dat kloptquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:24 schreef ranja het volgende:
volgens mij een stuk ouder
mooiquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Il Gattopardo?
Mijn dank is groot, het was zelfs zo vroeg en dan zit ik ook nog achter een vreemde computer met een vreemd toetsenbord...quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Calefornia
Omdat het nog vroeg is, zal ik dit door de vingers zien
GFP +1
quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
Ook gekeken dit weekend
quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:34 schreef victorinox het volgende:
Door de tafel die ze delen.
Brazilquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:59 schreef dolle_hond het volgende:
welke film was dat?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:06 schreef victorinox het volgende:
Welke naam hoort er achter "B" te staan?
A: Ian Holm
B: Sigourney Weaver
C: Winona Ryder
Bijna, maar het is niet juist...quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:52 schreef GFP het volgende:
[..]
Dat is goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lance Henriksen?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:48 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed.
SaintOfKillers +1
Het zijn de 3 robots uit de Alien Quadrilogy:
Ash - Ian Holm
Bishop - Lance Henriksen
Call - Winona Ryder
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Spiderman?
Indeed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:49 schreef Patch het volgende:
Jurassic Park?
The Godfather?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:02 schreef Patch het volgende:
In welke film zagen we ,volgens 'broodje aap'-verhalen, een echte geest in een aantal shots?
FremantleDockers + 1quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:04 schreef FremantleDockers het volgende:
Three man and a baby.
... anders had Kinky het goede antwoord ook allang gegeven!quote:En nee, dit is niet eens een obscure horrorfilm waar nog nooit iemand van gehoord heeft...!
huh...bekende naam, maar onbekende gezichtquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:30 schreef GFP het volgende:
Yeardley Smith....
Hoop dat dit wel goed geschreven is.
Deze keer wel, ja.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:30 schreef GFP het volgende:
Yeardley Smith....
Hoop dat dit wel goed geschreven is.
quote:If you point a gun at someone, you'd better make sure you shoot him, and if you shoot him you'd better make sure he's dead, because if he isn't then he's gonna get up and try to kill you.
Voor sommigen welquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:20 schreef FremantleDockers het volgende:
Blood Simple.
punt en vraag voor DarkFlyquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:45 schreef DarkFly het volgende:
City of God (originele titel is Cidade de Deus)
Dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:08 schreef GFP het volgende:
Ik heb thuis wat soundtrackjes liggen en daar horen een paar van deze films bij en volgens mij zijn die allemaal van Hans Zimmer...
You have asked fot it...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
Nou kom maar op met die vraag GFPeetje!
Kan ik een beetje in komen, maar je zit er toch mijlenver naast...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:14 schreef ranja het volgende:
Hij lijkt wel wat op John Forsythe
Beter safe than sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:23 schreef ranja het volgende:
Dacht ik al, maar ja, voor de zekerheid
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die vader van Webster? Ik weet alleen zijn characternaam George Papadopolis.
Die is het ook niet....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:32 schreef ranja het volgende:
Nog een gok.... George C. Scott. Geen idee hoe die er uit is gaan zien bij het ouder worden.
Geeft niet dat het wat later is geworden, naam en punt mag je even vet maken aub, is makkelijker tellen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:32 schreef DarkFly het volgende:
Sorry, ben wat laat, maar was indd Hans Zimmer (erg goede componist). Dus puntje voor GFP
Je zit erg dichtbij, voornaam is wat korter...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:04 schreef FremantleDockers het volgende:
He, die heb ik wel es gezien in zo'n vrolijke zing-en-dans-doe-allemaal-mee film uit india! Fuck, heet ie niet omar ofzo?
Als ik dat errug letterlijk neem is het dan misschien Om Puri?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:16 schreef GFP het volgende:
[..]
Je zit erg dichtbij, voornaam is wat korter...
Achternaam is erg puriteins, maar dan ook erg korter
Heb ik ook gezien en ook een stukje van deze film, begon erg laat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb gisteren atletiek en turnen gezien, deed hij niet aan mee![]()
In de film was hij een stukje jonger en donkerder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:19 schreef DarkFly het volgende:
Om Puri
Herken hem zo niet in de film (maar hij stond bij de credits)
Hoord ik daar een lamaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als ik dat errug letterlijk neem is het dan misschien Om Puri?
[afbeelding]
hoe bedoel je,. stond bij de credits?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:19 schreef DarkFly het volgende:
Om Puri
Herken hem zo niet in de film (maar hij stond bij de credits)
Pas op want je weet wat lamaatjes doen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:30 schreef GFP het volgende:
[..]
Hoord ik daar een lama
De film staat in m'n dvd collectie, dus die heb ik opgezet om te kijken of ik em kon vinden. Aan het einde van de film heb je de credits, daar zag ik de naam staan. Of mag dat ook niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe bedoel je,. stond bij de credits?
je mag niet opzoeken, alleen als je de film hebt, mag je die even opzetten.
jawel, dat mag wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:36 schreef DarkFly het volgende:
[..]
De film staat in m'n dvd collectie, dus die heb ik opgezet om te kijken of ik em kon vinden. Aan het einde van de film heb je de credits, daar zag ik de naam staan. Of mag dat ook niet?
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel, dat mag wel.
je mag alleen geen imdb oid gebruiken
Als je gisteren City of Joy had gekeken dus wel, ik stel een vraag over een film die zeer recent op tv is geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Overigens kun je je serieus afvragen of het anders wel mogelijk was om de vraag te beantwoorden!
Volgens mij was ik de enige die z'n gezicht herkende, maar ik was no way ooit op z'n naam gekomen...
Ik herkende hem ook niet, maar door de hint dat het Ghandi was heb ik de film even gepakt. Trouwens na die laatste hint wist ik em eigenlijk ook al...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Overigens kun je je serieus afvragen of het anders wel mogelijk was om de vraag te beantwoorden!
Volgens mij was ik de enige die z'n gezicht herkende, maar ik was no way ooit op z'n naam gekomen...
Errug close...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:49 schreef GFP het volgende:
Die 2e quote komt volgens mij uit Ocean's Eleven...
De eerste ook, is dat de overeenkomt?
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk (je mag m'n puntje hebben)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
Eigenlijk vind ik het bekijken van credits van een film gelijk aan het opzoeken ervan op imdb... niet dat het me wat kan schelen, maar het is in mijn ogen hetzelfde...![]()
Verbodenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk (je mag m'n puntje hebben)
tja, niet helemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
Eigenlijk vind ik het bekijken van credits van een film gelijk aan het opzoeken ervan op imdb... niet dat het me wat kan schelen, maar het is in mijn ogen hetzelfde...![]()
dan wil ik een kopietjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
En als je nu de hele IMDb-site downloadt en op een DVD'tje brandt?
Persoonlijk vind ik dat de grens ligt bij het bekijken van de vhs- of dvd-hoes, maar als afgesproken wordt dat je ook de film mag kijken dan ligt dat gewoon vast. Ik zal er zelf geen gebruik van maken maar heb ik alleen mezelf meequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef dolle_hond het volgende:
als iemand een vraag over een film stelt, mag je die film toch gewoon opzetten, zoals laatst met het hondje van umberto d. of de verjaardag van lilya.
Bij Umberto D. had ik op de hoes gekeken en daar stond het niet op. Waarna de vragensteller zei dat ik de DVD dan maar moest opzetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat de grens ligt bij het bekijken van de vhs- of dvd-hoes, maar als afgesproken wordt dat je ook de film mag kijken dan ligt dat gewoon vast. Ik zal er zelf geen gebruik van maken maar heb ik alleen mezelf mee
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk (je mag m'n puntje hebben)
bij de MUZ-triv staatquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat de grens ligt bij het bekijken van de vhs- of dvd-hoes, maar als afgesproken wordt dat je ook de film mag kijken dan ligt dat gewoon vast. Ik zal er zelf geen gebruik van maken maar heb ik alleen mezelf mee
hier kun je dus stellen dat je ondertussen film mag kijken of je eigen filmcollectie raadplegenquote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Kun je zo opvatten inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij de MUZ-triv staat
[..]
hier kun je dus stellen dat je ondertussen film mag kijken of je eigen filmcollectie raadplegen
Hoe staat het eigenlijk met de puntentelling / score?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]het ging niet om punten hoor Darkfly... want die houd ik allang niet meer in de gaten (
aan GFP) ,
tjaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Kun je zo opvatten inderdaadToch had ik bij die Lilja vraag wel iets van 'oja, dat mag he, jammer'. Maar zoals ik al zei als dat vast ligt is het prima.
Hoe denk je trouwens over het gebruik van je eigen dvd-profiler op het moment dat je eigen dvd's even buiten bereik liggen?
Ik moest even spitten, maar er zat zowaar een antwoord tussen al het gepraatquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef ranja het volgende:
Is de gezochte film trouwens Spacetruckers?
Dat doet Gorro op 't einde van elke maand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de puntentelling / score?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
ID4(independence Day)?
Nope...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Predator van John Mctiernan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:43 schreef ranja het volgende:
Ah, ok, dan weet ik welke kampen je bedoelt maar verder hoor ik bij kamp 3
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Star Trek: First Contact?
Jonathan Frakes is dat toch?
Het is dat 'ie te zien is op TV vanavond, anders had ik het niet geweten/gegokt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:46 schreef GFP het volgende:
[..]
![]()
Helemaal goed!
InTrePidIvity +1
Ik kijk wel naar Erik the Viking en Blue velvetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is dat 'ie te zien is op TV vanavond, anders had ik het niet geweten/gegokt.
Ik denk ook dat Erik the Viking op m'n beeldbuis verschijnt vanavondquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar Erik the Viking en Blue velvet
Nia Long?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit wijst zichzelf wel:
[afbeelding]
Ik heb 'm jaren geleden eens gezien, toen vond ik 'm ook zeker goed. Volgens mij vond ik Yellowbeard beter, maar die heb ik ook al tijden niet meer gezien...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Erik the Viking op m'n beeldbuis verschijnt vanavond.
Schijnt wel goed te zijn, naar ik gehoord heb.
Nopequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Rosario Dawson uit Kids en 25th Hour?
Daar speelt ze inderdaad in mee, maar 'k wil toch echt een naam horenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:44 schreef Khalein het volgende:
Ik dacht nog ff aan Sanaa Lathan, maar dat klopt nieIk ken d'r gezicht uit 'You got Served'
![]()
![]()
maar lette daar niet zo op de namen
hehe. dat is een man. oops!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef granuaile het volgende:
Dijon Talton
And that is 100% correct!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef FremantleDockers het volgende:
Meagan Good, en You Got Served is een enorme ZUIGfilm!!
Helemaal goed. Bright was idd ook in alle delen aanwezig als Al Neri en Sofia was in alle delen als een ander personage te zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:18 schreef DarkFly het volgende:
Na een blik in m'n collectie kom ik met de volgende namen
Al pacino, Diane Keaton, Talia Shire & Sofia Coppola
En de vijfde is volgens mij Richard Bright
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:14 schreef GFP het volgende:
Lekker laten liggen.
Ik vind die Jezus op Oded Fehr lijken...
Jezus is hier inderdaad aangeschoten! Maar dan letterlijk....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
heeft jezus nou alweer te veel van die wijn gedronken
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:18 schreef ranja het volgende:
Doet me echt denken aan een horrorfilm. En dan eentje met Jezus?
Een van de delen van The prophecy?
Het klinkt geweldig! Maar inderdaad...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jesus Christ Vampire Hunter?
(ik weet dat het fout is, maar het klinkt zo leuk)
Die linkerkop is toch wel een hele bekende kop... En als je dan in je achterhoofd houdt dat het hier om een sequel gaat... Dan moet het toch niet zo lastig meer zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef ranja het volgende:
Tja, hoop bekende of semi-bekende koppen maar ik denk niet dat ik de film gezien heb.
*Zucht-Puf-Steun* Finally!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:05 schreef TFM het volgende:
Crimson Rivers 2.. ik dacht al Lee te herkennen op die vorige foto, en dan ook nog Renno ..
Had dat dan ook even aangekondigd lieve schat! Ik zal het nooit meer doen.... (foto's van JR plaatsen als jij in bespreking bent dan...)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
net als ik in bespreking ben die foto met JR posten is gemeen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Had dat dan ook even aangekondigd lieve schat! Ik zal het nooit meer doen.... (foto's van JR plaatsen als jij in bespreking bent dan...)
Weten jullie eigenlijk wie hem nou heeft neer geschotenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
net als ik in bespreking ben die foto met JR posten is gemeen
Wie wat waar wanneer???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:00 schreef GFP het volgende:
[..]
Weten jullie eigenlijk wie hem nou heeft neer geschoten
is dat de nieuwe vraag?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:00 schreef GFP het volgende:
[..]
Sue Ellen tochquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:00 schreef GFP het volgende:
[..]
Ranja +1 (ook al zie ik net dat het antwoord niet goed isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Sue Ellen toch
Was inderdaad geen zw/w-film... Bedenk maar vast iets leuks, Fremantle zal zo wel weer ten tonele verschijnen!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
die film was toch niet zwart wit of wel?
moet ik al nieuwe vraag posten of wachten tot ik punt toebedeeld krijg?
Ja, sorry, was naar de bakker.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Was inderdaad geen zw/w-film... Bedenk maar vast iets leuks, Fremantle zal zo wel weer ten tonele verschijnen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
dirty dancing havana nights
Ik reken 'm goed! "Queen of the Damned" met inderdaad Aliyaah...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:44 schreef ranja het volgende:
Oh die film van Queen of thenu wel met Aliyaah?
Ik ken weinig films waar dit níet op zou kunnen slaan..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:10 schreef ranja het volgende:
Fictie en non-fictie.
quote:From the controversial director ofcomes another dark look at New Jersey, this time broken into two separate stories
Deel 1: Fiction. Deel 2: Non fiction.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:55 schreef California het volgende:
Storytelling.
Correct, op tijd. BS +1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Out of Sight.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is Flynt, maar okay.
half goedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Cate Blanchett?
Sorry, ik moest opeens weg en was vergeten dat ik een vraag moest stellen!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Een andere cate dan. Cate Ashfield uit Shaun of the Dead? Die lijkt op de onderste foto, maar die bovenste lijkt toch echt Cate Blanchett. Het is dat die geen zussen heeft...
flyfishingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Dat zal haar dan wel zijn. Bekendste/Beste film is trouwens The Low Down, en niet die onzinpulp shaun of the dead natuurlijk...
Zo bekend is die film toch niet geweest hier?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:52 schreef FremantleDockers het volgende:
Dat is inderdaad die gozer!
InTrePidIvity +1
grote rol in die film? amerikaanse film?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:Was born in Japan and lived there for several years (learning judo in the process) before moving to Hawaii and later Arizona.
Niet Italiaans
Ik ken haar eigenlijk beter van een serie, maar ze heeft ook in een wel redelijk bekende film gespeeld (een spoof).
Correct!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Welcome to the OC, bitch! Da's toch Anna?
Samira Armstrong?
Overigens ben ik de rest van de dag weg, dus als het goed is stel nog maar een vraag!
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:33 schreef Khalein het volgende:
Chris WalkenEn dat moet haast wel The Prophecy zijn
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Derek Luke, Khalein?
Maar die is het niet. Deze mevrouw heeft politieke connecties in de familie....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:34 schreef ranja het volgende:
Die achter de bar lijkt op Chloe Sevigny...
weet je zeker dat alle 3 uit dezelfde film komen?
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef TFM het volgende:
Gokje: Cabin Fever?
En het is zeker geen Antwone Fisher.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Ken die Luke alleen uit Antwone Fisher (jeweetwel, dat probeersel van Denzel Washington, redelijk goed gelukt). Is dat em?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |