abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:39:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_21497106
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 augustus 2004 @ 22:40:37 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21497142
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:36 schreef Spindizzy het volgende:
Onweer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:45:59 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21497259
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het wordt al minder
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 augustus 2004 @ 22:47:55 #4
13151 crew  Rewimo
pi_21497294
Ik heb net nog even naar mijn droppie zitten kijken, zondag gaan we haar in het echt zien

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:48:57 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21497322
Zondag pas Dat duurt nog hartstikke lang...

Ze is mooi
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:49:18 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21497332
voor degenen die mij nog nooit in het echt gezien hebben nu een unieke kans:
zo zie ik er dus uit:

fotootje op ons balkon tijdens de vakantie

mijn icoontje in het groot

foto's van de hotelfotograaf

[ Bericht 18% gewijzigd door lady-wrb op 23-08-2004 22:54:45 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 augustus 2004 @ 22:51:18 #7
13151 crew  Rewimo
pi_21497379
Wat een heerlijke foto van jullie op het balkon En de andere zijn ook leuk
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:53:22 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21497427
Leuke foto's, Lady
pi_21497429
wat een droppie rewimo

wat een leuke foto's lady-wrb, vooral die op het balkon is cute
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 augustus 2004 @ 22:53:32 #10
13151 crew  Rewimo
pi_21497430
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
Zondag pas Dat duurt nog hartstikke lang...
Ja

Ik ga naar bed, ik moet Christans kamer nog even ontdoen van "dieren", heb ik beloofd Vannacht twee keer mijn bed uit gemoeten omdat er "dieren" onder zijn deken zaten Nu maar even gezegd dat ik ze er wel uit zou zetten als ik naar bed ging
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:54:03 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_21497438
Wat kijk je uitdagend op die eerste foto
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:56:35 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21497485
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:54 schreef moussy het volgende:
Wat kijk je uitdagend op die eerste foto
ikke??? ik ben juist hartstikke verlegen
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 22:57:29 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_21497503
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ikke??? ik ben juist hartstikke verlegen
ja daar trappen we niet meer in na deze foto

maandag 23 augustus 2004 @ 22:59:21 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21497546
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:57 schreef moussy het volgende:

[..]

ja daar trappen we niet meer in na deze foto

[afbeelding]
Zeker niet als je weet dat ze van die kekke rooie laarzen heeft

Verlegen zijn is echt nergens voor nodig hoor
pi_21497575
je hebt hem igg goed opgevoed met zijn ajax shirt
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:03:30 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21497638
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:00 schreef Sylvana het volgende:
je hebt hem igg goed opgevoed met zijn ajax shirt
ja he? en hij is helemaal trots op zijn ajax pak! het liefst houdt hij het in bed ook nog aan.
en iedereen moet van hem de achterkant zien (want daar staat een grote 10 op, en van der vaart)
pi_21497845
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja he? en hij is helemaal trots op zijn ajax pak! het liefst houdt hij het in bed ook nog aan.
en iedereen moet van hem de achterkant zien (want daar staat een grote 10 op, en van der vaart)

Die heb ik ook voor Julian gekocht, aangezien me stiefpa voor Feyenoord is moet ik toch maar ff Julian het goede voorbeeld geven
pi_21498415
*Kreunt* *Steunt* *Puft*
Zo zeg..die yoganettics was wel weer nodig, goeiesmorgens! Volgens mij moet ik een takelwagen bellen morgenochtend om me mn bed uit te helpen. Maar goed, heb er een goed gevoel aan over gehouden

Hebben net nog ff gezellig bij mijn tante (waar ik dat gekreun en steun mee doe ) en oom een afzakkertje genomen, en zijn net pas thuis. En tja..eigenlijk moeten we dan gelijk op bed maar we zijn allebei niet Fok!verslaafd hoor
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:35:34 #19
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21498468
Wat is Beauty mooi! Om over Lady-wrb en Luca nog maar niet te spreken

[ Bericht 1% gewijzigd door coolbabe op 23-08-2004 23:42:35 (stom foutje) ]
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:36:59 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21498506
Oh nee een vriendinnetje kwam op visite en vertelde dat (nadat ze een maand geleden voor de 4de keer bijna genezen was verklaard) er een kwaadaardig gezwel in d'r maag was gevonden
Ze heeft het niet eerder vertelt omdat ze het zo erg vond nu Jolietje er net is Ik ben m'n hele basisschool en middelbare school periode beste vriendinnen met d'r geweest, daarna werd het wat minder tot er 1,5 jaar geleden de ziekte van Hodgkin werd ontdekt bij haar. Toen bloeide de vriendschap 'helaas' weer helemaal op omdat ze liet merken dat ze het heel erg nodig had....ze is heel lief geweest tijdens m'n zwangerschap en nu ook voor Jolie en nu is ze weer ziek

En dan was het al zo'n kl#te avond, komt m'n ex ook nog mierenneuken over meuk van 4000 jaar geleden
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:40:04 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21498599
Wat vreselijk klote, Luchtbel
pi_21498600
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef coolbabe het volgende:
Wat is Jamie mooi! Om over Lady-wrb en Luca nog maar niet te spreken
Psssssssst, Coolbabe..
Da's Beautifold, Rewimo's nieuwe aanwinst.
W ~ H ~ T
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:44:13 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21498712
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:40 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Psssssssst, Coolbabe..
Da's Beautifold, Rewimo's nieuwe aanwinst.
quote het dan ook niet nou ziet iedereen dat ik het fout had

Luchtbel wat een vreselijk nieuws
*arm om schouder heen slaat*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21498752
Och lieve Luchtbel wat een verschrikkelijk nieuws..Sterkte voor jou en je vriendin...dikke meis...

En makkelijk gezegd natuurlijk..maar laat die ex maar ff kletsen, hijs niet de belangrijkste persoon op dit moment
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:46:08 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21498777
Blegh soms heb je van die tijden dat ineens iedereen ziek lijkt te zijn of alles escaleert
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:46:16 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21498784
nu nog even het verslag van onze vakantie, want het is niet allemaal even vlekkeloos verlopen.
de heenreis ging prima. geen vertragingen, goede vlucht, prettige landing.
vervolgens een transfer van 2 uur in een lekker gekoelde bus, dus dat ging nog steeds goed.
vervolgens komen we aan in ons apartement. op het eerste gezicht lekker ruim: een kamer met een tweepersoons bed, een kamer met drie bedden en een bed in de huiskamer.
diana neemt de huiskamer, wij de tweepersoonskamer en luca krijgt wel drie bedden tot zijn beschikking (die we achteraf hard nodig blijken te hebben)
we hebben een hoekapartement met een enorm L vormig balkon, ideaal.
iets minder is de keuken: een elektrisch kookplaatje met 2 pitten en wel 1 hele pan om me mee te vermaken. culinaire uitspattingen, hoeft men van mij deze vakantie dus niet te verwachten.
en na deze verrassing blijken er wel meer van dergelijke verrassingen aan het appartement te zitten. we zitten namelijk 5 meter van de geluidsboxen van de poolbar. dus tot 3 uur 's nachts hebben we kunnen genieten van turkse nachten, karaoke en leather shows.
voordeel was het enorme zwembad aan de ene kant en de zee aan de andere kant van ons hutje.
luca was er niet zo mee in zijn sas: hij liep enthousiast de zee in, werd ogenblikkelijk omvergespeld door een golf, rende in paniek de zee uit en was de hele vakantie er niet meer toe te bewegen de zee in te gaan.
we hebben ons dus voornamelijk in het zwembad vermaakt.
we hadden al gauw aansluiting met andere nederlanders en op het laatst hadden we een hecht groepje van 10, bestaande uit 2 alleenstaande moeders met twee zoontjes van een jaar op 10, wij met twee kinderen en een stelletje van 18.
met zijn allen waren we in het zwembad te vinden en daarbuiten ging iedereen gewoon zijn eigen gang.
zowel vriend als luca zijn ziek geweest tijdens de vakantie. luca had op een gegeven moment heel zijn bed ondergespuugd. zo zielig! gelukkig duurde het maar 1 dag en daarna was hij weer beter.

mijn fotorolletjes heb ik vandaag naar het kruidvat gebracht. heel ouderwets, dus dat wordt een paar dagen wachten.

we hebben het heerlijk gehad hoor! lekker geshopt, veel gelopen en nog veel meer gezwommen.
vooral luca heeft genoten. die stond zodra hij wakker was al klaar om in het water te gaan en daar kwam hij ook alleen maar uit om een plas te doen. hij was een beetje het favoriete model van de hotelfotograaf en ik heb er ook een aantal genomen, die wel erg leuk gelukt waren.

de terugreis verliep iets minder voorspoedig. we werden in een bus geladen met een chagrijnige chauffeur die ons liet weten dat we niet mochten eten of drinken in de bus (voor twee uur, midden op de dag in een warme bus) dat werd dus massaal genegeerd door de toen al lichtelijk geirriteerde nederlanders.
bij het inchecken kregen we te horen dat we twee uur vertraging zouden hebben.
ipv half 3 zouden we en uur of 5 gaan vliegen. later bleek ons toestel in nederland aan de grond te zijn gehouden omdat het kapot was. en inderdaad om 5 uur mogen we het vliegtuig in.
dat er iets niet in orde was bleek eigenlijk al onmiddellijk: het was bloedheet binnen en erg benauwd. de gordels moesten om en de startprocedure begon met de gebruikelijke goochelshow van de stewardess. die wordt vervolgens afgebroken en we moeten in de bloedhitte met de gordels om blijven zitten want er is iets niet in orde.
eerst zou het 10 minuten duren. toen nog 10, toen nog een momentje.
ondertussen begonnen de passagiers zich niet zo lekker te voelen van de warmte en benauwdheid, kinderen begonnen te jengelen en te huilen, niemand mocht van zijn plaats, de gordels moesten omblijven en op het laatst kwamen stewardessen glaasjes water brengen.
na een uur moesten we het toestel verlaten, want de reparatie kregen ze niet zo 1, 2,3 voor elkaar.
we werden in een afgelegen gate gezet, deur op slot en een zooitje bewaking er omheen. we mochten er niet meer uit en niemand kon zeggen wat er aan de hand was en hoe lang het nog ging duren.
de mensen kregen dorst en honger en er waren er zelfs die de bewaking te lijf wilden gaan.
op het laatst kregen we te horen van iemand dat als we om half negen nog op het vliegveld zouden zitten, de vliegmaatschappij voor iedereen onderdak zou moeten vinden en dat dat een dure grap voor hen zou worden en dat ze dus kost wat het kost dat vliegtuig de lucht in zouden trappen om dat maar te voorkomen.
nou dan zit je pas echt lekker te wachten.
en inderdaad. 10 over acht moesten we het vliegtuig weer in. en met gemengde gevoelens is iedereen weer ingestapt. er werden heel wat grapjes over loslatende onderdelen gemaakt en de organisatie Inter-airlines werd omgedoopt tot de never-come-back-line.
ik heb nog nooit zo in de zenuwen gezeten bij de start maar gelukkig ging het goed.
we kwamen alleen in een onweersbui terecht onderweg en we gingen van de ene luchtzak naar de andere.
ik ben nog nooit zo blij geweest weer vaste grond onder mijn voeten te hebben.
en het kon me helemaal niet meer zo schelen dat ik ipv 5 uur smiddags pas om half 1 snachts op schiphol stond.
volgende keer vlieg ik gewoon weer met een nederlandse maatschappij, of ik blijf wel thuis.
dit nooooooooit meer.
pi_21499004
Luchtbel, wat een vreselijk nieuws zeg Een hele dikke voor jou en je vriendin

