Hallo,
Heb via via een paar sites gekregen van mensen maar ik kom er dus niet uit.
Aan het begin dacht ik echt dat het nep was maar gaande weg, hoe meer ik lees en hoe mee mensen ik er mee bezig zie, twijfel ik toch een beetje.
Dit gaat over een jongen/man die vlakbij zijn dorp ( Hanceville, Alabama waarschijnlijk ) in een bos op Mt.Doom is gaan rondlopen omdat ie niks te doen had en het bos een beetje wou bekijken.
Tot dat ie een camera zag liggen op de grond vlakbij een groot oud verlaten gebouw ( bleek dus een sanitarium te zijn van rond 1900 ) was erg vervallen kun je wel nagaan.
Hij is naar huis gegaan heeft de foto's bekeken, en dit waren een paar ervan.
![]()
Hier zie je ook dat er een weg heeft gelegen ernaar toe ( Stop bord
![]()
), nu al helemaal in bossen veranderd.
![]()
Hier een bospaadje die er vlakbij loopt
![]()
Hier begint het dus echt creepy te worden, check de rechterkant tussen de takken maar es (
![]()
gestalte? )
![]()
Op deze boom kan ik 4 ( wat op goblins lijken ) wezentjes, hieronder dezelfde foto met omlijningen ervan.
![]()
Erg vreemd allemaal.
Het lijkt erop dat hij door iets is achtervolgd en tot slot er iets is gebeurd waardoor die vermist is.
hier de link van zijn post en reacties erop, Hij is dus nog steeds vermist.
http://boards.ancestry.co(...)ounties.cullman/1545De alle raarste foto's post ik hieronder:
![]()
Hier zie je dus ook een gedaante, net zoals op die pic verder omhoog aan de rechterkant tussen de takken.
![]()
Deel van het gebouw. ( check het rechter raam beneden
![]()
een hoofd? )
![]()
Wat lijkt op 2 ogen links in het donker
![]()
En deze vind ik toch wel heel vreemd, wat lijkt op een persoon ofso, zie je reflecteren, Deze is genomen ergens in het pand zelf.
Erg raar enzo allemaal, en als het geen hoax is vind ik t egt super interessant.
Toch is dit allemaal niet heel moeilijk om te hoaxen denk ik, met photoshop kan je zowieso mooie dingen maken maar goed, ik weet het echt niet en misschien zijn er hier mensen die er meer van weten of meer van willen weten.
Hier de originele link:
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=206922&st=0
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.