dat zou zeer zwak zijn. Jij bent dus duidelijk geen eerlijk persoon.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef River-X het volgende:
Die hou je dan toch gewoon ?
Ja zou ik wel willen, maar als ik er een zou vinden zou ik hem houden. Pech voor hun dan maar.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
dat zou zeer zwak zijn. Jij bent dus duidelijk geen eerlijk persoon.
Stel jij verliest jou camera met voor jou mooie fotos, dan zou je die toch ook weer graag terug zien?
Precies!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Stel jij verliest jou camera met voor jou mooie fotos, dan zou je die toch ook weer graag terug zien?
Normen&Waardenquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:45 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen, maar als ik er een zou vinden zou ik hem houden. Pech voor hun dan maar.
Inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:41 schreef Abbadon het volgende:
blair witch project-foto's
Dat dacht ik ook al !quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:41 schreef Abbadon het volgende:
blair witch project-foto's
Gelukkig vindt niet iedereen dat zo gewoon.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef River-X het volgende:
dat is dan dus erg egoistisch gedacht van je.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:45 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen, maar als ik er een zou vinden zou ik hem houden. Pech voor hun dan maar.
Dat zou ik dus niet doen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:52 schreef FOS2004 het volgende:
Gewoon afgeven bij het dichtsbijzijnde poltiebureau.
Ja...quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:49 schreef ozzyat105 het volgende:
op de 24 ste foto van boven staat de reflectie van een persoon
Scary shit dit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:55 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ja...
Dat ziet er vaag uit!![]()
het kan niet de fotograaf zijn ...............hmmm vreeemdquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:55 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ja...
Dat ziet er vaag uit!![]()
Nee joh, dan is die camera allang "uit de tijd" Te oud oid of te weinig mega pixels.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:56 schreef Tennis-boy het volgende:
Als de camera na 2 jaar nog steeds niet terug bij de eigenaar is, mag je het houden!
Zit er een timer functie op dat ding?quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:58 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
het kan niet de fotograaf zijn ...............hmmm vreeemd
Het ziet er niet echt uit als een levend persoon ...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:01 schreef aphx het volgende:
[..]
Zit er een timer functie op dat ding?
Lijkt net alsof ie is opgehangen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt uit als een levend persoon ...
Ja precies, ik zou het alleen melden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet doen.
Als de eigenaar zich dan niet meldt, krijg jij die camera niet.
scary ,quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:05 schreef wise het volgende:
hier staat ook iemand op:
http://img42.exs.cx/img42/1548/pshot05.jpg
rechts in beeld.
evenals hier:
http://img4.exs.cx/img4/5118/pshot18.jpg
links in beeld
dus meerdere personen, toch![]()
Haha, koel.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:05 schreef wise het volgende:
rechts in beeld.
evenals hier:
links in beeld
niets naar de poltie gaan die steken em zelf achterover....quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:56 schreef Tennis-boy het volgende:
Het is niet zo slim van jou om via deze internet dat je de digitale camera hebt gevonden in het bos. Straks gaan 1000 mensen bij je melden als ´eigenaar´.
Je kan het beste deze camera naar de politie brengen. Daar zal de eigenaar wel naar toe gaan als hj de camera heeft verloren.
Als de eigenaar na 2 jaar nog steeds niet bij de politie heeft gemeld, mag je het houden!
Volgens mij hebben we hier het bewijs dat er buitenaards leven is.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:05 schreef wise het volgende:
rechts in beeld.
evenals hier:
links in beeld
Was me nog niet opgevallen, maar het zijn inderdaad vreemde foto's.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:58 schreef Amando het volgende:
[..]
Scary shit dit.
check dat aapje in de boomquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:09 schreef Fliepke het volgende:
http://img4.exs.cx/img4/4830/pshot19.jpg
check die oogjes in het donker links.
Hoe dan ook, ik vind het wel cool eigenlijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
Wat ik denk, ik dus, is dat de TS deze foto's zelf heeft gemaakt of dat iemand die camera bewust heeft achtergelaten om een mysterie te starten. Al zou dat laatste wel risicovol zijn om een camera in de regen achter te laten. We zullen zien
WTF!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:10 schreef wise het volgende:
[..]
check dat aapje in de boom![]()
waah ik zie 't nu pasquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:10 schreef wise het volgende:
check dat aapje in de boom![]()
Wootquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bookmarked topic!
Dit is goeie sjit man!!! muwhahahahaaa SCARY!!!! Rillll
Dacht ik ook al te zien inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:09 schreef Fliepke het volgende:
http://img4.exs.cx/img4/4830/pshot19.jpg
check die oogjes in het donker links.
Doe niet zo psychisch!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:55 schreef Amando het volgende:
Hey effe wachten, waar heb je em precies gevonden!? Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand een camera zomaar kwijtraakt, misschien zit er wel een misdrijf achter en is die camera een laatste teken van leven, dus ik zou em zeker naar de politie brengen.
Het kan Predator zijn, maar misschien ook een gewone moordenaar.
Verziek jij ff een leuk topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
Dit is de eerste post die ik hier plaats (welkom daarvoor)
Maar mag ik eens vragen , jij hebt dus deze camera gevonden in een bos als je eens naar deze site gaat http://forums.somethingaw(...)671&threadid=1194390 daar staat het origineel dus je bent niet echt origineel bezig lijkt mij![]()
![]()
![]()
2 dagen geleden gepost, dat zou hijzelf toch ook geweest kunnen zijn die dat gepost heeft?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
Maar mag ik eens vragen , jij hebt dus deze camera gevonden in een bos als je eens naar deze site gaat http://forums.somethingaw(...)671&threadid=1194390 daar staat het origineel dus je bent niet echt origineel bezig lijkt mij:')
![]()
Topic verziektquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
Maar mag ik eens vragen , jij hebt dus deze camera gevonden in een bos als je eens naar deze site gaat http://forums.somethingaw(...)671&threadid=1194390 daar staat het origineel dus je bent niet echt origineel bezig lijkt mij![]()
![]()
![]()
Ik wil nú weten waar dit isquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef Chirma het volgende:
Zien jullie de katjes in de bomen??
[afbeelding]
Ontrafeld zo te zienquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft juist bijna niets geen info gegeven!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef Virus.NL het volgende:
En hoe controleer je de mensen die zich hier melden als 'eigenaar'? Misschien verstandiger om minder info te geven?
Erg grappig TSquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
![]()
![]()
Nou idd... Jammer hoor... Zat hier al helemaal te blair witchen in t donker....quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Verziek jij ff een leuk topic
welkom en bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
![]()
![]()
He klote was weer allemaal nep.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Verziek jij ff een leuk topic
hopelijk ook de laatste, kutjongquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
De posts komen helemaal njiet overeen omdat ze het daar over 300mb hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
2 dagen geleden gepost, dat zou hijzelf toch ook geweest kunnen zijn die dat gepost heeft?
edit: hoewel.. je zou wel eens gelijk kunnen hebben ja
Ook niet leuk trouwens.. Best een tof topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
![]()
![]()
Sorry ik neem dit terug, was ff chagereinig, en heel goed dat je probeerd om hem terug te krijgen bij de eigenaarquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef River-X het volgende:
Goed planquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Ik stel voor dat we HenriLiefers ritueel slachten en de foto's daarvan verspreiden
En dan zeggen dat het in scene gezet isquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Ik stel voor dat we HenriLiefers ritueel slachten en de foto's daarvan verspreiden
Beter een leugen dan zo een topic verneuken..quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:23 schreef BB-King het volgende:
Niks topic verziekt... willen jullie liever in een leugen geloven?
Ik weet hier nog wel een donker bos te vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het in scene gezet is
Eerst een perm-ban voor het verneuken van een topicquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Sterrenbos?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet hier nog wel een donker bos te vinden.
Ga dood.. Dit topic was gewoon leuk.. Beetje rare dingen zoeken op die foto's en dan ga jij het verneuken..quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef HenriLiefers het volgende:
Ja hoezo zou dit een topic verzieken zijn , het origineel staat daar op dat forum toch en dan zou het nu ineens minder creapy worden omdat ik jullie doorlink naar het origineel![]()
![]()
Dit had gewoon een geweldig topic kunnen wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Op dat andere forum staan trouwens MEER foto's.
Ik vraag me wel af wie de originele maker van de foto's is. Het sfeertje is goed creepy, en de gephotoshopte elementen zijn precies subtiel genoeg
tering ik schrik me rot !!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
Was er vanaf het begin al bij op SomethingAwful, maar toch leuk geprobeerd.
[afbeelding]
Ik was er graag zelf heen gegaan, prachtig bos met die ruine !quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef calvobbes het volgende:
He kut
Dat is dus in Amerika
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
[afbeelding]
doodsverwensingen mogen niet meer, helaasch......quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:32 schreef kibber het volgende:
Maar wat gaan we doen emt die HenrieLiefers?
Vind het nu al een kut user
De man achter dit alles is "bluremi", het origineel is op de SA-forums begonnen. Nadat men daar na een paar replies er al achter waren dat het een grap was, probeerden ze het op andere forums uit. FOK is dus blijkbaar één van deze geworden. Het zal uiteindelijk wel een Urban Legend wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Op dat andere forum staan trouwens MEER foto's.
Ik vraag me wel af wie de originele maker van de foto's is. Het sfeertje is goed creepy, en de gephotoshopte elementen zijn precies subtiel genoeg
Banmeldtopic deel 18.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:32 schreef kibber het volgende:
Maar wat gaan we doen emt die HenrieLiefers?
Vind het nu al een kut user
quote:
Even in een leugen geloven is was wel erg leuk in dit geval!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:23 schreef BB-King het volgende:
Niks topic verziekt... willen jullie liever in een leugen geloven?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen
Kneus, niemand kent dat forum tochquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
LoLik krijg de raarste verwensingen naar mijn hoofd toe geslingerd terwijl je vol spanning naar het originele topic kunt gaan gluren.
![]()
dat heet spamquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
De lol is er nu een beetje af he?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
P.S jullie houden blijkbaar toch allemaal zoveel van die creapy dingen , wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
Doe es niet, doe es wat vriendelijkerquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef Zapper het volgende:
Serieus, flikker op hier![]()
Die makker heeft een what could be mooiste topic ever op Fok! verneukt ja, dus neequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef calvobbes het volgende:
Doe es niet, doe es wat vriendelijker
das geen haat, das een hintquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef HenriLiefers het volgende:
Zoveel haat om een topic.
Best zielig eigenlijk![]()
![]()
Doodsverwensing banquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
Op de brandstapel met die newbie !
Dan moet je het halve topic wissenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: deleten die verknaller en lekker doorgaan met blair witchen.
Wanabee mod spelen ook niet dus smoel houdenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
doodsverwensingen mogen niet meer, helaasch......
Als ik het post is het sowieso ongeloofwaardigquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef calvobbes het volgende:
Open dan maar een nieuw topic Gelly
Doen we allemaal of we van niks weten
Ik kreeg hier een paar maanden geleden een 48 uurs ban, voor dit soort dingen!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
was meer als teleurstelling van mij uit bedoeld, niet als wannabee modjequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef kibber het volgende:
[..]
Wanabee mod spelen ook niet dus smoel houden![]()
Gij zult niet meedoen een topic te verzieken.. en de wanabee-mod uithangenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..], policy aanpassen: gij zult geen topics verneuken
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Doe es niet, doe es wat vriendelijker
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
dat doe ik niet, zoals als ik in mijn vorige reactie al aangaf, en nu weer af, koest en in je mandquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:48 schreef kibber het volgende:
[..]
Gij zult niet meedoen een topic te verzieken.. en de wanabee-mod uithangen
Oh, shut up.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een paar maanden geleden een 48 uurs ban, voor dit soort dingen!
JIj nu dus ook , anders is het dus gewoon vriendjes politiek hier!
Druk jij nou maar op dat kruisje rechtsboven he!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
LoLik krijg de raarste verwensingen naar mijn hoofd toe geslingerd terwijl je vol spanning naar het originele topic kunt gaan gluren.
![]()
P.S jullie houden blijkbaar toch allemaal zoveel van die creapy dingen , wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
Dan moet het wel heel snel gebeuren, de views lopen op!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef calvobbes het volgende:
Open dan maar een nieuw topic Gelly
Doen we allemaal of we van niks weten
Achterlijke, 99% van de users hier kent dat forum nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
![]()
Ban aanvragen, is ban krijgenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kreeg hier een paar maanden geleden een 48 uurs ban, voor dit soort dingen!
JIj nu dus ook , anders is het dus gewoon vriendjes politiek hier!
Maar hij heeft inprinciepe wel gelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, shut up.
Kruisje zit rechtsboven..quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:50 schreef HenriLiefers het volgende:
Hey slimpie ik sta ook al niet vanaf februari geregistreerd , ow nee![]()
![]()
niet aan mij , of aan diegene die dit topic verraden heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef nikky het volgende:
we gaan geen bans aanvragen
het is jammer dat de clue al is gegeven, dat wel maar nog niet nodig om iemand helemaal af te fikken.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
niet aan mij , of aan diegene die dit topic verraden heeft.
Geef het aan je mede moderator. Omdat ie diegene op de brandstapel wou.....
2 x nee.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
niet aan mij , of aan diegene die dit topic verraden heeft.
Geef het aan je mede moderator. Omdat ie diegene op de brandstapel wou.....
Godver calvobbes dat kan dus niet meer door die kutuserquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef calvobbes het volgende:
En nu weer ontopic
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef nikky het volgende:
we gaan geen bans aanvragen
het is jammer dat de clue al is gegeven, dat wel maar nog niet nodig om iemand helemaal af te fikken.
UHm....quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef Zapper het volgende:
Godver calvobbes dat kan dus niet meer door die kutuser
Wat doet Jamai daar nou op die foto??quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:03 schreef HenriLiefers het volgende:
[afbeelding]
De uitvoering van de doodswensen plus de foto reeksquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:43 schreef APK het volgende:
Goed topic.
Eerst creepy foto's, dan lekker een newbie afzeiken en een paar doodsverwensingen.![]()
What's next?
Je hebt het topic niet gelezen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
CAMERA ZEKER NIET NAAR DE POLITIE BRENGEN!
Wel aangifte doen, dat wel, maar niet aan de politie in beheer geven. De polite mag de camera na 3 maanden (!) verkopen, omdat deze niet van dermate grote waarde is dat deze bewaard dient te worden. Houdt de camera daarom dus in eigen beheer, maar doe wel aangifte! Na 1 jaar en dus niet2- ben jij de wettelijke eigenaar.
Als je 'm inlevert bij de politie zie je 'm never nooit terug en de kans dat de politie 'm bij de eigenaar terug weet te bezorgen is ook klein. Anders zouden ze nooit met zoveel fietsen zitten die ze moeten veilen. Die controleren ze niet eens, de luiwammesen!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
CAMERA ZEKER NIET NAAR DE POLITIE BRENGEN!
verhaal
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
je moet eens ff goed kijken hierna, dan zie je iets fuckin' vaags
[afbeelding]
Inderdaad, hoe triest.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef HenriLiefers het volgende:
Zoveel haat om een topic.
Best zielig eigenlijk![]()
![]()
Ik ben het met je eens , Om nou om zoiets doms een zo te heten noob proberen de grond in te stampen en dan van een admin nog wel te horen krijgen om op de brandstapel te komen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe triest.
Misschien moet je eens een keer achter je PC vandaan komen als dit topic het meest spannende is wat je de afgelopen maanden meegemaakt hebt![]()
quote:Maar euh, ik heb niet alle links uit de eerdere post geklikt.
Wie zit er achter deze prachtige hoax en wat was het doel?
quote:[SomethingAwful]
DE ORIGINELE THREAD: http://forums.somethingaw(...)b4c&threadid=1194390
Het houdt je nogal bezig he?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:52 schreef HenriLiefers het volgende:
Hahaha wiseguy , jij hebt je erin verdiept![]()
Maar ja zo te zien wordt er over de hele wereld flink gepost om dit onderwerp , misschien ben ik niet de enige die zulke topics verziekt![]()
![]()
Jij was zeker dat jongetje in de klas, die meteen rondriep: "Sinterklaas bestaat niet". En dan trots op je eigen borst klopte 'ben ik niet geweldig om jullie dit geweldige nieuws geven.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:24 schreef HenriLiefers het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens , Om nou om zoiets doms een zo te heten noob proberen de grond in te stampen en dan van een admin nog wel te horen krijgen om op de brandstapel te komen.
Dan wordt het toch tijd je eens een keer in een verkenningsfase komt waar je nog spannendere dingen mee zult maken.
Maar ja , flame me zou ik zeggen![]()
![]()
![]()
Pfffrt!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:54 schreef tong_poh het volgende:
Of je gaat weg en komt niet terug of maakt een ander user account aan en probeert het nog eens. In ieder geval is deze user name nu al verpest.
jou kennelijk ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het houdt je nogal bezig he?
moet je ff in de originele post kijken, staa ze allemaal inquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Staat er op elke foto nou van die vage shit? Dan heb ik heel wat gemist... Het zo subtiel allemaal. Wie heeft een overzichtje van alle aliens/wezentjes die erin verstopt zitten? Ik heb tot nu toe: de vage vent in het bos, de 'robot' in het bos, de katjes/aapjes in de bomen en de reflectie van een rug in de toren.
Ja zou kunnen...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Violgens mij moet er op elke foto el IETS creepy's staan (photoshop of niet) anders zet je geen 40 fotos online met 5 dingen erin die iedereen loopt te zoeken
Het gaat er gewoon om dat dit een tof topic was..quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:53 schreef operator82 het volgende:
HenriLiefers bewijst jullie juist iets, hij ondekt dit dat het bedrog is. Maar jullie willen tuurlijk weer in jullie fabuleerwereldje leven, stelletje kneuzen.
ik persoonlijk vin de meeste foto's dus niet mooiquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n slotjeshomo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:49 schreef Wiiseguy het volgende:
misschien tijd om te closen?
Wat is het nut om deze topic in leven te houden als er toch niet meer gediscusseerd wordt over het onderwerp en als mensen zich als faggots gaan gedragen (zie boven)?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n slotjeshomo.![]()
Het komt allemaal door de sublimale krachten van de foto's.![]()
Geweldig om door te lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:36 schreef Wiiseguy het volgende:
Ik heb ff een lijstje gemaakt van forums waar dit ook te zien is:
Hey,quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:43 schreef Naamloos_Geval het volgende:
Ey folks bij deze even een bericht van de TS,
Het oorspronkelijke bericht komt inderdaad van bluremi die het bericht postte op de
somethingawfull.com forums. Ik heb het bericht echter gelezen op Portent.net. Ik vond het zelf zo'n enorm goed opgezette thread dat ik besloot hem te vertalen en op een Nederlands forum te zetten. Ik ging er gewoon vanuit dat nog heel weinig mensen de echte draad hadden gelezen.
Ik had jullie natuurlijk wel een link kunnen geven van check dit, maar dat had de creapiness van deze draad geen goed gedaan. Uiteindelijk had ik in deze thread, na lang speculeren van jullie, de link gegeven naar de uiteindelijke thread. (Natuurlijk zou ik in die dagen me kop hier niet hebben laten zien zodat jullie wellicht nog zouden denken dat IK slachtoffer was geworden van de 'alien')
Ik moet dan ook toegeven dat ik het ietwat kinderachtig vind om zo'n thread op deze manier aan z'n einde gebracht te zien worden. Maar goed, zo gaan die dingen. . .
Anyhow, hoop dat ik jullie in ieder geval 5 minuten heb laten denken dat er iets doolt in de Limburgse bossen.
P@
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:43 schreef Naamloos_Geval het volgende:
Ey folks bij deze even een bericht van de TS,
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
jij bent gek.
die cam hou je toch zelf
Helemaal me eensch!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
jij bent gek.
die cam hou je toch zelf
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
jij bent gek.
die cam hou je toch zelf
Je was een beetje trigger-happy, zelf zou ik nog even gewacht hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef HenriLiefers het volgende:
Ik ben blij dat sommige mensen me wel snappen![]()
![]()
Leer ook eens sommige dingen emt een korreltje zout te nemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef -recon- het volgende:
Erg grappig dat menen er niet overheen kunnen dat dit verhaaltje een hoax is...
Wat hadden jullie dan verwacht ?
Het is vrij zielig hoe mensen reageren op iemand die de waarheid weet en dit verteld.
Hebben jullie geen prive leven ofzo ?
En nee, ik reageer niet bot, je hoeft alleen niet iemand de grond in te stampen omdat hij dit vertelde.
En dan nog op zo een kinderachtige manier man...
Maar goed zo heb ik het wel vaker gezien op het Fok! forum, daarom kom ik er ook zo weinig
En we hebben weer een lezer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef sexylexy het volgende:
in ieder geval niet inleveren bij de politie, maar aangeven. als er een jaar na de aangeving nog geen eigenaar heeft gemeld, mag je hem houden.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:29 schreef Zapper het volgende:
Is HenriLiefers al onderweg naar Scholieren.com?
Tering, ik schrik me bijna doodquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:01 schreef Zupa het volgende:
de camera terug brenge en de fotos die erop zitte moet je eruit hale of op je pc ergens zette want deze fotos zijn egt vaag..
Hmja, maar hij is wel ontopicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:06 schreef kibber het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me geen betere eerste post voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
![]()
![]()
Huilie... Stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Lolalala het volgende:
En Calvobbes: Zelfs modjes doen mee met doodsverwensingen dus je [afbeelding] bericht haalt weinig uit
Zeker, de vorige post was immers slechts 6 uur geledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Lolalala het volgende:
En het topic is inderdaad nog steeds leuk
hehe, deze daaruit is ook wel geinig:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef teig het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=936508
ze gaan er op scholieren wel erg serieus op in!!
SA is niet al te Amerikaans...quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat HenriLiefers het topic niet verkloot, maar iedereen die erover blijft doorzaniken wel.
Wie plaatst het nog meer op een ander forum? De eerste reacties zijn altijd leuk(wat me opvalt is dat eigenlijk de meeste amerikaanse fora allemaal zeggen dat de vinder mazzel heeft met zo'n gave camera en dat hij het moet houden....niemand schijnt de eigenaar te willen zoeken).
Snel editten ja...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:50 schreef pascalheister het volgende:
goede grap
zal ook wel een andere camera zijn geweest
Lijkt me gewoon een ventje wat op de schouders van pappie staat, of omhoog wordt gehouden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef -Austin_Powers- het volgende:
[..]
hehe, deze daaruit is ook wel geinig:
[afbeelding]
en de andere kant:
[afbeelding]
op de eerste foto zie je dus een schaduw zonder een lichaam erbijen het schijnt dat er in dat zwembad een keer een jongetje is overleden
![]()
Ik ben liever eerlijk, als ik het had geweten had ik het ook gezegdquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef kibber het volgende:
[..]
Beter een leugen dan zo een topic verneuken..
Bovendien de kans dat de cam van een fokker is was toch al klein..
Het was ook al nep.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee
Tot dan was het een leuk mysterie. Nu is het gewoon nep
Dat is zeker weird!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ventje wat op de schouders van pappie staat, of omhoog wordt gehouden.
En op de tweede foto zie ik niks anders dan dat lelijke wief...
Edit: moet je er wel bij zetten dat de onderste foto eigenlijk rechts naast de andere foto hoort...
Zo dus:
[afbeelding]
Hmz, vreemd
http://moonscrater.com/lostcamera/quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:12 schreef _unicorn_ het volgende:
Hai
Is het mogelijk om de foto's nog ergens te bekijken? Bij mij doen ze het namelijk niet meer
Dubbele lichtinval van die kerel?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ventje wat op de schouders van pappie staat, of omhoog wordt gehouden.
Edit: moet je er wel bij zetten dat de onderste foto eigenlijk rechts naast de andere foto hoort...
Zo dus:
[afbeelding]
Hmz, vreemd
Volgens mij is het gewoon nog een klein kind dat voor door het jongentje in blauwe zwembroek precies word afgedekt. Die vrouw in het blauwe badpak dat links van het jongetje staat, lijkt zich ook bezig te houden met iemand die vlak voor haar staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zo dus:
Hmz, vreemd
Charlie Whitequote:
De link die Klonk hierboven gaf werkt nog steeds. Deze dusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
weet niemand waar ik de foto's kan vinden in goede staat????
Dit was echt de beste hoax ooitquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef partyyboyy het volgende:
Mooi topic.
Helaas zie ik het pas 2 jaar te laat.
Okee, ik dacht al dat dit topic het zou zijn. Laat maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef partyyboyy het volgende:
Mooi topic.
Helaas zie ik het pas 2 jaar te laat.
Mwah ik heb slechtere gezien.quote:
Nou, stel ik wou dit geintje een keer proberen, moest ik nu wel hendig sjiek een jaar wachten weer tot mensen het vergeten waren.quote:
3/4e van het internet kent deze grap, dus ik denk dat je langer moet wachten.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nou, stel ik wou dit geintje een keer proberen, moest ik nu wel hendig sjiek een jaar wachten weer tot mensen het vergeten waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |