Onzin is een deur verder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:25 schreef Frunik het volgende:
Mac dondalds blijft me ook lang bij, minuutjes van 5 a 10!!
dat ligt er een beetje aan.Hoorde van mijn buurvrouw (die is vorige week geweest, vandaar) dat de hele avond incl. wijn arrangement 175 euro heeft gekost. Maar als je normaal nooit uit eten gaat moet dat heel af en toe kunnen! en ze had het geweldig gehad!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:47 schreef doraantje het volgende:
hoeveel kost het nou zo'n beetje voor een goede maaltijd+drinken in zo'n restaurant?
Dank voor de tip!! dat kunnen we dan daarna doen. Dusseldorf is ook een leuke stad...midweekje aan vastplakken, dan maar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Moet je hier eens gaan eten
http://www.im-schiffchen.com/
Is in Düsseldorf, heeft 3 michelin sterren, en dat al 20 jaar, is ongelofelijk goed en best betaalbaar eigenlijk 110 euro voor 9 gangen.
Lekker biertje drinken in de Altstadquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:07 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dank voor de tip!! dat kunnen we dan daarna doen. Dusseldorf is ook een leuke stad...midweekje aan vastplakken, dan maar!![]()
Ik snap die prijzen nooit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
eigenlijk 110 euro voor 9 gangen.
De gek die het kan missen en het kan waarderen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap die prijzen nooit.
Eten is toch eten ? Welke gek betaald dat nou ?
In dat restaurant wat ik net poste, heeft 3 sterren, dat is het beste wat je als restaurant kan krijgen, 9 gangen, 110 Euro, neem daar wijn en digestieven bij, ben je laten we zeggen 200 euro pp voor kwijt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:47 schreef doraantje het volgende:
hoeveel kost het nou zo'n beetje voor een goede maaltijd+drinken in zo'n restaurant?
Voor jou misschien. Maar het blijft dus echt iets voor een kleine elite.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Kortom een geweldige avond voor de prijs waar overheen te komen is.
kijk eens wat je daarvoor krijgtquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap die prijzen nooit.
Eten is toch eten ? Welke gek betaald dat nou ?
Onzin, 110 euro kan iedereen met een modaal salaris eens veroorloven om daar goed te eten. Kwestie van waar je geld voor over hebt. Het is eerder een elitie die het weet te waarderen, en niet "ast moar veul en vet is" denkt over eten. Die kunnen naar vd Valkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Maar het blijft dus echt iets voor een kleine elite.
Precies, ik kook altijd zelf, want ik vind het eerder zonde van mijn geld om regelmatig te gaan eten in een gewoon restaurant, waar ze de biefstuk verknallen en nog geeneens een fatsoenlijk gebakken aardappeltje kunnen serveren. Ik spaar liver dat geld uit en dan ga ik heel af en toe bij een ster eten. Dan heb ik liever een echte feestavond, waar ik nog heel veel napret van heb!! En voorpret natuurlijk!! Bovendien doe ik er altijd veel inpiratie van op voor thuis!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onzin, 110 euro kan iedereen met een modaal salaris eens veroorloven om daar goed te eten. Kwestie van waar je geld voor over hebt. Het is eerder een elitie die het weet te waarderen, en niet "ast moar veul en vet is" denkt over eten. Die kunnen naar vd Valk
Nee hoor, maar iemand met een gemiddeld inkomen kan ook een paar euro op zij leggen om zo een keer te eten, het is een kwestie van het er voor over hebben, niet van het zich het niet kunnen veroorloven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik veroordeel het ook niet. Exclusief genieten van delicatessen is niks mis mee. Maar ik denk dat je de gemiddelde beurs iets overschat.
Precies, als je leest wat Bluezz en golfer de laatste keer gebeurde..quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Precies, ik kook altijd zelf, want ik vind het eerder zonde van mijn geld om regelmatig te gaan eten in een gewoon restaurant, waar ze de biefstuk verknallen en nog geeneens een fatsoenlijk gebakken aardappeltje kunnen serveren. Ik spaar liver dat geld uit en dan ga ik heel af en toe bij een ster eten. Dan heb ik liever een echte feestavond, waar ik nog heel veel napret van heb!! En voorpret natuurlijk!! Bovendien doe ik er altijd veel inpiratie van op voor thuis!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |