van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel aan mij ja
Máár, dat komt meestal doordat als we bijvoorbeeld zeggen dat we in een crx rijden er meteen van die vooroordelen worden gemaakt
Vandaar!
Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
Oorspronkelijk van mijn vriendquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend?
Zo gaat dat met vrouwen... dat weet je toch ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef Pumatje het volgende:
van wie is hij? Op zijn naam, en dergelijke?
want het valt me op dat je het steeds over " onze " auto hebt, maar zodra t stukje over uitgaves aan de auto ging kwam jij zelf niet in de post voor.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag
Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:07 schreef Estolan het volgende:
ik vroeg het daarom ook aan Jacco hewijsneus
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:45 schreef chiren het volgende:
Misschien kunnen we hem opgeven bij www.laughatrice.com
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag
Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
Is er iets wat jij niet van eus overkoopt?quote:Op zondag 5 december 2004 13:07 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.
En tot die tijd geef ik mijn geld uit aan andere leuke dingen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Henkmanz het volgende:
Als jij het was zat je bijrijder een fietsende chickie op het fietspad na te schreeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |