het heeft ff geduurd, maar ik ben weer on de move !!!
ik ben vorige week EINDELIJK uit sydney vertrokken richting Canberra.
dat is een 300km naar het zuiden.
daar ben ik dan 1 nacht gebleven en dat was ook wel genoeg... er valt daar niet heel erg veel te doen behalve ff snel een foto te schieten van Capitol Hill. (wat ik dus ook gedaan heb)
goed... nu begint de pret
![]()
de volgende ochtend vertrokken verder naar het zuiden, en wel richting Lakes Entrance.
dat ligt aan de zuid kust aan het begin (of het eind, tis maar net hoe je het ziet) van 90 miles beach.
ik had besloten om maar met de auto dwars door de snowy mountains te rijden en ook door het Alpine nat. park
mooi door de bergen enzo...
als je de bergen in gaat, moet je wel eens een berg op rijden... en daar is mijn auto dus ABSOLUUT niet goed in kwam ik achter !!!
ik heb 3x moeten stoppen in de middle of deep shit omdat mijn motor veel te heet werd.
ik hoorde het water in m'n radiateur letterlijk koken.
ik dacht wel ff van als ik nou m'n radiateur sloop, dan sta ik hier...
aan de andere kant heb ik wel zo goed m'n tijd genomen om alles eens xtra goed te bekijken
![]()
ik heb totaal alles bij elkaar zo'n 4/5 uur langs de kant gestaan met niemand in geen velden of wegen te bekennen hahahaha
![]()
ik zit er nu echt aan te denken om dat krot te verkopen en gewoon verder te reizen met de bus, trein of weet ik veel wat, want dit gaat me echt te veel kosten zo.
ik zal eens laten kijken wat er mis is met dat kreng en aan de hand daarvan zal ik wel beslissen.
enniewee: 's avonds laat dus aangekomen in Lakes Entrance en daar de nacht doorgebracht en 's ochtends vroeg ff een wandeling gemaakt op 90 mile beach en toen verder getuft naar Melbourne waar ik nu dus ben.
hier zal ik ook zijn met kerst en oud en nieuw.
dit is ook wel een leuke stad... maar ik vind Sydney toch leuker.
aan de andere kant... hier kan je veel leukere restaurantjes vinden... het voelt wat gezelliger hier eik...
vandaag ook een kaartje gekocht voor de australian open in januari en daar ga ik dan samen met een nederlandsch grietje heen.
ik wilde ook een kaartje kopen voor de formule 1... maar daar was niet veel keus voor.
het was alle 4 de dagen of nix.
het goedkoopste wat ze hadden was 470 dollar, maar op donderdag en vrijdag is er eigenlijk niet veel te zien op het circuit dus ik denk dat ik dat laat gaan.
oeh !!! maandag ga ik op de neighbours tour !!! ik heb er zin an !!!
gaan we is ff ramsay street onveilig maken
![]()
en dan die dinsdag daarop ga ik de great ocean road op en naar de grampians (als m'n auto dat aan kan dan) en dan zou ik zo rond de 23e weer terug zijn in Melbourne voor een feestje of 2.
ik moet nog even gaan bedenken wat ik tussen oud en nieuw en m'n vlucht naar NZ ga doen.
dan heb ik een gaatje van een week of 3.
misschien dat ik nog even ga werken, want als je ong. 2000 euri per maand uitgeeft gaat je geld redelijk hard
![]()
maar dat is het tot nu toe zeker meer dan waard geweest kan ik jullie vertellen !!!
hier moeten jullie weer ff mee doen, maar er komen weer een hoop mailtjes jullie kant op omdat ik weer OP PAD BEN !!!
mensen... kleed je goed aan want het is koud bij jullie
hahahaha
daniel