Het is opvallend dat sommige klassieke camera's/lenzen in sommige landen behoorlijk aan de prijs zijn, maar in Nederland bijna niets kosten. Praktica's en M42 lenzen kosten in Duitsland nog redelijk wat, in Nederland krijg je ze zowat cadeau. Zelfde met de Canonet in de VS kost die makkelijk 100 dollar. Hier kreeg ik 'm voor 50 Euro.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb zo snel even geen adres (ik ga zometeen wel even zoeken) . Voor de reparatieprijs zou het wel eens kunnen zijn dat het zinvoller is om begin november naar Houten te gaan en daar een werkende Canonet te vinden. D'r zijn d'r plenty in omloop viel me afgelopen weekend in Doesburg ook weer op.
Hoe heb je de sluiter precies tot zwijgen gekregen
Hm, behoorlijk aan de prijs. In St. Petersburg zag ik Horizon's voor 5000 tot 8000 roebel (zo 150-200 euro).quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:10 schreef Ouwesok het volgende:
Voor de liefhebber: Er lagen Horizons van 1968 tot nu (de S3) voor ongeveer dezelfde prijzen als de Viscawide
Ja, ik wil toch wel eens weten hoe je die foto's maak.. ze zijn geil.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:22 schreef Ouwesok het volgende:
Zei ik eh....Horizon
voorteken:
[afbeelding]
binnenkort meer in het Horizontopic
Eigenlijk kan het niet simpeler dan met een Horizon. Gewoon dat ding waterpas houden en afvuren (fixfocus dus scherpstellen hoeft ook al nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik wil toch wel eens weten hoe je die foto's maak.. ze zijn geil.
Nice picquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:22 schreef Ouwesok het volgende:
Zei ik eh....Horizon
voorteken:
[afbeelding]
binnenkort meer in het Horizontopic
Ben je nou echt ZO blind?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Ursus het volgende:
Ok waar is dat topic voor die Groningen meet? Ik ben ben te lui om te zoeken
Ik zei alleen dat ik te lui was om te zoeken. Dat hou in ook kijken, dus doe wat aardigerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je nou echt ZO blind?![]()
FOT mini-meet Groningen!
ah.. lichtmeten is een fluitje van een cent...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het niet simpeler dan met een Horizon. Gewoon dat ding waterpas houden en afvuren (fixfocus dus scherpstellen hoeft ook al niet). Het is wel handig als je enigszins weet hoe je je plaatje op moet bouwen, en hoe je het licht moet meten en beheersen
whehehehehehquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 03:21 schreef Bowiefan het volgende:
zoooo, he ik eindelijk geen F*CK te doen op mijn werk, (en dat duurt dus nog dik 2 uur zo voort) en is er ff een internet pc beschikbaar, gebeurt er dus helemaal niks meer in de SC
konden jullie nou niet ff lekker wakker blijven
Werk? School? geen verschil tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wheheheheheh
Ne, want nu zit ik op mijn werk geen f*ck uit te spoken
je rugzak gevuld met zoom, want wide angle is denk ik niet nodig voor de foto wedstrijd..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
ikke ga straks den haag in...
wat zal ik meenemen?![]()
(flauwe lemming)
flitser? nee toch, tis hier mooi weer....
of toch wel?
wie kan me helpen?
maar ik wil wel licht reizen enzo...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je rugzak gevuld met zoom, want wide angle is denk ik niet nodig voor de foto wedstrijd..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Xilantof het volgende:
maar ik wil wel licht reizen enzo...
en hoeveel water zal ik meenemen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar ik wil wel licht reizen enzo...
en hoeveel water zal ik meenemen?
misschien een flitsertje om in te flitsen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
ikke ga straks den haag in...
wat zal ik meenemen?![]()
(flauwe lemming)
flitser? nee toch, tis hier mooi weer....
of toch wel?
wie kan me helpen?
Doe je de basisopleiding? Of zit je al op de vakopleiding?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:46 schreef Ursus het volgende:zooo goedemorgen eerst maar ff een peuk of zo
wat voor foto's heb je dan gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:29 schreef Xilantof het volgende:
nou ik ben weer terug, en heb nou niet echt dé foto geschoten die ik gewild had..
maar goed... vanavond ff mijn resulaten bekijken... en dan zien jullie het wel.
of niet![]()
ik ging de stad in voor de fotowedstrijd (Vergane glorie dus)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:32 schreef capibar het volgende:
[..]
wat voor foto's heb je dan gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |