als de fokstok gejat oid word kan die gene die hem het laatste heeft gehad toch een nieuwe maken? (een die het zelfde lijkt?) of is alles dan al verpest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef harrie1 het volgende:
iemand die de fokstok vind zal hem niet mee naar huis nemen denk ik
het blijft een fokstok
zo kunnen we er allemaal mee bezig blijven
als fok-stok er mee stopt of offlinegaat hebben we niets meer
naar de Nijmegen Eendracht Combinatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:38 schreef existenz het volgende:
Neck is dat naar die voetbal club genoemd?
Die ja! Alleen omdat zij in het noorden wonen zijn het de:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
naar de Nijmegen Eendracht Combinatie
Ik had je submit voor de Frontpage gelezen en per ongeluk (echt waar!) verwijderd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef harrie1 het volgende:
iemand die de fokstok vind zal hem niet mee naar huis nemen denk ik
het blijft een fokstok
zo kunnen we er allemaal mee bezig blijven
als fok-stok er mee stopt of offlinegaat hebben we niets meer
Habbit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:59 schreef Kozzmic het volgende:
Ik had je submit voor de Frontpage gelezen en per ongeluk (echt waar!) verwijderd.
okeee nou dan zal de fokstok wel heel erg snel door nederland gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik had je submit voor de Frontpage gelezen en per ongeluk (echt waar!) verwijderd.
Wellicht dat ik er morgen of overmorgen toch wat aandacht aan besteed.
maar je moet nog 16 posts voordat deze vol is !!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:03 schreef harrie1 het volgende:
en hier verder
[FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland deel2
Hij speelt vals...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je moet nog 16 posts voordat deze vol is !!!!
Slowchatten doe je maar in dat andere topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:05 schreef Bjoro het volgende:
maar je moet nog 16 posts voordat deze vol is !!!!
je kan gewoon de uitleg in de fipo van het topic nemen toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef River-X het volgende:
[..]
Kan jij dan even een leuk verhaaltje verzinnen met de info, ik ben daar zo slecht in.
Laten we 'em gewoon lekker vollullen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:17 schreef harrie1 het volgende:
hier mag een slotje op mods
zodat we morgen met een mooie schone start kunnen beginnen
zit idd wel wat in !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we 'em gewoon lekker vollullen.
Ik vind het écht jammer dat er een apart slow-chat topic bij moet.
Dat haalt de spanning van het gebeuren weg voor mij, dat topic hoppen.
Ik vind juist de opbouw zo leuk, "Ik ga nu" etc. Nog leuker als een paar mensen tegelijk de stok gaan zoeken, het is voor mij onderdeel van de spanning in het topic.
Moet dat weer teruggedraaid worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:27 schreef Bjoro het volgende:
maar goed er is nou eensmaal voor gekozen het zo te doen , dus....
vervelend he ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef APK het volgende:
Al die stomme regeltjes.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef Bjoro het volgende:
vervelend he ??
wat weet jij er nou van ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Zonde van het idee/topic om het op verschillende plaatsen te doen!
Gewoon slowchatten, zoeken, lokaties verzinnen, foto's plaatsen en spanning opbouwen in 1 fokstok topic wat mij betreft.
Superidee trouwens harrie1
uw superlurker, voor al uw topicsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:37 schreef Bjoro het volgende:
wat weet jij er nou van ??![]()
ooohhhh, ben jij dat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:38 schreef Bluezz het volgende:
uw superlurker, voor al uw topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |