Zeker, de vorige post was immers slechts 6 uur geledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Lolalala het volgende:
En het topic is inderdaad nog steeds leuk
hehe, deze daaruit is ook wel geinig:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef teig het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=936508
ze gaan er op scholieren wel erg serieus op in!!
SA is niet al te Amerikaans...quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat HenriLiefers het topic niet verkloot, maar iedereen die erover blijft doorzaniken wel.
Wie plaatst het nog meer op een ander forum? De eerste reacties zijn altijd leuk(wat me opvalt is dat eigenlijk de meeste amerikaanse fora allemaal zeggen dat de vinder mazzel heeft met zo'n gave camera en dat hij het moet houden....niemand schijnt de eigenaar te willen zoeken).
Snel editten ja...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:50 schreef pascalheister het volgende:
goede grap
zal ook wel een andere camera zijn geweest
Lijkt me gewoon een ventje wat op de schouders van pappie staat, of omhoog wordt gehouden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef -Austin_Powers- het volgende:
[..]
hehe, deze daaruit is ook wel geinig:
[afbeelding]
en de andere kant:
[afbeelding]
op de eerste foto zie je dus een schaduw zonder een lichaam erbijen het schijnt dat er in dat zwembad een keer een jongetje is overleden
![]()
Ik ben liever eerlijk, als ik het had geweten had ik het ook gezegdquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:26 schreef kibber het volgende:
[..]
Beter een leugen dan zo een topic verneuken..
Bovendien de kans dat de cam van een fokker is was toch al klein..
Het was ook al nep.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee
Tot dan was het een leuk mysterie. Nu is het gewoon nep
Dat is zeker weird!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ventje wat op de schouders van pappie staat, of omhoog wordt gehouden.
En op de tweede foto zie ik niks anders dan dat lelijke wief...
Edit: moet je er wel bij zetten dat de onderste foto eigenlijk rechts naast de andere foto hoort...
Zo dus:
[afbeelding]
Hmz, vreemd
http://moonscrater.com/lostcamera/quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:12 schreef _unicorn_ het volgende:
Hai
Is het mogelijk om de foto's nog ergens te bekijken? Bij mij doen ze het namelijk niet meer
Dubbele lichtinval van die kerel?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ventje wat op de schouders van pappie staat, of omhoog wordt gehouden.
Edit: moet je er wel bij zetten dat de onderste foto eigenlijk rechts naast de andere foto hoort...
Zo dus:
[afbeelding]
Hmz, vreemd
Volgens mij is het gewoon nog een klein kind dat voor door het jongentje in blauwe zwembroek precies word afgedekt. Die vrouw in het blauwe badpak dat links van het jongetje staat, lijkt zich ook bezig te houden met iemand die vlak voor haar staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zo dus:
Hmz, vreemd
Charlie Whitequote:
De link die Klonk hierboven gaf werkt nog steeds. Deze dusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
weet niemand waar ik de foto's kan vinden in goede staat????
Dit was echt de beste hoax ooitquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef partyyboyy het volgende:
Mooi topic.
Helaas zie ik het pas 2 jaar te laat.
Okee, ik dacht al dat dit topic het zou zijn. Laat maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef partyyboyy het volgende:
Mooi topic.
Helaas zie ik het pas 2 jaar te laat.
Mwah ik heb slechtere gezien.quote:
Nou, stel ik wou dit geintje een keer proberen, moest ik nu wel hendig sjiek een jaar wachten weer tot mensen het vergeten waren.quote:
3/4e van het internet kent deze grap, dus ik denk dat je langer moet wachten.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nou, stel ik wou dit geintje een keer proberen, moest ik nu wel hendig sjiek een jaar wachten weer tot mensen het vergeten waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |