Auw.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:08 schreef Suijk het volgende:
Op 't werk na 6 weken.
met cama....uuuhhhh...kammen....uuuhhhhh.....die franse kaas ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:05 schreef Eilanden het volgende:
Een sjuutje en een cro eeeeeeehh kroi ...... eeeeeeh zo'n Frans broodje!
Lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met cama....uuuhhhh...kammen....uuuhhhhh.....die franse kaas ??
In één woord geweldig. Heb een klein stukje geschreven in jouw oude topic over Ierland, maar ik heb daar een fantastische tijd gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Auw.
Hoe was de vakantie?
Ik denk niet dat tevez nog een haalbare kaart is voor PSV, dan hadden ze een paar maand eerder aan de deur moeten komen kloppenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Olympische VBL-finale met nieuwe PSV'er Tevez of met nieuwbakken Feyenoorder Bovo?
Mooi zo, heb het inmiddels gelezen (en gereageerd).quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
In één woord geweldig. Heb een klein stukje geschreven in jouw oude topic over Ierland, maar ik heb daar een fantastische tijd gehad.
Heee Blue !!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Goedesmorgens.
hier nog een die aan het werk is.. helaas pindakaas de scanner doet het nog steeds nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:08 schreef Suijk het volgende:
Op 't werk na 6 weken.
Zit je ook op de TU?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
hier nog een die aan het werk is.. helaas pindakaas de scanner doet het nog steeds niet![]()
Nope niks gehoord, ramen zitten dicht! Jammer dan was er nog iets geweest waar ik om had kunnen lachenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Zit je ook op de TU?
Net die studenten met die megafoon gehoord? "Marcel, Marcel je moeder heeft een snor"
Kennelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Jaja, de intro is weer begonnen.
Je zit dus eigenlijk zowat om de hoek he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nope niks gehoord, ramen zitten dicht! Jammer dan was er nog iets geweest waar ik om had kunnen lachen
Die wedstrijden zijn gewoon één groot feest. Iedereen hangt zijn vlaggen uit, de helft van de mensen loopt in de shirtjes rond. Wat een enthousiasme. Ook kwam er een Olympische roeier daar uit de buurt, er stonden ongeveer 40 billboards langs de kant van de weg om die gozer succes te wensen. In andere regio's net zo. Wat een beleving!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooi zo, heb het inmiddels gelezen (en gereageerd).
En Gaelic football roeleert(had je niet al te veel last van de rellen en de ME?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |