quote:In zo'n schaatspakje ziet ze er zkr geil uit, maar ook zonder pak met al die spier-uitstulpingen e.d?
Op zondag 18 januari 2004 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Na het halen van hun wereldkampioenschap... het was voor iedereen duidelijk... Timmer keek Erben verliefd aan toen ie commentaar gaf en ze liepen gearmd weg... dit moet gevoerd worden en hoe!! Nou dat was wel duidelijk, alle details verraadden een sexuele verhouding tussen de beide topschaatsers, ik het was zeer duidelijk war Marianne zin had zich te laten palen... en wel door Erben Wennemars, wie had dat gedacht!! Maar dat Erben er zin in had maakte het interview ook wel duidelijk!! En ik geef hem geen ongelijk, MArianne Timmer is gewoon een ontzettend geil en lekker ding!
Ach ze.. kan je dan wel lekker tussen de benen klemmen terwijl je het kloppend vlees naar binnen schuift.
Erg zielig allemaal!
quote:Jij was eerder met je dwangmatige post
Op zondag 18 januari 2004 18:39 schreef Furby het volgende:
Wedden dat calvobbes hier dwangmatig komt postten
Ow en BHFH, je kunt er weer één zware uitglijder bijtellen
volgens mij gaat die marianne echt tekeer met de heupen en bekken, dat zalgvd een heet potje sex zijn!
quote:Jesus, hou jij dat bij?
Op zondag 18 januari 2004 18:44 schreef calvobbes het volgende:
quote:Neuh...
Op zondag 18 januari 2004 18:45 schreef What het volgende:Jesus, hou jij dat bij?
BHFH zelf.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn topics in serieuze fora zijn direct of indirect altijd minstens met een serieuze kern van waarheid. (muv van misschien een paar, op 1 hand te tellen uitglijders)
quote:dit is toch een roddelforum? Het viel me gewoon op op tv en leidde dit uit de lichaamstaal van de 2 af, die was aardig duidelijk! , echt iets voor dit forum dus...
Op zondag 18 januari 2004 18:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij was eerder met je dwangmatige post
Dit hoort in SHO!!!! Het is toch een roddelforum!! dit is roddel eerste klasse!! En static het topic in SEX gaat over sex met topsporters en niet over de verhouding van Timmer met Wennemars!
quote:Je hebt verdomme geen bron, debiel.
Op zondag 18 januari 2004 18:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dit hoort in SHO!!!! Het is toch een roddelforum!! dit is roddel eerste klasse!! En static het topic in SEX gaat over sex met topsporters en niet over de verhouding van Timmer met Wennemars!
quote:HET. BOEIT. ME. NOG. STEEDS. NIET.
Op zondag 18 januari 2004 18:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Dit hoort in SHO!!!! Het is toch een roddelforum!! dit is roddel eerste klasse!! En static het topic in SEX gaat over sex met topsporters en niet over de verhouding van Timmer met Wennemars!
quote:En jij bent geen mod, dus optieven irritant ventje!
Op zondag 18 januari 2004 18:50 schreef SuperUli het volgende:[..]
Je hebt verdomme geen bron, debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |