quote:piglet - dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:52
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:36 schreef LadyS het volgende:
LadyS
inderdaad, waarom ging je dat dan ook opmeten
Vast niet (kon je nog wel gewoon door een enkele deur of kon je alleen nog naar plekken waar ze openslaande deuren hadden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af wat mijn omtrek was toen ik hoogzwanger was3 meter ofzo?
dan moet je bij de rechtbank papieren ophalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:15 schreef Martineke het volgende:
wowGirlymeis gefeliciteerd met je zwangerschap
nog ff over dat wat ik vroeg in vorige topic, ik bedoel indd niet de erkenning, dat is al geregeld bij ons, maar dat houdt in feite geen zak in, mijn collega vertelde mij gisteren dat je wat ik vroeg ook moet regelen ivm stel dat mij iets overkomt, hij heeft dat ook gedaan. het houdt gewoon in dat ik toestemming geef dat vriendlief alle rechten krijgt over mijn kind als mij iets overkomt.
kzal wel eens gemeentehuis bellen morgen
Zijn dat dezelfde papieren als ouderlijk gezag? Die papieren hebben wij al. Als ouderlijk gezag geregeld is, en mij overkomt iets, dan krijgt Micha dus automatisch het kind toegewezen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:32 schreef LadyS het volgende:
dan moet je bij de rechtbank papieren ophalenEn als de beebie geboren is kan je dat ingevuld weer inleveren. En dan is het geregeld
Dan stuur je, je vriendje naar het buitenland om voor je op te halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef texelonia het volgende:
En nog even een vraag je he. Ik dacht echt dat ik de hele zwangerschap mijn eetlust niet meer terug zou krijgen, maar sinds een paar dagen dus wel! Enne, daar kun je gewoon aan toegeven toch, gewoon lekker eten enzow?
Maare, als je nou opeens echt zó een trek hebt in warme chocolademelk met slagroom van de Starbucks die niet in Nederland zit... wat dan?![]()
Ouderlijk gezag kan zelfs pas na de geboorte van het kind, omdat je die gegevens nodig hebt (naam, geboortedatum, geboorte akte, etc).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja, maar ouderlijk gezag kan toch pas na de erkenning?
Ik ga morgen ook maar ff bellen, want ik snap er nu geen h*l meer van.....![]()
Ja en dan komt ie terug en dan is het koud gewordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:00 schreef Kylee het volgende:
Dan stuur je, je vriendje naar het buitenland om voor je op te halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |