quote:Betaalt Boris nog steeds netjes elke maand?
Op zondag 18 januari 2004 18:32 schreef milagro het volgende:
ja ik heb er (positieve) ervaring en nee, met wie wat waar hoe gaat je geen reet aan
quote:das onzin... sprinters hebben ook uithoudingsvermogen.. denk je dat sprinters steeds 100 meter rennen als training en dan naar huis gaan ofzo?
Op zondag 18 januari 2004 18:32 schreef keeper het volgende:
Ligt er aan of het een sprint(st)er of een duursporter is he.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:32 schreef keeper het volgende:
Ligt er aan of het een sprint(st)er of een duursporter is he.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo zag ik vandaag Marianne Timmer en Erben Wennemars, die elkaar na het feestje en hun behaalde wereldkampioenschap zeker zullen gaan palen.
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 18-01-2004 18:35]
quote:ik val niet op roodharige Duitsers
Op zondag 18 januari 2004 18:33 schreef keeper het volgende:[..]
Betaalt Boris nog steeds netjes elke maand?
quote:Denk niet dat Wennemars Marianne gaat palen hoor. Hij is erg gelukkig op het moment als je hem moet geloven.
Wie heeft er wel eens sex gehad met een topsportster? Zo zag ik vandaag Marianne Timmer en Erben Wennemars, die elkaar na het feestje en hun behaalde wereldkampioenschap zeker zullen gaan palen.. ( ze liepen zo innig gearmd naar het banket, waar de drank rijkelijk zal vloeien!! en marianne keek zo verliefd naar Erben!) Hebben dat soort types bou ook in bed zoveel uithoudingsvermogen? Of heeft de sportprestatie in het veld niks te maken met de prestatie in bed?? Is zo'n topsportmeid nou lekker in bed? Of is het juist minder??
[Dit bericht is gewijzigd door Baklap op 18-01-2004 18:39]
quote:wie was het?
ja ik heb er (positieve) ervaring en nee, met wie wat waar hoe gaat je geen reet aan
quote:Is tegenwoordig trouwens niet 'batsen' de correcte term?
palen..
quote:Positieve sporters krijgen hem toch niet omhoog
positieve
quote:BHFH, als je zo graag wilt dat mensen serieus gaan reageren op jouw topics moet je zelf ook wel serieus blijven en niet dit soort oversexte uitdrukkingen gebruiken....
Op zondag 18 januari 2004 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:die elkaar na het feestje en hun behaalde wereldkampioenschap zeker zullen gaan palen..
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 18-01-2004 18:38]
quote:dat was niet lief wat je daar zei!
Op zondag 18 januari 2004 18:35 schreef Baklap het volgende:[..]
Denk niet dat Wennemars Marianne gaat palen hoor. Hij is erg gelukkig op het moment als je hem moet geloven.
[offtopic] Eerst vond ik je wazige topics altijd wel leuk. Maar aangezien ze nu alleen maar over je kansloze sexleven gaan begin je me redelijk de keel uit te hangen..Ga naar de hoeren of rag een kogel door je kop ofzo.[/offtopic]
quote:
[offtopic] Eerst vond ik je wazige topics altijd al niet erg leuk. Maar aangezien ze nu alleen maar over je kansloze sexleven gaan begin je me redelijk de keel uit te hangen..Ga naar de hoeren of rag een kogel door je kop ofzo.[/offtopic]
quote:Voorbindhulpstukken
Op zondag 18 januari 2004 18:34 schreef onanymous het volgende:[..]
ik weet niet waar jij van de bloemetjes en de bijtjes geleerd hebt, maar 't desbetreffende instituut zal niet erg betrouwbaar zijn...
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:34 schreef onanymous het volgende:[..]
ik weet niet waar jij van de bloemetjes en de bijtjes geleerd hebt, maar 't desbetreffende instituut zal niet erg betrouwbaar zijn...
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:39 schreef BrokenToe het volgende:
Hm ik heb het een keer met een kampioene turnen (oid) gedaan. Was een enorm lenige en lekkere geile dame. Echter was dit een van m'n eerste wipjes en was dus alles lekker, laat staan dat ik veel vergelijkingsmateriaal had.
quote:Hier alsjeblieft , een kogel.... of zal ik em zelf even anaal bij jou inbrengen ?
Denk niet dat Wennemars Marianne gaat palen hoor. Hij is erg gelukkig op het moment als je hem moet geloven.
[offtopic] Eerst vond ik je wazige topics altijd wel leuk. Maar aangezien ze nu alleen maar over je kansloze sexleven gaan begin je me redelijk de keel uit te hangen..EDIT: Rustig blijven Youp, rustig blijven.[/offtopic]
quote:Maar heb je dat nu wel dan?? Of is het zeer recent? Wie was het dan??
Op zondag 18 januari 2004 18:39 schreef BrokenToe het volgende:
Hm ik heb het een keer met een kampioene turnen (oid) gedaan. Was een enorm lenige en lekkere geile dame. Echter was dit een van m'n eerste wipjes en was dus alles lekker, laat staan dat ik veel vergelijkingsmateriaal had.
quote:* Gutteguttegut baalt
Op zondag 18 januari 2004 18:34 schreef milagro het volgende:[..]
ik val niet op roodharige Duitsers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |