Afgezien van de verschillende uitgaves, staan er op elke dvd ook weer andere extra's? En een andere versie van de film?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Army of Darkness LE 2-disc R1(genummerde editie 30000 oplages)
inmiddels mijn 7de DVD van army of darkness
KUT!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
inmiddels mijn 7de DVD van army of darkness
allemaal een beetje hetzelfde maar dat maakt voor mij niet uit...quote:Afgezien van de verschillende uitgaves, staan er op elke dvd ook weer andere extra's? En een andere versie van de film?
Of is het allemaal een beetje hetzelfde?
LOSER!!!!quote:KUT!!!
Ik heb er maar 6
no way... helemaal niet met die debiel TT'squote:Op donderdag 9 september 2004 10:34 schreef Hare het volgende:
Ik heb er geen.
Ik ben cool
Ik ook. En toch ben ik nu al een gelukkig mens.quote:Op donderdag 9 september 2004 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb alleen die anchor bay uitgave en de R3
TT?????quote:Op donderdag 9 september 2004 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
no way... helemaal niet met die debiel TT's
topic titelsquote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
TT?????
Op zondag 22 augustus 2004 @ 23:22 vroeg de vroeg dementerende Hare:quote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
TT?????
kun je die van Slacker ff scannen?quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Sai het volgende:
De nieuwe 2-disc hoesjes van Criterion (Videodrome en Slacker) zijn cóól!!
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:quote:Op donderdag 9 september 2004 19:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kun je die van Slacker ff scannen?
![]()
Ik scannede hierboven al die ubergeile inlay van VIDEODROME
Volstaat ook hoor chef!quote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Sai het volgende:
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:.
Op de normale versie staat dat inderdaad...quote:Op donderdag 9 september 2004 21:34 schreef Brammie1 het volgende:
Klopt het trouwens dat op elk hoesje van Pulp Fiction staat dat de film maar 97 minuten duurt? De film duurt gewoon 148 minuten
Ik ken de films niet, maar Criterion heeft echt wel weer een mooie job afgeleverd! Ziet er echt goed uitquote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:.
Al die filmpjes die je ziet hebben wel invloed op je he?quote:
WOODCHIPPER MASSACRE staat anders al jarenlang in mijn toe sie lijstquote:Op donderdag 9 september 2004 22:42 schreef Hare het volgende:
Al die filmpjes die je ziet hebben wel invloed op je he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |