We hebben nu al vier man. Is dat micro of mini?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Hayk het volgende:
Sub, gaat 't geen micromeet worden???
Maar datum & tijd.... euh.... Woensdagavond Noorderplanstoen (Noorderzon?) nee, da's te lastig met schemering en donker enzo, voordat er iets te beleven is....
Ik opteer voor ergens tussen 31 autustus en Blijdorp trouwens (24 sept), ivm tentamenstresss
4/5 september -> Kan ik welquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
We hebben nu al vier man. Is dat micro of mini?
Ik kan alleen in het weekend omdat ik door de week in Enschede woon. Dan hebben we de volgende weekenden:
4/5 september
11/12 september
18/19 september
Maar als jullie graag door de week willen houd ik je natuurlijk niet tegen!
Hier moet Billy Jean nog bijquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik maak even dit nieuwe topic zodat het onderwerp niet ondergesneeuwd raakt in het slowchattopic.
Er is dus daadwerkelijk belangstelling voor een Groningen minimeet! Tot nu toe heb ik de volgende belangstellenden:
- beertje_
- Hayk
- Ursus
- Subhuman
Datum en tijd liggen nog allemaal open! Er zijn aardig wat meets de komende tijd dus het is handig daar een beetje omheen te plannen.
Hehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:27 schreef beertje_ het volgende:
Verdorie zit ik straks tussen al die kerels!
Advertentie:
Vrouwen gevraagd voor de foto-meet in Groningen
Is natuurlijk niet alleen een meeting voor de noordelingen: Iedereen is welkom
Zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:27 schreef beertje_ het volgende:
Verdorie zit ik straks tussen al die kerels!
Whoeiiiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:41 schreef Billy-Jean het volgende:
[..]
Zeg![]()
Als het Emmen wordt: voorproefjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:13 schreef Hayk het volgende:
Ik zit een beetje met 31 augustus (tentamen) en 5 september (verjaardag van wederhelft). Anders misschien toch maar over de maand heentillen, als (een deel van) de initatiefnemers niet kan/kunnen?
Misschien is het bedrijfsblindheid hoor, maar ik heb niet de indruk dat Groningen stáád niet bepaald fotogeniek is. Ik opteer dan voor de Emmer Dierentuin.
Oh nog een vrouwquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:41 schreef Billy-Jean het volgende:
[..]
Zeg![]()
Correctie: Er is niets boven groningen! (ze hebben groningen daar neergezet omdat anders de waddenzee zo abrupt begon)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:50 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Er gaat niets boven Groningen
Ja idd ik heb ook leuke fotos gemaakt in Gr. Toen ik met een een andere fotografieopleiding begin (voor de fotovakschool) moest ik fotos maken en inleveren over de markt. Ik was erg tevreden over die fotos en op school vonden ze ze ook primaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef Kermit77 het volgende:
[..]
Correctie: Er is niets boven groningen! (ze hebben groningen daar neergezet omdat anders de waddenzee zo abrupt begon)
nou even ontopic:
De dierentuin in Emmen is nog niet eens zo'n gek idee maar om nou te zeggen dat Groningen niet fotogeniek is...
Ik hou het topic maar eens in de gaten
Nee neequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:50 schreef beertje_ het volgende:
Dan gaan we twee meetings plannen?
Het lijkt mij allebei leuk dus het maakt mij niks uit
Maar er zijn misschien meer mensen die Emmen willen aandoen, ook een Noorderdierenparkmeeting topic openen??
GRONINGENquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:02 schreef Subhuman het volgende:
De plek maakt mij niet zo heel veel uit. Ik heb de locatie in het begin open gelaten. Mijn oorspronkelijke bedoeling was inderdaad een Groningen stadmeet, maar een aantal mensen stelden de dierentuin in Emmen voor dus heb ik daar de voorgestelde locatie van gemaakt.
Volgens mij kan je inderdaad in de Groninger binnenstad ook wel leuk fotograferen. Ik laat de keuze aan jullie!
Dat was mijn bedoeling ervanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:58 schreef Ursus het volgende:
[..]
Nee neewe zouden een Groningen mini-meet doen
niet iets met Emmen of zo. Dat kan een andere keer wel
Mooi zoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:15 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Dat was mijn bedoeling ervan
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik zal eens uitzoeken hoe dat precies werkt...
Ah schaam je niet. Ik begin er ook wel eens zat van te worden wat er allemaal zogenaamd kan met het internet of technologisch. Ook met fotografie ik zou gewoon wel eens een weer alles ouderwets met de hand willen doen, met een oude nikon. Lijkt me fijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik zal eens uitzoeken hoe dat precies werkt...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:29 schreef Ursus het volgende:
Zo 100 % ik heb al eerste gestemdwe gaan dus naar Groningen
En anders gaan we gezellig naar Groningenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:33 schreef Subhuman het volgende:
Ik hoop maar dat de andere mensen die zich hebben aangemeld dit topic nog volgen!
Oh dan kunnen we nu haast wel vaststellen dat het Groningen wordt aangezien jij ook een van de Emmen-voorstanders was!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:24 schreef Hayk het volgende:
groningen gestemd.... Ben benieuwd hoe 't er door een andere bril uitzietBeetje bedrijfsblindheid hiero denk ik: ik kan me niet zo héél veel bijzonders voorstellen. (alhoewel... hoe langer ik erover nadenk....)
Anyhow... We'll see!
Inderdaad... Totdat een weet je wat? Laat maar zien! gevoel meester van me maaktequote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
(...) aangezien jij ook een van de Emmen-voorstanders was!
Misschien een soort van wandelroute uitstippelen vanaf het station een rondje maken met een aantal stops (kroegjes).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:52 schreef Hayk het volgende:
Maar had je per ongeluk een idee hoe die meet aangepakt moet worden? Gaan we gewoon in ganzenpasdoor de stad trekken? Of wilde je van tevoren een plan maken van waar je langs wilde hobbelen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:44 schreef Hayk het volgende:
Ik zit even hardop te denken hoor... Ik heb nog ergens een vervelend fotorolletje over (ben niet zo te spreken over de 400 asa Sensia)... Als ik die nou eens op 32 augustus (31 augustus tentamen:) ) opoffer aan wat quasi-lomoshots van wat potentiele locaties???
Ooh... zeg dat dan!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:51 schreef Hayk het volgende:
[..]
Gewoon.... Woensdag a.s![]()
Lijkt erop, bewaren we Emmen voor de dierentuinmeet na die van Blijdorpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:34 schreef Ursus het volgende:
Dus we gaan naar Groningen
Goed idee. Waarschijnlijk is er ook meer animo voor een dierentuinmeet als het echt zo wordt aangekondigd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Lijkt erop, bewaren we Emmen voor de dierentuinmeet na die van Blijdorp
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:44 schreef Billy-Jean het volgende:
Ik kom nog steeds.
Aangepast.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:50 schreef Dagobert het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk bij het lijstje met mensen die zeker komen
Braafquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Aangepast.
Als ik kom (is nog steeds niet zeker) dan kom ik met de autoquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:31 schreef Nato het volgende:
Groningen Centraal is al een mooi onderwerp, maar hoe komen jullie.? per trein, auto..?
Dat lijkt me op een zondag geen probleem..quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:21 schreef Bowiefan het volgende:
ik weet niet of er nog meer met de auto komen, maar wanneer er meer zijn is het misschien aardig een locatie te zoeken waar het goedkoop (lees gratuit) parkeren is.
Ook in de parkeergarages?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:01 schreef Hayk het volgende:
Parkeren in het centrum is overigens gratuit op zondag.
Bijna ideaal.... Want niet gratis (slagboomparkeerplaats) en de citybus rijdt niet, dus het zou ook nog eens zo kunnen zijn dat de hele parkeervlakte niet open gaat... Weet jij dat, hoe dat op zondag gaat?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Dagobert het volgende:
Zaanstraat, achter het station. Ideaal lijkt me zo ongeveer
En niet zo veiligquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:04 schreef Hayk het volgende:
[..]
Onder het viaduct kan weer wél gratis geparkeerd worden, maar de plaatsen zijn beperkt.
Tja, je reageerde op het topic en dan ben je de pineut, dat lijkt me logisch!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ehm...
waarom sta ik op de lijst?
Groningen is zo'n... achthonderdzesentachtigduizend kilometer van mij vandaan
sorry, moet een vergissing zijn geweest. Zou graag meewillen, maar dat zit er niet in...
quote:Op maandag 6 september 2004 16:09 schreef Dagobert het volgende:
Het wordt eerder onwaarschijnlijk dat ik kom dan waarschijnlijker..
Komkom.. Shumi is al kampioen, en monza zorgt niet echt voor spektakel, dus je zou niet veel missen.. Die manager loopt wel en de uitslagen worden pas maandag officieel..quote:Op maandag 6 september 2004 16:09 schreef Dagobert het volgende:
Het wordt eerder onwaarschijnlijk dat ik kom dan waarschijnlijker..
Was ook mijn idee....quote:Op donderdag 9 september 2004 23:09 schreef Subhuman het volgende:
Ja! Ik heb hem net 1 minuutje binnen!
[edit]
Oh en als Billy-Jean en Dagobert nog nummers mailen dan moeten die maar nagezonden worden ofzo...
Ik vind 1 lid van jouw familie heel erg leuk hoorquote:Op maandag 6 september 2004 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
Ik moet tot mijn spijt mededelen dat ik mij vergist heb in de combinatie werkrooster-aanstaande zondag en ga u dan ook bij deze melden datiu mij defenitief kunt verwijderen van de lijst.
Eén en ander is ook mede te danken aan het feit dat mijn zwager besloten heeft zijn verjaarsdag uit te stellen. Tevens ben ik net vorige week bij de fam. geweest en je moet er ook niet te vaak komen
Maar we zullen elkaar vast wel (weer) eens ontmoeten op een andere meet.
er zijn er genoeg
Ik heb een rolletje van 100 ASA gekocht, en ik wilde twee van 200 kopen maar er was een actie dat de derde gratis was dus nu heb ik er drie!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:50 schreef Hayk het volgende:
Inderdaad... Ze beloofden gisteren nog minder goed weer... Maar... who knows! We zullen 't zien. Ik moet misschien maar wat snelle(re) film regelen...
Behalve Billy-Jean.quote:Als iedereen trouwens maar zijn/haar mailbox leegt, moet iedereen uit het 'zeker' lijstje er wel aan herinnerd zijn
Ik ben bang dat je dan met het verkeerde gezelschap meegaat!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:48 schreef beertje_ het volgende:
En alvast mijn excuses voor morgen, ik heb vanavond een feestje dus ik mag op geen enkele foto komen
Heb ik nooit gezegt maar of ik het er mee eens ben....quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan met het verkeerde gezelschap meegaat!
Ik ben wakker , goedemorgen beertjequote:Op zondag 12 september 2004 09:12 schreef beertje_ het volgende:
Al iemand wakker of komt er vandaag niemand opdagen??
proostquote:Op zondag 12 september 2004 09:46 schreef Hayk het volgende:
Tot straks beertje_!!!!
* Hayk Koffie zet, krantje pakt....
Had je ook maar moeten komenquote:Op zondag 12 september 2004 18:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
*is nieuwsgierig!
Tja, dat is denk ik iets waar we het vanmiddag al even over hadden, 't is ook een kwestie van smaak en interesse natuurlijk..quote:Op zondag 12 september 2004 18:17 schreef beertje_ het volgende:
...zitten wat aardige foto's tussen maar kan niet echt zeggen joepie geweldig...
quote:Owja, k'heb zere voeten
Zeker wel! Gelukkig had ik m'n digitale camera ook bij me, zodat ik daar even mee verder kon, hoewel die natuurlijk veel minder mogelijkheden heeft. Nu moet ik alleen zorgen dat ik het rolletje nog even vol krijg zodat die afgedrukt kan worden!quote:Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef Nato het volgende:
enne.. Sub: ondanks de lege batterijen toch nog een tevreden gevoel overgehouden..?
Jammer van de laatste foto,dat die boom zo in het midden staat.quote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef beertje_ het volgende:
Hier alvast een aantal foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen meer
Dat is geen boom maar een buxusje van ongeveer 60 cm hoogquote:Op maandag 13 september 2004 12:26 schreef apestartje het volgende:
[..]
Jammer van de laatste foto,dat die boom zo in het midden staat.
1ste punt:quote:Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef Nato het volgende:
..die tweede vind ik niet om áan te zien.. maar dat zal wel aan mij liggen
..maar die vijfde precies mijn smaak.. (hobbelt een dezer dagen nog eens terug) zevende is ook goed gelukt dacht ik..?
K'zal niet weten welke je bedoeldquote:Op maandag 13 september 2004 19:11 schreef Hayk het volgende:
Hey! Leuke foto's allemaal! Alleen die eerste van die laatste serie mag er van mij wel uit, beertje_!
Het is woensdagquote:Op zondag 12 september 2004 20:39 schreef Hayk het volgende:
Het was inderdaad een geslaagd daagje.... Mijn dia's gaan morgen naar de diadokter... Zo snel mogelijk daarna achter de compu klimmen en de boel bijregelen want sensia100. Dinsdag of woensdag online!!!
* Hayk Geeft de scanner een schopquote:Op woensdag 15 september 2004 12:42 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Schiet eens op Hayk
Ah vandaar, kom zegmaar nooit op het Heerepleinquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:25 schreef Hayk het volgende:
Hahahahaa! Ik dacht dat dat ding onmisbaar is.... bijna alle bussen komen er langs! Die ING mega-automaat staat aan het Hereplein, naast Camera
Sorryyyyy, ik had niks moeten zeggen.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:59 schreef Hayk het volgende:
Beertje_, dat blauw klopt inderdaad wel. Ik had nog even geen tijd om écht heftig te gaan soepen. Die blauwe waas heb ik tot nu toe op élk Sensia100 rolletje gehad, maar kost wat tijd om er mooi uit te poetsen...
Op die @$%^@-film, ja! *pakt valiumpje*quote:Op donderdag 16 september 2004 20:30 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Sorryyyyy, ik had niks moeten zeggen.
K'wist niet dat je kwaad werd![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:44 schreef Nato het volgende:
..groen..?![]()
Nou.. ik vind het wel iets hebben, zou bijna zeggen: het geeft een misterieus / dreigend / romantisch tintje, vooral bij het CS.. De gekleurde fietsen zorgen voor de controversie, en brengen je terug van het idillische plaatje naar de werkelijheid..quote:Op zondag 26 september 2004 13:30 schreef Subhuman het volgende:
De lucht was die dag te fel denk ik, daardoor krijg je wat overstraalde foto's doordat de lucht heel erg overbelicht raakt. Dat is bij de eerste heel duidelijk te zien en bij de tweede ook, zij het in wat mindere mate.
neeee! dat kan ééécht nie!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:20 schreef Subhuman het volgende:
Dus dat zal toch tot morgen moeten wachten...
* hayk slaat een wigje onder de monitorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:55 schreef Subhuman het volgende:
Ik zie trouwens ineens dat die nieuwe CS foto heel erg scheef is!
Niet op letten aub!
Ik heb dit heel gauw in elkaar geflanst in Photoshop.
Dat is de makkelijkste oplossing!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:02 schreef Hayk het volgende:
[..]
* hayk slaat een wigje onder de monitor
Moet het centrale meetingtopic dan vervuild met de Buitenlandmeetings (Zuid-Denemarken in casu)????quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
pssssssssssst...meeting-topic?
Goed plan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:39 schreef Bowiefan het volgende:
tijd voor een sub sub forum
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:42 schreef Bowiefan het volgende:
ik dacht meer aan een FOT / zuid denemarken forum![]()
Lijkt het wel op, we hebben alleen nog niks concreet, behalve dan dat er wel veel mensen interesse hebbenwat de beesten ervan vinden moet je altijd weer afwachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:49 schreef Subhuman het volgende:
Maar wat PdeHoog dus bedoelde is dat er waarschijnlijk een hele grote Emmen-meet aan gaat komen!
datums willen we horenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, we hebben alleen nog niks concreet, behalve dan dat er wel veel mensen interesse hebbenwat de beesten ervan vinden moet je altijd weer afwachten
Tenks!!! Een aantal ben ik zelf ook wel blij mee. Waar ik wel naar benieuwd ben... Hoe wordt bovenstaand voor-de-boeg-schotje ontvangen???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:44 schreef beertje_ het volgende:
Mooi Hayk![]()
Ja sorry die had ik apart moeten vermeldenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:53 schreef Hayk het volgende:
[..]
Tenks!!! Een aantal ben ik zelf ook wel blij mee. Waar ik wel naar benieuwd ben... Hoe wordt bovenstaand voor-de-boeg-schotje ontvangen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |