quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is Flynt, maar okay.
half goedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Cate Blanchett?
Sorry, ik moest opeens weg en was vergeten dat ik een vraag moest stellen!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Een andere cate dan. Cate Ashfield uit Shaun of the Dead? Die lijkt op de onderste foto, maar die bovenste lijkt toch echt Cate Blanchett. Het is dat die geen zussen heeft...
flyfishingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Dat zal haar dan wel zijn. Bekendste/Beste film is trouwens The Low Down, en niet die onzinpulp shaun of the dead natuurlijk...
Zo bekend is die film toch niet geweest hier?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:52 schreef FremantleDockers het volgende:
Dat is inderdaad die gozer!
InTrePidIvity +1
grote rol in die film? amerikaanse film?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:Was born in Japan and lived there for several years (learning judo in the process) before moving to Hawaii and later Arizona.
Niet Italiaans
Ik ken haar eigenlijk beter van een serie, maar ze heeft ook in een wel redelijk bekende film gespeeld (een spoof).
Correct!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Welcome to the OC, bitch! Da's toch Anna?
Samira Armstrong?
Overigens ben ik de rest van de dag weg, dus als het goed is stel nog maar een vraag!
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:33 schreef Khalein het volgende:
Chris WalkenEn dat moet haast wel The Prophecy zijn
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Derek Luke, Khalein?
Maar die is het niet. Deze mevrouw heeft politieke connecties in de familie....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:34 schreef ranja het volgende:
Die achter de bar lijkt op Chloe Sevigny...
weet je zeker dat alle 3 uit dezelfde film komen?
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef TFM het volgende:
Gokje: Cabin Fever?
En het is zeker geen Antwone Fisher.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Ken die Luke alleen uit Antwone Fisher (jeweetwel, dat probeersel van Denzel Washington, redelijk goed gelukt). Is dat em?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |