoor, zoals TD1985 al zegt. Get a life. Er is niets mis met bij rucken of vingeren. Het is gewoon gezond en als je het doet is het helemaal niet erg voor je relatie. Kijk dat jullie je vriend/vriendin gelijk dumpt als hij alleen maar aan zijn ballen/doos krabbelt als ze jeuk hebben, dat moeten jullie weten, maar ga nou geen mensen zomaar als hoer uitmaken of af zitten blaffen, dat ze wel gewoon hunzelf een handje helpen.
Ik mastrubeer mezelf ook een aantal x per week. Gemiddeld 4-5x naargelang hoeveel zin ik heb. Ik heb al 5 jaar een vriendin en die heeft er ook geen probleem mee. Als zij er is en we hebben zin dan hebben we heerlijke sex, is ze er niet en ik heb zin dan help ik mezelf. I don't see the fucking problem.
diverse vrouwen naar het schijnt, allemaal ontrouwe slettenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:34 schreef Jereon het volgende:
Wie mastrubeert hier met een stuk rubber als ik vragen mag?
Je bent hier wel klaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:35 schreef Finchy het volgende:
ik trek het niet meer
er komt homosexualiteit in voorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het een verderfelijke film is ?
Als je fantaseren gaat verbieden , of denken dat dat vies is, hoop dan maar dat je nooit meer droomt. Zelfs als je in coma bent kun je nog dromen. En daar doe je niets aan:)
leuk, hè, alles op tafel door een beetje tegengasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Rukcen geniet nog altijd de voorkeursspelling hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:47 schreef milagro het volgende:
rucken met CK, voel je je te goed of zo
mja, dit topic is inmiddels niet meer zo in trekquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:49 schreef Finchy het volgende:
heeft iedereen zich teruggetrokken?
iedereen druipt af met hangende pootjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
mja, dit topic is inmiddels niet meer zo in trek![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:42 schreef don.Corleone het volgende:
[..]
Wat is er vies en verkeerd aan zeg... dat vind jij, misschien ben je heel erg gelovig dan kan ik het me voorstellen dat je het vies en verkeerd vindt. Als jij met je vriendin in bed ligt te sexen dan is dat toch nog ranziger en vierzer en verkeerder. Of is dat dan ineens iets heel mooi's en hemels?
Bronquote:Children will be taken from their mothers at birth, as one takes eggs from a hen. The sex instinct will be eradicated. Procreation will be an annual formality like the renewal of a ration card. We shall abolish the orgasm. Our neurologists are at work upon it now.
ik denk dat de confrontatie met hun zonden velen te veel is geworden. Naj_Geetsrev is ongetwijfeld nu een goed gesprek met zijn vriendin aan het voeren over de praktijken die ana bod zijn gekomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Dat trekt toeschouwers... !!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
...
Ik hoop dat het nog goed komt tussen de 2
Aha.. da's verderfelijk natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
er komt homosexualiteit in voor
De natuur zou dan inderdaad verderfelijk zijn....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Aha.. da's verderfelijk natuurlijk
Net zoals bijna de complete geschiedenis van de mensheid.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:56 schreef Jereon het volgende:
De natuur zou dan inderdaad verderfelijk zijn....
inderdaad, u leert snelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Aha.. da's verderfelijk natuurlijk
Mocht het escaleren dan kan-ie er altijd nog alleen op uit trekkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat de confrontatie met hun zonden velen te veel is geworden. Naj_Geetsrev is ongetwijfeld nu een goed gesprek met zijn vriendin aan het voeren over de praktijken die ana bod zijn gekomen.
Ik hoop dat het nog goed komt tussen de 2
Ik ben altijd gefascineerd geweest van indoctrinatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:58 schreef MikeyMo het volgende:
inderdaad, u leert snel
een trektochtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:58 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Mocht het escaleren dan kan-ie er altijd nog alleen op uit trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |