abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21444992
En hier weer verder

Sluitingspost van 21 jaar, nog geen relatie gehad en maagd (deel 3) was:
quote:
Mijn tip is , Ook al denk je dat je hopeloos bent, begin geen relatie als het niet 100% klikt op ALLE gebieden.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:14:27 #2
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21445033
Op een dag verlies je het geloof in Sinterklaas, voor mij is die dag nu aangebroken. Ik geef het op!

[ Bericht 81% gewijzigd door Plato1980 op 21-08-2004 15:21:25 ]
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_21445099
Ik ga de hoop niet opgeven hoor. Ik mag "misschien" wel niet aantrekkelijk zijn vanwege mijn handcap en dat ik nog onervaren ben. Toch weet ik zeker dat er voor mij ook een lieve vrouw is.
Er zijn best vrouwen die me zien staan. De 1 lacht lief naar me en de ander zegt "zomaar" hallo tegen me.

Ik moet alleen wat meer durven...

...maar dat is gewoon iets waar ik aan moet werken.
pi_21445267
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
Op een dag verlies je het geloof in Sinterklaas, voor mij is die dag nu aangebroken. Ik geef het op!
Zoals ik in de vorige topic al aangaf: opgeven lost waarschijnlijk niets op, misschien dat je je even beter voelt, maar uiteindelijk blijf je alleen en komt het gevoel weer terug.

Ik zelf heb het niet opgegeven maar gewoon minder belangrijk gemaakt. So what dat ik nog geen relatie heb gehad ? Ik weet zeker dat dat komt, waar en wanneer weet ik alleen niet, maar met opgeven of wanhopig worden werk ik alleen mezelf maar tegen. En nogmaals, sinds ik het van ondergeschikt belang heb gemaakt voel ik mezelf beter en heb ik ook het idee dat ik dat uitsraal.

Ik gedraag me af en toe ook iets anders, assertiever zeg maar, als in: 'kijk, hier ben ik, ik besta ook!' , ben zo nu en dan iets meer aanwezig. Dat is mijns inziens al een hele verbetering voor mij. Ik was meer ene verlegen type die zich zo ver mogelijk op de achtergrond en in de anonimiteit begaf.

Ik zie in mijn eigen situatie dus wel degelijk verbetering, misschien dat jij ook jezelf eens tegen het
licht moet houden en gaan kijken waar jij jezelf kan verbeteren of op welke punten je nu in positieve zin veranderd bent ten opzichte van een paar maanden geleden. Ik kan je zeggen dat als je je realiseert dat je wel degelijk in positieve zin aan het veranderen bent, ook al zijn de veranderingen nog zo klein, je je een stuk beter zult voelen en dat ook zult uitstralen.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:33:02 #5
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21445283
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14.41 schreef Fasai het volgende:

En tegen alle 'oude' groentjes zou ik zeggen; probeer het onderwerp een beetje los te laten, maak er geen obsessie van (dit maakt je nog onaantrekkelijker) en sta relaxed in het leven en open voor nieuwe contacten
Interessante opmerking overigens van Fasai dat 'dit maakt je nog onaantrekkelijker'. Met andere woorden: 'we' zijn op zich al heel onaantrekkelijk en het feit dat we ermee zitten dat we groen zijn maakt ons nog onaantrekkelijker en dus kanslozer.

En het erge is dat ik denk dat ze nog gelijk heeft ook.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:36:09 #6
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21445319
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:32 schreef DaMart het volgende:

Ik zie in mijn eigen situatie dus wel degelijk verbetering, misschien dat jij ook jezelf eens tegen het
licht moet houden en gaan kijken waar jij jezelf kan verbeteren of op welke punten je nu in positieve zin veranderd bent ten opzichte van een paar maanden geleden.
O, maar ik ben in heel veel dingen beter geworden dan voorheen. Mijn studie vordert langzaam maar gestaag na een tijd aangreommeld te hebben, ik ben een stuk beter in small talk dan een paar jaar geleden en zo kan ik nog een aantal zaken opnoemen. Maar dat is dus niet genoeg en dan kan ik dat maar beter proberen te accepteren.
pi_21445320
quote:
Wat ga je nu doen? Naar de hoeren ofzo?

Je moet niet opgeven , maar keihard doorknokken.
Je wilt gewoon te snel. Probeer eerst gewoon eens contact te zoeken met een leuke dame , gewoon eventjes een leuk/gezellig gesprek (vriendschappelijk). Als je dat lukt geeft je dat al een goed gevoel , teminste bij mij wel.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:40:49 #8
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_21445379
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

O, maar ik ben in heel veel dingen beter geworden dan voorheen. Mijn studie vordert langzaam maar gestaag na een tijd aangreommeld te hebben, ik ben een stuk beter in small talk dan een paar jaar geleden en zo kan ik nog een aantal zaken opnoemen. Maar dat is dus niet genoeg en dan kan ik dat maar beter proberen te accepteren.
Dan wees maar blij dat je een paar jaar geleden niet al opgegeven had. Anders was je niet al zover gekomen........ En dan te bedenken hoever je zou kunnen komen als je nu ook niet zou opgeven..

You get what you settled for..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_21445385
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als je dat niet genoeg vindt, moet je misschien eens kijken of je niet te hoge eisen aan jezelf stelt, en die eventueel bijstellen. Het feit dat je zelf verbetering ziet in bepaalde eigenschappen van jezelf is mijns inziens juist positief. (en ja, iedereen kan daar anders over denken )

Want als je op die punten kunt verbeteren, waarom dan niet op andere punten ? Zolang je zelf gelooft dat het kan veranderen, is de kans dat je succes zult hebben groter dan wanneer je alles alleen maar zwart ziet.

Dit doet me trouwens denken aan een uitspraak die ik ooit ergens heb gelezen, en waar zeker een kern van waarheid in zit: Winners don't quit, and quiters don't win
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:44:54 #10
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21445428
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je dat niet genoeg vindt, moet je misschien eens kijken of je niet te hoge eisen aan jezelf stelt, en die eventueel bijstellen.
Het doet niet ter zake of ik het genoeg vind, de maatschappij vindt het niet genoeg, want anders zou ik er op relationeel- en seksueel gebied beter voorstaan dan een paar jaar geleden. Dat is niet zo en dus kan ik niet anders dan concluderen dat het niet genoeg is.
  Moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:01:31 #11
42184 crew  DaMart
pi_21445651
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het doet niet ter zake of ik het genoeg vind, de maatschappij vindt het niet genoeg, want anders zou ik er op relationeel- en seksueel gebied beter voorstaan dan een paar jaar geleden. Dat is niet zo en dus kan ik niet anders dan concluderen dat het niet genoeg is.
Wie zegt dat de maatschappij het niet genoeg vindt ? Wat is de maatschappij eigenlijk ? Is dat de verzameling van alle mensen op de wereld die hebben kunnen stemmen of het genoeg is of niet ? Of is dat het selecte groepje mensen dat de eer heeft om jou te kennen ? Of zijn het die mensen waarvan je uitspraken hoort of leest die jij algemeen interpreteert als komende van 'de maatschappij' ?

Ik ben van mening dat 'de maatschappij' als zodanig niet bepaalt of de manier waarop ik mijn leven leid goed of slecht is. Uiteindelijk bepaalt iedereen voor zichzelf of hij tevreden is met zizchzelf. En als je zelf tevreden bent met jezelf, dan mag het niets uitmaken dat anderen het daar niet mee eens zijn. Het gaat primair om wat je zelf van jezelf vindt, niet om wat anderen vinden.

En ja, als je zelf een slecht beeld hebt van jezelf, dan is dat niet goed. Maar je moet bij het beoordelen van jezelf uitgaan van je eigen standaarden, en niet die van wat je 'de maatschappij' noemt. Als er al iets als een 'maatschappij' zou bestaan, dan nog zou de mening daarvan niet eenduidig KUNNEN zijn, omdat iedereen verschillend is en verschillende gedachten heeft over bepaalde zaken.

En ja, sommige mensen kijken je misschien vreemd aan als je zegt dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Maar smaken verschillen gelukkig. Ik ken ook mensen die hun schouders ophalen als je het zegt, en je er niet minder om vinden. En ik krijg de indruk dat de meeste mensen tot die laatste groep behoren (maar ja, dat kan natuurlijk weer samenhangen met wie ik omga ).

Het is dus vooral een kwestie van je eigen mening over jezelf te laten prevaleren boven wat je anderen hoort zeggen of wat je van anderen leest. Ik denk namelijk dat mensen die er een probleem van maken, dat vooral doen omdat jij dat doet.
pi_21446014
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Interessante opmerking overigens van Fasai dat 'dit maakt je nog onaantrekkelijker'. Met andere woorden: 'we' zijn op zich al heel onaantrekkelijk en het feit dat we ermee zitten dat we groen zijn maakt ons nog onaantrekkelijker en dus kanslozer.

En het erge is dat ik denk dat ze nog gelijk heeft ook.
Ja sorry, met de vreselijke hoeveelheid zelfmedelijden van jou straal je waarschijnlijk ook niet echt "leuke jongen" uit. Met jouw huidige instelling kun je beter priester worden, hoef je niet meer over vrouwen na te denken.
Ik ben zit zelf aardig in dezelfde situatie, ben 23, maagd en nog geen serieuze relatie gehad. Ik heb wel relaties gehad, met meiden gezoent, ben niet helemaal onbekend op seks gebied, maar het grootste deel van die ervaring zou ik inruilen tegen 1 gratis biertje. Zolang het niet gebeurd met iemand waar het echt mee klikt, waar je echt gek op bent, vind ik het nix waard en die ervaring die je er van krijgt ben ik liever kwijt dan rijk, achteraf gezien. Dus stel je aub niet zo aan en leef, of dat nou met of zonder vrouwen is.
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:27:03 #13
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_21446079
quote:
21, nog geen relatie gehad en maagd

je moest je schamen

ik zie het probleem niet helemaal...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sann_e op 21-08-2004 16:29:41 (zellingvouten) ]
rasechte trut
pi_21446085
Jow ik heb ook dit probleem...... Het is eigelijk niet eens een probleem, het is wat je er zelf van maakt.. Relatie is misschien wel mooi en okee. Maar tis geen ramp dat je dat niet hebt.
Ik krijg genoeg aandacht van meisjes, alleen ze zijn gewoon 14... en met een beetje geluk 15.. En ik ben wel al ver gegaan met me ex chick, maar net niet de ontmaagding zeg maar. Ik kan het gewoon niet op me geweten hebben om een meisje van 14 te ontmaagden en zelf ontmaagd worden door zon kind als jongen van 19. Heb wel de kans gehad, maar niet gedaan.
pi_21446158
quote:
Je heb er nog steeds niks aan gedaan....
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:35:32 #16
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21446263
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:23 schreef Ritch het volgende:

Dus stel je aub niet zo aan en leef, of dat nou met of zonder vrouwen is.
Drie dingen:

1) Jij weet niet of ik mij aanstel want je weet niet hoe ik me voel.
2) Ik heb geen zelfmedelijden, ik leg de schuld volledig bij mezelf neer.
3) Denk je nou werkelijk dat ik als ik irl met een meisje praat net zo doe als hier? Natuurlijk niet!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:47:04 #17
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_21446444
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Drie dingen:

1) Jij weet niet of ik mij aanstel want je weet niet hoe ik me voel.
2) Ik heb geen zelfmedelijden, ik leg de schuld volledig bij mezelf neer.
3) Denk je nou werkelijk dat ik als ik irl met een meisje praat net zo doe als hier? Natuurlijk niet!
Zelfmedelijden heeft er niks mee te maken bij wie je de schuld neer legt. En je bent nu wel erg bezig moet ik zeggen, je praat zelfs mij in een dip (ik zit in dezelfde situatie als jij remember).

En ik geloof best dat je irl niet zo praat, maar het zit wel in je.. En wat in je zit straal je uit

Weetje, ik heb ook wel van de zelfmedelijdenbuien. Die ontstaan soms door situaties, tegenslagen, kerstdagen, door somber weer, of wat dan ook. Maar blijf er niet in hangen!!

En wat betreft het opgeven....; zie mijn post enkele reacties hierboven

Een welgemeend fijn weekend
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:52:47 #18
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21446564
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef Sann_e het volgende:
ik zie het probleem niet helemaal...
Het probleem is niet zozeer dat het nog nooit gebeurd is, maar dat het er ook niet naar uitziet dat dat snel het geval is
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:57:16 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21446649
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:52 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het probleem is niet zozeer dat het nog nooit gebeurd is, maar dat het er ook niet naar uitziet dat dat snel het geval is
En daarnaast dat het feit dat het nooit gebeurd is de kans dat het nooit gebeurd is wel eens groter zou kunnen maken.

Ik geef overigens toe dat mijn laatste bijdragen wat klagerig overkomen, maar zo zijn ze niet bedoeld. maar ik voel me gewoon weer rot vandaag (iets waar ik steeds vaker last van heb) en dan krijg je dat.
pi_21447150
Eerlijk gezegd kan ik mij Palto's klaagzang wel voorstellen en ik roep het ook wel eens.
Ik geloof er ook niet meer in.
En toch hoop ik dat het gaat gebeuren.
En dat is ook zo moeilijk,iedereen roept hier wel dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn,maar je hebt in dit geval niet zoveel te willen.
Het houdt je bezig,het neemt haast bezit van je.
Je kunt er ook niet omheen.Altijd zijn er mensen die vragen of je al iemand hebt en op zo'n moment wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt.
Om maar te zwijgen van bruiloften,altijd weer mensen die roepen:"En nu jij,hè?"

Natuurlijk hoef ik niet gelijk te trouwen,haastige spoed is immers zelden goed.
Maar iedereen moet eens willen begrijpen dat je dit niet in de hand hebt.
Er zullen best trucjes voor zijn,maar dat moet je dan maar net durven.

En uitstraling verander je ook niet van de ene op de andere dag.

Daar komt bij dat,als je steeds op je bek gaat,je er bang voor wordt,dus laat je het op een gegeven moment maar zitten.
Natuurlijk zijn er nu mensen die denken:"Nee heb je en ja kun je krijgen.",maar dat gaat in dit geval niet echt op.

En niemand kan je echt vertellen wat je fout doet.
"Het is je uitstraling"
Ja,leuk,maar hoe verander je dat?
Je moet in jezelf geloven.
Maar na zo vaak op je muil gaan doe je dat allang niet meer.

Dus Plato,ik geef je gelijk,maar ik hoop vooral dat je dat geloof kunt vasthouden.
Mij lukt het niet.
pi_21447155
Ik zou juist iedereen willen zeggen de zoektocht op te geven. Je komt vanzelf iemand tegen met wie jij het idee hebt dat het klikt als je de tips van Simpson en mijn aanvullingen een beetje volgt. Dan is het altijd nog de kwestie of het wederzijds is

Ik geloof ook niet meer in de liefde, enkel ik ben geen 21 en ik heb al een relatie gehad en ik ben geen maagd meer. Dispensatie?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:49:14 #22
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21447812
Inderdaad, je kan er niet naar zoeken, het komt vanzelf. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je uitgaat of veel andere sociale contacten hebt, dat je ook de mogelijkheid geeft aan die meiden/vrouwen om jou te ontmoeten, want ze komen niet aan je deur aanbellen hoor.
Laat me toch met rust.
pi_21447854
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:49 schreef _ThundeR_ het volgende:
Inderdaad, je kan er niet naar zoeken, het komt vanzelf. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je uitgaat of veel andere sociale contacten hebt, dat je ook de mogelijkheid geeft aan die meiden/vrouwen om jou te ontmoeten, want ze komen niet aan je deur aanbellen hoor.
Nee vrouwen willen over het algemeen uit zo min mogelijk moeite een zo groot mogelijk rendement halen.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:53:57 #24
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21447913
*edit*

[ Bericht 98% gewijzigd door _ThundeR_ op 21-08-2004 17:59:14 ]
Laat me toch met rust.
pi_21447982
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee vrouwen willen over het algemeen uit zo min mogelijk moeite een zo groot mogelijk rendement halen.
Inderdaad,de man moet steeds het initatief maar nemen.
Als de vrouwen dat nou ook eens keer deden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')