heb je het niet gezien daarnet ofzo in het Holland house.. dit lijkt me de nacht om een liefdesbaby te maken tusen die twee... Ik denk dat ze vannacht met elkaar naar bed gaan, alles wijst erop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:32 schreef Leatherface het volgende:
Bloodhound, je blijft me telkens weer verbazen.
Ik was bang dat je me zou dood vermoorden als ik hem zomaar naar onzin zou kicken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ontvoer hem ff naar ONZ hoor Shaolin! Geniaal idee BHFH!
Ik laat me volspuiten door Dennis vd Geest en stuur mn kind op je af.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik was bang dat je me zou dood vermoorden als ik hem zomaar naar onzin zou kicken.![]()
Kind moet niet zeiken maar gewoon trainen. Net als papa en mama.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:41 schreef Ablaze het volgende:
Ik denk dat er meer voor nodig is om een topsporter te maken, dan twee capabele ouders
Als je nagaat hoeveel deze Olympische deelnemers trainen, dan moet hun kind moedwillig dezelfde keuzes en opofferingen willen maken om hetzelfde of minder te kunnen bereiken.
Jij hebt gisteren zijn "interview" niet gezien met Mart Smeetsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben er bang van aangezien pieter niet drinkt, dus zal ie wel een condoom gebruiken
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:07 schreef engessa het volgende:
Hennie Dompeling met Mia Audina? Een kleiduivenschutter die zijn eigen kleiduiven de lucht in mept?
Of Alain Villafuerte en Ankie van Grunsven als springpaard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |