quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:01 schreef muurjunky het volgende:
zouden ze naar een speciaal opleidingskamp moeten, krijgen ze schermpjes voor je en dan, zoek de bagger eruit
ik denk dat ze in bagger moeten vroeten met hun handen en dan daar topics uitvissen die de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:02 schreef RealKnuckles het volgende:
volgens mij moeten ze eerst naar een soort leger, alleen niet trainen voor soldaat maar meer om bagger op te zoeken enzo en hoe mensen kunnen reageren.
dan moet je de sticker begingedoe lezen, oudere users die zich al vakers bewezen hebben mogen baggeren want de modjes weten dat het tog nog een leuk topic kan wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]hehe, ja is toch best moeilijk, en ze leren dat de bagger van conflict weer geen bagger is ofzo
![]()
als je dagen niets anders eet dan bagger, kan ik me voorstellen dat je er een hekel aan krijgtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef muurjunky het volgende:
special unit; moddereter's
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:05 schreef Shirley het volgende:
Maar met topics als deze die zo dom zijn zouden ze idd betaald moeten krijgen.
whehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:05 schreef Shirley het volgende:
Ze worden ontgroend, moeten een hele fles absinth in een keer opzuipen, over Danny heenkotsen en dan de vogeltjesdans doen. Dan zijn ze onzin mod.
Met andere woorden. het zijn vrijwilligers, die geen geld krijgen hiervoor,maar gewoon voor de lol doen. Maar met topics als deze die zo dom zijn zouden ze idd betaald moeten krijgen.
heej wat heb ik jou lang niet gezien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik krijg soms een e-card van yvonne!!!!.
Jup! Und Lowlands!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:09 schreef Chirma het volgende:
[..]
heej wat heb ik jou lang niet gezien!
Was je op vakantie ofzo?
Als de stoppen doorslaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
When will the hurting stop?![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ze zouden ons moeten betalen.
Niet die modjes.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:19 schreef p-etr-a het volgende:
Als er modjes gezocht worden schrijven daar zelfs een hele hoop users op... dus ik denk dat als er geld mee verdiend kan worden dat alleen maar meer wordt en de kwaliteit niet beter.
Modjes: super hoor! Ik zou het niet kunnen.
Verder wel een grappig topic trouwens
slotjes wel dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:53 schreef Stuart het volgende:
Geld maakt niet gelukkig![]()
oooh werkt dat zo, vond het al apart dat zn topics nooit slotjes kregenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Overigens krijgen de modjes natuurlijk ook fortuinen aan smeergeld. Conflict, bijvoorbeeld, betaalt elke maand drie euroton zodat niet al zjn topic op slot gaan.
samson maakt wel gelukkig, woef !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
slotjes wel dan?
Kom je voor twaalf uur online?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
slotjes wel dan?
dank je paultjuhhhquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef paultjuhhh het volgende:
samson maakt wel gelukkig, woef !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef ShaoliN het volgende:
Tssk, je krijgt op je werk toch ook niet betaald als je zomaar wat aan prutst.
Jawel. Dat soort mensen heten managers. Die krijgen betaald op basis van het aantal echte werknemers die ze van het werk afhouden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef ShaoliN het volgende:
asje ik zie samsonnetje nooit meer op tvquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:57 schreef Chirma het volgende:
[..]
dank je paultjuhhh
maar des te vaker hier op Fok!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
asje ik zie samsonnetje nooit meer op tv, "mwah gertje !"
das wel waar jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
maar des te vaker hier op Fok!
Dat doet me deugd, maar: zie vorige postquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
maar des te vaker hier op Fok!
Hé lummel, anders maai je even al het gras voor m'n voeten weg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef ShaoliN het volgende:
jij begint altijd meteen met slowchattenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat doet me deugd, maar: zie vorige post
knip die hooft van die gast eraf, hij staart me eng aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:01 schreef paultjuhhh het volgende:
voor chirma : [afbeelding]
Jij begon daar gisteren anders mee in mijn topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:02 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jij begint altijd meteen met slowchatten![]()
je kan ook gewoon een mailtje sturen ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jij begon daar gisteren anders mee in mijn topicEn ik probeer het door dat te vragen juist te voorkomen.
vanaf nuquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:02 schreef muurjunky het volgende:
[..]
jij begint altijd meteen met slowchatten![]()
niet lang, maar wel evenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:57 schreef p-etr-a het volgende:
Kom je voor twaalf uur online?
een moddereterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vanaf nu
ONTOPIC !!!!!!!!!
anders eet hij je op : [afbeelding]
heeej spaghetti, daar hou ik vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:01 schreef paultjuhhh het volgende:
voor chirma : [afbeelding]
Hoi manager!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jawel. Dat soort mensen heten managers. Die krijgen betaald op basis van het aantal echte werknemers die ze van het werk afhouden.
Nu zullen we het krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:06 schreef Chirma het volgende:
[..]
heeej spaghetti, daar hou ik van
Ik ken er zelfs een liedje over!!
Ik vind hem zo stoer dat ik hem op mijn CU2 heb gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vanaf nu
ONTOPIC !!!!!!!!!
anders eet hij je op : [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik vind hem zo stoer dat ik hem op mijn CU2 heb gezet
Ik ga niet zingen, daar heb ik Gertje voor nodig.. behalve bij het liedje over mijn neefje.. dat is een solo-nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nu zullen we het krijgen.
Chirma gaat zingen...
Zing maar niet, want dan hou ik het niet droogquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:16 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik ga niet zingen, daar heb ik Gertje voor nodig.. behalve bij het liedje over mijn neefje.. dat is een solo-nummer
ja.. ik moet ook tijdens het zingen af en toe een traantje wegpinken. Gelukkig loopt het goed afquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:19 schreef p-etr-a het volgende:
Zing maar niet, want dan hou ik het niet droog
oh ik heb gelijk ff een liedje over jou en chirma geschrevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zing maar niet, want dan hou ik het niet droog
alles, ik kijk de toekomst inquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Mooi liedje wel paultjuhhh, maar wat heeft dat met Chirma/mij te maken (op het drooghouden na)?
je gaat me toch geen Henk noemen hè?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Mooi liedje wel paultjuhhh, maar wat heeft dat met Chirma/mij te maken (op het drooghouden na)?
zie jij waar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
alles, ik kijk de toekomst in![]()
Volgens mij suggereert het liedje juist dat jij Henk dan zal zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
je gaat me toch geen Henk noemen hè?
(wel tranentrekker idd)
wie zegt dat het liedje over mij gaat??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:33 schreef p-etr-a het volgende:
Volgens mij suggereert het liedje juist dat jij Henk dan zal zien
paultjuhhh, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef Chirma het volgende:
[..]
wie zegt dat het liedje over mij gaat??
Ssshhh, Chirma is hier!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef muurjunky het volgende:
Peet, was jij geen 47 jarige vent, dus ben jij niet gewoon henk?
word ik je vriend dan nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
paultjuhhh, toch?
Of is het alleen maar vóór jou en mij. Nouja, het zal ook wel. Dan sloeg het ook nergens op in eerste instantie om te vragen of ik je Henk zou gaan noemen
Sssstt niet zo hard, anders weet iedereen gelijk dat ik op ouwe mannen valquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef muurjunky het volgende:
Peet, was jij geen 47 jarige vent, dus ben jij niet gewoon henk?
daar was tog ook zo'n naam voor, maar die kan ik nooit onthoudenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
Sssstt niet zo hard, anders weet iedereen gelijk dat ik op ouwe mannen val
Wie weet, maar als dat gebeurt zal ik je geen Henk noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
word ik je vriend dan niet![]()
wat schattig jullie zo te zienpraten samen, wat een mooi koppel he daarom dit gedicht:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
paultjuhhh, toch?
Of is het alleen maar vóór jou en mij. Nouja, het zal ook wel. Dan sloeg het ook nergens op in eerste instantie om te vragen of ik je Henk zou gaan noemen
ok, dat stelt me weer gerustquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:43 schreef p-etr-a het volgende:
Wie weet, maar als dat gebeurt zal ik je geen Henk noemen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik vind hem zo stoer dat ik hem op mijn CU2 heb gezet
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat schattig jullie zo te zienpraten samen, wat een mooi koppel he daarom dit gedicht:
chirma en petra wat is het toch een mooi paar
de 1 houdt van samson de ander vind het maar raar
die houdt van tekenen, voor de andere fokker om haar heen
wat je ook wilt, een marco borsato tekening of zelfs kane !
maar het liefst tekent ze voor chirma, chirma vind ze zo lief
het liefst fokt ze de hele dag met hem door, hij is haar hartendief
daarom dit gedicht voor het mooiste fokpaar van de site
petra en chirma dat stelletje willen we niet kwijt
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat schattig jullie zo te zienpraten samen, wat een mooi koppel he daarom dit gedicht:
![]()
Wees welkom en voel je dat ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:50 schreef muurjunky het volgende:
Ik voel me hier een beetje buitengesloten
muurjunky wat is het toch een lieve wolfquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:50 schreef muurjunky het volgende:
Ik voel me hier een beetje buitengesloten
ik heb geeneen keer de naam punkgirl horen vallenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
muurjunky wat is het toch een lieve wolf
hij eet geen schaapjes op maar rolf !
rolf wouters die vind ie zon lekkere hap ...
weetje waarom ? hij vind hem superknap !
het liefst eet hij zn buikje vol met mensjes van fok
niet voordat hij heeft gekeken onder den rok ...
muurjunky eet maar lekker door
dan komt het wel weer goed met je hoor!
![]()
er rijmt voor de rest nix op wolfquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:53 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ik heb geeneen keer de naam punkgirl horen vallen![]()
en was die shit met rolf wouters
beter, veel beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
er rijmt voor de rest nix op wolf
maar goed
muurjunky wat is het toch een geil dier
hij eet een schatje op samen met wat bier
het liefste eet hij punkgirl van top tot teen
en alle fokkers roepen dan : MJ doe niet zo gemeen !
maar punkgirl vind het maar allerbest
ze luistert lekker niet naar de rest
ze is het lekkerst hapje van muurjunk
is dat niet ff superfunk !?!
![]()
dat bier he dat maakt hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:56 schreef muurjunky het volgende:
[..]
beter, veel beter![]()
Coruscant.. die site die je bekijkt is al heel oud..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:47 schreef muurjunky het volgende:
Chirma, op welk van je computerz sit je nu?
niet eens op R2D2quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
Coruscant.. die site die je bekijkt is al heel oud..
oooh ik ben helemaal ontroerd.. dank je wel paultjuhhhquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
neequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat bier he dat maakt het, krijg iknou een eigen dichttopic
nee ik heb die Linux-bak ontmanteld.. R2D2 is no morequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:00 schreef muurjunky het volgende:
niet eens op R2D2![]()
niet huile he samsonnetje, dan moet die kapper weer komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:00 schreef Chirma het volgende:
[..]
oooh ik ben helemaal ontroerd.. dank je wel paultjuhhh![]()
mij zal dat niet zo erg jeukenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:02 schreef p-etr-a het volgende:
Muurjunky en paultjuhhh zijn goede vrinden
daarom kan je ze vaak samen op Fok! vinden
maar EmJay vindt punkgirl nog nét iets leuker
al zal dat paultjuhhh jeuken
Jammer van de -r- -n-.
Ik zeg je, blijf van haar af !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mij zal dat niet zo erg jeuken
ookal zou ik haar graag neuken
maar ik weet niet eens wie het is
misschien is ze wel helemala niet fris
vertel is wat meer over haar aan mij
doe het dan ! vertellen staat vrij
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:07 schreef p-etr-a het volgende:
Punkgirl is best lief hoor
maar dat neuken gaat niet door
althans ik denk van niet
als je dat zo ziet
met die EmJay en haar
voor jou is het een "aankomen: ho maar".
Ik weet er het fijne ook niet van
Als je zegt dat je geen kwal bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
wie blijft er dan nog over voor mij ?
het liefste wel een zij !
een lief meisje die hier ronddwaalt op fok
en waar ik even mag koekeloeren onder de rok
heeft iemand eentje in de aanbieding voor paul
ik ben heel lief hoor, ben geen kwal
a wa liefquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:13 schreef Chirma het volgende:
Lieve p-etr-a ik ben er voor gezwicht
In dit topic plaats ik ook een gedicht.
Een gedicht voor jou wel te verstaan.
Het is misschien wel snel gedaan.
Maar de gedachte stelt meer voor.
Jij bent niet zomaar een user hoor.
Je bent heel leuk en ook nog lief.
Je tekeningen zijn heel creatief.
Je danst heel mooi in je elven-pak
Ja bij jou voel 'k me op m'n gemak
Je wiebelt heel leuk met je voeten.
Ik hoop je heel snel te ontmoeten.
Lieve Chirma wat leuk dat je dat doet,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:13 schreef Chirma het volgende:
Lieve p-etr-a ik ben er voor gezwicht
In dit topic plaats ik ook een gedicht.
Een gedicht voor jou wel te verstaan.
Het is misschien wel snel gedaan.
Maar de gedachte stelt meer voor.
Jij bent niet zomaar een user hoor.
Je bent heel leuk en ook nog lief.
Je tekeningen zijn heel creatief.
Je danst heel mooi in je elven-pak
Ja bij jou voel 'k me op m'n gemak
Je wiebelt heel leuk met je voeten.
Ik hoop je heel snel te ontmoeten.
kom snelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
dicht hier los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |