Iemand denkt dat hij gebanned wordt vanwege een mailtje.quote:Datum: Tue, 24 Aug 2004 20:54:21
Van: "Raad maar..." <Als.ik.die.geef.word.ik.gelijk.gebant@inter-it.nl>
Aan: Insomaniac@fok.nl
Onderwerp: Sterf af of zoiets?
Naam: Raad maar...
E-mail: Als ik die geef word ik gelijk gebant
Bericht: Hoer
Oeh! Helemaal vergeten! Ik heb zijn IP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef Stuart het volgende:
Controleer alle IP nummers met de users hier op fok![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef Stuart het volgende:
Controleer alle IP nummers met de users hier op fok![]()
Dus ik was het niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik spel altijd je naam fout Inso!
Dat is geen alibi, want je hoeft mn mail niet in te typen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik spel altijd je naam fout Inso!
Er wordt gezocht naar overeenkomsten. Hoef je echt niet handmatig alle users voor af te gaan hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:24 schreef Ursus het volgende:
[..]hoeveel users hebben we hier
Moet hij op zijn bek getimmerd worden insoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is geen alibi, want je hoeft mn mail niet in te typen...
*aan verdachten lijstje toevoegt*
Een stuk of 100 en de rest zijn klonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:24 schreef Ursus het volgende:hoeveel users hebben we hier
Whaha! Jij ofnie? Gevulde koek!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Ursus het volgende:
[..]
Moet hij op zijn bek getimmerd worden inso
* Zwansen pakt alvast zijn blank stuk eiken hout
Duidelijk jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een stuk of 100 en de rest zijn klonen
Hmm.. Jouw nederlands loopt ook niet helemaal lekker, je komt agressief over en ik heb net een topic van jou gesloten.. Heb je een alibi?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Ursus het volgende:
[..]
Moet hij op zijn bek getimmerd worden inso
Ursus pakt alvast zijn blank stuk eiken hout
Fruitcakequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whaha! Jij ofnie? Gevulde koek!
+4 begrijpend lezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:27 schreef Adelante het volgende:
Hoer
Goeie!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:27 schreef mvt het volgende:
Hij denkt dat je in Amsterdam op de wallen werkt.
Ja ik was beneden aan het etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hmm.. Jouw nederlands loopt ook niet helemaal lekker, je komt agressief over en ik heb net een topic van jou gesloten.. Heb je een alibi?
Als die persoon zichzelf bekend maakt per mail, doe ik er niets aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Wat ga je met diegene doen Insomniac?
Niet. Liegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:28 schreef JaWi het volgende:
Ik ben het.
En een end blank houten eiken in zijn nekquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als die persoon zichzelf bekend maakt per mail, doe ik er niets aan.
Weigert die persoon te bekennen, speur ik zijn IP op en krijgtie een heule lange ban.
Dit kan een paar dingen betekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Bericht: Hoer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:31 schreef Adelante het volgende:
je gaat me toch niet wijsmaken dat jij pas één zo'n bericht hebt ontvangen
ik zou optie 3 navragen bij Yvonnequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:31 schreef mvt het volgende:
Dit kan een paar dingen beteken
1) Hij is sterk religieus
2) Hij is letterlijk een "son of a bitch" en kan dit nog steeds niet verkroppen
3) Hij is genaait zonder geneukt te hebben
Hij lurkt mee!quote:Naam: Raad maar
E-mail: Als ik dat zeg word ik gebanT
Bericht: Lukt het![]()
Die extensie brouwt mijn mailform er zelf aan vast bij een fake adres.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:31 schreef p-etr-a het volgende:
Diegene heeft misschien zelf een inter-it.nl-adres? Ik had van die provider nog nooit gehoord...
Ik gok dat ie in Soest werktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:31 schreef p-etr-a het volgende:
Diegene heeft misschien zelf een inter-it.nl-adres? Ik had van die provider nog nooit gehoord...
Euhm Inso jij hebt dit topic geopendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
***update***
[..]
Hij lurkt mee!
Mooi, dat maakt het alleen maar makkelijker, dan hoef ik alleen maar na te laten kijken welke mensen dit topic geopend hebben.
Oh, en hij kan nog steeds niet spellen..
Nogal wankele OP eigenlijk. Denk je echt iemand zo te vinden? Net alz Beelzquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Sinds kort heb ik een mailform in mijn sig.
Dat betekent dat mensen me snel en anoniem kunnen mailen. Soms zitten er boze mailtjes bij, maar dan wel vaak met afzender.
Nu kreeg ik het onderstaande mailtje;
[..]
Iemand denkt dat hij gebanned wordt vanwege een mailtje.. Zo schattig!
Kortom, we hebben hier te maken met iemand die denkt dat hij stoer is, maar zo laf is dat hij anoniem moet schelden.
Wie helpt mij mee deze bangepoepert te ontmaskeren? Heb je tips? Ideeën? En zo nee, waar was JIJ toen die mail werd verstuurd? Wat is jouw alibi?
Okay, welke tips hebben we tot nu toe?Ik vermoed dat het een hij is Hij kan niet spellen Hij is boos Hij kan geen klinkende argumenten geven, maar gaat meteen schelden. Ik heb zijn IPadres Hij denkt dat ik op de Wallen werk Hij is misselijk ( )
Wie vult dit lijstje aan? Samen sporen we deze rekel op!
Peter. R. de FOK!
Hij is wel érg kien hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
***update***
[..]
Hij lurkt mee!
Mooi, dat maakt het alleen maar makkelijker, dan hoef ik alleen maar na te laten kijken welke mensen dit topic geopend hebben.
Oh, en hij kan nog steeds niet spellen..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:35 schreef Renmaestro het volgende:De dader heeft een niet al te uitgebreide vocabulaire wat scheldwoorden betreft.
waarom denk je dat ik fp MOD ben ipv nieuwsposter??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:34 schreef Adelante het volgende:
mvt kan ook nie spellen trouwens: ".... genaaiT .... "
hahaha volgens mij ben jij hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:35 schreef Tessje het volgende:
En ik ook maar hatemail sturen en ik kom nooit in dit topic
je had gehoopt dat wat ze zeggen over "macht erotiseert"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:36 schreef mvt het volgende:
waarom denk je dat ik fp MOD ben ipv nieuwsposter??
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:36 schreef mvt het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik fp MOD ben ipv nieuwsposter??
Ja maar ik zei dat ze een geile hoer wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:36 schreef Ursus het volgende:
[..]
hahaha volgens mij ben jij het![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
**update**
Ik heb een matchend IP-adres!
Hij matcht niet met jouw IPadresquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Snel verhuisd*
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
**update**
Ik heb een matchend IP-adres!
Jij let niet eens op je andere hatemailquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij matcht niet met jouw IPadres.
Als dat de enige reden zou zijn ging ik gewoon naar de hoeren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
je had gehoopt dat wat ze zeggen over "macht erotiseert"
ook voor jou op zou gaan :')
Nou, ik heb een excuusmailtje gehad van [censuur].quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Post je hier wie het is?
IK heb je allang teruggemaild trut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij let niet eens op je andere hatemail
alsof je daar toestemming voor nodig hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, ik heb een excuusmailtje gehad van [censuur].
Wat vinden jullie, moet ik hem ontmaskeren?
Precies het antwoord waar ik op hooptequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:46 schreef Ursus het volgende:
Nee laat hem in zijn waarde. Je zou hem laten gaan als hij zicht aan je liet zien
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies het antwoord waar ik op hoopte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |