abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21491281
En deel 5 is alweer geopend om volgepost te worden.

Laatste post uit 21 jaar, nog geen relatie gehad en maagd (deel 4) was de volgende:
quote:
Nogmaals meisje met one night stands zijn echt geen sletten. Het zijn sletten omdat je t zelf niet voor mekaar krijgt... Geen last van gelukkig. Je hoeft geen vriendje/vriendinnetje te hebben om sex met iemand te hebben. Gewoon lust en lol kan ook

[ Bericht 41% gewijzigd door UncleFunk op 23-08-2004 19:02:30 ]
pi_21491306
Mijn reactie of die ene user met de vreemde naam:

Dat klopt inderdaad. Gefrustreerde personen krijgen last van waandenkbeelden waarbij de leden van andere sexe als het ware gedemoniseerd worden. Ik denk dat je kost wat kost dat soort verwrongen gedachten (het zijn allemaal sletten of het zijn allemaal oversekste boeren) moet zien te voorkomen. Het is vergelijkbaar met een Nederlander die het herhaaldelijk aan de stok heeft met negers, die gedachte "Het zijn gewoon allemaal klootzakken" sluipt er dan ook in. Zulk soort gedachtes zijn erg hardnekkig.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21491309
graag alleen inhoudelijke posts en geen slowchat..
pi_21491336
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef Frenkie het volgende:
Mijn posts zijn altijd inhoudelijk.
pi_21491398
Moet alles beetje relativeren en je er zeker niet slecht door gaan voelen. Alle mensen zijn anders, en er loopt er heus wel eentje voor jou bij. Tuurlijk ben je wel jaloers omdat andere jongens blijkbaar elk meisje kunnen krijgen.Hoor je meisjes zeggen:ooooh,die slekker. En dan nog een ander meisje,oooh,daar zou ik wel eens wat mee willen doen!Mja,je hebt reden om jaloers te zijn dan,maar probeer dat toch te onderdrukke,zal heus wel eentje bij zijn dat jou ook leuk vind ;-).
pi_21491437
in plaats van om de 4 dagen een andere topic te beginnen, en je kan beter meteen beginnen met vrienden opbellen om uit te gaan en eraan te werken. want hier op het forum blijvenm hangen heeft weinig zin. : 20 regels benenden de forum staat deel 4 nog. ga op een andere manier je fame krijgen.

edit! hey kijk nou! deel 3 staat er ook nog.... beetje kansloos niet?
pi_21491500
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef coinbirddd het volgende:
in plaats van om de 4 dagen een andere topic te beginnen : 20 regels benenden de forum staat deel 4 nog. ga op een andere manier je fame krijgen.

Och jongen toch:
pi_21491583
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef coinbirddd het volgende:

Ik heb wel ergere dingen gezien
Tap tap tap
pi_21491629
deze topics gaan zooo snel vol en ik vind one night stands wel sletten
De wandelende spelvaut
pi_21491666
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:02 schreef muurjunky het volgende:
deze topics gaan zooo snel vol en ik vind one night stands wel sletten
Vond ik vroeger ook altijd, tot een goede vriendin van me eens vertelde 2 keer met een gozer (niet dezelfde gozer dus) die ze nauwelijks kende het bed in was gedoken zonder verdere bedoelingen, gewoon de sex... En zij is absoluut geen slet, ik had het ook helemaal niet van haar verwacht.
Tap tap tap
pi_21491673
quote:
Nogmaals meisje met one night stands zijn echt geen sletten. Het zijn sletten omdat je t zelf niet voor mekaar krijgt... Geen last van gelukkig. Je hoeft geen vriendje/vriendinnetje te hebben om sex met iemand te hebben. Gewoon lust en lol kan ook
Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.
pi_21491804
"Sletten", vreselijk woord, ik gebruik het ook wel eens, maar slik mijn woorden dan toch vaak weer in omdat ik inzie hoe oneerbiedig het is om iemand zo te noemen die gewoon van sex geniet..
pi_21491977
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.
Trouw vind ik heel belangrijk, geen one night stands voor mij dus
De wandelende spelvaut
pi_21492136
Heel eerlijk gezegd denk ik dat als ik dat voor elkaar zou krijgen er ook geen problemen mee zou hebben elke weer een andere dame voor tijdelijk te hebben, totdat je dan echt een relatie hebt natuurlijk, maar ja ik krijg dat niet voor elkaar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21492251
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef muurjunky het volgende:

[..]

Trouw vind ik heel belangrijk, geen one night stands voor mij dus
Trouw en one night stands hebben niet zo veel met elkaar te maken..
pi_21492296
trouw en one night stands hebben zelfs niets met elkaar te maken
  maandag 23 augustus 2004 @ 21:02:43 #17
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21494889
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef UncleFunk het volgende:

Ik zou dat ook niet sletterig willen noemen, helemaal niet. Als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik ook misschien wel doen. In mijn hoofd ben ik dus misschien ook wel een slet (voor zover je dat van een jongen kan zeggen), ik kan het alleen in de praktijk niet waarmaken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_21494929
PRecies, je enige remming is de realiteit
pi_21497704
pfff, het zou toch een keer leuk zijn als ik een lief meissie tegen zou komen. het feit dat ik maagd ben maakt nog neit eens zoveel uit, als je een goeie relatie hebt is dat geen probleem. De afgelopen jaren voornamelijk achter die kutcomputer gezeten, en niet tot nauwelijks uitgeweest.

Ik doe dat nog eigenlijk te veel maar het is iig al een heel stuk minder. Anyway, ik heb me ingeschreven voor een nieuwe studie en ga sporten om wat spieren te kweken. Ben verder van plan om wat meer contacten te gaan leggen. Ga volgende week even wat ongewenst haar voor goed laten verwijderen, dus dat kan geen problemen meer opleveren.

Dan moet het toch komend jaar lukken om een leuk meissie te ontmoeten
  Moderator maandag 23 augustus 2004 @ 23:24:48 #20
42184 crew  DaMart
pi_21498165
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet sletterig willen noemen, helemaal niet. Als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik ook misschien wel doen. In mijn hoofd ben ik dus misschien ook wel een slet (voor zover je dat van een jongen kan zeggen), ik kan het alleen in de praktijk niet waarmaken.
Ik denk niet dat ik dat zo zou doen, met iedere willekeurige meid het bed induiken, ik ben daarvoor denk ik iets teveel romanticus, en zie het nut van sex zonder relatie niet echt zo. Aan de andere kant, ik heb die ervaring niet, dus misschien kan ik er wel helemaal niet over oordelen.

Alleen zie ik mezelf niet zomaar met een willekeurige meid het bed induiken tenzij ik echt wanhopig wordt van het missen van enige ervaring op dat terrein.
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:27:32 #21
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21498240
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef DaMart het volgende:

Alleen zie ik mezelf niet zomaar met een willekeurige meid het bed induiken tenzij ik echt wanhopig wordt van het missen van enige ervaring op dat terrein.
Liever wil ik ook meteen een vaste relatie, maar bij gebrek daaraan zou ik andere opties best willen overwegen.

Maar dat is niet aan de orde, want een one night stand krijg ik zeker niet voor elkaar, een relatie zal misschien ooit wel eens kunnen lukken. Heel misschien...
pi_21498272
Sex zonder relatie kan in sommige delen van je leven een prima iets zijn. Een relatie is absoluut geen walhalla en kost een investering van tijd, moeite en investering die je geestelijk niet altijd kan of bereid bent te doen.

Even terugkomend op het vorige deel in deze serie, players hebben niet meer succes omdat ze meer kans hebben. Players hebben meer succes omdat ze zich bij voorbaat meer kansen toedichten en minder waarde hechten aan afwijzingen. Ze vinden namelijk die meiden toch niets meer dan lekker, dus als de reactie tegenvalt zijn er zat andere lekkere meiden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tranceptor op 23-08-2004 23:35:14 ]
pi_21498344
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Tranceptor het volgende:
Even terugkomend op het vorige deel in deze serie, players hebben niet meer succes omdat ze meer kans hebben. Players hebben meer succes omdat ze zich bij voorbaat meer kansen toedichten en minder waarde hechten aan afwijzingen. Ze vinden namelijk die meiden toch niets meer dan lekker, dus als de reactie tegenvalt zijn er zat andere lekkere meiden.
Hij heeft gelijk...
pi_21502279
Ik ben blij dat ik de mogelijkheid benut om een tijd lekker te kunnen sletten. Ik ben namelijk ook een slet in mijn hoofd en mocht ik dan toch ooit een keer een relatie krijgen, dan hoef ik me in ieder geval niet meer af te vragen hoe het zou zijn om eens met een andere meid te neuken.

En wat ik errug prettig vind, maar dat had ik al eens gezegd, is dat ik bloedmooie vrouwen kan neuken die in het echte leven gewoon totaal onbereikbaar zijn.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21502312
Dat totaal onbereikbare karakter van die vrouwen zit vooral in je hoofd. Bloedmooie vrouwen zijn net zo goed maar vrouwen...
pi_21502464
Ja precies, dat is ook zo. En ook altijd dat mooie vrouwen zo intimiderend zijn voor ons mannen slaat ook nergens op. Misschien is het wel een teringwijf 1e klas. Mooie vrouwen, die echt aardig zijn en ook nog eens hun leven op orde hebben zijn eerder een zeldzaamheid dan algemene regel.

Een truc is om je zo'n vrouw voor te stellen als een trol, of om haar een bijnaam te geven. Daarmee verlaag je in je kop haar status en wordt het makkelijker om erop af te stappen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21502519
Ik vind het uberhaupt prettiger om op mooie vrouwen af te stappen dan de 'wel leuke'. De 'wel leuke' hebben meestal een hoop poeha en weinig wol. De echte mooie vrouwen worden zelden (fatsoenlijk) aangesproken en kijken dan echt op dat er mannen zijn de wel normaal kunnen praten.
pi_21502612
Dat kopt zeker, alleen moet je dan wel die ballen hebben. Ik geef toe dat ik zover nog niet ben, of het moet een zakelijke opmerking zijn. Vanochtend trouwens tegen een leuke meid op mijn werk nee gezegd. Worked like a charm, ze gebruikte namelijk haar vrouwelijke charmes om iets voor elkaar te krijgen. En wat zeg je in zo'n geval dan? Precies, "Nee".
Gaap Goals rulezzz!
pi_21502675
Hehe, daar moet je nooit op ingaan:

'zou je niet eens wat te drinken voor me kopen?'
'gow ik heb zo'n dorst..'

Je hebt niet 'zover' te zijn, je moet het gewoon doen.Ik heb de ballen omdat ik het gewoon doe, niets meer niets minder.Ik voel me er ook niet per se heel tof bij als ik het ga proberen, maar goed you win some you lose some. Je hebt weken dat je een hoop mooie dames aanspreekt en dat je sjans hebt en je hebt weken dat je hoon ten deel valt.

Verschil is alleen dat echte 'players' daar niet over praten, die praten over overwinningen en dat is hetgene wat ze zich herinneren. Ook jongens als Frenkie worden wel eens uitgelachen door dames of afgewezen hoor. Dan kan onze R&P-pias zich af en toe wel als superstud voordoen, maar ook hij wordt echt wel eens in de zeik genomen. Verschil is enkel dat hij er niet mee zit en jij wel. Jij gaat in een hoekje zitten en je kut voelen en hij vind na 3 minuten een ander meisje om zich op te focussen.
pi_21502717
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben blij dat ik de mogelijkheid benut om een tijd lekker te kunnen sletten.
Ik vind naar de hoeren gaan niet rondsletten hoor..
dat lijkt mij meer een kwestie van je zak legen...
pi_21502749
Ben ik niet met je eens, maar goed, da's een verschil van interpretatie.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21503098
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik vind naar de hoeren gaan niet rondsletten hoor..
dat lijkt mij meer een kwestie van je zak legen...
Alles wat geld kost heeft weinig met sletten te maken vind ik.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:40:49 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21503444
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:09 schreef M_Schtoppel het volgende:

Ik ben blij dat ik de mogelijkheid benut om een tijd lekker te kunnen sletten.
Ik denk dat de kick van het voor elkaarkrijgen van one night stands is weten dat een meisje jou wil, dat er massa's meisjes zijn die jou willen. Als je naar de hoeren gaat dan willen ze jou niet, maar je portemonnee. Dat is ook tevens de reden waarom ik daar niet naartoe ga, ik geloof niet dat dat veel meer bevrediging op zal leveren dan het met mezelf spelen.
pi_21503470
In plaats van hier te slowchatten zouden jullie misschien eens naar buiten moeten gaan.
pi_21503611
Waar de vogeltje fluiten? Nee dank u, ben nu aan het "werk"

Ach weet je Plato, ik heb het je al vaker gezegd, het is niet zo zeer vervelend dat je er voor moet betalen als wel dat zo'n meid het niet met je doet omdat zij jou zo leuk en lekker vindt. Dus je hebt wel gelijk hoor.

Zo, en nu weer "hard" aan het werk. Koffie halen, blokje om lopen, bij Ton lekkere broodjes halen, etc. etc.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21503833
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kick van het voor elkaar krijgen van one night stands is weten dat een meisje jou wil, dat er massa's meisjes zijn die jou willen.
Als je dat wil en dat uitstraalt dan zijn die er ook.
pi_21504442
Ik weet dat dat in theorie waar is, maar hoe doe jij dat dan?
Gaap Goals rulezzz!
pi_21504546
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik weet dat dat in theorie waar is, maar hoe doe jij dat dan?
Gewoon je mindset veranderen. Zij zijn niet de catch, JIJ bent de catch. Jij bent degene die er toe doet en die belangrijk is, zij niet! Jij laat hen alleen zien dat jij de man bent door op ze af te stappen en WEL een normaal gesprek te voeren. Je gaat hen niet ZEGGEN dat jij de man bent en dat je zo lekker bent, dat WEET je! Vinden ze dat niet, dan hebben ze per definitie geen smaak en verdien jij beter

(trek dit niet in het extreme door, dit is meer hoe je je op zo'n moment ff moet voelen)

Ik heb gewoon het idee dat veel maagdelijke jongens ( een hele goede vriend van me is er zo ook een) zich veel te veel richten op de vrouwen. De vrouwen zijn degenen die veroverd dienen te worden, etc. Kijk, onthou Bart-Simpson's stappenplan en mijn aanvullingen. Dat weet je, maak dat je anker. Dat is iets waar je op terug kan vallen, je rollenpatroon wat eventueel nodig is/ de kleine dingetjes die je voor een vrouw interessant maken. Voor de rest ben JIJ de partij die zich moet laten veroveren. Jij geeft je niet zomaar weg, jij biedt niet zomaar aan er altijd voor ze te zijn. Jij geeft niet zomaar je telefoonnr aan iedereen, nee alleen als zij leuk tegen JOU doet. Jij hebt niets van haar te willen, zij is dom als ze niet ziet wat jij te bieden hebt. Je bent altijd goed genoeg zoals je bent.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tranceptor op 24-08-2004 11:45:38 ]
pi_21504626
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat de kick van het voor elkaarkrijgen van one night stands is weten dat een meisje jou wil, dat er massa's meisjes zijn die jou willen.
Voor mij is de kick gewoon dat ze leuk is op dat moment en dat ze zin heeft in seks.. net als ik. niks meer niks minder..
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:15:54 #40
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21505318
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als je dat wil en dat uitstraalt dan zijn die er ook.
Als je het kunt dan zijn die er, willen is niet genoeg. Ik wil het immers wel, maar ik kan het niet, of denk het niet te kunnen. Dat laatste is iets waar je over kunt discussiëren, maar dat eerste niet, want de wil is er wel.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:18:04 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21505362
Oeh reeks

maarja ik vind nogsteeds de leeftijd in de TT 2 jaar te jong
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:19:35 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21505394
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Gewoon je mindset veranderen. Zij zijn niet de catch, JIJ bent de catch. Jij bent degene die er toe doet en die belangrijk is, zij niet! Jij laat hen alleen zien dat jij de man bent door op ze af te stappen en WEL een normaal gesprek te voeren. Je gaat hen niet ZEGGEN dat jij de man bent en dat je zo lekker bent, dat WEET je! Vinden ze dat niet, dan hebben ze per definitie geen smaak en verdien jij beter

(trek dit niet in het extreme door, dit is meer hoe je je op zo'n moment ff moet voelen)

Ik heb gewoon het idee dat veel maagdelijke jongens ( een hele goede vriend van me is er zo ook een) zich veel te veel richten op de vrouwen. De vrouwen zijn degenen die veroverd dienen te worden, etc. Kijk, onthou Bart-Simpson's stappenplan en mijn aanvullingen. Dat weet je, maak dat je anker. Dat is iets waar je op terug kan vallen, je rollenpatroon wat eventueel nodig is/ de kleine dingetjes die je voor een vrouw interessant maken. Voor de rest ben JIJ de partij die zich moet laten veroveren. Jij geeft je niet zomaar weg, jij biedt niet zomaar aan er altijd voor ze te zijn. Jij geeft niet zomaar je telefoonnr aan iedereen, nee alleen als zij leuk tegen JOU doet. Jij hebt niets van haar te willen, zij is dom als ze niet ziet wat jij te bieden hebt. Je bent altijd goed genoeg zoals je bent.
proest als het zo moet hoeft het voor mij niet meer
pi_21505436
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als je het kunt dan zijn die er, willen is niet genoeg. Ik wil het immers wel, maar ik kan het niet, of denk het niet te kunnen. Dat laatste is iets waar je over kunt discussiëren, maar dat eerste niet, want de wil is er wel.
Je straalt uit dat je niet in jezelf gelooft, dat is het waarschijnlijk. Nee goed ik ken echt gozers die echt uitgesproken spuuglelijk zijn en gewoon een heel vervelend innerlijk hebben (helemaal niet leuk voor een meisje) en die krijgen het ook voor elkaar. Waarom jij niet dan?

Misschien hit je op de verkeerde vrouwen, heb ik soms ook handje van. Ik zoek altijd de meest vage, gestoorde, moeilijke wijven uit
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:25:13 #44
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_21505489
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
Kijk, onthou Bart-Simpson's stappenplan en mijn aanvullingen. Dat weet je, maak dat je anker. Dat is iets waar je op terug kan vallen, je rollenpatroon wat eventueel nodig is/ de kleine dingetjes die je voor een vrouw interessant maken. Voor de rest ben JIJ de partij die zich moet laten veroveren. Jij geeft je niet zomaar weg, jij biedt niet zomaar aan er altijd voor ze te zijn. Jij geeft niet zomaar je telefoonnr aan iedereen, nee alleen als zij leuk tegen JOU doet. Jij hebt niets van haar te willen, zij is dom als ze niet ziet wat jij te bieden hebt. Je bent altijd goed genoeg zoals je bent.
haahaaaa....
ongelooflijk.. ik krijg hier een beetje Magnolia-gevoel van (Tom Cruise als T.J.Mackey: "respect
the cock.. and tame the cunt!!")

alsof je met je stappenplan-boekje bij een meisje aankomt "hee wacht even, ik kijken even op
pagina 57 wat ik moet antwoorden als jij dit zegt...." nee je bent wat je bent en daar kun je
weinig aan veranderen (behalve te denken dat vrouwen poephoeren zijn die toch alleen
met meneer B. Pitt naar huis gaan...) (en dat werkt ook nog redelijk)
pi_21505531
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:25 schreef zurekop het volgende:

alsof je met je stappenplan-boekje bij een meisje aankomt "hee wacht even, ik kijken even op
pagina 57 wat ik moet antwoorden als jij dit zegt...."

Ik probeer te voorkomen he... er zijn mensen die het net ff te letterlijk gaan nemen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:29:12 #46
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_21505585
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

proest als het zo moet hoeft het voor mij niet meer
Ik neem aan dat jij er nog steeds vanuit gaat dat als jij de ware ontmoet, dat jullie het op een of andere manier kunnen voelen dat jullie voorbestemd zijn voor elkaar? En dat je geen rol hoeft te spelen; mensen moeten je maar nemen zoals je bent, want jij bent er van overtuigd dat dat genoeg moet zijn (de rest van Nederland niet, maar ok).

Hoe was het ook al weer:
idealistic -> frustrated -> defiant -> resigned -> aware -> decisive -> committed
Jij zit duidelijk nu in de 'defiant'-fase...
quote:
nee je bent wat je bent en daar kun je weinig aan veranderen
Als er iets niet waar is, dan is dit het wel...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_21505615
quote:

[..]

haahaaaa....
ongelooflijk.. ik krijg hier een beetje Magnolia-gevoel van (Tom Cruise als T.J.Mackey: "respect
the cock.. and tame the cunt!!")

pagina 57 wat ik moet antwoorden als jij dit zegt...." nee je bent wat je bent en daar kun je
weinig aan veranderen (behalve te denken dat vrouwen poephoeren zijn die toch alleen
met meneer B. Pitt naar huis gaan...) (en dat werkt ook nog redelijk)
Je hebt het niet begrepen.

Ga terug naar blz. 1 en lees het nog een keer. En nog een keer. Totdat je de essentie ziet.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:32:48 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21505654
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij er nog steeds vanuit gaat dat als jij de ware ontmoet, dat jullie het op een of andere manier kunnen voelen dat jullie voorbestemd zijn voor elkaar? En dat je geen rol hoeft te spelen; mensen moeten je maar nemen zoals je bent, want jij bent er van overtuigd dat dat genoeg moet zijn (de rest van Nederland niet, maar ok).

Hoe was het ook al weer:
idealistic -> frustrated -> defiant -> resigned -> aware -> decisive -> committed
Jij zit duidelijk nu in de 'defiant'-fase...
[..]

ok maar ik heb geen zin omzelf als "lekker hapje" te zien ! Zowiezo zou ik elke vrouw die mij leuk vind voor gek verklaren dus !
pi_21505708
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ok maar ik heb geen zin omzelf als "lekker hapje" te zien ! Zowiezo zou ik elke vrouw die mij leuk vind voor gek verklaren dus !
Waarom dat?
Misschien is ze dan wel gek. Gek op jouw.

WTF man, schat jezelf toch niet zo laag in joh! Wees eens effe lekker egoïstisch!
Kom op, als je zo denkt, dan lukt het nooit. En dat wil je niet? Toch?
Dus je hoeft jezelf niet als lekker hapje te zien, maar wel enigzins respect voor jezelf ja!
Je hoeft niet je eigen denkbeelden/idealen aan te passen voor een ander, dat niet. Maar je moet jezelf wel respecteren, en dan op zoek gaan naar iemand die JIJ leuk vind, en niet per se vanuit het standpunt denken van de vrouw.....van "oh, ZIJ vind mij niet leuk".
Nee, dat is de gang van zaken ondermijnen in je nadeel.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:37:12 #50
99533 zurekop
pi_21505737
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
hmmm plastic surgery?
of sessies met dr. Katz?
of misschien niet meer op internet komen en lekker andere dingen gaan doen?
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:38:12 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21505759
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:35 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

Kom op, als je zo denkt, dan lukt het nooit. En dat wil je niet? Toch?
ik moet stoppen in deze topics te posten want het maakt me eerlijk gezegd geen flikker uit.

zie ook een a-seksueel topic dat ik ooit geopend heb ... heb er op een of andere manier niet zon behoefte aan
pi_21505772
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dus je bent een smerig hap stront die liever in zijn eigen zelfmedelijden hangt, nou veel plezier ermee. Train uw linker of rechterhand!

Zolang je jezelf niet accepteert en waardeert verwacht het dan ook vooral van een ander niet.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:39:35 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21505790
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zolang je jezelf niet accepteert en waardeert verwacht het dan ook vooral van een ander niet.
zie post hierboven dat verwacht ik ook niet
pi_21505811
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik moet stoppen in deze topics te posten want het maakt me eerlijk gezegd geen flikker uit.

zie ook een a-seksueel topic dat ik ooit geopend heb ... heb er op een of andere manier niet zon behoefte aan
Ja, dan heb je hier idd niks te zoeken!
Posten heeft dan ook weinig nut.

Gegroet en succes.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:56:09 #55
99533 zurekop
pi_21506097
ik vind het toch mooi deze topics

net kleine (grote) jongetjes die allerlei theorieen verzinnen hoe ze film-ster kunnen
worden of de loterij kunnen winnen (terwijl de rest van nederland er vrolijk op
los neukt) haha

(doe er zelf ook hard aan mee hoor, dus geen kritiek ofzo )
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:58:53 #56
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21506160
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je straalt uit dat je niet in jezelf gelooft, dat is het waarschijnlijk. Nee goed ik ken echt gozers die echt uitgesproken spuuglelijk zijn en gewoon een heel vervelend innerlijk hebben (helemaal niet leuk voor een meisje) en die krijgen het ook voor elkaar. Waarom jij niet dan?

Misschien hit je op de verkeerde vrouwen, heb ik soms ook handje van. Ik zoek altijd de meest vage, gestoorde, moeilijke wijven uit
Mijn probleem is juist dat ik helemaal niet 'hit'. Vroeger ten minste niet, ik zet nu pas mijn eerse stappen, iets wat ik eigenlijk een jaar of acht geleden al had moeten doen.
pi_21506179
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:56 schreef zurekop het volgende:
ik vind het toch mooi deze topics

net kleine (grote) jongetjes die allerlei theorieen verzinnen hoe ze film-ster kunnen
worden of de loterij kunnen winnen (terwijl de rest van nederland er vrolijk op
los neukt) haha

(doe er zelf ook hard aan mee hoor, dus geen kritiek ofzo )
Met het verschil dat sommigen hier in jouw metafoor filmster zijn of loterij winnen...
pi_21506208
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Mijn probleem is juist dat ik helemaal niet 'hit'. Vroeger ten minste niet, ik zet nu pas mijn eerse stappen, iets wat ik eigenlijk een jaar of acht geleden al had moeten doen.
Hoe ging dat dan? Had je daar geen behoefte aan? Deed niemand dat in je omgeving?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:08:58 #59
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21506373
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef Tranceptor het volgende:

Hoe ging dat dan? Had je daar geen behoefte aan? Deed niemand dat in je omgeving?
De vrienden die ik toen had deden dat ook niet echt nee.

Of ik die behoefte niet had weet ik eigenlijk niet. Ik vond meisjes wel eens leuk natuurlijk, maar ik dacht er niet bij na om iets te doen. Achteraf gezien waren er destijds best meisjes in mij geïnteresseerd, maar ik deed daar nooit iets mee. Ik kan me bijvoorbeeld nog goed herinneren hoe in een zomer in een zwembad een meisje altijd mijn aandacht probeerde te trekken en zelfs letterlijk om mijn nek ging hangen. Maar het kwam helemaal niet in me op om daar iets mee te doen.

Pas toen ik twee jaar gelden voor de eerste keer echt verliefd werd begon ik het echt erg te vinden dat ik geen vriendin had. Van te voren had ik natuurlijk ook wel behoeftes, maar ik vond het niet echt erg. Daardoor is dus eigenlijk mijn achterstand ontstaan en die moet ik nu nog maar in zien te halen.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:10:57 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21506415
Waarom is het eigenlijk voor iedereen hier zo'n noodzaak ?
pi_21506500
Voor mij is het geen noodzaak op het moment, maar ik kan me voorstellen dat als je het zo lang zonder doet, zonder enige relevante ervaring die je vrienden wel hebben... dat je in ieder geval denkt iets te missen.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:17:07 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21506552
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
Voor mij is het geen noodzaak op het moment, maar ik kan me voorstellen dat als je het zo lang zonder doet, zonder enige relevante ervaring die je vrienden wel hebben... dat je in ieder geval denkt iets te missen.
ja dat is waar ... gelukkig is 80% procent van mijn vrienden ook maagd en over de 20
pi_21506615
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja dat is waar ... gelukkig is 80% procent van mijn vrienden ook maagd en over de 20
Schrale troost vind je niet. Eigenlijk is maar 1 vriend maagd, verder wat kennissen. Die zijn allemaal 20-24, dus het komt echt vaker voor. Je ziet echter weinig vrouwen nog maagd zijn op onze leeftijd.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:20:11 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21506629
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Schrale troost vind je niet. Eigenlijk is maar 1 vriend maagd, verder wat kennissen. Die zijn allemaal 20-24, dus het komt echt vaker voor. Je ziet echter weinig vrouwen nog maagd zijn op onze leeftijd.
de hoeren

maar wel vrij logisch van mannen wordt verwacht dat ze actief gaan lopen doen En bij vrouwen komt het veelal neer op een goede keus maken (uit iedereen die actief loopt te doen)
pi_21506664
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom is het eigenlijk voor iedereen hier zo'n noodzaak ?
Het gemis aan warmte en intimiteit, niet het missen van een relatie als relatie zijnde. Uiteraard zitten er nadelen aan een relatie, maar ik mis gewoon iemand om lekker mee te knuffelen en zo. Met gewone vriendinnen doe ik dat niet.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:23:53 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21506721
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:21 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het gemis aan warmte en intimiteit, niet het missen van een relatie als relatie zijnde. Uiteraard zitten er nadelen aan een relatie, maar ik mis gewoon iemand om lekker mee te knuffelen en zo. Met gewone vriendinnen doe ik dat niet.
ahaaa,

wel grappig knuffelen hmmm niet echt behoefte aan knuffelen ... ik ben helemaal niet lichamelijk ingesteld. Wel intressant om andermans drijfveren te horen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:25:59 #67
99533 zurekop
pi_21506766
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

inderdaad.. vrouwen hebben het voor het uitkiezen.
en als ze dan zo iemand als mij (of andere mensen in dit topic) kiezen weten ze
een ding zeker: een uitstekende garantie voor slechte seks
pi_21506786
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

de hoeren

maar wel vrij logisch van mannen wordt verwacht dat ze actief gaan lopen doen En bij vrouwen komt het veelal neer op een goede keus maken (uit iedereen die actief loopt te doen)
Dat vind ik dus ook zo'n foute veronderstelling, maar door er tegen aan te schoppen verander je er nix aan. Vrouwen zijn gewoon passief en lui over het algemeen. Grote bek, maar zelf durven ze nix. Dat is nu eenmaal zo helaas.
pi_21506813
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:25 schreef zurekop het volgende:

[..]

inderdaad.. vrouwen hebben het voor het uitkiezen.
en als ze dan zo iemand als mij (of andere mensen in dit topic) kiezen weten ze
een ding zeker: een uitstekende garantie voor slechte seks
Mijn ex had ook pas 1 vriendje voor me gehad en de sex tussen die twee stelde ook niet echt veel voor, maar dat was vuurwerk. Misschien ben je ook zo'n natuurtalent?

Knuffelen is fijn ja...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:31:48 #70
99533 zurekop
pi_21506914
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn ex had ook pas 1 vriendje voor me gehad en de sex tussen die twee stelde ook niet echt veel voor, maar dat was vuurwerk. Misschien ben je ook zo'n natuurtalent?
haha misschien wel... bef-koning nr.1....
ze weten niet wat ze missen.. laat dat hun straf zijn!
pi_21507058
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:31 schreef zurekop het volgende:

[..]

haha misschien wel... bef-koning nr.1....
ze weten niet wat ze missen.. laat dat hun straf zijn!
Dan altijd nog nr 2
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:40:40 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21507159
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is het inderdaad. Niet zo zeer dat ik het nu niet heb, maar dat ik het nooit gehad heb en bang ben het nooit te krijgen, dat is veel erger.

En toch ook die lichamelijke intimiteit waar seks natuurlijk een onderdeel van is. Dat is nou eenmaal voor 99,9% van de mensheid een groot verlangen en als je dat letterlijk nog nooit hebt gehad gaat dat aan je vreten.
pi_21507687
Leuk hoor, dat zo'n huilie topic zo goed loopt. Maar volgens mij blijven we in cirkeltjes praten. Beter kunnen we een maand of twee stoppen, dan terugkomen en een topic openen over wat wij losers ondernomen hebben om aan onze broodnodige knuffels te komen. Of andere vleselijke activiteiten.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:00:56 #74
67978 HenryHill
pi_21507726
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Leuk hoor, dat zo'n huilie topic zo goed loopt. Maar volgens mij blijven we in cirkeltjes praten. Beter kunnen we een maand of twee stoppen, dan terugkomen en een topic openen over wat wij losers ondernomen hebben om aan onze broodnodige knuffels te komen. Of andere vleselijke activiteiten.
Barbeque, ja lekker
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_21507802
Ik zit trouwens in de fase vanaf AWARE dus....

Engage!
Gaap Goals rulezzz!
pi_21508162
Waarom organiseren we niet een 'huilie'-meet onder begeleiding van ervaren jongens? Dat doen we dropping enzo ...
pi_21508359
Ik vraag me af wat bepaalde sujetten met ervaring eigenlijk zoveel in dit topic doen, is dat niet stiekem een heel klein beetje om het ego te strelen door de aanwezigheid van al die mannen die er helemaal niks van bakken? Tranceptor?

pi_21508670
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:27 schreef nozem het volgende:
Ik vraag me af wat bepaalde sujetten met ervaring eigenlijk zoveel in dit topic doen, is dat niet stiekem een heel klein beetje om het ego te strelen door de aanwezigheid van al die mannen die er helemaal niks van bakken? Tranceptor?

Het is meer verbondenheid omdat een hele goede vriend van mij zo in dit topic zou kunnen posten. Bovendien ben ik ergens diep verborgen een hulpvaardig iemand.

Ego heb ik al genoeg en dat wordt dagelijks gestreeld
pi_21514124
Goede seks is zeer eenvoudig hoor: PRATEN! Aangeven wat je wilt en wat de ander doen moet, tevens zelf ook vragen wat de ander wil en wat jij doen moet. Een ieder die dit in z'n oren knoopt is, zelfs als maagd, al beter in seks dan zeker 80% van de Nederlandse bevolking.
pi_21516720
Jongens, even terug van het vleselijke gerampetamp naar emoties. Ik mis dus gewoon echt de emotie in mijn leven. Ik mis de diepgang, het echt iets kunnen betekenen voor iemand. Het elkaar aanvoelen, het echt geven van gevoel. Dat is iets wat ik in vriendschappen duidelijk nauwelijks heb. Daarom heb ik ook zo het gevoel dat ik zoveel mis in mijn leven en begrijp ik ook maar moeilijk waarom voor sommige mensen alleen vriendschap voldoende is.

Hoe ervaren jullie dat?
Gaap Goals rulezzz!
pi_21516851
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jongens, even terug van het vleselijke gerampetamp naar emoties. Ik mis dus gewoon echt de emotie in mijn leven. Ik mis de diepgang, het echt iets kunnen betekenen voor iemand. Het elkaar aanvoelen, het echt geven van gevoel. Dat is iets wat ik in vriendschappen duidelijk nauwelijks heb. Daarom heb ik ook zo het gevoel dat ik zoveel mis in mijn leven en begrijp ik ook maar moeilijk waarom voor sommige mensen alleen vriendschap voldoende is.

Hoe ervaren jullie dat?
Vrijwel hetzelfde, eerlijk gezegd. De diepgang heb ik wel, door m'n studie en m'n werk, maar uiteraard niet in m'n relatie.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:13:19 #82
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21520712
quote:

Hoe ervaren jullie dat?
Ja, dat is waar, dat is ook wat ik mis. Diepgang vind ik wel in mijn vakgebied, maar dat is een heel ander soort diepgang.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:18:19 #83
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21520815
quote:

Hoe ervaren jullie dat?
Dat heb ik dus helemaal niet .... ik kan me absoluut niet invoelen in dingen als , geven en emoties enz. ( * Bosbeetle heeft een teveel aan onverschilligheid )
pi_21523618
Ik snap niet dat mensen het als "onzin" bestempelen dat als ik als reden geef dat er ook mensen zijn die eenvoudigweg te lelijk zijn om een partner te kunnen krijgen.

Want zelfs de lelijkste man zou niet met een oerlelijke vrouw gaan en vice versa. Iedereen wil iets wat redelijk oogt, ook al ben je zelf ook oerlelijk.

Andere aspecten zijn: Je oogt te vrouwelijk, babyface, te klein, een afwijking in het gezicht, wijnvlek, acné etc. Als je niet goed oogt dalen je kansen tot bijna 0.

Hoe kun je controleren hoe men je ziet? Klinkt lullig, maar probeer eens een vleeskeuring op www.hotornot.com. Zet je foto erop om te zien wat men van je vindt. Of kijk voor de lol eens op wat voor types vrouwen vallen.

Haal jij lager dan een 5? Geloof je dan nog steeds niet dat het gewoon aan je uiterlijk ligt? De stelling dat jij te lelijk/onaantrekkelijk qua uiterlijk bent is helemaal geen onzin. Het maakt niet uit hoe je innerlijk is, onaantrekkelijkheid bestaat gewoon. Een andere pré bij vrouwen is, dat je er gewoon "mannelijk" uit moet zien.

Hoe ga je met deze vloek om? Je zult je er bij neer moeten leggen, lees boeken hoe je louter met jezelf gelukkig kunt zijn.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_21524997
Ik wil niet lullig zijn hoor... maar als iedereen die in dit topic post daar nou es even een maand mee ophoudt en andere dingen gaat doen, maakt niet uit wat.

En elkaar dan eens laat weten of de 'geweldige' ideeen en theorien die hier besproken zijn buiten ook tot enige vordering hebben geleid.

Want in een week met +/_ 15 man vijf, ik ben een zielige onbegrepen maagd, topics vol posten lijkt me opzich ook niet erg nuttig.

pi_21525211
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil niet lullig zijn hoor... maar als iedereen die in dit topic post daar nou es even een maand mee ophoudt en andere dingen gaat doen, maakt niet uit wat.

En elkaar dan eens laat weten of de 'geweldige' ideeen en theorien die hier besproken zijn buiten ook tot enige vordering hebben geleid.

Want in een week met +/_ 15 man vijf, ik ben een zielige onbegrepen maagd, topics vol posten lijkt me opzich ook niet erg nuttig.

Vind ik ook!

Jullie moeten er wel wat voor doen he .
Zo te zien kunnen sommige het hier wel vinden met elkaar dus waarom spreken jullie niet af met elkaar, ga samen uit ofzo! of ga bowlen ofzoiets. lasergames . Uhm.. Zulke dingen.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 01:10:44 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_21525253
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 01:06 schreef River-X het volgende:

[..]

Vind ik ook!

Jullie moeten er wel wat voor doen he .
Zo te zien kunnen sommige het hier wel vinden met elkaar dus waarom spreken jullie niet af met elkaar, ga samen uit ofzo! of ga bowlen ofzoiets. lasergames . Uhm.. Zulke dingen.
Lasergamen? Zou dan wel een plek uitkiezen met veel jongens en meiden. Lekkere ontmoetingsplek
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 01:19:24 #88
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21525393
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 01:06 schreef River-X het volgende:

of ga bowlen ofzoiets. lasergames . Uhm.. Zulke dingen.
Ja, bowlen. Dat is echt de oplossing voor ons, 90% van de relaties ontstaat immers op de bowlingbaan.

Sorry, ik kon het niet laten. Ik snap wel wat je bedoelt, maar of het zinnig is om elkaar irl te ontmoeten valt te bezien.
pi_21525459
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 01:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Sorry, ik kon het niet laten. Ik snap wel wat je bedoelt, maar of het zinnig is om elkaar irl te ontmoeten valt te bezien.
Je zult er op liefdesgebied niet veel mee opschieten denk ik, tenzij je het met elkaar aanlegt op die meeting.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 01:27:57 #90
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21525512
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 01:24 schreef nozem het volgende:

[..]

Je zult er op liefdesgebied niet veel mee opschieten denk ik, tenzij je het met elkaar aanlegt op die meeting.
Nee precies en bovendien loop ik een risico op herkenning. Die besloten meeting van laatst durfde ik nog wel aan, maar een openbare meeting begin ik echt niet aan. Alleen alde gedachte dat iemand te weten zou komen dat ik Plato ben is onverdraaglijk.
pi_21527276
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:12 schreef thabit het volgende:
Goede seks is zeer eenvoudig hoor: PRATEN! Aangeven wat je wilt en wat de ander doen moet, tevens zelf ook vragen wat de ander wil en wat jij doen moet. Een ieder die dit in z'n oren knoopt is, zelfs als maagd, al beter in seks dan zeker 80% van de Nederlandse bevolking.
'Ik hou er wel van gepijpt te worden'
'Ow ja hoe doe ik dat dan'
'Nou je houdt mijn lul zo en je doet je mond zo en zo en dan lik je daar en daar'
'Ow ja'
'Doe ik het zo goed?'
'Nee schat, iets meer die kant op'

Als je de sufste seks ooit wil moet je vooral overal over praten, dan wordt het echt een nacht met passie (NOT!!!). Dat soort dingen hoort vanzelf te gaan, je kunt het hoogstens aanvullen van doe dit es das ook lekker. Onder de seks ouwehoeren/keuvelen is not done, je bent aan het neuken niet in je praatgroep~!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tranceptor op 25-08-2004 08:45:47 ]
pi_21527295
Mijn lul zo en mijn mond zo????

Ja, dat is inderdaad suffe seks want dan blow je jezelf man
Gaap Goals rulezzz!
pi_21527310
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef FatalException het volgende:
Ik snap niet dat mensen het als "onzin" bestempelen dat als ik als reden geef dat er ook mensen zijn die eenvoudigweg te lelijk zijn om een partner te kunnen krijgen.

Want zelfs de lelijkste man zou niet met een oerlelijke vrouw gaan en vice versa. Iedereen wil iets wat redelijk oogt, ook al ben je zelf ook oerlelijk.

Andere aspecten zijn: Je oogt te vrouwelijk, babyface, te klein, een afwijking in het gezicht, wijnvlek, acné etc. Als je niet goed oogt dalen je kansen tot bijna 0.

Hoe kun je controleren hoe men je ziet? Klinkt lullig, maar probeer eens een vleeskeuring op www.hotornot.com. Zet je foto erop om te zien wat men van je vindt. Of kijk voor de lol eens op wat voor types vrouwen vallen.

Haal jij lager dan een 5? Geloof je dan nog steeds niet dat het gewoon aan je uiterlijk ligt? De stelling dat jij te lelijk/onaantrekkelijk qua uiterlijk bent is helemaal geen onzin. Het maakt niet uit hoe je innerlijk is, onaantrekkelijkheid bestaat gewoon. Een andere pré bij vrouwen is, dat je er gewoon "mannelijk" uit moet zien.

Hoe ga je met deze vloek om? Je zult je er bij neer moeten leggen, lees boeken hoe je louter met jezelf gelukkig kunt zijn.
Bij vrouwen gaat het meer om het beeld dat je van jezelf geeft en hoe je presenteert (lichaamshouding) en hoe je overkomt dan over hoe je eruitziet. Als je echt spuuglelijk bent en laagopgeleid maak je volgens mij alleen geen kans. Alles wat daarboven zit (en dat is veel) maakt gewoon net zo goed kans. Omdat jongens zo gefocussed zijn op uiterlijk van een vrouw gaan ze die eisen ook aan zichzelf stellen, maar bij vrouwen werkt het nu eenmaal anders.

Gewoon een openbare meeting, dan komt iedereen naar Amsterdam en dan ga ik jullie begeleider uithangen. Dan gaan we wat tenten binnen (en dan niet zeiken dat het je tent niet is) en dan doen jullie je ding.

(Ik ben wel wat gewend hoor, so what dat iemand weet dat je Plato bent)
  woensdag 25 augustus 2004 @ 08:45:28 #94
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21527321
quote:
21 jaar, nog geen relatie gehad en maagd (deel 5)
dan ga je toch naar de wallen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21527327
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mijn lul zo en mijn mond zo????

Ja, dat is inderdaad suffe seks want dan blow je jezelf man
Ik weet niet waar je het over hebt
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:12:41 #96
99533 zurekop
pi_21530595
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:43 schreef Tranceptor het volgende:
Omdat jongens zo gefocussed zijn op uiterlijk van een vrouw gaan ze die eisen ook aan zichzelf stellen, maar bij vrouwen werkt het nu eenmaal anders.
hoe komt je daarbij? niet kut bedoeld hoor, maar dat is inderdaad de mening die je in alle
bladen leest, maar het blijft volgens mij een mening..
Ik denk nogsteeds dat het andersom is, gebaseerd op wat ik om me heen zie ( en bovendien
is het een vicieuze cirkel, want lekkere kerels hebben uiteraard een betere uitstaling/houding)
quote:
hmmmm.... ik zou geen huilie-meet-'n -greet doen... ga liever naar
http://www.selfhelpbooks.nl/
pi_21530740
Vrouwen letten heel weinig echt op puur uiterlijk, veel meer om je houding, je uitstraling, je glimlach. Als jongen kun je een wat minder uiterlijk nog compenseren, hoeft een vrouw bij mij niet te proberen.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:37:50 #98
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21531045
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:43 schreef Tranceptor het volgende:

Gewoon een openbare meeting, dan komt iedereen naar Amsterdam en dan ga ik jullie begeleider uithangen. Dan gaan we wat tenten binnen (en dan niet zeiken dat het je tent niet is) en dan doen jullie je ding.

Als ik mijn ding ga doen dan zit ik de hele avond aan de bar en onderneem ik helemaal niets.
pi_21531132
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Frenkie op 25-08-2004 12:44:55 (hou es op met flauwe opmerkingen overal) ]
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:45:59 #100
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21531190
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Frenkie op 25-08-2004 12:47:01 (jij ook niet slowchatten) ]
pi_21531211
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als ik mijn ding ga doen dan zit ik de hele avond aan de bar en onderneem ik helemaal niets.
Precies, zit ik daar de hele avond met mijn Cola Whiskey een beetje om me heen te kijken hoe iedereen zich super vermaakt, nee dank je. Maar ja Plato, dan moet je vrouwtjes aanspreken, waarom doe je dat dan niet?
Gaap Goals rulezzz!
pi_21531256
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:42 schreef Tranceptor het volgende:
.
Maar Frenkie, ik ben vandaag gewoon een beetje zouteloos.

Sja je moet ook wel wat DOEN Plato...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:49:39 #103
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21531263
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:46 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Precies, zit ik daar de hele avond met mijn Cola Whiskey een beetje om me heen te kijken hoe iedereen zich super vermaakt, nee dank je. Maar ja Plato, dan moet je vrouwtjes aanspreken, waarom doe je dat dan niet?
Dat moet jij nodig vragen...

Maar goed, dat weet ik dus niet, als ik dat wel wist dan was het probleem er niet?
pi_21531288
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat moet jij nodig vragen...

Maar goed, dat weet ik dus niet, als ik dat wel wist dan was het probleem er niet?
Volgens mij denk je er teveel bij na, je moet gewoon de mindset aanpraten dat het normaal is. Jij zit bij bar, ziet meisje, denkt nou nou daar kan ik het wel op, jij loopt naar meisje begint babbeltje...

Zie je em voor je Plato? Goed vasthouden
pi_21531319
Dat weet ik, ik ben er ook heilig van overtuigd dat ons echte probleem is dat wij gewoon geen zin hebben om er veel moeite voor te doen. Tenminste, dat is het bij mij geloof ik wel. We zijn gewoon lui en willen dat het vanzelf gaat. En eerlijk gezegd is dat ook niet zo'n foute gedachte want ik kan echt zat voorbeelden opnoemen van mensen die elkaar ontmoet hebben die daar echt niets voor hoefden te doen. Het gebeurde/overkwam hen gewoon.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21531383
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat weet ik, ik ben er ook heilig van overtuigd dat ons echte probleem is dat wij gewoon geen zin hebben om er veel moeite voor te doen. Tenminste, dat is het bij mij geloof ik wel. We zijn gewoon lui en willen dat het vanzelf gaat. En eerlijk gezegd is dat ook niet zo'n foute gedachte want ik kan echt zat voorbeelden opnoemen van mensen die elkaar ontmoet hebben die daar echt niets voor hoefden te doen. Het gebeurde/overkwam hen gewoon.
Ik heb zelf de 'zo niet dan niet'-instelling qua vrouwen (maar nu in 1 geval ff niet ) dus in zekere zin herken ik me er wel in. Geen zin komt bij mij echter niet voort uit luiheid.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:56:30 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21531400
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:51 schreef Tranceptor het volgende:

Volgens mij denk je er teveel bij na, je moet gewoon de mindset aanpraten dat het normaal is. Jij zit bij bar, ziet meisje, denkt nou nou daar kan ik het wel op, jij loopt naar meisje begint babbeltje...
En dat kan ik dus op 1 of andere manier niet. Dat heb ik in mijn ontwikkeling gemist. In theorie weet ik dat heel makkelijk is, maar in de praktijk is het hondsmoeilijk. Ik moet er overigens bijzeggen dat ik niet meer zo vaak echt uitga, waardoor ik het niet kan toepassen. Maar toen ik dat nog wel regelmatig deed deed ik ook niets.
pi_21531443
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En dat kan ik dus op 1 of andere manier niet. Dat heb ik in mijn ontwikkeling gemist. In theorie weet ik dat heel makkelijk is, maar in de praktijk is het hondsmoeilijk. Ik moet er overigens bijzeggen dat ik niet meer zo vaak echt uitga, waardoor ik het niet kan toepassen. Maar toen ik dat nog wel regelmatig deed deed ik ook niets.
Maar de vraag is waarom doe je nix? Ben je niet in meisjes geinteresseerd? Denk je er teveel bij na (wat nou als ik als als als...)? Ben je te lui? Bang afgewezen te worden?

Er moet toch een reden zijn waarom je op een gewone avond uit en in het zicht van een voor jou leuk meisje niets doet?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:58:21 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21531445
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb zelf de 'zo niet dan niet'-instelling qua vrouwen (maar nu in 1 geval ff niet ) dus in zekere zin herken ik me er wel in. Geen zin komt bij mij echter niet voort uit luiheid.
Precies, ik heb slechts één maal in mijn leven actie ondernomen en dat was de enige keer dat ik echt verliefd was. En zelfs dat heb ik later min of meer laten lopen, alleen besefte ik dat toen niet.
pi_21531471
Nou luiheid, wat is luiheid? Kijk, jullie houden van kroegen en discotheken. Plato past daar qua leeftijd ook nog makkelijk. Jullie kunnen letterlijk op 25 vrouwen per avond afstappen. Maar waar, ik vraag je, waar haal ik in vredesnaam al die vrouwen vandaan? Ik kom niet in die gelegenheden dus wordt het alleen daarom al een stuk moeilijker. En zomaar vrouwen op straat aanspreken, tja, dat doe ik dus niet. Hoewel ik nu wel af en toe een opmerking maak of hoi zeg.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:00:46 #111
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21531503
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Maar de vraag is waarom doe je nix? Ben je niet in meisjes geinteresseerd? Denk je er teveel bij na (wat nou als ik als als als...)? Ben je te lui? Bang afgewezen te worden?

Er moet toch een reden zijn waarom je op een gewone avond uit en in het zicht van een voor jou leuk meisje niets doet?
Natuurlijk ben ik wel in meisjes geïnteresseerd, anders zou ik hier immers niet steeds lopen te 'huilen'.

Maar verder... Ik denk er te veel bij na misschien en ik weet meestal niets zinnigs te zeggen op zo'n moment. De zeldzame keren dat een meisje mij aansprak wist ik niet hoe gauw ik dat moest afkappen. En waarom? Geen idee, werkelijk geen idee.
pi_21531528
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Precies, ik heb slechts één maal in mijn leven actie ondernomen en dat was de enige keer dat ik echt verliefd was. En zelfs dat heb ik later min of meer laten lopen, alleen besefte ik dat toen niet.
Dit is voor mij de tweede keer dat ik ECHT moeite voor iemand.Kijk tuurlijk, ik ben ook wel op andere meisjes afgestapt. Deze laatste heb ik echt gezocht zeg maar! (ik zal het verhaal wel verteld hebben neem ik aan) Nu heb ik het idee dat ik juist in mijn happigheid haar snel te willen spreken misschien een beetje verkeerd ben overgekomen. Je hebt ook een dosis gezond geluk nodig en in alle andere gevallen heb ik dat wel, maar tot nu toe hier niet mee. Het vervelende echter is dat dit nu een verliefdheid is die IK niet af kan sluiten.
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik wel in meisjes geïnteresseerd, anders zou ik hier immers niet steeds lopen te 'huilen'.

Maar verder... Ik denk er te veel bij na misschien en ik weet meestal niets zinnigs te zeggen op zo'n moment. De zeldzame keren dat een meisje mij aansprak wist ik niet hoe gauw ik dat moest afkappen. En waarom? Geen idee, werkelijk geen idee.
Denk je dat ik, Frenkie of wie dan ook echt iets zinnigs weten te zeggen op zo'n moment. We zeggen wat en zorgen dat het niet goedkoop is en proberen in ieder geval een gesprek eruit te krijgen.Leren kennen doe je toch nooit de eerste date/afspraak/elkaar zien.

Je bent angstig gok ik dat je niet boeiend genoeg bent en dat je door de mand valt omdat je nix te melden hebt voor jouw gevoel.
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou luiheid, wat is luiheid? Kijk, jullie houden van kroegen en discotheken. Plato past daar qua leeftijd ook nog makkelijk. Jullie kunnen letterlijk op 25 vrouwen per avond afstappen. Maar waar, ik vraag je, waar haal ik in vredesnaam al die vrouwen vandaan? Ik kom niet in die gelegenheden dus wordt het alleen daarom al een stuk moeilijker. En zomaar vrouwen op straat aanspreken, tja, dat doe ik dus niet. Hoewel ik nu wel af en toe een opmerking maak of hoi zeg.
Ik hou ook niet per se van discotheken en kroegen. Kroegjes met vrienden gewoon zitten en ouwehoeren vind ik supergezellig, maar voor de kroeg ben ik er niet. Discotheken zijn heel lekker om ff los te gaan op de muziek die ik cool vind (dus ik mijd meteen een hele grote groep discotheken), maar voor de meiden of voor iets anders kom ik daar niet.

IK maak op straat/winkel/trein een opmerking als er een aanleiding is, anders hou ik mijn bek. Als daar dan leuk op gereageerd wordt kun je (zonder verwachtingen) verder babbelen en dan zien.

Tip: zie een meisje eens niet als lekkere godin maar gewoon als gesprekspartner. Je praat normaal neem ik aan toch ook met vrienden enzo. Praat gewoon over dingen die jij leuk vind en informeer naar haar, het hoeft niet diepzinnig te zijn allemaal. Als het haar geen klap interesseert wat je ook maar zegt, dan is ze toch nix voor jou.Dan zou jij toch 'door de mand vallen' als je iets met haar zou hebben.

[ Bericht 30% gewijzigd door Tranceptor op 25-08-2004 13:08:17 ]
pi_21531568
Ja dat is het bij mij ook. Ik ben echt niet heel zenuwachtig of zo maar op de een of andere manier weet ik niet wat ik zeggen moet. Die laatste keer in die kroeg (Cuba) in Amsterdam heb ik helemaal op het eind ook wel een meisje aangesproken. Maar na vier zinnen had ik zoiets van tja, wat zal ik nu verder eens zeggen? En ik werd blanko, maar zenuwachtig was ik niet.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21531759
Ja dat probeer ik nu dus ook, dat wanneer ik een aanleiding zie ik een leuke opmerking maak. En dat is me verdomd ook al een paar keer gelukt tot nu toe. En ik kan natuurlijk ook een of andere cursus gaan doen waar veel vrouwen op af komen. En daarnaast natuurlijk mijn fastdaten (aanstaande dinsdag is het weer zover) en daten via internet. Maar zeg eens Frenkie-boy, denk je dat ik iets over het hoofd zie? Is dit alles bij elkaar voldoende actie die ik onderneem? Ik zou echt niet weten wat ik nog meer zou kunnen doen. En ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21531827
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
En ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn.
alleen al het feit dat je hier elke dag weer aanschuift....

pi_21531945
Ja dus? Dat is anders man. Dat is heerlijk relaxed meehuilen met de andere wolven.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21532004
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja dus? Dat is anders man. Dat is heerlijk relaxed meehuilen met de andere wolven.
Ow en dan ben je er niet mee bezig ?

Wie maak je wat wijs?

Ik ben dagelijks met jullie bezig in ieder geval, ik wil graag een vriend uit de brand helpen. Misschien vergeet ik iets....
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:21:27 #118
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21532030
Nah ik denk dat jullie gewoon te krampachtig zijn. Wat heb je nu te verliezen in hemelsnaam? Nee heb je, ja kan je krijgen.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_21532034
Nee die vraag was voor jou Tranceptor, denk je dat deze actie voldoende is? Of zie ik iets over het hoofd?
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:22:26 #120
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21532058
hey jongens, nog geneukt?
[..]
pi_21532092
Jeetje, Plato en ik zijn hier wel echt een begrip he op Fok!

Ach, dit forum is de eerste die te horen krijgt dat het gelukt is, that's a fucking promise.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:26:08 #122
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21532164
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef Tranceptor het volgende:

Je bent angstig gok ik dat je niet boeiend genoeg bent en dat je door de mand valt omdat je nix te melden hebt voor jouw gevoel.
Nee, dat is het niet. Het is meer dat ik überhaupt moeilijk over de beruchte koetjes en kalfjes kan praten, dat heb ik altijd. En belangrijker nog is dat ik dit nooit geleerd heb.

Achteraf gezien had ik toen ik ging studeren lid moeten worden van een studentenvereniging, dan was dat veel makkelijker gegaan denk ik. Maar goed, daar is het nu te laat voor nu ik langzaam maar zeker richting mijn afstuderen ga.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:27:57 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21532212
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jeetje, Plato en ik zijn hier wel echt een begrip he op Fok!

Ach, dit forum is de eerste die te horen krijgt dat het gelukt is, that's a fucking promise.
Sluit ik me bij aan. De dag nadat ik ontmaagd ben meld ik het hier. Laten we hopen dat FOK nog lang bestaat.
pi_21532221
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee die vraag was voor jou Tranceptor, denk je dat deze actie voldoende is? Of zie ik iets over het hoofd?
Ah aan mij, ik dacht aan Frenkie... (maar die is weer een te luie mod om te reageren, die delete liever mijn lollige opmerkingen)

Ik denk dat het voor nu voldoende is, one step at a time. Je moet gewoon op het punt komen dat je contact met meisjes niet koppelt aan je zelfvertrouwen en ze minder op een voetstuk plaatst. Het zijn maar meisjes en sommigen zien er verdomd lekker uit. Maar ze schijten echt allemaal op de pot en de meesten zijn inwisselbaar en sommige uniek. Sommigen kunnen lekker praten en sommigen zeggen geen flikker. Sommigen zijn gewoon tyfustefen en sommigen de liefste die je je voor kan stellen. Je weet het van te voren simpelweg niet.
pi_21532301
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is meer dat ik überhaupt moeilijk over de beruchte koetjes en kalfjes kan praten, dat heb ik altijd. En belangrijker nog is dat ik dit nooit geleerd heb.

Achteraf gezien had ik toen ik ging studeren lid moeten worden van een studentenvereniging, dan was dat veel makkelijker gegaan denk ik. Maar goed, daar is het nu te laat voor nu ik langzaam maar zeker richting mijn afstuderen ga.
Ik kan mij niet heugen dat ik ooit in de afgelopen 5 jaar tegen een meisje heb staan blaten over het weer en of alles goed was. Ik geef er altijd wel een draai aan dat het ff over iets anders gaat wat me iets boeiender is. Ik bedoel meer dat je niet meteen jezelf helemaal bloot moet geven in hoe jij de wereld ziet.Je moet niet meteen gaan filosoferen met zo'n meisje. Nu zijn er meisjes met wie dat gewoon leuk is, maar dat weet je vantevoren niet en de kans dat het niet aanslaat is vrij groot.

Ik zit ook niet bij een studentenvereniging, ik heb liever een paar hele goede contacten met mensen waarmee ik wat gemeen heb dan een oppervlakkig contact met een hoop mensen met wie ik eigenlijk behalve een lidmaatschap weinig gemeen heb.

Als ik weer neuk zalk het ook eerlijk opbiechten
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:39:04 #126
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21532470
.
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:31 schreef Tranceptor het volgende:

Ik kan mij niet heugen dat ik ooit in de afgelopen 5 jaar tegen een meisje heb staan blaten over het weer en of alles goed was. Ik geef er altijd wel een draai aan dat het ff over iets anders gaat wat me iets boeiender is. Ik bedoel meer dat je niet meteen jezelf helemaal bloot moet geven in hoe jij de wereld ziet.Je moet niet meteen gaan filosoferen met zo'n meisje. Nu zijn er meisjes met wie dat gewoon leuk is, maar dat weet je vantevoren niet en de kans dat het niet aanslaat is vrij groot.
Ja en in dat filosoferen ben ik juist wel goed, maar dat werkt inderdaad niet bij een eerste gesprekje.

Maar het belangrijkste is gewoon dat ik te weinig 'nieuwe' meisjes ontmoet en als ik dat verander ben ik al een heel eind verder.
pi_21532569
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
.
[..]

Ja en in dat filosoferen ben ik juist wel goed, maar dat werkt inderdaad niet bij een eerste gesprekje.

Maar het belangrijkste is gewoon dat ik te weinig 'nieuwe' meisjes ontmoet en als ik dat verander ben ik al een heel eind verder.
Waarom ga je niet uit dan? Ik hou van heel veel tenten ook niet en daar vind je me ook niet. Ik ga uberhaupt niet uit om meisjes te versieren/playen. Die tijd ligt achter me. Ik kan me gewoon heerlijk laten gaan op de muziek en als ik met vrienden ben in een kroeg kan ik gewoon lekker jolig doen. Dan ben ik echt in mijn element. Als je mij in Cool Down Cafe zet val ik door de mand, ik hoor daar helemaal niet en kom daar ook niet over.

Voor een ieder is er denk ik wel iets qua uitgaan alleen dat moet je voor jezelf uitvinden en je moet redelijk openstaan voor dingen die op het eerste gezicht misschien niet je ding lijke.

Ik heb een schurfthekel aan hiphop/r&b bijvoorbeeld, maar er wel op staan dansen avond na avond omdat die tent gewoon cool was, sfeer was cool, prima gewoon... (en ik kan wel een heel klein beetje dansen)
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:57:01 #128
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21532881
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:43 schreef Tranceptor het volgende:

Waarom ga je niet uit dan?
Tja, waarom niet? Vroeger deed ik dat wel en vond ik het meestal best ok. maar het trekt me niet meer en ik zou ook geen vriendin willen hebben die wekelijks wil gaan stappen. Ik geloof ook niet echt dat ik in het uitgaansleven een voor mij geschikt meisje kan vinden. Niet dat die daar niet rondlopen, maar ik denk niet dat ik ze daar tegenkom. Ik zal het op een andere manier moeten doen en ik ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe.
pi_21532928
Ja dat zou ik inderdaad ook maar eens doen want anders schiet het echt niet op hoor. Maar goed, dat weet je zelf ook. Blijf alleen niet te lang dingen analyseren, ga ook echt iets doen op een gegeven moment.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21532989
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tja, waarom niet? Vroeger deed ik dat wel en vond ik het meestal best ok. maar het trekt me niet meer en ik zou ook geen vriendin willen hebben die wekelijks wil gaan stappen. Ik geloof ook niet echt dat ik in het uitgaansleven een voor mij geschikt meisje kan vinden. Niet dat die daar niet rondlopen, maar ik denk niet dat ik ze daar tegenkom. Ik zal het op een andere manier moeten doen en ik ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe.
Ik geloof ook niet dat ik een daar voor mij geschikt meisje kan vinden (al twijfel ik daar nu wat meer aan), maar daar kun je in ieder geval de skills of contacten opdoen. De skills kun je gebruiken zodat het contact met het juiste meisje wel soepel verloopt en de contacten die je opdoet kunnen je op haar brengen (vriend van vriendin van vriend bla gedoe)
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:04:12 #131
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21533057
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:01 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ik een daar voor mij geschikt meisje kan vinden (al twijfel ik daar nu wat meer aan), maar daar kun je in ieder geval de skills of contacten opdoen. De skills kun je gebruiken zodat het contact met het juiste meisje wel soepel verloopt en de contacten die je opdoet kunnen je op haar brengen (vriend van vriendin van vriend bla gedoe)
Ja dat is waar, het via-via-circuit zoals ik dat altijd noem. Dat is inderdaad te beperkt bij mij, maar zelfs dat is nu lastiger op te bouwen dan op jongere leeftijd denk ik.
pi_21533234
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja dat is waar, het via-via-circuit zoals ik dat altijd noem. Dat is inderdaad te beperkt bij mij, maar zelfs dat is nu lastiger op te bouwen dan op jongere leeftijd denk ik.
Het ligt eraan, heel veel mensen om mij heen hebben dat netwerk opgebouwd vanuit een middelbare schoolverband of een dorpsverband (ons kent ons). Ik heb dat zelf niet, ik heb met spaarzame mensen nog contact van de middelbare school en voor de rest is het een allegaartje van op het werk tegengekomen mensen en mensen die ik op mijn studie ben tegengekomen.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:15:32 #133
67978 HenryHill
pi_21533374
Ik merk dat de meeste voolopig 'eeuwige vrijgezellen' ook een tekort hebben aan sociale contacten. En als je in je eentje uit moet gaan, in een kroeg waar je je niet echt thuisvoelt dan zul je ook heel moeilijk in je element komen, denk ik.

Dus als jullie nou eens, naast al die andere dingen die jullie nu al doen, proberen om op school / het werk / de sportvereniging / de punnikclub proberen een leuke groep mensen op te snorren die wel eens gaan stappen. Misschien maak je wel nieuwe vrienden (da's altijd goed), en je zult zien dat als je met een leuke ploeg gaat stappen, dat je het sowiezo leuk hebt, ook al is die kroeg eigenlijk niet jouw stijl. En als je het naar je zin hebt, straal je dat ook uit naar de vrouwen (en anders heb je toch een leuke avond gehad)

En misschien, heel misschien, kun je zelfs wat trucjes afkijken van die andere lui...
pi_21533419
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:15 schreef HenryHill het volgende:

En misschien, heel misschien, kun je zelfs wat trucjes afkijken van die andere lui...
Ik denk toch dat we ze beter kunnen motiveren om toch maar heaumeau te worden, ik heb het niet zo op concurrentie....
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:25:05 #135
67978 HenryHill
pi_21533611
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk toch dat we ze beter kunnen motiveren om toch maar heaumeau te worden, ik heb het niet zo op concurrentie....
hehe, nice Alleen, hoe handiger iemand met de meiden is (maw hoe sterker de concurrentie), hoe moeilijker hij omgepraat kan worden tot homo. Lijkt mij dan.
pi_21533726
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:25 schreef HenryHill het volgende:

[..]

hehe, nice Alleen, hoe handiger iemand met de meiden is (maw hoe sterker de concurrentie), hoe moeilijker hij omgepraat kan worden tot homo. Lijkt mij dan.
Precies en daarom dien we te voorkomen dat ze er handig mee worden...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:32:02 #137
67978 HenryHill
pi_21533800
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Precies en daarom dien we te voorkomen dat ze er handig mee worden...
Nou, dan zijn we nou iig verkeerd bezig
Hoe lang zal het duren voordat Frenkie hier weer gaat lopen deleten...?
pi_21534113
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:32 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nou, dan zijn we nou iig verkeerd bezig
Hoe lang zal het duren voordat Frenkie hier weer gaat lopen deleten...?
Hij is nogal op de slowchat-toer!
Tot het moment dat hij mijn naam ziet staan in een topic denk ik...
pi_21538829
Ik voel me veel beter dan een paar maanden gelden, ik ben afgevallen en straal nu veel meer zelfvertrouwen uit.
Dus ik weet zeker dat het bij mij gaat lukken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_21539574
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:32 schreef Beach het volgende:
Ik voel me veel beter dan een paar maanden gelden, ik ben afgevallen en straal nu veel meer zelfvertrouwen uit.
Dus ik weet zeker dat het bij mij gaat lukken
Ben je verliefd op Sanderijn toevallig?

Je hebt in ieder geval de juiste instelling! Zo gaat het je echt lukken!
pi_21541270
Ik ben weer een tikje happy inmiddels na haar gesproken te hebben en ontzettend walgelijk kwetsbaar en dodelijk eerlijk te zijn geweest
pi_21545085
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ben je verliefd op Sanderijn toevallig?

Je hebt in ieder geval de juiste instelling! Zo gaat het je echt lukken!
Welnee hoe kom je erbij
Maar ik heb me eroverheen gezet en gun het mn vriend wel, het is tenslotte wel mn beste vriend.
Maar het vergeten gaat erg goed en ik heb geeneens liefdesverdriet.
Op naar het volgende slachtoffer
Enne ik zal ook mn sig aanpassen natuurlijk.
pi_21545674
w00t!! deeltje 5 alweer!!

zegge..ik heb hier in deeltje 2 (ofzo?) lopen verkondigen dat uiterlijk niet belangrijk is, maar...ik zag deze week een aantal jongens en toen moest ik meteen aan dit topic denken... want bij die jongens vond ik het uiterlijk wel belangrijk. Ik heb het niet over je lichaam of je gezicht, maar over je 'style'...deze jongens waren toevallig allemaal erg mager en lang, maar dat an sich hoeft geen afknapper te zijn..nee, ze hadden allen een blauwe rechte spijkerbroek aan (zo eentje die iets taps toeloopt bij de kuiten) van goedkope denim, ze hadden sportschoenen aan die McHammer volgens mij ooit nog droeg (van die witte met grote tong), twee hadde een metal shirtje aan (in de broek, niet erover!!!!) en eentje een blokjesblouse met daaronder een zwart t-shirt. Ze hadden allemaal een kapsel waar volgens mij nog nooit een kapper aan had gezeten (krullen, maar dan uitgekamd, geen gel, iets te lange pony en net iets te lange mat van achter).
Ik bedacht me toen, in de spirit van dit topic, als zo'n jongen op mij af zou komen....dan wil ik hard wegrennen...dan kan je nog zo zelfverzekerd zijn, dat maakt het misschien alleen maar enger...

Ik vroeg aan een paar vriendinnen wat zij ervan vonden en zij gaven me hetzelfde antwoord..kreten als 'nerds' en 'creeps' vlogen over tafel....UIterlijk is denk ik net zo belangrijk...als je zelfverzekerdheid uitstraalt dan moet dat kloppen met je uiterlijk, dat je dus goed voor jezelf zorgt en niet teveel niets aantrekt van de laatste mode. Je hoeft er niet bij te lopen als Justin Timberlake (daar is ook niemand bij gebaad), maar lekker vlot mag wel hoor...

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie er bij lopen...maar misschien is het een tip om niet meer naar de C&A te gaan of spijkerbroeken te kopen 2 voor 60 euro, maar gewoon naar de Cool Cat, WE men (is een goede!!) bijvoorbeeld verkopen lekkere nonchalante kleding voor mannen... haar lekker geknipt of in ieder geval bewust coupe net uit bed..heb je krullen, dan niet doorkammen, maar juist beetje gel erin!!
Nogmaals, misschien zijn deze tips niet voor jullie, want niet op jullie van toepassing, maar ik dacht, je weet maar nooit!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_21545771
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:59 schreef m-niki het volgende:
w00t!! deeltje 5 alweer!!

zegge..ik heb hier in deeltje 2 (ofzo?) lopen verkondigen dat uiterlijk niet belangrijk is, maar...ik zag deze week een aantal jongens en toen moest ik meteen aan dit topic denken... want bij die jongens vond ik het uiterlijk wel belangrijk. Ik heb het niet over je lichaam of je gezicht, maar over je 'style'...deze jongens waren toevallig allemaal erg mager en lang, maar dat an sich hoeft geen afknapper te zijn..nee, ze hadden allen een blauwe rechte spijkerbroek aan (zo eentje die iets taps toeloopt bij de kuiten) van goedkope denim, ze hadden sportschoenen aan die McHammer volgens mij ooit nog droeg (van die witte met grote tong), twee hadde een metal shirtje aan (in de broek, niet erover!!!!) en eentje een blokjesblouse met daaronder een zwart t-shirt. Ze hadden allemaal een kapsel waar volgens mij nog nooit een kapper aan had gezeten (krullen, maar dan uitgekamd, geen gel, iets te lange pony en net iets te lange mat van achter).
Ik bedacht me toen, in de spirit van dit topic, als zo'n jongen op mij af zou komen....dan wil ik hard wegrennen...dan kan je nog zo zelfverzekerd zijn, dat maakt het misschien alleen maar enger...

Ik vroeg aan een paar vriendinnen wat zij ervan vonden en zij gaven me hetzelfde antwoord..kreten als 'nerds' en 'creeps' vlogen over tafel....UIterlijk is denk ik net zo belangrijk...als je zelfverzekerdheid uitstraalt dan moet dat kloppen met je uiterlijk, dat je dus goed voor jezelf zorgt en niet teveel niets aantrekt van de laatste mode. Je hoeft er niet bij te lopen als Justin Timberlake (daar is ook niemand bij gebaad), maar lekker vlot mag wel hoor...

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie er bij lopen...maar misschien is het een tip om niet meer naar de C&A te gaan of spijkerbroeken te kopen 2 voor 60 euro, maar gewoon naar de Cool Cat, WE men (is een goede!!) bijvoorbeeld verkopen lekkere nonchalante kleding voor mannen... haar lekker geknipt of in ieder geval bewust coupe net uit bed..heb je krullen, dan niet doorkammen, maar juist beetje gel erin!!
Nogmaals, misschien zijn deze tips niet voor jullie, want niet op jullie van toepassing, maar ik dacht, je weet maar nooit!!
Je hebt gelijk!
Ik heb maandag dan ook nieuwe kleren gekocht.
Niet dat er wat mis was met de oude, maar het werd gewoon tijd voor nieuwe.
En is mijn foto goedgekeurd?
http://fotoboek.fok.nl/beach
pi_21545790
heb je Revenge of the nerds gewoon gezien op Tv?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21545904
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:03 schreef DarkElf het volgende:
heb je Revenge of the nerds gewoon gezien op Tv?
Tuurlijk zo'n film wil ik niet missen
Nee ik heb echt gekeken
Om te lachen en niet om me verbonden te voelen natuurlijk

Edit: btw foto is twee jaar oud.
kzal ff nieuwe opsnorren
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:14:42 #147
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21546090
quote:
Ik draag doorgaans G-Star of Mexx-spijkerbroeken en ga zo ongeveer 1 keer per maand naar de kapper. Verder loop ik niet met ongekamde haren rond en heb ik 'gewoon' een gelkoppie. Mijn kleding was ik ook vaak genoeg en nee ik loop niet in Iron Maiden-shirts.

Kortom: ik voldoe niet aan het klassieke beeld van de nerd.
pi_21546129
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik draag doorgaans G-Star of Mexx-spijkerbroeken en ga zo ongeveer 1 keer per maand naar de kapper. Verder loop ik niet met ongekamde haren rond en heb ik 'gewoon' een gelkoppie. Mijn kleding was ik ook vaak genoeg en nee ik loop niet in Iron Maiden-shirts.

Kortom: ik voldoe niet aan het klassieke beeld van de nerd.
apart hoesje voor pennen in je borstzakje?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:24:39 #149
42381 CvB
handles your hunger better
pi_21546366
quote:
twee hadde een metal shirtje aan (in de broek, niet erover!!!!)
Altijd als ik mensen zo zie lopen, (vooral als er dan ook nog eens een dikke riem door die broek heen zit) denk ik: Hebben jullie dan echt niet door dat dat er gewoon echt niet uitziet?!?!?11//11///??

Maar uiterlijke verzorging is idd belangrijk. Vroeger had ik altijd te grote sweaters aan, goedkope T-shirtjes en schoenen van de Bristol uitverkoop bak. Sinds ik een tijdje geleden wat beter passende kleding heb gekocht, nieuwe schoenen en een nieuwe bril heb, merk ik dat de eerste reactie van mensen (meiden) gewoon positiever is. Oh en ik loop niet meer gewoon ongeschoren rond, maar heb een baardje laten staan, ik merk dat die ook best populair is. Misschien een tip; iets met je gezichtsbeharing doen.
Vind ik
pi_21546409
revenge of the nerds... .!! Ik heb die films nooit uit kunnen kijken...maar het is gewoon een feit dat er werkelijk van dat 'soort types' rondlopen (nogmaals, ik weet niet of jullie dat zijn, Beach is in ieder geval goedgekeurd!! ) en ik kan me voorstellen dat dan een deel van het probleem is...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_21546467
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:26 schreef m-niki het volgende:
revenge of the nerds... .!! Ik heb die films nooit uit kunnen kijken...maar het is gewoon een feit dat er werkelijk van dat 'soort types' rondlopen (nogmaals, ik weet niet of jullie dat zijn, Beach is in ieder geval goedgekeurd!! ) en ik kan me voorstellen dat dan een deel van het probleem is...
Dank je Je staat in mn lijstje van favo Fok!kers voor het leven
En wat zeg je van gezichtsbeharing?
Baardje van 1,2,3,4,5 fdagen of een echte baard of gladgeschoren?
Ik neig trouwens zelf naar gladgeschoren
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:30:15 #152
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21546504
t-shirt hoort in de broek en een broek zonder riem ziet er niet uit vind ik... het is imo kwestie van jouw wansmaak.. beetje onzinig dus.... ik ben het er wel mee eens dat je er verzorgd moet uitzien.

als je armlastig bent dan kun je niet verwachten dat iemand 3 of meer broeken in de kast heeft.

Ik heb op dit moment 2 broeken, 1 blouse en 3 draagbare shirts.. 1 van die broeken moet gestreken worden dus draag ik nooit, want ik heb geen geld voor een srijkbout.. ik wissel dus af in joggingbroek en spijkerbroek en was de één om de andere.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 23:31:48 #153
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21546538
* Bosbeetle is ook van het spijkerbroek - (metal)shirt type maar dan wel over de broek

verder zijn kleren gewoon veels te duur 1 broek kun je gewoon 4 cds voor kopen dan is de keus toch snel gemaakt

en dan zo'n hoofd erbij trekken helpt bij mij ook niet

woensdag 25 augustus 2004 @ 23:32:38 #154
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21546561
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:26 schreef m-niki het volgende:
Nee m-niki, dat is het niet. Ik zie zo niet uit en zag vroeger ook niet zo uit. Zeker zijn er jongens waarbij dat het probleem is, maar dat is lang niet bij allemaal het probleem!
pi_21546581
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
t-shirt hoort in de broek en een broek zonder riem ziet er niet uit vind ik... het is imo kwestie van jouw wansmaak.. beetje onzinig dus.... ik ben het er wel mee eens dat je er verzorgd moet uitzien.

als je armlastig bent dan kun je niet verwachten dat iemand 3 of meer broeken in de kast heeft.

Ik heb op dit moment 2 broeken, 1 blouse en 3 draagbare shirts.. 1 van die broeken moet gestreken worden dus draag ik nooit, want ik heb geen geld voor een srijkbout.. ik wissel dus af in joggingbroek en spijkerbroek en was de één om de andere.
Zwerver?
Shit hé jij hebt echt weinig kleren.
pi_21546623
nee, daarom zei ik ook dat het wellicht niet bij jullie hoorde

maar eh..bloodhoundfromhell...welk meisje ken jij die het mooi vind als een jongen zijn t-shirt in de broek doet en daar dan ook nog een riem bij draagt??? Ik ken er geen een...ik ken wel twee jongens die dat vinden en die hebben idd weinig succes bij de vrouwen...(en dat is niet de hele oorzaak, natuurlijk niet!)

maar goed, misschien is het wel mijn wansmaak idd dat ik niet houd van t-shirtjes in de broek ...dat kan...
trouwens, metal shirtjes zijn ook niet per definitie verkeerd, twee (nee drie!!) van mijn ex-vriendjes hadden er altijd wel een paar in de kast... van die die-hard fans, die leer je dat toch niet af... maar toch had ik liever niet dat ze ze aandeden naar familie (maar ook dat is iets wat ik gewoon moest accepteren he, vragen mag, maar dwingen )
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:38:31 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21546707
Volgens mij liegt BHFH dat hij barst, want dat van die strijkbout is echt onzin lijkt me.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:41:03 #158
42381 CvB
pi_21546773
strijkijzer, ¤ 9,99 bij de Schlecker!

http://nl03.shop.schlecke(...)27301&seiten_block=1
Vind ik
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:43:02 #159
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21546832
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij liegt BHFH dat hij barst, want dat van die strijkbout is echt onzin lijkt me.
ik heb er een die stuk is.. maar die had ik gekregen van een vorige collega, omdat die vond dat ik er altijd als een pauper bijliep.. maja hij is stuk en een strijkplank is ook megaduur dus heb ik ook nooit kunnen kopen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21546881
tvp
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:47:03 #161
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21546925
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik heb er een die stuk is.. maar die had ik gekregen van een vorige collega, omdat die vond dat ik er altijd als een pauper bijliep.. maja hij is stuk en een strijkplank is ook megaduur dus heb ik ook nooit kunnen kopen.
En laatst had je het nog over zakendiners... Als je die hebt kun je je vast wel een strijkplank en strijkijzer veroorloven.
pi_21546944
We gaan volgens mij een beetje offtopic.
Ik zal eens mijn mening over alles geven.

Ik denk dat jongens zoals wij denken dat ze minderwaardig zijn.
Misschien denk je het niet letterlijk maar zit het onbewust weggestopt.
En toch moet je daarvan af zien te komen.
Hoe?
Ga een paar keer op je bek, maak eenn blauwtje.
Twee jaar geleden durfde ik niks te doen in een discotheek, nu durf ik gewoon iemand te versieren (niet vaak met succes uiteraard )
Jezelf zijn is denk het belangrijkste.
Is natuurlijk al vaak gezegd maar je moet het blijven herhalen.
En zorgen dat je oog krijgt voor de mooie dingen in het leven.
Dat werkt echt!
Na vakantie teruggekomen voel ik me best een ander en beter mens.
Ontspan je, ga wat leuks doen met vrienden.
Of als je die niet hebt ga lekker wandelen en ga genieten van de natuur.
En als je religieus bent, kan je daaruit proberen troost te krijgen.
(bij mij werkt het iig )
Zorg dat je kleren aandoet waarin je je goed voelt.
Het hoeven natuurlijk niet de duuste te zijn, maar zorg wel dat ze er goed uitzien en je gewoon goed staan.
IIG wat ik wil zeggen, doe relaxed en niet gefrusteerd en opgefokt, dat werkt niet weten jullie en ik ook.
Komop doe er wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 23:49:26 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21546977
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:48 schreef Beach het volgende:

Komop doe er wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee
pi_21546991
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

nee
OK jouw rechterhand blijft dus altijd je beste vriend
  Moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 23:50:51 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21547013
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:50 schreef Beach het volgende:

[..]

OK jouw rechterhand blijft dus altijd je beste vriend
nee ik haat hem
pi_21547068
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

nee ik haat hem
zei de eeuwige maagd.....

komop man als je er niks aan doet gebeurt er nooit wat!!!!!!!!
Of ben jij een zielige lafaard die over 20 jaar ligt te klagen dattie niemand heeft die jou in je rolstoel hijst of je kunstgebit water geeft?
  Moderator woensdag 25 augustus 2004 @ 23:54:55 #167
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21547098
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:53 schreef Beach het volgende:

[..]

zei de eeuwige maagd.....

komop man als je er niks aan doet gebeurt er nooit wat!!!!!!!!
Of ben jij een zielige lafaard die over 20 jaar ligt te klagen dattie niemand heeft die jou in je rolstoel hijst of je kunstgebit water geeft?
lafaard ja zielig nee ...

en klagen is een hobby van mij ... samen met zeuren !
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:56:45 #168
67978 HenryHill
pi_21547126
quote:
...twee hadde een metal shirtje aan (in de broek, niet erover!!!!)...

Ik draag mijn metal-shirts altijd in de broek, want anders hoor je er niet bij En dan het liefst T-shirts van Hammerfall of een of andere foute duitse groep... ok, dit voert misschien iets te ver

Nee, maar serieus: ik heb nooit zo stil gestaan bij dat shirt al dan niet in de box dragen. Nu ik erover nadenk doe ik mijn T-shirt bijna nooit in m'n broek, behalve als ik bij huis loop, dus da's misschien een geluk ( ), maar ik heb mijn 'T-shirt uit de broek' nooit als bewuste keuze gedaan... maar goed, mijn stijl is dan ook vooral functioneel: de gespierde lichaamsdelen strak kleden, en de mindere onderdelen bedekken.

En dan natuurlijk mijn dikke gouwe schakelketting erbij . bling bling, money ain't a thing
pi_21547486
BHFH, het lijkt me niet verstandig dat jij je in dit tropic gaat mengen, het was tot voor kort namelijk een vrij serieuze aangelegenheid..

Owja en je hebt verdomd weinig kleren..
  Moderator donderdag 26 augustus 2004 @ 00:50:02 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21548175
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 00:15 schreef nozem het volgende:
BHFH, het lijkt me niet verstandig dat jij je in dit tropic gaat mengen, het was tot voor kort namelijk een vrij serieuze aangelegenheid..

Owja en je hebt verdomd weinig kleren..
serieus
  donderdag 26 augustus 2004 @ 01:35:32 #171
99533 zurekop
pi_21548771
ik snap er geen zak meer van...

maarreh.... T-shirts in de broek of niet... hmmmmmm
nee tuuluk daar ligt het aan dat niemand hier wijven kan neuken!
oh ja, en volgens Beach:
maak een blauwtje, ga lekker op je bek.. en als je van een gebouw afspringt zeg ik
"moet je nie doen!", want je moet lekker jezelf blijven
en vergeet niet:
"als je religieus bent, kan je daaruit proberen troost te krijgen"-->want dat
heb je nodig...

..als je een mogool bent die niks kan hahaa terwijl de meisjes lekker lol hebben
en lachen aan de bar en hun Don Juan neuken... de natuurlijke selectie doet z'n werk
pi_21550393
Ik weet het niet hoor met die kleding, shirt in broek is uberhaupt fout. Sja ik kan altijd terugvallen op mijn babemagnet-kapsel natuurlijk

pi_21552088
Kijk, houding is belangrijk.

MAAR, kleding vormt die houding deels. Je communiceert non-verbaal in eerste instantie. Dus daarom is een beetje hippe moderne kleding geen overbodige luxe.

Wat M-Niki zegt, is juist. Die gasten met die T-shirtjes zien er niet echt aantrekkelijk uit. Alsof jij als man op een vrouw in een tuinbroek afstapt! (bijvoorbeeld he).

Dus, koop wat behoorlijks en loop er niet als schobberdebonk bij. Ik ben ook niet 100 versace, eerder 100% grijstint. Ofwel, ik deed er ook niet veel aan. Maar ja, ook ik heb eraan moeten geloven en wat beter kleding aangeschaft.
Uiteraard heeft mijn zus daarbij geholpen, want je kan maar beter een vrouw vragen om hulp, dat pakt altijd beter uit.
Kom ik op school in mijn nieuwe kloffie.......ik zeg: "en? Netjes he?" en dat konden ze niet ontkennen.

Dus je uitstraling en dergelijke is wel belangrijk, maar vergeet niet dat de verpakking net zo hard meeteld.
Echter is het vinden van gepaste kleding weer een ramp op zich. Maar da's voor een ander topic.
Ik heb de schurft aan winkelen! Maar ja.......NO PAIN, NO GAIN!

m-niki, hoe ziet volgens jouw een aantrekkelijke man eruit?? En beschrijf dan jezelf effe als je wilt. Zodat ik een idee krijg over welke mannen jij leuk vind als vrouw, (kwa kleding) en hoe je er zelf bij loopt? (waardevolle informatie heet datn)

[ Bericht 5% gewijzigd door Bart_Simpson op 26-08-2004 10:57:02 ]
pi_21552348
Mensen mensen, er wordt zo op uiterlijk gefocust in dit topic, dat de belangrijkste en eerste stap compleet wordt vergeten: verliefd worden. Maar ja, hoe je dat nou weer voor elkaar krijgt weet ik ook niet.
pi_21552387
Ik had het ook niet willen weten dan kon ik me wat beter op dingen concentreren die er echt toe doen.
pi_21552455
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:03 schreef thabit het volgende:
Mensen mensen, er wordt zo op uiterlijk gefocust in dit topic, dat de belangrijkste en eerste stap compleet wordt vergeten: verliefd worden. Maar ja, hoe je dat nou weer voor elkaar krijgt weet ik ook niet.
dit topic duurt al 5 delen!! Alles komt aan bod.
verliefd word je pas later. Je moet eerst iemand leren kennen.

Dat is de gouden situatie op bijv. de middelbare school. Je trekt langer in de klas met elkaar op, dus je leert elkaar kennen. Dan wordt je meestal wel verliefd op iemand. Dus daar heb je meestal wel je eerste liefde.......hoewel.... dit typende, ik denk er opeens aan dat eigenlijk iedereen een vriendje/vriendinntje had uit een andere omgeving.
hmm.......
pi_21552620
Ik heb meisjes gehad op de middelbare school, maar nooit uit mijn eigen klas. Wat een deuzen...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:33:44 #178
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_21552937
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:55 schreef FatalException het volgende:

Ik moet echt stoppen met het lezen van dit soort topics. Ik heb dan wel net hetzelfde probleem, maar dat hier lezen (sinds gisteren) allemaal in dit forumonderdeel maakt me al helemaal triest. Jullie maken er een wedstrijd van, en of je nu een t-shirt in je broek steekt of eruit laat, zal voor dat meisje echt niet uitmaken als het klikt. En als het moest zijn dat er een meisje mij niet moet hebben omdat mijn t-shirt in mijn broek steekt, dan neemt ze haar eigen vinger maar, dan heb je sowieso de verkeerde getroffen imo. Ook als ik die verhaaltjes lees in week- of dagbladen van zo moet het en zo niet, om te
Ik heb dan ook 0,0 ervaring met de meisjes, en heb de "koetjes en kalfjes praat" ook nooit geleerd, maar als het allemaal volgens regeltjes moet gaan, dat je eerst op een briefje moet kijken, heb ik dit of dat al gedaan, ho maar.

Ik snap best wel dat vlot zijn helpt, of dat nu door kleren of een houding is, maar op zulke details kijken is ook niet nodig. Sommigen hebben het gewoon, doen er weinig of geen moeite voor, en het lukt toch. Die zijn er ook, dat begrijp ik allemaal. Maar ook voor de niet-zo-vlotten zal er wel iemand rondlopen, en dat hoeft daarom nog geen lelijk of onbekwaam meisje te zijn. Want diegenen hebben volgens mij nog het meeste nodig. En de andere behoeftes hebben diegenen net zo erg als je Don Juans die ik al in het topic ben tegengekomen

Het wordt blijkbaar voor meer en meer jongeren een probleem, spijtig genoeg. Dat is de tijd zeker? Hoe meer communicatiemiddelen er zijn zoals Internet bvb, zoveel te meer individualisme is er precies.
Ik doe dit nooit zo over dit soort dingen praten over Internet, maar ja, je moet toch ergens je ei kwijt.
Ik zit er alleen nog mee in mijn hoofd, te denken: het lukt niet, het lukt niet, maar doe er ook eigenlijk niets aan, dat is gewoon een rol waarin je terechtkomt door de jaren heen. Alleen de fantasie is er zeg maar. Maar eens niemand om het erover te hebben is al helemaal niet goed. En het erover hebben is niet genoeg, je moet het probleem aan de bron aanpakken, door een vriendin te vinden dus. Om dat te doorbreken is er een eerste stap nodig, maar die is het moeilijkst en kun je niet overslaan.
Ik heb het er in het andere topic over eenzaamheid ook al over gehad.
pi_21553162
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:33 schreef CrackerJack het volgende:

Ik heb dan ook 0,0 ervaring met de meisjes, en heb de "koetjes en kalfjes praat" ook nooit geleerd, maar als het allemaal volgens regeltjes moet gaan, dat je eerst op een briefje moet kijken, heb ik dit of dat al gedaan, ho maar.

Maar ook voor de niet-zo-vlotten zal er wel iemand rondlopen, en dat hoeft daarom nog geen lelijk of onbekwaam meisje te zijn. Want diegenen hebben volgens mij nog het meeste nodig. En de andere behoeftes hebben diegenen net zo erg als je Don Juans die ik al in het topic ben tegengekomen
Opmerking 1 : dat blijkt maar eens weer, niemand vraagt om oppervlakkige gepraat. Daar doe ik net zo min aan. Niemand heeft het over een boekje, maar wel over een anker.

Opmerking 2: Maak het je zelf vooral wijs. Een vlotte knappe leuke meid verwacht gewoon een leuke vlotte knappe vent.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:52:26 #180
101909 CrackerJack
pi_21553379
yep, en iedereen is Brad Pitt.
Wat is knap trouwens? Voor de een is knap zo, voor de ander iets anders.
Vandaar het spreekwoord ook: "op ieder potje past een deksel". Zou wat zijn als iedereen hetzelfde graag zag, of dat nu een persoon, een auto een huis of ga zo maar verder is. Vandaar dat ik ook zei dat er voor de niet-zo-vlotten ook wel iemand leuk kan zijn? Meisjes zullen ook wel graag liefde hebben veronderstel ik en die zien er ook niet allemaal uit zoals .... (vul in).
pi_21553407
Brother, ik weet niet of je opmerking 2 nou sarcartisch bedoelt of niet?

Volgens mij is het ook zo dat als een meisje zichzelf een 8 vindt, ze heus geen 7's of 6-sen accepteert, toch?
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:19:41 #182
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21554029
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Brother, ik weet niet of je opmerking 2 nou sarcartisch bedoelt of niet?

Volgens mij is het ook zo dat als een meisje zichzelf een 8 vindt, ze heus geen 7's of 6-sen accepteert, toch?
nee, dat is zo en omgekeerd doen wij mannen dat ook niet. Uiterlijk is uiteraard ook van belang, maar is deels natuurlijk wel subjectief. Wat persoon A een 8 vindt kan persoon B een 6 vinden en vice versa.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:27:36 #183
101909 CrackerJack
pi_21554198
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Uiterlijk is uiteraard ook van belang, maar is deels natuurlijk wel subjectief. Wat persoon A een 8 vindt kan persoon B een 6 vinden en vice versa.
eindelijk, iemand die het ziet , je mag wat mij betreft ook verdwijnen uit dit topic, je bent genezen

Trouwens, een heel knappe vrouw hoeft daarom nog geen goede vrouw te zijn, wat veel belangrijker is.
Dan sta je daar met je modelletje en als de deur van je huis toegaat, dan spreek je niet tegen elkaar of kun je mekaar niet uitstaan, dan hoef ik geen vrouw die iedereen 9/10 geeft hoor, bijlange niet.
Het gaat goedkomen ik voel het, maar ik moet deze shit niet meer lezen allemaal. En mijn PC afzetten. Ik heb uiteraard niks tegen iemand persoonlijk, en iedereen moet doen wat hij moet doen. Iedereen is anders en heeft andere wensen, maar uiteindelijk zoeken we hier allemaal naar liefde en begrip.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:27:41 #184
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21554199
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als je veel geld hebt, kan dat ook helpen om een knappe vrouw aan de haak te slaan ook al ben je zelf niet om aan te zien.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_21554472
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:27 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

Als je veel geld hebt, kan dat ook helpen om een knappe vrouw aan de haak te slaan ook al ben je zelf niet om aan te zien.
Extrame makover
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:56:23 #186
67978 HenryHill
pi_21554782
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:33 schreef CrackerJack het volgende:
Ik heb dan wel net hetzelfde probleem, maar dat hier lezen (sinds gisteren) allemaal in dit forumonderdeel maakt me al helemaal triest. Jullie maken er een wedstrijd van, en of je nu een t-shirt in je broek steekt of eruit laat, zal voor dat meisje echt niet uitmaken als het klikt. En als het moest zijn dat er een meisje mij niet moet hebben omdat mijn t-shirt in mijn broek steekt, dan neemt ze haar eigen vinger maar, dan heb je sowieso de verkeerde getroffen imo. Ook als ik die verhaaltjes lees in week- of dagbladen van zo moet het en zo niet, om te
M.a.w.: "Als het relatiewereldje niet werkt zoals de voorstelling die ik ervan heb, dan hoef ik er niks mee te maken te hebben". Hmm, goede instelling
quote:
Ik snap best wel dat vlot zijn helpt, of dat nu door kleren of een houding is, maar op zulke details kijken is ook niet nodig. Sommigen hebben het gewoon, doen er weinig of geen moeite voor, en het lukt toch. Die zijn er ook, dat begrijp ik allemaal. Maar ook voor de niet-zo-vlotten zal er wel iemand rondlopen, en dat hoeft daarom nog geen lelijk of onbekwaam meisje te zijn. Want diegenen hebben volgens mij nog het meeste nodig. En de andere behoeftes hebben diegenen net zo erg als je Don Juans die ik al in het topic ben tegengekomen
Idd, sommigen hebben het gewoon en die komt het allemaal aanwaaien. En sommigen hebben het niet, en die zullen er wat voor moeten doen. Maar er is geen regel die stelt dat, als je iets echt heel graag wil, dat je het zult krijgen hoor...
quote:
Ik zit er alleen nog mee in mijn hoofd, te denken: het lukt niet, het lukt niet, maar doe er ook eigenlijk niets aan, dat is gewoon een rol waarin je terechtkomt door de jaren heen. Alleen de fantasie is er zeg maar.
Dus je wacht eigenlijk totdat het geluk naar je toekomt, dat jij ook eens 'geluk' hebt.
pi_21554935
Ach ja, de mooiste meiden hebben natuurlijk echt ook allemaal een kutinnerlijk he Wees gewoon eerlijk, er zijn zat hele mooie meiden die gewoon een leuk innerlijk hebben, maar die nemen geen genoegen met een 'huilie'zoals jullie of een gozer zoals ik. Waarom? Omdat ze iets gelijk willen aan wat zij te bieden hebben. Als je zelf nix te bieden hebt of daarvan niet overtuigd bent moet je ook niet gaan zeiken over wat een meid wel niet allemaal moet hebben. Kieskeurigheid...hou er dan maar mee op.

Ik denk dat ik wel degelijk wat te bieden heb en weiger met een minder uitziend en minder leuk meisje te gaan dan wat ik mezelf acht. Dus gewoon een gezonde leuke meid met een pittig karakter.
pi_21555080
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:05 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ja, de mooiste meiden hebben natuurlijk echt ook allemaal een kutinnerlijk he Wees gewoon eerlijk, er zijn zat hele mooie meiden die gewoon een leuk innerlijk hebben, maar die nemen geen genoegen met een 'huilie'zoals jullie of een gozer zoals ik. Waarom? Omdat ze iets gelijk willen aan wat zij te bieden hebben. Als je zelf nix te bieden hebt of daarvan niet overtuigd bent moet je ook niet gaan zeiken over wat een meid wel niet allemaal moet hebben. Kieskeurigheid...hou er dan maar mee op.

Ik denk dat ik wel degelijk wat te bieden heb en weiger met een minder uitziend en minder leuk meisje te gaan dan wat ik mezelf acht. Dus gewoon een gezonde leuke meid met een pittig karakter.
Helemaal eensch.. Maar ondertussen zit er weinig vlot in en ben ik alweer dik een jaar vrijgezel op een enkele korstondige scharrel na...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:13:29 #189
101909 CrackerJack
pi_21555092
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:56 schreef HenryHill het volgende:

[..]

M.a.w.: "Als het relatiewereldje niet werkt zoals de voorstelling die ik ervan heb, dan hoef ik er niks mee te maken te hebben". Hmm, goede instelling
[..]
Dat is wel typisch aan dat forum hier heb ik gemerkt, alleen de mening van één telt.
Ik bedoel daarmee dat je niet alles naar regels of handleidingen kunt herleiden, zeker niet zo'n abstract iets als liefde.
quote:
Idd, sommigen hebben het gewoon en die komt het allemaal aanwaaien. En sommigen hebben het niet, en die zullen er wat voor moeten doen. Maar er is geen regel die stelt dat, als je iets echt heel graag wil, dat je het zult krijgen hoor...
Ha, met dat laatste zinnetje wil je blijkbaar ook geen moed inspreken. Klinkt als: degenen die op een zekere leeftijd geen vriendin hebben, zullen er ook nooit een krijgen.
[..]
quote:
Dus je wacht eigenlijk totdat het geluk naar je toekomt, dat jij ook eens 'geluk' hebt.
Dat is niet met opzet, maar dat weten de niet-eenzamen blijkbaar niet, zoals ik al zei, je komt langzamerhand in een rol te vervallen en dan wordt de eerste stap moeilijk, maar daarna gaat het misschien beter?
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:17:02 #190
101909 CrackerJack
pi_21555173
quote:

Ik heb ook niet gezegd dat als een meisje mooi is, dat ze dan automatisch een rotkarakter heeft, je moet mij ook geen woorden in de mond leggen. Soort zoekt soort is een ander spreekwoord. Jij hebt ook geen vriendin als ik het goed doorheb, maar jij bent ook wel aan het "zeiken" in dit topic ipv in de stad rond te lopen. Je durft toch iemand aanspreken, waarom heb jij dan geen vriendin?
pi_21555369
Hmm hehe, je moet toch wat beter opletten. Ik had een vriendin, dat is in mei uitgegaan. Ik ben nu even aan het rondkijken en ondertussen help ik deze makkers een beetje op weg. Ik heb een hele goede vriend met exact hetzelfde probleem.

Ik ben niet aan het zeiken, integendeel

Ik vind dat je wel degelijk impliceert dat het 1 kant op werkt, leuk innerlijk of leuk uiterlijk.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:40:53 #192
67978 HenryHill
pi_21555710
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:13 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Dat is wel typisch aan dat forum hier heb ik gemerkt, alleen de mening van één telt.
Ik bedoel daarmee dat je niet alles naar regels of handleidingen kunt herleiden, zeker niet zo'n abstract iets als liefde.
[..]

Ha, met dat laatste zinnetje wil je blijkbaar ook geen moed inspreken. Klinkt als: degenen die op een zekere leeftijd geen vriendin hebben, zullen er ook nooit een krijgen.
[..]
[..]

Dat is niet met opzet, maar dat weten de niet-eenzamen blijkbaar niet, zoals ik al zei, je komt langzamerhand in een rol te vervallen en dan wordt de eerste stap moeilijk, maar daarna gaat het misschien beter?
Hmm, je haalt er toch niet uit wat ik gehoopt had. Laat ik dan de centrale gedachte uit mijn post proberen te verwoorden: Als je wat wilt, en het komt je niet aanwaaien, dan moet je er wat voor doen. En de reden waarom ik jou 'aanviel', was dat de gequote stukken tekst allemaal de achterliggende gedachte hebben dat je er niks aan kunt of hoeft te doen; en dat is imho niet waar.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:43:33 #193
101909 CrackerJack
pi_21555767
Ok HenryHill, dan had ik die gedachte idd niet begrepen, maar je had het toch goed bedoeld. Ik zal waarschijnlijk de enige zijn die er iets kan aan doen, maar ik had je verkeerd begrepen met mijn kromme geest op dit moment, sorry.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 14:50:40 #194
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21557209
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Helemaal eensch.. Maar ondertussen zit er weinig vlot in en ben ik alweer dik een jaar vrijgezel op een enkele korstondige scharrel na...
En die korstondige scharrels zijn dus precies het verschil tussen de Tranceptors en Nozems van deze wereld en de Plato's en soortgenoten. Jullie weten dat jullie iets voor elkaar kunnen krijgen bij een leuke meid, terwijl wij die bevestiging nooit gehad hebben.
pi_21557573
Dit topic gaat echt storm!!
In het begin lulde ik nog wat mee in het topic, maar als ik nu weer online kom moet ik zoveel lezen dat ik bij voorbaat al geen zin meer heb
pi_21557708
Precies ik wacht op de bevestiging!!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:44:21 #197
17652 Rolf
just keeps going ..
pi_21558310
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En die korstondige scharrels zijn dus precies het verschil tussen de Tranceptors en Nozems van deze wereld en de Plato's en soortgenoten. Jullie weten dat jullie iets voor elkaar kunnen krijgen bij een leuke meid, terwijl wij die bevestiging nooit gehad hebben.
Maar wanneer is de laatste keer dat jezelf daadwerkelijk wat ondernomen hebt ?
pi_21558397
quote:

[..]

Daarom zou ik ook ontzettend graag eens een paar keer van die natuurlijk verkregen scharrels in mijn bedje ontmoeten. Dat zou een waanzinnige egoboost voor me zijn. Wat zeg ik? Een open deur naar een ander universum. Want IK die een meid versiert? Hemel, dat is gewoon een buitenaards iets voor mij. Klinkt misschien heel overdreven maar zo ervaar ik het echt. Niet omdat ik niet leuk geneog ben, maar gewoon omdat het nog nooit is gebeurd.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21558634
Je ergste nachtmerrie is als een vloedgolf, je probeerd te ontsnappen maar diep van binnen weet je dat het niet lukt. Uiteindelijk wordt je overspoeld, je worsteld, je zwemt zo hard als je kan. Maar uiteindelijk verdrink je....
Wat ik hier mee wil zeggen en wat al zo vaak gezegd is, als je het eng vind en eerste stap een andere richting op te nemen. Kun je dit wel blijven ontwijken maar vroeg of laat wordt je toch overspoeld en weet je geen houding te geven. Nu kun je het tij nog keren en het heft in eigen hand nemen.
Ik i.p.v van zo gewoon, zo bijzonder gebleven...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:01:31 #200
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_21558666
tvp
pi_21558725
Nou dat weet ik niet hoor, soms twijfel ik er wel eens aan of het tij met 35 nog wel te keren is....

En nogmaals, het gekke is dat ik ook met die fastdate avonden totaal niet zenuwachtig ben. Hell, ik vind het zelfs leuk. Maar ik heb gewoon op straat of ergens anders heel vaak zoiets van ja, wat moet ik nou zeggen?

Heel klein pluspuntje, ik merk wel dat het maken van leuke opmerkingen me steeds beter afgaat. Tenminste, als ik een situatie zie waarin dat kan. Maar ja, of ik daar nou zoveel verder mee kom.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21558983
dit is echt ernstig.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:18:46 #203
67978 HenryHill
pi_21559068
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef Vivid het volgende:
dit is echt ernstig.
Jij bent ernstig. Ernstig in het verkeerde topic terecht gekomen.
pi_21559084
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef Vivid het volgende:
dit is echt ernstig.
Wat, op je 35e nog geen ervaring hebben zoals M_Schtoppel, het is niet gangbaar nee, maar er zijn genoeg mannen die in dat schuitje zitten..
pi_21559776
quote:

[..]

Wat een geouwehoer, toen ik de eerste keren probeerde een scharreltje op te doen op mn 14de werd ik ook vaak zat afgewezen. Daar moest ik ook ff doorheen. Er zijn nog steeds zat meiden die ik niet kan krijgen, zelfs niet als kortstondige scharrel. Soms richt je je gewoon op de verkeerde persoon en lijken de personen die onbereikbaar zijn het leukst. Die onbereikbaarheid zit em vaak echter in het feit dat ze je gewoon niet moeten...
pi_21559851
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Daarom zou ik ook ontzettend graag eens een paar keer van die natuurlijk verkregen scharrels in mijn bedje ontmoeten. Dat zou een waanzinnige egoboost voor me zijn. Wat zeg ik? Een open deur naar een ander universum. Want IK die een meid versiert? Hemel, dat is gewoon een buitenaards iets voor mij. Klinkt misschien heel overdreven maar zo ervaar ik het echt. Niet omdat ik niet leuk geneog ben, maar gewoon omdat het nog nooit is gebeurd.
Het leek voor mij als 14de jarig jochie ook het eind van de wereld tot ik besefte dan iets houden veel moeilijker nog is dan iets krijgen. Enige dat mij nog zo'nvoldoening geeft als ik een echt hele mooie meid een beetje kan playen en dan nog beklijft het gevoel niet lang als ik haar innerlijk leer kennen.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:56:43 #207
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_21560091
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het leek voor mij als 14de jarig jochie ook het eind van de wereld tot ik besefte dan iets houden veel moeilijker nog is dan iets krijgen. Enige dat mij nog zo'nvoldoening geeft als ik een echt hele mooie meid een beetje kan playen en dan nog beklijft het gevoel niet lang als ik haar innerlijk leer kennen.
Een beetje kan playen Echt ken geen 1 echt goeduitziende gozer die het over playen heeft Als je het echt goed oet heb je dit topic niet nodig om je ego op te krikken... ZOgenaamd om tekijken hoe je een hele goede vriend kan helpen. Als je echt zo goed bent neemt die vriend wel de trekjes van jou over en is dit topic zinloos voor hem. Zulk gezeur allemaal, heb nog nooit iemand horen praten over een mindset en over een anker... Veel te diep ingaan op iets wat juist helemaal niet diep gaat.

Dit is gewoon een leuk topic om te lezen, maar wel zinloos... Ga gewoon uit en kijk hoe de anderen het doen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_21560214
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Een beetje kan playen Echt ken geen 1 echt goeduitziende gozer die het over playen heeft Als je het echt goed oet heb je dit topic niet nodig om je ego op te krikken... ZOgenaamd om tekijken hoe je een hele goede vriend kan helpen. Als je echt zo goed bent neemt die vriend wel de trekjes van jou over en is dit topic zinloos voor hem. Zulk gezeur allemaal, heb nog nooit iemand horen praten over een mindset en over een anker... Veel te diep ingaan op iets wat juist helemaal niet diep gaat.

Dit is gewoon een leuk topic om te lezen, maar wel zinloos... Ga gewoon uit en kijk hoe de anderen het doen...
Hmm jij bent er zo een die zelf nix zinnigs tegen deze mensen te zeggen heeft en dan tegen de mensen aan gaat schoppen die het wel proberen. Beetje sneu, dat maakt jou nog veel meer verdacht dan het mij verdacht doet maken. Als je de mindset niet hebt dat je een meisje kunt krijgen, zul je er geen krijgen. (dat lijkt me toch vrij simpel). Die vriend van mij wil het op zijn manier doen omdat hij gewoon een ander type is dan ik. Hij is ook op zoek naar een heel ander type vrouw waarbij mijn 'manier' gewoon niet zo goed werkt naar mijn verschrikkelijk bescheiden mening.

Ik heb zat ego zonder dit topic dank je. Probeer jij eens iets constructiefs hier te bedenken/te doen in plaats van mensen die het wel oprecht bedoelen hier voor de schenen te proberen te schoppen.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:07:53 #209
88139 JoeyT
pi_21560384
ik schop niet tegen de schenen van mensen aan... Ik schop tegen jouw schenen aan Ach maar misschien heb je wel gelijk. Tis alleesn dat ik echt zoveel onzin lees. dat hele stappenplan is gewoon niet nodig kijk gewoon af als je t zelf niet kan... Toch? dat heeft echt zoveel meer zin dan al die theorieen...
pi_21560501
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:07 schreef JoeyT het volgende:
ik schop niet tegen de schenen van mensen aan... Ik schop tegen jouw schenen aan Ach maar misschien heb je wel gelijk. Tis alleesn dat ik echt zoveel onzin lees. dat hele stappenplan is gewoon niet nodig kijk gewoon af als je t zelf niet kan... Toch? dat heeft echt zoveel meer zin dan al die theorieen...
Ow waren het mijn schenen? Moet je niet vergeten ze ook te raken

Sja, stappenplan is handig om te lezen meer niet, minder ook niet.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:14:09 #211
42381 CvB
pi_21560543
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:07 schreef JoeyT het volgende:
Is afkijken niet precies hetzelfde, dat zijn immers de theorieën in de praktijk gebracht.
Vind ik
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:16:58 #212
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_21560619
Ohwjeeh weer zo'n topic

je wilt dit veranderen? Dan moet jij veranderen, in de man die je echt bent. Daadkrachtig, zeker, een leidende rol nemen, geen excuses maken voor je verlangens en niet meewerken aan hielelikkerij. Dat wordt bedoeld met 'wees jezelf'. Chickies zullen je dit nooit kunnen uitleggen omdat ze zelf geeneens snappen hoe ze in elkaar zitten, maar ze zullen deze eigenschappen in een paar seconden herkennen als ze aanwezig zijn in jou.
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:18:59 #213
88139 JoeyT
pi_21560668
quote:

[..]

Bv dit, wtf is dit... Is toch om te huilen of niet???? Tranceptor' s en Nozem's van deze wereld... Tsja dit soort dingen vind IK nou echt een beetje triest... En ik probeer niet nu niet plato af te kraken of al die anderen maar ipv op te kijken naar de jongens die het volgens jullie zo goed doen moeten jullie je eigen ego is gaan opkrikken... Zonder een zelfvertrouwen kom je toch nergens en zelfvertrouwen krijg je echt niet uit een tips en trucs topic...
pi_21560698
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Frenkie op 26-08-2004 17:28:18 ]
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:23:55 #215
88139 JoeyT
pi_21560803
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:14 schreef CvB het volgende:

[..]

Is afkijken niet precies hetzelfde, dat zijn immers de theorieën in de praktijk gebracht.
Nee dat is absoluut niet hetzelfde, ik denk dat t dan eerder andersom is... Van de praktijk worden hier theorieen gemaakt terwijl je die absoluut niet nodig hebt... Ga gewoon tussen die mensen staan en kijk direct naar de praktijk... Wat ik al zei ik ken echt niemand die hier zo diep op in gaat en dat komt omdat t helemaal niet nodig is...

1- zie er op je best uit... Uiterlijk draait t leven om
2- Leer sociaal te zijn... Praat met mensen

Meer hoef je toch echt niet te doen
  Moderator donderdag 26 augustus 2004 @ 17:36:00 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21561098
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat is absoluut niet hetzelfde, ik denk dat t dan eerder andersom is... Van de praktijk worden hier theorieen gemaakt terwijl je die absoluut niet nodig hebt... Ga gewoon tussen die mensen staan en kijk direct naar de praktijk... Wat ik al zei ik ken echt niemand die hier zo diep op in gaat en dat komt omdat t helemaal niet nodig is...

1- zie er op je best uit... Uiterlijk draait t leven om
2- Leer sociaal te zijn... Praat met mensen

Meer hoef je toch echt niet te doen
Ik denk dat de mensen hier (incluis mijn persoontje) er hier gewoon teveel een punt van maken.

Ik maak er meestal niet zo'n punt van maar als ik verliefd wordt ... dan is het hek van de dam... dan kan ik echt niet meer normaal doen ( als ik niet verliefd ben heb ik daar in mindere mate last van ) Gewoon een gesprek voeren met deze of gene meid is geen probleem, koetje kalfjes welk onderwerp dan ook. Maar kom ik op het punt dat ik om de menvrouw ga geven ... dan kan ik geen normaal gesprek meer voeren (kan na dan na weken nog een gesprek boven halen en zeggen wat ik toen wel en wat juist niet had moeten zeggen) mijn e-mailtjes veranderen dan in goed onderbouwde werkstukken (waar je dan gemiddeld 4 uur mee bezig bent) van terugkomende mailtjes wordt elk woord 6 keer geanalyseerd of er niet iets tussen de regels staat ....

tis om gek van te worden
pi_21561223
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen hier (incluis mijn persoontje) er hier gewoon teveel een punt van maken.

Ik maak er meestal niet zo'n punt van maar als ik verliefd wordt ... dan is het hek van de dam... dan kan ik echt niet meer normaal doen ( als ik niet verliefd ben heb ik daar in mindere mate last van ) Gewoon een gesprek voeren met deze of gene meid is geen probleem, koetje kalfjes welk onderwerp dan ook. Maar kom ik op het punt dat ik om de menvrouw ga geven ... dan kan ik geen normaal gesprek meer voeren (kan na dan na weken nog een gesprek boven halen en zeggen wat ik toen wel en wat juist niet had moeten zeggen) mijn e-mailtjes veranderen dan in goed onderbouwde werkstukken (waar je dan gemiddeld 4 uur mee bezig bent) van terugkomende mailtjes wordt elk woord 6 keer geanalyseerd of er niet iets tussen de regels staat ....

tis om gek van te worden
Ik ken het gevoel, alleen ik praat wel. Probleem is dat ik de hele tijd oprecht ga zitten zijn en me af ga vragen of ze wel een goed beeld van me heeft. Ik word ubervoorzichtig en uberkwetsbaar en daar hou ik niet van. Hehe die laatste drie regels dat is normaal (in ieder geval voor mij), je gaat alles wat ze zegt of doet onder de loep nemen. En nu ben ik al een vrij analytisch type
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:53:33 #218
42381 CvB
pi_21561473
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:23 schreef JoeyT het volgende:
-knip-
Ik ben het in grote lijnen met je eens denk ik, vooral sociaal zijn is erg belangrijk. Zo doe je immers nieuwe contacten op en laat je zien dat je een leuk persoon bent om mee om te gaan.

Ik zou nog meer willen zeggen, maar kan t nu niet goed verwoorden en dan gaan we wss teveel off-topic.
Vind ik
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:54:51 #219
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_21561502
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:41 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel, alleen ik praat wel. Probleem is dat ik de hele tijd oprecht ga zitten zijn en me af ga vragen of ze wel een goed beeld van me heeft. Ik word ubervoorzichtig en uberkwetsbaar en daar hou ik niet van. Hehe die laatste drie regels dat is normaal (in ieder geval voor mij), je gaat alles wat ze zegt of doet onder de loep nemen. En nu ben ik al een vrij analytisch type
Girls just wanna have fun
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_21566572
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:41 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ook, maar als je wilt weten wat voor beeld ze van je heeft, gewoon recht in de ogen kijken vind ik helpen, dan kan je precies lezen wat ze van je vindt. Maar ga niet staren
De wandelende spelvaut
pi_21566725
*meldt zich

ik ben nu 20, ook nog geen relatie gehad.. laatste jaren gaat het wel beter, wel gedate enz, maar niet echt iets blijvends. Ik lijf echter wel hoopvol. Tis niet dat ik een totale nietsnut ben in versieren ofzo..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_21566801
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:57 schreef muurjunky het volgende:
Maar ga niet staren
Euhm
pi_21567025
Ik hou er niet van om me te kwetsbaar op te stellen naar vrouwen.
Op vakantie leuk meisje ontmoet.
Leuk contact houden.
Op msn flapte ik eruit dat ik haar leuk vind (inmiddels is het bezig om weg te gaan), nog een paar mailtjes gestuurd, zij één,, verder reageert ze niet meer.
Vrouwen , tenminste die dan.
Vrienden blijven wou ze wel, maar wat noem je vrienden blijven , nooit meer iets van je laten horen?

Anyway op naar de volgende
  Moderator donderdag 26 augustus 2004 @ 22:23:43 #224
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21567099
achja ik kies ook altijd vrouwen uit die niet verliefd op mij worden

Heb ooit één kans gehad om ontmaagd te worden .. niet op ingegaan (later bleek de halve vriendengroep eroverheen geweest te zijn) dus daar ben ik opzich wel blij om
pi_21567229
@beach.. ik ken het.. je zegt dat je degene leuk vindt. willen ze wel vrienden blijven.. maar geen contact meer..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_21567230
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:

Heb ooit één kans gehad om ontmaagd te worden .. niet op ingegaan (later bleek de halve vriendengroep eroverheen geweest te zijn) dus daar ben ik opzich wel blij om
Hoezo, maakt dat wat uit dan, wordt de sex daar minder lekker door?
  Moderator donderdag 26 augustus 2004 @ 22:30:44 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21567252
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:29 schreef nozem het volgende:

[..]

Hoezo, maakt dat wat uit dan, wordt de sex daar minder lekker door?
geen idee maar ik vond het mens niet leuk
pi_21567349
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

geen idee maar ik vond het mens niet leuk
Ik vind ook vaak zat meisjes niet leuk, maar met een flinke hoeveelheid alcohol in je donder maakt het je geen zak meer uit , ok niet dat ik daardoor geneukt heb, alleen gezoend
pi_21567369
Soms moet je gokken, maar ik geloof dat oprecht zijn ( ik kan nix anders tegen dr) in mijn voordeel werkt. Als het niet in je voordeel werkt had ze je uberhaupt niet serieus genomen. Ik weiger bij dit meisje 'tactieken' te gebruiken of een houding aan te nemen. Ik ben gewoon mezelf en als dat niet genoeg is heeft zij even verschrikkelijke pech.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 22:36:01 #230
67978 HenryHill
pi_21567374
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
achja ik kies ook altijd vrouwen uit die niet verliefd op mij worden

...en nou denk je: had ik het maar gedaan... 1 meer of minder maakt dan ook niet uit

Serieus: mijn eerste keer zoenen was ook, naar later bleek, de slettebak van de groep. So what, de maand daarop heb ik wel mijn eerste echte vriendinnetje gezoend, en dat was (deels) omdat ik wist dat ik dat wel zou kunnen dankzij mijn vorige ervaring.

Mijn punt is dat het niet erg is als je flirt/zoent/zeer intiem bent/sext met iemand die niet 'de ware' lijkt... als je het idee hebt dat je achter loopt, doe ervaring op, dan weet je tenminste dat je niet compleet waardeloos bent als je wel die ene meid ziet.
wat betreft sexen zou ik misschien wel wat selectiever zijn, maar da's persoonlijk
pi_21567436
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:36 schreef HenryHill het volgende:

[..]

...en nou denk je: had ik het maar gedaan... 1 meer of minder maakt dan ook niet uit

Serieus: mijn eerste keer zoenen was ook, naar later bleek, de slettebak van de groep. So what, de maand daarop heb ik wel mijn eerste echte vriendinnetje gezoend, en dat was (deels) omdat ik wist dat ik dat wel zou kunnen dankzij mijn vorige ervaring.

Mijn punt is dat het niet erg is als je flirt/zoent/zeer intiem bent/sext met iemand die niet 'de ware' lijkt... als je het idee hebt dat je achter loopt, doe ervaring op, dan weet je tenminste dat je niet compleet waardeloos bent als je wel die ene meid ziet.
wat betreft sexen zou ik misschien wel wat selectiever zijn, maar da's persoonlijk
ervaring is wel handig ja, mij eerste keer zoenen was met een meisje van bijna 13, terwijl ik bijna 17 was maar ja allebei strontlazarus
pi_21567603
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:38 schreef Beach het volgende:

[..]

ervaring is wel handig ja, mij eerste keer zoenen was met een meisje van bijna 13, terwijl ik bijna 17 was maar ja allebei strontlazarus
13 en 16, niks mis mee toch?
pi_21567884
Ik heb ooit op vakantie eens per ongeluk een meisje van 13 gehad toen ik 18 was. Dat was op zich ook niet al te charmant als je weet wat ik met dr heb uitgevroten voordat ze weer naar huis moest voor 12en
pi_21567912
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:57 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb ooit op vakantie eens per ongeluk een meisje van 13 gehad toen ik 18 was. Dat was op zich ook niet al te charmant als je weet wat ik met dr heb uitgevroten voordat ze weer naar huis moest voor 12en
ach jij bent tenminste zover gekomen
pi_21567978
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef Beach het volgende:

[..]

ach jij bent tenminste zover gekomen
Ik zou het je niet aanraden, ik voelde me echt een kinderverkrachter. Ze vertelde het ook op zo'n charmant moment vlak voordat ze terugging en ze was nog Duits ook

* Tranceptor neuriet de hollandse gouwe ouwe 'stop je leuter in een kleuter'
pi_21568009
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:01 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou het je niet aanraden, ik voelde me echt een kinderverkrachter. Ze vertelde het ook op zo'n charmant moment vlak voordat ze terugging en ze was nog Duits ook

* Tranceptor neuriet de hollandse gouwe ouwe 'stop je leuter in een kleuter'
Je hebt gelijk, ik zou het niet op dat meisje hebben gekund
Dat zou ik echt zowieso niet bij haar hebben gedaan.
Er zijn grenzen, 12 en 17 vind ik te groot.
pi_21568100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zou het niet op dat meisje hebben gekund
Dat zou ik echt zowieso niet bij haar hebben gedaan.
Er zijn grenzen, 12 en 17 vind ik te groot.
Ik wist het niet. Nee ik wist het echt gewoon niet. Ze zag er echt uit als 16, heel lekker lichaampje. Kwestie van vroeg rijp denk ik
  donderdag 26 augustus 2004 @ 23:08:01 #238
67978 HenryHill
pi_21568111
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 22:57 schreef Tranceptor het volgende:
Heb je je nog voorgesteld aan d'r ouders?

Nee, dat had ik niet van je verwacht jongen...
pi_21568151
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Heb je je nog voorgesteld aan d'r ouders?

Nee, dat had ik niet van je verwacht jongen...
Hehe 's middags op het strand dr ouders wel gezien verder niet gesproken. Op het strand voor 's avonds afgesproken voor haar camping. Endje gewandeld enzo

Verder nix gebeurd waar ik het over wil hebben

* Tranceptor lacht als boer met kiespijn
pi_21573577
@Tranceptor, uiteindelijk tevreden met dat contact of spijt?
pi_21573648
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 09:42 schreef komrad het volgende:
@Tranceptor, uiteindelijk tevreden met dat contact of spijt?
Lastig te zeggen, voel me er een beetje ambivalent over. Aan de ene kant was ze natuurlijk gewoon lekker en aan de andere kant knaagt het gevoel dat ik mn leuter in een kleuter heb gestopt.

ach ik was nog jong he
pi_21573662
ja dat is wel zo, maar zag ze er ook uit als 13? maakt niet uit ik zou het niet doen maar oke dan moet je het wel weten
pi_21573698
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 09:49 schreef komrad het volgende:
ja dat is wel zo, maar zag ze er ook uit als 13? maakt niet uit ik zou het niet doen maar oke dan moet je het wel weten
Ze zag er absoluut niet als 13 uit, ze had zwart haar (en als je een beetje goed mijn reacties leest op dit forum weet je dat dat echt mijn ding is ) en een lichaam waar je U tegen zegt. Mooi strak lichaampje maar wel flink vrouwelijk gevormd. Ik kan me haar nog zo voor me halen
pi_21574311
ja maar toch, wel 13 he is echt ver ver onder mijn range hoor, ook toen ik 18 was
pi_21574334
ik voel me echt klote nu.

Andere mensen vinden verlieft zijn geweldig. Voor mij is het gewoon een regelrechte hel. Ik ben voor vrouwen nooit meer dan "een goede vriend". Dat beeld zal ik zelf wel creeeren door te veel afstand te houden.

Nu ook weer, ik ben zoo verlieft op een meid die ik ken. We gaan wel eens leuke dingen doen enzo, msn, kunnen lachen met elkaar, maar meer ook niet. Zij ziet mij als een goeie vriend (zoals altijd). Daarbij komt dat ze een collega is, dus dat iets vertellen niet zo makkelijk gaat

maar ik hou ook gewoon te veel afstand. Je ziet vaak mannen, die zitten binnen een half uur al met hun arm om zo'n meid heen. Dat zie je mij dus nooit doen, zelfs als ik die meid al iets langer ken.

Het is die fucking angst. Ik wordt er echt schijt schijt ziek van. Wat ik ook bedenk of probeer, als het erop aan komt zal ik altijd de veiligste optie kiezen. Juist, nix doen. Of het nou om een zoen gaat, om een arm om haar heen slaan, maakt niet uit. I

Tering, soms voel ik me zo klote, Soms ga ik sporten, dan ren ik de longen uit me lijf, dan ga ik tot het uiterste. Dan voel ik me meestal iets beter, maar dat is ook maar van tijdelijke aard. WTF moet ik doen
pi_21574385
Ik herken je probleem someone324, maar wat kan je er aan doen? je bent zoals je bent en kan dat niet zomaar veranderen. Je kan wel proberen wat assertiever te worden, maar vrouwen waarderen je op een andere manier wel al zoals je bent en dat zet je op het spel door niet jezelf te zijn. Je moet dus proberen wat meer initiatief te nemen zonder je karakter te veranderen.
pi_21574421
Bleeeeeeh, ik heb vandaag ook weer zo'n bui. Kom op Plato, vanavond gaan we naar Nationale Nederlanden. Om half zes op het station? Dan kunnen we om zes uur precies.......

En iedereen die wil mag komen toekijken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21574502
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 10:48 schreef komrad het volgende:
Ik herken je probleem someone324, maar wat kan je er aan doen? je bent zoals je bent en kan dat niet zomaar veranderen. Je kan wel proberen wat assertiever te worden, maar vrouwen waarderen je op een andere manier wel al zoals je bent en dat zet je op het spel door niet jezelf te zijn. Je moet dus proberen wat meer initiatief te nemen zonder je karakter te veranderen.
ja ik weet het, initiatief nemen. Dat vind ik alleen zo fucking moeilijk. Ik analyseer te veel. Of ik wil of niet, ik denk altijd na over de mogelijk negatieve gevolgen. Gevolgen op me werk, gevolgen voor onze vriendschap, reactie van de omgeving, de harde waarheid etc etc.

ik word er gek van
pi_21574576
Ja heel herkenbaar. Als ik terugkijk heb ik achteraf gezien ook wel een paar kansen gehad, maar ik herkende ze toen totaal niet. En ik ben heel bang dat als me zoiets weer gebeurt ik het nu wel herken, maar geen actie durf te ondernemen. Ik bedoel, als het zomaar in het openbaar gebeurt.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21575492
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 10:45 schreef someone324 het volgende:
ik voel me echt klote nu.

Andere mensen vinden verlieft zijn geweldig. Voor mij is het gewoon een regelrechte hel. Ik ben voor vrouwen nooit meer dan "een goede vriend". Dat beeld zal ik zelf wel creeeren door te veel afstand te houden.

Nu ook weer, ik ben zoo verlieft op een meid die ik ken. We gaan wel eens leuke dingen doen enzo, msn, kunnen lachen met elkaar, maar meer ook niet. Zij ziet mij als een goeie vriend (zoals altijd). Daarbij komt dat ze een collega is, dus dat iets vertellen niet zo makkelijk gaat
Ik heb juist het tegenovergestelde. Altijd als ik leuk met een meid omga en we steeds meer bevriend raken zien ze wat meer in me. De meeste 'vriendschappen' raak ik dan ook op die manier kwijt omdat ze het vervelend vinden om te zien terwijl ze verliefd op me zijn en ik nix wil. Er zijn echter ook wel vriendschappen die stand hebben gehouden.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 12:37:02 #251
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21576332
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bleeeeeeh, ik heb vandaag ook weer zo'n bui. Kom op Plato, vanavond gaan we naar Nationale Nederlanden. Om half zes op het station? Dan kunnen we om zes uur precies.......

En iedereen die wil mag komen toekijken.
Ik dacht dat we dat pas in de zomer van 2009 zouden gaan doen?

En someone234 wil ik toch op het hart drukken om actie te ondernemen, collga of geen collega. Ze zal je er heus niet om uitlachen.
pi_21579929
Hmm, ik ga hier geen hele theorie meer over schrijven. mensen willen toch alleen maar lezen wat ze het liefst willen horen.
als je geen vriendin kunt krijgen maar het wel wilt.
ben je ;
- wanhopig
- lelijk
- extreem onzeker
- iemand die nooit wat te zeggen heeft. ( saai )
- te makkelijk
- en vooral bang voor wat komen gaat

Hoeft niet altijd hoor, maar meestal zijn dit wel de redenen.

Nou mensen, het engste en aller ergste is.
40 jaar oud zijn, en kijken naar foto`s van toen je 18/19 was.
en je dan realiseren wat voor een potentie je had
Wat je allemaal voor elkaar had kunnen krijgen.
Maar omdat je altijd zo`n zwakke bange lul bent geweest heb je al je kansen zelf laten schieten.

de enige oplossing naar mijn idee is
Uitgaan met vrienden, leuke vrienden dan.. geen wanhopige watjes van dik in de 30...

doeg.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:51:26 #253
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_21580366
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:30 schreef Twin1983 het volgende:

Maar omdat je altijd zo`n zwakke bange lul bent geweest heb je al je kansen zelf laten schieten.
je hebt zojuist mijn ergste nachtmerrie beschreven

ik kan nu al terugkijken op tig kansen die ik heb laten schieten
pi_21580942
quote:
Hmm, ik ga hier geen hele theorie meer over schrijven. mensen willen toch alleen maar lezen wat ze het liefst willen horen.
ben je ;
- wanhopig
- lelijk
- extreem onzeker
- te makkelijk

Uitgaan met vrienden, leuke vrienden dan.. geen wanhopige watjes van dik in de 30...

doeg.
Gelukkig ben ik nog 18 en ben ik bezig om het tij te keren
En om te reageren op jouw punten:
1 Ik ben niet wanhopig
2 Ook niet lelijk
3 Ook niet onzeker, ik heb genoeg zelfvertrouwen
4 Ik ben ook iet saai en niet op mn mondje gevallen
5 Makkelijk wel ja, liever lui dan moe
6 Bang niet

Let wel dit alles sinds een paar weken, daarvoor had ik waarschijnlijk anders gereageerd op je punten
En uitgaan doe ik
pi_21581027
Oke, nou weet ik het zeker, ik wil dood, dood, dood. Iemand vrachtwagenchauffeur hier?

Direct hit zijn 100 punten.

Gaap Goals rulezzz!
pi_21581084
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, nou weet ik het zeker, ik wil dood, dood, dood. Iemand vrachtwagenchauffeur hier?

Direct hit zijn 100 punten.

Als je dood wil, hoop ik dat je moslim bent, krijg je zeven maagden
pi_21581183
Wil je het m-woord niet met mij in verband brengen? Dank u!

Brrrrrrrrr
Gaap Goals rulezzz!
pi_21581252
Alhoewel, het maagd zijn qua relatie-ervaring is misschien voor een vrouw zo gek nog niet. Geen gelul met exen, geen bagage.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:38:39 #259
67978 HenryHill
pi_21581277
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 10:45 schreef someone324 het volgende:
Zal ik eens even wat olie op het vuur gooien en en passant even een stuk tekst uit zijn verband trekken. De volgende quote komt uit Zou jij je...laten ontmaagden door je best vriend?
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:54 schreef Mukie het volgende:
Nee dank je...
Dat verkloot een vriendschap voorgoed.
Sex heb je met je vriend
Andere dingen doe je met je beste vriend.
(Er staan ook positievere reacties in dat topic hoor, maar euh, geen enkele kon qua duidelijkheid tippen aan deze)
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 11:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Altijd als ik leuk met een meid omga en we steeds meer bevriend raken zien ze wat meer in me. De meeste 'vriendschappen' raak ik dan ook op die manier kwijt omdat ze het vervelend vinden om te zien terwijl ze verliefd op me zijn en ik nix wil. Er zijn echter ook wel vriendschappen die stand hebben gehouden.
Da's ook een probleem, maar wel een luxeprobleem. En die behandelen we hier niet
pi_21581981
Luxeproblemen -> open een apart topic evt
pi_21584581
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik nog 18 en ben ik bezig om het tij te keren
En om te reageren op jouw punten:
1 Ik ben niet wanhopig
2 Ook niet lelijk
3 Ook niet onzeker, ik heb genoeg zelfvertrouwen
4 Ik ben ook iet saai en niet op mn mondje gevallen
5 Makkelijk wel ja, liever lui dan moe
6 Bang niet

Let wel dit alles sinds een paar weken, daarvoor had ik waarschijnlijk anders gereageerd op je punten
En uitgaan doe ik
Ach man, met jou is sowieso niets mis.. what the fuck doe je hier in dit topic, really
je instelling is okay je vind dat je er goed uitziet en dat geeft zelfvertrouwen.
je werkt als Barkeeper, nou dan heb je zoveel kansen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
voor jou is het meer gewoon een kwestie van gebrek aan ervaring.
Niemand kan autorijden zonder te weten waar het stuur zit
pi_21584947
Je kunt mensen hoop aanpraten, maar als je gewoon niet aantrekkelijk bent, ben je ook gewoon kansloos.

Net zoals de meest lelijke mannen ook geen onaantrekkelijke vrouw willen willen vrouwen ook geen onaantrekkelijke man.

Je kunt jezelf aantrekkelijker maken door je innerlijk te veranderen, maar je uiterlijk kun je weinig aan doen. Eenmaal een lelijk hoofd, altijd een lelijk hoofd.

Wat eerlijker is om tegen een lelijk persoon te zeggen is niet dat er 'op elk potje wel een deksel past', maar te zeggen dat hij met zichzelf gelukkig moet leren te zijn.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
pi_21585003
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:38 schreef HenryHill het volgende:
Da's ook een probleem, maar wel een luxeprobleem. En die behandelen we hier niet
Ik mag ook nooit eens zeiken. Als ik er zo over nadenk is er pas 1 vriendin vamme ooit geweest die me niet op een gegeven moment leuk heeft gevonden.

Ik denk dat je als lelijke vent minder kans maakt dan een lelijke vrouw. Over een lelijke vrouw wil een vent nog wel een keer heen, maar over een lelijke vent ....
pi_21585048
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik mag ook nooit eens zeiken. Als ik er zo over nadenk is er pas 1 vriendin vamme ooit geweest die me niet op een gegeven moment leuk heeft gevonden.
Gooi kokend water over je gezicht, dan ben je er vanaf. En dan weet je meteen wat de onaantrekkelijke mensen voelen. Misschien piep je dan anders, vooral voor jou zal het een hele erge klap zijn.
pi_21585105
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Liever niet in dit topic a.u.b. Ik proef er beetje een zelfgenoegzaam ondertoontje in, ik geloof niet dat je bepaalde mensen daar mee helpt.

Alsof je het diep van binnen echt erg vond dat die meiden verliefd op je werden, volgens mij streelde het je ego behoorlijk..
pi_21585146
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef FatalException het volgende:

[..]

Gooi kokend water over je gezicht, dan ben je er vanaf. En dan weet je meteen wat de onaantrekkelijke mensen voelen. Misschien piep je dan anders, vooral voor jou zal het een hele erge klap zijn.
Ja het is een idee, laat me er even over denken

NEE, doe het toch maar niet.

ik zal mijn leven beteren en mij wat bescheidener opstellen

Ik ben ook nog maagd zal het ook altijd blijven
pi_21585163
quote:
ben je ;
- wanhopig
- lelijk
- extreem onzeker
- te makkelijk

doeg.
Je praat ze nu maar vast meteen het graf in..
pi_21585496
quote:
ben je ;
- wanhopig
- lelijk
- extreem onzeker
- te makkelijk
Als je op het vetgedrukte gedeelte "knap" invult, zijn alle overige punten irrelevant en kun je wel een vriendin krijgen. Het vetgedrukte punt is het belangrijkste punt.

Percentages qua relevantie:
5% wanhopig
75% lelijk
5% extreem onzeker
20% iemand die nooit wat te zeggen heeft. ( saai )
10% te makkelijk
5% en vooral bang voor wat komen gaat
pi_21585509
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:24 schreef FatalException het volgende:

[..]

Als je op het vetgedrukte gedeelte "knap" invult, zijn alle overige punten irrelevant en kun je wel een vriendin krijgen.
Krijgen misschien wel, houden is een ander verhaal.
pi_21585854
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:10 schreef nozem het volgende:

[..]

Je praat ze nu maar vast meteen het graf in..
What doesn`t kill you will only make you stronger

tis misschien een beetje cru gesteld, maar ik bedoel meer dat je komt er niet vanaf als je geen actie durft te ondernemen.
dus gewoon lekker uitgaan en ervaring opdoen
onderaan de ladder beginnen, zoals iedereen.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:23:25 #271
102486 remmie78
The guy next door.
pi_21587027
Ik was ook tot mijn 23e helemaal niet bezig met een vriendin, wel in gedachte natuurlijk maar de praktijk is anders!. Misschien achteraf maar goed ook, de tijd dat ik alleen was heb ik wel kunnen doen wat ik wou en hebben mij gemaakt tot wat ik ben. Dat ik niet een vriendin had kwam door een enorm slecht beeld van mezelf. Na mijn 23e wel de schade ingehaald, als je dan iemand tegenkomt die helemaal voor je gaat en zegt dat je super lekker bent knap je daar wel van op :-)

Nu een lange relatie later laat ik het allemaal maar over me heen komen, ben al wel weer wat leuke mensen tegengekomen.

Ik zou dus willen zeggen dat je je niet blind moet gaan staren op wat je niet hebt maar wat je wel kunt doen om het te veranderen. Ik ben zelf 14 maanden in het buitenland gaan zitten om de Nederlanders te ontvluchten met wie het niet lukte!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:01:15 #272
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21587787
quote:

[..]

Als je op het vetgedrukte gedeelte "knap" invult, zijn alle overige punten irrelevant en kun je wel een vriendin krijgen. Het vetgedrukte punt is het belangrijkste punt.

5% wanhopig
75% lelijk
5% extreem onzeker
10% te makkelijk
Wat een onzin, ik ben ervan overtuigd dat het in de meeste gevallen helemaal niets met uiterlijk te maken.
pi_21588611
kom nou toch. uiterlijk heeft helemaal nix te maken met het wel of niet kunnen krijgen van een vriendin, het gaat erom hoe je bent.

Hoe kan het dat ik toch altijd, en dan bedoel ik altijd val op meisjes die niet op mij vallen. En die meisjes waarop ik val zijn nog niet eens bijster knap, maar ze hebben iets in hun karakter....... tsja niet wederzijds
pi_21588875
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
En someone234 wil ik toch op het hart drukken om actie te ondernemen, collga of geen collega. Ze zal je er heus niet om uitlachen.
Nee, ze zal me er niet om uitlachen denk ik. Maar toch, als het niet wederzijds is, dan zorgt dat voor problemen. Denk aan spanningen op het werk.

misschien heb ik niet veel ervaring, maar ik weet wel dat als een vrouw weet dat iemand verliefd op haar is, en het is niet wederzijds, zij afstand zal nemen.

Pfff actie ondernemen, ik wordt echt gek van mezelf, altijd maar analyseren. Daarbij komt dat als een buitenstaander het aan mij zou vragen ik het al nauwelijks uit me strot krijg, laat staan als ik het aan haar zelf moet vertellen. Pfff, waarom is het allemaal zo klote
pi_21591983
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:33 schreef someone324 het volgende:
kom nou toch. uiterlijk heeft helemaal nix te maken met het wel of niet kunnen krijgen van een vriendin, het gaat erom hoe je bent.

Hoe kan het dat ik toch altijd, en dan bedoel ik altijd val op meisjes die niet op mij vallen. En die meisjes waarop ik val zijn nog niet eens bijster knap, maar ze hebben iets in hun karakter....... tsja niet wederzijds
Pure indoctrinatie die hypocriete uitspraken. Maargoed ik zal het maar niet meer zeggen, want er zal toch niemand zeggen dat het zo is, omdat het niet moreel verantwoord is.
  Moderator zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:57:34 #276
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_21592015
quote:

[..]

75% lelijk
je bent welkom Het voor de verademing lelijke mannen topic !! !
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:00:51 #277
88139 JoeyT
pi_21592080
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja het is een idee, laat me er even over denken

NEE, doe het toch maar niet.

ik zal mijn leven beteren en mij wat bescheidener opstellen

Ik ben ook nog maagd zal het ook altijd blijven
Is ook niet nodig hoor... Volgens mij heb jij gewoon 2 meisjes in je leven gekend waarvan er 1tje jou wel ok vond... Want het spijt me zeer> Echt knap kan ik je niet noemen

Ja ik weet t... Ik kan t gewoon niet bij je laten Tranceptor
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 02:42:04 #278
46511 Linz
held der helden
pi_21593218
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:33 schreef someone324 het volgende:

Daar geef ik je gedeeltelijk gelijk in, want het maakt natuurlijk in de eerste plaats wel uit, maar voor vrouwen geldt dat voor 50%, de andere 50% gaan zij voor bepaalde karaktereigenschappen of andere zaken. De lelijkerds onder ons zullen maar moeten proberen daar begaafd in te worden.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:29:28 #279
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_21593488
quote:

[..]
5% wanhopig
75% lelijk
5% extreem onzeker
10% te makkelijk
dit lijkt me eerder de percentage verdeling van een man mbt een vrouw

andersom is dit de verdeling volgens mij als volgt.:

wanhopig 10%
lelijk 20%
extreem onzeker 40%
saai iemand 20%
bang voor wat komen gaat 10%

onzekerheid is gewoon het grootste probleem, waaruit saaiheid, angst en wanhopigheid uit kunnen voortvloeien
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:08:25 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594233
Bij mij was het altijd zo dat ze me niet namen zoals ik was, kan ook zijn dat ik niet was wie ik ben , ik ben lange tijd stil geweest, leek op autisme maar wat het was weet ik niet. Nu ik open ben, gaat het stukken beter, maar op dit moment zit ik gebakken onder de pannen.

Het komt op een gegeven moment vanzelf allemaal, rustig aandoen en vooral jezelf en relaxed blijven. Op iedere deksel past een koffie-pot of hoe gaat dat ook alweer?

Ook zelfvertrouwen is belangrijk...vrouwen willen niet graag twijfelende mannen volgens mij. Zelfvertrouwen vergaren is een kwestie van geduld, inzet en doen. Plus relativeren.

Nou eigenlijk het hele proces van sterk worden en schijt hebben eraan. Het woord twijfel is dan taboe.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:23:51 #281
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21594306
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:51 schreef pukkiepuk het volgende:

[..]

je hebt zojuist mijn ergste nachtmerrie beschreven

ik kan nu al terugkijken op tig kansen die ik heb laten schieten
hmmm, 22 ben je... er is nog hoop....
[..]
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:24:48 #282
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21594309
Duiveltja had altijd als signature staan: He who hesitates, masturbates... ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit...
[..]
pi_21594424
onzekerheid is duidelijk dominant op dit forum
pi_21594431
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef Frenkie het volgende:
no offence aan iedereen (en goedemorgen) maar ik dacht dat dit allang een slowchat topic was : D omdat het 5 delen zijn..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:52:27 #285
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21594469
hoe moet je als man dan een meid vesieren. Ik heb ook wel eens een topic hierover geopend, maar nooit normaal antwoord gehad ik snap het nog steeds niet hoe het werkt..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21594487
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe moet je als man dan een meid vesieren. Ik heb ook wel eens een topic hierover geopend, maar nooit normaal antwoord gehad ik snap het nog steeds niet hoe het werkt..
offtopic: als je naar die ene smilie kijkt dan zie je die andere niet bewegen!

Ik weet het ook niet bloodhoundfromhell, ik zou het woord versieren wegleggen, er moet een klik zijn met een meisje
pi_21594495
klik-er-de-klik maar nog geen chick voor deze jongen anders
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:12:17 #288
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21594630
als een man en een vrouw intensief samenwerken aan een project (voor het werk) dan kan het ook zijn dat er nog wel eens een seksuele spanning ontstaat die ontaardt in een flinke batspartij op het kopieermachine in de late avond-overwerk-uurtjes...

it happens...

Mijn tip: zoek een baan waar je veel vrouwen om je heen hebt waar mee je samen moet werken...
[..]
pi_21594728
of ga studeren op de pabo
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:46:21 #290
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21595650
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
als een man en een vrouw intensief samenwerken aan een project (voor het werk) dan kan het ook zijn dat er nog wel eens een seksuele spanning ontstaat die ontaardt in een flinke batspartij op het kopieermachine in de late avond-overwerk-uurtjes...

it happens...

Mijn tip: zoek een baan waar je veel vrouwen om je heen hebt waar mee je samen moet werken...
Jij kijkt teveel films.
Laat me toch met rust.
pi_21596431
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Is ook niet nodig hoor... Volgens mij heb jij gewoon 2 meisjes in je leven gekend waarvan er 1tje jou wel ok vond... Want het spijt me zeer> Echt knap kan ik je niet noemen

Ja ik weet t... Ik kan t gewoon niet bij je laten Tranceptor
Ik snap niet waarom je zo nodig een mening over mijn uiterlijk moet hebben, je zou er bijna wat van gaan denken. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase en moet je nog uit de kast komen? Sorry hoor, maar ik val niet op mannen (het spijt me).

Ik heb wel veel meer dan 2 meisjes gekend in mijn leven, die projectie van jou ook de hele tijd. Ik heb met twee een lange relatie (3,5 en 1,5) gehad, dat klopt wel... Tuurlijk gaat het niet alleen om uiterlijk ook om wat je te bieden hebt. Ik heb ook niet gezegd dat ik HEEL knap was. Ik zie er wel goed uit, nix meer of minder. Daar heb ik ook geen flikker voor hoeven doen behalve goed uit mn mams kruipen.

Heb je nou geen hobbies ofzo behalve dan je eigen onkunde projecteren op anderen?

On-topic: het begint bij zelfontplooiing. Ga dingen ondernemen, maak eens een praatje hier en daar. Doe dit niet met de bedoeling om iets te regelen, want daar schiet je nix mee op in 9/10 gevallen. Hoe meer je er zelf voor open staat, hoe makkelijker het wordt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tranceptor op 28-08-2004 12:49:26 ]
pi_21597522
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:42 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Ach man, met jou is sowieso niets mis.. what the fuck doe je hier in dit topic, really
je instelling is okay je vind dat je er goed uitziet en dat geeft zelfvertrouwen.
je werkt als Barkeeper, nou dan heb je zoveel kansen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
voor jou is het meer gewoon een kwestie van gebrek aan ervaring.
Niemand kan autorijden zonder te weten waar het stuur zit
Barkeeper ben ik al een tijdje niet meer. Was in een pizzeria , dus weinig kansen.
Waarom ik hier toch post?
Omdat ik toch iets fout schijn te doen
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:49:21 #293
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21597605
Ok, nou straks heb je een meisje gescoort en wat dan? Net of dat zaligmakend is. Ja sex is lekker maar het voegt niets extra's toe aan je karakter, Je wordt er geen beter mens van. En tja.. relaties.. Het kan een tijdje leuk zijn maar ook hier geldt weer -vind ik- dat je niet moet denken dat dat nu alles is in het leven. Er is zoveel meer dan alleen sex en relaties maar als ik dit topic zo eens doorlees, krijg ik ehct het idee dat het een obsessie is geworden voor sommige mensen.
pi_21597773
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:49 schreef White_Wolf het volgende:
Ok, nou straks heb je een meisje gescoort en wat dan? Net of dat zaligmakend is. Ja sex is lekker maar het voegt niets extra's toe aan je karakter, Je wordt er geen beter mens van. En tja.. relaties.. Het kan een tijdje leuk zijn maar ook hier geldt weer -vind ik- dat je niet moet denken dat dat nu alles is in het leven. Er is zoveel meer dan alleen sex en relaties maar als ik dit topic zo eens doorlees, krijg ik ehct het idee dat het een obsessie is geworden voor sommige mensen.
Iedereen wil gewild zijn bij het andere (of zelfde) geslacht. Het is een soort bevestiging van: "Hee, blijkbaar mag ik er ook zijn"

Daar gaat het om.
pi_21597845
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:45 schreef Beach het volgende:

[..]

Barkeeper ben ik al een tijdje niet meer. Was in een pizzeria , dus weinig kansen.
Waarom ik hier toch post?
Omdat ik toch iets fout schijn te doen
heb je geen foto van jezelf ofzo, kunnen we wel beoordelen of je goed in de markt ligt of niet
pi_21597889
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:03 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

heb je geen foto van jezelf ofzo, kunnen we wel beoordelen of je goed in de markt ligt of niet
Een foto is niet zaligmakend hoor
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:07:25 #297
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21597919
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Ja, misschien is ie wel gefotoshopt.
pi_21598895
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Als ie pech heeft niet nee
pi_21599376
Foto's doen we hier niet aan, daar gaat dit topic toch helemaal niet over
pi_21599446
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:29 schreef komrad het volgende:
Foto's doen we hier niet aan, daar gaat dit topic toch helemaal niet over
Misschien meer dan je denkt

pi_21599449
Ik vind het wel een prestatie. Ongelovelijk. Mijn respect!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')