abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2004 @ 14:31:11 #101
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_22236035
Hoe lang gaan we nog verder met spoilers???

Hier kan je het schema voor de finale vinden!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_22241713
Pff Peter Aerts, Remy Bonjasky én Ernesto Hoost die elkaar kunnen treffen in de volgende ronde. Jammer dat Bonjaski niet tegen Mighty Mo of zo hoeft. Ik denk echter dat Hoost gaat winnen van Bonjasky en dan Peter Aerts treft. En wie dát gaat winnen, dat durf ik echt niet te zeggen, maar ik weet wel dat de winnaar van Hoost - Aerts ook de world gp pakt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22253816
Wat ik me dan afvraag: is er gewoon eerlijk geloot wie er tegen elkaar moeten of is dit vastgesteld door de organisatie? Nu kan er maximaal 1 Nederlander in de finale komen.
  dinsdag 28 september 2004 @ 10:21:47 #104
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22253949
Er wordt geloot geloof ik .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_22254072
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:12 schreef De_Wout het volgende:
Wat ik me dan afvraag: is er gewoon eerlijk geloot wie er tegen elkaar moeten of is dit vastgesteld door de organisatie? Nu kan er maximaal 1 Nederlander in de finale komen.
Vrij eerlijk geloot. Iedere deelnemer grijpt in een schaal met 8 blaadjes genummerd van 1 tot 8 en dat bepaalt wie er als eerste een plek mag kiezen. De Nederlanders grepen 5,7 en 8. Aangezien alle deelnemers zo vroeg mogelijk kozen kreeg je het dat #1 tegen #2 ging, #3 tegen #4 en dat liet 3 Nederlanders voor 4 plekken en dan is het maximaal een Nederlander in de finale.

Maar goed je hebt ook 75% "kans" dat je een Nederlander in de finale hebt want eerlijk gezegd schat ik de kansen niet erg hoog voor een Nederlandse winnaar. Aerts stelde toch wat teleur en Hoost lijkt niet meer de "KO" kracht te hebben en met alle respect denk ik niet dat Bonjasky hun niveau heeft. Hij doet zijn best maar tegen de betere deelnemers in goede doen zal hij het moeilijk krijgen. Ik verwacht dan een herhaling van de Mirko "Crocop" Filipovic gevecht. Bonjasky gaf 100% zoals hij altijd doet maar Crocop was toch een maatje te groot. Ik denk dat Sefo of Mighty Mo dit keer een maatje te groot zullen blijken.
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:54:42 #106
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22259683
Aerst teleurstellend? Hij wint toch wel van mcdonald, die een zeer gevaarlijke tegenstander is (kan mirko over meepraten ) en Bonjaski heeft al 2 keer bewezen dat ie een echte toernooi vechter is, dus kan ook ver komen.

Mighty Mo is een goede vechter, maar als een nederlander tegen hem moet zijn er zeker kansen, aangezien hij (dat was bij k1 usa zo) geen low kicks blokkeert en dat kan tegen een echte kickbokser een groot probleem zijn .

Maar ik denk dat het sefo's jaar wordt, hij heeft de perfecte loting: eerst tegen musashi die niet echt de meest aanvallende vechter is, dan tegen een boksers mo of de 40 kilo lichtere koaklai en dan in de finale een totaal verbouwde nederlander, maar bij k-1 gaat het bijna nooit zoals je het voorspelt.
pi_22262215
Hij kon McDonald niet stoppen (iets dat het 5 jaar terug wel was gelukt) en McDonald met alle respect heeft zelden met de grote jongens kunnen meekomen. Mirko beschermde zich slecht in de clinch en liet zich verrassen en al is het knap dat McDonald daar gebruik van heeft gemaakt kan je niet stellen dat hij een buitengewoon gevaarlijke tegenstander is. Buiten Mirko zijn de grootste overwinningen die tegen Amada en Roufus. Beide ook goede kickboxers maar geen K1 favorieten.

Bonjaski is een constante vechter die altijd voluit gaat maar je kan niet stellen dat hij ongelukkig was in beide toernooien die hij won. Battle at the Bellagio won hij door Vernon White een mma vechter die totaal niet thuis hoort in K1, Jeff Ford (verloor van Roufus maar die kon niet verder) en McDonald op punten te verslaan. Alleen McDonald zou je een degelijke tegenstander kunnen noemen.

In de vorig jaar gewonnen K1 finale kreeg hij te maken met Graham, Abidi en Musashi. Ook niet de personen die je een K1 wereldtitel ziet winnen en ook tegenstanders die Bonjasky goed liggen.

Mighty Mo is wat mij betreft het grootste gevaar voor de Nederlanders. Hij kan heel goed kicks counteren en daarom ben ik bang voor de kansen van de Nederlanders daar ze nou niet bekend staan om het hebben van een ijzeren kin. Tegen Sefo heeft men nog een beetje kans afhankelijk van wie verder komt.
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:17:53 #108
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_22263437
Persoonlijk denk ik dat de Nederlanders zichzelf als hun grootste vijand kunnen beschouwen. Als Hoost of Bonjasky in het TokyoDome wilt winnen dan zullen ze beide 3 enorm zware partijen moeten overleven. Ik vrees dat de Nederlander die de finale haalt te gehavend zal zijn om uiteindelijk die finale ook te winnen.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:28:53 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_22265178
Ik vond overigens dan Bonjasky goed overeind bleef na toch echt wel een fiks aantal rake klappen van Bob Sapp. Iets wat Hoost absoluut niet lukte
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_22266016
Hoost was zo "slim" ook Sapp te verslaan op basis van "kracht". In het begin had hij een goed plan om hem met kicks te verslaan maar toen Sapp wankelde ging Hoost niet voor de winst en liet hij Sapp zich herpakken en ging Hoost over om hem maar met stoten te verslaan.

Hoost is ook niet de type om zich uit de voeten te maken ook al zou dat voor zijn eigen best wil zijn. Bonjasky deed het aardig maar Sefo was denk ik nog het meest in staat om Sapp partij te geven. Ik bedoel maar Sapp is nou niet wat je noemt een getalenteerde vechter.
pi_22291043
Niemand die de final eliminations even door kan geven? De films ervan dus
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 29 september 2004 @ 19:48:06 #112
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_22291705
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niemand die de final eliminations even door kan geven? De films ervan dus
Mag helaas niet
zoek is in nieuwsgroepen die eindigen op mma
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 02:37:39 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_22324190
Die show die Sefo er weer van maakte
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:05:27 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_22335959
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:33 schreef sampoo het volgende:
Bonjaski is een constante vechter die altijd voluit gaat maar je kan niet stellen dat hij ongelukkig was in beide toernooien die hij won. Battle at the Bellagio won hij door Vernon White een mma vechter die totaal niet thuis hoort in K1, Jeff Ford (verloor van Roufus maar die kon niet verder) en McDonald op punten te verslaan. Alleen McDonald zou je een degelijke tegenstander kunnen noemen.
zijn match in de final elimation had hij ook met geen mogelijkheid kunnen (nou ja, mogen) verliezen. Sumo's horen gewoon niet thuis in K1 (en al helemaal niet in MMA).
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_22336593
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:20 schreef Vision het volgende:

[..]

zijn match in de final elimation had hij ook met geen mogelijkheid kunnen (nou ja, mogen) verliezen. Sumo's horen gewoon niet thuis in K1 (en al helemaal niet in MMA).
Toch gaan er geruchten dat Akebono mma gaat vechten,ben benieuwd.
Dit lijkt me toch wel meer iets voor hem,probeer zoiets maar eens naar de grond te krijgen of te verwurgen.
k1 is inderdaad helemaal niets voor hem.
Ja en amen.
pi_22339696
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:01 schreef farfavour het volgende:

Toch gaan er geruchten dat Akebono mma gaat vechten,ben benieuwd.
Dit lijkt me toch wel meer iets voor hem,probeer zoiets maar eens naar de grond te krijgen of te verwurgen.
k1 is inderdaad helemaal niets voor hem.
vandaag ook een mma wedstrijd gezien (pride) waarin een ex-sumo het opnam tegen Giant Silva. Nu is die Giant Silva een straatvechter en gewoon enorm groot (meer dan 7ft hadden ze het over) en zijn zijn martial arts skills een stuk minder dan welke tegenstander dan ook. Maar zelfs Silva kreeg 'm aan het afkloppen. (met een half nelson geloof ik, dus verwuringen zijn ook bij sumo's mogelijk)
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:04:20 #118
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22382705
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 21:19 schreef Vision het volgende:

[..]

vandaag ook een mma wedstrijd gezien (pride) waarin een ex-sumo het opnam tegen Giant Silva. Nu is die Giant Silva een straatvechter en gewoon enorm groot (meer dan 7ft hadden ze het over) en zijn zijn martial arts skills een stuk minder dan welke tegenstander dan ook. Maar zelfs Silva kreeg 'm aan het afkloppen. (met een half nelson geloof ik, dus verwuringen zijn ook bij sumo's mogelijk)
Als akebono op je gaat liggen, dan tikt iedereen wel af denk ik .
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:21:58 #119
82589 S-Two
barba macacu
pi_22422097
ik volg het allemaal niet meer echt de laatste tijd, maar weten jullie wanneer er weer k1 wordt uitgezonden op tv? bvd....
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22457086
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

waarvan ik CroCop ENORM hoog heb zitten. Die gozer behoorde wat mij betreft tot de grootsten van K-1.

Dit jaar ga ik voor Alexei Ignashov, die gozer is gewoon te goed voor de rest dit jaar

Een speciale noot voor de Zwitser Andy Hug, het enige puntje dat ik miste in jouw OP. Andy was namelijk ook een van de besten ooit, en is helaas veel te vroeg overleden

Andy Hug
pi_22458275
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 00:07 schreef Tommie84 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ook met dat Ignashov gedeelte? gaat nog moeilijk worden dit jaar

verder heeft ie wel aardig gelijk ja
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 02:16:52 #122
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_22459450
Ok, dat van Ignashov had ik even niet zien aankomen, sorry 'bout that

Ik denk trouwens dat weinigen dit hadden zien aankomen
pi_23739688
*schop*

nog maar krap 17-18 uur mensen

zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk

nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:53:24 #124
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23739806
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
*schop*

nog maar krap 17-18 uur mensen

zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk

nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen

het wordt in NL toch niet uitgezonden? waar kan je die wedstrijden vinden dan?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23740104
Dat zou ik ook wel willen weten ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')