en nou ga ik die lange tekst over de vakantie lezen
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 23:55:29 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21499037
jeetje luchtbel, wat een verschrikkelijk nieuws is dat. heel veel sterkte.
pi_21499039
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:46 schreef Luchtbel het volgende:
Blegh soms heb je van die tijden dat ineens iedereen ziek lijkt te zijn of alles escaleert
Bah ja..kon ik maar naar je toe vliegen (sorry lady) om gewoon heel ff een arm om je heen te doen ofzo...das zo irri van internet hè...kan ja niet...
pi_21499068
Jeumig lady ik hou al niet zo van vliegen maar dit maakt het er niet beter op... *ril* Ben blij dat jullie er veilig weer zijn!
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:57:34 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21499098
Jullie zijn lief

Lady-wrb klinkt goed zo die vakantie, alleen die terugeis dat soort gedoe kan je zeker heel nerveus van worden!
pi_21499133
Nou zeker Luchtbel. Ik weet niet of ik wel weer in dat vliegtuig was gestapt..ben echt een mietje daarin..
pi_21499136
lady-wrb, wat een gedoe was die terugreis zeg, gelukkig ben je veilig aangekomen
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:02:00 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21499234
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou zeker Luchtbel. Ik weet niet of ik wel weer in dat vliegtuig was gestapt..ben echt een mietje daarin..
ik ook niet clauwhee, maar t was kiezen: of vliegen, of lopen naar nederland en dat is toch een heel eind vanuit turkije!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:02:31 #35
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21499249
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Bah ja..kon ik maar naar je toe vliegen (sorry lady) om gewoon heel ff een arm om je heen te doen ofzo...das zo irri van internet hè...kan ja niet...
We kunnen nog wel een keertje zoenen vandaag

Maar soms heb je al die meuk. Dit soort gedoe, het doet me zo'n zeer, haar hele toekomst is al ingestort en nu twijvelt ze eraan of alles ooit nog wel goedkomt en dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik mag het niet zeggen, maar dit is nu al de zoveelste plek....en ik heb net een kind gekregen, ze is gek met Jolie maar ik zie gewoon dat het d'r zeer doet

En m'n ex, lamlul, ik wil hem niet wegsturen omdat ie de vader is van Jolietje, maar hij eet en drinkt alles op in m'n huis en loopt te zeiken over shit die een normaal mens allang vergeten zou zijn en begint vervolgens te mekkeren dat ie geen geld heeft terwijl ie m'n halve inboedel heeft ingepikt begin dit jaar terwijl ik zwanger was

En ik maak me zorgen omdat ik morgen met Jolie naar het ziekenhuis moet en ik voel me zo verdrietig

Zo dit was het
pi_21499250
Rewimo: wat issie moooooooooooooooi!!!!

Lady-wrb: leuke foto´s!! Mooi knulletje hoor!!

Luchtbel: dat is toch niet het vriendinnetje die ik ook ken? *dikke knuffel geeft*
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:05:04 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21499319
* lady-wrb stuurt luchtbel een virtuele knuffel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:05:10 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21499323
Nee Luckepuk, gelukkig niet zeg, maar die hebben ook wel weer problemen met 1 van de meisjes, waardoor ze weer twijfelt over gaan studeren
pi_21499331
Lady-wrb: wat een verhaal zeg over die terugreis... en ik poepte al 7kleuren door wat turbulentie...
pi_21499358
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Luckepuk, gelukkig niet zeg, maar die hebben ook wel weer problemen met 1 van de meisjes, waardoor ze weer twijfelt over gaan studeren
jeetjuh, ut zit ze niet echt mee daar geloof ik...
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:07:54 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21499392
ik ga naar bed, morgen weer vroeg dag!

welterusten allemaal
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:08:07 #42
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21499396
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:06 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

jeetjuh, ut zit ze niet echt mee daar geloof ik...
Ja maar daar maak ik me nooit zo heel veel zorgen over, daar komt alles altijd weer op z'n pootjes terecht
pi_21499449
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:02 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

We kunnen nog wel een keertje zoenen vandaag

Maar soms heb je al die meuk. Dit soort gedoe, het doet me zo'n zeer, haar hele toekomst is al ingestort en nu twijvelt ze eraan of alles ooit nog wel goedkomt en dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik mag het niet zeggen, maar dit is nu al de zoveelste plek....en ik heb net een kind gekregen, ze is gek met Jolie maar ik zie gewoon dat het d'r zeer doet

En m'n ex, lamlul, ik wil hem niet wegsturen omdat ie de vader is van Jolietje, maar hij eet en drinkt alles op in m'n huis en loopt te zeiken over shit die een normaal mens allang vergeten zou zijn en begint vervolgens te mekkeren dat ie geen geld heeft terwijl ie m'n halve inboedel heeft ingepikt begin dit jaar terwijl ik zwanger was

En ik maak me zorgen omdat ik morgen met Jolie naar het ziekenhuis moet en ik voel me zo verdrietig

Zo dit was het
Ja doen we gewoon nog een keer...

Maar ik snap je goed hoor, als ik het allemaal zo lees gaat het mij ook door merg en been, en dat komt echt niet alleen omdat ik op dit moment ook een emo-muts ben.

Hoe laat moet je morgen met dr heen dan meis? Ik denk aan jullie hoor, gaat vast goedkomen. Onzekerheid is ook niet alles!

Ja ik geloof niet dat die lamlul (ik noem um ook maar ff zo) helemaal door heeft wat echt belangrijke zaken zijn in het leven, en helemaal: hij heeft geen idee wat ie allemaal laat gaan..maar goed.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:16:26 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21499606
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:10 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja doen we gewoon nog een keer...

Maar ik snap je goed hoor, als ik het allemaal zo lees gaat het mij ook door merg en been, en dat komt echt niet alleen omdat ik op dit moment ook een emo-muts ben.

Hoe laat moet je morgen met dr heen dan meis? Ik denk aan jullie hoor, gaat vast goedkomen. Onzekerheid is ook niet alles!

Ja ik geloof niet dat die lamlul (ik noem um ook maar ff zo) helemaal door heeft wat echt belangrijke zaken zijn in het leven, en helemaal: hij heeft geen idee wat ie allemaal laat gaan..maar goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na die bevalling nog niet alles op een rijtje heb, kan niet zo heel veel hebben nog Maar goed misschien dat ik morgen duidelijkheid krijg over Jolie dat zal al schelen, moeten er 10:30 zijn. En wat betreft m'n ex, zo zie je maar weer hoe veranderlijk mensen zijn, je denkt dat je iemand kent en dat je een band hebt, maar wat kan je je soms vergissen zeg, of wat ben ik soms naief. Maar goed, nu is er Jolie.
pi_21499704
He Luchtbellie....

Lady-wrb jeetje wat een terugreis zeg! Blij dat jullie allemaal weer heel terug zijn.
W ~ H ~ T
pi_21499760
Ja das waar, jij hebt Jolie!!!! Ik zal aan jullie denken om half elf en natuurlijk ga ik duimen, komt vast echt allemaal goed meis! En dat je nog niet alles op een rijtje hebt is niet zo raar hoor, je hebt de laatste tijd geestelijk en lichamelijk veel moeten doorstaan!

Ow en dat het met mij ook nog niet geweldig gaat bewijst mn lichaam maar weer es, dies echt helemaal van slag... Ik ben net maar zo ongesteld geworden dwars door de pil heen...raarrrr. Ik duik mn bedje maar in.

Lieverds welterusten allemaal
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:25:31 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21499844
Nou dat is ook lekker laten we hopen op betere tijden

Ik ga ook naar bed
pi_21499869
slaap lekker Clauwhee, en heel veel sterkte vandaag, zal een moeilijke dag worden nou Isra jarig is en ze nog steeds daar in Libie zit

Dikke kus voor jou en Noca

jij ook slaap lekker Luchtbel
pi_21499885
Welterusten allemaal...
W ~ H ~ T
pi_21499897
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef Jonnetje het volgende:
Welterusten allemaal...
truste
pi_21500097
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef Sylvana het volgende:
slaap lekker Clauwhee, en heel veel sterkte vandaag, zal een moeilijke dag worden nou Isra jarig is en ze nog steeds daar in Libie zit

Dikke kus voor jou en Noca

jij ook slaap lekker Luchtbel
Begrijp ik nu dat jij haar persoonlijk kent? (sorry als ik iets pijnlijks vraag, ik heb niet elk speeltuinbankje gevolgd..)

@de slapers: sweet dreams allemaal! Ik ga nog ff douchen en dan ook slapen!
pi_21500174
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:37 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Begrijp ik nu dat jij haar persoonlijk kent? (sorry als ik iets pijnlijks vraag, ik heb niet elk speeltuinbankje gevolgd..)
de nicht van de vriend van Clauwhee is 2 weken geleden vermoord, door waarschijnlijk haar man, en haar man heeft hun dochtertje ( Isra) nou naar zijn vaderland ( Libie) ontvoerd en vandaag is Isra dus jarig ( ze is 3 geworden) en ze zit dus nog in Libie, en het wordt heel moeilijk om haar terug te halen, dus daarom wens ik Clauwhee heel veel sterkte

ik ken haar dus niet persoonlijk
pi_21501028
ach verrek, ik zie nu dus pas dat je het tegen Clauwhee had.

Jeetjuh, ik heb dat gebeuren wel meegekregen door de media, maar dat het zo dichtbij Clauwhee staat.. vreselijk.. Clauwhee, van mij dus ook heel veel sterkte morgen en ik hoop dat het kleine meiske heel snel weer veilig is daar waar ze hoort...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 08:31:56 #54
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21502010
Clauwheee en Noca: Dikke

Vandaag de op twee na laatste ochtend die ik binnen kan blijven en waarop ik er niet uithoef door weer en wind. De komende 15 jaar zijn mijn ochtenden een stuk voller Kortom: nog twee nachtjes slapen
pi_21502104
Hoezo Spindizzy? (Heb dit topic niet bijgelezen )
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 08:48:23 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21502122
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 08:46 schreef lily het volgende:
Hoezo Spindizzy? (Heb dit topic niet bijgelezen )
Heb je niet alle 30 Speeltuinbankjes die je hebt gemist doorgespit?

Hierom: Casper - Onze nieuwe huisgenoot
pi_21502166
aaah

wat leuk!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 08:59:19 #58
13151 crew  Rewimo
pi_21502194
Luchtbel, dikke knuf voor jou en je vriendin. En ik hoop dat het vandaag goed gaat bij de dokter met Jolietje!

Clauwheee, (weer ) gefeliciteerd met Isra, ik hoop dat jullie haar snel weer bij jullie hebben

Lady-wrb, lekker verhaal over de terugreis Wij vliegen gelukkig met Transavia, pfffff.

Coolbabe, Jamie is net zo mooi hoor
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:02:08 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21502213
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 08:54 schreef lily het volgende:
aaah

wat leuk!!
En spannend

Brecht: Tante B. Wat is dat?
Ik: Dat is om hondesnoepjes in te doen zodat we hondje bij het wandelen af en toe een snoepje kunnen geven.
Brecht: Mag ik dan ook hondesnoeppie?
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:19:25 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_21502355
Valt jullie iets op?

dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:23:45 #61
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21502398
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:19 schreef moussy het volgende:
Valt jullie iets op?

[afbeelding]
Whehe en dat op de vroege ochtend
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:24:27 #62
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21502404
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:25:23 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_21502411
Het ligt dus niet aan mij en mijn dirty mind
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:27:48 #64
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:29:20 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_21502466
Ik snap ook helemaal niet wat die groene op de verpakking doet, behalve de sinaasappel "duwen" De smaak is alleen maar sinaasappel

Ik ga maoam mailen
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:35:52 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_21502544
Jouw E-Mail werd met succes verstuurd.

dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:37:12 #67
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21502561
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:29 schreef moussy het volgende:
Ik snap ook helemaal niet wat die groene op de verpakking doet, behalve de sinaasappel "duwen"
Ze zijn aan het 'spelen'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:38:08 #68
13151 crew  Rewimo
pi_21502570
Die oranje heeft zand in zijn oogjes, en nu duwt die groene hem naar huis.

Vrij naar Wim Kan
pi_21502771
Het is idd een beetje een vreemd plaatje mous! Ben benieuwd wat voor reactie je krijgt
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:07:54 #70
43556 miss_dynastie
pi_21502914
Brecht
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:33:21 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_21503311
Tijd om naar school te gaan voor mijn hertentamen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:54:03 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21504969
Luckepuck thanx

Troel succes hoor!

Brechtje gekkerd

Tja..voel me gek..ik had afgelopen vrijdag helemaal de rare overtuiging dat ze toen jarig was, en toen had ik een grote dip..nu gaat het wel. Maar goed terug is ze nog (lang) niet dus we moeten blijven hopen en heb al wel veel aan dr gedacht vandaag.
pi_21505403
Luchtbel wat verschrikkelijk voor je vriendin en jou, heel veel sterkte

Clauwheee

Die verpakking doet me inderdaad ergens aan denken
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21505773
Voor Moussy:

Nagelknippertje „MAM”
Dankzij de ergonomische vorm makkelijk te hanteren en veilig in gebruik. Door de uitvoering van roestvrij edelstaal met slipvrije kunststof en huidbeschermende functie kunnen mama of papa zelfs bij heel kleine baby`s zonder zorgen nagels knippen.
Ca. 6 cm.

bron: www.babywalz.com
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:44:13 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_21505874
Oh maar daar kan ik nog mee in Cas zn vingers knippen, ik neem soms wel eens een hapje vel mee van dat randje waar het nageltje op ligt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:48:08 #77
13151 crew  Rewimo
pi_21505948
't Is mij ook één keer goed gelukt om zowel nagel als vinger te knippen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:49:25 #78
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21505976
Ik heb bij Tom ook wel eens een plakje van zijn vinger afgeknipt (ja per ongeluk ja)
pi_21506479
Mijn moeder heeft mijn neefje een keer in zijn oor geknipt toen ze zijn haren knipte Hij gilde het uit. ( )
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:30:40 #80
43556 miss_dynastie
pi_21506895
Sta ik net bij de supermarkt: maximum bereikt
Terwijl er voldoende op de rekening staat
En het pasje van de spaarrekening had ik niet bij me, dus mister_d naar huis om hem te halen....
Voor lul dus
pi_21506992
miss_d dat zou mij nou nooit gebeuren

Luchtbel sterkte met je vriendin

En clauwheee met de kleine Isra
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:53:12 #82
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21507505
Bo knip ik die houd dr handje wel stil. Gewoon met een schaartje. Janneke vijl ik met een kartonnen vijltje! Gaat ook heel makkelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:54:26 #83
13151 crew  Rewimo
pi_21507538
Is Luchtbel alweer gesignaleerd?

Ik kan Christan nu ook makkelijk knippen, al is ie wel ongeduldig
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:56:13 #84
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21507586
Luchtbel heel veel sterkte
en clauwheee ook heel veel sterkte

Die nagelknipper is echt handig zeg..
maar ja ik heb ooit een keer in zijn duimpje geknipt en het is me daarna nooit meer gebeurt gelukkig
je leert er wel van hoor

leuke foto's lady-wrb maar wat een terug reis zeg ik had er niet meer ingezeten echt niet ben toch al zo'n scheiterd..

als we volgend jaar op vakantie gaan dan krijgt kyllian ook een tuigje aan want hij zal zelf ook wel willen lopen en echt rustig is het daar niet en ik wil het echt niet op mijn geweten hebben dat ik hem kwijt raak of er iets ergs gebeurt Moet er niet aan denken mijn maag draait nu al om..
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:00:00 #85
336 Jessicaa
pi_21507700
He luchtbel wat vreselijk voor je vriendin
En Lady-wbr wat een leuke foto's. enne inderdaad echt een verleidingsfoto hoor die 1e
Luca lijkt heeeeel erg op je.
pi_21507924
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef babyfeet het volgende:
Die nagelknipper is echt handig zeg..
maar ja ik heb ooit een keer in zijn duimpje geknipt en het is me daarna nooit meer gebeurt gelukkig
je leert er wel van hoor
ik ben een lafaard

ik heb Damons nagels nog nooit geknipt (doet papa altijd)
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:17:50 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_21508124
Ik heb hem gehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:18:10 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_21508133
Ik heb mail van maoam

Heb trouwens 2x in Cas geknipt.
pi_21508160
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb hem gehaald
gefeliciteerd
pi_21508263
Goedzo Troel! Ik wil mn rooster, maar die sloompies bij ons op de hogeschool hebben ze nog steeds niet klaar...pfff...

Luchtbel ben je al terug? *ook maar eens in het babietjestopic moet gaan kijken* Heb de hele tijd aan je moeten denken!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:26:46 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_21508348
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:18 schreef moussy het volgende:
Ik heb mail van maoam

Heb trouwens 2x in Cas geknipt.
en wat zeiden ze bij maoam?

* Troel heeft ook nog geen rooster hoor clauwheee, dat krijg ik vrijdag. De klassenindeling is al wel bekend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:32:59 #92
13151 crew  Rewimo
pi_21508494
Wat schreef Maoam?

Gefeliciteerd, Troel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:33:37 #93
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21508509
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:26 schreef Troel het volgende:

en wat zeiden ze bij maoam?
*ook wel benieuwd is*

en nu weer verder werken daniel
patat ftw :)
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:38:04 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_21508614
Of ik even de verpankking wil laten zien

Troel gefeliciteerd!
pi_21508643
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:26 schreef Troel het volgende:

Troel heeft ook nog geen rooster hoor clauwheee, dat krijg ik vrijdag. De klassenindeling is al wel bekend.
Bij ons is nog helemaal niks bekend....wanneer moet je 'echt' weer heen?
pi_21508700
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Bij ons ook niet
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:43:28 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21508845
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:41 schreef Zabb het volgende:

[..]

Bij ons ook niet
Irritant is dat hè?? Ik wil weten wat mn rooster is, kan ik werk inplannen enzo en weet ik hoe ik me moet voorbereiden en alles
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:05:45 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_21509315
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Maandag beginnen de lessen alweer. Vrijdag verplicht rooster ophalen en "opening van het schooljaar"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:08:58 #100
43556 miss_dynastie
pi_21509402
Volgende week boeken halen, 6 september eerste colleges. Alleen..... ik heb nog geen bericht binnen van mijn herinschrijving Als ik morgen nog niets heb gehoord, dan bel ik even!
pi_21509430
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Maandag beginnen de lessen alweer. Vrijdag verplicht rooster ophalen en "opening van het schooljaar"
Ow bij mij (gelukkig ) een week later. Moeten jullie verplicht rooster halen enzo?? Ieks...maar goed dat ze nog niet bij ons op dat idee zijn gekomen. Wij hebben ook geen opening van het schooljaar, das bij ons voor eerstejaars
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:10:08 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21509431
En ik begin in oktober pas weer
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:11:33 #103
43556 miss_dynastie
pi_21509468
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:10 schreef Luchtbel het volgende:
En ik begin in oktober pas weer
Ik ben niet jaloers
Heb er echt zin in om weer te beginnen
pi_21509503
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers
Ik helemaal niet..zie er als een berg tegenop...
Ik weet nog helemaal niet welke boeken enzo ik moet hebben...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:12:56 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21509511
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers
Oh en ik heb ook geen colleges meer
pi_21509556
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:12 schreef Luchtbel het volgende:

Oh en ik heb ook geen colleges meer
Mazzelpik
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:15:58 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21509588
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:14 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Mazzelpik
Jah en toch moet ik het hele bedrag collegeld betalen, minder mazzel
pi_21509619
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:15 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jah en toch moet ik het hele bedrag collegeld betalen, minder mazzel
Be-lach-e-lijk!!!

Ik ga ff boodschappen doen, tozzo!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:21:23 #109
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21509720
dat had ik ook toen ik nog op de hogeschool zat... loop je een half jaar stage of afstudeerstage, moet je wel het hele jaar collegegeld betalen. Terwijl je dat half jaar niet eens op school vertoefd!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:25:12 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21509799
Jah....ik werk tot en met december alleen nog maar aan m'n scriptie...thuis en daarna moet ik stage lopen tot aan juni en dan is het klaar

Ik kom er dus helemaal niet meer voor colleges of wat dan ook!
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:32:06 #111
43556 miss_dynastie
pi_21509992
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef daniman het volgende:
dat had ik ook toen ik nog op de hogeschool zat... loop je een half jaar stage of afstudeerstage, moet je wel het hele jaar collegegeld betalen. Terwijl je dat half jaar niet eens op school vertoefd!
Yup. En het grappige is: wij hebben vanaf maandag twee afstudeerders hier zitten, die betalen dus al een half jaar collegegeld terwijl ze er niet komen, en dan wil de school ook nog es 1000 euro per student hebben als bijdrage aan de blablabla-ontwikkelingen. Maar geen enkel stagebedrijf betaalt het, dus wij ook niet, ze durven er ook geen rekening voor te sturen.... het is natuurlijk ook be-la-che-lijk, je ziet twee keer een docent in dat half jaar tijd en die moet je nog koffie geven ook, dus eigenlijk moeten ze mij betalen
pi_21510411
Ik hoef ook niet verplicht mijn rooster te halen. Ik denk trouwens dat dat ook pas op de eerste schooldag, 6 september, bekend wordt. Het zou me ook niets verbazen als het dan nog niet eens bekend is. Je moet maar zien waar je hoe laat moet zijn en bij wie!
Gelukkig heb ik ook niet zoveel college's, bij ons is het ook meer in groepen werken aan bepaalde opdrachten.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:57:34 #113
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21510622
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yup. En het grappige is: wij hebben vanaf maandag twee afstudeerders hier zitten, die betalen dus al een half jaar collegegeld terwijl ze er niet komen, en dan wil de school ook nog es 1000 euro per student hebben als bijdrage aan de blablabla-ontwikkelingen. Maar geen enkel stagebedrijf betaalt het, dus wij ook niet, ze durven er ook geen rekening voor te sturen.... het is natuurlijk ook be-la-che-lijk, je ziet twee keer een docent in dat half jaar tijd en die moet je nog koffie geven ook, dus eigenlijk moeten ze mij betalen
idioot ja... toen ik afstudeerde was er ook zoiets... maar dit werd massaal genegeerd door zowel mijn mede-studentgenoten, als ons bedrijf als onszelf... de school heeft het verder geloof ik ook maar gelaten

-edit- bovendien verdienen ze met het schoolgeld al aardig wat (en dat was gelukkig minder als wat het nu is (lang leve de gulden)), en studenten zijn nou eenmaal vaak niet de rijksten...
pi_21510623
Och ik zie het ook wel, als ik geen boeken of wat dan ook heb kan ik ook nog niks doen Heb nu echt nog zo'n gevoel van ik zie het allemaal wel, tis mn laatste jaar, ik doe het rustig aan
pi_21510657
gefeliciteerd Troel

ik moet 9 september me boeken en me rooster halen ( heb van 6 t/m 9 september intro) en dan beginnen 13 september de colleges, spannend
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:01:03 #116
43556 miss_dynastie
pi_21510687
Wat dat betreft is het bij ons wel aardig geregeld. Roosters zijn al weken bekend en inschrijven vanaf maandag voor de werkgroep (een maar dit jaar, gelukkig!) Boeken zijn ook al bekend, ik heb ze opgezocht op bol, er gaat nog 10 % van de prijs af, dus dat is ook wel te doen dit jaar
pi_21510824
Dat is dan inderdaad goed geregeld miss_d! Kunnen ze bij ons een voorbeeld aan nemen Ben zo benieuwd wat mij allemaal te wachten staat komend jaar qua projecten, vakken en of ik een goed rooster heb zodat ik af en toe ook kan bijkomen. Moet nog maar ff geduld hebben
pi_21511059
Ik ga ook voor het laatste jaar nu. In april hoop ik te gaan afstuderen en dat duurt dan tot september, dus hopelijk ben ik over een jaar helemaal klaar!
pi_21511391
Ik moet vanaf februari afstuderen tot aan juni/juli. Maar aangezien ik door alles van het afgelopen jaar een blok achterstand heb maak ik me denk ik niet druk en misschien dat ik er dan nog wel een paar maandjes aan vast plak. Moet maar ff zien hoe het allemaal loopt komend jaar.
pi_21511497
bij ons zit er op de campus gewoon een boekhandel waar je je boeken kunt bestellen en die krijg je dus tijdens de laatste dag van je intro
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:33:58 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_21511654
Blegh, typ ik een heel verhaal, is het weer weg

Nouja, boeken heb ik dus al vorige week thuisbezorgd gekregen en ik weet de klassenindeling dus al, en ook de stageschool. Ik weet dus dat die twee dozen niet bij mij in de klas zitten .

Zo kwam ik er ook achter dat bepaalde studiepunten nu NOG niet op de lijst staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21511822
ja, echt irritant dat het forum steeds ff niet bereikbaar is en hij is ook hartstikke traag

ik hoop wel dat er ondanks me opleiding toch een paar jongens bij me in de klas zitten, want alleen meisjes overleef ik niet, ik moet echt jongens om me heen hebben, ben helemaal niet gewend om met meiden om te gaan, heb 1 vriendin en een heleboel vrienden
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:43:30 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_21511904
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:40 schreef Sylvana het volgende:
ja, echt irritant dat het forum steeds ff niet bereikbaar is en hij is ook hartstikke traag

ik hoop wel dat er ondanks me opleiding toch een paar jongens bij me in de klas zitten, want alleen meisjes overleef ik niet, ik moet echt jongens om me heen hebben, ben helemaal niet gewend om met meiden om te gaan, heb 1 vriendin en een heleboel vrienden
Went vanzelf hoor.

Bij mij zaten eerst de meeste jongens, aan het eind nog 2.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21511991
Ik betaal al negen jaar collegegeld en heb al zes jaar geen onderwijs of colleges meer.
Ik ben gewoon een mecenas van de uni... (tis eigenlijk helemaal niet grappig, en ik ga ook maar niet rekenen wat me die scriptie al gekost heeft.... *kop-in-zand-steekt* )

Nou ja, het is toch altijd beter dan aan de drugs ofzo verslaafd raken etc.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21512060
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:46 schreef Syrena het volgende:
Ik betaal al negen jaar collegegeld en heb al zes jaar geen onderwijs of colleges meer.
Ik ben gewoon een mecenas van de uni... (tis eigenlijk helemaal niet grappig, en ik ga ook maar niet rekenen wat me die scriptie al gekost heeft.... *kop-in-zand-steekt* )

Nou ja, het is toch altijd beter dan aan de drugs ofzo verslaafd raken etc.

Je gaat nog wel weer door begrijp ik??
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:50:17 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_21512072
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je gaat nog wel weer door begrijp ik??
Ze kan beter doorgaan dan alsnog denken dat ze maar beter aan de drugs kan gaan omdat dat goedkoper is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21512174
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:28 schreef Sylvana het volgende:
bij ons zit er op de campus gewoon een boekhandel waar je je boeken kunt bestellen en die krijg je dus tijdens de laatste dag van je intro
Klopt, Westerhof hé!
pi_21512197
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Ze kan beter doorgaan dan alsnog denken dat ze maar beter aan de drugs kan gaan omdat dat goedkoper is

Ja ik ga maar door. Tien jaar volmaken. Ik snap niet dat SBS6 me nog niet gebeld heeft om een realitysoap van mijn afstuderen te maken Hoewel dat wel saai zou worden denk ik... *shot van Syrena die fokt* *shot van Syrena die op bed TV kijkt*...en dat was het dan...*hahaha*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21512221
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja ik ga maar door. Tien jaar volmaken. Ik snap niet dat SBS6 me nog niet gebeld heeft om een realitysoap van mijn afstuderen te maken Hoewel dat wel saai zou worden denk ik... *shot van Syrena die fokt* *shot van Syrena die op bed TV kijkt*...en dat was het dan...*hahaha*
pi_21512222
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Zabb het volgende:

[..]

Klopt, Westerhof hé!
u gaat door voor de wasmachine
pi_21512233
quote:

[..]

pi_21512257
quote:

[..]

pi_21512278
Haha Sylvana. Maar ik moet wel zeggen dat die Westerhof niet altijd alle boeken heeft. Heeeeel irritant. Soms moet je er weken op wachten. Ik koop ze ook wel eens via Bol.com, is dan makkelijker en soms ook goedkoper!
Ik heb nu ook nog geen boeken gekocht. Het is al vaker voorgekomen dat er boeken op de literatuurlijst stonden die je helemaal niet echt nodig had, zonde van je geld!!
pi_21512337
Misschien doe ik dan tussendoor nog eens af en toe mijn shirt uit...voor de kijkcijfers.

Rena, even een vraagje, heb jij via de huisarts die psycholoog gevonden?
Ik krijg wat van dat Riagg, heb een brief gekregen dat ik op een wachtlijst sta, maar verder niks meer gehoord. Ben het een beetje zat dat nu werkelijk helemaal nergens schot in zit. Niet in die scriptie, niet in het vinden van een woning, niet in het vinden van een beter betaalde baan....
(maar voor die baan en die scriptie heb ik die therapie weer nodig).

en het helpt ook niet om dan mede-studenten van vroegah, of ouwe vriendin via Internet te zoeken en dan te lezen dat die wetenschappelijk docent zijn, en programmamaker bij de VPRO, of de Unilever scriptieprijs hebben gewonnen......
pi_21512384
Nu laat ik trouwens wel even de jongen weg die met mij VWO examen heeft gedaan, daarna een jaar Rechten en die nu al zeven jaar fulltime bij de Edah in ons dorp werkt.

Maar dat zijn uitzonderingen
pi_21512513
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef Zabb het volgende:
Haha Sylvana. Maar ik moet wel zeggen dat die Westerhof niet altijd alle boeken heeft. Heeeeel irritant. Soms moet je er weken op wachten. Ik koop ze ook wel eens via Bol.com, is dan makkelijker en soms ook goedkoper!
Ik heb nu ook nog geen boeken gekocht. Het is al vaker voorgekomen dat er boeken op de literatuurlijst stonden die je helemaal niet echt nodig had, zonde van je geld!!
ik heb ook alleen nog maar de echte studieboeken besteld, ik heb nog geen literatuurlijsten, dus die boeken kan ik ook moeilijk bestellen nu En als Westerhof een boek niet heeft dan bestel ik het idd ook gewoon ff ergens anders, want ik heb echt geen zin om wekern op me boeken te wachten
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:11:26 #137
43556 miss_dynastie
pi_21512608
Er wordt bij ons een boekenverkoop georganiseerd, twee weken lang. Dan weet je zeker dat je de goede druk e.d. hebt én je krijgt nog es 10% korting Daarna kan je gewoon weer kopen in de boekhandel op de campus tegen normale tarieven
pi_21512878
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Er wordt bij ons een boekenverkoop georganiseerd, twee weken lang. Dan weet je zeker dat je de goede druk e.d. hebt én je krijgt nog es 10% korting
dat is handig
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:42:45 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21513335
quote:

[..]

Goh, ik moet naast m'n scriptie nog 1 vrije opdracht doen, ik wilde eerst een film maken 'I know what you did tijdens je bevalling' om even alle cliches en roze wolken weg te blazen maar ik zie ineens van alles in jouw verhaal
pi_21513386
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:42 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Goh, ik moet naast m'n scriptie nog 1 vrije opdracht doen, ik wilde eerst een film maken 'I know what you did tijdens je bevalling' om even alle cliches en roze wolken weg te blazen maar ik zie ineens van alles in jouw verhaal
pi_21513406
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:42 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

haha
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:46:11 #142
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21513426
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:44 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik kan weer lachen hoor

pi_21513453
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:46 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik kan weer lachen hoor

Gelukkig (om er nog maar ff eentje tegenaan te gooien )
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:48:17 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21513462
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:47 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Gelukkig (om er nog maar ff eentje tegenaan te gooien )
Ja ik kom hier alleen maar om met je te hoor
pi_21513558
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:48 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja ik kom hier alleen maar om met je te hoor
pi_21513656
Trouwens..boe...gingen we ons geluk beproeven bij makelaars, sommigen van hun verhuren ook woonruimte, krijg ik bericht vanmiddag dat ze geen nieuwe inschrijvingen meer aannemen omdat de wachtlijst opgelpoen is tot meer dan 2 jaar Wij weten het ook niet meer hoor
pi_21513893
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:00 schreef Syrena het volgende:
Rena, even een vraagje, heb jij via de huisarts die psycholoog gevonden?
Ik krijg wat van dat Riagg, heb een brief gekregen dat ik op een wachtlijst sta, maar verder niks meer gehoord. Ben het een beetje zat dat nu werkelijk helemaal nergens schot in zit. Niet in die scriptie, niet in het vinden van een woning, niet in het vinden van een beter betaalde baan....
(maar voor die baan en die scriptie heb ik die therapie weer nodig).
Ik zit bij een particuliere psycholoog en mijn moeder ( ) had die gevonden dus ik weet het eigenlijk niet, sorry
And you know I might
pi_21513919
Ik heb van morgen tot vrijdag al introductiedagen, eigenlijk niet zo'n zin in, ik hou niet van dat Stel-jezelf-voor-gedoe enzo. Maar goed, ik ben benieuwd of ik leuke mensen in de klas heb, als ik dat heb dan ben ik tevreden
And you know I might
pi_21513971
Ik moest tijdens mijn introweek van de opleiding toen de Martinitoren beklimmen (en dat is zwaaaaaaaaaarrrr!!)...mijn god...als ik daar nog aan terug denk...hoop dat je een leuke klas hebt rena!
pi_21514234
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest tijdens mijn introweek van de opleiding toen de Martinitoren beklimmen (en dat is zwaaaaaaaaaarrrr!!)...mijn god...als ik daar nog aan terug denk...hoop dat je een leuke klas hebt rena!
Ik hoef hopelijk niks te beklimmen, ik heb verschrikkelijk hoogtevrees
Dank je ik hoop voor jou dat je dit jaar een rustiger jaar krijgt.
And you know I might
pi_21514412
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:18 schreef rena het volgende:

[..]

Ik hoef hopelijk niks te beklimmen, ik heb verschrikkelijk hoogtevrees
Dank je ik hoop voor jou dat je dit jaar een rustiger jaar krijgt.
Nou daar had ik nog het minste last van toen, maar het was zooo klein, je kon niet rechtop staan want dan stootte je je hoofd, had dus eerder last van claustrofobie... Was blij dak weer buiten stond toen.

Hoop ik ook
pi_21514444
We hebben er weer een zilveren medaille bij Was echt heel errug spannend!!!
pi_21514460
*zit niet te kijken*
Waarvoor?
And you know I might
pi_21514530
ik zit ook niet te kijken, dus Clauwhee, praat ons bij
pi_21514589
Theo Bos bij het baanwielrennen!!!! Heel erg jammer, hij had bijna goud. Maar zilver is ook heel mooi!
pi_21514597
Leuk!!!
And you know I might
pi_21514601
Hi hi hi, ikke was net ietsie sneller..
W ~ H ~ T
pi_21514603
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef Syrena het volgende:
Nu laat ik trouwens wel even de jongen weg die met mij VWO examen heeft gedaan, daarna een jaar Rechten en die nu al zeven jaar fulltime bij de Edah in ons dorp werkt.

Maar dat zijn uitzonderingen
Zo iemand ben ik ook
Alleen ik heb er ook nog een kind bij gekregen.
En ik heb een ander baantje
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:32:44 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21514613
toch kun je bij wijze van spreken beter 1 goud hebben dan 10 zilver... omdat de sortering in de top zoveel gesorteerd is op aantal goud, aantil zilver, aantal brons...
pi_21514615
Heb je dat met dat hockey net nog meegekregen dan?
Vaag gedoe over dat doelpunt...
W ~ H ~ T
pi_21514714
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:32 schreef Jonnetje het volgende:
Heb je dat met dat hockey net nog meegekregen dan?
Vaag gedoe over dat doelpunt...
Ja en heel oneerlijk maar het was dus echt geen geldig doelpunt!
pi_21514777
We zaten net te eten en toen wilde Julian zelf zijn vlees snijden, wat dus over de hele tafel heen vloog
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:41:31 #164
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21514805
hehe... hij (en jullie moeder) natuurlijk balen...
pi_21514860
nee, we lagen helemaal in een deuk, en na 3 keer proberen heeft me ma het toch maar ff zelf gesneden, word nog ff oefenen voor hem dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:48:19 #166
13151 crew  Rewimo
pi_21514960
Spannend, strafballen bij het hockey!
pi_21514985
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Spannend, strafballen bij het hockey!
Penalty's
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21515028
Pff ja alweer zo spannend...ben nog aan het bijkomen van Bos...
pi_21515228
ssssssssssssspannend............
pi_21515311

en weer een plak

alleen de kleur nog
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:00:00 #171
13151 crew  Rewimo
pi_21515327
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
pi_21515338
jeej Op naar de finale
pi_21515408

Joehoeee!!!! Goed gedaan van die meiden! En terecht!! Over twee dagen weer zilver of goud!!!
pi_21515429
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zit bij een particuliere psycholoog en mijn moeder ( ) had die gevonden dus ik weet het eigenlijk niet, sorry
Nou, fijn van je moeder toch, dat ze met je meedenkt.
We hadden het net na het eten over mijn (aangetrouwde) tante die we in stad waren tegengekomen, die heeft heel zware psychische problemen, en slikt nu dus kilo's pillen enzo. Mijn zus vroeg zich af wat ze had, omdat ze in eerste instantie schizofrenie zeiden, maar volgens mij is het bij haar gewoon moeilijk om een diagnose te stellen.
Dus mijn zus tegen mij: Ach, wij hebben "alleen maar" een persoonlijkheidsstoornis, *hahaha*
Mijn moeder meteen giftig: Jullie hebben helemaal niks !!!

Ze ontkent dus nog steeds, hoewel mijn zus nu Prozac slikt (voorheen Seroxat heeft gehad) en gesprekkken heeft bij het Riagg. En ze mij dus minimaal 3 maanden ofzo wilden opnemen.
En zelf heeft ze een angst- en paniekstoornis, maar nee hoor, haar dochters mankeren helemaal niks.....

Nou ja, ik ga gewoon mijn moed weer bij mekaar rapen, want mijn huisarts heeft gezegd dat ik haar moest bellen als het via het Riagg te lang ging duren, dan had zij nog een lijst met particuliere therapeuten.
pi_21515489
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:32 schreef beefcake het volgende:

[..]

Zo iemand ben ik ook
Alleen ik heb er ook nog een kind bij gekregen.
En ik heb een ander baantje
Ja maar, ja maar, jij hebt wel een superkjoete Dylan. En Shaolin.

Ik ben 27, alweer/nog steeds vrijgezel en woon nog thuis....
pi_21515796
Trouwens, aan een groot deel van de Nederlandse sportmannen mankeert niks
pi_21515991
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:20 schreef clauwheee het volgende:
Trouwens, aan een groot deel van de Nederlandse sportmannen mankeert niks
Inderdaad !!
Jammer dat ze zo van sport houden.....

Heeft iemand hier toevaliig inside-information wat betreft Aldi-computers? Komt er eerdaags weer een aanbieding aan?

Mijn instinct zegt van niet, omdat ze laatst een hoop overhadden... en ik toen zo stom was om er geen mee te nemen....
pi_21516021
Dat lijkt me echt erg als je moeder ontkent dat er wat met je aan de hand is

Die sportmannen van Nederland mogen bij mij thuis wel eens gezellig een beschuitje komen eten jah Vooral Pieter
pi_21516040
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Inderdaad !!
Jammer dat ze zo van sport houden.....
Nou, ben dus niet de enige.. Vind het ook helemaal niet erg om er steeds naar te moeten kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:38:57 #180
13151 crew  Rewimo
pi_21516191
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Syrena het volgende:

Heeft iemand hier toevaliig inside-information wat betreft Aldi-computers? Komt er eerdaags weer een aanbieding aan?

Mijn instinct zegt van niet, omdat ze laatst een hoop overhadden... en ik toen zo stom was om er geen mee te nemen....
Er was wel een topic geopend over een computer van AH, maar die was tegen de 1000 euro. Volgens mij wordt het langzamerhand wel weer tijd voor Aldi om met een comp te komen (en de Lidl dan dus ook).
pi_21516307
Clauwhee, je kunt ook huren bij 'huisjesmelkers' (wat een woord, bij een particulier dus) of in dorpjes als Aduard, die hebben gewoonlijk kortere wachtlijsten. Vervelend zeg.

Ik kwam net Woonplus tegen, misschien hebben zij iets, of DirectWonen oid?
pi_21516715
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:43 schreef poemojn het volgende:
Clauwhee, je kunt ook huren bij 'huisjesmelkers' (wat een woord, bij een particulier dus) of in dorpjes als Aduard, die hebben gewoonlijk kortere wachtlijsten. Vervelend zeg.

Ik kwam net Woonplus tegen, misschien hebben zij iets, of DirectWonen oid?
Ja het is echt heel erg op het moment in Groningen, zelfs Boelens Jorritsma nam geen inschrijvingen meer aan! Vriendje en ik hebben vanmiddag inderdaad besloten dat we het anders toch maar weer proberen via direct wonen En verder zoeken we alle sites, kranten en dingen als marktplaats af...tis bijna een dagtaak joh! Heel erg lief dat je zo met ons meedenkt!!!
pi_21517455
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Er was wel een topic geopend over een computer van AH, maar die was tegen de 1000 euro. Volgens mij wordt het langzamerhand wel weer tijd voor Aldi om met een comp te komen (en de Lidl dan dus ook).
Lidl had laatst een laptop.
Maar volgens mij zetten ze computers ed. niet meer eerst op hun site bij de aanbiedingen, maar adverteren ze er pas mee als ze al in de winkel liggen, ik hou de Lidl en Aldi sites nauwkeurig bij., maar de laptop stond alleen maar in de krant.

Ik kon ook geen mailadres vinden van Aldi-Nederland. Morgen op het werk eens kijken.
pi_21517665
Kennelijk kunnen ze wel nabesteld worden , en hebben ze maar twee keer per jaar zo'n aanbieding.

Ik surf nog efkes verder
pi_21517712
Ow dat zou wel fijn zijn Syrena!
pi_21517748
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat zou wel fijn zijn Syrena!
Ja mijn collega zei zoiets, en nu las ik ook zoiets op een Belgische site.
Toch eens navragen als ik er weer kom, anders moet ik ook voor de deur gaan liggen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:46:10 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21521597
Mannen zo laten ze niks van zich horen, zo wil je er niks van horen en laten ze zich horen

Vanaf 7 september nieuwe Gilmore Girls
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:48:14 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21521656
Hm, Luchtbel. Heb je nummermelding? Dan kun je nog een beetje kiezen of het je uitkomt.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:49:22 #189
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21521691
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Joehoe
Sterkte Luchtbel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:49:57 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21521712
Jah maar dat helpt niet als ie al bij de voordeur staat en dan opbelt om te vragen of ie langs kan komen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:51:22 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21521760
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:49 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Joehoe
Daar wor je blij van he!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:51:35 #192
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21521767
Tja. Dan zet ie je wel heel erg voor het blok. Lastig. Niet leuk
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:56:25 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21521901
Ach ja eigen schuld dikke bult...........zal wel een keer ophouden
pi_21521945
Misschien begint hij toch meer in Jolie geinteresseerd te raken? Wat vindt z'n moeder ervan als hij zich helemaal niet met haar bezighoudt?
Maar wel lastig voor jou, ja.

Clauwhee, graag gedaan hoor. Wij moesten vorig jaar tijdelijk ergens wonen tot we in dit huis konden dus ik weet hoe moeilijk het is. We konden ook alleen iets vinden voor ¤750/maand. Die zij n er nu ook nog trouwens: bij Funda.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:58:36 #195
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21521965
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:51 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Daar wor je blij van he!
Het maakt deze trieste dag weer goed
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:59:47 #196
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21521997
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:58 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Het maakt deze trieste dag weer goed
Het is vandaag juist een heel feestelijke dag! Mijn oma is vandaag 90 jaar geworden!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:01:02 #197
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21522024
Gefeliciteerd met je oma Spuuglokje
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:01:31 #198
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21522038
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:58 schreef poemojn het volgende:
Misschien begint hij toch meer in Jolie geinteresseerd te raken? Wat vindt z'n moeder ervan als hij zich helemaal niet met haar bezighoudt?
Maar wel lastig voor jou, ja.
Euh nee, hij komt alleen maar moeilijk was.
Als het voor Jolie was, dan had ik niks gezegd...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:02:04 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21522062
90
pi_21522539
gefeliciteerd met je oma Spuuglokje
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:59:14 #201
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21523721
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef Syrena het volgende:
Ze ontkent dus nog steeds, hoewel mijn zus nu Prozac slikt (voorheen Seroxat heeft gehad) en gesprekkken heeft bij het Riagg. En ze mij dus minimaal 3 maanden ofzo wilden opnemen.
En zelf heeft ze een angst- en paniekstoornis, maar nee hoor, haar dochters mankeren helemaal niks.....
Volgens vele onderzoeken is het nog erfelijlk ook
pi_21523871
ik ga slapen
pi_21526992
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Mannen zo laten ze niks van zich horen, zo wil je er niks van horen en laten ze zich horen

Ik ben Sex and the City vergeten

Goedemorgen iedereen
pi_21526998
Goedemorgen

Wat een kutweer was het vannacht zeg, heb amper een oog dicht kunnen doen

En tijdens me krantenwijk ben ik zowat de sloot in gewaaid

Ik duik zo maar weer ff me bed in denk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 08:27:12 #205
13151 crew  Rewimo
pi_21527193
Ik heb er vannacht weinig last van gehad

Vanmorgen daarentegen
pi_21527292
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Volgens vele onderzoeken is het nog erfelijlk ook
Ja weet ik. Toen ik tergkwam van m'n intake was het eerste wat ze zei: Maar je vader en ik zijn het niet schuld hoor!
DUS WEL! Zowel wat opvoeding als erfelijkheid betreft, maar dat boeit me niet, ik wil er van af en ik wil het niet aan mijn kinderen doorgeven (mochten die komen).

Ze zou zelf trouwens ook beter af zijn om nog therapie te volgen, maar ze vindt zichzelf weer helemaal ok nu met die Seroxat en de behandeling die ze heeft gehad in de angstkliniek (zo'n 12 jaar geleden).
pi_21527337
Verder is ze wel heel lief en leuk enzo hoor, het wordt alleen vreselijk irritant nu ik er (nog) steeds met mijn neus bovenop zit.
Ze vertelt ook aan iedereen die weet dat ik iets voor mezelf zoek dat ik van haar nog lang niet weg hoef hoor. Dat dat puur eigenbelang is vertelt ze er niet bij, ze rijdt namelijk niet graag alleen auto en durft niet alleen een winkel in.

En dat ik dat ook niet durf, nou, daar moet ik me maar overheen zetten....
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 08:46:53 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21527339
goedemorgen !

[sub] wat een zooitje k*tweer zeg )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 08:51:32 #209
13151 crew  Rewimo
pi_21527385
Je treft het niet, lady-wrb Mijn collega komt vandaag ook terug uit Turkije, fijn thuiskomen zo van de zon in de regen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 08:56:45 #210
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21527425
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:46 schreef Syrena het volgende:
En dat ik dat ook niet durf, nou, daar moet ik me maar overheen zetten....
Moet je een hond nemen Ik heb een gigantische pesthekel aan bellen, bijvoorbeeld. En om Casper te krijgen heb ik al een aantal telefoontjes naar wildvreemden achter de rug
En ik moet nog vanalles regelen. Moet nog uitzoeken hoe ik mijn beestje aangeef bij de gemeente, moet nog op zoek naar een goede cursus. Moet ik allemaal voor bellen en zomaar overal naar binnen lopen. Ga ik ook nog vrijwillig alleen over straat 's avonds om hem uit te laten Ik kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan (ben ooit op mijn werk overvallen en sindsdien ben ik af en toe een beetje schuw zeg maar

Ik ga nog eens stoer worden joh
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:15:13 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21527609
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 07:37 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik ben Sex and the City vergeten

Goedemorgen iedereen
Maar dat maakte niet uit want het was de laatste uitzending van vorig seizoen, voor de mensen met een slecht geheugen! Of een sociaal leven

En Jolie kan nu in de stoel zitten Beef, alles zit goed nu, zonder boekje!
pi_21527643
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:56 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Moet je een hond nemen Ik heb een gigantische pesthekel aan bellen, bijvoorbeeld. En om Casper te krijgen heb ik al een aantal telefoontjes naar wildvreemden achter de rug
En ik moet nog vanalles regelen. Moet nog uitzoeken hoe ik mijn beestje aangeef bij de gemeente, moet nog op zoek naar een goede cursus. Moet ik allemaal voor bellen en zomaar overal naar binnen lopen. Ga ik ook nog vrijwillig alleen over straat 's avonds om hem uit te laten Ik kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan (ben ooit op mijn werk overvallen en sindsdien ben ik af en toe een beetje schuw zeg maar

Ik ga nog eens stoer worden joh
Ik heb gister besloten dat ik er écht eentje wil. Voor mijn verjaardag (5 okt).
Dus gisteren was ik langs allemaal lieve foto's aan het surfen, kom t mijn moeder naast me staan:
Oooooo, lief he!!

Bij ons kun je je hond op de site van de gemeente aangeven volgens mij. Dierenarts weet ik ook al, dezelfde die mijn vriendin heeft, een hele betrokken vrouw, die echt de tijd neemt voor je dier.
En als je bij ons de straat uit loopt sta je al in het veld !
Ik kan me er al op verheugen als ie 's nachts piept en ik hem (want ik wil graag een hem) even buiten moet neerzetten....
pi_21527673
En het is ook goed voor mijn moeder, die wordt de oppas overdag
Ze protesteerde niet eens toen ik zei van: Ja, als ik dan op mezelf woon en moet werken dan kom ik 'smorgens lang, en zet ik de hond bij jou af, en dan kom ik hem 's middags weer halen.
(heb ik 'm wel al uitgelaten zelf).
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:22:39 #214
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21527688
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:18 schreef Syrena het volgende:
Ik kan me er al op verheugen als ie 's nachts piept en ik hem (want ik wil graag een hem) even buiten moet neerzetten....
Ik verheug me al op wandelingen 's ochtends vroeg Heb bedacht dat ik een koffiebeker-voor-onderweg moet hebben zodat Casper en ik 's ochtends gelijk als de koffie klaar is de deur uitkunnen

Heb een rugzakje gekocht waar al zijn riemen, drinkflessen, hondensnackjes, poepopschepzakjes, paraplu (voor mij) en speelgoedjes inkunnen. Hoef ik alleen maar de tas mee te grissen voor lange wandelingen en hebben we altijd alles bij ons.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 09:27:51 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21527782
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:22 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik verheug me al op wandelingen 's ochtends vroeg Heb bedacht dat ik een koffiebeker-voor-onderweg moet hebben zodat Casper en ik 's ochtends gelijk als de koffie klaar is de deur uitkunnen

Heb een rugzakje gekocht waar al zijn riemen, drinkflessen, hondensnackjes, poepopschepzakjes, paraplu (voor mij) en speelgoedjes inkunnen. Hoef ik alleen maar de tas mee te grissen voor lange wandelingen en hebben we altijd alles bij ons.
Da's een goeie, van die rugzak!
Ik zag al wandelingen op de hei in Belgie voor me..... (ik HAAT wandelen, tenminste zo maar zonder hond wandelen dan... )
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:37:11 #217
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21527868
Ik hou van wandelen maar ik wil inderdaad wel altijd een doel hebben.

Ik ga me maar 's aankleden en mijn huis opruimen en een beetje hondveilig proberen te maken.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:48:38 #218
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21528017
Heb je al een hondje gevonden dan, Syrena?
Jouw moeder klinkt trouwens net als mijne, die heeft telefoonangst en zal ook nooit de telefoon opnemen als ze alleen thuis is of zelf iemand opbellen. Raad eens wie er nu ook een hekel heeft aan telefoneren?? Ik dus
Ook drinkt ze standaard iedere avond een pak wijn leeg maar als ik zeg dat ik 2 breezers opheb moet ik oppassen want haar vader was alcoholist en ik moet natuurlijk niet zo eindigen als hij.
Oh ik zou er wel een A4tje aan kunnen wijden
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 09:53:42 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_21528084
Coolbabe!! ik heb over je gedroomd vannacht

Wil jij mij niet meer aan het twijfelen brengen door te vertellen dat je ouders een nest met jack russel asbakjes hebben.

Dat raadsel was zondag al wel weer opgelost hoor. Toen we thuis kwamen had onze hond een verrassing. Vuilnisbak leeggevreten en omgetrokken, doet ie anders nooit echt niet!! In huis gepiest en gescheten, de bank nat gesopt, zichzelf afgekloven, óveral lag haar en hij lag in de vensterbank toen we aankwamen
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:53:45 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21528086
Syrena, waarom kom je als eerste stap in het worden van de verbeterde, stoere, niet klein te krijgen jij, niet eens op 'kraambezoek' bij Casper? Of is dat echt veel te eng?

Coolbabe: volgens mij hebben we hier allemaal van die moeders met gebruiksaanwijzing
pi_21528091
Hoi..ik moet straks werken..en ik heb er zo'n niet zin in..mn hoofd staat er niet naar, ik ben moe...Ik ben helemaal verdrietig, heb net in bed mn hele $^#$!!-vakantie nog even over gedaan en nu moet ik me bij elkaar rapen om straks niet met een verlept hoofd in de winkel te staan
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:56:22 #222
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21528117
Clauwheee Als het niet gaat ga je naar huis he?
pi_21528125
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:53 schreef Spindizzy het volgende:

Coolbabe: volgens mij hebben we hier allemaal van die moeders met gebruiksaanwijzing
Ikke niet! Mijn mams is echt een schat...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:57:19 #224
336 Jessicaa
pi_21528138
Hmmm ik wou soms dat ik wat telefoonangst had....scheelt behoorlijk in de kosten. Ik haat de telefoonrekening
Werkse Clauwhee
Ik ga zo met Bo op pad voor een kadootje voor Janneke. Ze heeft helemaal zelf besloten dat ze een boekje van nijntje voor dr wil kopen. Ik ben benieuwd of de keus onderweg nog tig keer verandert
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:58:45 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21528155
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
Hmmm ik wou soms dat ik wat telefoonangst had....scheelt behoorlijk in de kosten. Ik haat de telefoonrekening
Als we per twee maanden voor €3 verbellen is het veel
quote:
Ze heeft helemaal zelf besloten dat ze een boekje van nijntje voor dr wil kopen.
Zucht Wat liefffffff
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:59:06 #226
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21528158
En nu ga ik echt aan het opruimen...
pi_21528162
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
Jessie de hand schudt
quote:
Ik ga zo met Bo op pad voor een kadootje voor Janneke. Ze heeft helemaal zelf besloten dat ze een boekje van nijntje voor dr wil kopen. Ik ben benieuwd of de keus onderweg nog tig keer verandert
Wat lief! Veel plezier, zal mij ook benieuwen waar ze mee thuis komt
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:01:28 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_21528181
Ik verbel 500 belminuten voor 2,50 per maand
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:02:50 #229
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21528200
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen mobiel

Jahaa, ik ga zo Eerst mijn schoenen aan
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:03:56 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_21528217
Ik heb geen vaste lijn meer, omdat ik zo véél goedkoper uit ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 10:06:56 #231
13151 crew  Rewimo
pi_21528248
Ik heb een vaste lijn voor mij adsl. Bellen doe ik nauwelijks. Oja tipje voor de veelbellers: ga bellen via 1649. Naar vaste nummers in heel Nederland bel je gratis, je betaalt alleen 4 ct starttarief. Dat scheelt een slok op een borrel als je veel belt.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:07:03 #232
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21528252
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:53 schreef moussy het volgende:
Coolbabe!! ik heb over je gedroomd vannacht

Wil jij mij niet meer aan het twijfelen brengen door te vertellen dat je ouders een nest met jack russel asbakjes hebben.

Dat raadsel was zondag al wel weer opgelost hoor. Toen we thuis kwamen had onze hond een verrassing. Vuilnisbak leeggevreten en omgetrokken, doet ie anders nooit echt niet!! In huis gepiest en gescheten, de bank nat gesopt, zichzelf afgekloven, óveral lag haar en hij lag in de vensterbank toen we aankwamen
OMG
Ze hebben er nog twee, kopen??

Jessicaa wat lief van Bo

Wij (of eigenlijk alleen ik) verbellen trouwens ongeveer 2 euro per maand. Vriendlief belt altijd mobiel.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:11:53 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_21528318
Ik was steeds meer aan abonnement kwijt bij KPN dan aan de belkosten, dat vond ik toch écht zonde van het geld.

Ik koop helemaal niks van hond
pi_21528510
Er is een stichting die Isra terug wil ontvoeren...Staat nu hier in de krant, mar volgens mij bedoelen ze hetzelfde als in de Tubantia. Lijkt me best hachelijk..maar ze zullen we wel ervaringen mee hebben en ik zou allang blij zijn als ze weer hier is...
pi_21528604
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef moussy het volgende:
Ik ook !! Superfijn abbo is dat he. Laatste rekening was 4,18 euro!

Coolbabe: Heb je geen fotookes van dat nestje? Aaahhh, toe-nou-toe-noutoeoeoeoe?

Spindizzy: Wanneer krijg je Casper, vandaag?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:31:06 #236
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21528630
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef Syrena het volgende:

Spindizzy: Wanneer krijg je Casper, vandaag?
Over 27 uur
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:32:53 #237
43556 miss_dynastie
pi_21528667
Spindizzy, ik word bijna jaloers als ik je over Casper hoor
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:34:42 #238
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21528702
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef Syrena het volgende:

[..]
Coolbabe: Heb je geen fotookes van dat nestje? Aaahhh, toe-nou-toe-noutoeoeoeoe?
Ik moet vanmiddag in huize Tokkie zijn, kzal kijken dat ik mijn camera meeneem
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:37:42 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_21528765
Ik hoor net dat ik een banaanvraag ga doen voor het speeltuinbankje voor een dag of twee
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:38:35 #240
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21528781
Dames, m'n eetlust is terug m,et het gevolg dat ik nu nasi eet maar goed

Over moeders gesproken, Jolietje gaat die van mij vrijdag ontmoeten, ben benieuwd!
pi_21528860
goedzo luchtbel! eet smakelijk. en spannend vrijdag! ik las trouwens pas net dit hele topic eens even door en las dus over je vriendin. wat erg...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 10:43:53 #242
13151 crew  Rewimo
pi_21528882
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Er is een stichting die Isra terug wil ontvoeren...Staat nu hier in de krant, mar volgens mij bedoelen ze hetzelfde als in de Tubantia. Lijkt me best hachelijk..maar ze zullen we wel ervaringen mee hebben en ik zou allang blij zijn als ze weer hier is...
Oei, spannend! Zou echt geweldig zijn als het lukt!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:44:08 #243
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21528886
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat ik een banaanvraag ga doen voor het speeltuinbankje voor een dag of twee
hoe dat dan?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:45:15 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21528905
quote:
Is dat niet retegevaarlijk, ik vind het zo vaag dat ze het ook aankondigen enzo....

pi_21528909
Luchtbel wat goed dat Jolie goed zit in de stoel
Ik zag vanochtend dat je nog wat stuurde, maar ik was al weg

Hoor ik dat er iemand foto's gaat maken van kjoete Jack Russel puppies? Ik denk dat ik met moussy mee moet
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:46:02 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_21528918
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:44 schreef daniman het volgende:

[..]

hoe dat dan?
coolbabe gaat me pesten
pi_21528929
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef beefcake het volgende:
Hoor ik dat er iemand foto's gaat maken van kjoete Jack Russel puppies? Ik denk dat ik met moussy mee moet
wat lief dat je 't even uitlegt voor daniman.

clauwhee, erg spannend inderdaad.
pi_21528987
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
wat lief dat je 't even uitlegt voor daniman.
Ik ben zo lief

Oeh ja Clauwheee erg spannend ja. Alleen vind ik het ook wat vreemd dat ze het aankondigen. Maar als het lukt, zou dat heel erg fijn zijn
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:50:44 #249
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21528999
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef beefcake het volgende:
Luchtbel wat goed dat Jolie goed zit in de stoel
Ik zag vanochtend dat je nog wat stuurde, maar ik was al weg
Volgens mij zit ze goed nu....

ff voor de zekerheid....

Dit was overigens toen ze moe was geworden, nu zit d'r kont ook ver genoeg naar achter...
pi_21529026
Ik heb trouwens sinds zondag nieuwe haren
Het is kort
En nee, ik heb geen foto. En nee, ik kan er geen maken, want ik ben hard aan het werk
pi_21529052
Ziet er goed uit Luchtbel
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 10:54:00 #252
43556 miss_dynastie
pi_21529063
Jolietje wat lijk je klein zo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:55:45 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21529113
Oke gelukkig!

Haha Miss_D dan heb je foto 1 niet gezien, die zag er heel anders uit
pi_21529143
Ja ik vin het ook een beetje vreemd..maar die woordvoerder zegt dat ze dat vaker doen..lijkt me ook best link...zal mij benieuwen allemaal...Stichting kinderontvoering ofzo???

Beefcake, dan vanavond een fotootje? Willikwelzienhoor!!!

Luchtbel..een prachtdochter heb je hoor... Jolietje
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:58:17 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21529165
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vin het ook een beetje vreemd..maar die woordvoerder zegt dat ze dat vaker doen..lijkt me ook best link...zal mij benieuwen allemaal...Stichting kinderontvoering ofzo???
Ze doen het ook vaker, je hoort het helaas vaker, maar ik vind het zo vaag dat ze het gaan aankondigen enzo, net alsof iemand die daar zit helemaal geen contact meer heeft met hier....
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:01:08 #256
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21529221
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik mail ze wel ff door dan, ik zou niet willen dat je de foto`s mist
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:02:33 #257
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21529252
Jolie
Beefcake, geen smoesjes maar een foto!
pi_21529266
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef beefcake het volgende:
Ik heb trouwens sinds zondag nieuwe haren
Het is kort
En nee, ik heb geen foto. En nee, ik kan er geen maken, want ik ben hard aan het werk
Wat is het nut van zo'n post dan nou?? FOTOOOOO, we geloven je gewoon niet, haha
pi_21529308
Het nut van die post is bezigheidstherapie
Jullie zijn verschrikkelijk Vanavond een foto, zeurpieten
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:05:43 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_21529315
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik mail ze wel ff door dan, ik zou niet willen dat je de foto`s mist
Ja maar.... dan zit ik morgen in de auto om een pup op te halen
pi_21529327
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:06:33 #262
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21529333
quote:
Je kan beter nu even naar huis gaan, vanavond ben ik weg
En de Edah kan echt wel ff zonder je
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:12:01 #263
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21529416
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik zorg voor koffie, thee en limonade
pi_21529448
quote:
Vanavond een foto, zeurpieten
pi_21529570
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:06 schreef Luchtbel het volgende:
En de Edah kan echt wel ff zonder je
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 11:25:40 #266
13151 crew  Rewimo
pi_21529680
Heeft iemand nog een plekje voor 9 kittens? Iemand op ons intranet meldt (met gemengde gevoelens) de geboorte van 9 jonge katjes
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:28:34 #267
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21529723
Rewimo, ff wat heel anders. Hoe had jij Christans spullen gemerkt voor kdv?
Op alles moet d'r naam staan las ik gister, maar als ik die flesjes enzo ga uitkoken, dan verdwijnt het toch weer?
pi_21529734
9 kittens! Bij één poes? Zo hee!

Ehm..... Ik moet er ook nog steeds twee kwijt he?
W ~ H ~ T
pi_21529760
Whaha Jonnetje, ik dacht net al wie voegt me nu toe op MSN maar dat ben jij
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:32:03 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_21529773
Alleen als het (halve) bosmutsen of main coons zijn komt er hier nog een poezenwoes in huis
pi_21529819
Nou..ik ga werken..tot vanavond!
pi_21529881
luchtbel, je moet 't er gewoon elke keer weer opnieuw opzetten. erg he.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:37:50 #273
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21529894
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand nog een plekje voor 9 kittens? Iemand op ons intranet meldt (met gemengde gevoelens) de geboorte van 9 jonge katjes
hm als ik nou niet de katten van Jessie overnam, had ik hier misschien wel interesse in gehad (in eentje dan uiteraard)...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:38:48 #274
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21529905
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef moussy het volgende:
(halve) bosmutsen
Die zijn wel dom hoor Prachtige beesten maar een leeg koppie

9 kittens Wow...
pi_21529970
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

9 kittens Wow...
Dat verklaart een hoop
Wij hebben een vuilnisbakje uit het asiel. Volgens de dierenarts zat er iets van een boskat in. En zij weet dus van voren ook niet dat ze van achter leeft Maar ze is wel heel lief en lekker pluizig
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:42:16 #276
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21529991
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef bixister het volgende:
luchtbel, je moet 't er gewoon elke keer weer opnieuw opzetten. erg he.
Nee echt
Niet dat ik het zo erg vind maar daar denk ik echt niet iedere keer aan vrees ik
pi_21530019
het ligt er wel een beetje aan, ik heb zo'n stift waarmee je ook op overhead-sheets kunt schrijven, die blijft er redelijk op zitten. maar ja ik hoef de flessen niet meer iedere dag uit te koken. toch moet ik 't ook nog regelmatig bijwerken. tip: zet d'r naam zowel op de doppen als op de flessen, anders ben je in no time je doppen kwijt. en op de labels van knuffels die meegaan zet ik 't ook altijd.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:44:53 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_21530039
quote:

[..]

ja drom juist

Ik heb nu 3 katten, waarvan de een denkt dat hij een kussen is, de ander denkt dat hij een beeldje is dat áchter de verwarming hoort te staan en de laatste denkt dat hij een tafelkleedtje is. Erger kan toch niet?
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:46:12 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_21530073
Vandaag zijn ze trouwens alle drie aan het vergroeien met de vensterbank....
pi_21530084
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef moussy het volgende:

[..]

En 'm naar mij te brengen? Lief !!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:47:59 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21530114
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:43 schreef bixister het volgende:
het ligt er wel een beetje aan, ik heb zo'n stift waarmee je ook op overhead-sheets kunt schrijven, die blijft er redelijk op zitten. maar ja ik hoef de flessen niet meer iedere dag uit te koken. toch moet ik 't ook nog regelmatig bijwerken. tip: zet d'r naam zowel op de doppen als op de flessen, anders ben je in no time je doppen kwijt. en op de labels van knuffels die meegaan zet ik 't ook altijd.
Op de labels ook met stift? Of met naald en draad
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 11:48:03 #282
13151 crew  Rewimo
pi_21530118
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:28 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo, ff wat heel anders. Hoe had jij Christans spullen gemerkt voor kdv?
Op alles moet d'r naam staan las ik gister, maar als ik die flesjes enzo ga uitkoken, dan verdwijnt het toch weer?
Moet je zelf flesjes meegeven dan? Bij ons hoefde dat niet.

Maar ik zou leukoplast nemen en watervaste textielstift. Die laatste gebruik ik voor jasjes, slofjes en schoenen.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:49:40 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_21530150
Maar als die leukoplast meuk flink warm wordt door een heet sopje gaat die lijm altijd zo vies uitlopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 augustus 2004 @ 11:51:57 #284
13151 crew  Rewimo
pi_21530186
O

Luchtbel, misschien weet ik wat. Wij hebben hier een letterapparaat. Ik wil op proef wel een paar stickers maken, kun je kijken of dat werkt
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:54:27 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21530235
he misschien is dat ook iets voor luca zijn broeken...
op school ziet hij altijd kans na gym met een andere broek thuis te komen dan de zijne.
een hebben we zelfs nooit meer teruggeruild gekregen
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 11:56:25 #286
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21530272
ik kocht vorig jaar zelfs speciaal goedkope broeken bij de bristol...
(voor als ze weer eens in een zwart gat zouden verdwijnen)
maar nu heeftie duurdere dus ik moet erop gaan letten (en hij ook)
pi_21530289
quote:

[..]

9 kittens Wow...
Behalve die van mijn vader en z'n vriendin.......
Poekie.......... Kitty from hell....
W ~ H ~ T
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:57:53 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21530302
Thanks Rewimo voor het aan bod, ik ga eerst wel even experimenteren hier thuis, als het echt niks wordt dan hoor je het wel Bedankt voor de tips allemaal.

En nu gaan we een paar dagen weg, hopen dat het aan de andere kant van Nederland wel mooi weer is Tot van het weekend! En veel plezier op de meeting allemaal
pi_21530325
Ff mijn verdiet kwijt hoor.
Dacht dat ik een goede vriendin had , er was wat onenigheid doordat ze nogal lullig haar broer een sms had laten sturen dat ze niet op de verjaardags feestje van mijn vriend kwam en haar broer net zo.
Dat ze nog wel van zich zouden laten horen....

Ik hoorde niets meer en ik wachtte het in eerste instantie gewoon af.

Maar er kwam niets en dus heb ik een mail verzonden en nu is mevrouw blijkbaar zo boos dat ze de vriendschap liever verbreekt.

Dan denk je iemand goed te kennen en dat ze echt een goede vriendin is....
Niet dus....

Bah bah bah
pi_21530369
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:29 schreef Jonnetje het volgende:
9 kittens! Bij één poes? Zo hee!

Ehm..... Ik moet er ook nog steeds twee kwijt he?
Jonnetje, er is iemand die graag de kittens wou zien.
Maar huh hoeveel bankjes geleden stonden jou foto's of kun je ze nog een keer plaatsen
pi_21530395
Xanthe wat naar!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 12:02:52 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21530408
lullig xanthe..... erg he, dat zulke mensen bestaan?
pi_21530410
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef jolene het volgende:

[..]

Jonnetje, er is iemand die graag de kittens wou zien.
Maar huh hoeveel bankjes geleden stonden jou foto's of kun je ze nog een keer plaatsen
Wacht ik maak zo wel een paar nieuwe...
W ~ H ~ T
pi_21530415
Xanthe, je treft het echt niet.
Dikke knuffel meid
pi_21530593
Vooral als je al 5 jaar met ze om gaat.
En hetgene wat mij stoorde best uit te praten is.
Maar blijbaar voor haar niet...
Ik had haar als eerste moeten vragen of alles wel goed was bij haar want het kon best zijn ze daarom niet had gebeld....

Nu snap ik ook waarom haar vriendschappen geen stand houden , had al langer het idee dat het van mij moest afkomen.
pi_21530612
He Xanthe....

Een dikke knuf voor jou.
W ~ H ~ T
pi_21530658
Tja dat waren mijn vriendinnen...
Had er 3 , 1 geeft de vriendschap op na zoiets onbenulligs wat alleen ff uitgepraat moest worden , de ander heeft een vriendje en steekt geen tijd meer in haar vriendinnen maar alleen in haar vriendje en zijn vrienden.
En de 3e heb ik gelukkig nog , maar ja leuk is anders het word zo leeg op deze manier.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:25:37 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_21530811
quote:
Clauwhee, ik heb vaker van dat soort organisaties gehoord. Er is ook een keer een documentaire over geweest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21530928
Xanthe, wat ontzettend verdrietig is dat he, ik kan daar ook niet bij hoor, heb ook vriendschappen op een reemde manier zien beeindigen, het blijft altijd heel jammer! Soms scheiden de paden zich van elkaar, het zij zo... Maar jammer is het wel! Sterkte verder!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 12:32:37 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21530948
mel, of je even in trivia wil kijken
pi_21531012
ok
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo