Spanwijdte ongeveer 110quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Hoe groot is ie ongeveer?
Kan ik wel maken, maar het is weinig spannend. Het is een witte plafond ventilatorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:15 schreef Kwezel het volgende:
toevallig een foto?
waar in de regio rotterdam?
ben wel geinteresseerd namelijk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Lexcorp het volgende:
zo'n ding met een lamp er in verwerkt? nee zeker?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
inclusief verlichting
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:50 schreef eSSe het volgende:
Rotterdam is zo'n gevaarlijke kutomgeving
chlamydia at planet punt enelquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:00 schreef Adamas het volgende:
Ik wil hem zeker! Effe m'n pa vragen of ie hem bij je op wil komen halen, maar denk dat dat geen probleem is.
Dan woon je ook dichtbij. Ik kom uit rotterdam zevenkampquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan ik wel maken, maar het is weinig spannend. Het is een witte plafond ventilator
Rdam Oost (Capelle)
Adamas heeft gemailed, dus dat wacht ik ff af. Mocht dat niet doorgaan issie voor jouquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
als je hem nog hebt wil ik hem wel hebben! Mts Adamas me niet voor is
Tja, ik had hem al lang bij je opgehaald kunnen hebben, ik had ook al een afspraak met je gemaakt... toen opeens de eerste "bieder" zich weer aanmelde, ik ben geen jojo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
De klok tikt!
Tja en ik heb je dezelfde dag nog gemaild dattie TOCH van jou was en excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:29 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Tja, ik had hem al lang bij je opgehaald kunnen hebben, ik had ook al een afspraak met je gemaakt... toen opeens de eerste "bieder" zich weer aanmelde, ik ben geen jojo.
Van mij mag hij de vuilnisbak in![]()
Tja en had ik de eerste afspraak met die ander. Dat vind je toch zo belangrijk? Dan had je daar respect voor moeten hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:55 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Tja, ik wilde er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Maar bij mij is afspraak is afspraak. Bij sommige mensen is dat blijkbaar niet zo belangrijk. Daar hoef ik dan ook niks meer van.. al kom je hem zelf brengen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:31 schreef Fransie het volgende:
.. en terecht ook. Krijg je iets gratis ga je nog lopen zeuren als een klein kind. Pubertjes.
Jij hebt mij gemaild dat de eerste niet op kwam dagen, dus die afsrpaak is logischerwijs dan verlopen. Als je dat niet begrijptquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja en had ik de eerste afspraak met die ander. Dat vind je toch zo belangrijk? Dan had je daar respect voor moeten hebben.
Die meneer laat vervolgens 3 dagen niets horen ondanks herhaaldelijk aandringen en NET als ik nummer 2 een mail stuur komt nummer 1 als nog met een plausibel verhaal.
Maar nogmaals.
Krijg de vliegende vinketering achter je hartkleppen al gaf je 100 euro toe kreeg je hem niet meer. Teringmongool. Alsof je wat te eisen hebt en verontwaardigd kan doen bij iets wat je GRATIS krijgt EN waar nog excuses voor aangeboden zijn.
He, dit topic leeft nog!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:39 schreef RemcoDelft het volgende:
En mocht ook dit niet doorgaan, kom ik hem na een mailtje op remco@@apedingetje@@balpol.tudelft.nl graag halen!
Wat is daar mee?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef fmase het volgende:
iets met afspraken enzo.......
Ach, daar hebben we het mongooltje weer welke denkt eisen te kunnen stellen bij een gratis product en zelfs excuses niet kan aanvaarden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:20 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Heb je dat ding nog steeds ??![]()
Ik ken die afspraken. Wij hadden ook een afspraak staan, maar toen wilde je hem weer aan iemand anders geven... en nu heb je hem nog steeds![]()
Je hebt mailquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:23 schreef XD5 het volgende:
Ik heb interesse, en ben morgen begin van de middag en morgenavond laat langs Rotterdam.
Ik hoop dat m'n mailtje is doorgekomen...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:26 schreef -Angel- het volgende:
Mag ik vragen met welke snelheid de ventilator kan rond draaien?
Zodat ik ongeveer weet wat het blaas vermogen is.
ik hoop dat je zelf door hebt hoe belachelijk dat klinktquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:26 schreef -Angel- het volgende:
Mag ik vragen met welke snelheid de ventilator kan rond draaien?
Zodat ik ongeveer weet wat het blaas vermogen is.
Niets is zo belangrijk als het blaasvermogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik hoop dat je zelf door hebt hoe belachelijk dat klinkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |