quote:piglet - dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:52
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:36 schreef LadyS het volgende:
LadyS
inderdaad, waarom ging je dat dan ook opmeten
Vast niet (kon je nog wel gewoon door een enkele deur of kon je alleen nog naar plekken waar ze openslaande deuren hadden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af wat mijn omtrek was toen ik hoogzwanger was3 meter ofzo?
dan moet je bij de rechtbank papieren ophalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:15 schreef Martineke het volgende:
wowGirlymeis gefeliciteerd met je zwangerschap
nog ff over dat wat ik vroeg in vorige topic, ik bedoel indd niet de erkenning, dat is al geregeld bij ons, maar dat houdt in feite geen zak in, mijn collega vertelde mij gisteren dat je wat ik vroeg ook moet regelen ivm stel dat mij iets overkomt, hij heeft dat ook gedaan. het houdt gewoon in dat ik toestemming geef dat vriendlief alle rechten krijgt over mijn kind als mij iets overkomt.
kzal wel eens gemeentehuis bellen morgen
Zijn dat dezelfde papieren als ouderlijk gezag? Die papieren hebben wij al. Als ouderlijk gezag geregeld is, en mij overkomt iets, dan krijgt Micha dus automatisch het kind toegewezen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:32 schreef LadyS het volgende:
dan moet je bij de rechtbank papieren ophalenEn als de beebie geboren is kan je dat ingevuld weer inleveren. En dan is het geregeld
Dan stuur je, je vriendje naar het buitenland om voor je op te halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef texelonia het volgende:
En nog even een vraag je he. Ik dacht echt dat ik de hele zwangerschap mijn eetlust niet meer terug zou krijgen, maar sinds een paar dagen dus wel! Enne, daar kun je gewoon aan toegeven toch, gewoon lekker eten enzow?
Maare, als je nou opeens echt zó een trek hebt in warme chocolademelk met slagroom van de Starbucks die niet in Nederland zit... wat dan?![]()
Ouderlijk gezag kan zelfs pas na de geboorte van het kind, omdat je die gegevens nodig hebt (naam, geboortedatum, geboorte akte, etc).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, maar ouderlijk gezag kan toch pas na de erkenning?
Ik ga morgen ook maar ff bellen, want ik snap er nu geen h*l meer van.....![]()
Ja en dan komt ie terug en dan is het koud gewordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:00 schreef Kylee het volgende:
Dan stuur je, je vriendje naar het buitenland om voor je op te halen..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Stiekemurd het volgende:
Tex ik bedoelde ook na de geboorte.... de papieren van curatele toestand heb ik ook al een tijdje om dan zo in ene keer de boel aan te vragen....
Maar goed... trouwen was toch misschien een handigere oplossing geweest..........
Alleen ben ik dan zo'n romanticus dat ik niet wil trouwen alleen maar omdat we een kind krijgen, maar omdat we van elkaar houden, blablablaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Volgens mij nog goedkoper ook(als je op maandagmorgen trouwt dan he?) en is alles in 1 klap geregeld, qua kinderen en qua geldelijk gezeik...
Heb je ook groot gelijk in hoor, dat was ook de voornaamste reden dat wij trouwden hoor Tex. Al zaten sommige mensen te geinen dat het een "moetje" was(we kwamen er twee weken voor ons huwelijk achter dat ik zwanger wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Alleen ben ik dan zo'n romanticus dat ik niet wil trouwen alleen maar omdat we een kind krijgen, maar omdat we van elkaar houden, blablablaPlus dat Micha me nog niet gevraagd heeft
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Loena-tik- het volgende:
Heb je ook groot gelijk in hoor, dat was ook de voornaamste reden dat wij trouwden hoor Tex. Al zaten sommige mensen te geinen dat het een "moetje" was(we kwamen er twee weken voor ons huwelijk achter dat ik zwanger was)
En over dat vragen, misschien moet je hem zelf maar een aanzoek doen, is ws romantischer dan het aanzoek dat ik van mijn man kreeg. Ik stapte net uit de douche alwaar Five op zijn knieen ging
Hij vond het maar raar dat ik dacht dat het een geintje was
![]()
Volgens mij nog niet hoor. Hoe oud is je dochter als je uitgerekend bent trouwens?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:06 schreef melonovy het volgende:
Zijn hier al topics over?
hebben wij serieus aan gedachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:18 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Volgens mij nog goedkoper ook(als je op maandagmorgen trouwt dan he?) en is alles in 1 klap geregeld, qua kinderen en qua geldelijk gezeik...
Euhm, je bent je er wel van bewust dat je kind dan geen familiale erfrechten heeft? Daarvoor zul je toch echt naar de notaris moeten en een bom duiten moeten tellen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:23 schreef pluisje het volgende:
Het leek mij ook een hoop gedoe, die erkenning enzo, maar het viel reuze mee.
Toen ik zwanger was samen naar het gemeentehuis geweest, toen Tobias geboren was is Rick hem gaan aangeven en die kreeg meteen de formulieren mee voor het ouderlijk gezag (formulieren van de rechtbank, geboorteakte en afschrift uit gemeenteregister van ons allebei). Kopietje van ons paspoort erbij, en opsturen maar. Curatele verklaring hoefde bij de rechtbank hier in de buurt niet, zij hadden zelf toegang tot die gegevens ofzo.
Viel reuze mee dus...nu moeten we alleen die envelop nog eens op de post doen
Texeloniaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:08 schreef texelonia het volgende:
En over Londen gesproken, vanaf hoeveel maanden zwanger mag je eigenlijk niet meer vliegen?
Ik denk dat je 75 bedoeltquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:37 schreef melonovy het volgende:
Bloeddruk was in orde, namelijk ?? (zwangerschapdementie in het kwadraat) om 175.
En? Gaan jullie dat misschien nog doen of is het eigenlijk alweer van de baan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef Martineke het volgende:
hebben wij serieus aan gedachtalleen hier is het woensdagochtend om 9 uur, we hadden in gedachten trouwen snel en gratis en daarna met de familie en bekenden gaan ontbijten cq brunchen met champagne en dat was t
Volgens mijn heerlijke geheugen was de bovendruk 175 en de onderdruk pak 'm beet 110...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik denk dat je 75 bedoelt
Maar wel fijn dat alles goed is, gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:04 schreef melonovy het volgende:
Volgens mijn heerlijke geheugen was de bovendruk 175 en de onderdruk pak 'm beet 110...
Jah? Voor zover ik weet waren ze alleen ooit begonnen met het bouwen van een cacao fabriek van de Starbucks in Amsterdam. Maar nog geen koffietent waar je het echt kunt bestellen dus..?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:01 schreef Ladybos het volgende:
Texelonia, je hebt tegenwoordig ook Starbucks in Nederland hoor ! Ik ken het probleem trouwens, heb steeds heel veel zin in een echte amerikaanse hamburger. Niet zo'n McD. geval of een zelfgebrouwen, nee gewoon een échte
Vliegen verschilt trouwens per luchtvaartmaatschappij, meestal kun je het op hun websites wel terugvinden.
Je BOVENDRUK hoort 100 +je leeftijd te zijn ( ongeveer ) en je onderdruk hoort +/_ 80 te zijn.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:00 schreef melonovy het volgende:
Dank je MissD.
Wat vaag dat 't gemiddelde rond 120-130 om 70-90 ligt.
Ik mijn vorige zwangerschap was het toch echt 9 maanden stabiel rond de 170 (de bovendruk dan) en werd met verteld dat de onderdruk 100 + je leeftijd een prima saldo opleverd. Vaag! Ik ga er even naar op zoek!
Uhmmm...... nee, ik ben dat stadium alweer voorbijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:54 schreef phluphy het volgende:
Ik begin nu in het stadium te geraken dat ik van elk pijntje denk dat het het begin is, echt superstom. Hebben mijn lotgenoten dat ook?
[
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:37 schreef Sugar het volgende:
Ik mis je nog wel hier, hoor! Maar ik volg Morris en jou ook in de andere topics (fotootje kan geen kwaad!)!![]()
een bekende van me was ook op 21/8 uitgerekend, en zij is ook nog niet bevallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef bixister het volgende:
sugar & misstake, het is inderdaad vrij snel duidelijk als 't echt begint, tenminste dat was bij mij wel 't geval. al die vage dingen waar ik eerst op zat te letten vielen daarbij in het niet!![]()
Ik heb je er net bij gezet! En blijven hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:25 schreef snakelady het volgende:
Dank jullie wel.
shmoopy, zet me er maar bij, om de positieve vibe te behouden.
Nou jah iig zitten jullie nu met z'n allen te wachten.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:14 schreef Sugar het volgende:
Pfff, dát lijkt me verschrikkelijk, weeën die weer stoppen!![]()
Vriendje zegt trouwens al twee weken bijna dagelijks tegen mijn buik "JA, KOM ER MAAR UIT, U BENT OMSINGELD!!!!" Maar ook dat helpt niet. Apie is een bikkel, nergens bang voor.![]()
Jij natuurlijk ook van harte!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Girly het volgende:
bedankt allemaalzo leuk al die blije reacties.. ben er helemaal van ondersteboven..
wat de datum betreft... als het klopt dan wordt dat 12 mei 2005xanthe had het voor mij uitgerekend.
17 september mijn echo, ben echt reuzebenieuwd![]()
liefs shir![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:33 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jah iig zitten jullie nu met z'n allen te wachten.
Ik zat te wachten met LadyS die me inhaaldeen Sjeen die zo maar ging bevallen
![]()
![]()
Dat is pas echt asociaalquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef Sugar het volgende:
Op mijn dag bevallen!!!! Dus!![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb irl al twee mensen voor zien kruipen!![]()
Mijn nichtje (twee dagen na mij uitgerekend en al 08-08 bevallen en een vage bekende die pas over een week is uitgerekend! Op mijn dag bevallen!!!! Dus!![]()
![]()
Dat kan best tussen het puffen doorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
uhm...... ik wil eerst nog ff vlug mijn teennagels lakken
ja, maar wil eigenlijk niet als een zeikerd overkomenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:02 schreef m@x het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten, maar was er hier niet iemand die gewoon aan de vk heeft gevraagd of ze even wilde voelen? Zou ik gewoon doen hoor!
Dát bedoel ik dus..... en dan begin ik al te zeiken na 4 dagenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:08 schreef bixister het volgende:
bij mij was dat ook niet aan de orde hoor. ze zouden MISSCHIEN gaan strippen bij 12 dagen na de uitgerekende datum.
Deed mijn vriendje ook steeds op het laatst. Dreigen, paaien met een mooi kamertje, niks hielp. totdat vriendje het laatste stukje schilderwerk aan de boot afhad. Toen braken de vliezen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:14 schreef Sugar het volgende:
Vriendje zegt trouwens al twee weken bijna dagelijks tegen mijn buik "JA, KOM ER MAAR UIT, U BENT OMSINGELD!!!!" Maar ook dat helpt niet. Apie is een bikkel, nergens bang voor.![]()
Mijn beste vriendin deed dat dus ook! Bevallen op mijn verjaardag terwijl ik de dag daarna was uitgerekend en zij eigenlijk weer 2 dagen na mijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef Sugar het volgende:
Maar ik heb irl al twee mensen voor zien kruipen!![]()
Mijn nichtje (twee dagen na mij uitgerekend en al 08-08 bevallen en een vage bekende die pas over een week is uitgerekend! Op mijn dag bevallen!!!! Dus!![]()
![]()
Ik moet nog wel mijn ziekenhuistasje inpakken.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:17 schreef snoopy het volgende:
Tip: moet er nog wat afgemaakt worden in huis? Want dan pas komt Apie kijken denk ik![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:24 schreef MiSs-TaKe het volgende: Ik moet nog wel mijn ziekenhuistasje inpakken.....
Zal ik vanmiddag na mijn v.k. bezoek eens aan gaan beginnen.![]()
Bij jou alles al klaar Sugar????
Beginnen? OMGquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:24 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Ik moet nog wel mijn ziekenhuistasje inpakken.....
Zal ik vanmiddag na mijn v.k. bezoek eens aan gaan beginnen.![]()
HIHIHIquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:54 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding] Tralalala Ik heb zo'n zin om te bevallen [afbeelding] Wie doet er met me mee ? [afbeelding] tralalala [afbeelding] pompiedompie [afbeelding] kom laten we gaan persen [afbeelding] tralalalala [afbeelding] bevallen is zo fijn [afbeelding] Tjing Boem ! [afbeelding]
S-P-A-N-N-E-N-D ! ! !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:05 schreef Stiekemurd het volgende:
Snakelady gefeliciteerd!!!!!!!
Zit net te kijken op het lijstje...... wanneer jullie (Sugar, Fluf, Miss-take en Bar_en_Mar) geweest zijn, er nog maar 4 boven mij staan *slik*![]()
Dat is idd de speciale perineum olie/crème!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:19 schreef Xanthe het volgende:
Owja het schijnt dat de masage olie van weleda goed is om dat plekje tussen je vagina en anus mee in te maseren zodat het soepeler word en je minder kans het om uit te scheuren.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:19 schreef Xanthe het volgende:
Owja het schijnt dat de masage olie van weleda goed is om dat plekje tussen je vagina en anus mee in te maseren zodat het soepeler word en je minder kans het om uit te scheuren.
He bah, dat is inderdaad naar, heel veel sterkte ermee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bleh ik heb even een dippie, morgen om half 9 bij de vlos zijn, die datum is mijn moeder 4 jr overleden... zat net even foto's te bekijken en stuitte ik op een foto van 4 jr geleden, en nu rollen de tranen over mijn wangen...is toch wel raar dat je weet dat ze het niet mee zal maken "oma"worden
pfff wat kun je nu eens gaan doen als je huisje helemaal aan kant is....genoeg iedeeen maar weinig zin
Door de voorweeen ws, 1 voordeel daarvan je darmen zijn lekker "schoon" voor de bevallingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:18 schreef Sugar het volgende:
IkIk heb verder vooral last van mijn darmen. Al dagen eigenlijk... Bweeeh.
naar is dat he? mijn vader is nu al 13 jaar dood en heeft ook nooit zijn kleinkinderen gezien. ik heb me altijd vastgehouden aan de gedachte dat hij ze van 'bovenaf" in de gaten houdt....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bleh ik heb even een dippie, morgen om half 9 bij de vlos zijn, die datum is mijn moeder 4 jr overleden... zat net even foto's te bekijken en stuitte ik op een foto van 4 jr geleden, en nu rollen de tranen over mijn wangen...is toch wel raar dat je weet dat ze het niet mee zal maken "oma"worden
Ff vlug?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:56 schreef MiSs-TaKe het volgende:
uhm...... ik wil eerst nog ff vlug mijn teennagels lakken
Een vriendin van me had Chinees gegeten, die zelfde nacht begon de bevalling. Haar darmen waren dus duidelijk niet leeg toen ze mocht persenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Door de voorweeen ws, 1 voordeel daarvan je darmen zijn lekker "schoon" voor de bevalling![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ff vlug?Kan je daar uberhaupt nog bij dan?
Ik kon dat op het laatst alleen nog als ik mijn voet op de badrand zette en zo manoevreerde dat mijn buik naast mijn hing. Zittend ging het helemaal niet. Was altijd supertrots als het weer gelukt was.![]()
haha bij alles wat ik eet denk ik nu ook voortaan na ! Hubbie wilde gisteren shoarma etenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:34 schreef Tan het volgende:
[..]
Een vriendin van me had Chinees gegeten, die zelfde nacht begon de bevalling. Haar darmen waren dus duidelijk niet leeg toen ze mocht persen![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef LittleWoodstock het volgende:
Tring tring.....
*Hallo, met Apie...
* Hallo Apie, met LittleWoodstock. Alles goed met je?
* Hoi LW, ja hoor alles goed hier, lekker warm. En bij jou?
* Prima, ik hang een beetje in het 2e streepjestopic en lurk hier ook .
Zeg, ik bel even over het volgende, de buitenwereld is heeel nieuwsgierig naar jou. Zou je er niet over denken om je snoetje te laten zien?
* Tja, daar heb ik over nagedacht, maar ik vind het hier erg fijn!
* En als ik nou zeg dat daar buiten een hele lieve mama en papa op je wachten, een prachtige garderobe, leuke kamer (door je moeder met smaak ingericht, I might add), en je hoeft verder niks te doen!!!
* Hm, als je het zo brengt......Okay, dan stop ik even mijn spullen (lees:navelstreng) in een koffer en zal ik binnen nu en een aantal dagen dat water hier weg laten lopen enzo. Wacht er dan wel iemand op me aan de andere kant, want je begrijpt...ik heb geen kleren aan!
* Uiteraard Apie, er is meteen iemand bij om je hartelijk te ontvangen en aan te kleden! Voor zover ik weet je papa en misschien nog wat anderen. Hou er rekening mee dat ze je wel even willen wegen enzo, maar dat is zo gepiept.
* Mooi zo, dan kom ik er binnenkort aan...tot gauw LW!
* Tot heel snel lieve Apie!!!!
LW
Klinkt absoluut niet wazig! Ik heb exact hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef dutchie het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik één keer -serieus waar- het gevoel heb gehad dat ik 's nachts na de voeding samen met mijn vader Léon weglegde. Ik kan het niet uitleggen.
Ik voelde zijn aanwezigheid en ik wist dat het goed was.
Of klink ik nu te wazig?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:12 schreef LittleWoodstock het volgende:
hihi, had niet verwacht dat mijn ''telefoongesprek'' met Apie zo in de smaak zou vallen
Sugar, telefoonnummer is (heb je een toestel waarmee je kunt naambellen?) 0800-APIEAPIE
-> in cijfers: 0800-27432743![]()
Ik had trouwens al eerder geprobeerd om Apie te bellen (18 augustus) maar toen was Apie in gesprek!![]()
![]()
LW
Mjah de kans zit er dik in denk ik. Ik heb er blijkbaar aanleg voor, en ik ben nog ruim onder de 30. Dus ik ga er zo'n beetje vanuit. En als het niet gebeurt, kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:12 schreef Jambo het volgende:
Tex, het hoeft niet hoor dat je striae krijgt. Ik kreeg in de pubertijd ook striae op mijn benen, maar mijn buikie is streeploos gebleven. Al schijnt het wel zo te zijn dat zwangere vrouwen onder de 30 eerder striae krijgen dan vrouwen boven de 30.
Sir ! Yes Sir !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef Sugar het volgende:
Miss-Take en Fluf, alles oké bij jullie?![]()
quote:Zullen we morgen tegelijk gaan? Allemaal de 26e bevallen?
mijn ouders hebben het niet gedaan toen Julian net geboren was, maar nou hij zindelijk aan het worden is hebben ze er wel 1 om het matras gedaan, zodat het matras niet steeds nat wordtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heb nog even een vraagje, mijn nichtje belde mij en kwam met het volgende ze vroeg ofdat ik al een beschermhoes had voor het matrasje.mocht het kleintje eens plassen/spugen/poepen dan hoefde ik niet gelijk een ander matrasje, hebben jullie dat ook allemaal (ik heb het nog niet, want het stond niet op het lijstje van de kraamzorg)
Nee je klinkt niet te wazig, heb soms ook wel eens zo'n gevoel dat ze ergens dicht bij me is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef dutchie het volgende:
Bar_en_Mar, ik weet hoe je je voelt. Da's heel erg kut. Maar je moet maar zo denken, dat ze altijd bij je is en zo trots is als een aap. Ik zie mijn vader als een beschermengeltje op Léons schouder. (niet letterlijk zien natuurlijk, ben niet paranormaal begaafd ofzo)
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik één keer -serieus waar- het gevoel heb gehad dat ik 's nachts na de voeding samen met mijn vader Léon weglegde. Ik kan het niet uitleggen.
Ik voelde zijn aanwezigheid en ik wist dat het goed was.
Of klink ik nu te wazig?![]()
jah ik denk dat het dus de suiker is.. vanochtend dronk ik ook yakult.. plus vandaag een glas cola.. nou ik ga over op water... in ieder geval bedankt.. wist dus niet dat het laxerende werking had.. (weer iets geleerdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Kan best door de hormonen komen hoor girly. Je kunt ook last krijgen van het tegenovergesteldeGewoon even aankijken en zorgen dat je genoeg drinkt (water). Even oppassen met suiker en melkproducten, die laxeren nogal.
Dat worden ook wel "bedzeiltjes" genoemd, maar niet elke kraamzorg zet ze op de lijst.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Bar_en_Mar het volgende: heb nog even een vraagje, mijn nichtje belde mij en kwam met het volgende ze vroeg ofdat ik al een beschermhoes had voor het matrasje.mocht het kleintje eens plassen/spugen/poepen dan hoefde ik niet gelijk een ander matrasje, hebben jullie dat ook allemaal (ik heb het nog niet, want het stond niet op het lijstje van de kraamzorg)
Hihi gek mensquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef phluphy het volgende:
Piglet JoehoeeeeVanaf morgen heb je meldplicht
mmm jah lekker mis gegaan.. ik ben zelfs eerder uitgerekend.. het is nu uitgerekend van mijn eisprong richting mijn menstruatie.. dus het moet 7 mei worden (zo rond die data, de echte data krijg ik wel 17 september) ik hoop 6 meiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef Martineke het volgende:
2 weken en 6 dagen zwanger girly? vrijdag was toch je nod? moet dat niet 3 weken zijn of zo?
Apiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 05:49 schreef Sugar het volgende:
Heb weer uren kunnen slapen en nu geen kramp meer. Dus geen zorgen en hoopvolle pers-smilies meer, hoor!![]()
![]()
Ach meissie tochquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:53 schreef Sugar het volgende:
Ik wou het zo graag...![]()
Ja, nou...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach meissie toch
Kan het me heel goed voorstellen. Tja, ik kan nu honderden dingen bedenken die je zou kunnen proberen aan trucjes, maar als apie er nog niet klaar voor is, werkt het allemaal toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:10 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, nou...![]()
Is niet meer leuk nu, vind ik.
Ik zit sowieso al in het ziekenhuis, want apie ligt in een stuit. En ik moet gewoon nog wekelijks op controle (jij mag al vaker, zag ik!). Morgen is het weer zover en dan gaan ze naast de gewone dingen ook een CTG doen (omdat ze dat altijd doen met 41 en een halve week, geloof ik, en dat ben ik dan zo ongeveer).quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:26 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Sugar..... hebben ze jou al doorgestuurd of een afspraak gemaakt voor het ziekenhuis?
Wanner moet je weer naar de vlos..... ben zo benieuwd wat ze gaan doen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:57 schreef pluisje het volgende:
Maar als ik zo hoor wat voor krampen je al hebt, denk ik niet dat het zover zal komen hoor, dit klinkt echt als het betere voorwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Volgens mij gaat dit niet op hoor Fluf, denk juist omgekeerd, denk juist dat je eerder weeen zou moeten krijgen(en schiet me niet lek omdat dat nog niet gebeurd isquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef phluphy het volgende:
Wat vinden jullie van de volgende theoretische benadering? :
Als je veel vruchtwater hebt, blijft je beebje waarschijnlijk langer zitten, omdat hij/zij dan relatief veel bewegingsruimte houdt en dus geen reden heeft om er uit te komen![]()
Ehm.... ik had heeeeeeel erg veel vruchtwater, en Thomas was toch echt iets te vroeg!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef phluphy het volgende:
Wat vinden jullie van de volgende theoretische benadering? :
Als je veel vruchtwater hebt, blijft je beebje waarschijnlijk langer zitten, omdat hij/zij dan relatief veel bewegingsruimte houdt en dus geen reden heeft om er uit te komen![]()
He gadver, wat eng, schrik je je echt de tandjes dan he? Ooit last van migraine gehad(of komt het voor in de familie?) Ik heb namelijk in het begin van mijn zwangerschap een "aanval" gehad, ook zo raar met slecht zien, bewegende vlakjes enz heel vreemd!!! Daarna wel hoofdpijn maar niet zo heel erg als de meesten hebben met migraine. Mijn oma had zelfs wel eens migraine, zonder de befaamde hoofdpijn erna, een mensenlijf kan soms zo raar zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:24 schreef phluphy het volgende:
Hier gebeurde net zoiets engsIk zat te kletsen met hubbie en schoonzusje, en opeens zag ik niets meer. Even later kwam het zicht terug, maar wel in 6-voud, leek wel alsof ik alles in een andere dimensie zag, als een soort hallicunatie. Ze hebben me buiten op een stoel gezet, in de frisse lucht. In totaal heeft het ongeveer 10 minuten geduurd.
Ik vond het echt eng, maar nu is het zo goed als weg. Heb me wel plechtig voorgenomen om meteen het ziekenhuis te bellen als het nog een keer gebeurd![]()
Mmm. En je hebt niet toevallig problemen met je bloeddruk? Ik zou gewoon nu even bellen, geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:24 schreef phluphy het volgende:Hier gebeurde net zoiets engs![]()
Huh? Dit is toch juist wel wat Fluf zegt dan? Zij zegt: hoe meer ruimte, hoe langer een baby misschien blijft zitten en jij zegt "hoe minder ruimte, hoe eerder babies soms komen..."!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:35 schreef Loena-tik- het volgende:
Volgens mij gaat dit niet op hoor Fluf, denk juist omgekeerd, denk juist dat je eerder weeen zou moeten krijgen(en schiet me niet lek omdat dat nog niet gebeurd is) Kijk maar naar tweelingzwangerschappen, deze dames bevallen vaak eerder doordat er gewoonweg geen groeimogelijkheid meer is voor de baby`s(de rek is uit de buik zeg maar) Conclusie van het verhaal: Fluf ga nou es ff gewoon bevallen!!!!
Niet doen Phluphy, neem geen enkel risico. Ik heb destijds het advies van mijn (div.) gynaecologen in mijn oren geknoopt: Als je ook maar iets twijfelt; bellen. We hebben liever dat je 1x te vaak dan 1x te weinig belt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:49 schreef phluphy het volgende:
Bloeddruk is altijd perfect geweest, nooit last gehad van migraine.
Ik had voor morgen toch al een afspraak staan bij de gyn, dus ik zie het gewoon nog even aan.
NU bellen!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:49 schreef phluphy het volgende:
Bloeddruk is altijd perfect geweest, nooit last gehad van migraine.
Ik had voor morgen toch al een afspraak staan bij de gyn, dus ik zie het gewoon nog even aan.
Goedzoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:33 schreef phluphy het volgende:
Tjemig, nou dan ga ik wel even bellen![]()
Bedankt voor de link Piglet ! Neuh geen wilde plannen, wel vakantieplannenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:33 schreef piglet het volgende:
*meldt*
Sugar een dikkewat vervelend zeg dat het zo hoopvol rommelde en dat het nog niet heeft doorgezet
Maar het is nooit voor niks natuurlijk! Al het voorwerk scheelt weer tijdens de bevalling moet je maar denken... Helaas heeft apie blijkbaar een lange aanloop nodig
Bar_en_Mar joehoeHoe gaat het nu? Lig je al te bevallen
MiSs-TaKe en phluphy nog niks? Jammer... Dan maar weer iets leuks doen vandaag toch?
Ladybos, nee daar heb ik geen ervaring mee... Heb je wilde plannen?
Edit: misschien heb je iets aan deze informatie
Nee ik heb het over de groeiruimte, hoe leg ik dit uitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:04 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch juist wel wat Fluf zegt dan? Zij zegt: hoe meer ruimte, hoe langer een baby misschien blijft zitten en jij zegt "hoe minder ruimte, hoe eerder babies soms komen..."!![]()
Maar ik denk (volgens mij net als jullie allemaal) dat het niets te maken heeft met hoeveelheid vruchtwater, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |