jij bent terug...capibar is terug...rockstah is terug....ouderwets kut dus...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:33 schreef RaymanNL het volgende:
Regels:
1 Praat niet ocver camara's
2 zie regel 1
volgende keer beterquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:33 schreef Tain het volgende:
Ik had een veel leukere titel
[GAM Slowchat] Leer Rockstah typen, stort op giro 999
Dat houdt in dat je tegen die tijd niet meer in leven bentquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
volgende keer beter
het was leuk voor zo lang als het duurdequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij bent terug...capibar is terug...rockstah is terug....ouderwets kut dus...
ennuh die fransoos uit riddick is wel lekker ja
goed... ik zal niet over camAra's praten...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:33 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Regels:
1 Praat niet over camara's
2 Zie regel 1
http://imdb.com/name/nm1111968/quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij bent terug...capibar is terug...rockstah is terug....ouderwets kut dus...
ennuh die fransoos uit riddick is wel lekker ja
Helemaal nu jij er bentquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
gezellie![]()
Optieftuh jij.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helemaal nu jij er bent
volgens mij zou dat best kunnen...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
je zou zo maar ineens onverwacht allergisch worden voor je computer
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
je zou zo maar ineens onverwacht allergisch worden voor je computer van mij, capibar of rockstah
wat een kutleven heb je danquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja hoor, hierzoquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef capibar het volgende:
iemand zin om over camera' s te praten?
of nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:39 schreef capibar het volgende:
[..]
wat een kutleven heb je dan![]()
Je vindt me wel liefquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Optieftuh jij.
Nee, die roos mag je ook in je aars stoppen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je vindt me wel lief![]()
maar....maar....maar... dan kan je nooit meer mijn geweldige grappen aanhorenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
of niet
dat lijkt me echt geweldigquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef capibar het volgende:
[..]
maar....maar....maar... dan kan je nooit meer mijn geweldige grappen aanhoren
of rockstah's gezeik op zijn pc...
of die goeie gesprekken over rayman, met raymannl![]()
en dat is heel erg omdatquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef capibar het volgende:
[..]
maar....maar....maar... dan kan je nooit meer mijn geweldige grappen aanhoren
of rockstah's gezeik op zijn pc...
of die goeie gesprekken over rayman, met raymannl![]()
Poeh, poeh wat een taalgebruik chaggiequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, die roos mag je ook in je aars stoppen.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Poeh, poeh wat een taalgebruik chaggie![]()
ik later milionair word.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:41 schreef Tain het volgende:
[..]
en dat is heel erg omdat
ik word liever miljonair of biljonair of nog rijkerquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik later milionair word.
begin maar alvast met slijmen![]()
begin dan een relatie met bill gatesquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik word liever miljonair of biljonair of nog rijker
goed hehquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef Tain het volgende:
nou tis echt alweer ouderwets gezellig
waar wil je het over hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef Tain het volgende:
ik vind het geweldig, toen ik net terug was van vakantie was het echt kut hier...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef Tain het volgende:
Moest je niet uit eten gaan ofzo.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aaah manneke toch![]()
![]()
Die 3 sukkels negeren, en Shark is sexueel gefrustreerd kunnen we nou eenmaal niks aan doenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef Tain het volgende:
wat is dat nou weer voor een zinquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die 3 sukkels negeren, en Shark is sexueel gefrustreerd kunnen we nou eenmaal niks aan doen
over het ritueel verbranden van 3 irritante kleutersquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben
Nee dat komt volgende week wel op mijn officiele verjaardag (zoals die voor de wet geldt)quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moest je niet uit eten gaan ofzo.
wat stel je voor? ik zou het langzaam en pijnlijk laten verlopenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
over het ritueel verbranden van 3 irritante kleuters
Pfft, ik noem 2 willekeurige fora hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:43 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent dpz vergeten![]()
dat heb je he met schizofrenie...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef mordradead het volgende:
dus je bent een week eerder geboren dan in het echt
Wat moest waar tussen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef mordradead het volgende:
aha, er moest ergens daar tussen
dpz roeleertquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pfft, ik noem 2 willekeurige fora hoor.
ik stel voor....Kaasschaaf....busje zout...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat stel je voor? ik zou het langzaam en pijnlijk laten verlopen
Jammer. Een avondje zonder jou zou fijn zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat komt volgende week wel op mijn officiele verjaardag (zoals die voor de wet geldt)
dat is spywarequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat moest waar tussen?
Ooh mensen ik ben Realplayer aan het downloaden, pls zeg me niet dat het spyware shit is![]()
hehehe, realplayer daadwerkelijk downloaden...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat moest waar tussen?
Ooh mensen ik ben Realplayer aan het downloaden, pls zeg me niet dat het spyware shit is![]()
mijn zus werkt dus ergens (schoonmakenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je he met schizofrenie...
Nee dat heb je als je in een derde wereld land geboren bent. De brug was stuk, serieusquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb je he met schizofrenie...
goed idee, je vergeet alleen de stukjes bamboe onder hun nagelsquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik stel voor....Kaasschaaf....busje zout...
vastbinden die n00bz...elke dag een plakje huid wegsnijden met de kaasschaaf....dan zout op de wond gooien en de vellen verbranden
ik denk dat ik die even ga melden...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik stel voor....Kaasschaaf....busje zout...
vastbinden die n00bz...elke dag een plakje huid wegsnijden met de kaasschaaf....dan zout op de wond gooien en de vellen verbranden
dan zeg je dus: "ja de brug was stuk, ze is 6 dagen eerder geboren"quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat heb je als je in een derde wereld land geboren bent. De brug was stuk, serieusIk ben 6 dagen te laat ingeschreven in het bevolkingsregister
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat ik die even ga melden...![]()
Kut natuurlijk heb ik die shit inmiddels al geinstalleerd. Damn ik heb het nodig om op de bbc page radio te kunnen luisteren in het engels en spaansquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:52 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is spyware
download realtime alternative: http://ftp.isu.edu.tw/pub/Windows/Edskes/r/realalt123.exe
tis geen doodsverwensing maar een scalpeer verwensing ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:54 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat ik die even ga melden...![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
ik heb een nieuwe icon!
te laatquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis geen doodsverwensing maar een scalpeer verwensing ?
En dan een godvergeten hoge boete krijgenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan zeg je dus: "ja de brug was stuk, ze is 6 dagen eerder geboren"
Whahahahaquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat heb je als je in een derde wereld land geboren bent. De brug was stuk, serieusIk ben 6 dagen te laat ingeschreven in het bevolkingsregister
als je a zegt moet je ook b zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dan een godvergeten hoge boete krijgenHad mijn pappie geen zin in
![]()
uhm cap waar heb je gelezen dat het over jou ging? het ging over 3 irritante kleuters...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef mordradead het volgende:
[..]er zijn geen namen genoemd
ik weet precies wie je bedoelt met 3 kleuters, dus doe eens niet zo schijnheiligquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm cap waar heb je gelezen dat het over jou ging? het ging over 3 irritante kleuters...
maar nu weten we wel meteen dat je je aangesproken voelt
Die anderen van hem zijn leuker.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:56 schreef RaymanNL het volgende:Cerror icons
of vastbinden op een bankje waaronder bamboeplanten groeienquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
goed idee, je vergeet alleen de stukjes bamboe onder hun nagels
Je zal denk ik niet de 3 jongsten hier bedoelen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm cap waar heb je gelezen dat het over jou ging? het ging over 3 irritante kleuters...
maar nu weten we wel meteen dat je je aangesproken voelt
Raymanhaterquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die anderen van hem zijn leuker.![]()
ik vind dat je voortaan een ban moet krijgen als je het over camera's hebt in een ander forum dan FOTquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet precies wie je bedoelt met 3 kleuters, dus doe eens niet zo schijnheilig![]()
Hahahah daar doen surinamers niet aanquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
als je a zegt moet je ook b zeggen
quote:capibar - zondag 22 augustus 2004 @ 20:55
modjes, zijn jullie je er wel van bewust dat er bepaalde users in de slowchat zijn de de hele tijd met doodverwensingen lopen te strooien (deze bijvoorbeeld: [GAM slowchat] Ouderwets gezellig! )
suriname ruilen voor new york, de slechste ruil in de geschiedenis van nederlandquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hahahah daar doen surinamers niet aan![]()
quote:capibar - zondag 22 augustus 2004 @ 20:55
modjes, zijn jullie je er wel van bewust dat er bepaalde users in de slowchat zijn de de hele tijd met doodverwensingen lopen te strooien (deze bijvoorbeeld: [GAM slowchat] Ouderwets gezellig! )
hijheeft het over mij rockstah en raymanquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je zal denk ik niet de 3 jongsten hier bedoelen.
Hoezo dat nou weer? Je heb gewoon een lelijke avatar.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Raymanhater
kijken wie het hardst lacht wanneer jij gebant wordquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
plays Cypress Hill - Last Laughquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kijken wie het hardst lacht wanneer jij gebant word![]()
ik wens niemand de dood toe...aleen sommige een scalpering...maar ik noem geen namenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kijken wie het hardst lacht wanneer jij gebant gebanned wordt![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
ik herinner me nog die keer dat het modje zei dat diegene die het zei gelijk had (lekker vaag he)quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
jij zou eens gebanned moet worden voor het volspammen van topics en het constant over camera's hebben bij gamquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef capibar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij zou eens gebanned moet worden voor het volspammen van topics en het constant over camera's hebben bij gam
Ik heb realplayer nodig voor de BBC site, maar ik heb bijv. allerlei opties uitgeklikt zoals die toolbar, en andere dingen. Heb ik dan nog steeds last van spyware? Zo ja is het dan te killen met Adawere enzoquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
goed idee, je vergeet alleen de stukjes bamboe onder hun nagels
spannend hequote:Op zondag 22 augustus 2004 21:04 schreef speknek het volgende:
Nu wel.
Ik distanciëer me van dit kippenhokquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Powerweb niveau.
deinstalleren en scannen met adaware en dat linkje van mij installerenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb realplayer nodig voor de BBC site, maar ik heb bijv. allerlei opties uitgeklikt zoals die toolbar, en andere dingen. Heb ik dan nog steeds last van spyware? Zo ja is het dan te killen met Adawere enzo![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
wat we nu doen is juist precies wat die kutkoters willen.... zullen we ze gewoon negeren
Join the club.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
wat we nu doen is juist precies wat die kutkoters willen.... zullen we ze gewoon negeren
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef capibar het volgende:
[..]huilie
![]()
wie?quote:capibar - zondag 22 augustus 2004 @ 20:55
Ja maar tijdens het installeren kon je kiezen of je een aangepaste toolbar wilde, heb ik dus uitgevinkt en meerdere shit heb ik uitgevinkt maar dat is niet goed genoeg kennelijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:11 schreef Tain het volgende:
[..]
deinstalleren en scannen met adaware en dat linkje van mij installeren
Ik zie nergens banners, ik zit nu gewoon naar een hoorspel in het engels te luisterenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:13 schreef Tain het volgende:
ik vind realplayer gewoon een kutprog, zitten in dat progje zelf ook nog is banners enzo
ohjee, dan stort mijn wereld inquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
jijzelf misschienquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
wie?
gamedemon is gewoon een relnichtquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:17 schreef rockstah het volgende:
ik heb het nooit over camera's of over rayman
hoezo, zodat jullie nog meer doodverwensingen kunnen plaatsen waar niemand het ziet?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Op naar irc chat.
*screenshots maakt*quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoezo, zodat jullie nog meer doodverwensingen kunnen plaatsen waar niemand het ziet?
Mooi, niet de 3 jongsten dus.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef capibar het volgende:
[..]
hijheeft het over mij rockstah en rayman![]()
yupquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mooi, niet de 3 jongsten dus.![]()
Tja, je kan ook weinig anders verwachten van cals-gangers.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Join the club.
Anders zat ik erbij ipv. Rayman.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef capibar het volgende:
[..]
yup![]()
in het echt is hij wel relaxed (vooral als ik hem uit zijn bed moet halenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
Rockstah is helemaal geen iritante kleuter, ik vind dat best meevallen
waarom moet jij hem uit zijn bed halen...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef capibar het volgende:
[..]
in het echt is hij wel relaxed (vooral als ik hem uit zijn bed moet halen)
omdat hij er tot 4 uur in blijft liggenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom moet jij hem uit zijn bed halen...![]()
true, vooral die andere 2 zijn irritant.... rockstah heeft af en toe wel zijn irritant moment maar die zijn wel een stuk minder..... respectquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
Rockstah is helemaal geen iritante kleuter, ik vind dat best meevallen
ik blijf hier ook gewoon hoor...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
fotografie slowchat #1
Eindelijk opgerot.
Kakkerlakken zijn moeilijk te bestrijden hequote:Op zondag 22 augustus 2004 23:13 schreef peristilius het volgende:
Damn... het werkt gewoon niet.... heeft iemand het nummer van de ongedierte bestrijding
vraag het eens aan de canon service desk, die weten allesquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:13 schreef peristilius het volgende:
Damn... het werkt gewoon niet.... heeft iemand het nummer van de ongedierte bestrijding
Ik sluit me aan bij speknek, op de man spelen is not-done.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:29 schreef speknek het volgende:
Doe eens niet Mister_T.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:43 schreef Gamedemon het volgende:
Hier een filmpje van Rayman NL die zijn Hamster tegenhoudt met een ILLEGALE KOPIE van office 2003...is duidelijk te zien op de cd
hij post warez op fok
gepost in dit topic
Hyperactieve hamster
Rooster halen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:44 schreef rockstah het volgende:
quote:AMD Athlon XP 2600+ ("Barton") Box
Prijs:
EUR 99,00
Level 1 Cache: 128 KB
Level 2 Cache: 512 KB
Instructieset(s): MMX, ISSE, 3DNow! Professional
Kloksnelheid: 1917 MHz
Bussnelheid: 166 MHz
DDR-bussnelheid: 333 MHz
Core-spanning: 1,65 Volt
I/O spanning: 3,3 Volt
Packaging: PGA
Socket: Socket A
Koeler meegeleverd: Ja
Garantieperiode: 24 maanden
Artikelnummer: HJCA24
zegt me allemaal niet zoveel.quote:AMD Athlon XP 2700+ ("Thoroughbred") Box
Prijs:
EUR 119,00
Level 1 Cache: 128 KB
Level 2 Cache: 256 KB
Instructieset(s): MMX, 3DNow! Professional
Kloksnelheid: 2167 MHz
Bussnelheid: 166 MHz
DDR-bussnelheid: 333 MHz
Core-spanning: 1,65 Volt
I/O spanning: 3,3 Volt
Packaging: PGA
Socket: Socket A
Koeler meegeleverd: Ja
Overige informatie: Processor voor 166 MHz Front Side Bus met "Double Data Rate" (DDR) Technologie. Door deze technologie kan er een Front Side Bus van 333 MHz bereikt worden.
Garantieperiode: 24 maanden
Artikelnummer: HJCA22
het is gewoon een reserve kopie van het orgineel en dat magquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:43 schreef Gamedemon het volgende:
Hier een filmpje van Rayman NL die zijn Hamster tegenhoudt met een ILLEGALE KOPIE van office 2003...is duidelijk te zien op de cd
hij post warez op fok
gepost in dit topic
Hyperactieve hamster
quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is gewoon een reserve kopie van het orgineel en dat mag
de helefoto slowchat is engquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:53 schreef Rahl het volgende:
die lui in die FOT slowchat zijn eng
tis hier anders ook behoorlijk eng, want hier hebben we een loslopende rayman-fanquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de helefoto slowchat is eng
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis hier anders ook behoorlijk eng, want hier hebben we een loslopende rayman-fan
Mijn mamma ruimt altijd mijn kamer opquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Tijd om zo mijn kamer maar eens op te ruimen, gister waren de ouders weg, en ja, dan let je daar niet zo op
En binnen 1 dag maak jij er 1 grote teringzooi?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Tijd om zo mijn kamer maar eens op te ruimen, gister waren de ouders weg, en ja, dan let je daar niet zo op
ik wel hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
En binnen 1 dag maak jij er 1 grote teringzooi?
uhm ja, dat doe ik ook, daarom vind ik dat opruimen geen zin heeftquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn vooroordelen blijken weer eens te kloppenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn mamma ruimt altijd mijn kamer op
En soms ruim ik het zelf op! De grootste rotzooi danquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn vooroordelen blijken weer eens te kloppen
grote jongen!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En soms ruim ik het zelf op! De grootste rotzooi dan
Yupquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Word je ook nog naar school gebracht?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En soms ruim ik het zelf op! De grootste rotzooi dan
Foto!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yup
Pizzadoos, 2 lege flessen, kleren _overal_, mp3 speler + kabels overal op de grond, controller op de grond, games overal verspreid, skip-rope op de grond, koekjes, kruimels, alles
Ik ga altijd helemaal los als mijn ouders er niet zijn.
Geen digicam aanwezigquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Foto!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Word je ook nog naar school gebracht?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Geen digicam aanwezig
Die van mij ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mijn kamer is relatief netjes.
is toch een normale vraagquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga altijd zelf naar schoolquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
is toch een normale vraag
nee dankjequote:Op maandag 23 augustus 2004 10:49 schreef rockstah het volgende:
wil iemand toevallig mijn pc kopen?
tis een celreon 333, en je krijgt er als bonus ook nog een 2 GB HD bij en 63 mb geheugen!
note: alle nuttige onderdelen zijn eruitgehaald
voor 30 euro mag je hem hebben, iemand?
da's ook niet veelquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 GB? Zoveel heb ik gisterenavond bespaard met comprimeren oude bestanden.
komop zeg, het is pure degelijkheid! hij doet het al jaren perfect.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee dankje
Zo ziet mijn kamer er meestal uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yup
Pizzadoos, 2 lege flessen, kleren _overal_, mp3 speler + kabels overal op de grond, controller op de grond, games overal verspreid, skip-rope op de grond, koekjes, kruimels, alles
Ik ga altijd helemaal los als mijn ouders er niet zijn.
1/38 van m'n HD.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
da's ook niet veel
quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is gewoon een reserve kopie van het orgineel en dat mag
Heb je een HD van 76 GB? Wat is er gebeurd met de mooie ronde getalletjes...quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
1/38 van m'n HD.
het is mogelijk, het is gewoon een SAT-64 schijf man! ik heb nu windows 98 SE, mozilla, firefox, photoshop, msn, anti spy shit, divX, winamp, wat plaatjes en ik heb nog 500 mb overquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 GB? Zoveel heb ik gisterenavond bespaard met comprimeren oude bestanden.
Ik bied ¤1.-quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
komop zeg, het is pure degelijkheid! hij doet het al jaren perfect.
ik doe er zelfs speciaal voor jouw een netwerk kaart bij! die heb je niet!
Sorry, het was 1/37.25equote:Op maandag 23 augustus 2004 10:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je een HD van 76 GB? Wat is er gebeurd met de mooie ronde getalletjes...
Ik bied RaymanNL.... Oh nee je moet overbieden he???quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bied ¤1.-
zakenmannetje:{wquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:04 schreef rockstah het volgende:
nu je het zegt, verdomme zeg, hij is gewoon 2.047 gig man! ik verhoog de vraagprijs met 10 euro!
ik weet niet wie je verteld heeft dat je hip bent, maar die persoon is behoorlijk gemeenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zakenmannetje:{w
Pfft, voor een capaciteitstijging van ongeveer 2.4 % is je prijsverhoging wel erg buitenproportioneel met 33 %.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:04 schreef rockstah het volgende:
nu je het zegt, verdomme zeg, hij is gewoon 2.047 gig man! ik verhoog de vraagprijs met 10 euro!
Hey doe is niet zo slim, het is al erg genoeg dat ik woensdag weer wiskunde heb......quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pfft, voor een capaciteitstijging van ongeveer 2.4 % is je prijsverhoging wel erg buitenproportioneel met 33 %.
pfft, ik heb echt géén idee waar je het over hebtquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pfft, voor een capaciteitstijging van ongeveer 2.4 % is je prijsverhoging wel erg buitenproportioneel met 33 %.
Had je geen N&T moeten kiezen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey doe is niet zo slim, het is al erg genoeg dat ik woensdag weer wiskunde heb......
En vrijdag het 7e ook nog wiskunde b2![]()
Economie zeker nog niet gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
pfft, ik heb echt géén idee waar je het over hebt
Ja wiskunde is bij mij vooral erg door de leraar die me altijd lastig valt en zegt dat ik mn huiswerk moet makenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Had je geen N&T moeten kiezen.
dat is echt iets voor rayman-fansquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja wiskunde is bij mij vooral erg door de leraar die me altijd lastig valt en zegt dat ik mn huiswerk moet makenkom op zeg, wie gaat er nou zn huiswerk maken
![]()
ik geef je 50 euro als je rayman NL ...capibar....en jezelf op vakantie stuurt met een enkeltje noordpol zonder voorderest geld mee te nemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:20 schreef rockstah het volgende:
goed, ik zal mijn bod wat verlagen,. 50 euro voor mijn pc exclusief cd speler, monitor, toetsenbord, muis
en casefan. want die heb ik nog nodig voor mijn nieuwe pc.
jij als je moet nablijvenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef peristilius het volgende:
kom op zeg, wie gaat er nou zn huiswerk maken![]()
Think again.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is echt iets voor rayman-fans
ik bedoelde raymanNLquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Think again.
Oh, ik dacht dat je even iets anders bedoelde.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik bedoelde raymanNL
Hey ik heb maar 2 keer huiswerk gemaakt toen het moest van die aap,quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij als je moet nablijven
en ik niet als hij weer volkomen langs me loopt (en ik zit naast je)
nou ben ik in de warquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je even iets anders bedoelde.
een keer, had jij ff geluk... dat moet ik dus zon beetje elke keer als mijn vrolijke leraar langs komtquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:26 schreef rockstah het volgende:
mijn wiskunde leraar had me een keer betrapt op dat ik mijn huiswerk nooit maakte en toen moest ik in de vakantie 2 hoofdstukken gaan maken
capibar ook trouwens. don't mess with them!
Ik maak nooit me WIS huiswerkquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is echt iets voor rayman-fans
onze wiskundeleraar had t op driekwart van het jaar opgegevenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
een keer, had jij ff geluk... dat moet ik dus zon beetje elke keer als mijn vrolijke leraar langs komt![]()
school, nog 3 wekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
school, nog 1.5 week
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman, het verboden spel
Ik had van het laatste hoofdstuk ook een paragraaf zelf gemaakt, toen had ik een 6,8 voor het proefwerkquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:51 schreef pkwarts het volgende:
ik gok dat ik zo het laatste half jaar voor wiskunde misschien 3 paragrafen aan opdrachten heb gemaakt...in totaal dus als je alle opdrachten bij elkaar opteld
Stoer man, daar schop je het ver mee in het leven.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:51 schreef pkwarts het volgende:
ik gok dat ik zo het laatste half jaar voor wiskunde misschien 3 paragrafen aan opdrachten heb gemaakt...in totaal dus als je alle opdrachten bij elkaar opteld
ik compenseer het....quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stoer man, daar schop je het ver mee in het leven.
Ja, maar wiskunde is állesquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik compenseer het....
maar niet met wiskunde
Waarmee danquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik compenseer het....
maar niet met wiskunde
Ja als je braaf je huiswerk doet wat je toch niet nodig hebt en je vrije tijd naar de kloten helpt kom je veel verderquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stoer man, daar schop je het ver mee in het leven.
Zoveel tijd kost het me niet eens meer, weet je waarom?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja als je braaf je huiswerk doet wat je toch niet nodig hebt en je vrije tijd naar de kloten helpt kom je veel verder![]()
ja wiskunde kan ik wel aardig goed beheersen. maar het lukt me maar niet om me aan die wiskunde opdrachten te zetten. ze zijn zooooooooo saai.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarmee danTalenwonder ben je ook niet bepaald
En je wilt notabene elektrotechniek gaan doen
![]()
Het is niet dat hij wiskunde niet kan, meer dat hij er geen zin in heeft...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarmee danTalenwonder ben je ook niet bepaald
En je wilt notabene elektrotechniek gaan doen
![]()
Wat ben jij braaf zeg, neem je ook een appel mee voor de leraarquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het me niet eens meer, weet je waarom?
Omdat ik alles toch al snap, weet je waarom?
Omdat ik oplet in de les
meneer broekman en uitleggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat ik oplet in de les
Ja moet je eens proberen bij onze leraar...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat ik oplet in de les
Nou ga dan maar gen elektrotechniek doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja wiskunde kan ik wel aardig goed beheersen. maar het lukt me maar niet om me aan die wiskunde opdrachten te zetten. ze zijn zooooooooo saai.....
Hey wij zeggen de hele tijd hetzelfdequote:Op maandag 23 augustus 2004 12:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
meneer broekman en uitleggen![]()
![]()
zegt de persoon die rechten studeert en een grove juridische fout heeft gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou ga dan maar gen elektrotechniek doen![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey wij zeggen de hele tijd hetzelfde
Als het voor iets is wat je leuk vindt kan je het veel sneller opbrengen om ook daadwerkelijk iets te gaan doen... alleen op de middelbare school lijkt het allemaal zo zinloosquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou ga dan maar gen elektrotechniek doen![]()
zoiezo is wiskunde toepassen een stuk leuker dan domme sommen te maken....quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als het voor iets is wat je leuk vindt kan je het veel sneller opbrengen om ook daadwerkelijk iets te gaan doen... alleen op de middelbare school lijkt het allemaal zo zinloos![]()
Ja dat is met de meeste vakken in mijn profiel wel zo, alleen moet je wel een aantal dingen weten om het te kunnen snappen. En ons wiskunde boek is kut. Dus moet je eigenlijk de opdrachten wel maken om er achter te komen hoe het nou precies zit. En daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:11 schreef Tain het volgende:
Gezeik over wiskunde, je hoeft er in principe niets voor te doen, zolang je het maar snapt
zoiezo vind ik het hele principe 'schotel een leerling een opdracht voor waar hij niks van snapt en leg DAARNA pas uit hoe het werkt' een beetje vaagquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja dat is met de meeste vakken in mijn profiel wel zo, alleen moet je wel een aantal dingen weten om het te kunnen snappen. En ons wiskunde boek is kut. Dus moet je eigenlijk de opdrachten wel maken om er achter te komen hoe het nou precies zit. En daar heb ik geen zin in.
Ik heb juridisch advies ingewonnen en het niet gecontroleerd omdat ik ervan uitging dat een jurist gespecialiseerd in huurrecht het een stuk beter weet dan ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zegt de persoon die rechten studeert en een grove juridische fout heeft gemaakt
welke hebben jullie, ik had er zoeen waar je uit het antwoordenboekje kon overschrijven, en toen deed ik dat de hele tijd, en toen ging hij controleren, en toen was ik de lul omdat ze op bepaalde plaatsen expres fouten hadden neergezetquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja dat is met de meeste vakken in mijn profiel wel zo, alleen moet je wel een aantal dingen weten om het te kunnen snappen. En ons wiskunde boek is kut. Dus moet je eigenlijk de opdrachten wel maken om er achter te komen hoe het nou precies zit. En daar heb ik geen zin in.
ik zou noooooit klakkeloos een schakeling overnemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb juridisch advies ingewonnen en het niet gecontroleerd omdat ik ervan uitging dat een jurist gespecialiseerd in huurrecht het een stuk beter weet dan ikMaar zij had het dus fout..
Ja, ja schijnheilig aapje, ik geloof je directquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zou noooooit klakkeloos een schakeling overnemen
Doen ze dat expres? Volgens mij zijn die lui die de methode maken gewoon zwakbegaafd....quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:17 schreef capibar het volgende:
[..]
welke hebben jullie, ik had er zoeen waar je uit het antwoordenboekje kon overschrijven, en toen deed ik dat de hele tijd, en toen ging hij controleren, en toen was ik de lul omdat ze op bepaalde plaatsen expres fouten hadden neergezet![]()
dan heb ik dezelfde, maar ze zetten expres fouten in het nakijkboekje om te controleren of je het niet overschrijftquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Doen ze dat expres? Volgens mij zijn die lui die de methode maken gewoon zwakbegaafd....
Volgens mij heet onze methode moderne wiskunde ofzo
Wat nou als je gewoon wil nakijken en er allemaal foute antwoorden in je nakijk boekie staanquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:21 schreef capibar het volgende:
[..]
dan heb ik dezelfde, maar ze zetten expres fouten in het nakijkboekje om te controleren of je het niet overschrijft
als je in je schrift dan die foute dingen allemaal goed heb zegmaar, dan kan hij zien dat je het overschrijft... .
Kaften???quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:22 schreef capibar het volgende:
ik moet ze maar eens gaan kaften![]()
kan je dat eten of op je pc aansluitenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kaften???
ja, dat is dat je in de supermarkt over de grond gaat rollen alsof je een aanval krijgt, als er dan mensen te hulp schieten ren je snel weg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kaften???
nee nee nee, dat is leren.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, dat is dat je in de supermarkt over de grond gaat rollen alsof je een aanval krijgt, als er dan mensen te hulp schieten ren je snel weg.
En bij voorkeur dat er dan een goederen trein op dat moment komt aandenderenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee nee nee, dat is leren.
kaften is hetzelfde maar dan op een treinspoor en zonder het wegrennen
Hehe anders hoef je het zeker nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kan je dat eten of op je pc aansluiten
zie ik daar een doodverwensing?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
En bij voorkeur dat er dan een goederen trein op dat moment komt aandenderen![]()
Capibar ga es proberen![]()
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
zie ik daar een doodverwensing?![]()
goh......quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:29 schreef jercovski het volgende:
heeey gozers, kben weer trug,
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:29 schreef jercovski het volgende:
van vakantie?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:29 schreef jercovski het volgende:
hmm, een beetje mijn uitspraken posten eh?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
"bitch van mordra die te lui is om te msnnen"
viskruiden?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
zo net ff 6 dvd's en een bus viskruiden gekocht
hoelaat moet jij dat herexamen eigenlijk doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm, een beetje mijn uitspraken posten eh?
dat word dan 30 euro, je krijgt er een pc bij
Ja voor op de DVD'squote:Op maandag 23 augustus 2004 12:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
viskruiden?
Das voor op de vis doosquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja voor op de DVD's![]()
Maar Gamedemon houdt er nogal aparte ideeen op na vandaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Das voor op de vis doos![]()
Meld Misdaad Anoniem - Bel M. 0800-7000.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
en een spel gehad
ik dacht dat je mij negeerdequote:Op maandag 23 augustus 2004 12:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar Gamedemon houdt er nogal aparte ideeen op na vandaar![]()
..................quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij negeerde![]()
voor me verjaardag enzo...devil may cry 2quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Meld Misdaad Anoniem - Bel M. 0800-7000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |