SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
Vrij eerlijk geloot. Iedere deelnemer grijpt in een schaal met 8 blaadjes genummerd van 1 tot 8 en dat bepaalt wie er als eerste een plek mag kiezen. De Nederlanders grepen 5,7 en 8. Aangezien alle deelnemers zo vroeg mogelijk kozen kreeg je het dat #1 tegen #2 ging, #3 tegen #4 en dat liet 3 Nederlanders voor 4 plekken en dan is het maximaal een Nederlander in de finale.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:12 schreef De_Wout het volgende:
Wat ik me dan afvraag: is er gewoon eerlijk geloot wie er tegen elkaar moeten of is dit vastgesteld door de organisatie? Nu kan er maximaal 1 Nederlander in de finale komen.
Mag helaas nietquote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niemand die de final eliminations even door kan geven? De films ervan dus
zijn match in de final elimation had hij ook met geen mogelijkheid kunnen (nou ja, mogen) verliezen. Sumo's horen gewoon niet thuis in K1 (en al helemaal niet in MMA).quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:33 schreef sampoo het volgende:
Bonjaski is een constante vechter die altijd voluit gaat maar je kan niet stellen dat hij ongelukkig was in beide toernooien die hij won. Battle at the Bellagio won hij door Vernon White een mma vechter die totaal niet thuis hoort in K1, Jeff Ford (verloor van Roufus maar die kon niet verder) en McDonald op punten te verslaan. Alleen McDonald zou je een degelijke tegenstander kunnen noemen.
Toch gaan er geruchten dat Akebono mma gaat vechten,ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:20 schreef Vision het volgende:
[..]
zijn match in de final elimation had hij ook met geen mogelijkheid kunnen (nou ja, mogen) verliezen. Sumo's horen gewoon niet thuis in K1 (en al helemaal niet in MMA).
vandaag ook een mma wedstrijd gezien (pride) waarin een ex-sumo het opnam tegen Giant Silva. Nu is die Giant Silva een straatvechter en gewoon enorm groot (meer dan 7ft hadden ze het over) en zijn zijn martial arts skills een stuk minder dan welke tegenstander dan ook. Maar zelfs Silva kreeg 'm aan het afkloppen. (met een half nelson geloof ik, dus verwuringen zijn ook bij sumo's mogelijk)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:01 schreef farfavour het volgende:
Toch gaan er geruchten dat Akebono mma gaat vechten,ben benieuwd.
Dit lijkt me toch wel meer iets voor hem,probeer zoiets maar eens naar de grond te krijgen of te verwurgen.
k1 is inderdaad helemaal niets voor hem.
Als akebono op je gaat liggen, dan tikt iedereen wel af denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:19 schreef Vision het volgende:
[..]
vandaag ook een mma wedstrijd gezien (pride) waarin een ex-sumo het opnam tegen Giant Silva. Nu is die Giant Silva een straatvechter en gewoon enorm groot (meer dan 7ft hadden ze het over) en zijn zijn martial arts skills een stuk minder dan welke tegenstander dan ook. Maar zelfs Silva kreeg 'm aan het afkloppen. (met een half nelson geloof ik, dus verwuringen zijn ook bij sumo's mogelijk)
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
waarvan ik CroCop ENORM hoog heb zitten. Die gozer behoorde wat mij betreft tot de grootsten van K-1.
Dit jaar ga ik voor Alexei Ignashov, die gozer is gewoon te goed voor de rest dit jaar![]()
Een speciale noot voor de Zwitser Andy Hug, het enige puntje dat ik miste in jouw OP. Andy was namelijk ook een van de besten ooit, en is helaas veel te vroeg overledenAndy
Hug
Ook met dat Ignashov gedeelte?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
*schop*
nog maar krap 17-18 uur mensen
zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk
nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |