Mijn vriend studeert ook en moet ook alles zelf dokken.quote:Op maandag 29 november 2004 16:35 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..
Jacco doet eerst aan styling.quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Estolan het volgende:
Ik woon op mezelf, heb een Full-time baan, en kwa tuning ben ik wel wat duurder uit dat TupperWare Party Zone!
Ga maar is een 2JZ-GTE Engine kopen, en een T88 Turbo erop. Dat is pas Tuning!
Heb ik dat gezegd??quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jacco doet eerst aan styling.
-edit-
Je bent trouwens de zoveelste die geen respect heeft voor het werk wat anderen in hun auto's stoppen, en daar kots ik op
JA!quote:Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd??
NEE
Maar tis zowieso zonde om eerst Styling te doen
Show-No-Go
als je dat geld in Motorisch Tuning steekt, kom je al een eind
Maarja het blijft een 4 Cillinder Mietje met Voorwielaandrijving
Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels?quote:Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Estolan het volgende:
4 Cillinder Mietjes
Only Milk and Juice comes in 2L
2x de helftquote:Op maandag 29 november 2004 19:11 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels?
ach kom op! het is alles wat die jongen heeft. laat hem tochquote:Op maandag 29 november 2004 19:10 schreef seto het volgende:
in hoeveel topics heb je nou al gepost over je 2jz?![]()
Uit een 6 in lijn turbo komt echt wel meer dan 444Nm koppel lijkt mij. ]quote:Op maandag 29 november 2004 19:30 schreef Estolan het volgende:
UHm overal, want het is de TOP
Btw 450pk 444Nm
Why?
Ik zeg, 2JZ-GTE. T66 Single
Dank U
Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken..quote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Estolan het volgende:
MKIV heeft 441Nm Stock 6 cillinder in lijn 3.0i TwinTurbo
???quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken..
Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder.quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Enne, ik weet niet of dat laatste gedeelte gericht is op mij en me vriendmaar dan reageer ik er maar even op
De skirts die wij hebben besteld bijvoorbeeld, komen niet van autostyle.
En wij hebben daar gewoon meer dan een half jaar mee liggen kutten.
En zoals je denk ik wel weet hebben we ook pech gehad met dat ongeluk en heeft de auto meer dan 4 maanden bij de schadehersteller gestaan.
Misschien ligt dat wel aan mij jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder.
Ik had de link met de auto van je vriend helemaal nog niet gelegd
Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jou dan ?
En geld speelt ook een rol he. niet alles kan in 1x. Kijk wat Jacco doet is ook niet echt mijn smaak, maar ieder zijn ding weet je. En hij is er serieus mee bezig, wat wil je nog meer! Ik heb daar echt respect voor, juist dat hij volhoudt terwijl het project 'al zo lang' loopt.
Geld speelt ook een rol weet je, en niet iedereen heeft zomaar een paar flinke duiten op de bank.
Ben ik het helemaal mee eens. En voordat ik dan zou zeggen van "kijk mij eens met mijn auto" zou ik wel een dikke 6 pitter onder de kap willen hebben of 4 cilinder met Turbo ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |