quote:Mijn tip is , Ook al denk je dat je hopeloos bent, begin geen relatie als het niet 100% klikt op ALLE gebieden.
Zoals ik in de vorige topic al aangaf: opgeven lost waarschijnlijk niets op, misschien dat je je even beter voelt, maar uiteindelijk blijf je alleen en komt het gevoel weer terug.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
Op een dag verlies je het geloof in Sinterklaas, voor mij is die dag nu aangebroken. Ik geef het op!
Interessante opmerking overigens van Fasai dat 'dit maakt je nog onaantrekkelijker'. Met andere woorden: 'we' zijn op zich al heel onaantrekkelijk en het feit dat we ermee zitten dat we groen zijn maakt ons nog onaantrekkelijker en dus kanslozer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14.41 schreef Fasai het volgende:
En tegen alle 'oude' groentjes zou ik zeggen; probeer het onderwerp een beetje los te laten, maak er geen obsessie van (dit maakt je nog onaantrekkelijker) en sta relaxed in het leven en open voor nieuwe contacten
O, maar ik ben in heel veel dingen beter geworden dan voorheen. Mijn studie vordert langzaam maar gestaag na een tijd aangreommeld te hebben, ik ben een stuk beter in small talk dan een paar jaar geleden en zo kan ik nog een aantal zaken opnoemen. Maar dat is dus niet genoeg en dan kan ik dat maar beter proberen te accepteren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:32 schreef DaMart het volgende:
Ik zie in mijn eigen situatie dus wel degelijk verbetering, misschien dat jij ook jezelf eens tegen het
licht moet houden en gaan kijken waar jij jezelf kan verbeteren of op welke punten je nu in positieve zin veranderd bent ten opzichte van een paar maanden geleden.
Wat ga je nu doen? Naar de hoeren ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
Op een dag verlies je het geloof in Sinterklaas, voor mij is die dag nu aangebroken. Ik geef het op!
Dan wees maar blij dat je een paar jaar geleden niet al opgegeven had. Anders was je niet al zover gekomen........ En dan te bedenken hoever je zou kunnen komen als je nu ook niet zou opgeven..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, maar ik ben in heel veel dingen beter geworden dan voorheen. Mijn studie vordert langzaam maar gestaag na een tijd aangreommeld te hebben, ik ben een stuk beter in small talk dan een paar jaar geleden en zo kan ik nog een aantal zaken opnoemen. Maar dat is dus niet genoeg en dan kan ik dat maar beter proberen te accepteren.
Als je dat niet genoeg vindt, moet je misschien eens kijken of je niet te hoge eisen aan jezelf stelt, en die eventueel bijstellen. Het feit dat je zelf verbetering ziet in bepaalde eigenschappen van jezelf is mijns inziens juist positief. (en ja, iedereen kan daar anders over denkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, maar ik ben in heel veel dingen beter geworden dan voorheen. Mijn studie vordert langzaam maar gestaag na een tijd aangreommeld te hebben, ik ben een stuk beter in small talk dan een paar jaar geleden en zo kan ik nog een aantal zaken opnoemen. Maar dat is dus niet genoeg en dan kan ik dat maar beter proberen te accepteren.
Het doet niet ter zake of ik het genoeg vind, de maatschappij vindt het niet genoeg, want anders zou ik er op relationeel- en seksueel gebied beter voorstaan dan een paar jaar geleden. Dat is niet zo en dus kan ik niet anders dan concluderen dat het niet genoeg is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je dat niet genoeg vindt, moet je misschien eens kijken of je niet te hoge eisen aan jezelf stelt, en die eventueel bijstellen.
Wie zegt dat de maatschappij het niet genoeg vindt ? Wat is de maatschappij eigenlijk ? Is dat de verzameling van alle mensen op de wereld die hebben kunnen stemmen of het genoeg is of niet ? Of is dat het selecte groepje mensen dat de eer heeft om jou te kennen ? Of zijn het die mensen waarvan je uitspraken hoort of leest die jij algemeen interpreteert als komende van 'de maatschappij' ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het doet niet ter zake of ik het genoeg vind, de maatschappij vindt het niet genoeg, want anders zou ik er op relationeel- en seksueel gebied beter voorstaan dan een paar jaar geleden. Dat is niet zo en dus kan ik niet anders dan concluderen dat het niet genoeg is.
Ja sorry, met de vreselijke hoeveelheid zelfmedelijden van jou straal je waarschijnlijk ook niet echt "leuke jongen" uit. Met jouw huidige instelling kun je beter priester worden, hoef je niet meer over vrouwen na te denken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Interessante opmerking overigens van Fasai dat 'dit maakt je nog onaantrekkelijker'. Met andere woorden: 'we' zijn op zich al heel onaantrekkelijk en het feit dat we ermee zitten dat we groen zijn maakt ons nog onaantrekkelijker en dus kanslozer.
En het erge is dat ik denk dat ze nog gelijk heeft ook.
quote:21, nog geen relatie gehad en maagd
Je heb er nog steeds niks aan gedaan....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
Drie dingen:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:23 schreef Ritch het volgende:
Dus stel je aub niet zo aan en leef, of dat nou met of zonder vrouwen is.
Zelfmedelijden heeft er niks mee te maken bij wie je de schuld neer legt. En je bent nu wel erg bezig moet ik zeggen, je praat zelfs mij in een dip (ik zit in dezelfde situatie als jij remember).quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Drie dingen:
1) Jij weet niet of ik mij aanstel want je weet niet hoe ik me voel.
2) Ik heb geen zelfmedelijden, ik leg de schuld volledig bij mezelf neer.
3) Denk je nou werkelijk dat ik als ik irl met een meisje praat net zo doe als hier? Natuurlijk niet!
Het probleem is niet zozeer dat het nog nooit gebeurd is, maar dat het er ook niet naar uitziet dat dat snel het geval isquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef Sann_e het volgende:
ik zie het probleem niet helemaal...
En daarnaast dat het feit dat het nooit gebeurd is de kans dat het nooit gebeurd is wel eens groter zou kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:52 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer dat het nog nooit gebeurd is, maar dat het er ook niet naar uitziet dat dat snel het geval is
Nee vrouwen willen over het algemeen uit zo min mogelijk moeite een zo groot mogelijk rendement halen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:49 schreef _ThundeR_ het volgende:
Inderdaad, je kan er niet naar zoeken, het komt vanzelf. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je uitgaat of veel andere sociale contacten hebt, dat je ook de mogelijkheid geeft aan die meiden/vrouwen om jou te ontmoeten, want ze komen niet aan je deur aanbellen hoor.
Inderdaad,de man moet steeds het initatief maar nemen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee vrouwen willen over het algemeen uit zo min mogelijk moeite een zo groot mogelijk rendement halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |