Hoi!quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:34 schreef beaverhausen het volgende:
Lesbische kinderen?.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:37 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Vreemde titel eigenlijk.![]()
Nou ja ieder zijn smaak hé.
Geen goede reclame moet ik zeggen!quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ja, ik snap hem ook niet echt..
Moet je ff het vorige topic lezen, en dan vooral een van de laatste posts van G_E....quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ja, ik snap hem ook niet echt..
Oh dat.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Moet je ff het vorige topic lezen, en dan vooral een van de laatste posts van G_E....
Maar dat lukt blijkbaar bij sommige mensen niet zo op de zondagavond...quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:04 schreef Andyvie het volgende:
Tis een doordenkertje
Is dit nu het einde van het [ HOMO ] topic.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh dat..
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:06 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Is dit nu het einde van het [ HOMO ] topic.![]()
Soms niet alleen op zondagavond.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar dat lukt blijkbaar bij sommige mensen niet zo op de zondagavond...
Het is hier plotseling extreem stil geworden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk..
En wie was jij ook al weer?quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh dat..
Een kloon.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:36 schreef G_E het volgende:
[..]
En wie was jij ook al weer?.
Lijkt me leuk!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een kloon..
Hoi andromeda1968quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:50 schreef andromeda1968 het volgende:
Hoi! Wizard![]()
Ja. Hoi.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:02 schreef Timmah het volgende:
Hallo..
Geen idee.quote:Wie/ Wat is een Blubberzwijn?
Omdat ie dat leuk vindt?quote:En waarom heeft dat / die een Nightwish ava?.
Das mooi.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
Omdat ie dat leuk vindt?.
Zal ik antwoorden dat ze een - ipv _ in 't emailadres moet zetten?quote:From: "bettie jorritsma" <******@hotmail.com>
To: jan_pieter@ hotmail.com
Date: Sat, 21 Aug 2004 19:06:29 +0000
hey
sorrry dat ik er nooit meer op ben maar ik was ziek soory scat liefje haha maar ik ben er nu heel vaak op zaterdag OM HALF 7 alsjeblieft maar stoer me een bericht terug alsje belieft maaaaaaar op wie ben jij nog steeds op anoek haha maaaaaar ik zie je nog wel doei alsje blieft snel een bericht terug schijven
doie scat haha anoek dat moest ik van anoek zegen scat en zo doei XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
En dat ze wat beter op moet letten tijdens Nederlands.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
Goh...
[..]
Zal ik antwoorden dat ze een - ipv _ in 't emailadres moet zetten?.
Zou je kunnen doen. Je zou ook het spelletje mee kunnen spelen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
Goh...
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
Goh...
[..]
Zoiets?quote:From: jan_pieter@ hotmail.com
To: "bettie jorritsma" <******@hotmail.com>
Date: Sat, 21 Aug 2004 21:45:00 +0000
hey
thanks voor je bericht geef niks dat je dr niet was alles flex
heee en moet je wat vertellen maar je moet beloven dat je niks tegen anouk zegt want ik ben eigenlijk homo![]()
had je niet gedacht he!! maar hey ken je martijn, want dat vind nou echt een stuk
nou doei maar niks tegen anouk zeggen he want anders ga ik je killen
doei
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Zoiets?.
Leuk, maar ik heb helaas al serieus teruggemailed.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:29 schreef G_E het volgende:
Zoiets?.
Wat gemeen!quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb helaas al serieus teruggemailed.
Of ze wat wil afspreken.
"euhm schat, ik moet je wat vertellen... ik ben homo"quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan zeg ik zo nét voor we gaan trouwen, dat alles een grapje was.
- Maar al die passievolle nachten dan?!quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
"euhm schat, ik moet je wat vertellen... ik ben homo"
En dan zegt zij:quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"euhm schat, ik moet je wat vertellen... ik ben homo"
Nuvole!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dan zegt zij:
"Euh ja schat, ik ook. Ik ben eigenlijk een man!"
Jij:![]()
Lijkt wel Jerry Springer....
allemaal trouwens weer eens een keer
Ja. Hoi!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dan zegt zij:
"Euh ja schat, ik ook. Ik ben eigenlijk een man!"
Jij:![]()
Lijkt wel Jerry Springer....
allemaal trouwens weer eens een keer
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nuvole!.
Terugval... Schaam je!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eeeey Timmah!
Hoest nog?
Ik heb toch weer zitten lurken....![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Hoi!.
Do not underestimate the power of the Law.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Haa Beaver!
Mooi dat Jude weer terug op zijn oude stek is.![]()
jaja, ik heb r.e.s.p.e.c.t. for the Law.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Do not underestimate the power of the Law..
Maar dat had je natuurlijk al lang gezien..
Ge...spreksonderwerpquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
jaja, ik heb r.e.s.p.e.c.t. for the Law.
Come to think of it, vinden jullie Gattaca ook zo'n mooie film? ( <-poging tot gespreksonderwerp)
Ja, met Uma en de ook immer prettige Ethan Hawke.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ge...spreksonderwerp
Gattaca..even denken welke dat was..
Dat is toch die met Uma he?
Jammer dat ik em net gemist heb dan.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, met Uma en de ook immer prettige Ethan Hawke.
Een week of zes, schat ik, geleden was ie nog op Net 5.
Jude speelt Jerome Morrow, mooie naam vind ik.
Maar alles in die film ziet er mooi uit, heel duidelijke sfeer. Beetje klinisch wel, maar dat hoort bij het verhaal van de film.
En Timmah, zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien.![]()
Ja heel erg klinisch allemaal. Heb hem een tijd geleden op de BBC gezien. Wel een mooie film.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, met Uma en de ook immer prettige Ethan Hawke.
Een week of zes, schat ik, geleden was ie nog op Net 5.
Jude speelt Jerome Morrow, mooie naam vind ik.
Maar alles in die film ziet er mooi uit, heel duidelijke sfeer. Beetje klinisch wel, maar dat hoort bij het verhaal van de film.
En Timmah, zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:18 schreef Nuvole het volgende:
Ik heb toch weer zitten lurken....![]()
Hij komt vast nog wel een keer, is het niet op Net5, dan wel op de BBC.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jammer dat ik em net gemist heb dan..
Ha G_E !quote:
Vandaar het waggelenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:48 schreef Vlarp het volgende:
*waggelend topic binnenval*
God, gisteren niet uigeweest, maar vanavond terras was ernstig
Mja, verder was m'n weekend ook extreem goedquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar het waggelen
Extreem goed nog welquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, verder was m'n weekend ook extreem goed
Mja, ik had iemand op bezoek en.. tja, het was gewoon erg leuk..quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Extreem goed nog wel
Nee, dat zegt me idd niks.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
Fuggedaboudit.... (Signature). Nuvole, waar komt dat vandaan?. Ik heb al dagen lang lol om dat woord ivm. Azumanga Daioh. Dat zal je vast niets zeggen zeker?
.
Tis idd manga.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me idd niks.Maar omdat ik manga zie staan, zal het wel iets te maken hebben met die Japanse tekenfilmfiguurtjes met die grote, onschuldige (G_E-achtige?) ogen.
of niet?
En tsja, ik dacht er moet toch wat staan in die signature. Ik zat vast naar The Sopranos (welke publieke-omroep-imbeciel haalt het in zijn hoofd om de uitzending van die serie weer stop te zetten?) te kijken toen ik dat daar invulde. Vind het wel leuk klinken. Fuggedaboudit!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha G_E !
Goed dat je er ook weer bent!
En ook nog altijd even briljant in het gebruik vanheb ik mogen constateren.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:07 schreef Vlarp het volgende:
sexslet!
Hoezo helaas??quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik heb inderdaad grote onschuldige ogen maar helaas gaan die verscholen achter een brilletje..
Hoi! Timmahquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
Andro...
Een 'intelligente uitstraling'.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:16 schreef Nuvole het volgende:
Ik zie graag een leuke jongen met een leuke bril, geeft net weer wat extra.![]()
Welterustenquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef Vlarp het volgende:
Slaapse
Ja, die reactie had ik wel verwacht toen ik het typte. Maar een bril is geen garantie voor een intelligente uitstraling, genoeg oenen met een bril; net zoals je er zonder misschien nog wel veel wijzer uit kunt zien.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een 'intelligente uitstraling'..
Je kijkt zo triest.quote:
Mooie collectie, Timmah.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:20 schreef Timmah het volgende:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Timmah
Het grootste deel van mijn collectie staat er op.Ik moet nog ongeveer 10 / 15 DVD's toevoegen, maar je krijgt zo een idee van wat ik zoal heb he?
.
Améliequote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mooie collectie, Timmah.
Zitten er wel een paar tussen die ik ook heb.
En meteen de mooiste aan het begin: Amélie (ja, komt door het alfabet, weet ik ook wel, maar is een leuk toeval bedoel ik).
Somber ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef andromeda1968 het volgende:
Je kijkt zo triest.![]()
http://www.bu.edu/av/core/passion/NR65Arie.mp3quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://huizen.dto.tudelft(...)ijnwerk/machdich.mid!
Het lijkt zo een beetje op Vivaldi.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Somber ja..
http://huizen.dto.tudelft(...)ijnwerk/machdich.mid!
Strijk-kwartetjes...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef andromeda1968 het volgende:
Het lijkt zo een beetje op Vivaldi.![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoezo helaas??
Brilletjes zijn net superlief.![]()
Ik zie graag een leuke jongen met een leuke bril, geeft net weer wat extra.![]()
Je betopa heeft in ieder geval wel een kei kewl en hip montuurtjequote:Op maandag 23 augustus 2004 00:21 schreef G_E het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dat ik met bril lijk op mijn betovergrootvader..
[afbeelding]
Maar misschien was hij was kei kewl en hip in zijn tijd, geen idee..
Jamai zou er trots op zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je betopa heeft in ieder geval wel een kei kewl en hip montuurtje![]()
quote:zeker als je bedenkt dat het 100 jaar ofzo geleden is.
Was hij een Belangrijk Persoon, omdat je zo'n mooi portret van hem hebt?
Waardoor komt dat zo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:01 schreef Cairon het volgende:
ik ben niet zo happy
because I'm stupid, ik heb een domme fout gemaakt. En ik heb nu de tijd om daar nog eens goed over te gaan denken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:04 schreef G_E het volgende:
[..]
Waardoor komt dat zo?.
Gooi er eens een G_E foto naast zodat we kunnen vergelijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:21 schreef G_E het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dat ik met bril lijk op mijn betovergrootvader..
[afbeelding]
Maar misschien was hij was kei kewl en hip in zijn tijd, geen idee..
Is dat zo'n gekke vraag?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Jamai zou er trots op zijn.
[..]!
.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gooi er eens een G_E foto naast zodat we kunnen vergelijken..
Hoi maastrichtse schonequote:Op maandag 23 augustus 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
Haai poekie!.
Neuh, maar het valt niet mee om er een goed ontwijkend antwoord op te bedenken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat zo'n gekke vraag?![]()
Zoiets ja.quote:Hij lijkt een beetje justitieel/juridisch met die zwart-witte toga of wat het wel is.
Daarmee kunnen we niet echt goed vergelijken of je lijkt op BetoverG_E.quote:
Leuke foto.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we niet echt goed vergelijken of je lijkt op BetoverG_E..
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:19 schreef xman het volgende:
[..]
Hoi maastrichtse schone
- en weg is de foto -quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gooi er eens een G_E foto naast zodat we kunnen vergelijken..
Doe eens lief kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:21 schreef G_E het volgende:
[..].
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:22 schreef xman het volgende:
*knip*
zoiets?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:22 schreef xman het volgende:
zoiets?
Wat? De bakkebaardjes zijn nu toch duidelijk te zien? Of niet?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
!
Als twee druppels water!quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:25 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? De bakkebaardjes zijn nu toch duidelijk te zien? Of niet?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:25 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? De bakkebaardjes zijn nu toch duidelijk te zien? Of niet?
Niet?!quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef G_E het volgende:
[..]. Die heb ik dus niet!
.
Drinkze!quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... Ik neem een getal onder de 10 in gedachten, en als ik het goed raad, dan neem ik nog een biertje.
Hmm... ik mag nog twee keer raden van mezelf.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
Drinkze!
Nu maar hopen dat je het goede getal kiest.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm... ik mag nog twee keer raden van mezelf.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:33 schreef G_E het volgende:
Je hebt toch geen save as gedaan hè, beavje, nee toch hè?
Bedankt voor het quoten Beav, want ik was net een paar minuten te laat voor xman.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
!
Nee hoor G_E, ik heb geen "save as" gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:33 schreef G_E het volgende:
Je hebt toch geen save as gedaan hè, beavje, nee toch hè?
Ik ontken allesquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor het quoten Beav, want ik was net een paar minuten te laat voor xman..
G_E, probeer je daar nou iemand na te doen of zit xman soms met zijn ene hand aan de camera en met de ander op een gevoelig plekje?![]()
Ik heb wel het idee dat het gezellig was in die Efteling.![]()
Xman zat in de Efteling voortdurend met zijn hand op gevoelige plekjes:quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor het quoten Beav, want ik was net een paar minuten te laat voor xman..
G_E, probeer je daar nou iemand na te doen of zit xman soms met zijn ene hand aan de camera en met de ander op een gevoelig plekje?![]()
Ik heb wel het idee dat het gezellig was in die Efteling.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Xman zat in de Efteling voortdurend met zijn hand op gevoelige plekjes:
-en ze blijven maar verdwijnen die foto's-
.
Zomaar Pardoes?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Xman zat in de Efteling voortdurend met zijn hand op gevoelige plekjes:
[afbeelding]
.
Hé haal het bewijs mijn foto eens weg uit jouw quote!quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zomaar Pardoes?![]()
Good morningquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:16 schreef xman het volgende:
Goeiemorgen!
Zeg dat wel! Zit ik hier een beetje aan een fles Kremlin Energy te lurken...quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Good morning![]()
Mooie brilquote:
Zo lang het maar gezellig is.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:53 schreef xman het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Zit ik hier een beetje aan een fles Kremlin Energy te lurken...
...geen wonder dat ik geen slaap heb
Toch geen zaken die het daglicht niet kunnen verdragen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:49 schreef xman het volgende:
[..]
Hé haal het bewijs mijn foto eens weg uit jouw quote!![]()
Lama..die G_E is goed in het vernietigen van sporen slechte foto's.
Wie zat naast jou? Het leek op Waxxer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:49 schreef xman het volgende:
[..]
Hé haal het bewijs mijn foto eens weg uit jouw quote!![]()
Lama..die G_E is goed in het vernietigen van sporen slechte foto's.
Kremlin Energy! dan zul je nog wel lang wakker zijn vrees ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:53 schreef xman het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Zit ik hier een beetje aan een fles Kremlin Energy te lurken...
...geen wonder dat ik geen slaap heb
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:59 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Kremlin Energy! dan zul je nog wel lang wakker zijn vrees ik![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:04 schreef xman het volgende:
[..]![]()
Ik vrees het ook, ja!
![]()
![]()
Nachtmensen hequote:Op maandag 23 augustus 2004 02:04 schreef andromeda1968 het volgende:
Vreemd in den dag zie je geen kat en nu is het hier zo druk.![]()
Oh er zijn er altijd wel een paar aanwezig die dan lurken en op bepaalde momenten vragen gaan stellen waar je dan geen antwoord op wil geven.quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:04 schreef andromeda1968 het volgende:
Vreemd in den dag zie je geen kat en nu is het hier zo druk.![]()
Hoi!quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nachtmensen he.
Ja dus.. die lippen, zo typerend.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie zat naast jou? Het leek op Waxxer.
Hoi!quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:07 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
hint: jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja dus.. die lippen, zo typerend.
Altijd dezelfdequote:Op maandag 23 augustus 2004 02:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nachtmensen he.
Ik ook niet want ik ken ze niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oh er zijn er altijd wel een paar aanwezig die dan lurken en op bepaalde momenten vragen gaan stellen waar je dan geen antwoord op wil geven.
Maar ik noem geen namen!![]()
I am happy for you dude.quote:Op maandag 23 augustus 2004 02:25 schreef xman het volgende:
geschreven door Mariah Carey - Crybaby
Ok
So it's 5 AM and
I still can't sleep
Heb jij ook al een X:\Mijn Afbeeldingen\Fok!\ ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor G_E, ik heb geen "save as" gedaan.
Dat was niet nodig want ik heb die foto al.
'Causequote:Op maandag 23 augustus 2004 02:25 schreef xman het volgende:
geschreven door Mariah Carey - Crybaby
Ok
So it's 5 AM and
I still can't sleep
quote:Op maandag 23 augustus 2004 03:12 schreef WAik het volgende:
[..]
'Cause
1-All I wanna do is have some fun
I got a feeling I'm not the only one...
Until the sun comes up over
Santa Monica Boulevard
:')
quote:Op maandag 23 augustus 2004 03:12 schreef WAik het volgende:
[..]
'Cause
1-All I wanna do is have some fun
I got a feeling I'm not the only one...
Until the sun comes up over
Santa Monica Boulevard![]()
Klassiek =quote:Op maandag 23 augustus 2004 03:09 schreef WAik het volgende:
Hee DM, luister je soms vaak klassiek? Dat mp3 was wel cewl eigenlijk... (in de zin van enorm relaxed en bewogen...)
Hey blondie. Was je van 't land af dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of jullie het nou leuk vinden of niet, ik ben weer aan het land.
Goed plan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
Ik wordt hetero
Homo's, je hebt er niets aanquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed plan.
Waarom eigenlijk?
Aan de meeste heb je idd niks.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Homo's, je hebt er niets aan
Nee... vrouwen, dáár word je blij van.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
Ik wordt hetero
Homo's, je hebt er niets aan
jep, zelfs al een keer concert van meegemaakt. was wel een eigen compilatie van een dirigent (kan ff de naam niet opzoeken, cd is blijkbaar weg)quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:35 schreef DennisMoore het volgende:
En na zes uurtjes slapen is 't weer op..
[..]
Klassiek =.
Je kent de Mattheus Passion toch wel?
... of een stille kinderwens? (zou serieus kunnen...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe een gokje....iemand die jij erg leuk vindt is eigenlijk heel anders dan je gedacht had?
Staat nog steeds op m'n to-do-lijstje...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:42 schreef WAik het volgende:
jep, zelfs al een keer concert van meegemaakt.
Met de 'bekende stukken'quote:was wel een eigen compilatie van een dirigent (kan ff de naam niet opzoeken, cd is blijkbaar weg)
sommige mensen wel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee... vrouwen, dáár word je blij van.
Mis gegokt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe een gokje....iemand die jij erg leuk vindt is eigenlijk heel anders dan je gedacht had?
Bi's je hebt er ook niks aan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mis gegokt.
't Zijn net homo's...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bi's je hebt er ook niks aan.
Maar dan anders.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
't Zijn net homo's...
Mjah inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar dan anders.
#.. Al wie dan niet springt, al wie dan niet springt ..#quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:41 schreef Weemz het volgende:Schoonspringen bij de mannen
Verre van dat.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Zijn net homo's...
Hetero-trekjes zijn okay,quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verre van dat.
zoek de jongenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Een echt potjes-festijn..
Je kunt er wel fijn bier mee drinken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Een echt potjes-festijn..
Geen idee. Ik ben geen homo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Wat hebben homo's toch tegen potten
Wat neem jij een hokje toch geweldig letterlijk!quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen homo.
Gaan we katten?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat neem jij een hokje toch geweldig letterlijk!
Catfight?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we katten?
Wat voor jongen zou die Ian zijn?quote:Dear Bas,
Thank you for your enquiry.
Unfortunately we cannot assist you with this query at BBC Shop. The decision to release titles is made solely by the Commissioning Editor's office.
If you would like more specific information regarding this title, please write to the Commissioning Editor of BBC DVD's at the following address:
BBC Worldwide Ltd
Woodlands
80 Wood Lane
London
W12 0TT
Please note that enquiries can only be made by post.
Kind regards,
Ian Paton
Customer Services
Beaverdingest, hoest nou?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
Drommels! het is Gerdoow!
Ian is Engels. Bleek gezicht, pukkels en melkflesbenen in een trainingbroek.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:54 schreef G_E het volgende:
Nah, ik had geïnformeerd bij de BBC wanneer ze Great Expectations nou eens een keer op DVD gaan uitbrengen. Krijg ik als antwoord:
[..]
Wat voor jongen zou die Ian zijn?.
Het is nou hetzelfde als 5 minuten geleden maar leuk dat je het vraagt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdingest, hoest nou?.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ian is Engels. Bleek gezicht, pukkels en melkflesbenen in een trainingbroek..
Genetisch ongelukje.quote:
Zuid Afrika toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Genetisch ongelukje..
Canterbury, England lees ik net.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zuid Afrika toch?
Born: 13 January 1977quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zuid Afrika toch?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Genetisch ongelukje..
Groot land. Veel inwoners enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En tenslotte jouw eigen Jude Law:
[afbeelding]
Veel ongelukjes dan..
Neemt niet weg dat de meeste Britten lelijk zijn. Met z'n allen een beetje zitten intelen op dat eiland.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef G_E het volgende:
Veel ongelukjes dan..
net alsof de nederlanders zo vaak buiten de landsgrenzen kindjes wippenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de meeste Britten lelijk zijn. Met z'n allen een beetje zitten intelen op dat eiland.
Wanneer was de laatste invoer van nieuwe genen (de Indiase import niet meegerekend...), in 1066 ofzo?
Nederland dan. Ik kan niet zeggen dat ik nou erg opgewonden raak van wat ik op zaterdag door kalverstraat zie sjokken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de meeste Britten lelijk zijn. Met z'n allen een beetje zitten intelen op dat eiland.
Wanneer was de laatste invoer van nieuwe genen (de Indiase import niet meegerekend...), in 1066 ofzo?
Ja, goed. Druk, maar leuk druk. Ik ren en vlieg van het ene naar het andere feestje, tussendoor doe ik ook nog zoiets als werken, sporten en eten, ik slaap maximaal 6 uur per nacht maar ik voel mne geweldig!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is nou hetzelfde als 5 minuten geleden maar leuk dat je het vraagt..
Hoest met Gerdoow?
En hoest met blub?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, goed. Druk, maar leuk druk. Ik ren en vlieg van het ene naar het andere feestje, tussendoor doe ik ook nog zoiets als werken, sporten en eten, ik slaap maximaal 6 uur per nacht maar ik voel mne geweldig!.
Heb je Blublub nou al geneukt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, goed. Druk, maar leuk druk. Ik ren en vlieg van het ene naar het andere feestje, tussendoor doe ik ook nog zoiets als werken, sporten en eten, ik slaap maximaal 6 uur per nacht maar ik voel mne geweldig!.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En hoest met blub?.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Heb je Blublub nou al geneukt?.
En hoest met Blublub?.
Ik post toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef G_E het volgende:
Nah, posten jullie nou ook eens iets. Niet alleen lurken en zwaaien, maar hup, posten!
Moet wel lukken. Ik heb ook een aantal keren via ebay wat gekocht met paypal. Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef ajuu het volgende:
nou eens kijken hoe dat paypal werkt
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Ik heb ook een aantal keren via ebay wat gekocht met paypal. Nooit problemen mee gehad.
Ow ja.. hoi iedereen![]()
beckers van nederland is toch leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
Die mouwloze shirtjes van Australië zijn wel leuk.
Dat is in een homotopic geen handige term.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*rugdekking geeft*
Is dat niet iets als een virtuele bankrekening? Zodat je via internet dingen kan kopen zonder creditcard?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:44 schreef WAik het volgende:
[..]wat is paypal en hoe werkt dat?
Reckers bedoel je.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef WAik het volgende:
[..]
beckers van nederland is toch leuker om naar te kijken![]()
hockeysletjes![]()
jammer, nog minder dan een minuut speeltijd...quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Reckers bedoel je..
Derikx is ook.
.
Zoiets ja. Je kan zonder creditcard, dus met je gewone bankrekening, geld naar je virtuele bankrekening sturen, maar het duurt wel een paar dagen voordat het is bijgeschreven en je adres blijft unconfirmed. Met een creditcard gaat het sneller en je adres is dan confirmed. Sommige verkopers op ebay accepteren alleen maar confirmed adressen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat niet iets als een virtuele bankrekening? Zodat je via internet dingen kan kopen zonder creditcard?.
Ik weet het ook niet precies.
Paypalquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:44 schreef WAik het volgende:
[..]wat is paypal en hoe werkt dat?
ik heb geen credit cardquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Je kan zonder creditcard, dus met je gewone bankrekening, geld naar je virtuele bankrekening sturen, maar het duurt wel een paar dagen voordat het is bijgeschreven en je adres blijft unconfirmed. Met een creditcard gaat het sneller en je adres is dan confirmed. Sommige verkopers op ebay accepteren alleen maar confirmed adressen.
Voornamelijk cd's en action figures. M'n duurste aankoop zal wel zo'n vintage blueberry imac zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb geen credit carddus ik doe het via mijn bankrekening
maar het bedrag was in engelse ponden dus moest ik het eerst omrekenen
leuk, wat koop jij via ebay?
*jij goed ruik*quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ruik knip en plakwerk.
Hoi. Timmahquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef Timmah het volgende:
Hoi..
Hoi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef Timmah het volgende:
Hoi..
Hoi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi..
Ja. Ook hoi.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:10 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Het is Hoi! vandaag.![]()
Mis ik nog iets?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:11 schreef Timmah het volgende:
* Fok-radio luistert *.
Het ging nu over Telefoonsex enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mis ik nog iets?
Is dit nu erodome aan de telefoon?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het ging nu over Telefoonsex enzo..
Mjah.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dit nu erodome aan de telefoon?
Krijg je spieren van.. en kan je weer mooie foto's maken enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef andromeda1968 het volgende:
Zware dag geweest vandaag 3 kamers schilderen en 35 zakken cement van 50 kilo verplaatst.![]()
Heb nog net energie genoeg om te typen.![]()
Houdt je fit!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef andromeda1968 het volgende:
Zware dag geweest vandaag 3 kamers schilderen en 35 zakken cement van 50 kilo verplaatst.![]()
Heb nog net energie genoeg om te typen.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
Is yvonne al geweest?.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Krijg je spieren van.. en kan je weer mooie foto's maken enzo..
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:18 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
!
Een keer is genoeg hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:19 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
!
![]()
En dan is het nog maar net maandag geweest!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Houdt je fit!.
Ik zou m'n armen niet meer op kunnen tillen..
.
Euh verkeerd knopje sorry.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Een keer is genoeg hoor..
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:25 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Euh verkeerd knopje sorry.!
net alsof je die nodig hebt! JA doet al het werk...(!)quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zou m'n armen niet meer op kunnen tillen..
.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:27 schreef WAik het volgende:
[..]
net alsof je die nodig hebt! JA doet al het werk...(!)![]()
wat weet jij er nou van wat JA wel en niet doet?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:27 schreef WAik het volgende:
[..]
net alsof je die nodig hebt! JA doet al het werk...(!)![]()
De 300ste is pas op pagina 13.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:31 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik ben altijd bang om de 300ste te zijn ik weet niet hoe jullie het topic terug opstarten!![]()
![]()
* WAik surft naar zijn archief...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat weet jij er nou van wat JA wel en niet doet?.
Je surft maar.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:34 schreef WAik het volgende:
[..]
* beaverhausen surft naar zijn archief...![]()
dat ligt aan het aantal posts wat je per pagina instelt, DEAUS!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De 300ste is pas op pagina 13.
Vreemdquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De 300ste is pas op pagina 13.
Ik ken het ...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:31 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik ben altijd bang om de 300ste te zijn ik weet niet hoe jullie het topic terug opstarten!![]()
![]()
Ja ik ook van jou.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:35 schreef WAik het volgende:
[..]
dat ligt aan het aantal posts wat je per pagina instelt, DEAUS!![]()
![]()
Pagina 6 hier..quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Vreemdbij mij is het nu pagina 3.
Pagina 12 dus.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pagina 6 hier...
Volgende week komen yvonne en Brechtje.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:38 schreef Timmah het volgende:
Pittige Aflevering hoor van Fok-radio zo vanaaf...
volgens mij kan e-bay snel verslavend wordenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Voornamelijk cd's en action figures. M'n duurste aankoop zal wel zo'n vintage blueberry imac zijn.
Da's toch al een troost om te weten dat ik niet de enige ben die het niet weet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ken het ....
Er is anders een enorme handel in designer kleding op Ebay. Een heleboel mensen verkopen spullen van vorig seizoen op ebay zodat ze de nieuwe must-haves van dit seizoen kunnen betalen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
volgens mij kan e-bay snel verslavend wordenik snap nooit zo goed hoe mensen kleding via ebay kopen. je weet toch moeilijk of iets past of staat, het blijft een gok lijkt me
of je moet vintage sneakers sparen of zo
![]()
Dan ga ik volgende week op vakantie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgende week komen yvonne en Brechtje..
vermoeiendquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een heleboel mensen verkopen spullen van vorig seizoen op ebay zodat ze de nieuwe must-haves van dit seizoen kunnen betalen..
Niet?!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:46 schreef ajuu het volgende:
zo'n fashion-victim ben ik niet
Nou wat was je laatste aanschaf op ebay dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
volgens mij kan e-bay snel verslavend wordenik snap nooit zo goed hoe mensen kleding via ebay kopen. je weet toch moeilijk of iets past of staat, het blijft een gok lijkt me
of je moet vintage sneakers sparen of zo
![]()
ik struikel soms over mijn eigen combinaties, das wat andersquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?!.
nou? he? NOU? zullen we armpje drukken? kijken wie de sterkste is?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou wat was je laatste aanschaf op ebay dan?![]()
![]()
Jou kledingkeuze is nogal struikelgevoelig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik struikel soms over mijn eigen combinaties, das wat anders![]()
Kom maar op...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
nou? he? NOU? zullen we armpje drukken? kijken wie de sterkste is?
1 boek
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kom maar op......
![]()
Verdomme!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik struikel soms over mijn eigen combinaties, das wat anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |