Auw.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:08 schreef Suijk het volgende:
Op 't werk na 6 weken.
met cama....uuuhhhh...kammen....uuuhhhhh.....die franse kaas ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:05 schreef Eilanden het volgende:
Een sjuutje en een cro eeeeeeehh kroi ...... eeeeeeh zo'n Frans broodje!
Lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met cama....uuuhhhh...kammen....uuuhhhhh.....die franse kaas ??
In één woord geweldig. Heb een klein stukje geschreven in jouw oude topic over Ierland, maar ik heb daar een fantastische tijd gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Auw.
Hoe was de vakantie?
Ik denk niet dat tevez nog een haalbare kaart is voor PSV, dan hadden ze een paar maand eerder aan de deur moeten komen kloppenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Olympische VBL-finale met nieuwe PSV'er Tevez of met nieuwbakken Feyenoorder Bovo?
Mooi zo, heb het inmiddels gelezen (en gereageerd).quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
In één woord geweldig. Heb een klein stukje geschreven in jouw oude topic over Ierland, maar ik heb daar een fantastische tijd gehad.
Heee Blue !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Goedesmorgens.
hier nog een die aan het werk is.. helaas pindakaas de scanner doet het nog steeds nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:08 schreef Suijk het volgende:
Op 't werk na 6 weken.
Zit je ook op de TU?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
hier nog een die aan het werk is.. helaas pindakaas de scanner doet het nog steeds niet![]()
Nope niks gehoord, ramen zitten dicht! Jammer dan was er nog iets geweest waar ik om had kunnen lachenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Zit je ook op de TU?
Net die studenten met die megafoon gehoord? "Marcel, Marcel je moeder heeft een snor"
Kennelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Jaja, de intro is weer begonnen.
Je zit dus eigenlijk zowat om de hoek he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nope niks gehoord, ramen zitten dicht! Jammer dan was er nog iets geweest waar ik om had kunnen lachen
Die wedstrijden zijn gewoon één groot feest. Iedereen hangt zijn vlaggen uit, de helft van de mensen loopt in de shirtjes rond. Wat een enthousiasme. Ook kwam er een Olympische roeier daar uit de buurt, er stonden ongeveer 40 billboards langs de kant van de weg om die gozer succes te wensen. In andere regio's net zo. Wat een beleving!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooi zo, heb het inmiddels gelezen (en gereageerd).
En Gaelic football roeleert(had je niet al te veel last van de rellen en de ME?)
ik kijk uit op de leeghwaterstraatquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je zit dus eigenlijk zowat om de hoek he?
Zit ja aan de kant van de Jaffalaan?
wat een drama zeg !!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:05 schreef pascalheister het volgende:
fok leeft weer is
Was 'ie dood dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:05 schreef pascalheister het volgende:
fok leeft weer is
Das 1mm van je penisverlengiing!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef SCH het volgende:![]()
45 euro
Welke groep allochtonen wou je de schuld geven?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:43 schreef SCH het volgende:
Ik was heel LPF-boos
Vrouwenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Welke groep allochtonen wou je de schuld geven?
als je bij de politie wil moet je toch maximaal gehandicapte allochtone vrouw zijn ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:50 schreef DIGGER het volgende:
Welke groep allochtonen wou je de schuld geven?
over verloren zonen gesprokenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:05 schreef ErikT het volgende:
![]()
![]()
toetsenbord kapot
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over verloren zonen gesproken
Welkom Thuis !!!!
Bluezzquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Erikkie
Zonde van je bier!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef ErikT het volgende:
Bier Op toetsenbord
met letters is het geheel een stuk begrijpelijker Erik !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:10 schreef ErikT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bier Op toetsenbordquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met letters is het geheel een stuk begrijpelijker Erik !!!
Hallo Erikquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bier Op toetsenbord
toetsenbord kapot![]()
Vroeger konden toetsenborden daar trouwens gewoon tegen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bier Op toetsenbord
toetsenbord kapot![]()
Hallo Vom:Wquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Hallo Erik
Waarom kan je dan typen
Hoe krijg je dit dan in het reageerscherm?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hallo Vom:W
ik kan neit typen
![]()
hij rent snel naar het buurmeisje om daar te typen !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit dan in het reageerscherm?![]()
Hoe krijg je dit dan in het reageerscherm?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja als je reageert hier op t forum, maar je toetsenbord doet t niet?, ga je dan met je muis knippen en plakken met letters?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja als je reageert hier op t forum, maar je toetsenbord doet t niet?, ga je dan met je muis knippen en plakken met letters?
het werk wat ik doe is tekst uit een boek scannen en dan omzetten in wordquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:24 schreef Suijk het volgende:
En waar heb jij dan zo hard een scanner voor nodig?
Wees gerust de nieuwe lading ICT-ers krijgt les in Helpdeskquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:23 schreef just me het volgende:
Zo weer thuis van een wederom een paar uur tijd zitten te verkutten op de TU, ik heb menig maal aangegeven dat mijn scanner niet werkt, helpdesk is gekomen, helpdesk heeft gemaild, stekkertjes erin stekkertjes eruit, opnieuw opstarten enz. Komt er net een helpdesker langs en die zegt scanner is kapot! Daar doen ze gvd 6 weken over om erachter te komen
hoe nutteloos kun je je voelen!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:23 schreef just me het volgende:
Zo weer thuis van een wederom een paar uur tijd zitten te verkutten op de TU, ik heb menig maal aangegeven dat mijn scanner niet werkt, helpdesk is gekomen, helpdesk heeft gemaild, stekkertjes erin stekkertjes eruit, opnieuw opstarten enz. Komt er net een helpdesker langs en die zegt scanner is kapot! Daar doen ze gvd 6 weken over om erachter te komen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:23 schreef just me het volgende:
hoe nutteloos kun je je voelen!
ik heb jou ook zoooooooooooooo gemist!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:34 schreef ErikT het volgende:
ik heb jullie gemist
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb jou ook zoooooooooooooo gemist!!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja als je reageert hier op t forum, maar je toetsenbord doet t niet?, ga je dan met je muis knippen en plakken met letters?
ja wat andersquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Drogen? Föhn?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef ErikT het volgende:
Bier Op toetsenbord
tips ?
Bier in Mond !!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef ErikT het volgende:
Bier Op toetsenbord
tips ?
Een nieuw toetsenbord?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Drogen? Föhn?
1.Alle toetsjes eraf halen, toetsebord een weekje in de zon zetten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef ErikT het volgende:
Bier Op toetsenbord
tips ?
waar haal jij een weekje zon vandaan ???quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
1.Alle toetsjes eraf halen, toetsebord een weekje in de zon zetten.
stofzuiger erbijquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef ErikT het volgende:
Bier Op toetsenbord
tips ?
SCH heeft een orgasmequote:Op maandag 23 augustus 2004 13:50 schreef SCH het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1.Alle toetsjes eraf halen, toetsebord een weekje in de zon zetten.
kwam vanuit Haarlem en reed naar Hoofddorp op de N205 (woon ong 1 km van ML-terrein af) en zag die onwijze file staan...gelukkig was het aan de andere kant van de wegquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
Klein Mysteryland verslagje dan maar.
al gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stofzuiger erbij![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:50 schreef SCH het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK
Haha er stond idd een mega file, de weg is later ook afgesloten. Was wel leuk trouwens al die mensen te zien staan die nog naar binnen moesten en wij waren al aan het feesten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kwam vanuit Haarlem en reed naar Hoofddorp op de N205 (woon ong 1 km van ML-terrein af) en zag die onwijze file staan...gelukkig was het aan de andere kant van de weg
Heb van een aantal vrienden wel enthousiaste reactie gehoord !
Plus die kale kop.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
Die met die stropdas natuurlijk!!!
Jij suffie
ff met vochtig doekje eroverquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
al gedaan
, toetsen pla\kk\rn aan el\kaar
Mooie hole, die korte par 5 waar jij je birdie scoorde.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:57 schreef just me het volgende:
ik ga even golfer verblijden met hole 9 in Spa met op de achtergrond het statige clubhuis
[afbeelding]
onderlangs??? \i\k dem\k dat \i\k m ff omder de douche doequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ff met vochtig doekje erover
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
onderlangs??? \i\k dem\k dat \i\k m ff omder de douche doe
, bier wegspoelen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:21 schreef SCH het volgende:Hij is weer helemaal terug - met zijn fratsen
goed plan????quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:22 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
goed plan????
Tering als je dat ding de hele dag gebruikt heb je aan het einde van de dag een muisarm..quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
je kunt ook nog altijd een schermtoetsenbord gebruiken! @erikt
deze post is mede mogelijk gemaakt door de schermtoetsenbord
D'r zit nog een stukkie mij tussen je voortandenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
Ik heb net een heerlijk stukje Bluezz op
(lees: ouwe taart)
En een vies schermquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Tering als je dat ding de hele dag gebruikt heb je aan het einde van de dag een muisarm..
Waar zit de schermtoetsebord bai mai?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
je kunt ook nog altijd een schermtoetsenbord gebruiken! @erikt
deze post is mede mogelijk gemaakt door de schermtoetsenbord
dan kan hij die vochtige doekies blijven gebruikenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En een vies scherm
in xp bij bureau accessoires --> toegankelijkheidquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zit de schermtoetsebord bai mai?
zolang die spaanse heidi daar blijft, heeft hij die toch nergens anders voor nodig !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:37 schreef Bartoli het volgende:
dan kan hij die vochtige doekies blijven gebruiken
quote:• Spelers van NAC slagen er wel in Zlatan te ontwijken.
Daar kunnen Van der Vaart, Heitinga en Van Brockhorst een voorbeeld aan nemen.
• Zlalom Ibrahimovic.
Ik heb geen toegankelijkheidquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:36 schreef Ajaxno1 het volgende:
start->bureau accessoires->toegankelijkheid->schermtoetsenbord
zelfs de pc stelt zich gesloten op t.o. van Bluezzquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen toegankelijkheid![]()
wel xp?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hoe was het met de milky way in Tsjechie ???quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:11 schreef ErikT het volgende:
schermtoetsebord![]()
no wee iks peequote:Op maandag 23 augustus 2004 15:10 schreef pascalheister het volgende:
wel xp?
dan heb je het niet neequote:Op maandag 23 augustus 2004 15:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
no wee iks pee
maar wel een normaal toetsebord
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Bek houden snol
Dit niet persoonlijk naar iemand maar meer als eerbetoon aan dé uitspraak van de dag van Doc in het vennegoor-topic...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe was het met de milky way in Tsjechie ???
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar lees het vennegoor-topic er even op na: briljant!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik schreef het op en zag toen dat juist jij de laatste poster was. En dat kan ik je natuurlijk niet toewensen he.
*proest*quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit niet persoonlijk naar iemand maar meer als eerbetoon aan dé uitspraak van de dag van Doc in het vennegoor-topic...
niet goed te zien meerquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Mitt, hoest met je kring?
wat laten sommige mens zich toch snel opfokken (what's in the name), tis maar fok! hoor !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar lees het vennegoor-topic er even op na: briljant!
en wat nu?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef mitt het volgende:
niet goed te zien meer
Das ook wel weer waarquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zolang die spaanse heidi daar blijft, heeft hij die toch nergens anders voor nodig !!
zijn je ogen slechter gewordenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef mitt het volgende:
niet goed te zien meer
geloof dat het iets met een teken-beet wasquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn je ogen slechter geworden
weet ik...alleen omdat hij het nu slechter ziet denk ik dat het op zijn ogen geslagen is !quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:22 schreef Bartoli het volgende:
geloof dat het iets met een teken-beet was![]()
al een topic over in ONZ ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:28 schreef tong80 het volgende:
Doc :
'Bek houden snol.'
Nu al een klassieker.
ow op die manierquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet ik...alleen omdat hij het nu slechter ziet denk ik dat het op zijn ogen geslagen is !
Tong, je wordt gezocht in ONZ.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:28 schreef tong80 het volgende:
Doc :
'Bek houden snol.'
Nu al een klassieker.
jammer dat ik niet door mag posten na een slotjequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al een topic over in ONZ ?
edit: nu wel Welke snol moet nog meer haar bek houden ??
edit2: nikky snapt de humor er niet van !
wat had je willen posten dan ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:50 schreef just me het volgende:
jammer dat ik niet door mag posten na een slotje
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tong, je wordt gezocht in ONZ.
vlieft denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Wat zou ie van me willen
dat zul je nu nooit wetenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:52 schreef Bjoro het volgende:
wat had je willen posten dan ??
25-9quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
dat zul je nu nooit weten
tja...je zal jezelf maar heel erg belangrijk vinden !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:28 schreef tong80 het volgende:
Ze openen liever zelf bagger topics.
jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
25-9
snap niet dat die ONZ-modjes hun eigen forum zoooo serieus nemen terwijl het toch echt onzin heet![]()
Werkt dit wel? Even testen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het is de ultieme test of je muis werktquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Werkt dit wel? Even testen.
Dit is geschreven met het schermtoetsenbord.
Wat een klotewerkje.
Ik had er nooit moeten vertrekkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Een hagelbui?
In Utreg schijnt dag en nag de zon
Waar is hier?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:21 schreef Suijk het volgende:
Hagelbuitje? Hier staan de mensen te huilen bij hun auto omdat die allemaal beschadigd zijn!
Ik krijg wel zin in snert met dit weerquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Bij ons stonden ze vanochtend met een ijskrabber hun autoruiten schoon te schrapen.
Almere. De oude rambakken van mijn buren hebben echt schade!quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waar is hier?
Het waren flinke stenen inderdaad. Maar mijn auto staat gelukkig onder een afdak, hij was net weer helemaal uitgedeukt
Zulk lekker weer geweest in Bommel?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Bij ons stonden ze vanochtend met een ijskrabber hun autoruiten schoon te schrapen.
Das best heftig. Ik hab vandaag geen regen/ hagel druppel / steen gezien. Was in Utrecht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Almere. De oude rambakken van mijn buren hebben echt schade!
Ja man de ijspegels hingen onder m'n dakraamquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zulk lekker weer geweest in Bommel?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zulk lekker weer geweest in Bommel?
Ik liep laatst in de super ( het was zeker 28 graden+ ) en ik liep langs die Unox blikken Snert en toen heb ik me gewoon zo'n blik gekocht, opwarmen en gewoon schandalig zo'n compleet familieblik lopen wegbikken... heerlijk ( had wel een jointje of 2 op, dat had er wellicht ook iets mee te maken)quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik krijg wel zin in snert met dit weer![]()
Almere, dat is ook niet zo gek neequote:Op maandag 23 augustus 2004 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Almere. De oude rambakken van mijn buren hebben echt schade!
Als ik een grote hagelbui was, zou ik ook Almere opzoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Almere, dat is ook niet zo gek nee
Heb ik ook gegetenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Andijvie met spekjes roeleert de pan uit
Heterosexuele voetbalpotten bestaan die ook ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
En de lesbische voetbalpotten kunnen weer gezellig samen douchelen
Die hebben hun dekseltje andersomquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heterosexuele voetbalpotten bestaan die ook ?
kreeg je op msn ook een george best award ???quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef ErikT het volgende:
heb sinds gister met enkel smileys zitten msn-en. Dachten ze dat ik dronken was
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben hun dekseltje andersom
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar een schermtoetsebord.
Ga het dit weekend bij golfer op zijn ikspee eens proberen
je moet gewoon met je vingertjes op het scherm...verschijnen de letters vanzelf !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:31 schreef Bluezz het volgende:
De toetsjes werken niet
die had ik klaar staan maar het werd chineesquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Andijvie met spekjes roeleert de pan uit
staat een grof foutje inquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:37 schreef golfer het volgende:
Leuk initiatiefje:
[Statistieken] Holland Casino Eredivisie 04-05
![]()
moet NAC zijnquote:Zonneveld (NEC)
de kat is bang voor water, zet hem voor de gein is buitenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de statistieken van Golfer.
Wolkbreuk hier, regen stroomt met bakken uit de hemel. De kat is bang.
zeker leuk...moet je alleen bij Ajax-NAC bij de gele kaart van Zonneveld ff NAC typen ipv NECquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:37 schreef golfer het volgende:
Leuk initiatiefje:
[Statistieken] Holland Casino Eredivisie 04-05![]()
Maar waarom ze de startmenu knop er op zetten snap ik niet. Zo'n knop gebruik je als je je muis niet wilt gebruiken. Bovendien kun je zo'n knop alleen gebruiken als een reageeroptie(word,reageergedeelte) geactiveerd is. Dan zou je dus eerst een pagina of programma moeten openen zodat je die knop kunt gebruiken terwijl je gewoon de start menu knop op de startbalk kunt gebruiken. Niet echt logisch!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar zonder die teletubie kleuren van xp dan![]()
Ik heb het foutje even verbeterd,quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef Bjoro het volgende:
zeker leuk...moet je alleen bij Ajax-NAC bij de gele kaart van Zonneveld ff NAC typen ipv NEC
goed bezig...zeg ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het foutje even verbeterd,
Mag niet van mijn vriendin. Is zielig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de kat is bang voor water, zet hem voor de gein is buiten
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de kat is bang voor water, zet hem voor de gein is buiten
dan zet je je vriendin toch ook buitenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mag niet van mijn vriendin. Is zielig.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
dan zet je je vriendin toch ook buiten
JustBuiten heeft ook heel wat uren op het balkon doorgbracht samen met de kat in de regen !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:52 schreef just me het volgende:
Ze staat er nog steeds.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JustBuiten heeft ook heel wat uren op het balkon doorgbracht samen met de kat in de regen !!!
Nee, ze wordt nog van nature nat. Ze is 22.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
JustBuiten kat graagquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:55 schreef Bjoro het volgende:
JustBuiten heeft ook heel wat uren op het balkon doorgbracht samen met de kat in de regen !!!
Oh ja, jij weet nog niks van vrouwen, ik vergeet het steeds....quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
Plast ze nog in haar broek???
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, jij weet nog niks van vrouwen, ik vergeet het steeds....![]()
dat is over als ze 40 wordt of als ze voor die tijd trouwt !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze wordt nog van nature nat. Ze is 22.
Oei. Ervaring mee?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is over als ze 40 wordt of als ze voor die tijd trouwt !!!
Goeie vraag manquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef pfaf het volgende:
Hier nog mensen uit Enkhuizen?
Moet ze eerst een leuke vent zoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is over als ze 40 wordt of als ze voor die tijd trouwt !!!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:04 schreef pfaf het volgende:
avond. Grolschje zou wel lekker zijn.
Hier nog mensen uit Enkhuizen?
vriendin leest viva (en lees af en toe stiekum mee !!)quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei. Ervaring mee?
De viva is zooooo 30+quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:08 schreef Bjoro het volgende:
vriendin leest viva (en lees af en toe stiekum mee !!)
zal morgen eens kijken als ik in de kiosk ben, of het wat voor haar is !quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:10 schreef Bluezz het volgende:
De viva is zooooo 30+
De Esta is het mien jong![]()
hetzelfde !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:15 schreef pfaf het volgende:
Ik ga t.v. kijken. Prettige avond nog allemaal.
Hoe oud is jouw Beetje?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:11 schreef Bjoro het volgende:
zal morgen eens kijken als ik in de kiosk ben, of het wat voor haar is !
ja maar ik ben al ouder dan 20 hoor !quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
De VIVA is toch vanaf 20 ongeveer?
Dan vind ze Esta w.s. vergelijkbaar met de Plusquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:17 schreef Bjoro het volgende:
en mijn moppie is al 26 !!
dit is pas geinig!!! van boven afslaan en zien waar je balletje beneden neerkomtquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:19 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een tijdje geleden ook gegolfd. Was wel geinig.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Esta is zeker voor ouwe taarten?
quote:Een tijdschrift met visie, opinie en achtergronden maar ook mode, beauty, psyche, cultuur en gezondheid. Kortom; een unieke mix van diepgang en ontspanning.
Durbuy of Five Nations toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef just me het volgende:
dit is pas geinig!!! van boven afslaan en zien waar je balletje beneden neerkomt
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:39 schreef Bjoro het volgende:
ze is wel gek op diepgang, dus........
misschien wel een boek met veel diepgangquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]viespeuk.
daarom wil ik ook bij jou douchen !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]viespeuk.
en een open eindequote:Op maandag 23 augustus 2004 21:05 schreef pascalheister het volgende:
misschien wel een boek met veel diepgang
als ze bier hebben lust ik er wel eentje !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef Captorr het volgende:
ringeling... rondje op kosten van mij
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef heinekenbier het volgende:
Dat denk ik zeker niet want hij maakt mooie goals maar is niet zo'n soort spits als Kezman ofzo die bijna alleen maar intikkertjes enzo scoort.
Zlatan doet het goed, of hij doet het niet.
538-dj zet 'Lonsdale-types' zaal uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:03 schreef Suijk het volgende:
Waar heb jij het nou weer over?
Kijk die gasten die zo into hitler enzo zijn, zijn idd sukkels en moeten oprotten. Maar nu komt het weer over of elke Lonsdale drager of hardcore liefhebber een racist isquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
538-dj zet 'Lonsdale-types' zaal uit
Tja, imago's zijn nou eenmaal erg moeilijk te doorbreken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Kijk die gasten die zo into hitler enzo zijn, zijn idd sukkels en moeten oprotten. Maar nu komt het weer over of elke Lonsdale drager of hardcore liefhebber een racist is
Is ook zo, ik draag om die reden geen Lonsdale. Maar er zijn gasten die het al wel wat langer dragen en niet om dat ze racist zijn die zoiets hebben van "Waarom moet ik anders gaan kleden doordat andere het verzieken" natuurlijk is een 14 tot 16 jarig in Lonsdale vaak wel iemand die het met een ander idee draagt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, imago's zijn nou eenmaal erg moeilijk te doorbreken.
Maar wat ik me afvraag, als je als hardcore liefhebber weet dat je geassocieerd wordt met nazisme als je die kleding aantrekt, dan doe je toch wat anders aan?
Ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:08 schreef pascalheister het volgende:
wie gaat er dan ook naar een 538 drive-inn show
Mag ik overigens er op wijzen dat ook metalbands niet altijd even aardige teksten zingen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Is ook zo, ik draag om die reden geen Lonsdale. Maar er zijn gasten die het al wel wat langer dragen en niet om dat ze racist zijn die zoiets hebben van "Waarom moet ik anders gaan kleden doordat andere het verzieken" natuurlijk is een 14 tot 16 jarig in Lonsdale vaak wel iemand die het met een ander idee draagt.
Maar het ergste vind ik gewoon dat er weer die link hardcore -> racisme gemaakt wordt.
Woensdag van half 9 tot 5quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:26 schreef Bjoro het volgende:
ik moet ma t/m vr van 08:00 tot 17:00 ...is ook best een K#@-rooster
Doe es neuken op google afbeeldingen : http://images.google.nl/i(...)nl&ie=UTF-8&q=neukenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:33 schreef tong80 het volgende:
Gvd z'n gaan hun lesrooster al posten. Wordt er nog geneukt in dit topic of hoe zit dat ?
Ik heb de sling uitgehangen, Bjoro heeft zijn leren broekje aangetrokken, dus als jij vast gaat liggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:33 schreef tong80 het volgende:
Gvd z'n gaan hun lesrooster al posten. Wordt er nog geneukt in dit topic of hoe zit dat ?
Niet in dit topicquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:33 schreef tong80 het volgende:
Is goed ik kijk wel toe.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de sling uitgehangen, Bjoro heeft zijn leren broekje aangetrokken, dus als jij vast gaat liggen![]()
is dat wouter zelluf ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe es neuken op google afbeeldingen : http://images.google.nl/i(...)nl&ie=UTF-8&q=neuken![]()
![]()
JustPoets heeft de supervisie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:38 schreef Suijk het volgende:
Hoe zit het met het schoonmaakrooster hier?
* Bjoro wacht nog steeds !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:36 schreef SCH het volgende:
Bjoro heeft zijn leren broekje aangetrokken, dus als jij vast gaat liggen![]()
2 vragen:quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
elke Lonsdale drager of hardcore liefhebber een racist is
Dan mag ze vlekken die bjoro maakt wel eens weg poetsen...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JustPoets heeft de supervisie.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:44 schreef manny het volgende:
[..]
2 vragen:
1 welke lonsdale drager / hardcore liefhebber gaat er naar de 538 drive in show ? Goede vraag, we weten wat 538 onder muziek laat vallen
2 welke persoon gaat spullen dragen van een merk dat met nazi's geassocieerd wordt ?Over het algemeen 13, 14, 15, 16 jarige wannabe nazi's, die het eigenlijk niet eens zijn.![]()
tjonge jonge moet je mij hebben....verdorrie een week of 6 zijn gezicht niet laten zien en nun meteen weer de lakens proberen uit te delenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:44 schreef Suijk het volgende:
Dan mag ze vlekken die bjoro maakt wel eens weg poetsen...
1 Gasten die niet in de "scene" thuishoren.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:44 schreef manny het volgende:
[..]
2 vragen:
1 welke lonsdale drager / hardcore liefhebber gaat er naar de 538 drive in show ?
2 welke persoon gaat spullen dragen van een merk dat met nazi's geassocieerd wordt ?
hoeveel heb je er nodig met dat apparaat van je ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:48 schreef Bjoro het volgende:
de lakens proberen uit te delen![]()
Superquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:50 schreef jpzegthallo het volgende:
Jullie die Rus gezien bij het turnen? Allemaal fluiten enzo. Dat was mooi.
Van wie zijn die vlekken dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjonge jonge moet je mij hebben....verdorrie een week of 6 zijn gezicht niet laten zien en nun meteen weer de lakens proberen uit te delen![]()
Je mag de korfballen niet meenemen, eigendom van de club enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef Bjoro het volgende:
@Bluezz:Aan 2 lakens heb ik wel genoeg, althans ze moeten wel van het zelfde pak komen !!
@SCH:Ik ben gek op strakke boeien !!!
@Suijk:Alsof de enige ben hier die wel eens een glas omgooit !!
Het zou me niets verbazen als het gewoon een cassisvlek blijkt te zijn omdat L_G weer eens een korfbal door de tent gooide!!
slecht excuus !!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je mag de korfballen niet meenemen, eigendom van de club enzo. :')
Zonder er nu een politiek-praatcafe van te maken:quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Maar zullen we dan ook bijv mensen met een donkere huidskleur die fubu (of hoe heet die zooi) dragen als racisten gaan zien?
Was ook niet als excuus bedoeld, eerder als punt waarom ik hier niet met die dingen gooi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slecht excuus !!!!
zie je wel...hij geeft het gewoon toe, dat hij het was !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En zelfs al zou ik er mee gooien, ik heb maar weinig. (2 keer) een glas moeten opruimen, 2 keer was dat toen ik op zondag schoonmaakte. En een fatsoenlijk gegooide bal tegen een glas aan = gebroken glas doordat het glas door rolt.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:14 schreef manny het volgende:
een korfbalbal is toch identiek aan een voetbalbal ?
Euh neej, maar ook achter die kleren gaat in die groep voor een aantal mensen wel die gedachten gang erachter. Alleen wordt dat niet zoveeld gemeld in de media....quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef manny het volgende:
[..]
Zonder er nu een politiek-praatcafe van te maken:
Ik zie zelden mensen in Fubu kleren met een rechter gestrekte hand "Nederland voor de negers" roepen, of zoiets...
Maar anywayz... biertje ?
Dat gaat er wel in want het is weer donders warm hier in huize Manny
Nope, voetbal is anders, lichter, dacht ik.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:14 schreef manny het volgende:
een korfbalbal is toch identiek aan een voetbalbal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |