Ik heb altijd het idee gehad dat deze radar de bliksems niet op perfecte plaats stationeerd..iemand anders dat idee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:39 schreef MrLunk het volgende:
Actuele blikseminslagen:
[afbeelding]
op URL: http://www.pe5pvb.nl/html/bliksem.htm
kun je een elke 20 seconden vernieuwd beeld zien...
lijkt wel spiegelbeeld! hehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:41 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat deze radar de bliksems niet op perfecte plaats stationeerd..iemand anders dat idee?
jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:53 schreef Oom_Agent het volgende:
wohooww...zojuist een flits die van zuid tot west over de gehele horizon zichtbaar was.
Vanmiddag zag ik ook een hele lange wolk-wolk ontlading. Eigenlijk de enige mooie ontlading die ik gezien heb vandaag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:53 schreef Oom_Agent het volgende:
wohooww...zojuist een flits die van zuid tot west over de gehele horizon zichtbaar was.
gezellig op weerwoord.be aan het lurkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:04 schreef Oom_Agent het volgende:
Geel groene luchten, onweer en flinke regenval
[afbeelding]
Haha.....ja, zit er al 3 jaar bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef drelletje het volgende:
[..]
gezellig op weerwoord.be aan het lurken(of post jij er veel?)
Lijkt op de lucht in Amsterdam west zoals die 10 minuten geleden was in oostelijke richting.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:04 schreef Oom_Agent het volgende:
Geel groene luchten, onweer en flinke regenval
[afbeelding]
Ow okay Dan kom je dus uit nijmegen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:15 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Haha.....ja, zit er al 3 jaar bijna dagelijks.
Heb ik ook ja. Onweert het hier flink door, staat er niets op de radarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:41 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat deze radar de bliksems niet op perfecte plaats stationeerd..iemand anders dat idee?
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jspquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Onweert het hier flink door, staat er niets op de radar![]()
Net weer onweer gehoord. De regen komt van tijd tot tijd met bakken uit de hemel storten. Lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |