abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21505145
quote:
Door niet aflatend ontwikkelingswerk gedurende bijna 40 jaar is vanuit een rasechte sportwagen een praktische, uitstekend bruikbare, comfortabele en veilige wagen ontstaan. Zonder dat er ook maar iets aan sportiviteit is ingeboet. Het design van de 911 vormt een indrukwekkend bewijs van onze hang naar perfectie. Het wordt verder onderstreept door de technische details.
quote:
De 3,6 liter krachtbron van de 911 Carrera levert nu 239 kW (325 pk) bij 6.800 t/min. Het maximum koppel van 370 Nm wordt al bereikt bij 4.250 t/min. De 911 Carrera reageert al in het laagste toerentalgebied spontaan op elke beweging van het gaspedaal. Om van 0 op 100 km/h te komen heeft hij slechts 5,0 sec nodig. Topsnelheid: 285 km/h.

pi_21505177
Fipo .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:09:39 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505213
kut bak
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21505231
Mooie auto!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:15:28 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505311
Ik kan niet warm of koud worden van zo een bak.
Porsche doet gewoon niks met mij. Ik vind het ook niks speciaals.
Je ziet hem te vaak. Geluid is niet mooi. Nee niks voor mij.

Alleen bij mij in de buurt weet ik er al 6 te staan. Waar onder een GT2 en een zwarte GT3. Die laatste is wel bloed geil om te zien. Endat geluid is ook nog eens leuk. Maar dat komt omdat de eigenaar gas durft te geven
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_21505343
ik zie ook stukken liever een ferrari... maar een GT2, GT3 of een Turbo vind ik toch wel erg gaaf om te zien en ze zijn een stuk betaalbaarder dan AM's; Ferrari's of Lambo's
pi_21505344
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:

Alleen bij mij in de buurt weet ik er al 6 te staan. Waar onder een GT2 en een zwarte GT3. Die laatste is wel bloed geil om te zien. Endat geluid is ook nog eens leuk. Maar dat komt omdat de eigenaar gas durft te geven
spreekt jezelf tegen ?
pi_21505421
Uitstekend bruikbaar? Man, ik kan niet eens een kist bier kwijt in de kofferbak van dat ding! Daarnaast vind ik Porsches lelijk, vooral de 911. Als je toch geld over hebt voor een classy scheurijzer, dan koop je toch een Alfa Romeo GT, dat is ech een schitterende auto, en het kost de helft van een Porsche.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:22:19 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505438
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:17 schreef Fugie het volgende:

[..]

spreekt jezelf tegen ?
Nee hoor ik geef aan dat ik porsche niet mooi vind. Met dus kennelijk met 1 uitzondering van een GT3. Die ziet er gewoon bruut uit en dat geluid wat die bak heeft is alles behalven standaart. En de eigenaar geeft gewoon plank gas bij het wegrijden. Dat mag ik wel. Ik heb hem 1X een bocht zien nemen Bij de bios richting het casina met je rug naar het kourhouse toe. Dat is een hele mooie open bocht. Daar trapte hij toch effe het gas flink in toen het stoplicht op groen ging. Met als gevolg dat het kontje mooi dwars ging. En dan gewoon het gas er op houden. Dat mag ik wel

Voor de rest vind ik het merk op zich bagger. Komt nooit met iets nieuws uit. Puur door gaan op een 1 en het zelfde model. En het mist de magie wat aan het merk zit. Iets wat AM en Ferrari net als lambo dat wel heeft.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:23:52 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505466
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:21 schreef LSS het volgende:
Uitstekend bruikbaar? Man, ik kan niet eens een kist bier kwijt in de kofferbak van dat ding! Daarnaast vind ik Porsches lelijk, vooral de 911. Als je toch geld over hebt voor een classy scheurijzer, dan koop je toch een Alfa Romeo GT, dat is ech een schitterende auto, en het kost de helft van een Porsche.
Een kennis van me vader had vroeger een 911 turbo. En daar ging gerust de kinderwagen voor in. Dus die ruimte is er wel. En anders heb je nog zo iets als een min of meer achterbank waar je vrij veel op kwijt kan in de 911.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:24:42 #11
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21505480
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee hoor ik geef aan dat ik porsche niet mooi vind. Met dus kennelijk met 1 uitzondering van een GT3. Die ziet er gewoon bruut uit en dat geluid wat die bak heeft is alles behalven standaart. En de eigenaar geeft gewoon plank gas bij het wegrijden. Dat mag ik wel. Ik heb hem 1X een bocht zien nemen Bij de bios richting het casina met je rug naar het kourhouse toe. Dat is een hele mooie open bocht. Daar trapte hij toch effe het gas flink in toen het stoplicht op groen ging. Met als gevolg dat het kontje mooi dwars ging. En dan gewoon het gas er op houden. Dat mag ik wel

Voor de rest vind ik het merk op zich bagger. Komt nooit met iets nieuws uit. Puur door gaan op een 1 en het zelfde model. En het mist de magie wat aan het merk zit. Iets wat AM en Ferrari net als lambo dat wel heeft.
ok Is wel zo dat ze nooit wat nieuws verzinnen he, alleen die ene carrera gt ofzo was wel dikke bruutheid
pi_21505526
Hoi

Doei
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_21505599
Ik zou een ritje in een porsche in ieder geval nooit afslaan ! .
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:30:25 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21505608
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:

Vraag je maar eens af waarom dat je ze zo vaak ziet! Porsches zijn gewoon de sportwagens met de beste wegligging. En ik vind ze persoonlijk ook nog eens bloedjegeil qua uiterlijk. Ze zijn daarom inderdaad niet zo exclusief als een Ferrari of een Lamborghini oid. Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).

Porsche
pi_21505667
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef leolinedance het volgende:

Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).
Zou inderdaad zomaar eens kunnen, de 911 turbo van de laatste lichting is volgens tiff needel ook een heerlijk ragbak met een superieure wegligging! .

Ik heb zelf wel eens meegereden in een Carrera 4S, heerlijk .
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:33:29 #16
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21505668
wel veel ontopic reacties zeg
pi_21505694
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef MutZ het volgende:
Hoi

Doei
bliksembezoekje?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:34:40 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505697
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:24 schreef Fugie het volgende:

[..]

ok Is wel zo dat ze nooit wat nieuws verzinnen he, alleen die ene carrera gt ofzo was wel dikke bruutheid
Nou ik moet zeggen dat ze een hele mooie auto hebben weten te bouwen. Namelijk de Carrera GT. En die cayen vind ik ook niet mis van ze. En die bak is nog snel ook. Dus ze kunnen het wel. Maar ze moeten echt een punt achter de 911 zetten.

Wat mij ook altijd dwars heeft gezeten is het feit dat ik personelijk vind dat het belangrijkste in een sportauto de motor is. Dus de auto moet OM de motor gebouwd worden.

Bij BV de 911 is het net als of ze alles al klaar hadden en dat ze tijdens een avond in de kroeg zo iets hadden van. Hmmmm we zijn wat vergeten. Maar goed ik weet niet zo snel wat? Tot dat iemand zo dronken is en roept. We zijn de motor vergeten

En dat ze daarom maar dat ding er in geperst hebben. Maar goed dat is mijn mening.

In een AM Ferrari Lambo ligt die motor perfect met alle ruimte. Daar bij weten ze nog eens leuke prestatie,s neer te zetten. En weten ze waar het om gaat. Het geluid van de motor
Wat is nou geiler dan wanneer je de motor achter je rug voelt schreeuwen van genot. En horen smeken om meer toeren. Ik heb dit een aantal keer mogen ervaren in een Ferrari 308 en 1X in een 360 modena. En niks is mooier dan dat. En wanneer er gas gegeven word dat je dat meteen voelt in je rug. En hoort aan de motor.

De eerste keer zal ik nooit vergeten. We rijden weg richting stoplicht heel rustig. Je hoord de motor achter je grommen zo van. GEEF GAS GEEF GAS. En als je dan stil staat hoor je dat zware gegrom. Geweldig gewoon. En wanneer het gas op groen gaat het gas flink word ingetrapt koppeling laten schieten. Direct word de motor achter je wakker springt hoog in de toeren voelt de auto naar grip zoeken vervolgens is de grip er en dan is het opeens een hels geluid. Je kan elkaar niet verstaan de motor is wakker. Weer een dotje gas de motor jankt achter je van genot je ziet alles versnellen. Versnelling gaat naar z,n 2. Weer hoor je dat schreeuwen achter je schakel op naar de 3 nog hoger dat geluid je voelt elk putje in de weg. Je ruikt de motor nu zelfs.

Dat is zo geweldig om mee te maken. Kan het bijna niet verwoorden.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:37:19 #19
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21505738
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]
jij heb echt nix te doen op je werk he ?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:38:35 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505768
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vraag je maar eens af waarom dat je ze zo vaak ziet! Porsches zijn gewoon de sportwagens met de beste wegligging. En ik vind ze persoonlijk ook nog eens bloedjegeil qua uiterlijk. Ze zijn daarom inderdaad niet zo exclusief als een Ferrari of een Lamborghini oid. Een 911 turbo rijdt een 360 modena dus gewoon van het circuit af hoor (ondanks zijn kleinere motorinhoud).

Porsche
Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.

Maar in een andere uitzending was de porsche 911 GTS en de Ferrari stradale tegen elkaar. En mooi dat de Ferrari sneller was dan de 911.

Maar goed het gaat niet zo zeer om wie sneller is of niet.
Ik vind het belangrijk dat het uiterlijk mooi is. En de magie die aan zo een auto kleeft.
Ik zie een porsche net zo vaak zo niet vaker als een X5. Ze hadden net als Ferrari moeten doen.
Verkoop altijd minder dan dat je werkelijk kan verkopen. Om zo een auto speciaal te houden.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:39:21 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21505784
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:37 schreef Fugie het volgende:

[..]

jij heb echt nix te doen op je werk he ?
Ik kan typen en bellen tegelijk en ik typ snel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:41:46 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_21505829
ik vind porsche mooi, van de oudste design's tot de huidige. Knap dat ze al jaaaren op 1 design voort kunnen borduren en dat het nog steeds verkoopt

Lekker hoor zon boxer motor achterin
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:42:43 #23
73209 dnzl
Minimalist.
pi_21505849
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik zou een ritje in een porsche in ieder geval nooit afslaan ! .
Ik ook niet en voor mij is dat zaterdag al het geval al m'n oompje met z'n Boxster (ja maar toch Porsche enzo) voor de deur staat.

Verder doet 't ook niets met me dat hele Porsche niet.
pi_21506042
maatje van me had een 944 turbo nog wa. reed elke dag mee. zijkn leuke auto'smaar om er nauw 1 te kopen. zo bijzonder zijn ze niet, ookal gaan ze verschrikkelijk snel
Always look on the bright side of life
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:53:14 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21506048
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Huh kijk jij geen topgear? Volgens mij hadden ze daar een geweldige drag race met verschillende super auto,s waar onder een porsche en een 360 modena. En echt wel dat de porsche al laatste eindigde. De TVR was het snelste dat wel.

Maar in een andere uitzending was de porsche 911 GTS en de Ferrari stradale tegen elkaar. En mooi dat de Ferrari sneller was dan de 911.

Maar goed het gaat niet zo zeer om wie sneller is of niet.
Ik vind het belangrijk dat het uiterlijk mooi is. En de magie die aan zo een auto kleeft.
Ik zie een porsche net zo vaak zo niet vaker als een X5. Ze hadden net als Ferrari moeten doen.
Verkoop altijd minder dan dat je werkelijk kan verkopen. Om zo een auto speciaal te houden.
Ik heb hier een test liggen (die ik nu niet kan vinden, van zo'n 2-3 jaar oud, dat wel) met een hele berg sportauto's. Daar worden oa de Impreza srt, Lancer evo, Honda s2000, Ferrari F355, Porsche 911 turbo maar ook Golf VR6, Seat leon Cupra en Fiat Punto HGT en nog vele sportauto's meer over het circuit gevlamt.

De dingen die ik me nog goed kan herinneren zijn dat de porsche de snelste rondetijd had, en dat de Honda s2000 de opvallendste was met een blijkbaar fenomenale wegligging. Die schijn je ook door te kunnen trekken tot zo'n 9000 toeren . Daar zal dan vast wel een brulletje uit komen. Vette wagen blijft dat toch voor in verhouding weinig geld.

ps: Wat wil een dragrace nou weer zeggen over de wegligging.....
quote:
[
En denk jij nou serieus dat Ferrari tegen een klant gaat zeggen: Nee sorry meneer, U mag geen Ferrari kopen omdat ie dan niet exclusief blijft. Ferrari zou echt wel willen dat ze net zoveel auto's verkochten als Porsche hoor....

[ Bericht 8% gewijzigd door leolinedance op 24-08-2004 13:01:14 ]
pi_21506276
Eindelijk weer een mooie Porsche!
pi_21506302
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb hier een test liggen (die ik nu niet kan vinden, van zo'n 2-3 jaar oud, dat wel) met een hele berg sportauto's. Daar worden oa de Impreza srt, Lancer evo, Honda s2000, Ferrari F355, Porsche 911 turbo maar ook Golf VR6, Seat leon Cupra en Fiat Punto HGT en nog vele sportauto's meer over het circuit gevlamt.

De dingen die ik me nog goed kan herinneren zijn dat de porsche de snelste rondetijd had,
Ze zetten de porsche tegen lagere auto's, dat vind ik geen eerlijke vergelijking, pak dan ook gelijk RS4, M3, etc bij.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:06:13 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21506311
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef leolinedance het volgende:

En denk jij nou serieus dat Ferrari tegen een klant gaat zeggen: Nee sorry meneer, U mag geen Ferrari kopen omdat ie dan niet exclusief blijft. Ferrari zou echt wel willen dat ze net zoveel auto's verkochten als Porsche hoor....
Jep Ferrari bouwt er altijd minder dan ze verkopen kunnen. Is een vast bedrijfs regel die ze voeren. Alle vaste bekende klanten krijgen eerste keus. Daar naast worden er een X aantal gebouwt voor losse verkoop. En op is op. ZE gaan echt niet nog een auto extra maken. Dat is juist de magie die deel is van Ferrari.
quote:
de Honda s2000 de opvallendste was met een blijkbaar fenomenale wegligging. Die schijn je ook door te kunnen trekken tot zo'n 9000 toeren
8000 toch? Maar 9 zou ook kunnen. En ja daar komt een geil geluidje uit jha
Ik kom er elke dag 1 tegen. En de eerste keer dacht ik echt van. LOL die gast weet kennelijk niet hoe te moeten schakelen

Oh en die drag race? Ag ze hebben ook netjes een ronde test gedaan en de Ferrari wist daar toch nog als beste uit te komen.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:07:38 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21506339
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:05 schreef operator82 het volgende:

[..]

Ze zetten de porsche tegen lagere auto's, dat vind ik geen eerlijke vergelijking, pak dan ook gelijk RS4, M3, etc bij.
De 911 GTS tegen de 360 stradale was toch een mooie vergelijking. En ja de Ferrari was sneller op elk punt. Het enige wat ze minder vonden was de flipper schakel in de 360. Maar dat was puur smaak. Want TERING wat ging die Ferrari los zeg
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:08:57 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21506372
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:05 schreef operator82 het volgende:

[..]

zat een ferrari F355 bij en een audi s3 en een Lotus (weet niet meer welke). en nog veel meer moois maar kan er niet meer opkomen.
pi_21506385
Topgear power-lap times:
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Waar je die onzin dus allemaal vandaan hebt, dat weet ik niet. Neem Jeremy Clarkson met een korrel zout hoor, die kan een auto maken of kraken op de kleur van de dashbordverlichting.

En tja, mij zegt Ferrari dus erg weinig. Doe mij maar een mooie 911. Dat ze het model niet significant veranderen vind ik prima, het blijft gewoon een klassieker.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:15:30 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21506509
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Topgear power-lap times:
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
Waar je die onzin dus allemaal vandaan hebt, dat weet ik niet. Neem Jeremy Clarkson met een korrel zout hoor, die kan een auto maken of kraken op de kleur van de dashbordverlichting.

En tja, mij zegt Ferrari dus erg weinig. Doe mij maar een mooie 911. Dat ze het model niet significant veranderen vind ik prima, het blijft gewoon een klassieker.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:20:49 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21506644
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Topgear power-lap times:
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3

Zoek even in het filmpjes topic daar staat het filmpje.

En ik ga niet af op de smaak van Jeremy. Ik heb altijd nog iets als een eigen smaak.
En mijn smaak is nu gewoon Ferrari. Op alle punten vind ik Ferrari een naar mijn mening mooiere auto dan een porsche.

Het merk Ferrari heeft gewoon iets magie,s. Iets dat porsche niet heeft. Je ziet ook dat Porsche te veel aan geld denkt. Ze moeten en zouden zo veel mogelijk verkopen. Je ziet ze ook te veel.

Het geluid dat er in zit is niks. Het oogt ook niet als een sportwaren. Dwingt wat dat betreft te weinig respect af vind ik. Oke de GT2 en GT3 doen dit prima geef ik eerlijk toe. Maar dat is ook precies een echte sportwagen. Ik vergelijk de porsche modellen op de GT 2 en GT3 plus de carrera GT na dan altijd met de Ferrari 456GT. Een snelle normale auto. Niet een volbloed sportwagen.

Iets wat de andere Ferrari modellen in mijn ogen wel lijken.

Maar goed dit is allemaal smaak natuurlijk. Maar geef toe. Draai jij je hoofd nog om wanneer je een porsche ziet? Ik namelijk totaal niet. Maar wanneer er een lambo, AM, Ferrari langs rijd verdraai ik bijna m,n nek.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:23:50 #34
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21506769
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jep Ferrari bouwt er altijd minder dan ze verkopen kunnen. Is een vast bedrijfs regel die ze voeren. Alle vaste bekende klanten krijgen eerste keus. Daar naast worden er een X aantal gebouwt voor losse verkoop. En op is op. ZE gaan echt niet nog een auto extra maken. Dat is juist de magie die deel is van Ferrari.
[..]
dude dat geldt alleen voor de absolute toppers, zoals de enzo, 550 barchetta en zo voor.. van de 575, 360, en meer van dat soort gein proberen ze er zo véél mogelijk te verkopen, wat natuurlijk logisch is.
2825cc Single Turbo Beast
pi_21506770
Als ik een ferrari zie rijden, dan denk ik altijd; 'dan had ik toch wat anders gekocht'. Waarom? Ik weet het niet, voor mij mist het op eenzelfde manier de magie, als porsche dat voor jou mist. Ennuh, het geluid is niks? Ik zat laatst met 2 vrienden in de auto, en we werden op bijzonder brute wijze ingehaald door een 911 turbo, en we zaten echt te genieten in de auto, geweldig geluid hoor!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:34:53 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21507003
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoek even in het filmpjes topic daar staat het filmpje.

En ik ga niet af op de smaak van Jeremy. Ik heb altijd nog iets als een eigen smaak.
En mijn smaak is nu gewoon Ferrari. Op alle punten vind ik Ferrari een naar mijn mening mooiere auto dan een porsche.

Het merk Ferrari heeft gewoon iets magie,s. Iets dat porsche niet heeft. Je ziet ook dat Porsche te veel aan geld denkt. Ze moeten en zouden zo veel mogelijk verkopen. Je ziet ze ook te veel.

Het geluid dat er in zit is niks. Het oogt ook niet als een sportwaren. Dwingt wat dat betreft te weinig respect af vind ik. Oke de GT2 en GT3 doen dit prima geef ik eerlijk toe. Maar dat is ook precies een echte sportwagen. Ik vergelijk de porsche modellen op de GT 2 en GT3 plus de carrera GT na dan altijd met de Ferrari 456GT. Een snelle normale auto. Niet een volbloed sportwagen.

Iets wat de andere Ferrari modellen in mijn ogen wel lijken.

Maar goed dit is allemaal smaak natuurlijk. Maar geef toe. Draai jij je hoofd nog om wanneer je een porsche ziet? Ik namelijk totaal niet. Maar wanneer er een lambo, AM, Ferrari langs rijd verdraai ik bijna m,n nek.
die 456GT die vind ik ZO übermooi. Daar kan geen Porsche aan tippen (tsja de Carrera GT maar dan noem ik iets niet reeels). Maar qua wegligging...jij vergelijkt een GT2 met een Ferrari 456GT??? Haha kijk even op de site van de autoweek. Zoals iedere autoliefhebber weet is de GT2 bloedsnel met een absoluut formidabele wegligging. Dus op dat vlak zijn ze in ieder geval NIET met elkaar te vergelijken. Ik noem 2 dingen (die overigens niet altijd veel zeggen, maar in dit geval wel):

0-100
456GT= 5,2
GT2= 4,1

Topsnelheid
456GT=310 km/h
GT2=315 km/h

Nieuwprijs
456GT= ¤ 259.562
GT2= ¤ 269.550

Voor het geld hoef je beide niet te laten. Is wegligging je belangrijkste punt, ga voor de Porsche. Ga je voor exclusiviteit en uiterlijk, ga voor de Ferrari.

Maar dat is mijn mening...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:39:53 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21507139
En dan nog eens het feit dat Porsche uit een 3.6 liter 6 cilinder 462 pk's weet te persen terwijl Ferrari uit een 5.5 liter 12 cilinder 'maar' 442 pk weet te persen.
pi_21507331
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef ook_gek het volgende:
Draai jij je hoofd nog om wanneer je een porsche ziet? Ik namelijk totaal niet. Maar wanneer er een lambo, AM, Ferrari langs rijd verdraai ik bijna m,n nek.
Alleen bij een GT2 GT3, of een RS versie daarvan, of een Carrera GT.
Je hoort die wagens pas als ze goed in de toeren zitten, behalve de carrera GT, die maakt altijd kabaal . Een 360 modena in de 1e versnelling @ 20 km/u klinkt alsof er een auto met 90 door de straat aan het scheuren is .
pi_21507349
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog eens het feit dat Porsche uit een 3.6 liter 6 cilinder 462 pk's weet te persen terwijl Ferrari uit een 5.5 liter 12 cilinder 'maar' 442 pk weet te persen.
Turbo .

MOTOR
aantal cilinders 6, boxer
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3600 cm3
boring x slag 100,0 x 76,4 mm
compressieverh. 9,4:1
max. vermogen 340 kW (462 pk)
5700tpm
max. koppel 620 Nm
3500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja, met intercooler
katalysator geregeld

De Naturally Aspired modellen :

MOTOR
aantal cilinders 6, boxer
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3596 cm3
boring x slag 96,0 x 82,8 mm
compressieverh. 11,3:1
max. vermogen 235 kW (320 pk)
6800tpm
max. koppel 370 Nm
4250tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld

Om en nabij de 320 PK uit een 3.6 liter blok.
BMW haalt er nog meer uit bij hun M3 .
pi_21507368
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef leolinedance het volgende:
duh... TURBO?
2825cc Single Turbo Beast
pi_21507529
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

die 456GT die vind ik ZO übermooi. Daar kan geen Porsche aan tippen (tsja de Carrera GT maar dan noem ik iets niet reeels). Maar qua wegligging...jij vergelijkt een GT2 met een Ferrari 456GT??? Haha kijk even op de site van de autoweek. Zoals iedere autoliefhebber weet is de GT2 bloedsnel met een absoluut formidabele wegligging. Dus op dat vlak zijn ze in ieder geval NIET met elkaar te vergelijken. Ik noem 2 dingen (die overigens niet altijd veel zeggen, maar in dit geval wel):

0-100
456GT= 5,2
GT2= 4,1

Topsnelheid
456GT=310 km/h
GT2=315 km/h

Nieuwprijs
456GT= ¤ 259.562
GT2= ¤ 269.550

Voor het geld hoef je beide niet te laten. Is wegligging je belangrijkste punt, ga voor de Porsche. Ga je voor exclusiviteit en uiterlijk, ga voor de Ferrari.

Maar dat is mijn mening...
quote:
ook_gek: Ik vergelijk de porsche modellen op de GT 2 en GT3 plus de carrera GT na dan altijd met de Ferrari 456GT
Hij noemt de GT2 dus als uitzondering, dat ie die juist niet met de 456GT vergelijkt. Wel ff opletten he?

Ben zelf overigens ook groot fan van Ferrari. Porsche is zo gewoontjes. Ze ongetwijfeld fantastisch rijden, maar ze missen gewoon iets. De uitstraling van een Porsche vind ik gewoon lang niet zo geweldig als van een Ferrari.

Dus zelfs al zou een Enzo stukken langzamer zijn dan een 944, dan ging ik nog voor de Enzo
Forza Ferrari!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:59:54 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21507694
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:54 schreef zinloos het volgende:

[..]

[..]

Hij noemt de GT2 dus als uitzondering, dat ie die juist niet met de 456GT vergelijkt. Wel ff opletten he?

Ben zelf overigens ook groot fan van Ferrari. Porsche is zo gewoontjes. Ze ongetwijfeld fantastisch rijden, maar ze missen gewoon iets. De uitstraling van een Porsche vind ik gewoon lang niet zo geweldig als van een Ferrari.

Dus zelfs al zou een Enzo stukken langzamer zijn dan een 944, dan ging ik nog voor de Enzo
oeps je hebt helemaal gelijk....mijn excuses
pi_21507850
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

oeps je hebt helemaal gelijk....mijn excuses
Tsja, ook_gek kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen, dus ik dacht ik doe het maar ff voor hem
Forza Ferrari!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:22:51 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21508247
Was ik weer. Maar goed het is dus duidelijk geworden

En het geluid van een Ferrari is niet te verslaan naar mijn mening. Ik zat ooit in de bus toen er een 360 modena naast ons stond. Gewoon te wachten bij het stoplicht. Wat een ultra zwaar geluid was dat zeg. Geweldig gewoon. uitstraling is van de 360 hallo hier ben ik. Een brok 1 en al kracht. Altijd staat hij gespannen om er van door te gaan.

Ik heb zelf eens in een porsche boxer gereden. Oke dat is dan meteen 1 van de minst leuke bakken die er is. Maar goed dat ding kon mij niet het gevoel geven dat ik snel ging. En volgens de teller zat ik toch echt op de 200. Het duurde ook effe bij de 170 toen ik gas gaf. Terwijl je dat zelfde doet in een Ferrari dat hij direct reageert. Ik heb het zelf nog niet mogen ervaren maar dat is wat iedereen zegt. Die kennis van me heeft het ook laten zien. Op het moment dat je het gas aan tipt voel je de reactie meteen. Dat is naar mijn mening toch iets wat een sportwagen moet hebben.

Nu kan ik dit niet vergelijken met een 911 want dat heb ik zelf nog niet mee gemaakt. Wel stoer dat die porsche boxter in z,n 2 optrekt als je hem op automaat stand zet

En het optrekken was wel weer interesant. Voor je het wist had je een leuke wielspin met als gevolg dat alle lampjes aan gingen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:27:01 #46
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21508357
* Fugie heeft al 2 positieve reacties voor stageplek, nu alleen nog zorgen dat ik er volgende week 1 heb
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:41:24 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21508687
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:06 schreef zinloos het volgende:

[..]

Tsja, ook_gek kan blijkbaar niet voor zichzelf opkomen, dus ik dacht ik doe het maar ff voor hem
LIEF

* ook_gek maakt vrienden
pi_21508940
Hmm, moest ff een stuk gaas plaatsen in de tuin (tijdelijke vervanging voor dode heg) voor mn ouders. Is best wel klote weer, doe het ander keertje wel ofzo....

Het is helaas ook weer te laat voor fitness Door die regen is het allemaal precies kut vandaag, en moet vanavond ook weer naar werk fietsen in de regen
Forza Ferrari!
pi_21508982
Geweldige wagen.. ben echt een fan van de koplampen in de "old-skool" stijl.
B00st-Junkie
pi_21509055
nieuwe ferrari 430 is officieel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21509301
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef Steve-O het volgende:
Vind hem echt super
Forza Ferrari!
pi_21509726
quote:
Autoweek .
pi_21509950
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Autoweek .
ik lees alleen autovisie
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:34:24 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21510046
quote:
Foto?
pi_21510968
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

bliksembezoekje?

Wist ik tenminste tot waar ik bijgelezen was...
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:11:04 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21510993
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:30 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ik lees alleen autovisie
ik alleen het internet
pi_21511016
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik alleen het internet
internet is zo 2002
pi_21511072
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef Steve-O het volgende:

[..]

internet is zo 2002
Wat doe je hier dan nog??

Oh ja, ik doe alleen Piloot & Vliegtuig
<gr8w8>bitch
pi_21511110
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:13 schreef MutZ het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog??
postopkrikken muts
pi_21511125
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:14 schreef Steve-O het volgende:

[..]

postopkrikken muts
In jouw geval ook hard nodig...
<gr8w8>bitch
pi_21511154
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef MutZ het volgende:

[..]

In jouw geval ook hard nodig...
pi_21511158
fok is traag
pi_21511201
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

<gr8w8>bitch
pi_21511215
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Steve-O het volgende:
fok is traag
Dit is toch normale snelheid??
<gr8w8>bitch
pi_21511307
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:18 schreef MutZ het volgende:

[..]

Dit is toch normale snelheid??
ja ken je nagaan
pi_21511693
Goeiemiddag
pi_21511886
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:21 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ja ken je nagaan
Zou er ooit nog een dag komen dat FOK! snel wordt?? Of zijn dat alleen maar mooie dromen??
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:43:09 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21511893
quote:

De Ferrari F430 heeft een vermogen van 490 pk; 90 stuks méér dan zijn voorganger. Voor de statistici: Ferrari claimt 114 pk per liter cilinderinhoud en een pk/ gewichtsverhouding van 2,8 kg per pk.

De Ferrari F430 sprint in precies 4 seconden van 0 naar 100 en de topsnelheid bedraagt 315 km/u. Zijn voorganger doet de sprint in 4,5 seconden en haalt 295 km/u. Ferrari heeft met de nieuwe F430 weer een passend antwoord op aartsrivalen Lamborghini Gallardo (4,2 seconden en 309 km/u) en Porsche 911 Turbo (4,2 seconden en 305 km/u).

We zullen het nog wel zien he....
pi_21511920
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:35 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
Hoi
<gr8w8>bitch
pi_21511969
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[afbeelding]

Officieel Ferrari F430
<gr8w8>bitch
pi_21511990
Goeiemiddag
pi_21512064
Voor het eerst in een Rover gereden, reed wel lekker maar hij voelde aan als een tank van 3 ton.

een Rover 75
pi_21512126
oeh ouwe lullebak
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:54:16 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21512171
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
Voor het eerst in een Rover gereden, reed wel lekker maar hij voelde aan als een tank van 3 ton.
[afbeelding]
een Rover 75
past goed in een topic tussen porsches en ferrari's
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:54:54 #75
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21512192
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
een Rover 75
Je werkt weer?

'k vond 'm kut. Nietalleen omdat ik bijna de bumper gemold had... maar vooral omdat ik die dag zelf net uit een 9-5 3.0TiD kwam, en dan overstappen in de 136 pk CTID oid... traag, envooral LELIJK oranje dashboard verlichting

zo. dat lucht op.

Peuc, misschien bel ik je nog ff om zondag mee te liften rijden... -> ma is weekend weg en heeft misschien/waarschijnlijk de auto mee.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:03:44 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21512424
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Je werkt weer?

'k vond 'm kut. Nietalleen omdat ik bijna de bumper gemold had... maar vooral omdat ik die dag zelf net uit een 9-5 3.0TiD kwam, en dan overstappen in de 136 pk CTID oid... traag, envooral LELIJK oranje dashboard verlichting

zo. dat lucht op.

Peuc, misschien bel ik je nog ff om zondag mee te liften rijden... -> ma is weekend weg en heeft misschien/waarschijnlijk de auto mee.
Kom effe langs scheveningen dan
pi_21512448
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

past goed in een topic tussen porsches en ferrari's
Het is een SC topic dus eigenlijk moet jij optiefen met je ontopic gelul
pi_21512459
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:52 schreef Domi het volgende:
oeh ouwe lullebak
Idd
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:10:23 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21512583
ik wil naar huis. En wel NU
pi_21512629
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
ik wil naar huis. En wel NU
ga dan
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:15:56 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21512709
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:12 schreef BoJo het volgende:

[..]

ga dan
Afsluiten en zo
pi_21512762
Zo, dat hebben we ook weer op
pi_21512795
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef BazzoS het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer op
Watte?
pi_21512825
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

Watte?
aardappels, satéetjes (zonder saus! ) Witte bonen in tomatensaus, en dat was het
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:21:29 #85
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21512840
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef BazzoS het volgende:

[..]

aardappels, satéetjes (zonder saus! ) Witte bonen in tomatensaus, en dat was het
rare combinatie
pi_21512848
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

rare combinatie
Lekker belangrijk
pi_21512898
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

rare combinatie
idd

wat maakt het uit, als hij het maar lekker vindt
pi_21512964
&%*^$&%$*^T$&%
Ik word gek!!! Althans gekker dan dat ik al was...
<gr8w8>bitch
pi_21513010
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef MutZ het volgende:
&%*^$&%$*^T$&%
Ik word gek!!! Althans gekker dan dat ik al was...
maar waarom dan
pi_21513152
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

maar waarom dan
Van mezelf... momenteel kan ik niets, mag ook niets op medisch advies, maar ik wil zoveel...
<gr8w8>bitch
pi_21513160
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:35 schreef MutZ het volgende:

[..]

Van mezelf... momenteel kan ik niets, mag ook niets op medisch advies, maar ik wil zoveel...
Daar word je wel gek van ja, sterkte
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:37:25 #92
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21513205
strax weer voetballen Ben alleen zwaar verkouden dus het zal wel een drama worden. Kga nu eerst ff lekker eten
pi_21513230
Ik ga, moet werken
pi_21513284
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Je werkt weer?

zo. dat lucht op.

Hey Xtreem, dat zou heel gaaf zijn, ware t niet, dat een TR6 een roadster is, dus 2-zitter en ik ga met mn pa erheen. Er is dus geen plek meer over, als het slecht weer is, en we gaan met de Opel dan is het geen probleem. Maar daar mailen of bellen we ff over ok?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_21513846
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:

Mn moeder is jarig
Gefelicitaart
pi_21513908
Het ziet er wel mooi uit... Maar goed, genoeg gedroomd.

Ik ben toch wel blij met mijn Opeltje Commodore... die sinds vorig jaar oktober niet meer rijdt...en die nog steeds niet APK goed gekeurd is.
Our deepest fear is not that we are inadequate, our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_21513944
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:01 schreef BoJo het volgende:

[..]

Gefelicitaart
Dank je, jij ook alvast met de verjaardag van jou moeder
pi_21514114
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dank je, jij ook alvast met de verjaardag van jou moeder
Dankje, kzal het onthouden voor de 3de van April
pi_21514658
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:

Mn moeder is jarig
Gefeli
<gr8w8>bitch
pi_21515101
Zo, net thuis e-mule is nog druk bezig met wat andere mischief filmpjes .
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:54:27 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21515103
zo ik ben er weeer
pi_21515706
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben er weeer
Zwaaien was toch gay??
<gr8w8>bitch
pi_21515779
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:16 schreef MutZ het volgende:

[..]

Zwaaien was toch gay??
zwaaien is niet gay

pi_21516116
quote:
Ondertitel van MutZ
"Geduld is een eigenschap die we bewonderen in de bestuurder van de auto achter ons en verafschuwen in de bestuurder van de auto voor ons."
pi_21516232
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:35 schreef BoJo het volgende:

[..]

Tis wel zo...
<gr8w8>bitch
pi_21516255
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

zwaaien is niet gay

Dat was volgens mij tijdens mijn afwezigheid een aantal slowchats geleden besloten... Ik vind zwaaien juist kewl...

<gr8w8>bitch
pi_21516333
Nog ff een crosspost... Jullie mogen ook helpen
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:07 schreef MutZ het volgende:
Mag ik ook een nieuw user-icon??

Graag met ergens mijn naam erin... Als plaatje(s) graag een zweefvliegtuig en/of andere vliegtuigen en/of auto's...

Oh ja, het hoeft niet heel erg serieus te zijn... mag best wat onzin inzitten... grootte is trouwens geen probleem... Kan hem zelf hosten...
Uit: Icons klaar terwijl u wacht: # 17 [Geen Upgrades]
<gr8w8>bitch
pi_21516572

<gr8w8>bitch
pi_21516586
Volgens mij lul ik een beetje tegen mezelf aan...

Is daar iemand??
<gr8w8>bitch
pi_21516697
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij lul ik een beetje tegen mezelf aan...

Is daar iemand??
ECHO echo echo
pi_21516812
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ECHO echo echo
Leven!!!
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:03:42 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21516846
Yo niggah ik is back
pi_21516984
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
Yo niggah ik is back
niggah??
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:16:37 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21517192
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:08 schreef MutZ het volgende:

[..]

niggah??
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIH
pi_21517378
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
Yo niggah ik is back
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:27:45 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21517540
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:22 schreef D-Devil het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_21517571
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey, loop nog eens tegen die deur, misschien wordt je dan weer wakker.
pi_21517623
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

<gr8w8>bitch
pi_21517647
quote:

[..]

Je komt zondag ook maar hoor je !!
pi_21517856
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef BoJo het volgende:

[..]

Je komt zondag ook maar hoor je !!
Goh... welk topic zal jij gelezen hebben??
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:39:18 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21517916
quote:

[..]

*tok*
pi_21517930
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:37 schreef MutZ het volgende:

[..]

Goh... welk topic zal jij gelezen hebben??
Het donderde hier in Amsterdam en toen wist ik al genoeg
pi_21518016
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

Het donderde hier in Amsterdam en toen wist ik al genoeg
Same here...
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:43:06 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21518054
Hier niks aan het handje op de geweldige zware bass na dan van mijn muziek
pi_21518223
We hebben de oorzaak van de donder gevonden:
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:
Hier niks aan het handje op de geweldige zware bass na dan van mijn muziek
pi_21518247
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ah het is die luie donder
pi_21518288
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
<gr8w8>bitch
pi_21518397
wanneer zal tjabbo is me mail beantwoorden over ruimte voor de italia a zandvoort film
pi_21518493
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef sdk het volgende:
wanneer zal tjabbo is me mail beantwoorden over ruimte voor de italia a zandvoort film
moet je em ff aanspreken op msn, hij is druk met z'n werk meende ik
pi_21518528
Mooie boel trouwens... mn moeder word masaal gefeliciteerd maar toen ik vorige maand jarig was heeft niemand me op Fok! gefeliciteerd...

* Alexxxxx word daar een beetje verdrietig van...

Alleen nu kom ik mn naam gelukkig niet meer overal tegen in MutZ haar onderschrift
pi_21518604
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie boel trouwens... mn moeder word masaal gefeliciteerd maar toen ik vorige maand jarig was heeft niemand me op Fok! gefeliciteerd...

* PeuRac word daar een beetje verdrietig van...

Alleen nu kom ik mn naam gelukkig niet meer overal tegen in MutZ haar onderschrift
Weetje dat je een hele irritante sig hebt

ik wil klikken, maar kan het niet
pi_21518798
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Klik maar hoor
thanx

en verander nu maar terug
pi_21518875
Irritant he, je naam in een sig
pi_21518947
Er zijn 3 gasten online
Gast Di Aug 24, 2004 21:11 Strip
Gast Di Aug 24, 2004 21:11 Autozz en tranzport
Gast Di Aug 24, 2004 21:09 Forum index

ik gok dat jij de middelste bent
pi_21518980
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn 3 gasten online

Ik zat net 5 sec in Fotos
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:15:13 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21519005
quote:
ga ik regelen
pi_21519007
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn 3 gasten online

Ik was de bovenste
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:17:03 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21519062
ik was geen van die mensen
pi_21519120
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik was de bovenste
Oeh, heb je de door mn verloofde getekende strips gezien? Wat vond je er van?

Helaas kan ze niet zo goed auto's tekenen.. Alleen een D-kadett figureert in een van haar strips, met kenteken SA-88-AT
pi_21519295
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:

* Alexxxxx word daar een beetje verdrietig van...

Wanneer was je dan jarig??

Oh ja, m'n onderschrift is nu veel leuker...
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:24:27 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21519305
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Helaas kan ze niet zo goed auto's tekenen.. Alleen een D-kadett figureert in een van haar strips, met kenteken SA-88-AT
noem je dat strips
pi_21519338
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

welke waren van je vriendin, ik heb vooral de bekende strips gekeken, heel ff
pi_21519367
Nee, dat noem ik schilderijen van stripfiguen voor de echte strips moet je verder naar beneden scrollen

ik was 27 juli jarig
pi_21519589
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat noem ik schilderijen van stripfiguen voor de echte strips moet je verder naar beneden scrollen

ik was 27 juli jarig
Toen was ik er niet, dus ik had je ook niet kunnen feliciteren...
<gr8w8>bitch
pi_21519609
Ik ga trouwens m'n nest in...
<gr8w8>bitch
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:37:00 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21519745
doei
pi_21519886
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:

ik was 27 juli jarig
Toen zat ik hier ruim 1000km vandaan, maar nu alsnog, GEFELICITEERD (en nu wil ik alsnog taart )
pi_21519999
Kom maar langs, er is toch tart over van mn moeder haar verjaardag

Topics waar de strips van mn verloofde in staan:
Wiccan Ways Merchandise
De creatie van een strip
ElfQuest Fanart
[te bestellen] de engel en de heks
My little Pony Fanart
*Medea de gothic heks
[poll] wie is je favoriete Medea personage
pi_21520069
Ik was 20 Juli jarig en zat 2400 km hiervandaan
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:50:25 #152
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21520104
jojojojooooo

wazup ook_gekke broeder ?!

traine zonder trainen is overigens ook leuk, staan er ruim 20 man op het veld, is er geen trainer
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:52:57 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21520175
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:50 schreef Fugie het volgende:
jojojojooooo

traine zonder trainen is overigens ook leuk, staan er ruim 20 man op het veld, is er geen trainer
respect broeder
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:00:10 #154
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21520346
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

respect broeder
holla
holla holla
pi_21520379
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:50 schreef Fugie het volgende:
jojojojooooo

Dus toen zijn jullie gelijk maar begonnen met zuipen?
pi_21520682
doom 3 is echt gaaf om te spelen . hoppa, weer 2 uur verder gelijk .
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:51:56 #157
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21521772
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:

[..]

Dus toen zijn jullie gelijk maar begonnen met zuipen?
nee beetje lopen enzo he, conditietraininkje
pi_21522308
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:00 schreef Fugie het volgende:

[..]

holla
holla holla
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:10:50 #159
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21522347
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:09 schreef BazzoS het volgende:

[..]

pi_21522415
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:

[..]

holla holla als in: walla wolla ofzo ?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:23:51 #161
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21522746
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef BazzoS het volgende:

[..]

nee
pi_21522812
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:23 schreef Fugie het volgende:

[..]

nee
O
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:27:16 #163
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21522838
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef BazzoS het volgende:

[..]

nee als in het tegengestelde van massiva massiva.
pi_21522869
ik ga,

pi_21522878
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

nee als in het tegengestelde van massiva massiva.
Peace out, massiv!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:38:56 #166
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21523195
ik ook. truzze
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:45:57 #167
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21523370
* Fugie zoekt de naam van zijn velg maar kan het niet vinden
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:47:42 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21523413
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:45 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek zoekt de naam van zijn velg maar kan het niet vinden
Henk
pi_21523471

.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:55:16 #170
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21523619
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Henk
hihi zal ik ze zo maar dopen ?

Heb net de importeur van OZ gemailt, dus ik hoor het denk ik wel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:56:39 #171
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21523658
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:49 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding].
iz me teh a to the l to the i to the g. Where iz me bitch ?
pi_21523662
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef Fugie het volgende:

[..]

hihi zal ik ze zo maar dopen ?

Heb net de importeur van OZ gemailt, dus ik hoor het denk ik wel
Als ze al terugmailen heet dat, daar heb ik ook al eens eerder naartoe gemaild volgens mij, kreeg nooit wat terug .

Ben pitten .
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:00:43 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21523775
trusten dan maar
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:01:45 #174
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21523793
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:56 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Als ze al terugmailen heet dat, daar heb ik ook al eens eerder naartoe gemaild volgens mij, kreeg nooit wat terug .

Ben pitten .
spam ik ze wel kapot, of mail gewoon direct naar oz omdat de importeur niet reageert, wat ik dan natuurlijk zal vermelden
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:03:25 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21523842
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:01 schreef Fugie het volgende:

[..]

spam ik ze wel kapot, of mail gewoon direct naar oz omdat de importeur niet reageert, wat ik dan natuurlijk zal vermelden
en dan een cctje sturen aan de inporteur
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:05:33 #176
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21523900
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en dan een cctje sturen aan de inporteur
geen slecht idee
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:13:18 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21524111
k ben slecht
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:16:06 #178
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21524197
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef ook_gek het volgende:
k ben slecht
pi_21524467
'avond mensen
pi_21526354
dan niet... welterusten
pi_21526922
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
dan niet... welterusten
Weltereusten .
  woensdag 25 augustus 2004 @ 07:37:26 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21526990
Goedemorgen
pi_21527011
. Goedemorgen .
  woensdag 25 augustus 2004 @ 07:50:21 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21527051
pi_21527175
mogguh
zo weer autorijden
pi_21527182
tering tis vroeg
  woensdag 25 augustus 2004 @ 08:32:31 #187
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 08:57:32 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21527434
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:32 schreef Tjabbo het volgende:
môgge
Yo iemand heeft je een mailtje stuurd met de vraag of jij een filmpje kan hosten.
Regel dat effe. Want ik wil dat filmpje hebben

Is van italia zandvoort
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:13:41 #189
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21527592
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Yo iemand heeft je een mailtje stuurd met de vraag of jij een filmpje kan hosten.
Regel dat effe. Want ik wil dat filmpje hebben

Is van italia zandvoort
dat kan. ben alleen zijn mailadres kwijt
pi_21527689
Mogguh
<gr8w8>bitch
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:33:24 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21527808
quote:
Mail jij Tjabbo nog eens een keer. Dan gaat hij het regelen voor je voor die film
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:33:48 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21527814
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:13 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

dat kan. ben alleen zijn mailadres kwijt
Ga ik regelen
Jij bent een toppertje
pi_21527978
Oh ja, ik heb trouwens eindelijk m'n school rond...

Dus Gouda is het komende jaar de lul...
<gr8w8>bitch
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:48:53 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21528021
* ook_gek moet vrijdag weer naar belgie
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:53:40 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21528083
Whoei vrijdag naar Belgie
en dan een week vrij

[ Bericht 22% gewijzigd door ook_gek op 25-08-2004 10:06:00 ]
pi_21528202
meurge
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:17:13 #197
73209 dnzl
Minimalist.
pi_21528399
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:02 schreef BoJo het volgende:
meurge
Bakkie koffie zetten maar
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:18:18 #198
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21528415
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:02 schreef BoJo het volgende:
meurge
Yo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:29:24 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21528593
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:

[..]

Ik drink geen koffie
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:29:32 #200
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_21528596
quote:

[..]

Automaat
pi_21528628
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik drink geen koffie
pi_21528636
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Automaat
Hij weer wel...
<gr8w8>bitch
pi_21528657
quote:

[..]

Koffie
<gr8w8>bitch
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:41:18 #204
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21528827
* Fugie heeft bericht van de oz importeur

Oz Racing Vivace (toch wel iets beter dan henk )
pi_21528950
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:41 schreef Fugie het volgende:
* BoJo heeft bericht van de oz importeur

Oz Racing Vivace (toch wel iets beter dan henk )
[afbeelding]
nice
pi_21528992
moge

iets zegt me dat is gister niet zoveel had moeten drinken...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:51:16 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529014
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
moge

iets zegt me dat is gister niet zoveel had moeten drinken...
De lege flesjes zeker
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:53:50 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529060
M,n zusje gisteren tegen mij.
Ja we zijn volgende week alleen thuis he?
dus ik zeg ja hoezo. Ja nee gewoon. Heej nodig effe wat mensen anders uit dan?
Dus ik. Hoezo dan
Ja nee ik wil gewoon effe gek doen. Laten we een week lang een feest geven bij ons thuis.
Drinken staat toch wel in de zaak van papa. En de drank halen we wel bij de kroeg om de hoek als het op is.

Dus ik zeg. HUH een week lang?
Ja cool toch gewoon effe gek doen.

Ik weet niet wat ze van plan is. Maar ik denk echt dat er straks 30 man bij ons thuis zitten die helemaal los gaan. Zullen de buren leuk vinden. Die moeten beiden er om 5 uur in de ochtend uit
pi_21529183
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De lege flesjes zeker
die ook ja...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:01:18 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529225
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:59 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

die ook ja...
En de kots tegen het behang zeker ook
pi_21529256
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En de kots tegen het behang zeker ook

Nee dat niet

Maar er liggen nog her en der wat mensen in coma dus volgens mij ben ik niet de enige
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:06:34 #212
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21529334
strax maar eens naar de sloop om een antenne enzo, als het een x ophoudt met regenen that is.
pi_21529401
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:06 schreef Fugie het volgende:
strax maar eens naar de sloop om een antenne enzo, als het een x ophoudt met regenen that is.
Succes met het door de modder baggeren tussen al die eng opelkaar gestapelde auto's
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:18:10 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529552
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:02 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee dat niet

Maar er liggen nog her en der wat mensen in coma dus volgens mij ben ik niet de enige
Wheheh hebben we ook een keer gehad. Liggen er opeens mensen op de bank of in de tuin waar van je zelf denkt zo van. Oke ken ik jou

Of dat je er 1 gevonden heb naast de WC.

Was niet bij mij thuis gelukkig

En ik moet opeens denken aan m,n middelbare school tijd toen we naar oostenrijk gingen om te skiën. Shit wat is dat een gaos geweest. Word je wakker op een kamer waar van je niet weet welke dat is. Je komt er achter dat op de trap halverwegen opeens je skiës liggen. Ook spannend zeker wanneer je bedenkt dat die in een afgesloten box zitten achter op de bus.

OF dat je wakker word in een kamer waar gewoon alle meubels weg zijn. En dat wanneer je uit het raam kijkt dat je daar een koffer ziet liggen

Ik zal die vakantie nooit vergeten. Ik kom op m,n kamer ik spring op dat bed en ik breek echt alle latten van die bodem Wij dat gehele bed 2 persoons. Uit elkaar gehaald. En alle onderdelen verstopt. Zooi onder de kanst. Andere zooi in de dakgoot. Inbreken in een andere kamer en daar een compleet bed naar je eigen kamer slepen.

En dan de volgende ochtend dood aan het ontbijt zitten. Hoor je wat grietjes. Zo he er ligt gewoon een half bed in de dakgoot En wij zo van

En toen kwam het ergste. De hotel eigenaar kwam vragen of wij wisten waar een bed gebleven was Een niet verhuurde kamer mist een bed. HOE KAN DIT. Man man man dat was zweten gek Dus ik tegen die grietjes. PSSSST niks zeggen over dat bed en die dakgoot he. Nee nee zeggen ze dan gelukkig.

Heb er ook nooit meer wat over gehoord

Maar wat een TERING zooi was die vakantie zeg. Als ik alle schade had moeten betalen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:18:11 #215
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_21529553
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:11 schreef BoJo het volgende:

[..]

Succes met het door de modder baggeren tussen al die eng opelkaar gestapelde auto's
Ik ga eerst ff doomen, door een door zombies geteisterde ruimtestation op mars lopen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:21:08 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529605
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:18 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ik ga eerst ff doomen, door een door zombies geteisterde ruimtestation op mars lopen
Wat ga op m,n kamer doen dan
pi_21529664
Grmbl... ik wacht op een belangrijk telefoontje maar moet nodig pissen en ik weet zeker dat ze psies bellen als ik sta te pissen
pi_21529686
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef MutZ het volgende:
Hoi

Doei
he mutz..
wat deed jij op school..
moest je niet opruimen.../fokke....

Kus
Op het pad der vriendschap bloeien de mooiste bloemen. Ze heten verdraagzaamheid, eerlijkheid, hulpvaardigheid en vertrouwen.
pi_21529689
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[leuk verhaal]
bedankt ook_gek voor het nodige vermaak op deze verschrikkelijk pijnlijke ochtend
pi_21529694
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:24 schreef BoJo het volgende:
Grmbl... ik wacht op een belangrijk telefoontje maar moet nodig pissen en ik weet zeker dat ze psies bellen als ik sta te pissen
whehehe dat heb ik ook altijd ja... gewoon gaan pissen zou ik zeggen
pi_21529696
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef Bertha87 het volgende:

[..]

he mutz..
wat deed jij op school..

Kus
hey een meisje
pi_21529737
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

whehehe dat heb ik ook altijd ja... gewoon gaan pissen zou ik zeggen
mission pissen accomplished
pi_21529772
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]
...

Wat mij ook altijd dwars heeft gezeten is het feit dat ik personelijk vind dat het belangrijkste in een sportauto de motor is. Dus de auto moet OM de motor gebouwd worden.

Bij BV de 911 is het net als of ze alles al klaar hadden en dat ze tijdens een avond in de kroeg zo iets hadden van. Hmmmm we zijn wat vergeten. Maar goed ik weet niet zo snel wat? Tot dat iemand zo dronken is en roept. We zijn de motor vergeten

En dat ze daarom maar dat ding er in geperst hebben. Maar goed dat is mijn mening.
...
Dit is een gebrek aan kennis. De 911 is namelijk gebouwd rondom de motor!
Er is gekozen voor een boxer (hoezo geen mooi geluid??) vanwege het lage zwaarte punt en goede koppelverloop over een breed toerental.
De plaatsing van de motor is express achterin, hierdoor krijg je namelijk maximaal tractie op je achterwielen, erg handig bij het uitaccelereren van een bocht.

Jou kroeg verhaal klinkt weliswaar leuk, maar is nergens op gebaseerd helaas ..
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:41:31 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529972
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Dit is een gebrek aan kennis. De 911 is namelijk gebouwd rondom de motor!
Er is gekozen voor een boxer (hoezo geen mooi geluid??) vanwege het lage zwaarte punt en goede koppelverloop over een breed toerental.
De plaatsing van de motor is express achterin, hierdoor krijg je namelijk maximaal tractie op je achterwielen, erg handig bij het uitaccelereren van een bocht.

Jou kroeg verhaal klinkt weliswaar leuk, maar is nergens op gebaseerd helaas ..
Helaas is lezen ook een vak. Want ion dat zelfde verhaal zeg ik dat ik het IDEE krijg dat ze vergeten zijn de motor te plaatsen

En als je dan even goed had door gelzen wat bij nader inzien toch net iets moeilijker is voor je dan je had gedacht. Zeg ik ook dat het MIJN mening is dat een porsche geen mooi geluid maakt. En dat is natuurlijk geen feit. Maar wel mijn mening.

Dus je vehaal klinkt best stoer nu weet iedereen dat jij heel goed bent in dit soort dingen. Echter vergeet je 1 belangrijk punt. En dat is personelijke mening. En was het nou niet dat het verhaal dat je van mij quote daar op gebaseerd is?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:41:56 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21529984
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

bedankt ook_gek voor het nodige vermaak op deze verschrikkelijk pijnlijke ochtend
Zo kan ik je nog wel een hele berg verhalen vertellen
pi_21529986
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

...
Het klopt, de normale 911 zal het zeker afleggen in rechte lijn. Porsches zijn geen "rechtuit branders", maar circuit auto's. Daar rijden ze de concurentie namelijk altijd eruit.

Een 911 GTS bestaat niet, ik denk dat je de 911 GT3 RS bedoeld. Deze was bij topgear op het circuit precies even snel als de 360 modena Stradale!
Toch knap, want de Porsche weegt 80 kilo meer en heeft 40 pk's minder, alles bij elkaar dus een slechtere PK/gewicht verhouding.
Ook de Porsche Carrera GT is op andere circuits vergeleken met de Enzo bijvoorbeeld. Hetzelfde verhaal, veel minder goede PK/gewicht verhouding (De GT is bijna 200 kilo zwaarder), maar toch sneller dan de Enzo.

I rest my case

[ Bericht 0% gewijzigd door FunnyName op 25-08-2004 11:57:32 ]
pi_21530043
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]

...

Dus je vehaal klinkt best stoer nu weet iedereen dat jij heel goed bent in dit soort dingen. Echter vergeet je 1 belangrijk punt. En dat is personelijke mening. En was het nou niet dat het verhaal dat je van mij quote daar op gebaseerd is?
Jammer dat je mening niet gebaseerd is op feiten ..
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:45:48 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21530064
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:42 schreef FunnyName het volgende:

Ook de Porsche Carrera GT is op andere circuits vergeleken met de Enzo bijvoorbeeld. Hetzelfde verhaal, veel minder goede PC gewicht verhouding (De GT is bijna 200 kilo zwaarder), maar toch sneller dan de Ferrari.

I rest my case
Ik heb een filmpje gezien waar ze dat in deden. Echter was dat op verschillende circuits. Hoop niet dat je daar op doelt toch? Zal wel niet maar vraag het toch maar

Ik zou wel eens willen zien hoe ze het beiden afleggen tegen elkaar bij top gear. Zelfde persoon die de auto bestuurd en zelfde baan die ze moeten afleggen. Liefst op de zelfde dag zo dat er geen nat en droog gezeik gaat komen.

Ben heel benieuwd wat ze dan gaan doen. De enzo zou sneller moeten zijn. Puur om het feit dat hij daar voor gemaakt is. Dus dat zal ik een leuke race vinden

Maar goed al verliest de enzo het. Hij blijft mooier dan de GT. MAAR ik geef toe dat ze nu eindelijk bij een porsche een geweldig geluid hebben. Want die GT maakt een bloed geil geluid. Al van af het moment dat je het start. Iets wat andere modellen helaas missen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:46:48 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21530085
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Jammer dat je mening niet gebaseerd is op feiten ..
Word ook moeilijk feiten te zoeken als je een eigen uitleg geeft over een auto
Ik zeg toch ook niet dat het zo is. Maar dat het iets is wat in me op komt als ik naar de auto kijk.
Personelijke mening is dat en dat kan je niet op feiten baseren
pi_21530249
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje gezien waar ze dat in deden. Echter was dat op verschillende circuits. Hoop niet dat je daar op doelt toch? Zal wel niet maar vraag het toch maar

Ik zou wel eens willen zien hoe ze het beiden afleggen tegen elkaar bij top gear. Zelfde persoon die de auto bestuurd en zelfde baan die ze moeten afleggen. Liefst op de zelfde dag zo dat er geen nat en droog gezeik gaat komen.

Ben heel benieuwd wat ze dan gaan doen. De enzo zou sneller moeten zijn. Puur om het feit dat hij daar voor gemaakt is. Dus dat zal ik een leuke race vinden

Maar goed al verliest de enzo het. Hij blijft mooier dan de GT. MAAR ik geef toe dat ze nu eindelijk bij een porsche een geweldig geluid hebben. Want die GT maakt een bloed geil geluid. Al van af het moment dat je het start. Iets wat andere modellen helaas missen
  • ik heb het niet over filmpjes op internet, die moet je zeker niet te zereneus nemen
  • Bij topgear rijden ze altijd op hetzelfde circuit, met dezelfde rijder ..
  • De twee RS en Stradale werden op dezelfde dag getest, zelfde omstandigheden, enz.
  • Ook de Enzo en C GT zijn op hetzelfde circuit/zelfde dag getest. Dit doen ze expres, anders valt er weinig te vergelijken. Dit hebben ze onder andere bij Auto visie gedaan. En daar was de GT echt sneller, geloof me.

Wat mooier eruit ziet of mooier klinkt is inderdaad geheel persoonlijk, daar kunnen we nog eeuwen over discussieren.
  • pi_21530366
    AutoVisie feite(n)
      woensdag 25 augustus 2004 @ 12:03:40 #232
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21530425
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef BoJo het volgende:
    AutoVisie feite(n)
    [afbeelding]
    Heej stoer. Alleen ben ik van mening dat autovisie niet echt goed een auto kan testen.
    Maar goed dat is weer een ander verhaal.

Ik weet niet of je gezien hebt hoe ze de Enzo teste in italie. Maar dat was om te huilen. ze moesten bijna die auto de bocht om duwen
      woensdag 25 augustus 2004 @ 12:32:03 #233
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21530936
    * Fugie vind carrera gt mooier dan enzo
    pi_21531026
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:32 schreef Fugie het volgende:
    * FunnyName vind carrera gt mooier dan enzo
    * FunnyName 2
      woensdag 25 augustus 2004 @ 12:40:14 #235
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21531082
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:36 schreef FunnyName het volgende:

[..]

* Fugie 2
    * Fugie wordt alleen liever in een ferrari gezien
      woensdag 25 augustus 2004 @ 12:41:53 #236
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21531119
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:32 schreef Fugie het volgende:
    * ook_gek vind carrera gt mooier dan enzo
    Ik vind ze beiden wel erg mooi
    Alleen de enzo is geweldig mooi als je er naar kijkt zoals het zou moeten.
    Letten op alles wat de auto sneller kan maken. Want dan is het een pracht auto.
    elk puntje is uitgerekend en is zo gebruikt om de auto optimaal te krijgen. Vleugeltje hier.
    Gekke neus daar. Geweldig gewoon
      woensdag 25 augustus 2004 @ 12:44:09 #237
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21531161
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind ze beiden wel erg mooi
    Alleen de enzo is geweldig mooi als je er naar kijkt zoals het zou moeten.
    Letten op alles wat de auto sneller kan maken. Want dan is het een pracht auto.
    elk puntje is uitgerekend en is zo gebruikt om de auto optimaal te krijgen. Vleugeltje hier.
    Gekke neus daar. Geweldig gewoon
    gekke neus past wel bij jou ja
      woensdag 25 augustus 2004 @ 12:51:06 #238
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21531283
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:44 schreef Fugie het volgende:

[..]

gekke neus past wel bij jou ja
    Alles wat gek is past bij mij

Maar ik heb nu een vrouw gevonden die even zo niet gekker is dan mij.
    Echt dat is geweldig leuk om met haar aan de tel te zitten. Je stikt bijna.
    En ze is even bij de hand als mij.
    pi_21531395
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik.
    If you can't smoke it, or light it, fuck it.
      woensdag 25 augustus 2004 @ 13:00:07 #240
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21531486
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alles wat gek is past bij mij

Maar ik heb nu een vrouw gevonden die even zo niet gekker is dan mij.
    Echt dat is geweldig leuk om met haar aan de tel te zitten. Je stikt bijna.
    je liegt! Gekker als jou bestaat niet!
      woensdag 25 augustus 2004 @ 13:07:18 #241
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21531674
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:00 schreef Fugie het volgende:

[..]

je liegt! Gekker als jou bestaat niet!
    geloof me het is echt waar. We zullen elkaar bijna niet ontlopen wat dat betreft.

Ik ben net als haar geschokt dat we iemand gevonden hebben die even gek is
    pi_21532040
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geloof me het is echt waar. We zullen elkaar bijna niet ontlopen wat dat betreft.

Ik ben net als haar geschokt dat we iemand gevonden hebben die even gek is
    Nou hup trouwen
      woensdag 25 augustus 2004 @ 13:23:00 #243
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21532083
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef BoJo het volgende:

[..]

Nou hup trouwen [afbeelding]
    Haahah echt iedereen zegt dat tegen mij.
    Zo van. Gast als ze echt zo gek als jou is MOETEN jullie trouwen.
    Alleen hoop ik er voor dat jullie geen kinderen nemen. Dat kunnen jullie de wereld niet aan doen
    pi_21532170
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haahah echt iedereen zegt dat tegen mij.
    Zo van. Gast als ze echt zo gek als jou is MOETEN jullie trouwen.
    Alleen hoop ik er voor dat jullie geen kinderen nemen. Dat kunnen jullie de wereld niet aan doen
    kinderen... hmmm maar min + min maakt toch plus
      woensdag 25 augustus 2004 @ 13:33:41 #245
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21532357
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:

[..]

kinderen... hmmm maar min + min maakt toch plus
    Ik weet het niet
    pi_21532395
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik weet het niet
    ik zou het er niet op wagen in jouw geval
    pi_21532431
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik weet het niet
    ik ben ook niet echt een wiskundig wonder

Ohja over zondag, misschien ga ik ipv naar Apeldoorn naar Zandvoort voor Spettacolo Sportivo
      woensdag 25 augustus 2004 @ 13:42:11 #248
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21532547
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 13:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

ik zou het er niet op wagen in jouw geval
    We kennen elkaar niet zo heel erg lang maar ze was van mening dat ik beter nog even geen vader kan zijn. Of moet spelen over andere kinderen.

Ik zeg tegen haar waarom denk je met mij om te kunnen gaan dan?
    Nou zegt ze ik werk met kleine kinderen van 0 tot 3 jaar. Dus dan moet jij een niet al te groot probleem zijn
    pi_21532672
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef Bertha87 het volgende:

[..]

he mutz..
    wat deed jij op school..

Kus
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 14:25:15 #250
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21533617
    * Fugie vat nix van zijn auto

Ging ik de bedrading van me speakers eens checke, + en - en mijn tweeters. Ging tijdens het proberen opeens mijn antenne omhoo ?! En blijkbaar zijn me tweeters levenloos ofzo, iig heb ik 4 draadjes waarbij nix gebeurt Moet alleen nog ff kijken of ik ook radio ontvangst heb, strax maar even ritje maken

ben btw zoekende naar een pioneer cd wisselaar
      woensdag 25 augustus 2004 @ 14:32:42 #251
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21533816
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 14:25 schreef Fugie het volgende:
    * ook_gek vat nix van zijn auto

Ging ik de bedrading van me speakers eens checke, + en - en mijn tweeters. Ging tijdens het proberen opeens mijn antenne omhoo ?!
    dan kom je toch niet meer bij als dat gebeurd
      woensdag 25 augustus 2004 @ 14:43:10 #252
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21534023
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 14:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dan kom je toch niet meer bij als dat gebeurd
    nou ik was met stomheid geslagen omdat ik dus mijn rechtertweeter wou uittesten, draadjes aangesloten en mijn antenne ging omhoog en er was geen geluid. Dus ik dacht eerst, wtf en toen zag ik dat die antenne omhoog stond, en toen dat ik weer wtf hoe kan dat nou weer
    Maar op zich wel grappig ja
    pi_21534306
    ja mensen, ik ben er weer weg van, ik ga de eerstejaars Scheepsbouwkunde eens ff goed pesten

Ik zou zeggen. tot morgen
    pi_21534409
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 14:43 schreef Fugie het volgende:

[..]

nou ik was met stomheid geslagen omdat ik dus mijn rechtertweeter wou uittesten, draadjes aangesloten en mijn antenne ging omhoog en er was geen geluid. Dus ik dacht eerst, wtf en toen zag ik dat die antenne omhoog stond, en toen dat ik weer wtf hoe kan dat nou weer
    Maar op zich wel grappig ja
    Nou ja, het is en bliijft electronica, je zult wel een kabeltje geraakt hebben.. Ik kan binnenkort ook weer eens kijken waar ik een 3e tulp kabel in mijn corsa kwijt kom, ik heb aan de ene kant een + draad lopen en aan de andere kant lopen 2 dikke tulp kabels van caliber. Toen ik daarmee bezig was de eerste keer had ik helemaal geen verlichting meer achteren in de auto, geen remlicht, geen gewoon licht... helemaal niets meer! Bleek er wat klem te zitten.
      woensdag 25 augustus 2004 @ 16:05:12 #255
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_21535819

gisteren hier even de eerstejaarsjes bekeken.... Goed te palen pruimen

morgen kroegentocht mee draaien (ben niet voor jan lul opa ) en slotfeest...

tot zondag
    The secret to happiness is freedom...
    And the secret to freedom is courage.
    Thucydides
      woensdag 25 augustus 2004 @ 16:41:07 #256
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21536506
    Tot zondag
      woensdag 25 augustus 2004 @ 16:47:44 #257
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21536655
    * Fugie wordt beetje moet van alle afwijzingen
      woensdag 25 augustus 2004 @ 16:50:10 #258
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21536707
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:47 schreef Fugie het volgende:
    * ook_gek wordt beetje moet van alle afwijzingen
    Het is dat je een man bent. Anders had ik wel met je willen trouwen
    pi_21536721
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:47 schreef Fugie het volgende:
    * Fugie wordt beetje moet van alle afwijzingen
    Je had toch de keuze uit 2 plekken??
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 16:52:26 #260
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21536745
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:51 schreef MutZ het volgende:

[..]

Je had toch de keuze uit 2 plekken??
    nee ik had 2 positieve reactes, waarvan 1 inmiddels negatief is. Die andere moeten ze nog nadenken ofzo. In ieder geval zuigt het
    Ze moeten morgen maar gewoon belle dat ze mijn k&n ding hebben, ga ik lekker racen
    pi_21536760
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:05 schreef Xtreem het volgende:

gisteren hier even de eerstejaarsjes bekeken.... Goed te palen pruimen

morgen kroegentocht mee draaien (ben niet voor jan lul opa ) en slotfeest...

tot zondag
    Mss tot zondag...
    <gr8w8>bitch
    pi_21536814
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:52 schreef Fugie het volgende:

[..]

nee ik had 2 positieve reactes, waarvan 1 inmiddels negatief is. Die andere moeten ze nog nadenken ofzo. In ieder geval zuigt het
    Ze moeten morgen maar gewoon belle dat ze mijn k&n ding hebben, ga ik lekker racen
    Das wel balen... En wat als die andere ook negatief is??
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:02:17 #263
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21536932
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:56 schreef MutZ het volgende:

[..]

Dan heeft hij niks meer wat positief is DUHU
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:03:09 #264
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21536947
    Ghost rider is in nederland geweest
    Amsterdam - rotterdam in 20 min met een gemiddelde van 248KM
    pi_21536960
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan heeft hij niks meer wat positief is DUHU
    Ik bedoel meer wat hij dan gaat doen... Of je via school ook iets kunt regelen ofzo...
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:04:24 #266
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21536969
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 16:56 schreef MutZ het volgende:

[..]

dan ben ik het zogenaamde zaadje. Krijg ik 4 jaar gezeik van me ouders + een half jaar vakantie of misschien wordt ik nog wel van school geschopt... Ruige shit zo aan het eind van de vakantie iig
    pi_21536974
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
    Ghost rider is in nederland geweest
    Amsterdam - rotterdam in 20 min met een gemiddelde van 248KM
    Hallo

Filmpie ???!!
    http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
    http://www.klassiekergespot.nl
    ©1983-2007 -Eddow-
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:05:35 #268
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21536995
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Hallo

Filmpie ???!!
    komt toch pas in zijn nieuwe film ?
    pi_21537102
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef Fugie het volgende:

[..]

dan ben ik het zogenaamde zaadje. Krijg ik 4 jaar gezeik van me ouders + een half jaar vakantie of misschien wordt ik nog wel van school geschopt... Ruige shit zo aan het eind van de vakantie iig
    Je kunt niets via school regelen dan??
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:19:19 #270
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21537235
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef MutZ het volgende:

[..]

Je kunt niets via school regelen dan??
    nopez, ik ga vrijdag wel ff langs tijdens de wegzendbijeenkomst. Zie ik wel verder.
    pi_21537257
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef Fugie het volgende:

[..]

nopez, ik ga vrijdag wel ff langs tijdens de wegzendbijeenkomst. Zie ik wel verder.
    Balen... Sterkte ermee...
    <gr8w8>bitch
    pi_21537342
    En er is weer een gouden plak erbij...
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:24:32 #273
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21537362
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Hallo

Filmpie ???!!
    Is er nog niet
    Komt op z,n DVD te staan volgens z,n site
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:03 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik bedoel meer wat hij dan gaat doen... Of je via school ook iets kunt regelen ofzo...
    Zeg dat dan
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:27:28 #274
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21537430
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:20 schreef MutZ het volgende:

[..]

Balen... Sterkte ermee...
    moet ik nou met sterkte, kmoet een stageplek
    pi_21537471
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeg dat dan
    Fugie las het wel in een keer goed... Ligt dus gewoon aan jou...
    <gr8w8>bitch
    pi_21537486
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:27 schreef Fugie het volgende:

[..]

moet ik nou met sterkte, kmoet een stageplek
    Das waar
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:30:09 #277
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21537497
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:29 schreef MutZ het volgende:

[..]

Fugie las het wel in een keer goed... Ligt dus gewoon aan jou...
    2 gekken begrijpen elkaar altijd
    pi_21537517
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Das waar... Maar waarom begrijp jij mij dan niet??
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:36:55 #279
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21537645
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

look whos talking
    pi_21537679
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:36 schreef Fugie het volgende:

[..]

look whos talking
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:43:36 #281
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21537784
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:38 schreef MutZ het volgende:

[..]

nu is het dus net of wij (gekken) elkaar begrijpen
    pi_21537801
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:43 schreef Fugie het volgende:

[..]

nu is het dus net of wij (gekken) elkaar begrijpen
    <gr8w8>bitch
    pi_21537820
    Je kunt zeker wel zien dat ik me aan het vervelen ben... Dan ga ik altijd wazig reageren...
    <gr8w8>bitch
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:46:12 #284
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21537845
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:45 schreef MutZ het volgende:
    Je kunt zeker wel zien dat ik me aan het vervelen ben... Dan ga ik altijd wazig reageren...
    verveel me ook nogal heel erg Hopelijk ga ik zo heel uitgebreidt eten en kan ik dan ff ladykillers kijken, dan ben ik weer blij
      woensdag 25 augustus 2004 @ 17:52:09 #285
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21537987
    * Fugie is uitgenodigd voor een gesprek volgende week vrijdag (maar een weekje te laat )
      woensdag 25 augustus 2004 @ 18:21:28 #286
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21538607
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 17:52 schreef Fugie het volgende:
    * ook_gek is uitgenodigd voor een gesprek volgende week vrijdag (maar een weekje te laat )
    2de gesprek gaan ze je afwijzen
    pi_21538736
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Damn, wat geef je hem toch een zelfvertrouwen, ik zou het niet beter kunnen .

Hoewel, ze bellen je vast de laatste dag op zo van: "Ja, je had toch over 2 uur een afspraak?? Laat maar! We hebben een ander"
      woensdag 25 augustus 2004 @ 18:29:02 #288
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21538765
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

boeiend Kzie het wel.
      woensdag 25 augustus 2004 @ 19:11:37 #289
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21539863
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 18:29 schreef Fugie het volgende:

[..]

boeiend Kzie het wel.
    Ik zou ook wel je kop willen zien als ze je af wijzen.
    Ik zou dat gewoon altijd doen. Iemand terug laten komen voor een 2de gesprek.
    En dan zeggen. Sorry het gaat niet door
    pi_21539948
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is echt typisch iets voor jou...
    <gr8w8>bitch
    pi_21540024
    quote:

[..]

Daarom zou ik bij jou dus nooit solliciteren. Ik zal dit onthouden btw, als je ooit bij mij(n pa) komt solliciteren, zal ik t een keertje proberen.
      woensdag 25 augustus 2004 @ 19:20:50 #292
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21540067
    quote:

[..]

ja das wel droog op zich
    pi_21540241
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daarom zou ik bij jou dus nooit solliciteren. Ik zal dit onthouden btw, als je ooit bij mij(n pa) komt solliciteren, zal ik t een keertje proberen.

Hoi
    <gr8w8>bitch
    pi_21540358
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:29 schreef MutZ het volgende:

[..]

Hoi
    Hoi
      woensdag 25 augustus 2004 @ 19:37:21 #295
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21540422
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik bij jou of je pa zal gaan werken

En als ik een kamer binnen kom ben ik al aan genomen. Dat is altijd zo geweest.
    Ik lul die vent onderuit. Het eerste wat ik zeg is. Ik heb gelogen over m,n opleiding. En mocht je je afvragen waarom dat is. Nou anders had ik hier nu niet gezeten. En gezien ik totaal geen waarde hecht aan een diploma doe ik het op deze manier. Geef mij de kans en ik zal je versteld laten staan.

En dan pas begint het gesprekn. En tot 2X toe is dat goed gegaan

Maar goed nu doe ik dat niet meer. Ik heb 5 jaar werk ervaring iets wat ze heel graag willen
      woensdag 25 augustus 2004 @ 19:38:54 #296
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_21540456
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik lul die vent onderuit. Het eerste wat ik zeg is. Ik heb gelogen over m,n opleiding. En mocht je je afvragen waarom dat is. Nou anders had ik hier nu niet gezeten. En gezien ik totaal geen waarde hecht aan een diploma doe ik het op deze manier. Geef mij de kans en ik zal je versteld laten staan.

Maar goed nu doe ik dat niet meer. Ik heb 5 jaar werk ervaring iets wat ze heel graag willen
    jij bent echt kansloos he ?
      woensdag 25 augustus 2004 @ 19:39:00 #297
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21540458
    De kans dat jij o je pa bij mij komt werken is stukken groter

Oh en tijdens het werk is er maar 1 regel. Hoe gekker hoe beter. En wanneer dat nodig is moet je even serieus zijn. Maar voor de rest moet je lol hebben. Want het grootste deel van je leven werk je. Dus moet je daar wel leuk op terug kunnen kijken
    pi_21540480
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, sterker, ik weet zeker dat dat nooit zal gebeuren, omdat jij in een sector werkt waar mn pa niks mee doet, en ik ook niets mee zal gaan doen.
      woensdag 25 augustus 2004 @ 19:42:01 #299
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21540519
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef Fugie het volgende:

[..]

jij bent echt kansloos he ?
    Kan je wel vinden. Maar het werkt ook. En tijdens zo een gesprek is zelfvertouwen heel belangrijk. Geloof me er is geen betere manier om te laten zien dat je die hebt. En dat je zelf overtuigt bent dat jij perfect bent voor dat werk. Brutale hebben de halve wereld
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, sterker, ik weet zeker dat dat nooit zal gebeuren, omdat jij in een sector werkt waar mn pa niks mee doet, en ik ook niets mee zal gaan doen.
    Ik kan ook van baan verwisselen. MAar goed waar haal je het idee dan vandaan dat ik ooit voor jou of je pa ga werken
    pi_21540520
    quote:
    Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef ook_gek het volgende:
    De kans dat jij o je pa bij mij komt werken is stukken groter

Oh en tijdens het werk is er maar 1 regel. Hoe gekker hoe beter. En wanneer dat nodig is moet je even serieus zijn. Maar voor de rest moet je lol hebben. Want het grootste deel van je leven werk je. Dus moet je daar wel leuk op terug kunnen kijken
    de baas van mijn Vader heeft (indirect) meer als 1000 mensen onder zich. Mijn vader heeft daar 15% van, volgens mij geeft jij maar leiding aan 4 mensen, voordat je mn pa voorbij bent, is hij al lang en breed met pensioen
    pi_21540545
    ook_gek waar gaan we heen zondag? Apeldoorn of Zandvoort bij de Alfa dag

eeeeeen.....

VOL = VOL !!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')