quote:Door niet aflatend ontwikkelingswerk gedurende bijna 40 jaar is vanuit een rasechte sportwagen een praktische, uitstekend bruikbare, comfortabele en veilige wagen ontstaan. Zonder dat er ook maar iets aan sportiviteit is ingeboet. Het design van de 911 vormt een indrukwekkend bewijs van onze hang naar perfectie. Het wordt verder onderstreept door de technische details.
quote:De 3,6 liter krachtbron van de 911 Carrera levert nu 239 kW (325 pk) bij 6.800 t/min. Het maximum koppel van 370 Nm wordt al bereikt bij 4.250 t/min. De 911 Carrera reageert al in het laagste toerentalgebied spontaan op elke beweging van het gaspedaal. Om van 0 op 100 km/h te komen heeft hij slechts 5,0 sec nodig. Topsnelheid: 285 km/h.
spreekt jezelf tegen ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan niet warm of koud worden van zo een bak.
Porsche doet gewoon niks met mij. Ik vind het ook niks speciaals.
Je ziet hem te vaak. Geluid is niet mooi. Nee niks voor mij.
Alleen bij mij in de buurt weet ik er al 6 te staan. Waar onder een GT2 en een zwarte GT3. Die laatste is wel bloed geil om te zien. Endat geluid is ook nog eens leuk. Maar dat komt omdat de eigenaar gas durft te geven![]()
Nee hoor ik geef aan dat ik porsche niet mooi vind. Met dus kennelijk met 1 uitzondering van een GT3. Die ziet er gewoon bruut uit en dat geluid wat die bak heeft is alles behalven standaart. En de eigenaar geeft gewoon plank gas bij het wegrijden. Dat mag ik wel. Ik heb hem 1X een bocht zien nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
spreekt jezelf tegen ?
Een kennis van me vader had vroeger een 911 turbo. En daar ging gerust de kinderwagen voor in. Dus die ruimte is er wel. En anders heb je nog zo iets als een min of meer achterbank waar je vrij veel op kwijt kan in de 911.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:21 schreef LSS het volgende:
Uitstekend bruikbaar? Man, ik kan niet eens een kist bier kwijt in de kofferbak van dat ding! Daarnaast vind ik Porsches lelijk, vooral de 911. Als je toch geld over hebt voor een classy scheurijzer, dan koop je toch een Alfa Romeo GT, dat is ech een schitterende auto, en het kost de helft van een Porsche.
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef aan dat ik porsche niet mooi vind. Met dus kennelijk met 1 uitzondering van een GT3. Die ziet er gewoon bruut uit en dat geluid wat die bak heeft is alles behalven standaart. En de eigenaar geeft gewoon plank gas bij het wegrijden. Dat mag ik wel. Ik heb hem 1X een bocht zien nemenBij de bios richting het casina met je rug naar het kourhouse toe. Dat is een hele mooie open bocht. Daar trapte hij toch effe het gas flink in toen het stoplicht op groen ging. Met als gevolg dat het kontje mooi dwars ging. En dan gewoon het gas er op houden. Dat mag ik wel
![]()
Voor de rest vind ik het merk op zich bagger. Komt nooit met iets nieuws uit. Puur door gaan op een 1 en het zelfde model. En het mist de magie wat aan het merk zit. Iets wat AM en Ferrari net als lambo dat wel heeft.
Vraag je maar eens af waarom dat je ze zo vaak ziet! Porsches zijn gewoon de sportwagens met de beste wegligging. En ik vind ze persoonlijk ook nog eens bloedjegeil qua uiterlijk. Ze zijn daarom inderdaad niet zo exclusief als een Ferrari of een Lamborghini oid. Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan niet warm of koud worden van zo een bak.
Porsche doet gewoon niks met mij. Ik vind het ook niks speciaals.
Je ziet hem te vaak. Geluid is niet mooi. Nee niks voor mij.
Alleen bij mij in de buurt weet ik er al 6 te staan. Waar onder een GT2 en een zwarte GT3. Die laatste is wel bloed geil om te zien. Endat geluid is ook nog eens leuk. Maar dat komt omdat de eigenaar gas durft te geven![]()
Zou inderdaad zomaar eens kunnen, de 911 turbo van de laatste lichting is volgens tiff needel ook een heerlijk ragbak met een superieure wegligging!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef leolinedance het volgende:
Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).
Nou ik moet zeggen dat ze een hele mooie auto hebben weten te bouwen. Namelijk de Carrera GT. En die cayen vind ik ook niet mis van ze. En die bak is nog snel ook. Dus ze kunnen het wel. Maar ze moeten echt een punt achter de 911 zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
okIs wel zo dat ze nooit wat nieuws verzinnen he, alleen die ene carrera gt ofzo was wel dikke bruutheid
jij heb echt nix te doen op je werk he ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vraag je maar eens af waarom dat je ze zo vaak ziet! Porsches zijn gewoon de sportwagens met de beste wegligging. En ik vind ze persoonlijk ook nog eens bloedjegeil qua uiterlijk. Ze zijn daarom inderdaad niet zo exclusief als een Ferrari of een Lamborghini oid. Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).
Porsche
![]()
Ik kan typen en bellen tegelijk en ik typ snelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij heb echt nix te doen op je werk he ?
Ik ook niet en voor mij is dat zaterdag al het geval al m'n oompje met z'n Boxster (ja maar toch Porsche enzo) voor de deur staat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik zou een ritje in een porsche in ieder geval nooit afslaan !.
Ik heb hier een test liggen (die ik nu niet kan vinden, van zo'n 2-3 jaar oud, dat wel) met een hele berg sportauto's. Daar worden oa de Impreza srt, Lancer evo, Honda s2000, Ferrari F355, Porsche 911 turbo maar ook Golf VR6, Seat leon Cupra en Fiat Punto HGT en nog vele sportauto's meer over het circuit gevlamt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.
Maar in een andere uitzending was de porsche 911 GTS en de Ferrari stradale tegen elkaar. En mooi dat de Ferrari sneller was dan de 911.
Maar goed het gaat niet zo zeer om wie sneller is of niet.
Ik vind het belangrijk dat het uiterlijk mooi is. En de magie die aan zo een auto kleeft.
Ik zie een porsche net zo vaak zo niet vaker als een X5. Ze hadden net als Ferrari moeten doen.
Verkoop altijd minder dan dat je werkelijk kan verkopen. Om zo een auto speciaal te houden.
En denk jij nou serieus dat Ferrari tegen een klant gaat zeggen: Nee sorry meneer, U mag geen Ferrari kopen omdat ie dan niet exclusief blijft. Ferrari zou echt wel willen dat ze net zoveel auto's verkochten als Porsche hoor....quote:[
Ik zie een porsche net zo vaak zo niet vaker als een X5. Ze hadden net als Ferrari moeten doen.
Verkoop altijd minder dan dat je werkelijk kan verkopen. Om zo een auto speciaal te houden.
Ze zetten de porsche tegen lagere auto's, dat vind ik geen eerlijke vergelijking, pak dan ook gelijk RS4, M3, etc bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb hier een test liggen (die ik nu niet kan vinden, van zo'n 2-3 jaar oud, dat wel) met een hele berg sportauto's. Daar worden oa de Impreza srt, Lancer evo, Honda s2000, Ferrari F355, Porsche 911 turbo maar ook Golf VR6, Seat leon Cupra en Fiat Punto HGT en nog vele sportauto's meer over het circuit gevlamt.
De dingen die ik me nog goed kan herinneren zijn dat de porsche de snelste rondetijd had,
Jep Ferrari bouwt er altijd minder dan ze verkopen kunnen. Is een vast bedrijfs regel die ze voeren. Alle vaste bekende klanten krijgen eerste keus. Daar naast worden er een X aantal gebouwt voor losse verkoop. En op is op. ZE gaan echt niet nog een auto extra maken. Dat is juist de magie die deel is van Ferrari.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef leolinedance het volgende:
En denk jij nou serieus dat Ferrari tegen een klant gaat zeggen: Nee sorry meneer, U mag geen Ferrari kopen omdat ie dan niet exclusief blijft. Ferrari zou echt wel willen dat ze net zoveel auto's verkochten als Porsche hoor....
8000 toch? Maar 9 zou ook kunnen. En ja daar komt een geil geluidje uit jhaquote:de Honda s2000 de opvallendste was met een blijkbaar fenomenale wegligging. Die schijn je ook door te kunnen trekken tot zo'n 9000 toeren![]()
De 911 GTS tegen de 360 stradale was toch een mooie vergelijking. En ja de Ferrari was sneller op elk punt. Het enige wat ze minder vonden was de flipper schakel in de 360. Maar dat was puur smaak. Want TERING wat ging die Ferrari los zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:05 schreef operator82 het volgende:
[..]
Ze zetten de porsche tegen lagere auto's, dat vind ik geen eerlijke vergelijking, pak dan ook gelijk RS4, M3, etc bij.
zat een ferrari F355 bij en een audi s3 en een Lotus (weet niet meer welke). en nog veel meer moois maar kan er niet meer opkomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:05 schreef operator82 het volgende:
[..]
Ze zetten de porsche tegen lagere auto's, dat vind ik geen eerlijke vergelijking, pak dan ook gelijk RS4, M3, etc bij.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Topgear power-lap times:
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Waar je die onzin dus allemaal vandaan hebt, dat weet ik niet. Neem Jeremy Clarkson met een korrel zout hoor, die kan een auto maken of kraken op de kleur van de dashbordverlichting.
En tja, mij zegt Ferrari dus erg weinig. Doe mij maar een mooie 911. Dat ze het model niet significant veranderen vind ik prima, het blijft gewoon een klassieker.
Zoek even in het filmpjes topic daar staat het filmpje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Topgear power-lap times:
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Waar je die onzin dus allemaal vandaan hebt, dat weet ik niet. Neem Jeremy Clarkson met een korrel zout hoor, die kan een auto maken of kraken op de kleur van de dashbordverlichting.
En tja, mij zegt Ferrari dus erg weinig. Doe mij maar een mooie 911. Dat ze het model niet significant veranderen vind ik prima, het blijft gewoon een klassieker.
dude dat geldt alleen voor de absolute toppers, zoals de enzo, 550 barchetta en zo voor.. van de 575, 360, en meer van dat soort gein proberen ze er zo véél mogelijk te verkopen, wat natuurlijk logisch is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep Ferrari bouwt er altijd minder dan ze verkopen kunnen. Is een vast bedrijfs regel die ze voeren. Alle vaste bekende klanten krijgen eerste keus. Daar naast worden er een X aantal gebouwt voor losse verkoop. En op is op. ZE gaan echt niet nog een auto extra maken. Dat is juist de magie die deel is van Ferrari.
[..]
die 456GTquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoek even in het filmpjes topic daar staat het filmpje.
En ik ga niet af op de smaak van Jeremy. Ik heb altijd nog iets als een eigen smaak.
En mijn smaak is nu gewoon Ferrari. Op alle punten vind ik Ferrari een naar mijn mening mooiere auto dan een porsche.
Het merk Ferrari heeft gewoon iets magie,s. Iets dat porsche niet heeft. Je ziet ook dat Porsche te veel aan geld denkt. Ze moeten en zouden zo veel mogelijk verkopen. Je ziet ze ook te veel.
Het geluid dat er in zit is niks. Het oogt ook niet als een sportwaren. Dwingt wat dat betreft te weinig respect af vind ik. Oke de GT2 en GT3 doen dit prima geef ik eerlijk toe. Maar dat is ook precies een echte sportwagen. Ik vergelijk de porsche modellen op de GT 2 en GT3 plus de carrera GT na dan altijd met de Ferrari 456GT. Een snelle normale auto. Niet een volbloed sportwagen.
Iets wat de andere Ferrari modellen in mijn ogen wel lijken.
Maar goed dit is allemaal smaak natuurlijk. Maar geef toe. Draai jij je hoofd nog om wanneer je een porsche ziet? Ik namelijk totaal niet. Maar wanneer er een lambo, AM, Ferrari langs rijd verdraai ik bijna m,n nek.
Alleen bij een GT2 GT3, of een RS versie daarvan, of een Carrera GT.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef ook_gek het volgende:
Draai jij je hoofd nog om wanneer je een porsche ziet? Ik namelijk totaal niet. Maar wanneer er een lambo, AM, Ferrari langs rijd verdraai ik bijna m,n nek.
Turboquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog eens het feit dat Porsche uit een 3.6 liter 6 cilinder 462 pk's weet te persen terwijl Ferrari uit een 5.5 liter 12 cilinder 'maar' 442 pk weet te persen.
duh... TURBO?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog eens het feit dat Porsche uit een 3.6 liter 6 cilinder 462 pk's weet te persen terwijl Ferrari uit een 5.5 liter 12 cilinder 'maar' 442 pk weet te persen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
die 456GTdie vind ik ZO übermooi. Daar kan geen Porsche aan tippen (tsja de Carrera GT maar dan noem ik iets niet reeels). Maar qua wegligging...jij vergelijkt een GT2 met een Ferrari 456GT??? Haha kijk even op de site van de autoweek. Zoals iedere autoliefhebber weet is de GT2 bloedsnel met een absoluut formidabele wegligging. Dus op dat vlak zijn ze in ieder geval NIET met elkaar te vergelijken. Ik noem 2 dingen (die overigens niet altijd veel zeggen, maar in dit geval wel):
0-100
456GT= 5,2
GT2= 4,1
Topsnelheid
456GT=310 km/h
GT2=315 km/h
Nieuwprijs
456GT= ¤ 259.562
GT2= ¤ 269.550
Voor het geld hoef je beide niet te laten. Is wegligging je belangrijkste punt, ga voor de Porsche. Ga je voor exclusiviteit en uiterlijk, ga voor de Ferrari.
Maar dat is mijn mening...
Hij noemt de GT2 dus als uitzondering, dat ie die juist niet met de 456GT vergelijkt. Wel ff opletten he?quote:ook_gek: Ik vergelijk de porsche modellen op de GT 2 en GT3 plus de carrera GT na dan altijd met de Ferrari 456GT
oeps je hebt helemaal gelijk....mijn excusesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:54 schreef zinloos het volgende:
[..]
[..]
Hij noemt de GT2 dus als uitzondering, dat ie die juist niet met de 456GT vergelijkt. Wel ff opletten he?
Ben zelf overigens ook groot fan van Ferrari. Porsche is zo gewoontjes. Ze ongetwijfeld fantastisch rijden, maar ze missen gewoon iets. De uitstraling van een Porsche vind ik gewoon lang niet zo geweldig als van een Ferrari.
Dus zelfs al zou een Enzo stukken langzamer zijn dan een 944, dan ging ik nog voor de Enzo![]()
Tsja, ook_gek kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen, dus ik dacht ik doe het maar ff voor hemquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oeps je hebt helemaal gelijk....mijn excuses
LIEFquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:06 schreef zinloos het volgende:
[..]
Tsja, ook_gek kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen, dus ik dacht ik doe het maar ff voor hem![]()
Vind hem echt superquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef Steve-O het volgende:
nieuwe ferrari 430 is officieel
Autoweekquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef Steve-O het volgende:
ik lees alleen autovisiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Autoweek.
Foto?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bliksembezoekje?
ik alleen het internetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik lees alleen autovisie
internet is zo 2002quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik alleen het internet
Wat doe je hier dan nog??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
internet is zo 2002
postopkrikken mutsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog??
In jouw geval ook hard nodig...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
postopkrikken muts
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
In jouw geval ook hard nodig...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dit is toch normale snelheid??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Steve-O het volgende:
fok is traag
ja ken je nagaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit is toch normale snelheid??
Zou er ooit nog een dag komen dat FOK! snel wordt?? Of zijn dat alleen maar mooie dromen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja ken je nagaan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef Steve-O het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:35 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
past goed in een topic tussen porsches en ferrari'squote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
Voor het eerst in een Rover gereden, reed wel lekker maar hij voelde aan als een tank van 3 ton.
[afbeelding]
een Rover 75
Je werkt weer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
Voor het eerst in een Rover gereden, reed wel lekker maar hij voelde aan als een tank van 3 ton.
[afbeelding]
een Rover 75
Kom effe langs scheveningen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je werkt weer?
'k vond 'm kut. Nietalleen omdat ik bijna de bumper gemold had... maar vooral omdat ik die dag zelf net uit een 9-5 3.0TiD kwam, en dan overstappen in de 136 pk CTID oid...traag, envooral LELIJK oranje dashboard verlichting
zo. dat lucht op.
Peuc, misschien bel ik je nog ff om zondag mee te liften rijden... -> ma is weekend weg en heeft misschien/waarschijnlijk de auto mee.
Het is een SC topic dus eigenlijk moet jij optiefen met je ontopic gelulquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
past goed in een topic tussen porsches en ferrari's![]()
ga danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
ik wil naar huis. En wel NU
Afsluiten en zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga dan![]()
Watte?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef BazzoS het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer op
aardappels, satéetjes (zonder saus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Watte?![]()
rare combinatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
aardappels, satéetjes (zonder saus!) Witte bonen in tomatensaus, en dat was het
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare combinatie
iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare combinatie
maar waarom danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef MutZ het volgende:
&%*^$&%$*^T$&%
Ik word gek!!! Althans gekker dan dat ik al was...
Van mezelf... momenteel kan ik niets, mag ook niets op medisch advies, maar ik wil zoveel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar waarom dan![]()
Daar word je wel gek van ja, sterktequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van mezelf... momenteel kan ik niets, mag ook niets op medisch advies, maar ik wil zoveel...![]()
Hey Xtreem, dat zou heel gaaf zijn, ware t niet, dat een TR6 een roadster is, dus 2-zitter en ik ga met mn pa erheen. Er is dus geen plek meer over, als het slecht weer is, en we gaan met de Opel dan is het geen probleem. Maar daar mailen of bellen we ff over ok?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je werkt weer?
'k vond 'm kut. Nietalleen omdat ik bijna de bumper gemold had... maar vooral omdat ik die dag zelf net uit een 9-5 3.0TiD kwam, en dan overstappen in de 136 pk CTID oid...traag, envooral LELIJK oranje dashboard verlichting
zo. dat lucht op.
Peuc, misschien bel ik je nog ff om zondag mee te liften rijden... -> ma is weekend weg en heeft misschien/waarschijnlijk de auto mee.
Gefelicitaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn moeder is jarig
Dank je, jij ook alvast met de verjaardag van jou moederquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gefelicitaart![]()
Dankje, kzal het onthouden voor de 3de van Aprilquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je, jij ook alvast met de verjaardag van jou moeder
Gefeliquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn moeder is jarig
Zwaaien was toch gay??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben er weeer![]()
zwaaien is niet gayquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zwaaien was toch gay??![]()
quote:Ondertitel van MutZ
"Geduld is een eigenschap die we bewonderen in de bestuurder van de auto achter ons en verafschuwen in de bestuurder van de auto voor ons."
Tis wel zo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Dat was volgens mij tijdens mijn afwezigheid een aantal slowchats geleden besloten... Ik vind zwaaien juist kewl...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
zwaaien is niet gay![]()
![]()
Uit: Icons klaar terwijl u wacht: # 17 [Geen Upgrades]quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:07 schreef MutZ het volgende:
Mag ik ook een nieuw user-icon??
Graag met ergens mijn naam erin... Als plaatje(s) graag een zweefvliegtuig en/of andere vliegtuigen en/of auto's...
Oh ja, het hoeft niet heel erg serieus te zijn... mag best wat onzin inzitten... grootte is trouwens geen probleem... Kan hem zelf hosten...
ECHO echo echoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij lul ik een beetje tegen mezelf aan...
Is daar iemand??
Leven!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ECHO echo echo
niggah??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
Yo niggah ik is back![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIHquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
niggah??
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
Yo niggah ik is back![]()
quote:
Hey, loop nog eens tegen die deur, misschien wordt je dan weer wakker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, loop nog eens tegen die deur, misschien wordt je dan weer wakker.
Je komt zondag ook maar hoor je !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goh... welk topic zal jij gelezen hebben??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je komt zondag ook maar hoor je !!![]()
*tok*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het donderde hier in Amsterdam en toen wist ik al genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goh... welk topic zal jij gelezen hebben??
Same here...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het donderde hier in Amsterdam en toen wist ik al genoeg![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:
Hier niks aan het handje op de geweldige zware bass na dan van mijn muziek
ah het is die luie donderquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
We hebben de oorzaak van de donder gevonden:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
We hebben de oorzaak van de donder gevonden:
[..]
moet je em ff aanspreken op msn, hij is druk met z'n werk meende ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef sdk het volgende:
wanneer zal tjabbo is me mail beantwoorden over ruimte voor de italia a zandvoort film![]()
Weetje dat je een hele irritante sig hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie boel trouwens... mn moeder word masaal gefeliciteerd maar toen ik vorige maand jarig was heeft niemand me op Fok! gefeliciteerd...
* PeuRac word daar een beetje verdrietig van...
Alleen nu kom ik mn naam gelukkig niet meer overal tegen in MutZ haar onderschrift
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Klik maar hoor
Ik zat net 5 sec in Fotosquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn 3 gasten online
Gast Di Aug 24, 2004 21:11 Strip
Gast Di Aug 24, 2004 21:11 Autozz en tranzport
Gast Di Aug 24, 2004 21:09 Forum index
ik gok dat jij de middelste bent
ga ik regelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef sdk het volgende:
wanneer zal tjabbo is me mail beantwoorden over ruimte voor de italia a zandvoort film![]()
Ik was de bovenstequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn 3 gasten online
Gast Di Aug 24, 2004 21:11 Strip
Gast Di Aug 24, 2004 21:11 Autozz en tranzport
Gast Di Aug 24, 2004 21:09 Forum index
ik gok dat jij de middelste bent
Oeh, heb je de door mn verloofde getekende strips gezien? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was de bovenste
Wanneer was je dan jarig??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie boel trouwens... mn moeder word masaal gefeliciteerd maar toen ik vorige maand jarig was heeft niemand me op Fok! gefeliciteerd...
* Alexxxxx word daar een beetje verdrietig van...
Alleen nu kom ik mn naam gelukkig niet meer overal tegen in MutZ haar onderschrift
noem je dat stripsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, heb je de door mn verloofde getekende strips gezien? Wat vond je er van?
Helaas kan ze niet zo goed auto's tekenen.. Alleen een D-kadett figureert in een van haar strips, met kenteken SA-88-AT![]()
welke waren van je vriendin, ik heb vooral de bekende strips gekeken, heel ffquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, heb je de door mn verloofde getekende strips gezien? Wat vond je er van?
Helaas kan ze niet zo goed auto's tekenen.. Alleen een D-kadett figureert in een van haar strips, met kenteken SA-88-AT![]()
Toen was ik er niet, dus ik had je ook niet kunnen feliciteren...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat noem ik schilderijen van stripfiguenvoor de echte strips moet je verder naar beneden scrollen
ik was 27 juli jarig
Toen zat ik hier ruim 1000km vandaan, maar nu alsnog, GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat noem ik schilderijen van stripfiguenvoor de echte strips moet je verder naar beneden scrollen
ik was 27 juli jarig
respect broederquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:50 schreef Fugie het volgende:
jojojojooooo
wazup ook_gekke broeder ?!
traine zonder trainen is overigens ook leuk, staan er ruim 20 man op het veld, is er geen trainer
hollaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
respect broeder
Dus toen zijn jullie gelijk maar begonnen met zuipen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:50 schreef Fugie het volgende:
jojojojooooo
wazup ook_gekke broeder ?!
traine zonder trainen is overigens ook leuk, staan er ruim 20 man op het veld, is er geen trainer
nee beetje lopen enzo he, conditietraininkjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dus toen zijn jullie gelijk maar begonnen met zuipen?![]()
holla holla als in: walla wolla ofzo ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
neequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
holla holla als in: walla wolla ofzo ?
nee als in het tegengestelde van massiva massiva.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
holla holla als in: walla wolla ofzo ?
Peace out, massiv!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee als in het tegengestelde van massiva massiva.
Henkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:45 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek zoekt de naam van zijn velg maar kan het niet vinden![]()
hihi zal ik ze zo maar dopen ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Henk
Als ze al terugmailen heet dat, daar heb ik ook al eens eerder naartoe gemaild volgens mij, kreeg nooit wat terugquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
hihi zal ik ze zo maar dopen ?
Heb net de importeur van OZ gemailt, dus ik hoor het denk ik wel
spam ik ze wel kapot, of mail gewoon direct naar oz omdat de importeur niet reageert, wat ik dan natuurlijk zal vermeldenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ze al terugmailen heet dat, daar heb ik ook al eens eerder naartoe gemaild volgens mij, kreeg nooit wat terug.
Ben pitten.
en dan een cctje sturen aan de inporteurquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
spam ik ze wel kapot, of mail gewoon direct naar oz omdat de importeur niet reageert, wat ik dan natuurlijk zal vermelden
geen slecht ideequote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan een cctje sturen aan de inporteur
Weltereustenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
dan niet... welterusten
Yo iemand heeft je een mailtje stuurd met de vraag of jij een filmpje kan hosten.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:32 schreef Tjabbo het volgende:
môgge
dat kan. ben alleen zijn mailadres kwijtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yo iemand heeft je een mailtje stuurd met de vraag of jij een filmpje kan hosten.
Regel dat effe. Want ik wil dat filmpje hebben
Is van italia zandvoort![]()
Mail jij Tjabbo nog eens een keer. Dan gaat hij het regelen voor je voor die filmquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef sdk het volgende:
Ga ik regelenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat kan. ben alleen zijn mailadres kwijt
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:
[..]
Bakkie koffie zetten maar
![]()
Automaatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:
[..]
![]()
Hij weer wel...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Automaat
Koffiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:
[..]
![]()
nicequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:41 schreef Fugie het volgende:
* BoJo heeft bericht van de oz importeur
Oz Racing Vivace (toch wel iets beter dan henk)
[afbeelding]
De lege flesjes zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
moge![]()
iets zegt me dat is gister niet zoveel had moeten drinken...![]()
die ook ja...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De lege flesjes zeker![]()
En de kots tegen het behang zeker ookquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die ook ja...![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En de kots tegen het behang zeker ook![]()
Succes met het door de modder baggeren tussen al die eng opelkaar gestapelde auto'squote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:06 schreef Fugie het volgende:
strax maar eens naar de sloop om een antenne enzo, als het een x ophoudt met regenen that is.
Wheheh hebben we ook een keer gehad. Liggen er opeens mensen op de bank of in de tuin waar van je zelf denkt zo van. Oke ken ik jouquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
Nee dat niet
Maar er liggen nog her en der wat mensen in coma dus volgens mij ben ik niet de enige![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Succes met het door de modder baggeren tussen al die eng opelkaar gestapelde auto's
Wat ga op m,n kamer doen danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eerst ff doomen, door een door zombies geteisterde ruimtestation op mars lopen
he mutz..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef MutZ het volgende:
Hoi
Doei
bedankt ook_gek voor het nodige vermaak op deze verschrikkelijk pijnlijke ochtendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[leuk verhaal]
whehehe dat heb ik ook altijd ja... gewoon gaan pissen zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:24 schreef BoJo het volgende:
Grmbl... ik wacht op een belangrijk telefoontje maar moet nodig pissen en ik weet zeker dat ze psies bellen als ik sta te pissen![]()
hey een meisjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
he mutz..
wat deed jij op school..
moest je niet opruimen.../fokke....![]()
Kus![]()
mission pissen accomplishedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehe dat heb ik ook altijd ja... gewoon gaan pissen zou ik zeggen![]()
Dit is een gebrek aan kennis. De 911 is namelijk gebouwd rondom de motor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
...
Wat mij ook altijd dwars heeft gezeten is het feit dat ik personelijk vind dat het belangrijkste in een sportauto de motor is. Dus de auto moet OM de motor gebouwd worden.
Bij BV de 911 is het net als of ze alles al klaar hadden en dat ze tijdens een avond in de kroeg zo iets hadden van. Hmmmm we zijn wat vergeten. Maar goed ik weet niet zo snel wat? Tot dat iemand zo dronken is en roept. We zijn de motor vergeten![]()
En dat ze daarom maar dat ding er in geperst hebben. Maar goed dat is mijn mening.
...
Helaas is lezen ook een vak. Want ion dat zelfde verhaal zeg ik dat ik het IDEE krijg dat ze vergeten zijn de motor te plaatsenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Dit is een gebrek aan kennis. De 911 is namelijk gebouwd rondom de motor!
Er is gekozen voor een boxer (hoezo geen mooi geluid??) vanwege het lage zwaarte punt en goede koppelverloop over een breed toerental.
De plaatsing van de motor is express achterin, hierdoor krijg je namelijk maximaal tractie op je achterwielen, erg handig bij het uitaccelereren van een bocht.
Jou kroeg verhaal klinkt weliswaar leuk, maar is nergens op gebaseerd helaas ..
Zo kan ik je nog wel een hele berg verhalen vertellenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bedankt ook_gek voor het nodige vermaak op deze verschrikkelijk pijnlijke ochtend![]()
Het klopt, de normale 911 zal het zeker afleggen in rechte lijn. Porsches zijn geen "rechtuit branders", maar circuit auto's. Daar rijden ze de concurentie namelijk altijd eruit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.
Maar in een andere uitzending was de porsche 911 GTS en de Ferrari stradale tegen elkaar. En mooi dat de Ferrari sneller was dan de 911.
...
Jammer dat je mening niet gebaseerd is op feiten ..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
...
Dus je vehaal klinkt best stoer nu weet iedereen dat jij heel goed bent in dit soort dingen. Echter vergeet je 1 belangrijk punt. En dat is personelijke mening. En was het nou niet dat het verhaal dat je van mij quote daar op gebaseerd is?
Ik heb een filmpje gezien waar ze dat in deden. Echter was dat op verschillende circuits. Hoop niet dat je daar op doelt toch? Zal wel niet maar vraag het toch maarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:42 schreef FunnyName het volgende:
Ook de Porsche Carrera GT is op andere circuits vergeleken met de Enzo bijvoorbeeld. Hetzelfde verhaal, veel minder goede PC gewicht verhouding (De GT is bijna 200 kilo zwaarder), maar toch sneller dan de Ferrari.
I rest my case![]()
Word ook moeilijk feiten te zoeken als je een eigen uitleg geeft over een autoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Jammer dat je mening niet gebaseerd is op feiten ..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien waar ze dat in deden. Echter was dat op verschillende circuits. Hoop niet dat je daar op doelt toch? Zal wel niet maar vraag het toch maar
Ik zou wel eens willen zien hoe ze het beiden afleggen tegen elkaar bij top gear. Zelfde persoon die de auto bestuurd en zelfde baan die ze moeten afleggen. Liefst op de zelfde dag zo dat er geen nat en droog gezeik gaat komen.
Ben heel benieuwd wat ze dan gaan doen. De enzo zou sneller moeten zijn. Puur om het feit dat hij daar voor gemaakt is. Dus dat zal ik een leuke race vinden![]()
Maar goed al verliest de enzo het. Hij blijft mooier dan de GT. MAAR ik geef toe dat ze nu eindelijk bij een porsche een geweldig geluid hebben. Want die GT maakt een bloed geil geluid. Al van af het moment dat je het start. Iets wat andere modellen helaas missen![]()
Heej stoer. Alleen ben ik van mening dat autovisie niet echt goed een auto kan testen.quote:
* FunnyName 2quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:32 schreef Fugie het volgende:
* FunnyName vind carrera gt mooier dan enzo
* Fugie wordt alleen liever in een ferrari gezienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:36 schreef FunnyName het volgende:
[..]
* Fugie 2![]()
Ik vind ze beiden wel erg mooiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:32 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek vind carrera gt mooier dan enzo
gekke neus past wel bij jou jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden wel erg mooi![]()
Alleen de enzo is geweldig mooi als je er naar kijkt zoals het zou moeten.
Letten op alles wat de auto sneller kan maken. Want dan is het een pracht auto.
elk puntje is uitgerekend en is zo gebruikt om de auto optimaal te krijgen. Vleugeltje hier.
Gekke neus daar. Geweldig gewoon![]()
Alles wat gek is past bij mijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
gekke neus past wel bij jou ja
Als ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ze is even bij de hand als mij.
je liegt! Gekker als jou bestaat niet!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat gek is past bij mij
Maar ik heb nu een vrouw gevonden die even zo niet gekker is dan mij.
Echt dat is geweldig leuk om met haar aan de tel te zitten. Je stikt bijna.
En ze is even bij de hand als mij.
geloof me het is echt waar. We zullen elkaar bijna niet ontlopen wat dat betreft.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
je liegt! Gekker als jou bestaat niet!
Nou hup trouwenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geloof me het is echt waar. We zullen elkaar bijna niet ontlopen wat dat betreft.
Ik ben net als haar geschokt dat we iemand gevonden hebben die even gek is![]()
Haahah echt iedereen zegt dat tegen mij.quote:
kinderen... hmmm maar min + min maakt toch plusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haahah echt iedereen zegt dat tegen mij.
Zo van. Gast als ze echt zo gek als jou is MOETEN jullie trouwen.
Alleen hoop ik er voor dat jullie geen kinderen nemen. Dat kunnen jullie de wereld niet aan doen
Ik weet het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
kinderen... hmmm maar min + min maakt toch plus![]()
ik zou het er niet op wagen in jouw gevalquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
ik ben ook niet echt een wiskundig wonderquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
We kennen elkaar niet zo heel erg lang maar ze was van mening dat ik beter nog even geen vader kan zijn. Of moet spelen over andere kinderen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou het er niet op wagen in jouw geval
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
he mutz..
wat deed jij op school..
moest je niet opruimen.../fokke....![]()
Kus![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:25 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek vat nix van zijn auto
Ging ik de bedrading van me speakers eens checke, + en - en mijn tweeters. Ging tijdens het proberen opeens mijn antenne omhoo ?!
nou ik was met stomheid geslagen omdat ik dus mijn rechtertweeter wou uittesten, draadjes aangesloten en mijn antenne ging omhoog en er was geen geluid. Dus ik dacht eerst, wtf en toen zag ik dat die antenne omhoog stond, en toen dat ik weer wtf hoe kan dat nou weerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan kom je toch niet meer bij als dat gebeurd
![]()
Nou ja, het is en bliijft electronica, je zult wel een kabeltje geraakt hebben.. Ik kan binnenkort ook weer eens kijken waar ik een 3e tulp kabel in mijn corsa kwijt kom, ik heb aan de ene kant een + draad lopen en aan de andere kant lopen 2 dikke tulp kabels van caliber. Toen ik daarmee bezig was de eerste keer had ik helemaal geen verlichting meer achteren in de auto, geen remlicht, geen gewoon licht... helemaal niets meer! Bleek er wat klem te zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou ik was met stomheid geslagen omdat ik dus mijn rechtertweeter wou uittesten, draadjes aangesloten en mijn antenne ging omhoog en er was geen geluid. Dus ik dacht eerst, wtf en toen zag ik dat die antenne omhoog stond, en toen dat ik weer wtf hoe kan dat nou weer![]()
![]()
Maar op zich wel grappig ja
Het is dat je een man bent. Anders had ik wel met je willen trouwenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:47 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek wordt beetje moet van alle afwijzingen
Je had toch de keuze uit 2 plekken??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:47 schreef Fugie het volgende:
* Fugie wordt beetje moet van alle afwijzingen
nee ik had 2 positieve reactes, waarvan 1 inmiddels negatief is. Die andere moeten ze nog nadenken ofzo. In ieder geval zuigt hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je had toch de keuze uit 2 plekken??
Mss tot zondag...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:05 schreef Xtreem het volgende:
gisteren hier even de eerstejaarsjes bekeken.... Goed te palen pruimen
morgen kroegentocht mee draaien (ben niet voor jan lul opa) en slotfeest...
tot zondag
Das wel balen... En wat als die andere ook negatief is??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik had 2 positieve reactes, waarvan 1 inmiddels negatief is. Die andere moeten ze nog nadenken ofzo. In ieder geval zuigt het![]()
Ze moeten morgen maar gewoon belle dat ze mijn k&n ding hebben, ga ik lekker racen
Dan heeft hij niks meer wat positief is DUHUquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das wel balen... En wat als die andere ook negatief is??
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan heeft hij niks meer wat positief is DUHU
dan ben ik het zogenaamde zaadje. Krijg ik 4 jaar gezeik van me ouders + een half jaar vakantie of misschien wordt ik nog wel van school geschopt... Ruige shit zo aan het eind van de vakantie iigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das wel balen... En wat als die andere ook negatief is??
Halloquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
Ghost rider is in nederland geweest
Amsterdam - rotterdam in 20 min met een gemiddelde van 248KM![]()
komt toch pas in zijn nieuwe film ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Hallo
Filmpie ???!!
Je kunt niets via school regelen dan??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan ben ik het zogenaamde zaadje. Krijg ik 4 jaar gezeik van me ouders + een half jaar vakantie of misschien wordt ik nog wel van school geschopt... Ruige shit zo aan het eind van de vakantie iig![]()
nopez, ik ga vrijdag wel ff langs tijdens de wegzendbijeenkomst. Zie ik wel verder.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt niets via school regelen dan??
Balen... Sterkte ermee...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
nopez, ik ga vrijdag wel ff langs tijdens de wegzendbijeenkomst. Zie ik wel verder.
Is er nog nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Hallo
Filmpie ???!!
Zeg dat danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:03 schreef MutZ het volgende:
[..]Ik bedoel meer wat hij dan gaat doen... Of je via school ook iets kunt regelen ofzo...
moet ik nou met sterkte, kmoet een stageplekquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Balen... Sterkte ermee...
Fugie las het wel in een keer goed... Ligt dus gewoon aan jou...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
Das waarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet ik nou met sterkte, kmoet een stageplek![]()
2 gekken begrijpen elkaar altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Fugie las het wel in een keer goed... Ligt dus gewoon aan jou...
Das waar... Maar waarom begrijp jij mij dan niet??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 gekken begrijpen elkaar altijd![]()
look whos talkingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 gekken begrijpen elkaar altijd![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
look whos talking![]()
nu is het dus net of wij (gekken) elkaar begrijpenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu is het dus net of wij (gekken) elkaar begrijpen![]()
verveel me ook nogal heel ergquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:45 schreef MutZ het volgende:
Je kunt zeker wel zien dat ik me aan het vervelen ben... Dan ga ik altijd wazig reageren...
2de gesprek gaan ze je afwijzenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:52 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek is uitgenodigd voor een gesprek volgende week vrijdag(maar een weekje te laat
)
Damn, wat geef je hem toch een zelfvertrouwen, ik zou het niet beter kunnenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2de gesprek gaan ze je afwijzen![]()
boeiendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2de gesprek gaan ze je afwijzen![]()
Ik zou ook wel je kop willen zien als ze je af wijzen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
boeiendKzie het wel.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou ook wel je kop willen zien als ze je af wijzen.
Ik zou dat gewoon altijd doen. Iemand terug laten komen voor een 2de gesprek.
En dan zeggen. Sorry het gaat niet door![]()
Daarom zou ik bij jou dus nooit solliciteren. Ik zal dit onthouden btw, als je ooit bij mij(n pa) komt solliciteren, zal ik t een keertje proberen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja das wel droog op zichquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zou ik bij jou dus nooit solliciteren. Ik zal dit onthouden btw, als je ooit bij mij(n pa) komt solliciteren, zal ik t een keertje proberen.
Hoiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom denk je dat ik bij jou of je pa zal gaan werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zou ik bij jou dus nooit solliciteren. Ik zal dit onthouden btw, als je ooit bij mij(n pa) komt solliciteren, zal ik t een keertje proberen.
jij bent echt kansloos he ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bij jou of je pa zal gaan werken
En als ik een kamer binnen kom ben ik al aan genomen. Dat is altijd zo geweest.
Ik lul die vent onderuit. Het eerste wat ik zeg is. Ik heb gelogen over m,n opleiding. En mocht je je afvragen waarom dat is. Nou anders had ik hier nu niet gezeten. En gezien ik totaal geen waarde hecht aan een diploma doe ik het op deze manier. Geef mij de kans en ik zal je versteld laten staan.
En dan pas begint het gesprekn. En tot 2X toe is dat goed gegaan![]()
Maar goed nu doe ik dat niet meer. Ik heb 5 jaar werk ervaring iets wat ze heel graag willen![]()
Dat denk ik niet, sterker, ik weet zeker dat dat nooit zal gebeuren, omdat jij in een sector werkt waar mn pa niks mee doet, en ik ook niets mee zal gaan doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bij jou of je pa zal gaan werken
En als ik een kamer binnen kom ben ik al aan genomen. Dat is altijd zo geweest.
Ik lul die vent onderuit. Het eerste wat ik zeg is. Ik heb gelogen over m,n opleiding. En mocht je je afvragen waarom dat is. Nou anders had ik hier nu niet gezeten. En gezien ik totaal geen waarde hecht aan een diploma doe ik het op deze manier. Geef mij de kans en ik zal je versteld laten staan.
En dan pas begint het gesprekn. En tot 2X toe is dat goed gegaan![]()
Maar goed nu doe ik dat niet meer. Ik heb 5 jaar werk ervaring iets wat ze heel graag willen![]()
Kan je wel vinden. Maar het werkt ook. En tijdens zo een gesprek is zelfvertouwen heel belangrijk. Geloof me er is geen betere manier om te laten zien dat je die hebt. En dat je zelf overtuigt bent dat jij perfect bent voor dat werk. Brutale hebben de halve wereldquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent echt kansloos he ?![]()
![]()
![]()
Ik kan ook van baan verwisselen. MAar goed waar haal je het idee dan vandaan dat ik ooit voor jou of je pa ga werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, sterker, ik weet zeker dat dat nooit zal gebeuren, omdat jij in een sector werkt waar mn pa niks mee doet, en ik ook niets mee zal gaan doen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef ook_gek het volgende:
De kans dat jij o je pa bij mij komt werken is stukken groter
Oh en tijdens het werk is er maar 1 regel. Hoe gekker hoe beter. En wanneer dat nodig is moet je even serieus zijn. Maar voor de rest moet je lol hebben. Want het grootste deel van je leven werk je. Dus moet je daar wel leuk op terug kunnen kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |