* Vol spanning toekijkt *quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ondertussen in de FOK-kantine zweten ajuu en wiz nog steeds onbeslist verder
ajuu: jij speelt vals, jij gebruikt je wizarddragon krachten!
wiz: zweetbuil! hahahaha! ik ga winnen!!!!!!!!!!
Ik durf niet te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Vol spanning toekijkt *.
Ik laat je winnen..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Trustequote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
*buikgriep heeft sinds gister*
doe-doei!
Ik vraag me af wie zal winnen? het blijft zo een beetje gelijke strijd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ajuu voelt de druk groter worden naarmate wiz steeds meer krachten in het spel gooit. vertwijfeld gaat hij met zijn linkerhand naar de bovenste knopen van zijn blouse en doet ze los. niet geimponeerd door ajuus borsthaar drukt wizzardragon nonchalant nog wat harder door, totdat zijn voorzichtig trillende neusvleugels de eerste cohorten van ajuus biologische wapen signaleren.. de kaas- & zweetlucht aanval doet wat er van verwacht mag worden, en ajuus ziet met volle tevreden de ogen van wiz rollen en de greep op het handjedrukken minder worden... met een laatste krachtinspanning wordt de inmiddels bewusteloze wizzard knock-out gedruk...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Doeii!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
doe-doei!
Ocharme. truste ajuu.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
doe-doei!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
ajuu voelt de druk groter worden naarmate wiz steeds meer krachten in het spel gooit. vertwijfeld gaat hij met zijn linkerhand naar de bovenste knopen van zijn blouse en doet ze los. niet geimponeerd door ajuus borsthaar drukt wizzardragon nonchalant nog wat harder door, totdat zijn voorzichtig trillende neusvleugels de eerste cohorten van ajuus biologische wapen signaleren.. de kaas- & zweetlucht aanval doet wat er van verwacht mag worden, en ajuus ziet met volle tevreden de ogen van wiz rollen en de greep op het handjedrukken minder worden... met een laatste krachtinspanning wordt de inmiddels bewusteloze wizzard knock-out gedruk...
Tis reclame avond.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:30 schreef Timmah het volgende:
Yvonne...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
ajuu voelt de druk groter worden naarmate wiz steeds meer krachten in het spel gooit. vertwijfeld gaat hij met zijn linkerhand naar de bovenste knopen van zijn blouse en doet ze los. niet geimponeerd door ajuus borsthaar drukt wizzardragon nonchalant nog wat harder door, totdat zijn voorzichtig trillende neusvleugels de eerste cohorten van ajuus biologische wapen signaleren.. de kaas- & zweetlucht aanval doet wat er van verwacht mag worden, en ajuus ziet met volle tevreden de ogen van wiz rollen en de greep op het handjedrukken minder worden... met een laatste krachtinspanning wordt de inmiddels bewusteloze wizzard knock-out gedruk...
En dat was het weer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis reclame avond..
Mjah.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat was het weer..
Korte reclame zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat was het weer..
Nou ik vind één keer per week FOK!Radio wel lang genoeg hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:42 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Korte reclame zijn.![]()
Eigenlijk wel ja ik lust geen FOK!Radio.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik vind één keer per week FOK!Radio wel lang genoeg hoor..
Waar?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Ok, dat was een erg leuke avond
Heb je op bed gelegen met je nieuwe huisgenoot?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Vertel?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Nee, die huisgenoot is niksquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je op bed gelegen met je nieuwe huisgenoot?
Je amerikaanse footballhunk?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Eerst ophef zaaien en vervolgens doen alsof je neus bloedt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, die huisgenoot is niks
Maar verder ga ik niks vertellen. We wachten het allemaal rustig af
Tsss... homo's ook.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eerst ophef zaaien en vervolgens doen alsof je neus bloedt.
Footballhunk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je amerikaanse footballhunk?
gezondheid!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
Ook hoi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
Ja. Hallo en Trusten enzo! Zo..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
Chinees is best een leuke taal trouwens..quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:03 schreef andromeda1968 het volgende:
Jullie praten chinees voor mij ik begrijp er geen snars meer van.![]()
Vreemde taal?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja. Hallo en Trusten enzo! Zo...
.
Dat geloof ik best, maar euh nu is het al moeilijk genoeg hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Chinees is best een leuke taal trouwens...
Wat leuk voor je.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh mijn dag was ook geweldig.
Ik ga natuurlijk niet zeggen waarom.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wat leuk voor je.![]()
*jammer zijn*quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet zeggen waarom.
Ga dan in de tuin naar muziek luisteren.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:10 schreef Jerruh het volgende:
maar...maar... ik ben nog zo....actief....
ik vond lowlands zooo retegaaf!!!!!
Nou.. Mooi ben jij...!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
*verveel*.
*vriendjes wakker zijn* :')quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
*verveel*.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. Mooi ben jij...!.
Ik wist niet eens dat je nog op was.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
Truste![]()
Ja! hé.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. Mooi ben jij...!.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat zegt JA ook altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. Mooi ben jij...!.
Truste Vlarpje.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:12 schreef Vlarp het volgende:
Truste![]()
*terugkijk*quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:18 schreef G_E het volgende:.
[doofstommode]quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Holaquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik vandaag naar mijn kleine ah-tje liep, overviel me opeens de gedachte "oh god, Ang3l is weer terug, straks staat-ie bij de bananen te twijfelen dus Max Havelaar en Chiquita, en wat moet ik dan. Hard wegrennen? Wegduiken? Capuchon over mijn ogen trekken? Uiteneindelijk leek het mij het beste om het AH-mandje op mijn hoofd te zetten zodat-ik niet herkend zou worden, maar de mandjes waren op.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik was aan het panieken want ik had de autodeur dichtgesmeten op slot met de sleutels er nog inquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:30 schreef G_E het volgende:
[..]
Toen ik vandaag naar mijn kleine ah-tje liep, overviel me opeens de gedachte "oh god, Ang3l is weer terug, straks staat-ie bij de bananen te twijfelen dus Max Havelaar en Chiquita, en wat moet ik dan. Hard wegrennen? Wegduiken? Capuchon over mijn ogen trekken? Uiteneindelijk leek het mij het beste om het AH-mandje op mijn hoofd te zetten zodat-ik niet herkend zou worden, maar de mandjes waren op..
En Ang3l was er niet..
En is Pup hier ook van op de hoogte?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Is verdorie mijn aangetrouwde husband-homo op Lowlands... weet ik dat niet!
En hij niet van mij! Hadden we gvd ff ons huwelijk kunnen redden.... maar dat wisten we niet!
Komen we net op MSn achter........
Is G_E net op tijd ontsnapt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik was aan het panieken want ik had de autodeur dichtgesmeten op slot met de sleutels er nog in![]()
Ik ging fuxxje ophalen
Zonder autosleutels?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging fuxxje ophalen
Gelukkig ligt M. veel te ver uit de buurt om in de tour opgenomen te worden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef G_E het volgende:
Eigenlijk zou er een keer een meet moeten komen, waarbij je onder begeleiding van een Gids een tour kan maken langs alle [homo]-locaties.
Start bij de boerderij van Pup & Ang3l, dan naar de dansschool en het kleine AH-tje van G_E en de Thais voor thuis, op weg naar Zwolle waar we de beroemde parkeerplaats bezoeken waar Waxxer op uit kijkt en dan door naar Dinxperloo waar we het gemeentehuis bezoeken en de dokterspraktijk van Pappawax. Enzovoort.
Nee, met.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:34 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Zonder autosleutels?![]()
Geen idee. Is van voor zijn tijd. Ik spreek m'n echtgenoot nog nauwelijks, dus de relatie is wat aan de lauwe kantquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En is Pup hier ook van op de hoogte?
Nou da's lekker vervelend inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, met.
Maar ik stopte ff langs de weg om te bellen naar huis, want ik kwam tot de conculsie dat ze weg waren op vakantie en vanaaf terug zouden komen maar ik wist niet precies hoe laat. Omdat ik de foon niet uit me broek gevist heb ben ik ff gestopt op een parkeerplaats. Bellen. Mooi weer, dus ff uit auto. Hoppa deur dicht. Op bankje gaan zitten. Bel bel. Aha, ze waren thuis. Ok, opgehangen.
terug naar de auto.... op slot. Handig, dat automatisme. Tenzij..... je de sleutels op het slot hebt zitten
Tuurlijk niet. We moeten ook heel langs Spanje!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig ligt M. veel te ver uit de buurt om in de tour opgenomen te worden..
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We moeten ook heel langs Spanje!.
En Parijs!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We moeten ook heel langs Spanje!.
Het is geen minimeet! Het is The European Tour!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef G_E het volgende:
Pffft.... Alsof er iemand mee zou gaan naar een minimeet in Parijs..
Uhoh.. * Opruim *quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
We beginnen bij het dakraampje en de beestjeswinkel van Timmah!.
Ja graag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Uhoh.. * Opruim *.
Parijsquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef G_E het volgende:
Pffft.... Alsof er iemand mee zou gaan naar een minimeet in Parijs..
Dansen begint weer vanaf vandaag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
En we gaan naar de boerderie en dansschool van Ang3l en Pup (en Fuzz) en het kleine AH-tje en de Thais voor Thuis van G_E en en en...
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is geen minimeet! Het is The European Tour!.
Kijk, dit is nou nuttige informatie. Heb je niet ergens een rooster liggen ofzo, dat ik weet wanneer ik m'n AHtje moet ontwijken en ik maar beter naar de XL kan gaan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansen begint weer vanaf vandaag.
JERRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH!!!!!!!!!! Morgen om 21:00 bij de aldi in de hoogstraat!!!!!!!
We nemen het ook allemaal op met de camera. En we nemen zo'n dictafoongeval mee van journalist Waxx. "Zeg eens meneer thais voor thuis....Bent u homo, ja of nee? Zo ja, wat is uw nr.... zo nee, waarom niet?"quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:51 schreef G_E het volgende:
Ik zie me al een hele roedel homo's naar binnen stormen bij de TvT en die jongen daar helemaal uithoren..
Inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Sex & The City seizoen 1 op Net 5..
Viva Españaquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We nemen het ook allemaal op met de camera. En we nemen zo'n dictafoongeval mee van journalist Waxx. "Zeg eens meneer thais voor thuis....Bent u homo, ja of nee? Zo ja, wat is uw nr.... zo nee, waarom niet?"
volgens mij op www.brucedancefactory.nl of zoquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou nuttige informatie. Heb je niet ergens een rooster liggen ofzo, dat ik weet wanneer ik m'n AHtje moet ontwijken en ik maar beter naar de XL kan gaan?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Viva España.
Hey u bent er ook nog!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Viva España.
Scheelt weer reistijd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:57 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Owh ja da's juist ook ik ben der al.![]()
Maar... Maar.. Dan ziet hij mijn dakraampje enzo toch niet?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Scheelt weer reistijd..
Ow ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar... Maar.. Dan ziet hij mijn dakraampje enzo toch niet?.
Volgens mij moeten we nog even werken aan de route.. als we ook de plaatsen van andere Heaumeaux willen zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja..
Nou hij wil vast wel je dakraampje en beestjeswinkel zien. En daarna gaan we door naar de Bijenkorf, Simply Bread en Gall & Gall van Beav..
Sommige heaumeaux hebben geen plaatsen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we nog even werken aan de route.. als we ook de plaatsen van andere Heaumeaux willen zien..
Ik ben ook erg benieuwd naar de Ghetto van Ajuu trouwens..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige heaumeaux hebben geen plaatsen.. Scheelt weer in reistijd.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey u bent er ook nog!
Wat ik me nou afvraag he... heeft u het nu over uwzelf in de ondertitel?
Oh ja!! En de Alternate van Vlarp natuurlijk!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar de Ghetto van Ajuu trouwens...
Het plaatje werkt nietquote:
De COC van Waxje natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Dus....
Beav: bijenkorf, simply bread, gall & gall
G_E: AH-tje, TvT
Ang3l/Pup: Boerderij en dansschool
Timmah: Dierenwinkel en dakraam
Ajuu: Ghetto
Anything else?
Andro's Stekkie natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Dus....
Beav: bijenkorf, simply bread, gall & gall
G_E: AH-tje, TvT
Ang3l/Pup: Boerderij en dansschool
Timmah: Dierenwinkel en dakraam
Ajuu: Ghetto
Anything else?
*opschrijf*quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
volgens mij op www.brucedancefactory.nl of zo
Maar pas op, niet schrikken (die meneer in de amerikaanse vlag zo vaag in de opening en op de site? That's me)
Maar goed:
dinsdags van 21 tot 22 ben ik daar
en vrijdags van 19.30 tot zo'n 20.30 of later soms
Nu wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het plaatje werkt niet![]()
Ooo een smiley!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Ik zal wel springen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar... Maar.. Dan ziet hij mijn dakraampje enzo toch niet?.
Hou op!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooo een smiley!
Ik denk het is een plaatje met proof voor de ondertitel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:12 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hou op!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb je hem weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenacht mensen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouw......
Goe Nacht Wizardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenacht mensen
Oehquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:13 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenacht mensen
Was u ook naar LL?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kuch...kuchquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Andro's Stekkie natuurlijk..
Was ik maar naar Lowlands..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was u ook naar LL?
Ik vind u daar wel het tiepje voor
Tuurlijk man.. is gezellig. Als 3 man in uw bed passen.. past de Europatour er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:16 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Kuch...kuch![]()
![]()
Vind je? Ik zou wel willen, maar op 1 of ander manier komt er gewoon niks van terecht. Misschien volgend jaar. Maar ja zoiets zei ik ook al een jaar terugquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was u ook naar LL?
Ik vind u daar wel het tiepje voor
Ja, vind ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou wel willen, maar op 1 of ander manier komt er gewoon niks van terecht. Misschien volgend jaar. Maar ja zoiets zei ik ook al een jaar terug.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tuurlijk man.. is gezellig. Als 3 man in uw bed passen.. past de Europatour er ook nog wel bij..
Gezellig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:21 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik morgen naar de winkel:
Euh wat ik allemaal haal...... Champange....Tappas....mmm....Bier..... Sangria......Kaas.....Ham....
ik wordt nerveus.![]()
![]()
![]()
Voor een speciale gelegenheid?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:21 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Euh wat ik allemaal haal...... Champange....Tappas....mmm....Bier..... Sangria......Kaas.....Ham....
ik wordt nerveus.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:21 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
ik wordt nerveus.![]()
![]()
![]()
Voor de Europatour... wel opletten he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Voor een speciale gelegenheid?
Neuh..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Voor de Europatour... wel opletten he?.
Ga je wel mee? En heb je ook nog wat Privaat-terrein dat wij mogen verkennen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh..geen zin, tis al laat
woeii!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:21 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
ik wordt nerveus.![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef Ang3l het volgende:
Anyways, I'm off to bed!
Lichtjesestafette!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef Ang3l het volgende:
Anyways, I'm off to bed!
Ik ga niet mee, maar veel plezier iedereen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga je wel mee? En heb je ook nog wat Privaat-terrein dat wij mogen verkennen?.
Ja wees voorzichtig allemaal hé met de bus, ik zou het niet leuk vinden dat ze hier allemaal ladderzat voor mijn stoep liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Voor de Europatour... wel opletten he?.
Slaap zachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef Ang3l het volgende:
Anyways, I'm off to bed!
Slaapwel Ang3l.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef Ang3l het volgende:
Anyways, I'm off to bed!
*LOL* Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lichtjesestafette!.
.
Ja! woeii woeii woeii!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
woeii!.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja! woeii woeii woeii! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Euh....woeiiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Sleep tight Timmah!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:46 schreef Timmah het volgende:
Ik ga ook maar eens te bed... Trusten!.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
*snipper*
Dan zou ik het niet laten nee...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zin in.
Alleen jammer dat ik weer niet kon uitslapen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:37 schreef Sunjammer het volgende:
Dan zou ik het niet laten nee...
Komt da?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik weer niet kon uitslapen.
*koffie zet*
Bio-klok ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:39 schreef Sunjammer het volgende:
Komt da?
Typisch...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bio-klok ofzo?
Ga meestal rond 2 uur naar bed, en word dan tussen 8 en 9 weer wakker...
Ik doe niets anders dan slapenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tuuuupiesj.
Word je ook gaar van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
Ik doe niets anders dan slapen
Da's best vermoeiend *kuch*
Geen flauw idee? Ben geen bier gebruikerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Word je ook gaar van.
Trouwens, ik drink wel elke avond wat biertjes. Misschien slaap je daar korter maar efficiënter door?
*?*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
Je vriendenverzoek aan ****** is verstuurd. ****** heeft nu een mail gekregen met het verzoek om jouw vriendje te worden. Zodra ****** dit heeft goedgekeurd staan jullie bij elkaar in de vriendenlijst.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
*?*
Oh ok....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
't Ging meer om 't idee.
Af en toe het 'verloop' in de lijst wat compenseren met nieuwe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Oh ok....
't Ontgaat me
*begrijp*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Af en toe het 'verloop' in de lijst wat compenseren met nieuwe..
Je vriendenverzoek aan ****** is geweigerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:08 schreef DennisMoore het volgende:
Je vriendenverzoek aan ****** is verstuurd. ****** heeft nu een mail gekregen met het verzoek om jouw vriendje te worden. Zodra ****** dit heeft goedgekeurd staan jullie bij elkaar in de vriendenlijst.
'k Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je vriendenverzoek aan ****** is geweigerd.
Is het prettig om naar te kijken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
Gut, er loopt her een echte metroseksueel rond... tiswat.
Hij heeft er nog steeds geen webcam.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het prettig om naar te kijken?
Uiterst prettig zelfs...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het prettig om naar te kijken?
Wie is hij en waarom zou hij een webcam moeten hebben?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft er nog steeds geen webcam..
Och dat is in tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Uiterst prettig zelfs...
Vind z'n vriendin ook
Sunjammer. Omdat hij wel 's vaker zegt wat smakelijks te zien daar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is hij en waarom zou hij een webcam moeten hebben?
hhhhooooiiiii!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:40 schreef Semisane het volgende:
De wie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:37 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, de onbenaderbaren zijn er?
En jij gelooft dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sunjammer. Omdat hij wel 's vaker zegt wat smakelijks te zien daar.
*grin*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij gelooft dat?
voor de verslaafden onder ons, die tien keer per seconde op diezelfde vriendjesverzoekjesknop rammenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je vriendenverzoek aan ****** is geweigerd.
Dus je bent ontlurkt zeg maar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:01 schreef Raspoetin het volgende:
Goede middag iedereen!
Heb een beetje gelurkt, en het lijkt me hier wel leuk te zijn.![]()
Haha! ja idd zo kan men het ook beschouwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dus je bent ontlurkt zeg maar?
Ik zou niet durven.... en ik kan het trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor de verslaafden onder ons, die tien keer per seconde op diezelfde vriendjesverzoekjesknop rammen.
mogguh.
ja, jij bent ontslaafdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.... en ik kan het trouwens ook niet.
Hoi! Jerruh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef Jerruh het volgende:raspoetin
.
Goed opgemerkt! DennisMoore!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
Lover of the Russian Queen?
Het is wel middag hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:41 schreef WAik het volgende:
mogguh![]()
Dat is idd zéér irritant en onbeleefd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant is dat, gay.nl'ers die nét lang genoeg online zijn om één berichtje te beantwoorden, en dan weer vertrokken zijn.
Vragen ze bv "Alles goed?" en wachten ze niet netjes even op antwoord..
hmmjah, zo communiceer ik altijd... ff 1 berichtje, en de ander is meestal ook offline. dus dan ga ik zelf weer snel offline na het versturen, maar dan gaat er iemand anders opeens tegen me aan praten. als je dan geen tijd hebt (lees: geen prioriteit er aan geeft) dan is het weer niet goed... pffffquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:44 schreef Raspoetin het volgende:
[..]
Dat is idd zéér irritant en onbeleefd.![]()
Heeeey waxxer!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hhhhooooiiiii!!!Hoe gaatíe met jou???
![]()
Vervelende situatie eigenlijk om zo met elkander te comuniceren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmjah, zo communiceer ik altijd... ff 1 berichtje, en de ander is meestal ook offline. dus dan ga ik zelf weer snel offline na het versturen, maar dan gaat er iemand anders opeens tegen me aan praten. als je dan geen tijd hebt (lees: geen prioriteit er aan geeft) dan is het weer niet goed... pffff
Nouja, ligt er ook aan wát je zegt/vraagt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:03 schreef Raspoetin het volgende:
Vervelende situatie eigenlijk om zo met elkander te comuniceren.![]()
Ja je hebt gelijk het hangt er natuurlijk van af van wát je zegt/vraagt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, ligt er ook aan wát je zegt/vraagt.
Iets als 'alles goed?', en dan niet op een antwoord wachten, is dom.
hoi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:13 schreef Cybart het volgende:
en zat ik weer achter mijn eigen PC....terug in NL
*aftel wat*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:07 schreef DennisMoore het volgende:
*aftel*
Mijn aantal posts op Fok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef Raspoetin het volgende:
*aftel wat*
Hahaha!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn aantal posts op Fok..
30000 maar? amateurquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn aantal posts op Fok..
Jij gaat richting de 40.000quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
30000 maar? amateur.
ja bijna 40000quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij gaat richting de 40.000.
Maarja, jij bent echt SC'er, en was ook mod..
64 per dag!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:26 schreef Jerruh het volgende:
en tja, slowchatter he haha, alhoewel me gemiddelde echt ver is gedaald.
ik van 99 naar 64....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
64 per dag!.
(Ik ben gedaald van 32 naar 29 nu.)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is Zaandam [HOMO] toch een saai dorp topic.
Jermans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:22 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eey psstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik van 99 naar 64.....
Hmm, zie jij het hem doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey psst
Dansseizoen is weer heropend... nieuwe lessen, nieuwe cursussen.... nieuwe leden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey psst
Dansseizoen is weer heropend... nieuwe lessen, nieuwe cursussen.... nieuwe leden?
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, zie jij het hem doen?
Ja idd, als je het denkt leuk te vinden hoef je je alleen maar over te laten halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Hij miept zelf dat ie't ergens wel leuk vind... nah doen dan!
(ZIELTJES WERVEN... VANAVOND GAAT M'N BESTE VRIENDIN OOK MEE)
OW OOPS, CAPSLOCK
Krijg ik weer een gratis avro-bodequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja idd, als je het denkt leuk te vinden hoef je je alleen maar over te laten halen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]ik durf nie, bij ander inzien
vanavond kan ik niequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Hij miept zelf dat ie't ergens wel leuk vind... nah doen dan!
(ZIELTJES WERVEN... VANAVOND GAAT M'N BESTE VRIENDIN OOK MEE)
OW OOPS, CAPSLOCK
Officiele seizoen opent pas in sept ergens (jakkes, moet ik weer optredenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanavond kan ik nie.
Nee, het zou wel wat raar zijn als je gaat kromliggen in de Orange-shop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:31 schreef Waxxer het volgende:
oh ja en dan nog dat verhaal van mijn telefoonik koop een simlockvrije Nokia 3310 en dan van 't voorjaar ga ik wel ergens anders heen of verleng ik mijn abo. Ik laat hem iig niet maken en ik ga niet kromliggen voor een toestel in de Orange-shop
Nou... we zijn wel wat gewend hoor hier in Zwollequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het zou wel wat raar zijn als je gaat kromliggen in de Orange-shop.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het zou wel wat raar zijn als je gaat kromliggen in de Orange-shop.
Ik wil graag de Sony Ericsson K-Zevenhooooooohhhhhhnderdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:41 schreef Raspoetin het volgende:
[..]
!
Geen slechte smaak S.E.K-700!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil graag de Sony Ericsson K-Zevenhooooooohhhhhhnderd
Geinig toestelletje, kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil graag de Sony Ericsson K-Zevenhooooooohhhhhhnderd
Jaja, voor smaak kun je zeker bij mij terechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:51 schreef Raspoetin het volgende:
[..]
Geen slechte smaak S.E.K-700!![]()
Ik heb ook een 3310. Die dingen gaan dus nooit kapot en hebben een heerllijk menu!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:31 schreef Waxxer het volgende:
oh ja en dan nog dat verhaal van mijn telefoonik koop een simlockvrije Nokia 3310 en dan van 't voorjaar ga ik wel ergens anders heen of verleng ik mijn abo. Ik laat hem iig niet maken en ik ga niet kromliggen voor een toestel in de Orange-shop
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geinig toestelletje, kende ik nog niet.
[afbeelding]
75 euro retour voor ouwe gsm?
Oh, hmm... da's alleen voor bepaalde gsm's. Stom.
LOL heb je nou je ouwe teruggekregen of garantie of verzekering?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]hij is toch echt leuk?? Vind ik dan. Tenminste geen poppenkastding en toch veel mogelijkheden, geen klepjes enz enz enz.
Met zo'n duim omlaag
Hai!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:01 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb ook een 3310. Die dingen gaan dus nooit kapot en hebben een heerllijk menu!
Hahaha!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, voor smaak kun je zeker bij mij terechten dan ben ik niet eens een wappernicht!
Nou ik heb hem nog steeds, nog steeds irritant het spraakgeluid. Ik koop er binnenkort even een, kost 59 euro, dus valt me meequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:03 schreef xman het volgende:
[..]
LOL heb je nou je ouwe teruggekregen of garantie of verzekering?
Duim omlaag vanwege die neppe 75 euro terug actie, die dan alleen geldt voor inruil van bepaalde gsm's.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:01 schreef Waxxer het volgende:hij is toch echt leuk?? Vind ik dan. Tenminste geen poppenkastding en toch veel mogelijkheden, geen klepjes enz enz enz.
Met zo'n duim omlaag
oowww okequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Duim omlaag vanwege die neppe 75 euro terug actie, die dan alleen geldt voor inruil van bepaalde gsm's.
K700i klinkt leuk wel, beter nog dan de T630 (waar ik aan zat te denken).
Anders moet je http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/4 ff in de gaten houden. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oowww oke![]()
*pfieuw*
de T630 zou dan wel weer gratis zijn als ik verleng, maar ik ga toch eens kijken van 't voorjaar wat andere providers bieden
Shit..nou wil ik er ook een!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k700-review-8.php
Mja Kiki is een soort excor... ecxor... xores... eksorsistquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:43 schreef G_E het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Pupje zit samen met de kleine zeemeermin zomaar Ursula tegen d'r bek te meppen
Ingebouwde radio schijnt superhandig te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:40 schreef G_E het volgende:
Ik ben zelf heel gelukkig met m'n T630. Volgens http://mobile-review.com/index-en.shtml is de K700 een heel leuk dingetje, maar als ik naar de specs kijk, biedt ie t.o.v. de T630 geen dingen waar ik Grote Behoefte aan heb, terwijl hij minder lang met een opgeladen batterij doet.
*zéér handig zijn*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ingebouwde radio schijnt superhandig te zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
En wat is-ie daar nou psies aan het doen met z'n handen zo voor zijn kruis?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kingdom Hearts
Hij is nu bij de qwereld van de kleine zeemeermin
volgens mij heeft ang3l altijd gay minded screendumpsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:18 schreef G_E het volgende:
[..]
En wat is-ie daar nou psies aan het doen met z'n handen zo voor zijn kruis?.
Het lijkt erop als die kleine zeemeerman werd betrapt tijdens het ehm...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij heeft ang3l altijd gay minded screendumps.
Die stond toevallig bij de walkthrough heur!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij heeft ang3l altijd gay minded screendumps.
mooi he? echt woeiiiiiiiiiiiii haar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zulk haar wil ik ook
heb alleen nooit geduld.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is Zaandam toch een saai dorp.
egwel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
mooi he? echt woeiiiiiiiiiiiii haar!![]()
same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
egwel!
ik kan niet over die drempel heen waarbij me haar gewoon voor geen meter zit. dus dan ga ik altijd maar naar de kapper.
mjwa ik heb een hoge haargrensquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
same here
voor het weinige haar dat ik nog hebwaar ik nu om kan lachen
![]()
![]()
kijk maar
![]()
meestal heb ik toch een petje op
heel mooi superblauw petje
![]()
![]()
een scooter? word je pizzakoerier?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa ik heb een hoge haargrens. boeit me nie, maar daardoor moet mijn haar een langere weg afleggen voordat het lang lijkt
. ach jah, morgen heb ik mijn scooter, en dan doe ik elke dag een pet op
en als het op een gegeven moment lang genoeg is, ben ik stiekem over die drempel heen whehe.
ik word kasspekker van de overheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
een scooter? word je pizzakoerier?![]()
dry your eyes, mate![]()
Pupje heeft zo'n haar ongeveerquote:
eenschquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
That's just plain silly..
Me 2quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef G_E het volgende:
Ik kan sowieso erg jaloers zijn op jongens met van dat "zit altijd goed"-haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |