* Vol spanning toekijkt *quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ondertussen in de FOK-kantine zweten ajuu en wiz nog steeds onbeslist verder
ajuu: jij speelt vals, jij gebruikt je wizarddragon krachten!
wiz: zweetbuil! hahahaha! ik ga winnen!!!!!!!!!!
Ik durf niet te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Vol spanning toekijkt *.
Ik laat je winnen..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Trustequote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
*buikgriep heeft sinds gister*
doe-doei!
Ik vraag me af wie zal winnen? het blijft zo een beetje gelijke strijd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ajuu voelt de druk groter worden naarmate wiz steeds meer krachten in het spel gooit. vertwijfeld gaat hij met zijn linkerhand naar de bovenste knopen van zijn blouse en doet ze los. niet geimponeerd door ajuus borsthaar drukt wizzardragon nonchalant nog wat harder door, totdat zijn voorzichtig trillende neusvleugels de eerste cohorten van ajuus biologische wapen signaleren.. de kaas- & zweetlucht aanval doet wat er van verwacht mag worden, en ajuus ziet met volle tevreden de ogen van wiz rollen en de greep op het handjedrukken minder worden... met een laatste krachtinspanning wordt de inmiddels bewusteloze wizzard knock-out gedruk...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:24 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Doeii!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
doe-doei!
Ocharme. truste ajuu.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
doe-doei!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
ajuu voelt de druk groter worden naarmate wiz steeds meer krachten in het spel gooit. vertwijfeld gaat hij met zijn linkerhand naar de bovenste knopen van zijn blouse en doet ze los. niet geimponeerd door ajuus borsthaar drukt wizzardragon nonchalant nog wat harder door, totdat zijn voorzichtig trillende neusvleugels de eerste cohorten van ajuus biologische wapen signaleren.. de kaas- & zweetlucht aanval doet wat er van verwacht mag worden, en ajuus ziet met volle tevreden de ogen van wiz rollen en de greep op het handjedrukken minder worden... met een laatste krachtinspanning wordt de inmiddels bewusteloze wizzard knock-out gedruk...
Tis reclame avond.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:30 schreef Timmah het volgende:
Yvonne...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
ajuu voelt de druk groter worden naarmate wiz steeds meer krachten in het spel gooit. vertwijfeld gaat hij met zijn linkerhand naar de bovenste knopen van zijn blouse en doet ze los. niet geimponeerd door ajuus borsthaar drukt wizzardragon nonchalant nog wat harder door, totdat zijn voorzichtig trillende neusvleugels de eerste cohorten van ajuus biologische wapen signaleren.. de kaas- & zweetlucht aanval doet wat er van verwacht mag worden, en ajuus ziet met volle tevreden de ogen van wiz rollen en de greep op het handjedrukken minder worden... met een laatste krachtinspanning wordt de inmiddels bewusteloze wizzard knock-out gedruk...
En dat was het weer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis reclame avond..
Mjah.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat was het weer..
Korte reclame zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat was het weer..
Nou ik vind één keer per week FOK!Radio wel lang genoeg hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:42 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Korte reclame zijn.![]()
Eigenlijk wel ja ik lust geen FOK!Radio.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik vind één keer per week FOK!Radio wel lang genoeg hoor..
Waar?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Ok, dat was een erg leuke avond
Heb je op bed gelegen met je nieuwe huisgenoot?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Vertel?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Nee, die huisgenoot is niksquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je op bed gelegen met je nieuwe huisgenoot?
Je amerikaanse footballhunk?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Eerst ophef zaaien en vervolgens doen alsof je neus bloedt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, die huisgenoot is niks
Maar verder ga ik niks vertellen. We wachten het allemaal rustig af
Tsss... homo's ook.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Eerst ophef zaaien en vervolgens doen alsof je neus bloedt.
Footballhunk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je amerikaanse footballhunk?
gezondheid!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
Ook hoi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
Ja. Hallo en Trusten enzo! Zo..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh!
brak!
bed!
zo!
Chinees is best een leuke taal trouwens..quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:03 schreef andromeda1968 het volgende:
Jullie praten chinees voor mij ik begrijp er geen snars meer van.![]()
Vreemde taal?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja. Hallo en Trusten enzo! Zo...
.
Dat geloof ik best, maar euh nu is het al moeilijk genoeg hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Chinees is best een leuke taal trouwens...
Wat leuk voor je.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh mijn dag was ook geweldig.
Ik ga natuurlijk niet zeggen waarom.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wat leuk voor je.![]()
*jammer zijn*quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet zeggen waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |