quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:36 schreef Spindizzy het volgende:
Onweer![]()
quote:
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:48 schreef Spindizzy het volgende:
Zondag pasDat duurt nog hartstikke lang...
ikke???quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:54 schreef moussy het volgende:
Wat kijk je uitdagend op die eerste foto
ja daar trappen we niet meer in na deze fotoquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ikke???ik ben juist hartstikke verlegen
Zeker niet als je weet dat ze van die kekke rooie laarzen heeftquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:57 schreef moussy het volgende:
[..]
ja daar trappen we niet meer in na deze foto![]()
[afbeelding]
ja he? en hij is helemaal trots op zijn ajax pak! het liefst houdt hij het in bed ook nog aan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:00 schreef Sylvana het volgende:
je hebt hem igg goed opgevoed met zijn ajax shirt![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja he? en hij is helemaal trots op zijn ajax pak! het liefst houdt hij het in bed ook nog aan.
en iedereen moet van hem de achterkant zien (want daar staat een grote 10 op, en van der vaart)
Psssssssst, Coolbabe..quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef coolbabe het volgende:
Wat is Jamie mooi! Om over Lady-wrb en Luca nog maar niet te spreken![]()
quote het dan ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:40 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Psssssssst, Coolbabe..
Da's Beautifold, Rewimo's nieuwe aanwinst.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:46 schreef Luchtbel het volgende:
Blegh soms heb je van die tijden dat ineens iedereen ziek lijkt te zijn of alles escaleert
ik ook niet clauwhee, maar t was kiezen: of vliegen, of lopen naar nederland en dat is toch een heel eind vanuit turkije!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou zeker Luchtbel. Ik weet niet of ik wel weer in dat vliegtuig was gestapt..ben echt een mietje daarin..
We kunnen nog wel een keertje zoenen vandaagquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Bah ja..kon ik maar naar je toe vliegen (sorry lady) om gewoon heel ff een arm om je heen te doen ofzo...das zo irri van internet hè...kan ja niet...
jeetjuh, ut zit ze niet echt mee daar geloof ik...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Luckepuk, gelukkig niet zeg, maar die hebben ook wel weer problemen met 1 van de meisjes, waardoor ze weer twijfelt over gaan studeren
Ja maar daar maak ik me nooit zo heel veel zorgen over, daar komt alles altijd weer op z'n pootjes terechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:06 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
jeetjuh, ut zit ze niet echt mee daar geloof ik...![]()
Ja doen we gewoon nog een keer...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
We kunnen nog wel een keertje zoenen vandaag![]()
Maar soms heb je al die meuk. Dit soort gedoe, het doet me zo'n zeer, haar hele toekomst is al ingestort en nu twijvelt ze eraan of alles ooit nog wel goedkomt en dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik mag het niet zeggen, maar dit is nu al de zoveelste plek....en ik heb net een kind gekregen, ze is gek met Jolie maar ik zie gewoon dat het d'r zeer doet
En m'n ex, lamlul, ik wil hem niet wegsturen omdat ie de vader is van Jolietje, maar hij eet en drinkt alles op in m'n huis en loopt te zeiken over shit die een normaal mens allang vergeten zou zijn en begint vervolgens te mekkeren dat ie geen geld heeft terwijl ie m'n halve inboedel heeft ingepikt begin dit jaar terwijl ik zwanger was
En ik maak me zorgen omdat ik morgen met Jolie naar het ziekenhuis moet en ik voel me zo verdrietig
Zo dit was het
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na die bevalling nog niet alles op een rijtje heb, kan niet zo heel veel hebben nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja doen we gewoon nog een keer...![]()
Maar ik snap je goed hoor, als ik het allemaal zo lees gaat het mij ook door merg en been, en dat komt echt niet alleen omdat ik op dit moment ook een emo-muts ben.
Hoe laat moet je morgen met dr heen dan meis? Ik denk aan jullie hoor, gaat vast goedkomen. Onzekerheid is ook niet alles!
Ja ik geloof niet dat die lamlul (ik noem um ook maar ff zo) helemaal door heeft wat echt belangrijke zaken zijn in het leven, en helemaal: hij heeft geen idee wat ie allemaal laat gaan..maar goed.
trustequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef Jonnetje het volgende:
Welterusten allemaal...
Begrijp ik nu dat jij haar persoonlijk kent? (sorry als ik iets pijnlijks vraag, ik heb niet elk speeltuinbankje gevolgd..)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef Sylvana het volgende:
slaap lekker Clauwhee, en heel veel sterkte vandaag, zal een moeilijke dag worden nou Isra jarig is en ze nog steeds daar in Libie zit![]()
Dikke kus voor jou en Noca
jij ook slaap lekker Luchtbel
de nicht van de vriend van Clauwhee is 2 weken geleden vermoord, door waarschijnlijk haar man, en haar man heeft hun dochtertje ( Isra) nou naar zijn vaderland ( Libie) ontvoerd en vandaag is Isra dus jarig ( ze is 3 geworden) en ze zit dus nog in Libie, en het wordt heel moeilijk om haar terug te halen, dus daarom wens ik Clauwhee heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:37 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat jij haar persoonlijk kent? (sorry als ik iets pijnlijks vraag, ik heb niet elk speeltuinbankje gevolgd..)
Heb je niet alle 30 Speeltuinbankjes die je hebt gemist doorgespit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:46 schreef lily het volgende:
Hoezo Spindizzy? (Heb dit topic niet bijgelezen)
En spannendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:54 schreef lily het volgende:
aaah
wat leuk!!
Whehe en dat op de vroege ochtendquote:
Ze zijn aan het 'spelen'quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:29 schreef moussy het volgende:
Ik snap ook helemaal niet wat die groene op de verpakking doet, behalve de sinaasappel "duwen"
ik ben een lafaardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef babyfeet het volgende:
Die nagelknipper is echt handig zeg..
maar ja ik heb ooit een keer in zijn duimpje geknipt en het is me daarna nooit meer gebeurt gelukkig
je leert er wel van hoor
en wat zeiden ze bij maoam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:18 schreef moussy het volgende:
Ik heb mail van maoam
Heb trouwens 2x in Cas geknipt.
*ook wel benieuwd is*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:26 schreef Troel het volgende:
en wat zeiden ze bij maoam?
Bij ons is nog helemaal niks bekend....wanneer moet je 'echt' weer heen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:26 schreef Troel het volgende:
Troel heeft ook nog geen rooster hoor clauwheee, dat krijg ik vrijdag. De klassenindeling is al wel bekend.
Bij ons ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bij ons is nog helemaal niks bekend....wanneer moet je 'echt' weer heen?
Irritant is dat hè?? Ik wil weten wat mn rooster is, kan ik werk inplannen enzo en weet ik hoe ik me moet voorbereiden en allesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:41 schreef Zabb het volgende:
[..]
Bij ons ook niet![]()
Maandag beginnen de lessen alweer. Vrijdag verplicht rooster ophalen en "opening van het schooljaar"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bij ons is nog helemaal niks bekend....wanneer moet je 'echt' weer heen?
Ow bij mij (gelukkigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Maandag beginnen de lessen alweer. Vrijdag verplicht rooster ophalen en "opening van het schooljaar"
Ik ben niet jaloersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:10 schreef Luchtbel het volgende:
En ik begin in oktober pas weer
Ik helemaal niet..zie er als een berg tegenop...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers
Heb er echt zin in om weer te beginnen![]()
![]()
Oh en ik heb ook geen colleges meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers
Heb er echt zin in om weer te beginnen![]()
![]()
Mazzelpikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:12 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en ik heb ook geen colleges meer
Jah en toch moet ik het hele bedrag collegeld betalen, minder mazzelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mazzelpik![]()
Be-lach-e-lijk!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jah en toch moet ik het hele bedrag collegeld betalen, minder mazzel
Yup. En het grappige is: wij hebben vanaf maandag twee afstudeerders hier zitten, die betalen dus al een half jaar collegegeld terwijl ze er niet komen, en dan wil de school ook nog es 1000 euro per student hebben als bijdrage aan de blablabla-ontwikkelingen. Maar geen enkel stagebedrijf betaalt het, dus wij ook niet, ze durven er ook geen rekening voor te sturen.... het is natuurlijk ook be-la-che-lijk, je ziet twee keer een docent in dat half jaar tijd en die moet je nog koffie geven ook, dus eigenlijk moeten ze mij betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef daniman het volgende:
dat had ik ook toen ik nog op de hogeschool zat... loop je een half jaar stage of afstudeerstage, moet je wel het hele jaar collegegeld betalen. Terwijl je dat half jaar niet eens op school vertoefd!
idioot ja... toen ik afstudeerde was er ook zoiets... maar dit werd massaal genegeerd door zowel mijn mede-studentgenoten, als ons bedrijf als onszelf... de school heeft het verder geloof ik ook maar gelatenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup. En het grappige is: wij hebben vanaf maandag twee afstudeerders hier zitten, die betalen dus al een half jaar collegegeld terwijl ze er niet komen, en dan wil de school ook nog es 1000 euro per student hebben als bijdrage aan de blablabla-ontwikkelingen. Maar geen enkel stagebedrijf betaalt het, dus wij ook niet, ze durven er ook geen rekening voor te sturen.... het is natuurlijk ook be-la-che-lijk, je ziet twee keer een docent in dat half jaar tijd en die moet je nog koffie geven ook, dus eigenlijk moeten ze mij betalen
Went vanzelf hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:40 schreef Sylvana het volgende:
ja, echt irritant dat het forum steeds ff niet bereikbaar isen hij is ook hartstikke traag
ik hoop wel dat er ondanks me opleiding toch een paar jongens bij me in de klas zitten, want alleen meisjes overleef ik niet, ik moet echt jongens om me heen hebben, ben helemaal niet gewend om met meiden om te gaan, heb 1 vriendin en een heleboel vrienden
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:46 schreef Syrena het volgende:
Ik betaal al negen jaar collegegeld en heb al zes jaar geen onderwijs of colleges meer.
Ik ben gewoon een mecenas van de uni...(tis eigenlijk helemaal niet grappig, en ik ga ook maar niet rekenen wat me die scriptie al gekost heeft.... *kop-in-zand-steekt* )
Nou ja, het is toch altijd beter dan aan de drugs ofzo verslaafd raken etc.
Ze kan beter doorgaan dan alsnog denken dat ze maar beter aan de drugs kan gaan omdat dat goedkoper isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je gaat nog wel weer door begrijp ik??
Klopt, Westerhof hé!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:28 schreef Sylvana het volgende:
bij ons zit er op de campus gewoon een boekhandel waar je je boeken kunt bestellen en die krijg je dus tijdens de laatste dag van je intro
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze kan beter doorgaan dan alsnog denken dat ze maar beter aan de drugs kan gaan omdat dat goedkoper is
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja ik ga maar door. Tien jaar volmaken. Ik snap niet dat SBS6 me nog niet gebeld heeft om een realitysoap van mijn afstuderen te makenHoewel dat wel saai zou worden denk ik... *shot van Syrena die fokt* *shot van Syrena die op bed TV kijkt*...en dat was het dan...*hahaha*
u gaat door voor de wasmachinequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Zabb het volgende:
[..]
Klopt, Westerhof hé!![]()
[..]
Ja ik ga maar door. Tien jaar volmaken. Ik snap niet dat SBS6 me nog niet gebeld heeft om een realitysoap van mijn afstuderen te makenHoewel dat wel saai zou worden denk ik... *shot van Syrena die fokt* *shot van Syrena die op bed TV kijkt*...en dat was het dan...*hahaha*
[..]
ik heb ook alleen nog maar de echte studieboeken besteld, ik heb nog geen literatuurlijsten, dus die boeken kan ik ook moeilijk bestellen nuquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef Zabb het volgende:
Haha Sylvana. Maar ik moet wel zeggen dat die Westerhof niet altijd alle boeken heeft. Heeeeel irritant. Soms moet je er weken op wachten. Ik koop ze ook wel eens via Bol.com, is dan makkelijker en soms ook goedkoper!
Ik heb nu ook nog geen boeken gekocht. Het is al vaker voorgekomen dat er boeken op de literatuurlijst stonden die je helemaal niet echt nodig had, zonde van je geld!!
dat is handigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Er wordt bij ons een boekenverkoop georganiseerd, twee weken lang. Dan weet je zeker dat je de goede druk e.d. hebt én je krijgt nog es 10% korting![]()
Goh, ik moet naast m'n scriptie nog 1 vrije opdracht doen, ik wilde eerst een film maken 'I know what you did tijdens je bevalling' om even alle cliches en roze wolken weg te blazen maar ik zie ineens van alles in jouw verhaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Goh, ik moet naast m'n scriptie nog 1 vrije opdracht doen, ik wilde eerst een film maken 'I know what you did tijdens je bevalling' om even alle cliches en roze wolken weg te blazen maar ik zie ineens van alles in jouw verhaal
hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Goh, ik moet naast m'n scriptie nog 1 vrije opdracht doen, ik wilde eerst een film maken 'I know what you did tijdens je bevalling' om even alle cliches en roze wolken weg te blazen maar ik zie ineens van alles in jouw verhaal
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik kan weer lachen hoor
![]()
Ja ik kom hier alleen maar om met je tequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gelukkig(om er nog maar ff eentje tegenaan te gooien
)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik kom hier alleen maar om met je tehoor
Ik zit bij een particuliere psycholoogquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:00 schreef Syrena het volgende:
Rena, even een vraagje, heb jij via de huisarts die psycholoog gevonden?
Ik krijg wat van dat Riagg, heb een brief gekregen dat ik op een wachtlijst sta, maar verder niks meer gehoord. Ben het een beetje zat dat nu werkelijk helemaal nergens schot in zit. Niet in die scriptie, niet in het vinden van een woning, niet in het vinden van een beter betaalde baan....
(maar voor die baan en die scriptie heb ik die therapie weer nodig).
Ik hoef hopelijk niks te beklimmen, ik heb verschrikkelijk hoogtevreesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest tijdens mijn introweek van de opleiding toen de Martinitoren beklimmen (en dat is zwaaaaaaaaaarrrr!!)...mijn god...als ik daar nog aan terug denk...hoop dat je een leuke klas hebt rena!
Nou daar had ik nog het minste last van toen, maar het was zooo klein, je kon niet rechtop staan want dan stootte je je hoofd, had dus eerder last van claustrofobie...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:18 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoef hopelijk niks te beklimmen, ik heb verschrikkelijk hoogtevrees![]()
Dank jeik hoop voor jou dat je dit jaar een rustiger jaar krijgt.
Zo iemand ben ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef Syrena het volgende:
Nu laat ik trouwens wel even de jongen weg die met mij VWO examen heeft gedaan, daarna een jaar Rechten en die nu al zeven jaar fulltime bij de Edah in ons dorp werkt.
Maar dat zijn uitzonderingen
Ja en heel oneerlijk maar het was dus echt geen geldig doelpunt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:32 schreef Jonnetje het volgende:
Heb je dat met dat hockey net nog meegekregen dan?
Vaag gedoe over dat doelpunt...
Penalty'squote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Spannend, strafballen bij het hockey!
Nou, fijn van je moeder toch, dat ze met je meedenkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit bij een particuliere psycholoogen mijn moeder (
![]()
) had die gevonden dus ik weet het eigenlijk niet, sorry
![]()
![]()
Ja maar, ja maar, jij hebt wel een superkjoete Dylan. En Shaolin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zo iemand ben ik ook![]()
Alleen ik heb er ook nog een kind bij gekregen.
En ik heb een ander baantje
Inderdaad !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:20 schreef clauwheee het volgende:
Trouwens, aan een groot deel van de Nederlandse sportmannen mankeert niks
Nou, ben dus niet de enige..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inderdaad !!![]()
Jammer dat ze zo van sport houden.....
Er was wel een topic geopend over een computer van AH, maar die was tegen de 1000 euro. Volgens mij wordt het langzamerhand wel weer tijd voor Aldi om met een comp te komen (en de Lidl dan dus ook).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand hier toevaliig inside-information wat betreft Aldi-computers? Komt er eerdaags weer een aanbieding aan?
Mijn instinct zegt van niet, omdat ze laatst een hoop overhadden... en ik toen zo stom was om er geen mee te nemen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is echt heel erg op het moment in Groningen, zelfs Boelens Jorritsma nam geen inschrijvingen meer aan! Vriendje en ik hebben vanmiddag inderdaad besloten dat we het anders toch maar weer proberen via direct wonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:43 schreef poemojn het volgende:
Clauwhee, je kunt ook huren bij 'huisjesmelkers' (wat een woord, bij een particulier dus) of in dorpjes als Aduard, die hebben gewoonlijk kortere wachtlijsten. Vervelend zeg.
Ik kwam net Woonplus tegen, misschien hebben zij iets, of DirectWonen oid?
Lidl had laatst een laptop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er was wel een topic geopend over een computer van AH, maar die was tegen de 1000 euro. Volgens mij wordt het langzamerhand wel weer tijd voor Aldi om met een comp te komen (en de Lidl dan dus ook).
Ja mijn collega zei zoiets, en nu las ik ook zoiets op een Belgische site.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat zou wel fijn zijn Syrena!
Joehoequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Vanaf 7 september nieuwe Gilmore Girls![]()
Daar wor je blij van he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:49 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Joehoe
Het maakt deze trieste dag weer goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Daar wor je blij van he!
Euh nee, hij komt alleen maar moeilijk was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:58 schreef poemojn het volgende:
Misschien begint hij toch meer in Jolie geinteresseerd te raken? Wat vindt z'n moeder ervan als hij zich helemaal niet met haar bezighoudt?
Maar wel lastig voor jou, ja.
Volgens vele onderzoeken is het nog erfelijlk ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:03 schreef Syrena het volgende:
Ze ontkent dus nog steeds, hoewel mijn zus nu Prozac slikt (voorheen Seroxat heeft gehad) en gesprekkken heeft bij het Riagg. En ze mij dus minimaal 3 maanden ofzo wilden opnemen.![]()
En zelf heeft ze een angst- en paniekstoornis, maar nee hoor, haar dochters mankeren helemaal niks.....
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Mannenzo laten ze niks van zich horen, zo wil je er niks van horen en laten ze zich horen
Vanaf 7 september nieuwe Gilmore Girls![]()
Ja weet ik. Toen ik tergkwam van m'n intake was het eerste wat ze zei: Maar je vader en ik zijn het niet schuld hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:59 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Volgens vele onderzoeken is het nog erfelijlk ook
Moet je een hond nemenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:46 schreef Syrena het volgende:
En dat ik dat ook niet durf, nou, daar moet ik me maar overheen zetten....
Maar dat maakte niet uit want het was de laatste uitzending van vorig seizoen, voor de mensen met een slecht geheugen! Of een sociaal levenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben Sex and the City vergeten![]()
Goedemorgen iedereen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Moet je een hond nemenIk heb een gigantische pesthekel aan bellen, bijvoorbeeld. En om Casper te krijgen heb ik al een aantal telefoontjes naar wildvreemden achter de rug
En ik moet nog vanalles regelen. Moet nog uitzoeken hoe ik mijn beestje aangeef bij de gemeente, moet nog op zoek naar een goede cursus. Moet ik allemaal voor bellen en zomaar overal naar binnen lopen. Ga ik ook nog vrijwillig alleen over straat 's avonds om hem uit te latenIk kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan (ben ooit op mijn werk overvallen en sindsdien ben ik af en toe een beetje schuw zeg maar
Ik ga nog eens stoer worden joh
Ik verheug me al op wandelingen 's ochtends vroegquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:18 schreef Syrena het volgende:
Ik kan me er al op verheugen als ie 's nachts piept en ik hem (want ik wil graag een hem) even buiten moet neerzetten....
Da's een goeie, van die rugzak!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik verheug me al op wandelingen 's ochtends vroegHeb bedacht dat ik een koffiebeker-voor-onderweg moet hebben zodat Casper en ik 's ochtends gelijk als de koffie klaar is de deur uitkunnen
Heb een rugzakje gekocht waar al zijn riemen, drinkflessen, hondensnackjes, poepopschepzakjes, paraplu (voor mij) en speelgoedjes inkunnen. Hoef ik alleen maar de tas mee te grissen voor lange wandelingen en hebben we altijd alles bij ons.
Ikke niet! Mijn mams is echt een schat...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:53 schreef Spindizzy het volgende:
Coolbabe: volgens mij hebben we hier allemaal van die moeders met gebruiksaanwijzing
Als we per twee maanden voor €3 verbellen is het veelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
Hmmm ik wou soms dat ik wat telefoonangst had....scheelt behoorlijk in de kosten. Ik haat de telefoonrekening
Zuchtquote:Ze heeft helemaal zelf besloten dat ze een boekje van nijntje voor dr wil kopen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
Hmmm ik wou soms dat ik wat telefoonangst had....scheelt behoorlijk in de kosten. Ik haat de telefoonrekening
Wat lief! Veel plezier, zal mij ook benieuwen waar ze mee thuis komtquote:Ik ga zo met Bo op pad voor een kadootje voor Janneke. Ze heeft helemaal zelf besloten dat ze een boekje van nijntje voor dr wil kopen. Ik ben benieuwd of de keus onderweg nog tig keer verandert
Ik heb geen mobielquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef moussy het volgende:
Ik verbel 500 belminuten voor 2,50 per maand
OMGquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:53 schreef moussy het volgende:
Coolbabe!! ik heb over je gedroomd vannacht![]()
Wil jij mij niet meer aan het twijfelen brengen door te vertellen dat je ouders een nest met jack russel asbakjes hebben.![]()
Dat raadsel was zondag al wel weer opgelost hoor. Toen we thuis kwamen had onze hond een verrassing. Vuilnisbak leeggevreten en omgetrokken, doet ie anders nooitecht niet!! In huis gepiest en gescheten, de bank nat gesopt, zichzelf afgekloven, óveral lag haar en hij lag in de vensterbank toen we aankwamen
Ik ook !! Superfijn abbo is dat he. Laatste rekening was 4,18 euro!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef moussy het volgende:
Ik verbel 500 belminuten voor 2,50 per maand
Over 27 uurquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef Syrena het volgende:
Spindizzy: Wanneer krijg je Casper, vandaag?
Ik moet vanmiddag in huize Tokkie zijn, kzal kijken dat ik mijn camera meeneemquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Coolbabe: Heb je geen fotookes van dat nestje? Aaahhh, toe-nou-toe-noutoeoeoeoe?
Oei, spannend! Zou echt geweldig zijn als het lukt!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Er is een stichting die Isra terug wil ontvoeren...Staat nu hier in de krant, mar volgens mij bedoelen ze hetzelfde als in de Tubantia. Lijkt me best hachelijk..maar ze zullen we wel ervaringen mee hebben en ik zou allang blij zijn als ze weer hier is...
hoe dat dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat ik een banaanvraag ga doen voor het speeltuinbankje voor een dag of twee
Is dat niet retegevaarlijk, ik vind het zo vaag dat ze het ook aankondigen enzo....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Er is een stichting die Isra terug wil ontvoeren...Staat nu hier in de krant, mar volgens mij bedoelen ze hetzelfde als in de Tubantia. Lijkt me best hachelijk..maar ze zullen we wel ervaringen mee hebben en ik zou allang blij zijn als ze weer hier is...
coolbabe gaat me pestenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:44 schreef daniman het volgende:
[..]
hoe dat dan?
wat lief dat je 't even uitlegt voor daniman.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef beefcake het volgende:
Hoor ik dat er iemand foto's gaat maken van kjoete Jack Russel puppies?Ik denk dat ik met moussy mee moet
![]()
Ik ben zo liefquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
wat lief dat je 't even uitlegt voor daniman.
Volgens mij zit ze goed nu....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef beefcake het volgende:
Luchtbel wat goed dat Jolie goed zit in de stoel
Ik zag vanochtend dat je nog wat stuurde, maar ik was al weg
Ze doen het ook vaker, je hoort het helaas vaker, maar ik vind het zo vaag dat ze het gaan aankondigen enzo, net alsof iemand die daar zit helemaal geen contact meer heeft met hier....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vin het ook een beetje vreemd..maar die woordvoerder zegt dat ze dat vaker doen..lijkt me ook best link...zal mij benieuwen allemaal...Stichting kinderontvoering ofzo???
Ik mail ze wel ff door dan, ik zou niet willen dat je de foto`s mistquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat ik een banaanvraag ga doen voor het speeltuinbankje voor een dag of twee
Wat is het nut van zo'n post dan nou?? FOTOOOOO, we geloven je gewoon niet, hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef beefcake het volgende:
Ik heb trouwens sinds zondag nieuwe haren
Het is kort
En nee, ik heb geen foto. En nee, ik kan er geen maken, want ik ben hard aan het werk![]()
Ja maar.... dan zit ik morgen in de auto om een pup op te halenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik mail ze wel ff door dan, ik zou niet willen dat je de foto`s mist![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
Het nut van die post is bezigheidstherapie![]()
Jullie zijn verschrikkelijkVanavond een foto, zeurpieten
![]()
Je kan beter nu even naar huis gaan, vanavond ben ik wegquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
Het nut van die post is bezigheidstherapie![]()
Jullie zijn verschrikkelijkVanavond een foto, zeurpieten
![]()
Ik zorg voor koffie, thee en limonadequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar.... dan zit ik morgen in de auto om een pup op te halen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
Vanavond een foto, zeurpieten![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:06 schreef Luchtbel het volgende:
En de Edah kan echt wel ff zonder je
hm als ik nou niet de katten van Jessie overnam, had ik hier misschien wel interesse in gehad (in eentje dan uiteraard)...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand nog een plekje voor 9 kittens?Iemand op ons intranet meldt (met gemengde gevoelens) de geboorte van 9 jonge katjes
Die zijn wel dom hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef moussy het volgende:
(halve) bosmutsen
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die zijn wel dom hoorPrachtige beesten maar een leeg koppie
9 kittensWow...
Nee echtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef bixister het volgende:
luchtbel, je moet 't er gewoon elke keer weer opnieuw opzetten.erg he.
ja drom juistquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En 'm naar mij te brengen? Lief !!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar.... dan zit ik morgen in de auto om een pup op te halen
Op de labels ook met stift? Of met naald en draadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:43 schreef bixister het volgende:
het ligt er wel een beetje aan, ik heb zo'n stift waarmee je ook op overhead-sheets kunt schrijven, die blijft er redelijk op zitten. maar ja ik hoef de flessen niet meer iedere dag uit te koken. toch moet ik 't ook nog regelmatig bijwerken. tip: zet d'r naam zowel op de doppen als op de flessen, anders ben je in no time je doppen kwijt. en op de labels van knuffels die meegaan zet ik 't ook altijd.
Moet je zelf flesjes meegeven dan? Bij ons hoefde dat niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:28 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo, ff wat heel anders. Hoe had jij Christans spullen gemerkt voor kdv?
Op alles moet d'r naam staan las ik gister, maar als ik die flesjes enzo ga uitkoken, dan verdwijnt het toch weer?
Behalve die van mijn vader en z'n vriendin.......quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
9 kittensWow...
Jonnetje, er is iemand die graag de kittens wou zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:29 schreef Jonnetje het volgende:
9 kittens! Bij één poes? Zo hee!
Ehm..... Ik moet er ook nog steeds twee kwijt he?![]()
Wacht ik maak zo wel een paar nieuwe...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef jolene het volgende:
[..]
Jonnetje, er is iemand die graag de kittens wou zien.
Maar huh hoeveel bankjes geleden stonden jou foto's of kun je ze nog een keer plaatsen
Clauwhee, ik heb vaker van dat soort organisaties gehoord. Er is ook een keer een documentaire over geweest.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |