Jaja, .... gewoon voor jezelf natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef Gorro het volgende:
in 3 voor 33 actie bij Van Leest
[afbeelding]
Casablanca 2-Disc Special Edition
[afbeelding]
Dogville + Dogville Confessions 2-Disc Special Edition
met Final Destination 1+2 dubbel pack voor een vriend
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Was die casablanca nog de digipack?
hehe nou hoor je eindelijk ook bij het kleine clubje echte dvd freaksquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Hoef ik me eindelijk niet meer te schamen voor mijn nietige collectie
[afbeelding]
Ik vind het maar een onpraktische verpakking.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe nou hoor je eindelijk ook bij het kleine clubje echte dvd freaks
Werd GVD ook wel eens tijdquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:17 schreef AntiChrist het volgende:
hehe nou hoor je eindelijk ook bij het kleine clubje echte dvd freaks
ja sorry hoor, maar die schamele collectie van jou stelt natuurlijk niets voor...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Werd GVD ook wel eens tijd
![]()
Afgezien van de verschillende uitgaves, staan er op elke dvd ook weer andere extra's? En een andere versie van de film?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Army of Darkness LE 2-disc R1(genummerde editie 30000 oplages)
inmiddels mijn 7de DVD van army of darkness
KUT!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
inmiddels mijn 7de DVD van army of darkness
allemaal een beetje hetzelfde maar dat maakt voor mij niet uit...quote:Afgezien van de verschillende uitgaves, staan er op elke dvd ook weer andere extra's? En een andere versie van de film?
Of is het allemaal een beetje hetzelfde?
LOSER!!!!quote:KUT!!!
Ik heb er maar 6
no way... helemaal niet met die debiel TT'squote:Op donderdag 9 september 2004 10:34 schreef Hare het volgende:
Ik heb er geen.
Ik ben cool
Ik ook. En toch ben ik nu al een gelukkig mens.quote:Op donderdag 9 september 2004 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb alleen die anchor bay uitgave en de R3
TT?????quote:Op donderdag 9 september 2004 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
no way... helemaal niet met die debiel TT's
topic titelsquote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
TT?????
Op zondag 22 augustus 2004 @ 23:22 vroeg de vroeg dementerende Hare:quote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
TT?????
kun je die van Slacker ff scannen?quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Sai het volgende:
De nieuwe 2-disc hoesjes van Criterion (Videodrome en Slacker) zijn cóól!!
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:quote:Op donderdag 9 september 2004 19:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kun je die van Slacker ff scannen?
![]()
Ik scannede hierboven al die ubergeile inlay van VIDEODROME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |