Klopt. :-)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:49 schreef gimgamgommetje het volgende:
Ik heb een aantal studenten die uit Geleen komen om in Tilburg les te krijgen.
Dan valt Groningen-Leeuwarden nog wel mee lijkt me![]()
Hoe is het in Leiden? Ik zit te twijfelen tussen Leiden en Den-Haag moet zelf een keertje gaan kijken dat weet ik, maar misschien enige ervaring?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Persy het volgende:
Heb het ook een tijd in Leiden gedaan. Verder is er in ieder geval ook een school in Den Haag en eentje in Nieuwegein.
Die in Den Haag zou ik niet doen, heb ik een jaartje gezeten. Gebeurde echt te veel ongelukken daarquote:Op maandag 29 januari 2007 22:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoe is het in Leiden? Ik zit te twijfelen tussen Leiden en Den-Haag moet zelf een keertje gaan kijken dat weet ik, maar misschien enige ervaring?
Wat voor 'n ongelukken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die in Den Haag zou ik niet doen, heb ik een jaartje gezeten. Gebeurde echt te veel ongelukken daarEn ik ben echt niet de enige die om die reden is gestopt...
![]()
Van die ongelukken als je beginnelingen op elkaar laat oefenen zonder ze goed te begleiden... Die ongelukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat voor 'n ongelukken?
Mmm en je ervaring in Leiden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Van die ongelukken als je beginnelingen op elkaar laat oefenen zonder ze goed te begleiden... Die ongelukkenOngelukken die te voorkomen waren als er op tijd was gecorrigeerd etc. etc.
Voor alle duidelijkheid ik heb ook nog naast Krav Maga, Muay Thai gedaan je kon het verschil qua begeleiding merken.
Overigens van het groepje met wie ik in de beginnersploeg destijds startte met Krav Maga is een heel groot deel gestopt omdat er iets te veel ongelukken gebeurden.![]()
Ik moet zeggen ik vind, onddanks de slechte begleiding bij Krav Maga, beide sporten even leuk. Heb ook een tijdje beide tegelijkertijd gedaan. Een combi dat veel voorkwam destijds Krav Maga en Muay Thaiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb ook muay thai gedaan en zit er over te denken om nu krav maga te gaan doen.
is het aan te raden?
Ik heb Leiden vanmiddag gemaild, daar is de proefles gratis. In Den-Haag 12 euro (ik vind dat redelijk veel voor een proefles). Aan welke prijs moet ik denken voor een maandje trainen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik vind, onddanks de slechte begleiding bij Krav Maga, beide sporten even leuk. Heb ook een tijdje beide tegelijkertijd gedaan. Een combi dat veel voorkwam destijds Krav Maga en Muay Thai![]()
Tongy naar Leiden ben ik zelf nooit geweest, maar ik heb gehoord dat de groepen kleiner zijn daar. En dat er NOOIT les wordt gegeven aan groepen van diverse nivo's tegelijkertijd. Dat wilde in Den Haag wel eens gebeuren de beginners met de vergevorden, erg handig![]()
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar in Den Haag probeert men je zoveel mogelijk geld van je te krijgen zeg maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb Leiden vanmiddag gemaild, daar is de proefles gratis. In Den-Haag 12 euro (ik vind dat redelijk veel voor een proefles). Aan welke prijs moet ik denken voor een maandje trainen?
Mailtje van Leiden...quote:Je bent uiteraard van harte welkom bij Krav Maga Nederland om
een gratis proefles te volgen. Dit kan op de volgende dagen/tijden:
Op woensdag (beginners/gevordenden), van 19.00 uur tot 20.00 uur.
Op woensdag (gevordenden), van 20.00 tot 21.00 uur.
Of op zaterdag (beginners/gevorderden), van 16.00 uur tot 17.30 uur.
Locatie: Universitair Sportcentrum, Einsteinweg 6, 2333 CC Leiden.
(zie bijlage)
Het vind plaats in de Dojo op de begane grond.
De receptionist kan je doorverwijzen.
Voor de kijkers: Aub schoenen uit in de Dojo!
Als je een proefles hebt gevolgd en je wilt je inschrijven, dan kan je
direct een inschrijvingsformulier meekrijgen.
De contributie is ¤45,- per maand en je kan zowel op woensdags als op
zaterdags trainen bij de beginners/gevordenden groep.
Er word een éénmalige inschrijfgeld van ¤15,- van je gevraagd.
Voor een tok en een bitje moet je zelf zorgdragen. (dit is geen vereiste voor de proefles)
Neem makkelijk zittende kleding mee zoals een lange
sportbroek/T-shirt/box-judo-schoenen met witte zolen of anders op blote voeten.
Na afloop kan je gebruik maken van de douches in de kleedruimte.
Er is ook een kantine (1ste verdieping) waar je een hapje en een drankje
kunt nuttigen.
Voor meer info: www.kravmaganederland.nl
Op de website kun je o.a. het lesrooster bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |