in veronica magazine week 35quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het dubbelinterview Inge/Eric ook gelezen, maar waar stond dat dan?
dat is ook snel lijkt net of het een maand geleden is gestoptquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:00 schreef DarcMarc het volgende:
30 augustus
Gekozen afscheid is 1 van de saaiste filmpjes denk ik. ik ben geen Hennielover en dan bewaar ik liever een leukere tot een later moment. Vandaar dat ik daar op gestemd heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef Frey het volgende:
Er wordt veel op gekozen afscheid gestemd. Komt dat misschien een beetje door de aflevering van gisteren, met Harmsen![]()
In tegendeel, het is een van de mooiste verhaallijnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:26 schreef Riann het volgende:
[..]
Gekozen afscheid is 1 van de saaiste filmpjes denk ik. ik ben geen Hennielover en dan bewaar ik liever een leukere tot een later moment. Vandaar dat ik daar op gestemd heb.![]()
meningen verschillenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:01 schreef Frey het volgende:
[..]
In tegendeel, het is een van de mooiste verhaallijnen.
ey Noa die Mous en Rdsgirl zijn echt vervelendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vond de verhaallijn om Hennie ook niet zo leuk.Vaderliefde en Verbittering juist wel.Het was goed gespeeld en gewoon een fantastische verhaallijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |